Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

Απλά η AMD δεν σπρώχνει τόσο το FSR όσο η NVIDIA το DLSS. Το Starfield είναι και τραγικό έτσι και αλλιώς. Το έχουν παρατήσει. Κάτι χαζά μικρά updates βγάζουν.

Μπα,απλά η Nvidia έχει το dlss από το 2019 και με το dlss 2 απο το 2020,πέντε ολόκληρα χρόνια,έχει χτίσει πολύ το integration κομμάτι,η amd τα πάει πολύ καλά,είναι μόλις κάνα πεντάμηνο που έχει βγει το ai fsr.

Επεξ/σία από nikos5800
  • Like 2
  • Απαντ. 6,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Πέτρος είπε

Σε κάθε οδηγό βάζουν 8-10 νέα παιγνίδια, σχεδόν όλες οι νέες μεγάλες/βαριές κυκλοφορίες το υποστηρίζουν, εξελίσσει συνέχεια το SDK για να κάνει πιο εύκολη την υιοθέτηση/ενσωμάτωση.

Α τελικά εμφανιστεί (στοιχειωδώς αξιοπρεπώς) στις RDNA3, θα αυξήσει ακόμα περισσότερο τη βάση του. 

Τί παραπάνω πρέπει να κάνει? 

Είχες γράψει και παλιότερα το ίδιο πράγμα, και τότε είχες πάρει την ίδια απάντηση.

Οτι δεν αρκεί η ως τώρα υποστήριξη, γιατί είναι σημαντικό μείον σε όσα παιχνιδια(πριν το 2025)υποστηρίζουν FSR3 ή 2, ειδικά για τους περισσότερους που πλέον κοιτάνε στις φθηνότερες 9060xt.

Ούτε και το ''ακρα του ταφου σιωπη'' για την υποστήριξη στις παλιότερες κάρτες 6μήνες μετά βοηθάει, και βλέπω να χάνει και από εκεί κόσμο.

Εσύ προφανώς το βλέπεις διαφορετικά.

image.png.2bdd38d2d080b2e3e90a28a34b1806c4.png

image.png.f4e9b1b8326e7b86ec0cdf11c63ae7be.png

2 ώρες πριν, Aris-leme είπε

Η απορία είναι πόσο δύσκολο είναι ποια να μπει σε παιχνίδια που έχουν κάποιο απσκειλερ μια ποιο καινούργια έκδοση. 

Αυτό μόνο όσοι είναι εντός του χώρου μπορούν να το απαντήσουν με σιγουριά.

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Είχες γράψει και παλιότερα το ίδιο πράγμα, και τότε είχες πάρει την ίδια απάντηση.

Οτι δεν αρκεί η ως τώρα υποστήριξη, γιατί είναι σημαντικό μείον σε όσα παιχνιδια(πριν το 2025)υποστηρίζουν FSR3 ή 2, ειδικά για τους περισσότερους που πλέον κοιτάνε στις φθηνότερες 9060xt.

Ούτε και το ''ακρα του ταφου σιωπη'' για την υποστήριξη στις παλιότερες κάρτες 6μήνες μετά βοηθάει, και βλέπω να χάνει και από εκεί κόσμο.

Εσύ προφανώς το βλέπεις διαφορετικά.

image.png.2bdd38d2d080b2e3e90a28a34b1806c4.png

image.png.f4e9b1b8326e7b86ec0cdf11c63ae7be.png

Αυτό μόνο όσοι είναι εντός του χώρου μπορούν να το απαντήσουν με σιγουριά.

Σε αυτά που αναφέρεις έχω ήδη απαντήσει στο μήνυμά μου που παραθέτεις. 

Δημοσ.

Και η nvidia δεν έδωσε DLSS στους κατόχους GTX. Το πρόβλημα με το FSR4 είναι ότι άργησε πάρα πολύ να το βγάλει σε σχέση με την nvidia οπότε μένουν εκτός όσοι έχουν 6000 και 7000. Και επίσης το ότι οι 7000 ενώ έχουν AI ή ML ή δεν ξέρω εγώ τι, αλλά δεν τρέχουν FSR4. Τι ΑΙ είναι αυτό; Τόσο αδύναμο; Τρέχει η RTX 2060 DLSS4 και δεν μπορεί η 7900ΧΤΧ να τρέξει FSR4; 

1 ώρα πριν, Πέτρος είπε

Σε κάθε οδηγό βάζουν 8-10 νέα παιγνίδια, σχεδόν όλες οι νέες μεγάλες/βαριές κυκλοφορίες το υποστηρίζουν, εξελίσσει συνέχεια το SDK για να κάνει πιο εύκολη την υιοθέτηση/ενσωμάτωση.

