7nisiotis Δημοσ. Σάββατο στις 12:48 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:48 πμ 3 hours ago, Aten-Ra said: Είναι πάνω από 20 χρόνια κατάστημα, τα ξέρω τα παιδιά. Όντως, δίκιο. Το είδα λίγο πιο μετά που το έψαξα.
xartemporas Δημοσ. χθες στις 12:39 πμ Δημοσ. χθες στις 12:39 πμ https://videocardz.com/newz/fsr-redstone-on-track-amd-promises-dedicated-presentation 4
ilos Δημοσ. πριν από 19 ώρες Δημοσ. πριν από 19 ώρες https://www.amd.com/en/support/downloads/drivers.html/graphics/radeon-rx/radeon-rx-9000-series/amd-radeon-rx-9070.html FSR4 global support σε ότι είναι DX12 FSR3.1. Με λίγα λόγια τα πάντα whitelisted, για να δούμε.... Είναι με FSR 4.02 λένε πλέον. Τον ίδιο με το FidelityFX SDK 2.0. Και από ότι βλέπω στις ρυθμίσεις το FSR 4 είναι globally enabled by default πλέον. Πάω να τεστάρω FSR3.1 games χωρίς optiscaler τώρα and i'll report back.🤣 όντως 4.02 έχουν. 7
ilos Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες Κόβει το 4.02 κάτι λίγα σε σχέση με πριν αλλά μπορεί να είναι και ιδέα μου.
Aris-leme Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες (επεξεργασμένο) Και DirectX 12 και FSR 3.1 πρέπει να έχει? Στο ARK δούλεψε ήθελε να ξαναβγώ γιατί το παιχνίδι αν αλλάξεις απσκειλερ θέλει και επανεκκίνηση Edit Δεν ξέρω ποια είχαν ποια δεν είχαν τώρα δοκίμασα και το GTAV enc Επεξ/σία πριν από 17 ώρες από Aris-leme
ilos Δημοσ. πριν από 16 ώρες Δημοσ. πριν από 16 ώρες 34 λεπτά πριν, Aris-leme είπε Και DirectX 12 και FSR 3.1 πρέπει να έχει? Ναι δε δουλεύει σε Vulkan πχ Doom. Επίσης δε ξέρω αν δουλεύει σε games που έχουν και dx11 renderer αν τον επιλέξεις. Και δε δουλεύει σε FSR/FSR2 και FSR3.0. Θέλει το dataset από το plugin του FSR3.1 Για όλα τα άλλα χρειάζεσαι optiscaler και DLSS/XESS inputs.
Aris-leme Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δοκίμασα στο 7 DaysTo Die που έχει 3,1 FSR αλλά είναι directx 11 δε δουλεύει. Καλά ρε Λιζάκι στο παιχνίδι που έδινες με τις 7000 και το πήρα(άλλο που δεν έχω παίξει αρκετά) δε δουλεύει το FSR 4, τουλάχιστον εγώ δεν το κατάφερα. Στο Starfield αναφέρομαι.
ilos Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες 14 λεπτά πριν, Aris-leme είπε Δοκίμασα στο 7 DaysTo Die που έχει 3,1 FSR αλλά είναι directx 11 δε δουλεύει. Καλά ρε Λιζάκι στο παιχνίδι που έδινες με τις 7000 και το πήρα(άλλο που δεν έχω παίξει αρκετά) δε δουλεύει το FSR 4, τουλάχιστον εγώ δεν το κατάφερα. Στο Starfield αναφέρομαι. Νομίζω αυτό είναι FSR2 όχι 3.1. Χρειάζεται οπωσδήποτε optiscaler - wiki is your friend. Χρησιμοποιούν DLSS inputs αν δεις. Εγώ τώρα παρατήρησα κάτι που είμαι σχεδόν σίγουρος δε το έκανε με τους 25.8.1 Αν έχεις ανοιχτό το sensor panel του hwinfo στο background (παίρνω από εκεί κάποια readouts για το rivatuner), τα clocks της κάρτας σε idle τρελαίνονται και παίζουν από 300-400 Mhz μέχρι και 1300-1400. Αν το κλείσεις και ανοίξεις το adrenaline ή το gpu-z για να τα δεις από εκεί είναι μια χαρά φυσιολογικά σε idle μέχρι 50 MHz. Ότιναναι.
