Προς το περιεχόμενο

Συνέχειες των Hi-Fi Rush και Dishonored είχαν προτείνει στούντιο τα οποία έκλεισε η Microsoft


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τέλος σε μερικές πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις φαίνεται πως έβαλε η απόφαση του τεχνολογικού κολοσσού να τερματείσει τη λειτουργία ορισμένων στούντιο.

Η ανακοίνωση της Microsoft την περασμένη εβδομάδα για το κλείσιμο των στούντιο Tango Gameworks, Arkane Austin και Mighty Dog Games προκάλεσε απογοήτευση. Σταδιακά, έρχονται στην επιφάνεια περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τίτλους πάνω στους οποίους εργάζονταν εκείνα τα στούντιο.

Σε νέο του ρεπορτάζ το Bloomberg, επικαλούμενο άτομα που γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις και μίλησαν υπό καθεστώς ανωνυμίας, αναφέρει ότι "το Tango βρισκόταν στη διαδικασία παρουσίασης μιας πρότασης για τη συνέχεια" του Hi-Fi Rush, παιχνιδιού δράσης που συγκέντρωσε πολύ θετικές κριτικές όταν κυκλοφόρησε πέρυσι. Αυτό οπωσδήποτε συνιστά απογοήτευση, καθώς θα μπορούσε να είχε εξελιχτεί σε νέο franchise για τη Microsoft και τη Bethesda, όμως η πορεία του τερματίστηκε πριν προλάβει να δείξει πλήρως τις προοπτικές του.

Έπειτα, είναι το Arkane Austin. Ρεπορτάζ του IGN επιβεβαίωσε ότι το στούντιο ετοίμαζε ενημέρωση του Redfall, που θα προσέθετε στον τίτλο νέους ήρωες και δυνατότητα offline παιχνιδιού. Επιπλέον, το Bloomberg αναφέρει πως το στούντιο ετοιμαζόταν να προτείνει τον επόμενο τίτλο που θα ανέπτυσσε, με τις δημοσιογραφικές πληροφορίες να κάνουν λόγο για επιθυμία του Arkane Austin η επόμενη δουλειά του να είναι κάτι νέο στη σειρά Dishonored, single-player δηλαδή, αντί για ένα ακόμη multiplayer όπως το Redfall. Πλέον, καμία από αυτές τις προτάσεις δεν θα έχει συνέχεια.

Στο ίδιο ρεπορτάζ, το Bloomberg κάνει λόγο για σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε μετά την ανακοίνωση της απόφασης, στη διάρκεια της οποίας ο Ματ Μπούτι, επικεφαλής των Xbox Game Studios και η Τζιλ Μπραφ, επικεφαλής των ZeniMax Studios, ισχυρίστηκαν ότι τα διοικητικά στελέχη του Xbox δυσκολεύονται να παρακολουθούν τι συμβαίνει σε όλα τα στούντιο, για την εξαγορά των οποίων δαπανήθηκαν δισεκατομμύρια δολάρια τα τελευταία χρόνια. "Είναι δύσκολη η υποστήριξη εννέα στούντιο σε ολόκληρο τον κόσμο με μια ολιγομελή κεντρική ομάδα που έχει όλο και περισσότερα θέματα να διαχειριστεί. Νομίζω πως κινδυνεύαμε να ξεφύγουμε", ανέφερε η Μπραφ στη διάρκεια της συνάντησης.

Από ό,τι φαίνεται, το Tango Gameworks και το Arkane Austin αποτελούσαν βασικούς υποψήφιους για τερματισμό της λειτουργίας τους, καθώς δεν έτρεχαν κάτι συγκεκριμένο τη δεδομένη στιγμή, ενώ θα απαιτούνται πολλοί πόροι και εποπτεία, για οτιδήποτε θα πρότειναν να δημιουργήσουν στη συνέχεια.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μου κάνει εντύπωση.. όσοι περιμένατε ότι η Ms θα είναι κάποιος σωτήρας του gaming ελπίζω να καταλάβατε ότι το σενάριο Netflix όχι απλά ήταν το πιο αισιόδοξο αλλά πλέον ακούγεται ως φαντασίωση..

 

 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, MariosX είπε

Λουκέτο!