Α τελικά εμφανιστεί (στοιχειωδώς αξιοπρεπώς) στις RDNA3, θα αυξήσει ακόμα περισσότερο τη βάση του. 

Τί παραπάνω πρέπει να κάνει? 

Κυρίως εννοώ για native υποστήριξη και όχι μέσω driver, εκτός αν είναι καλό και το μέσω driver. Γιατί το DLSS4 μέσω driver έχει θέμα με τα διάφανα textures.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Αυτό μόνο όσοι είναι εντός του χώρου μπορούν να το απαντήσουν με σιγουριά.

Η ρωτάμε το ΑΙ:P

Difficulty / Timeline

  • If the game already has FSR 2:

    • Upscaling only: A few days to a week of engineering, mostly swapping SDK calls + testing.

    • With Frame Generation: Several weeks, since frame pacing, latency handling, and UI/animation desync issues can get tricky.


TL;DR

  • Updating FSR 2 → 3.1 (upscaling only): Relatively straightforward. Mostly SDK update + parameter tuning.

  • Adding Frame Gen on top: Bigger job. Requires more pipeline changes and testing for smoothness/latency.

Estimated Implementation Time

🔹 1. FSR 2 → 3.1 (Upscaling Only)

  • Work involved:

    • Swap to the new SDK.

    • Update API calls / data structures.

    • Adjust jitter, exposure, and reactive mask code if needed.

    • QA test common scenarios (motion, water, alpha effects, UI).

  • Time estimate:

    • 1–2 weeks for an experienced graphics programmer.

    • Could be faster (2–4 days) if the engine is clean and well-documented.

    • Longer (2–3 weeks) if the rendering pipeline is heavily customized.


🔹 2. FSR 3.1 with Frame Generation

  • Work involved:

    • Everything above (upscaler swap).

    • Add frame pacing logic (to avoid judder/tearing).

    • Integrate motion vectors at higher accuracy (needs stable per-pixel velocity data).

    • Add latency reduction features (AMD AFMF or equivalent).

    • Extensive QA for gameplay feel (input latency, animation smoothness, multiplayer sync).

  • Time estimate:

    • 4–8 weeks for stable integration.

    • AAA studios sometimes spend 2–3 months polishing frame gen for edge cases.


🔹 3. QA & Polishing

Regardless of upscaler vs frame gen:

  • Upscaling alone: ~1 extra week of QA.

  • With frame gen: ~2–3 extra weeks, since issues like HUD flicker, ghosting, or lag spikes can sneak in.

Επεξ/σία από Aris-leme
Δημοσ.
2 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Και επίσης το ότι οι 7000 ενώ έχουν AI ή ML ή δεν ξέρω εγώ τι, αλλά δεν τρέχουν FSR4. Τι ΑΙ είναι αυτό; Τόσο αδύναμο; Τρέχει η RTX 2060 DLSS4 και δεν μπορεί η 7900ΧΤΧ να τρέξει FSR4; 

Η AMD ανέπτυξε το FSR4 πάνω σε fp8 instructions που έχει μόνο η rdna4 σειρά . 

Η rdna3 (&3.5, PS5 Pro) σειρά εχει μόνο fp16 (πιο αργό) . Ήδη σε λίνουξ τρέχει το FSR4 , αλλά λόγω μετατροπής fp8->fp16  έχει νόημα απλά για καλύτερη ποιότητα απο χάλια ΤΑΑ native . Φυσικά καμία σχέση οι επιδόσεις VS fsr3 .

Φήμες λένε οτι θα βγει "lite" έκδοση FSR4 που θα χρησιμοποιεί int8 instructions . Απο τη στιγμή που η AMD έκανε την πατάτα και έδωσε το fsr4 σαν open source και μάλιστα φάνηκαν κάποιες πρώιμες υλοποιήσεις σε int8 , πιστεύω 90% θα έρθει . (εκτός αν τρέχει οριακά στο PS5 Pro που τότε οι rdna3 κάρτες δε θα τραβάν) 

 

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, just_a_dude είπε

Κυρίως εννοώ για native υποστήριξη και όχι μέσω driver, εκτός αν είναι καλό και το μέσω driver. Γιατί το DLSS4 μέσω driver έχει θέμα με τα διάφανα textures.

To native λογικά θα ήταν προτιμότερο/καλύτερο (δεν ξέρω/δεν απαντώ για το τί ισχύει ακριβώς), αλλά πώς να το κάνει αν δεν θέλουν να συνεργαστούν οι devs?

Αν θες, εστιάζει στις μεγάλες νέες κυκλοφορίες μόνο κι αφήνει τα παλιά πίσω της (όπως τα έχουν αφήσει όλοι ουσιαστικά, απλά να 'χαμε να λέγαμε).

