Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους.

Μετά από σχεδόν 3 χρόνια χρήσης, έχει αρχίσει να πέφτει η απόδοση της μπαταρίας σε Samsung Galaxy s21. Επειδή κατά τα άλλα, το κινητό δεν έχει απολύτως κανένα πρόβλημα (είναι ταχύτατο και παίρνει και κανονικά αναβαθμίσεις) , θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάποιο αξιόπιστο κατάστημα, ώστε να μου αλλάξει τη μπαταρία; Ιδανικά, θα ήθελα να κλείσω ραντεβού, να το πάω, να περιμένω 1-2 ώρες και να το παραλάβω (είναι εργαλείο δουλειάς, δεν μπορώ ούτε login στον υπολογιστή να κάνω , χωρίς αυτό).

Επίσης, επειδή είναι σαν καινούργιο (από πρώτη μετά σε θήκη, με το εργοστασιακό τζαμακι ακόμα πάνω), εννοείται θα ήθελα, έτσι όπως το παραδώσω, έτσι να το παραλάβω. 

 

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.!

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, filip123go είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Μετά από σχεδόν 3 χρόνια χρήσης, έχει αρχίσει να πέφτει η απόδοση της μπαταρίας σε Samsung Galaxy s21. Επειδή κατά τα άλλα, το κινητό δεν έχει απολύτως κανένα πρόβλημα (είναι ταχύτατο και παίρνει και κανονικά αναβαθμίσεις) , θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάποιο αξιόπιστο κατάστημα, ώστε να μου αλλάξει τη μπαταρία; Ιδανικά, θα ήθελα να κλείσω ραντεβού, να το πάω, να περιμένω 1-2 ώρες και να το παραλάβω (είναι εργαλείο δουλειάς, δεν μπορώ ούτε login στον υπολογιστή να κάνω , χωρίς αυτό).

Επίσης, επειδή είναι σαν καινούργιο (από πρώτη μετά σε θήκη, με το εργοστασιακό τζαμακι ακόμα πάνω), εννοείται θα ήθελα, έτσι όπως το παραδώσω, έτσι να το παραλάβω. 

 

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.!

φαντάζομαι Smartec ειναι μια καλη επιλογη. Μπορεις να το πας απο εκει ή να το στειλεις. 
 

  • Thanks 1
Δημοσ.
21 minutes ago, gorge18 said:

φαντάζομαι Smartec ειναι μια καλη επιλογη. Μπορεις να το πας απο εκει ή να το στειλεις. 
 

Απ' ότι βλέπω είναι επίσημη αντιπροσωπεία της Samsung, σωστά;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, filip123go είπε

Απ' ότι βλέπω είναι επίσημη αντιπροσωπεία της Samsung, σωστά;

Απο οσο ξερω, ναι.

Δημοσ.
1 minute ago, filip123go said:

Απ' ότι βλέπω είναι επίσημη αντιπροσωπεία της Samsung, σωστά;

Ναι. Άριστη, γρήγορη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση. 
Προσωπικά μόνο εκεί θα άλλαζα μπαταρία αν είχα ακόμα Samsung κινητό.

  • Thanks 1
Δημοσ.
15 minutes ago, stark said:

Ναι. Άριστη, γρήγορη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση. 
Προσωπικά μόνο εκεί θα άλλαζα μπαταρία αν είχα ακόμα Samsung κινητό.

Είδα έχουν και same day service, που βολεύει απίστευτα, αλλά δεν υπάρχει το μοντέλο μου στο site :( . Τους έστειλα email και αναμένω....

Δημοσ.

Ορίστε η απάντηση τους... 