Αν μια εταιρία δεν παράγει πολλά κέρδη τότε να βάλει λουκέτο 

Μαζί σου σε αυτό, αλλά πριν φτάσουμε στα λουκέτα θα πρέπει να απολυθούν άτομα που παίρνουν λάθος αποφάσεις

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καλό για τους λάτρεις του gaming είναι να μαζευτούν όλα αυτά τα άτομα που θα απολυθούν (αφού εκεί πάει το πράγμα) και να φτιάξουν μια νέα εταιρεία ανάπτυξης παιχνιδιών αφού έχουν το know how. Κρίμα να τερματίζονται διάφοροι τίτλοι επειδή οι άχρηστοι, καλοπληρωμένοι manager δεν μπορούν να κουμαντάρουν τις ομάδες τους. 

  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ms του σήμερα αν δεν είχε την κληρονομιά του παρελθόντος και την προίκα που βρήκε θα έκλεινε και η ίδια.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 minutes ago, logistoulis said:

Μαζί σου σε αυτό, αλλά πριν φτάσουμε στα λουκέτα θα πρέπει να απολυθούν άτομα που παίρνουν λάθος αποφάσεις

Το πραγματικά τραγικό της υπόθεσης είναι πως καλοί τίτλοι με σενάριο, gameplay, ποιότητα ΚΟΚ. οσο πάει, θα σπανίζει. 

Μεγάλο κέρδος βγάζουν τα mobile games, MOORPGs, Pay to Win όπως: Fortnite, Diablo Immortal, LoL, Jenga games. 

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κλασσική περίπτωση: άχρηστοι χαρτογιακάδες μανατζαραίοι, που όχι μόνο δεν έχουν φτιάξει τίποτα ουσιαστικό στη ζωή τους, αλλά απόρω αν έχουν καν παίξει με το προϊόν που -υποτίθεται ότι- μανατζάρουν.

Πήραν φανταχτερό MBA απο το καλό κολέγιο, και είναι άσοι στο εξελ και στο μπλά μπλά παρλαπίπας χωρίς νόημα. Α, και στο γλύψιμο. Αν δεις στο μπλουμπεργκ την μανατζαρέα πρεζιντεντ που έκλεισε το studio, θα καταλάβεις πως βρέθηκε εκεί που είναι. Είναι όντως, πολύ όμορφη. Νομίζουν ότι είναι υπεράνω απο αυτούς που λιώνουν για να φτιάξουν κάτι ουσιαστικό κ όμορφο, τα προϊόντα που χαίρεσαι να χρησιμοποιείς. Επείδη έχουν θέση και εξουσία. 

Έκλεισαν μια χάρα studio από ότι καταλαβαίνω, επείδη "δεν μπορούσαν να τα παρακολούθήσουν", δηλ βαρίοντουσαν να κοιτάνε το εξελάκι τους με τις πολλές γραμμές και να κάνουν πολλές πολλές online συναντήσεις. Δεν καταλάβαιναν τι είναι, και ποιοί είναι οι developers και οι παίκτες. Ίσως και να μη τους γούσταραν, απλά. Δεν ξέρω αν ήταν οικονομικοί οι λόγοι, αν δε πουλούσαν οι συγκεκριμένοι τίτλοι και αν "έμπαινε μέσα" το Studio, πάντως όπως και να έχει, πρώτα έπρεπε να απολύσουν τους εαυτούς τους και τους παχυλούς μισθούς τους χωρίς αντίκρυσμα... Και ένα καλό studio, μπορεί να επανέλθει σε κερδοφορία με ένα καλό τίτλο. Έστω κάνεις restructuring,  ή το πουλάς. Δε το κλείνεις,  δε το πετάς.

Το XBox πάει απ το κακό στο χειρότερο, γιατί η MS έχει χάλια management, και γενικά δεν ξέρουν τι τους γίνεται στα ψηλά κλιμάκια. Το πρόβλημα των Windows 11 ήταν προφανώς ότι του έλειπαν... οι διαφημίσεις! Και το ΑΙ μας μάρανε, στο λειτουργικό που έχει τόσα άπειρα προβλήματα που δε θέλουν να ακούσουν τους χρήστες, για το το πραγματικά τους απωθεί, αφού είναι τσάμπα.

Άντε παραιτηθείτε άχρηστοι, χειρότεροι και απο τον Στιβ Μπάλμερ καταντήσατε (που απορούσε ποιος θα αγόρασει το iPhone όταν βγήκε το 2008)...

Επεξ/σία από apikoulas
  • Like 9
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, apikoulas είπε

Κλασσική περίπτωση: άχρηστοι χαρτογιακάδες μανατζαραίοι, που δεν όχι μόνο δεν έχουν φτιάξει τίποτα ουσιαστικό στη ζωή τους, αλλά απόρω αν έχουν καν παίξει με το προίον που μανατζάρουν.