  • Like 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

To native λογικά θα ήταν προτιμότερο/καλύτερο (δεν ξέρω/δεν απαντώ για το τί ισχύει ακριβώς), αλλά πώς να το κάνει αν δεν θέλουν να συνεργαστούν οι devs?

Αν θες, εστιάζει στις μεγάλες νέες κυκλοφορίες μόνο κι αφήνει τα παλιά πίσω της (όπως τα έχουν αφήσει όλοι ουσιαστικά, απλά να 'χαμε να λέγαμε).

Για παλιά παιχνίδια δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε FSR4 και ελάχιστοι οι τίτλοι που είχαν 3.1 ,

δλδ από 3.0 έως 2.0 , μόνο με optiscaler αφού δεν πρόβλεψε η AMD να είναι αναβαθμισιμο το FSR τότε 

19 ώρες πριν, ilos είπε

Κόβει το 4.02 κάτι λίγα σε σχέση με πριν αλλά μπορεί να είναι και ιδέα μου.

Κόβει λίγο , φαίνεται στις Rdna3 που ζορίζονται αρκετά και ειδικά από 4.0.0 σε 4.0.1 υπάρχει μεγάλη διαφορά σε επιδόσεις 

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λογικό να μην θέλουν να ασχοληθούν οι devs για κάτι που μπορούν να το τρέξουν ελάχιστοι και δεν τρέχει και στις κονσόλες. Και με το DLSS έτσι γινόταν στην αρχή, απλά εκεί είχες τον πέτσινο να sponsorαρει και πίεζε κάπως την κατάσταση.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Πέτρος είπε

To native λογικά θα ήταν προτιμότερο/καλύτερο (δεν ξέρω/δεν απαντώ για το τί ισχύει ακριβώς), αλλά πώς να το κάνει αν δεν θέλουν να συνεργαστούν οι devs?

Αν θες, εστιάζει στις μεγάλες νέες κυκλοφορίες μόνο κι αφήνει τα παλιά πίσω της (όπως τα έχουν αφήσει όλοι ουσιαστικά, απλά να 'χαμε να λέγαμε).

 FSR4 δεν υποστηρίζουν καν ολα τα Amd featured παιχνίδια στα οποία έχουν δουλέψει και οι ίδιοι οι μηχανικοί της Amd, ποιοι devs δεν θέλουν να συνεργαστούν, πλάκα κάνουμε τώρα?

Γιαυτό ανέφερε ο @Aris-leme το Starfield.

Βγαίνουν παιχνίδια που υποστηρίζουν FSR4 day one όπως το Mafia, και τελευταία στιγμή ο κόσμος γνωρίζει αν υποστηρίζει FSR3 ή 4. Κουκουρούκου και φέτος το επικοινωνιακό κομμάτι της εταιρείας.

Γιατί δεν ενημερώνει τους κατόχους rx 6000/7000 αν τελικά θα έχουν υποστήριξη(έστω και μερική)σε FSR4?

Πως ακριβώς περιμένει να πουλήσει τις κάρτες της τις οποίες δεν διαφημίζει?

Μην πιάσουμε τα περί fake msrp, που στην Αμερική  οι 9070 6 μήνες μετά παραμένουν πάνω από αυτό και έχουν χειρότερο value από τις αντίστοιχες πράσινες?

Βλέπω και τους γνωστούς ιντερνετικά youtubers που έθαβαν την πράσινη πίσω στον Μάρτιο για τα περι Vram της 5070 ή την παραπάνω τιμή της ti και πλέον προτείνουν 5070 και ti, λόγω τραγικών τιμών σε Amd.

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
8 minutes ago, Fulgore said:

 

Είναι κατα τα άλλα που ήθελε να κάνει focus περισσότερο στην μεσαία κατηγορία, και πάλι τα έκανε μαντάρα, απέναντι στην χειρότερη σειρά καρτών της Πράσινης. 

Υπερβάλεις λιγάκι, το ίδιο Volume σε GPUs πούλησε στο Q2 2025 σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο Q1 2025 , αλλά σχεδόν διπλασίασε το Revenue του GAMING από τα 647Μ στο Q1 2025 στα 1.12Β στο Q2 2025.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Υπερβάλεις λιγάκι, το ίδιο Volume σε GPUs πούλησε στο Q2 2025 σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο Q1 2025 , αλλά σχεδόν διπλασίασε το Revenue του GAMING από τα 647Μ στο Q1 2025 στα 1.12Β στο Q2 2025.

