Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, στις επιλέξιμες δαπάνες στην εφαρμογή του gov.gr όπου εμφανίζονται τα έξοδα που έχουν πραγματοποιηθεί, βλέπω ότι υπάρχουν δαπάνες που έχουν καταχωρηθεί δύο και τρεις φορές ενώ θα έπρεπε να εμφανίζεται μια φορά. Είναι εντελώς λάθος αυτή η πληροφορία με αποτέλεσμα η εικόνα των δαπανών να μην είναι σωστή. Δεν έχω βγάλει άκρη με την επικοινωνία. Σε απάντηση τους σε ένα email είπαν ότι πρέπει να είναι λάθος του συστήματος και ότι θα το κοιτάξουν. Έχει περάσει ένας μήνας + και δεν έχει γίνει καμιά διόρθωση. Το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος? Έχει συμβεί σε κάποιον? 

  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, nas07 είπε

Καλησπέρα, στις επιλέξιμες δαπάνες στην εφαρμογή του gov.gr όπου εμφανίζονται τα έξοδα που έχουν πραγματοποιηθεί, βλέπω ότι υπάρχουν δαπάνες που έχουν καταχωρηθεί δύο και τρεις φορές ενώ θα έπρεπε να εμφανίζεται μια φορά. Είναι εντελώς λάθος αυτή η πληροφορία με αποτέλεσμα η εικόνα των δαπανών να μην είναι σωστή. Δεν έχω βγάλει άκρη με την επικοινωνία. Σε απάντηση τους σε ένα email είπαν ότι πρέπει να είναι λάθος του συστήματος και ότι θα το κοιτάξουν. Έχει περάσει ένας μήνας + και δεν έχει γίνει καμιά διόρθωση. Το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος? Έχει συμβεί σε κάποιον? 

Στην ένδειξη χρέωσης-πίστωσης το ίδιο ποσό στο εμφανίζει σε δύο εγγραφές στη μια με + και στην άλλη με - 

Σε ρωτάω γιατί έχω τέτοιες διπλές εγγραφές με + και - αλλά είναι συναλλαγές που έκανα με πάνω από 3 άτοκες δόσεις  όπου ναι μεν είναι αποδεκτή συναλλαγή αλλά δεν προσμετράτε  στα συνολικά έξοδα .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, akisg2016 είπε

Στην ένδειξη χρέωσης-πίστωσης το ίδιο ποσό στο εμφανίζει σε δύο εγγραφές στη μια με + και στην άλλη με - 

Στην δική μου περίπτωση η κάθε δαπάνη έχει τύπο Αποδεκτή και έχουν όλες +, αυτές οι διπλές και τριπλές εγγραφές που εμφανίζονται αυξάνουν το συνολικό ποσό των εξόδων

Επεξ/σία από nas07
Δημοσ.

Καλησπέρα χρόνια πολλά είναι κάποιος από την ομάδα που έχει ολοκληρώσει τις δαπάνες έχει δηλώσει μισθωτήριο και έχει πάρει χρήματα πέρα από την προκαταβολή? Να ξέρουμε ρε παιδιά τη κάνουμε μην είναι στο τέλος άνθρακας ο χρυσός και μας τραβάνε έτσι για χρόνια 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ακόμα οι δαπάνες δεν έχουν ανανεωθεί για όσους από εμάς πήρανε παράταση!!!

Δημοσ.

Καλησπέρα με απόδειξη ταμειακης μηχανης (απο ηλεκτρολόγο) πανω της εχει barcode και αναγραφει μονο παροχη υπηρεσιών. Ειμαι καλυμμένος? Ή χρειάζομαι και χειρόγραφη 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, smart55 είπε

Καλησπέρα με απόδειξη ταμειακης μηχανης (απο ηλεκτρολόγο) πανω της εχει barcode και αναγραφει μονο παροχη υπηρεσιών. Ειμαι καλυμμένος? Ή χρειάζομαι και χειρόγραφη 

Εγώ παίρνω ηλεκτρονική απόδειξη και όχι απόδειξη από ταμειακή μηχανή. Στην ηλεκτρονική απόδειξη μπορεί να περιγράψει κάποιος τις εργασίες που έγιναν, τα υλικά που αγοράστηκαν. Πάντως ο βασικός σκοπός είναι η εξόφληση να γίνεται μέσω pos. Αν πλήρωσες μέσω pos είσαι οκ. Δες αν η απόδειξη που σου έδωσε αν γράφει τρόπος πληρωμής μέσω pos.   

  • Thanks 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 8/3/2025 στις 8:30 ΜΜ, akisg2016 είπε

Καλησπέρα. Επειδή έχω ασχοληθεί ΩΡΕΣ για να βρω τους mcc που έχω γράψει τα μόνα καταστήματα που έχω στα υπόψιν μου και έχουν όλα όσα αναφέρεις είναι το Leroy (όχι όλα) και το Praktiker με κωδικό 5200 .

Κλιματιστικά βεβαίως και μπορείς να βάλεις και αναφέρει και mcc περι κλιματισμού θέρμανσης κλπ

Τώρα όσο αφορά συγκεκριμένα για τη τηλεόραση δεν μπορώ να σου πω 100% σε περίπτωση δειγματοληπτικού ελέγχου

ότι δεν θα έχεις πρόβλημα αλλά εσένα υποχρέωση σου είναι να αγοράσεις από καταστήματα με τους αναφερόμενους mcc 

εγώ παράδειγμα το Δεκέμβρη αγόρασα χριστουγεννιάτικο δέντρο για το σπίτι μου  από το πρακτικερ που δεν το λες και προϊόν  απαραίτητο για ενοικίαση κατοικίας....  αλλά η συναλλαγή στο πρόγραμμα μέτρησε κανονικά .

 

Καλημέρα akisg2016!!  Θησαυρός οι πληροφορίες που μας δίνεις!!  Μια διευκρίνιση φίλε μου, με όλο το θάρρος!!  Όταν λες ότι ναι μεν τα LEROY είναι στον κωδικό 5200 που είναι στη λίστα, αλλά όχι όλα (!!) τι εννοείς??  Εσύ σε ποιο πήγες και είχε τον σωστό κωδικό?  Γιατί μου κάνει εντύπωση που ενώ είναι η ίδια επιχείρηση μπορεί να έχουν διαφορετικό κωδικό τα καταστήματά της.  Εκτός εάν κάτι δεν κατάλαβα στην ανάρτησή σου.

Σε ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!

 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, 810326768272533 είπε

Καλημέρα akisg2016!!  Θησαυρός οι πληροφορίες που μας δίνεις!!  Μια διευκρίνιση φίλε μου, με όλο το θάρρος!!  Όταν λες ότι ναι μεν τα LEROY είναι στον κωδικό 5200 που είναι στη λίστα, αλλά όχι όλα (!!) τι εννοείς??  Εσύ σε ποιο πήγες και είχε τον σωστό κωδικό?  Γιατί μου κάνει εντύπωση που ενώ είναι η ίδια επιχείρηση μπορεί να έχουν διαφορετικό κωδικό τα καταστήματά της.  Εκτός εάν κάτι δεν κατάλαβα στην ανάρτησή σου.

Σε ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!

 

Καλημέρα και σε ευχαριστώ !

Αναφερόμουν σε προηγούμενη ανάρτηση που ρωτούσε για καταστήματα  που έχουν στρώματα κρεββάτια ψυγεία κλπ και το leroy δεν τα έχει όλα όσα ζητούσε . 

Το Leroy ,όλα τα καταστήματα και όλα για όλα τα προϊόντα έχει κωδικό 5200 επιβεβαιωμένο μέχρι και το Μάρτιο που έκανα τις τελευταίες μου αγορές το λέω γιατί πριν μερικούς μήνες είχα γράψει ότι ο Κωτσόβολος δεν ήταν στο πρόγραμμα αλλά πριν λίγο καιρό κάποιος είχε γράψει ότι είναι εντός προγράμματος καλόυ κακού κάντε μια ερώτηση ξανά στη τράπεζα σας μην έχει αλλάξει κάτι .

Και με τη σειρά μου θέλω να κάνω μια ερώτηση σε όσους έχουν τελειώσει , έχει πληρωθεί κανείς εξόφληση ή έχει πάρει απόφαση πληρωμής ?

Εμένα απο τον απρίλιο μου εμφανίζει αυτό : Στο πλαίσιο επικαιροποίησης των κινήσεων των καρτών πληρωμών που είναι συνδεδεμένες με τους ΑΦΜ των δικαιούχων του Προγράμματος, που αφορούν στους Κωδικούς Κατηγορίας Εμπόρων (MCCs) που σχετίζονται με το Πρόγραμμα, όπως οι τελευταίοι συμπληρώθηκαν με το άρθρο 10 της ΚΥΑ 2522/2025 (ΦΕΚ 782/Β/21-2-2025), δεν θα εμφανίζονται προσωρινά οι κινήσεις που τυχόν είχαν αποσταλεί από τους Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμής (ΠΥΠ - τράπεζες) από την εκταμίευση της προκαταβολής στον λογαριασμό σας. Παρακαλούμε να αναμένετε την εκ νέου ανάρτηση των κινήσεων των καρτών πληρωμών σας κατά το επόμενο χρονικό διάστημα

Και αναφέρει εξάντληση προϋπολογισμού και δυστυχώς υποψιάζομαι ότι θα αργήσουμε να λάβουμε εξόφληση. 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Σε ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνηση!!

Κι εγώ που μπήκα το ίδιο μνμ μου γράφει.  Αλλά εγώ ξεκίνησα πρόσφατα οπότε εάν ισχύει το τρίμηνο αναμονής για ενημέρωση από τις τράπεζες έχουμε δρόμο...

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, 810326768272533 είπε

Σε ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνηση!!

Κι εγώ που μπήκα το ίδιο μνμ μου γράφει.  Αλλά εγώ ξεκίνησα πρόσφατα οπότε εάν ισχύει το τρίμηνο αναμονής για ενημέρωση από τις τράπεζες έχουμε δρόμο...

Στη περίπτωσή μου είχαν εκκαθαρίσει από 1/10/24-31/12/24 και εκκρεμούσαν για το τρίμηνο Ιανουαρίου Φεβρουαρίου Μαρτίου    πλέον μιλάμε για εξάμηνο.....

  • Confused 1
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους, πολύ χρήσιμο thread για εμάς που παλεύουμε με το πρόγραμμα Ανακαινίζω Νοικάζω.

Λίγα λόγια για την μέχρι τώρα εμπειρία μου που ίσως βοηθήσουν κάποιους:

1. Πρόσφατα ήρθε στην κυριότητά μου ένα διαμέρισμα μέσα στο 2025 που ήταν κενό για πάνω από 10 χρόνια. Το δήλωσα στο Ε9 μου και μετά από μερικές εργάσιμες το βρήκε η πλατφόρμα του Ανακαινίζω Νοικιάζω.

2. Η πρώτη αίτηση (2/2/205) απορρίφθηκε γιατί το ακίνητο ναι μεν ήταν κενό αλλά όχι στο όνομά μου. Έκανα ένσταση και μου απάντησαν μετά από 1 μήνα να στείλω εντός 10 ημερών τα τελευταία 3 έτη Ε2 του προηγούμενου ιδιοκτήτη μαζί με Υ/Δ ότι δέχετε να μοιραστώ τα στοιχεία του με την ΔΥΠΑ. Έπειτα από 1 μήνα μου ήρθε απόρριψη γιατί τα Ε2 ναι μεν έδειχναν ότι δεν είχε εισοδήματα από αυτό το ακίνητο ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, αλλά το ακίνητο ήταν με κωδικό "προσ μίσθωση" 

3. Επικοινώνησα με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και διόρθωσε τα Ε2 να φαίνεται το ακίνητο με κωδικό "ΚΕΝΟ" και ξανα έκανα νέα αίτηση -> απόρριψη -> ένσταση με τα νέα χαρτιά. Αφού πέρασε άλλος 1 μήνας μου ζήτησαν τα συμβόλαια και τελευταίο Ε9 δικό μου. Έπειτα από 1 μήνα πάλι μου ήρθε η πολυπόθητη έγκριση 12/5/2025.

4. Αναμένω την προκαταβολή από 12/5/2025 και δεν έχει πιστωθεί ακόμη στον λογαριασμό μου σήμερα (6/6/2026). Σε επικοινωνία που είχα μέσω email (έστειλα πολλά email) μου απάντησαν ότι "σας ενημερώνουμε ότι σύντομα θα αποσταλεί αυτοματοποιημένο μήνυμα στους δικαιούχους, με τα αναγκαία έγγραφα που οφείλεται να αποστείλετε.". 

Γνωρίζει κανείς κάτι; έχετε λάβει κάποιο αυτοματοποιημένο email μετά από έγκριση για περαιτέρω έλεγχο;

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους!!

Έξοδα για αλουμίνια (αντικατάσταση/επισκευή), σίτες κλπ. καλύπτονται σίγουρα από το πρόγραμμα??  Διαβάζω σε διάφορα άρθρα για "αντικατάσταση κουφωμάτων" αλλά στους όρους του προγράμματος όπως περιγράφονται στην εγκριτική απόφαση δεν φαίνεται κάτι σχετικό.

Ξέρει κανείς αν περιλαμβάνονται??  και σε ποιο κωδικό?? γιατί ούτε αυτό είναι σαφές.

Ευχαριστώ πολύ....

 

 

Δημοσ.

Καλησπέρα μια ερωτησει .έχεις εξοφληθεί κάποιος?  εννοώ να πάρει και τα 13500 του προγράμματος 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...