Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 6,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

https://www.amd.com/en/support/downloads/drivers.html/graphics/radeon-rx/radeon-rx-9000-series/amd-radeon-rx-9070.html

FSR4 global support σε ότι είναι DX12 FSR3.1. Με λίγα λόγια τα πάντα whitelisted, για να δούμε....

Είναι με FSR 4.02 λένε πλέον. Τον ίδιο με το FidelityFX SDK 2.0.

Και από ότι βλέπω στις ρυθμίσεις το FSR 4 είναι globally enabled by default πλέον.

Πάω να τεστάρω FSR3.1 games χωρίς optiscaler τώρα and i'll report back.🤣

?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Lettόντως 4.02 έχουν.

  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και DirectX 12 και FSR 3.1 πρέπει να έχει?

Στο ARK δούλεψε ήθελε να ξαναβγώ γιατί το παιχνίδι αν αλλάξεις απσκειλερ θέλει και επανεκκίνηση

Edit

Δεν ξέρω ποια είχαν ποια δεν είχαν τώρα δοκίμασα και το GTAV enc

image.png.c6983582ccd2b28d9c828a1000d78ee4.png

image.png.6864e20bad461166aa2ccc377dc27570.png

Επεξ/σία από Aris-leme
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Aris-leme είπε

Και DirectX 12 και FSR 3.1 πρέπει να έχει?

Ναι δε δουλεύει σε Vulkan πχ Doom. Επίσης δε ξέρω αν δουλεύει σε games που έχουν και dx11 renderer αν τον επιλέξεις. Και δε δουλεύει σε FSR/FSR2 και FSR3.0. Θέλει το dataset από το plugin του FSR3.1  Για όλα τα άλλα χρειάζεσαι optiscaler και DLSS/XESS inputs.

Δημοσ.

Δοκίμασα στο 7 DaysTo Die που έχει 3,1 FSR αλλά είναι directx 11 δε δουλεύει. 

Καλά ρε Λιζάκι στο παιχνίδι που έδινες με τις 7000 και το πήρα(άλλο που δεν έχω παίξει αρκετά) δε δουλεύει το FSR 4, τουλάχιστον εγώ δεν το κατάφερα. Στο Starfield αναφέρομαι.

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Aris-leme είπε

Δοκίμασα στο 7 DaysTo Die που έχει 3,1 FSR αλλά είναι directx 11 δε δουλεύει. 

Καλά ρε Λιζάκι στο παιχνίδι που έδινες με τις 7000 και το πήρα(άλλο που δεν έχω παίξει αρκετά) δε δουλεύει το FSR 4, τουλάχιστον εγώ δεν το κατάφερα. Στο Starfield αναφέρομαι.

Νομίζω αυτό είναι FSR2 όχι 3.1. Χρειάζεται οπωσδήποτε optiscaler - wiki is your friend. Χρησιμοποιούν DLSS inputs αν δεις.

Εγώ τώρα παρατήρησα κάτι που είμαι σχεδόν σίγουρος δε το έκανε με τους 25.8.1 Αν έχεις ανοιχτό το sensor panel του hwinfo στο background (παίρνω από εκεί κάποια readouts για το rivatuner), τα clocks της κάρτας σε idle τρελαίνονται και παίζουν από 300-400 Mhz μέχρι και 1300-1400. Αν το κλείσεις και ανοίξεις το adrenaline ή το gpu-z για να τα δεις από εκεί είναι μια χαρά φυσιολογικά σε idle μέχρι 50 MHz. Ότιναναι.

Δημοσ.

Το 7DTD έχει το 3,1 απλά είναι directx 11 και είπα να δοκιμάσω χωρίς το οπτι αν δουλεύει.

Ορίστε μία λίστα με όλα τα FSR 3.1

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Aris-leme είπε

Καλά ρε Λιζάκι στο παιχνίδι που έδινες με τις 7000 και το πήρα(άλλο που δεν έχω παίξει αρκετά) δε δουλεύει το FSR 4, τουλάχιστον εγώ δεν το κατάφερα. Στο Starfield αναφέρομαι.

Το είχαμε αναφέρει εγώ και ο @just_a_dude πιο πίσω, ότι 6 μήνες μετά και απουσιάζουν Amd partnered/features παιχνίδια από FSR4, μεταξύ αυτών και το Starfield.