Spoiler

Το κόστος είναι περίπου στα 50 ευρώ και αυτή την στιγμή υπάρχουν 3 τεμάχια στο service, όμως θα χρειαστεί να δούμε την κατάσταση της συσκευής και να γίνει ένας ολοκληρωμένος τεχνικός έλεγχος.. Ωστόσο, τα ανταλλακτικά είναι αναλώσιμα και δεν πραγματοποιούνται κρατήσεις . Συνεπώς θα χρειαστεί να καλέσετε την ίδια μέρα για να σας ενημερώσουμε για διαθεσιμότητα. Αν υπάρχουν τα ανταλλακτικά που θα χρειαστούνε η διαδικασία διαρκεί 2 ώρες εκτός απροόπτου διαφορετικά 1-2 εργάσιμές προκειμένου να γίνει η παραγγελία του ανταλλακτικού και η επισκευή. Μπορείτε επίσης να το στείλετε με την ACS χωρίς οικονομική επιβάρυνση αναγράφοντας τα στοιχεία σας στο δέμα προκειμένου να σας καλέσουμε μόλις το παραλάβουμε. Η διαδικασία με την ACS διαρκεί περίπου 4-5 εργάσιμες. Τέλος, θα χρειαστεί να έχετε κρατήσει ένα αντίγραφο ασφαλείας καθώς γίνεται επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων.

Είναι σοβαρή απάντηση εταιρείας αυτή;;;

Μια  μπαταρία θέλω να αλλάξω και αυτοί θέλουν να μου κάνουν wipe όλο το κινητό. Γιατί; Και τους είπα ότι είναι εργαλείο δουλειάς. Δεν παίζει να ξανά σεταρω το κινητό από την αρχή.!

Δημοσ.

νομίζω όπου κ αν πας θα σου πουν για backup και πιθανο wipe του κινητού, ή να στο πω αλλιώς, αν καποιος σου ελεγε οτι θα κανει αλλαγη σε hardware χωρις να σου πειραξει δεδομενα, αυτος κ αν ήταν ασόβαρος!

παντως ενημερωσε μας που πηγες τελικα γιατι κ το δικο μου S21 δεν την βγαζει τη μερα ευκολα...

Δημοσ.
4 hours ago, filip123go said:

Ορίστε η απάντηση τους... 

  Hide contents

Το κόστος είναι περίπου στα 50 ευρώ και αυτή την στιγμή υπάρχουν 3 τεμάχια στο service, όμως θα χρειαστεί να δούμε την κατάσταση της συσκευής και να γίνει ένας ολοκληρωμένος τεχνικός έλεγχος.. Ωστόσο, τα ανταλλακτικά είναι αναλώσιμα και δεν πραγματοποιούνται κρατήσεις . Συνεπώς θα χρειαστεί να καλέσετε την ίδια μέρα για να σας ενημερώσουμε για διαθεσιμότητα. Αν υπάρχουν τα ανταλλακτικά που θα χρειαστούνε η διαδικασία διαρκεί 2 ώρες εκτός απροόπτου διαφορετικά 1-2 εργάσιμές προκειμένου να γίνει η παραγγελία του ανταλλακτικού και η επισκευή. Μπορείτε επίσης να το στείλετε με την ACS χωρίς οικονομική επιβάρυνση αναγράφοντας τα στοιχεία σας στο δέμα προκειμένου να σας καλέσουμε μόλις το παραλάβουμε. Η διαδικασία με την ACS διαρκεί περίπου 4-5 εργάσιμες. Τέλος, θα χρειαστεί να έχετε κρατήσει ένα αντίγραφο ασφαλείας καθώς γίνεται επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων.

Είναι σοβαρή απάντηση εταιρείας αυτή;;;

Μια  μπαταρία θέλω να αλλάξω και αυτοί θέλουν να μου κάνουν wipe όλο το κινητό. Γιατί; Και τους είπα ότι είναι εργαλείο δουλειάς. Δεν παίζει να ξανά σεταρω το κινητό από την αρχή.!