Πήραν φανταχτερό MBA απο το καλό κολέγιο, και είναι άσοι στο εξελ και στο μπλά μπλά χωρίς νόημα. Νομίζουν ότι είναι υπεράνω απο αυτούς που λιώνουν για να φτίαξουν κάτι ουσιαστίκό, τα πρόιόντα που χαίρεσαι να χρησιμοποιείς. 

Έκλεισαν μια χάρα studio από ότι καταλαβαίνω, επείδη "δεν μπορούσαν να τα παρακολούθήσουν", δηλ βαρίοντουσαν να κοιτάνε το εξελάκι τους με τις πολλές γραμμές και να κάνουν πολλές πολλές online συναντήσεις. Δεν καταλάβαιναν τι είναι και ποιοί είναι οι developers και οι παίκτες. Ίσως και να μη τους γούσταραν, απλά. Δεν ξέρω αν ήταν οικονομικοί οι λόγοι, αν δε πουλούσαν οι συγκεκριμένοι τίτλοι και αν "έμπαινε μέσα" το Studio, πάντως όπως και να έχει, πρώτα έπρεπε να απολύσουν τους εαυτούς τους και τους παχυλούς μισθούς τους χωρίς αντίκρυσμα... Και ένα καλό studio, μπορεί να επανέλθει σε κερδοφορία με ένα καλό τίτλο. 

Το XBox πάει απ το κακό στο χειρότερο, γιατί η MS έχει χάλια management, και γενικά δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Το πρόβλημα των Windows 11 ήταν προφανω΄ς ότι του έλειπαν... οι διαφημίσεις! Και το ΑΙ μας μάρανε, στο λειτουργικό που έχει τόσα άπειρα προβλήματα που δε θέλουν να ακούσουν τους χρήστες.

Άντε παραιτηθείτε άχρηστοι, χειρότεροι και απο τον Στιβ Μπάλμερ καταντήσατε (που απορούσε ποιος θα αγόρασει το iPhone όταν βγήκε το 2008)...

Πολυ σωστος και δυστυχως αυτα τα σκουπιδια διοικουν τις περισσοτερες εταιριες οχι μονο gaming και κρινουν αν ενα studio πρεπει να κλεισει η οχι χωρις προφανως να μην εχουν ιδεα για το ιδιο το προϊον. Το hifi rush ειναι παιχνιδαρα το ιδιο και το dishonored το prey το ghostwire tokyo. Αλλα ναι θα τα κλεισουν γιατι ετσι. Αχρηστα ανθρωπακια κριμα για τους developers που αυτοι μας προσφερουν τα συναισθηματα καθε φορα που παιζουμε ενα παιχνιδι και οχι οι μετοχοι και αυτοι που τα διοικουν και τους νοιαζει μονο το χρημα μας βλεπουν σαν πορτοφολι και τιποτα παραπανω. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα Dishonored ηταν αριστουργήματα εξού κ βραβευμενα (ξεκινωντας κ χρονια πριν με την Looking Glass των Thief games που εστρωσε το concept του είδους αυτου).
Πολύ κριμα και πραγματικά Α-πα-ρα-δε-κτοι!

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Billyrouf είπε

Το καλό για τους λάτρεις του gaming είναι να μαζευτούν όλα αυτά τα άτομα που θα απολυθούν (αφού εκεί πάει το πράγμα) και να φτιάξουν μια νέα εταιρεία ανάπτυξης παιχνιδιών αφού έχουν το know how. Κρίμα να τερματίζονται διάφοροι τίτλοι επειδή οι άχρηστοι, καλοπληρωμένοι manager δεν μπορούν να κουμαντάρουν τις ομάδες τους. 

Και μετά θα τους αγοράσει η MS και θα τους ξαν' απολύσει.. 🤣

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανοίξτε ξανά garage για να θυμηθείτε από που ξεκινήσατε! Μπας και σας έρθει πάλι όρεξη για δουλειά και έμπνευση ώστε να εκτιμήσετε ξανά το κοινό που αγκάλιασε την προσπάθεια σας και σας υποστήριξε ώστε να φτάσετε εκεί που είστε τώρα. Μπας και θυμηθείτε ότι η πρωτοπορία βασίζεται και στην ποιότητα και την αυθεντικότητα γενικότερα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...