Το πιο πρόσφατο Amd featured παιχνίδι ειναι το λίγων ημερών Hell is Us, που υποστηρίζει Dlss4 και....FSR 3.1.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Fulgore είπε

Το πιο πρόσφατο Amd featured παιχνίδι ειναι το λίγων ημερών Hell is Us, που υποστηρίζει Dlss4 και....FSR 3.1.

Στον πίνακα παραπάνω το δείχνει ως FSR4 υποστηριζόμενο.

8 ώρες πριν, ilos είπε

Κόβει το 4.02 κάτι λίγα σε σχέση με πριν αλλά μπορεί να είναι και ιδέα μου.

Ναι, έχει αναφερθεί καιρό τώρα ότι είναι πιο βαρύ.

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, ilos είπε

https://www.amd.com/en/support/downloads/drivers.html/graphics/radeon-rx/radeon-rx-9000-series/amd-radeon-rx-9070.html

FSR4 global support σε ότι είναι DX12 FSR3.1. Με λίγα λόγια τα πάντα whitelisted, για να δούμε....

Είναι με FSR 4.02 λένε πλέον. Τον ίδιο με το FidelityFX SDK 2.0.

Και από ότι βλέπω στις ρυθμίσεις το FSR 4 είναι globally enabled by default πλέον.

Πάω να τεστάρω FSR3.1 games χωρίς optiscaler τώρα and i'll report back.🤣

?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Lettόντως 4.02 έχουν.

Ουσιαστικά όλα αυτόματα, fsr4 by default μέσω drivers!!μια χαρά,τέτοιες προσθήκες λύνουν χέρια.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Fulgore είπε

Το είχαμε αναφέρει εγώ και ο @just_a_dude πιο πίσω, ότι 6 μήνες μετά και απουσιάζουν Amd partnered/features παιχνίδια από FSR4, μεταξύ αυτών και το Starfield.

Το πιο πρόσφατο Amd featured παιχνίδι ειναι το λίγων ημερών Hell is Us, που υποστηρίζει Dlss4 και....FSR 3.1.

Είχε ανοίξει τότε ένα ολόκληρο θέμα με το ότι δεν είχε DLSS επειδή είναι σπονσορεντ από το Λιζάκι, μάλλον τελικά ανικανότητα από τον Τοντ.

Η απορία είναι πόσο δύσκολο είναι ποια να μπει σε παιχνίδια που έχουν κάποιο απσκειλερ μια ποιο καινούργια έκδοση. Το λέω γιατί στην ποιο σάπια ενσωμάτωση του FSR 3 στο σαιμπερ77 το οπτισκειλερ έκανε θαύματα, κάτι που μου λέει απλά πέτα το 3,1 στο παιχνίδι και άσε το FSR4 να κάνει τη δουλειά.

Και ξαναλέω ακόμη και στο 7DTD που έβαλα το οπτι(FSR4) άλλαξε η εικόνα άλλο παιχνίδι. Χωρίς απσκειλερ και η εικόνα ήταν χάλια. Όλα τρεμοπαίζουν(έβαλα και ένα μικρό βίντεο)

Επεξ/σία από Aris-leme
  • Like 1
Δημοσ.

Απλά η AMD δεν σπρώχνει τόσο το FSR όσο η NVIDIA το DLSS. Το Starfield είναι και τραγικό έτσι και αλλιώς. Το έχουν παρατήσει. Κάτι χαζά μικρά updates βγάζουν.

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Απλά η AMD δεν σπρώχνει τόσο το FSR όσο η NVIDIA το DLSS. Το Starfield είναι και τραγικό έτσι και αλλιώς. Το έχουν παρατήσει. Κάτι χαζά μικρά updates βγάζουν.

Σε κάθε οδηγό βάζουν 8-10 νέα παιγνίδια, σχεδόν όλες οι νέες μεγάλες/βαριές κυκλοφορίες το υποστηρίζουν, εξελίσσει συνέχεια το SDK για να κάνει πιο εύκολη την υιοθέτηση/ενσωμάτωση.

Α τελικά εμφανιστεί (στοιχειωδώς αξιοπρεπώς) στις RDNA3, θα αυξήσει ακόμα περισσότερο τη βάση του. 

Τί παραπάνω πρέπει να κάνει? 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...