Θα ήταν εντελώς ανεύθυνο από μέρους τους αν δεν σου έλεγαν να κρατήσεις backup.
Στο 99% των περιπτώσεων αλλαγής μπαταρίας δεν γίνεται επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, αλλά σωστά το λένε στον κόσμο έστω και για το 1% που κάτι συμβεί και χρειαστεί να έχεις ένα backup.
Και στο (πολύ σοβαρό και γρήγορο) service που είχε η Huawei στη Μιχαλακοπούλου, τα ίδια ακριβώς μου έλεγαν. Φυσικά ούτε στην περίπτωση του Galaxy S7 μου (Smartec), ούτε του P30 μου (Huawei / Procordia) στα οποία άλλαξα μπαταρία, έγινε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων. Όπως το είχα το πήρα το κινητό.

Τέλος, το backup είναι πολύ εύκολο να γίνει (βλέπε Google One backup) και κατά την επαναφορά του (αν τελικά χρειαστεί) προφανώς δεν θα χρειάζεται να στήσεις το κινητό από την αρχή. Τα περισσότερα settings, κλπ μια χαρά επανέρχονται όπως ήταν.

Δημοσ.
24 minutes ago, stark said:

Θα ήταν εντελώς ανεύθυνο από μέρους τους αν δεν σου έλεγαν να κρατήσεις backup.
Στο 99% των περιπτώσεων αλλαγής μπαταρίας δεν γίνεται επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, αλλά σωστά το λένε στον κόσμο έστω και για το 1% που κάτι συμβεί και χρειαστεί να έχεις ένα backup.
Και στο (πολύ σοβαρό και γρήγορο) service που είχε η Huawei στη Μιχαλακοπούλου, τα ίδια ακριβώς μου έλεγαν. Φυσικά ούτε στην περίπτωση του Galaxy S7 μου (Smartec), ούτε του P30 μου (Huawei / Procordia) στα οποία άλλαξα μπαταρία, έγινε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων. Όπως το είχα το πήρα το κινητό.

Τέλος, το backup είναι πολύ εύκολο να γίνει (βλέπε Google One backup) και κατά την επαναφορά του (αν τελικά χρειαστεί) προφανώς δεν θα χρειάζεται να στήσεις το κινητό από την αρχή. Τα περισσότερα settings, κλπ μια χαρά επανέρχονται όπως ήταν.

Όχι όχι, αυτό το δέχομαι. Και γνωρίζω ότι δεν έχουν καμία ευθύνη αν πάει κάτι στραβά και χαθούν τα δεδομένα.. αυτο όμως είναι διαφορετικό από το "θα κάνουμε wipe τα δεδομένα". Και όντας τεχνικός για πολλά χρόνια, σε μεγάλο επισκευαστικό κέντρο, και έχοντας αλλάξει εκατοντάδες μπαταρίες, νιώθω και λίγο ότι με κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα μου. 

Επαναλαμβάνω, δεν απαιτώ να "εγγυηθούν" ότι δεν θα διαγραφούν τα δεδομένα μου. Αυτό είναι παράλογο (και νομικά είναι καλυμμένοι). Αλλά το να πρέπει να γίνει wipe , γιατί έτσι, ε, είναι λίγο βλακεία.

Δημοσ.
5 minutes ago, filip123go said:

Όχι όχι, αυτό το δέχομαι. Και γνωρίζω ότι δεν έχουν καμία ευθύνη αν πάει κάτι στραβά και χαθούν τα δεδομένα.. αυτο όμως είναι διαφορετικό από το "θα κάνουμε wipe τα δεδομένα". Και όντας τεχνικός για πολλά χρόνια, σε μεγάλο επισκευαστικό κέντρο, και έχοντας αλλάξει εκατοντάδες μπαταρίες, νιώθω και λίγο ότι με κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα μου. 

Επαναλαμβάνω, δεν απαιτώ να "εγγυηθούν" ότι δεν θα διαγραφούν τα δεδομένα μου. Αυτό είναι παράλογο (και νομικά είναι καλυμμένοι). Αλλά το να πρέπει να γίνει wipe , γιατί έτσι, ε, είναι λίγο βλακεία.