Aris-leme Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες Το 7DTD έχει το 3,1 απλά είναι directx 11 και είπα να δοκιμάσω χωρίς το οπτι αν δουλεύει. Ορίστε μία λίστα με όλα τα FSR 3.1 1
Fulgore Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες 3 ώρες πριν, Aris-leme είπε Καλά ρε Λιζάκι στο παιχνίδι που έδινες με τις 7000 και το πήρα(άλλο που δεν έχω παίξει αρκετά) δε δουλεύει το FSR 4, τουλάχιστον εγώ δεν το κατάφερα. Στο Starfield αναφέρομαι. Το είχαμε αναφέρει εγώ και ο @just_a_dude πιο πίσω, ότι 6 μήνες μετά και απουσιάζουν Amd partnered/features παιχνίδια από FSR4, μεταξύ αυτών και το Starfield. Το πιο πρόσφατο Amd featured παιχνίδι ειναι το λίγων ημερών Hell is Us, που υποστηρίζει Dlss4 και....FSR 3.1. 1
Πέτρος Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες 2 ώρες πριν, Fulgore είπε Το πιο πρόσφατο Amd featured παιχνίδι ειναι το λίγων ημερών Hell is Us, που υποστηρίζει Dlss4 και....FSR 3.1. Στον πίνακα παραπάνω το δείχνει ως FSR4 υποστηριζόμενο. 8 ώρες πριν, ilos είπε Κόβει το 4.02 κάτι λίγα σε σχέση με πριν αλλά μπορεί να είναι και ιδέα μου. Ναι, έχει αναφερθεί καιρό τώρα ότι είναι πιο βαρύ. 1
nikos5800 Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 12 ώρες πριν, ilos είπε https://www.amd.com/en/support/downloads/drivers.html/graphics/radeon-rx/radeon-rx-9000-series/amd-radeon-rx-9070.html FSR4 global support σε ότι είναι DX12 FSR3.1. Με λίγα λόγια τα πάντα whitelisted, για να δούμε.... Είναι με FSR 4.02 λένε πλέον. Τον ίδιο με το FidelityFX SDK 2.0. Και από ότι βλέπω στις ρυθμίσεις το FSR 4 είναι globally enabled by default πλέον. Πάω να τεστάρω FSR3.1 games χωρίς optiscaler τώρα and i'll report back.🤣 όντως 4.02 έχουν. Ουσιαστικά όλα αυτόματα, fsr4 by default μέσω drivers!!μια χαρά,τέτοιες προσθήκες λύνουν χέρια. 2
Aris-leme Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Fulgore είπε Το είχαμε αναφέρει εγώ και ο @just_a_dude πιο πίσω, ότι 6 μήνες μετά και απουσιάζουν Amd partnered/features παιχνίδια από FSR4, μεταξύ αυτών και το Starfield. Το πιο πρόσφατο Amd featured παιχνίδι ειναι το λίγων ημερών Hell is Us, που υποστηρίζει Dlss4 και....FSR 3.1. Είχε ανοίξει τότε ένα ολόκληρο θέμα με το ότι δεν είχε DLSS επειδή είναι σπονσορεντ από το Λιζάκι, μάλλον τελικά ανικανότητα από τον Τοντ. Η απορία είναι πόσο δύσκολο είναι ποια να μπει σε παιχνίδια που έχουν κάποιο απσκειλερ μια ποιο καινούργια έκδοση. Το λέω γιατί στην ποιο σάπια ενσωμάτωση του FSR 3 στο σαιμπερ77 το οπτισκειλερ έκανε θαύματα, κάτι που μου λέει απλά πέτα το 3,1 στο παιχνίδι και άσε το FSR4 να κάνει τη δουλειά. Και ξαναλέω ακόμη και στο 7DTD που έβαλα το οπτι(FSR4) άλλαξε η εικόνα άλλο παιχνίδι. Χωρίς απσκειλερ και η εικόνα ήταν χάλια. Όλα τρεμοπαίζουν(έβαλα και ένα μικρό βίντεο) Επεξ/σία πριν από 6 ώρες από Aris-leme 1
just_a_dude Δημοσ. πριν από 6 ώρες Δημοσ. πριν από 6 ώρες Απλά η AMD δεν σπρώχνει τόσο το FSR όσο η NVIDIA το DLSS. Το Starfield είναι και τραγικό έτσι και αλλιώς. Το έχουν παρατήσει. Κάτι χαζά μικρά updates βγάζουν.
Πέτρος Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες 58 λεπτά πριν, just_a_dude είπε Απλά η AMD δεν σπρώχνει τόσο το FSR όσο η NVIDIA το DLSS. Το Starfield είναι και τραγικό έτσι και αλλιώς. Το έχουν παρατήσει. Κάτι χαζά μικρά updates βγάζουν. Σε κάθε οδηγό βάζουν 8-10 νέα παιγνίδια, σχεδόν όλες οι νέες μεγάλες/βαριές κυκλοφορίες το υποστηρίζουν, εξελίσσει συνέχεια το SDK για να κάνει πιο εύκολη την υιοθέτηση/ενσωμάτωση. Α τελικά εμφανιστεί (στοιχειωδώς αξιοπρεπώς) στις RDNA3, θα αυξήσει ακόμα περισσότερο τη βάση του. Τί παραπάνω πρέπει να κάνει? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα