Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Iamthagod είπε

image.png.dabba92243d29b6e9573ad6c0fad15b6.pngΣυμφορουμίτης; 😆 

άμα είναι θορυβώδης η pulse σίγουρα αυτός κάτι καλό πίνει πριν αφήσει Γενικώς στις αξιολογήσεις το Σκρουτζ μπαζει από παντού ειδικά με κάτι ταμπέλες έμπειρος χρήστης ,elite χρήστης που κολλάνε 😂,δεν ξέρω πως το σκέφτηκαν.

Επεξ/σία από ICE-T
  • Απαντ. 5,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Fulgore είπε

Το θέμα ειναι ότι ακόμα και σε Amd sponsored παιχνιδια απουσιάζει από αρκετά  https://www.amd.com/en/gaming/featured-games.html

Θα πάρουν κι αυτά, τα περισσότερα τουλάχιστον, ως επιπλέον "τυράκι" για τις 9060/ΧΤ. Σε κάποια που οι 9070ΧΤ πιάνουν σε 1440p>100fps, τί να το κάνουν αυτή τη στιγμή? Να λένε ότι "έχουμε FSR4 σε indie παιχνίδι με απαιτήσεις smartwatch"?

Ξέρω...οι πράσινοι το χρησιμοποιούν για ΑΑ, για να είναι καλύτερη εικόνα από native και να ρίχνουν κατανάλωση, είναι μόνιμη η καραμέλα τους.

Για τα νεότερα/βαριά, τα παράπονά μας στους devs...θα έχουν, βέβαια, τους λόγους τους που δεν το βάζουν. Υπάρχει και το πινακάκι του AMDunboxed που "δείχνει ότι περισσότερα κόκκινα δεν έχουν dlss από ότι πράσινα με fsr", άλλωστε. Το γνωστό πινακάκι 3ετίας που δεν έχει την παραμικρή επαφή με την πραγματικότητα εδώ και 1+ χρόνο.

9 ώρες πριν, Fulgore είπε

Πολύ κακή/ηλίθια απόφαση να υποστηρίζεται μόνο από τις 9000.

RDNA4 selling point, αφενός. Με επιδόσεις πάνω-κάτω όσο η προηγούμενη top τους κάρτα σε raster, μια γενναία (αλλά όχι και εξωπραγματική) βελτίωση σε RT και αναιμικό ΡΤ, κάπως έπρεπε να το boostάρουν.

Δυνατότητες υλοποίησης, αφετέρου. Ελπίζω όντως να το δουλεύουν για τις 7000, για παλιότερες γενιές δεν πιστεύω. Ας βγει για τις 7άρες μέχρι τέλη του '25, κι ας είναι ένα 15-25% boost στο "q" preset, κανέναν δεν θα χαλάσει.

Δημοσ.

Παλιότερα είχε αναφερθεί από κάποιους devs ότι άπαξ και φτιάξεις το support για έναν upscaler τότε είναι πολύ εύκολο να γίνουν implemented και οι άλλοι upscalers. Τώρα αυτό κατά πόσο ισχύει; Και επίσης πόσο επιπλέον δουλειά χρειάζεται το FSR4 για να το βάλεις σε game; Και κατά πόσο αξίζει να αφιερώσουν χρόνο οι devs για κάτι που τρέχει σε ένα ελάχιστο user base; Αλλά από την άλλη αν υποτίθεται ισχύει ότι αν το game έχει ήδη DLSS (που σχεδόν όλα έχουν έστω DLSS3) είναι εύκολο να βάλουν και FSR4 μετά, γιατί δεν το κάνουν;

