Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ειχα πρόσβαση απο τογιοτα εκτος αθηνων και τα αναφέρει αλλα το επιβεβαιωσα και με 3 obd κωστα. Πολυ καλη διαχείριση και φαινεται οτι εκει πανε ολα.

Βεβαια εχω παραπονα πολλα...

1. Τριζει το παράθυρο οταν ειναι λιγο ανοιχτο
2. Του συνοδηγου το καθισμα κανει κατι θορυβους σε συγκεκριμένες θεσεις που εκανε και το iq
3. Πλαστικα τρίζουν λιγο σε μερικες λακουβες (ποσες να αποφυγεις) και μερικα εχουν κανει ηδη γρατζουνιες - πως ? απορω
4. Φευγω απο τη δουλεια στις 2.30 σημερα.. Το αμάξι δουλευε θερμικο αρκετή ώρα και γενικα το χειμώνα εχει διαφορετική συμπεριφορα.  Χτες προς επας ελευσινας του εκανα πατηματακι 100-120 συνεχομενα για το gpf που σκεφτηκα οτι μπορει να ειναι αλλα παλι σημερα ετσι. Δεν επηρεάζει τη καταναλωση αλλα απορω, πιθανον να ζεστάνει τις μπαταρίες και το ψυχτικο μεσο (χωρις καλοριφερ ).

Αυτα κατα τα αλλα

  • Like 3
  • Απαντ. 149
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H Audi ανακοίνωσε μια τεχνολογία ήπιας υβριδικής προσέγγισης, τη MHEV plus, που μπορεί όμως να πηγαίνει για λίγα χιλιόμετρα μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα.

https://www.audi-mediacenter.com/en/press-releases/mhev-plus-the-next-generation-of-hybridization-at-audi-16470

Επεξ/σία από QuantumWanderer
  • Haha 1
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.
6 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Έχουμε ανανεωμένη εικόνα αν κάποιος άλλος κατασκευαστής έχει βγάλει ή βγάζει, Full Hybrid λύση στο επόμενο διάστημα;

(Εννοείται ΟΧΙ PHEV)

Η renault θα ανανεώσει τους e tech κινητήρες με μεγαλύτερης χωρητικότητας βενζινοκινητήρα και μπαταρία και αυξημένη ιπποδύναμη. Νομίζω θα ξεκινήσει να τα φοράει στα captur και symbioz πρώτα.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν μπορώ να το τεκμηριώσω ολοκληρωμένα, αλλά με τα τόσα μηχανολογικά που έχω ακούσει από ιδιοκτήτες οχημάτων Renault group, τα θεωρώ σαν να μην υπάρχουν. Μπορεί να είναι στο μυαλό μου, δεν ξέρω.

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Δεν μπορώ να το τεκμηριώσω ολοκληρωμένα, αλλά με τα τόσα μηχανολογικά που έχω ακούσει από ιδιοκτήτες οχημάτων Renault group, τα θεωρώ σαν να μην υπάρχουν. Μπορεί να είναι στο μυαλό μου, δεν ξέρω.

υπερβολικο μου φαινεται αυτο. οι μισοι κινητηρες εκει εξω ειναι δικοι της. πουλαει σαν τρελλη τοσα χρονια θα ακουγαμε τερατα. δεν ειμαι τοσο στο χωρο αλλα δεν εχω ακουσει πολλα προβληματα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για όλα γκρίνια θα ακούσεις σήμερα πάντως. Στα Renault τώρα συγκεκριμένα, η μεγαλύτερη γκρίνια απ' όσο γνωρίζω υπάρχει στα υβριδικά της που είναι με τον κινητήρα των 1.2L. Πάντως, καθαρά προσωπική μου άποψη βέβαια, πολλά από τα προβλήματα που ακούγονται για μηχανολογικά προβλήματα σε σύγχρονα αυτοκίνητα οφείλονται και στην πολύ αραιή συντήρησή τους. Εντός των οδηγιών του κατασκευαστή βέβαια. Όταν ο άλλος, για χίλιους μαρκετιστικους κυρίως λόγους, σου λέει πλέον αλλαγή λαδιών κάθε 25.000 ή 30.000χλμ για παράδειγμα, ε δεν θέλει και υπερβολική επαφή με το άθλημα για να αντιληφθείς ότι κάτι θα πάρεις στο χέρι εντός εγγύησης. Προσωπικά δεν περιμένω ότι ο κινητήρας θα αντέξει χωρίς αλλαγή λαδιών 30Κ χλμ με κίνηση εντός Αθηνών για παράδειγμα, κλιματισμό και αφόρητο αφρικανικό καλοκαίρι 4 μήνες κάθε χρόνο. Ας μου υπόσχεται ο κάθε κατασκευαστής για να πουλήσει ό,τι θέλει. Σε αυτό δεν θα πάω by the book για να έχω το κεφάλι μου πιο ήσυχο.

Στα renault για παράδειγμα, μιας και κάποια στιγμή κοίταζα για austral, ειδικά σε πιο βόρειες χώρες με ψυχρό και υγρό κλίμα, στον υβριδικό κινητήρα έχουν πρόβλημα με νερό μέσα στο λάδι. Το πρόβλημα είναι σχεδιαστικό προφανώς, αλλά η λύση είναι η συχνή αλλαγή λιπαντικών. Στα διάφορα γκρουπ που κοίταζα, γκρινιαζανε κυρίως όσοι δεν άλλαζαν λάδια μόνοι τους πιο συχνά, ώστε να προλάβουν το φαινόμενο.

 

 

Επεξ/σία από Bigi444444
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

Όταν ο άλλος, για χίλιους μαρκετιστικους κυρίως λόγους, σου λέει πλέον αλλαγή λαδιών κάθε 25.000 ή 30.000χλμ για παράδειγμα

Περα απο VW και νομιζω BMW ποιες αλλες εταιριες εχουν το service καθε 2 χρονια ή 30k χλμ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Περα απο VW και νομιζω BMW ποιες αλλες εταιριες εχουν το service καθε 2 χρονια ή 30k χλμ?

Σε όλα η τάση της τελευταίας 10ετίας-15ετίας είναι η αύξηση στα service intervals. Δεν θα δεις σήμερα πρόγραμμα για αλλαγή λαδιού στα 10Κ χλμ για παράδειγμα, σε συμβατικό τέλος πάντων μοντέλο. Δεν έχω εικόνα για κάθε μοντέλο, αλλά γενικά όλα έχουν πάει επάνω σε σχέση με το παρελθόν. Οπότε ο άλλος που έχει στο μυαλό του ότι, α κοίτα, η εταιρεία μού προτείνει τότε, κάτι ξέρει, τα σημερινά έχουν τεχνολογία, είναι προσεγμένα, το ένα ή το άλλο, τα παίρνει στο χέρι και μετά σκούζει. Ενδεικτικά ds3 του 2011 (200hp κιόλας) που είχα, είχε προτεινόμενη αλλαγή λαδιών σίγουρα όχι κάτω από 20Κ χλμ και megane του 2015, που έχω τώρα, έχει ανά 2ετία ή 30Κ χλμ, όποιο έρθει πρώτο. Μεντέψτε τι θα έρθει πρώτο εάν κάνω 30.000χλμ σε συνθήκες ημέρας Σαχάρας χωρίς αλλαγή λαδιών.

Επεξ/σία από Bigi444444
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

Σε όλα η τάση της τελευταίας 10ετίας-15ετίας είναι η αύξηση στα service intervals. Δεν θα δεις σήμερα πρόγραμμα για αλλαγή λαδιού στα 10Κ χλμ για παράδειγμα, σε συμβατικό τέλος πάντων μοντέλο. Δεν έχω εικόνα για κάθε μοντέλο, αλλά γενικά όλα έχουν πάει επάνω σε σχέση με το παρελθόν. Οπότε ο άλλος που έχει στο μυαλό του ότι, α κοίτα, η εταιρεία μού προτείνει τότε, κάτι ξέρει, τα σημερινά έχουν τεχνολογία, είναι προσεγμένα, το ένα ή το άλλο, τα παίρνει στο χέρι και μετά σκούζει. Ενδεικτικά ds3 του 2011 (200hp κιόλας) που είχα, είχε προτεινόμενη αλλαγή λαδιών σίγουρα όχι κάτω από 20Κ χλμ και megane του 2015, που έχω τώρα, έχει ανά 2ετία ή 30Κ χλμ, όποιο έρθει πρώτο. Μεντέψτε τι θα έρθει πρώτο εάν κάνω 30.000χλμ σε συνθήκες ημέρας Σαχάρας χωρίς αλλαγή λαδιών.

Τραγικο... Δεν ηξερα οτι ειναι τοσο διαδεδομενα. Στην οικογενεια σε 2 καινουρια Toyota ενα Yaris και ενα CHR και τα 2 λενε 1 ετος ή 15k οτι ερθει πρωτο.  Αντιστοιχα και σε Suzuki Swift του 11.

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Δημοσ.

Τις ίδιες παπ@ριές λέει και για το Megane μας (2018, 1.5dCi, EDC). Λάδια κάθε 30k, ποτέ σασμάν, ιμάντες ανά 150k ή 6 χρόνια. Αλλάζουμε λάδια ανά 10k, μια φορά τα ξεχάσαμε ως τα 12k και τσίμπησε πρώτη φορά 400ml. Και στο σασμάν άλλαξα, τα παλιά βγήκαν χάλια και ιμάντες άλλαξα στα 130k για να είμαι ήσυχος...

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Τραγικο... Δεν ηξερα οτι ειναι τοσο διαδεδομενα. Στην οικογενεια σε 2 καινουρια Toyota ενα Yaris και ενα CHR και τα 2 λενε 1 ετος ή 15k οτι ερθει πρωτο.  Αντιστοιχα και σε Suzuki Swift του 11.

Οι Γιαπωνέζοι ακόμα κρατάνε! Από περιέργεια που κοίταξα honda, Hyundai, nissan κλπ είναι εκεί στα 15Κ κατά κανόνα. Εκτός Ιαπωνίας ο κανόνας είναι 20-30 πάντως. Ο μέσος χρήστης το θεωρεί πλεονέκτημα, προσωπικά το θεωρώ απλά τρομακτικό.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ό,τι λέει ο κατασκευαστής. Αυτα τα αλλάζουμε λαδια καθε  2000 επειδη ενας θειος μας ειπε οτι θα χαλάσει το αμαξι δεν υπάρχουν πουθενά.

Αν λεει καθε 15 ισχύει το κάθε 15. Τελος.

Κατοχος 4 αμαξιών στο παρελθόν και τώρα CHR. Δεν είχα ποτε μα ποτε κανενα θέμα κάνοντας οτι λεει ο κατασκευαστής.

Επεξ/σία από petranthe
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...