Δεν είναι προσωπική μου άποψη το παραπάνω που τονίζεις, είναι αποτέλεσμα όλων όσων αναφέρω, που οδήγησαν σε αυτό.

image.webp.bb1cd4936b1db9cc17d0f3969cd9e1f3.webp

Τελος,λογικό να είχε παραπάνω έσοδα, αφού οι περισσότεροι χρυσοπλήρωναν τις 9070/xt πάνω από το MSRP ,σε σχέση με τις προηγούμενες 7000 και η φθηνότερη 9060xt 16GB κυκλοφόρησε τον Ιούνιο, 3 μήνες δηλαδή μετά τις 9070.

Αν γυρίσες πίσω στο θέμα αρχές Μαρτίου, υπάρχει συμφορουμίτης που αγόρασε 9070xt Pulse από Πλαισιο στα 900ευρώ, και οι περισσότεροι που αγόραζαν 9070xt από Amazon/NR Info τον πρώτο καιρό, έδιναν πάνω από 770ευρώ για υποτίθεται mid range κάρτες, μπορεί να το επιβεβαιώσει αυτό και ο @Aris-leme.

Πρώτη φορά η εταιρεία πουλάει mid range κάρτες σε τέτοιες τιμές.

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Fulgore είπε

 FSR4 δεν υποστηρίζουν καν ολα τα Amd featured παιχνίδια στα οποία έχουν δουλέψει και οι ίδιοι οι μηχανικοί της Amd, ποιοι devs δεν θέλουν να συνεργαστούν, πλάκα κάνουμε τώρα?

Γιαυτό ανέφερε ο @Aris-leme το Starfield.

Βγαίνουν παιχνίδια που υποστηρίζουν FSR4 day one όπως το Mafia, και τελευταία στιγμή ο κόσμος γνωρίζει αν υποστηρίζει FSR3 ή 4. Κουκουρούκου και φέτος το επικοινωνιακό κομμάτι της εταιρείας.

Γιατί δεν ενημερώνει τους κατόχους rx 6000/7000 αν τελικά θα έχουν υποστήριξη(έστω και μερική)σε FSR4?

Πως ακριβώς περιμένει να πουλήσει τις κάρτες της τις οποίες δεν διαφημίζει?

Μην πιάσουμε τα περί fake msrp, που στην Αμερική  οι 9070 6 μήνες μετά παραμένουν πάνω από αυτό και έχουν χειρότερο value από τις αντίστοιχες πράσινες?

Βλέπω και τους γνωστούς ιντερνετικά youtubers που έθαβαν την πράσινη πίσω στον Μάρτιο για τα περι Vram της 5070 ή την παραπάνω τιμή της ti και πλέον προτείνουν 5070 και ti, λόγω τραγικών τιμών σε Amd.

Δεν βγάζει η ΑΜΔ τα παιγνίδια, δεν τα κυκλοφορεί, δεν τα αναβαθμίζει, δεν τα ενημερώνει. 

Ας μην απαντήσω για το SF, θα γράψω χοντράδα.

Είναι σαν να ρωτάω γιατί δεν έχει FSR (οποιαδήποτε έκδοση) το BF2042 ή τί έγινε τόσα χρόνια με το CP.

Δεν με ενδιαφέρει το επικοινωνιακό , τελεία. 

Επίσης δεν με ενδιαφέρει το msrp και η κατάσταση στην αλλοπρόσαλλη αγορά της Αμερικής . 

Οι κάρτες Ευρώπη είναι κάτω από msrp, καιρό τώρα. Λογικά οι Ευρωπαίοι πωλητές δεν θέλουν να βγάζουν χρήματα . 

Τώρα , για τις τιμές Πλαισίου και το αν βγάζει χρήμα η ΑΜΔ από αυτές, ασχολίαστο , πραγματικά .  

Δημοσ.

810 κάτι είχε η XFX όταν βγήκε από NR info. Βέβαια, τότε η 5070ται είχε ακριβώς 300 πάνω η ποιο φτηνή. Τα θυμάμαι γιατί είχα λιώσει σε όλα τα σάιτ.

Ανέφερα το σταρφιλτ γιατί είναι τραγικό παράδειγμα όταν προωθείς κάρτες σου με αυτό το παιχνίδι και δεν έχει μπει το FSR 3.1 δε λέω για το 4.

Όχι, ότι με καίει αλλά δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά από το Λιζάκι. Δε βλέπω να έχει τη δυναμική να πουσάρει τους ντεβς.

Έβαλα και πόσο καιρό σύμφωνα με το ΑΙ θέλει να κάνεις αναβάθμιση το απσκειλερ, δεν είναι καμιά τρομερή δουλειά. Μiλάω μόνο για απσκειλερ όχι FG.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...