Είναι γενικώς λίγο περίεργη η φάση με το FSR. Όσο είχα την 7900ΧΤ είχα πετύχει games που είχαν ακόμη FSR2 ή FSR3 και όχι 3.1. Ή games με 3.1 που όμως έπρεπε να βάλεις FSR upscale για να ανοίξεις FSR frame gen ενώ κανονικά με το 3.1 μπορείς να τρέξεις ότι upscale θες με το frame gen. Βέβαια αυτό μπορεί απλά να είναι και αμπαλοσύνη των devs.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Παλιότερα είχε αναφερθεί από κάποιους devs ότι άπαξ και φτιάξεις το support για έναν upscaler τότε είναι πολύ εύκολο να γίνουν implemented και οι άλλοι upscalers. Τώρα αυτό κατά πόσο ισχύει; Και επίσης πόσο επιπλέον δουλειά χρειάζεται το FSR4 για να το βάλεις σε game; Και κατά πόσο αξίζει να αφιερώσουν χρόνο οι devs για κάτι που τρέχει σε ένα ελάχιστο user base; Αλλά από την άλλη αν υποτίθεται ισχύει ότι αν το game έχει ήδη DLSS (που σχεδόν όλα έχουν έστω DLSS3) είναι εύκολο να βάλουν και FSR4 μετά, γιατί δεν το κάνουν;

Είναι γενικώς λίγο περίεργη η φάση με το FSR. Όσο είχα την 7900ΧΤ είχα πετύχει games που είχαν ακόμη FSR2 ή FSR3 και όχι 3.1. Ή games με 3.1 που όμως έπρεπε να βάλεις FSR upscale για να ανοίξεις FSR frame gen ενώ κανονικά με το 3.1 μπορείς να τρέξεις ότι upscale θες με το frame gen. Βέβαια αυτό μπορεί απλά να είναι και αμπαλοσύνη των devs.

Από το Optiscaler και τα παλιότερα mods/spoofs για τις τις RDNA3 τότε, είναι ξεκάθαρο ότι δεν χρειάζεται απολύτως τίποτα για να μπει το FSR3/4 σε ότι έχει DLSS, τίποτα περισσότερο από έναν καφέ για να κάτσεις  να γράψεις το σχετικό κώδικα.

Αν ήταν θέμα υιοθέτησης καρτών, το XeSS δεν θα έπρεπε να είναι πουθενά.

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Από το Optiscaler και τα παλιότερα mods/spoofs για τις τις RDNA3 τότε, είναι ξεκάθαρο ότι δεν χρειάζεται απολύτως τίποτα για να μπει το FSR3/4 σε ότι έχει DLSS, τίποτα περισσότερο από έναν καφέ για να κάτσεις  να γράψεις το σχετικό κώδικα.

Αν ήταν θέμα υιοθέτησης καρτών, το XeSS δεν θα έπρεπε να είναι πουθενά.

Όντως, σωστό αυτό. Άρα γιατί είναι το FSR είναι τόσο λιγότερο implemented σε σχέση με το DLSS; Ο πέτσινος βάζει το χέρι του, ειδικά στα nvidia sponsored, ή απλά η nvidia το προωθεί παραπάνω;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, just_a_dude είπε

Όντως, σωστό αυτό. Άρα γιατί είναι το FSR είναι τόσο λιγότερο implemented σε σχέση με το DLSS; Ο πέτσινος βάζει το χέρι του, ειδικά στα nvidia sponsored, ή απλά η nvidia το προωθεί παραπάνω;

Σίγουρα σπρώχνει η nVidia, και πολύ καλά κάνει. Σίγουρα η AMD βόσκει, έχει παρελθόν σε αυτό.

Τώρα, το αν η πράσινη επιπλέον σαμποτάρει την κόκκινη, ότι καταλαβαίνει ο καθένας.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

Όντως, σωστό αυτό. Άρα γιατί είναι το FSR είναι τόσο λιγότερο implemented σε σχέση με το DLSS; Ο πέτσινος βάζει το χέρι του, ειδικά στα nvidia sponsored, ή απλά η nvidia το προωθεί παραπάνω;

Με το fsr4 προσπαθεί αλλά έχει πέσει σε παγίδα😜 καταρχάς υποστηρίζετε μόνο από δύο κάρτες και μόνο από την τωρινή της αρχιτεκτονική και ακόμα και να το κάνει back port στην rdn3 θα είναι μια κατώτερη πιο απλή έκδοση,

Το θέμα ειναι ότι δεν μπορεί να αδειάσει τις προηγούμενες σειρές(rdn,rdn2,rdn3) και να πει τέρμα το fsr3 και πάω μόνο σε fsr4 και ότι γίνει,γίνει δεν πα να φάω το κράξιμο της δεκαετίας😁 αναγκαστικά πρέπει να υποστηρίξει το fsr3 μέχρι να τελειώσει η γενιά του ps5 era.