Νομίζω συμφωνείς ότι σημασία δεν έχει το λεκτικό τους αλλά το τι πραγματικά κάνουν ή δεν κάνουν. Στη θέση σου θα έπαιρνα ένα τηλεφωνάκι αύριο και θα τους ρωτούσα. "Κάνετε πάντα - όπως γράφετε στο email - wipe τα δεδομένα στην αλλαγή μπαταρίας ή το γράφετε για παν ενδεχόμενο";
Και ανάλογα με το τι θα σου απαντήσουν αποφασίζεις.

Δημοσ.
54 minutes ago, stark said:

Νομίζω συμφωνείς ότι σημασία δεν έχει το λεκτικό τους αλλά το τι πραγματικά κάνουν ή δεν κάνουν. Στη θέση σου θα έπαιρνα ένα τηλεφωνάκι αύριο και θα τους ρωτούσα. "Κάνετε πάντα - όπως γράφετε στο email - wipe τα δεδομένα στην αλλαγή μπαταρίας ή το γράφετε για παν ενδεχόμενο";
Και ανάλογα με το τι θα σου απαντήσουν αποφασίζεις.

Τους απάντησα στο email , και τους ρωτάω αν απλά μπορούν να μου αλλάξουν μπαταρία. Λογικά θα μου απαντήσουν αύριο. 

Πάντως εκνευρίστηκα τόσο πολύ που πήρα και τη document τηλέφωνο (επίσημο service για iphone) τους ρώτησα αν σε αλλαγή μπαταρίας κάνουν wipe τα data, και μου είπαν ότι "υπάρχει μια μικρή περίπτωση να ζητήσει το ίδιο το iphone επαναφορά, μετά την εγκατάσταση, αλλά εμείς από μόνοι μας , δεν το κάνουμε".

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω αλλάξει 2 φορες μπαταρια εκει σε note 9. Την 1η, οντως το τηλεφωνο εγινε reset αλλα την 2η όχι. Δεν ξερω αν παιζει ρόλο οτι την 1η φορά ηταν ακόμα εντός εγγύησης.

Σε καμία απο τις 2 δεν έκλεισα ραντεβού, ούτε πήρα νωρίτερα να δω αν υπάρχει ανταλλακτικο, πήγα και σε 2 ωρες το είχα (τελευταια τον 2022).

Επεξ/σία από lefkrc
  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Αν θυμάμαι καλά (χωρίς σιγουριά) είναι λίγο θέμα πολιτικής της Smartec. Όταν έστειλα ένα A52s για αλλαγή οθόνης έγινε κανονική επαναφορά (δεν με πείραζε εμένα γιατί ήταν προσωπικό τηλέφωνο και είχα έτοιμο backup απο το smart switch).

Δοκίμασε να τους πεις αν γίνεται να μην πραγματοποιηθεί επαναφορά δεδομένων κατ εξαίρεση διαφορετικά κοιτάς σε κάποιο άλλο Service

Στις 8/5/2024 στις 10:34 ΜΜ, filip123go είπε

Όχι όχι, αυτό το δέχομαι. Και γνωρίζω ότι δεν έχουν καμία ευθύνη αν πάει κάτι στραβά και χαθούν τα δεδομένα.. αυτο όμως είναι διαφορετικό από το "θα κάνουμε wipe τα δεδομένα". Και όντας τεχνικός για πολλά χρόνια, σε μεγάλο επισκευαστικό κέντρο, και έχοντας αλλάξει εκατοντάδες μπαταρίες, νιώθω και λίγο ότι με κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα μου. 

Επαναλαμβάνω, δεν απαιτώ να "εγγυηθούν" ότι δεν θα διαγραφούν τα δεδομένα μου. Αυτό είναι παράλογο (και νομικά είναι καλυμμένοι). Αλλά το να πρέπει να γίνει wipe , γιατί έτσι, ε, είναι λίγο βλακεία.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...