Επεξ/σία από nikos5800
  • Like 3
Δημοσ.

Ακομα και μια κατωτερη εκδοση του FSR4 θα ηταν πολυ καλυτερη απο οτι προσφερουν το 2, 3 και 3.1 επισης θα εβαζε ολες τις αλλες καρτες της στο παιχνιδι και θα προχωρουσαν οι devs πιο γρηγορα στο να κανουν implement το fsr4... αλλα οπως ειπε ενας φιλος πιο πριν... AMD never misses an opportunity to miss an opportunity.

Ειναι φαση you can't make this ish up.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, omghi2u είπε

επισης θα εβαζε ολες τις αλλες καρτες της στο παιχνιδι

Όχι ακριβώς. Μόνο η "7" σειρά έχει κάποιο h/w για να τρέξει σωστά (και με περιορισμούς κι εκεί, μάλλον) το FSR4, για παλιότερες αποκλείεται (εκτός κι αν είναι fsr3/3.1 με χαζοόνομα τύπου "fsr4 lite").

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, Πέτρος said:

Από το Optiscaler και τα παλιότερα mods/spoofs για τις τις RDNA3 τότε, είναι ξεκάθαρο ότι δεν χρειάζεται απολύτως τίποτα για να μπει το FSR3/4 σε ότι έχει DLSS, τίποτα περισσότερο από έναν καφέ για να κάτσεις  να γράψεις το σχετικό κώδικα.

Αν ήταν θέμα υιοθέτησης καρτών, το XeSS δεν θα έπρεπε να είναι πουθενά.

Σε κάποια games οπως το Wukong υπάρχουν θεματα οπως motion artifacts με το Optiscaler FSR3 -> FSR4 και ακομα χειροτερα με DLSS inputs ->FSR4 ενώ σε κάποια άλλα βλεπε South of midnight είναι απίστευτο το  DLSS inputs ->FSR4, οπότε κάτι θα παίζεται εκεί με τις engines και το FSR4. Βέβαια δεν πιστεύω ουτε και εγώ να θελέι παπάδες σε optimization.

1 hour ago, nikos5800 said:

Με το fsr4 προσπαθεί αλλά έχει πέσει σε παγίδα😜 καταρχάς υποστηρίζετε μόνο από δύο κάρτες και μόνο από την τωρινή της αρχιτεκτονική και ακόμα και να το κάνει back port στην rdn3 θα είναι μια κατώτερη πιο απλή έκδοση,

Το θέμα ειναι ότι δεν μπορεί να αδειάσει τις προηγούμενες σειρές(rdn,rdn2,rdn3) και να πει τέρμα το fsr3 και πάω μόνο σε fsr4 και ότι γίνει,γίνει δεν πα να φάω το κράξιμο της δεκαετίας😁 αναγκαστικά πρέπει να υποστηρίξει το fsr3 μέχρι να τελειώσει η γενιά του ps5 era.

Αυτό. Δεν θεωρώ αδύνατο να κάνει η AMD το FSR4 (light) backport χωρίς το Transformer component στις RDNA3 μονο με κάποιας ελαφριάς μορφής CNN. 

Επεξ/σία από nekrik
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, just_a_dude said:

Έχει transformer το FSR4;

Το FSR 4 είναι υβριδική λύση μεταξύ CNN και Transfomer (light) μοντέλων,  (μόνο με CNN δεν πας πουθενά) εξού και καλύτερο απο το DLSS 3.7.  Σε κάποιες ελάχιστες περιπτώσεις μάλιστα όπως το motion handling (ghosting) στο Ratchet & Clank,  ξεπερνάει ακόμα και το DLSS4 ενώ υστερεί στην ευκρίνεια και το transparency stability απο το τελευταίο.  

Επεξ/σία από nekrik
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

Έχει transformer το FSR4;

Ναι έχει, χρησιμοποιεί τα καλά του transformer και τα καλά του cnn👍 π.χ τα καλά του transformer είναι που δεν θολώνει τα textures 👍

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...