ananias47 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σας Αντιμετωπιζω το εξης παραξενο. Προσπαθω να στειλω λεφτα μεσω IRIS απο καταχωρημενη επαφη αλλα δεν την εμφανιζει καθολου στο nbg app.To κανει σε αρκετα νουμερα οχι μονο σε ενα.Το διαγραφω το ξαναπερναω αλλα τιποτα.Βαζω επισης +30 μπροστα μπας και αλλα παλι τιποτα.Τις ιδιες επαφες στο ιδιο κινητο τις εμφανιζει κανονικα το app της Πειραιως και μπορω να στειλω κανονικα.Τα ιδια νουμερα δεν εμφανιζονται και σε αλλα 3 κινητα που δοκιμασα.Οι χρηστες ειναι ενεργοι στο IRIS γιατι αν περασω χειροκινητα τα νουμερα στο nbg app μπορω να στειλω κανονικα. Ευχαριστω πολυ Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2024 από ananias47
kormos Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2024 16 ώρες πριν, ananias47 είπε Καλησπέρα σας Αντιμετωπιζω το εξης παραξενο. Προσπαθω να στειλω λεφτα μεσω IRIS απο καταχωρημενη επαφη αλλα δεν την εμφανιζει καθολου στο nbg app.To κανει σε αρκετα νουμερα οχι μονο σε ενα.Το διαγραφω το ξαναπερναω αλλα τιποτα.Βαζω επισης +30 μπροστα μπας και αλλα παλι τιποτα.Τις ιδιες επαφες στο ιδιο κινητο τις εμφανιζει κανονικα το app της Πειραιως και μπορω να στειλω κανονικα.Τα ιδια νουμερα δεν εμφανιζονται και σε αλλα 3 κινητα που δοκιμασα.Οι χρηστες ειναι ενεργοι στο IRIS γιατι αν περασω χειροκινητα τα νουμερα στο nbg app μπορω να στειλω κανονικα. Ευχαριστω πολυ IRIS είναι μοναδική υπηρεσία! Ο αριθμός που δηλώνουμε αν οι ενέργειές σου είναι ως ιδιώτης είναι μοναδικός. Αν πχ έχεις κάνει την εγγραφή όπως αναφέρεις στην Πειραιώς, έχει διαγραφή αυτόματα από την Εθνική. Επίσης υπάρχει και ημερήσιο όριο συναλλαγών, (αν θυμάμαι καλά) έως 500€
themisang Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2024 Στις 10/9/2024 στις 7:01 ΜΜ, ananias47 είπε Καλησπέρα σας Αντιμετωπιζω το εξης παραξενο. Προσπαθω να στειλω λεφτα μεσω IRIS απο καταχωρημενη επαφη αλλα δεν την εμφανιζει καθολου στο nbg app.To κανει σε αρκετα νουμερα οχι μονο σε ενα.Το διαγραφω το ξαναπερναω αλλα τιποτα.Βαζω επισης +30 μπροστα μπας και αλλα παλι τιποτα.Τις ιδιες επαφες στο ιδιο κινητο τις εμφανιζει κανονικα το app της Πειραιως και μπορω να στειλω κανονικα.Τα ιδια νουμερα δεν εμφανιζονται και σε αλλα 3 κινητα που δοκιμασα.Οι χρηστες ειναι ενεργοι στο IRIS γιατι αν περασω χειροκινητα τα νουμερα στο nbg app μπορω να στειλω κανονικα. Ευχαριστω πολυ Μου το κανει και μενα ακριβως το ιδιο .. εβγαλες ακρη ? Μου το κανει και μενα ακριβως το ιδιο ... εβγαλες ακρη ?
panoscu Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2024 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2024 Παιδιά άμα βγάλετε άκρη πείτε μας και εμάς γιατί παλεύω στης γυναίκας μου με το ίδιο θέμα 2 χρόνια τώρα και άκρη δεν έχουμε βγάλει Είναι σαν να επιλεγεί από μόνο του πιες επαφές θα εμφανίσει και οι άλλες πουθενά ,και δεν έχει κάπου να σου διαβάσει όλο των κατάλογο όπως πχ η eurobank Προσωρινή λύση με μικρή χρέωση είναι να τα στέλνει με αφμ απλά κρατάει 0,5 % έτσι Ενώ με το τηλέφωνο είναι δωρεαν
satsok2 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου Χαζή ερώτηση. Η εφαρμογή της εθνικής σας δουλεύει για Iris? Μου εμφανίζει Syncing Contacts αλλά αυτό είναι αιώνιο.
Anelias_9 Δημοσ. 7 Ιουνίου Δημοσ. 7 Ιουνίου Το ίδιο περίπου ισχύει για το Samsung S23 Ultra που χρησιμοποιώ, μόνο που στο δικό μου δεν "βρίσκει" καμία επαφή όταν προσπαθώ να πληρώσω μέσω Iris στην εφαρμογή της Εθνικής Τράπεζας. Αυτό ξεκίνησε μετά από το update που έγινε στις αρχές του χρόνου. Το περίεργο είναι πως στο τάμπλετ μου (Samsung επίσης), "βλέπει" τις επαφές κανονικά! 1
Anelias_9 Δημοσ. 9 Ιουνίου Δημοσ. 9 Ιουνίου Το κορυφαίο ήταν όταν τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών της Εθνικής Τράπεζας όπου μου είπαν να κλείσω και να ξανα-ανοίξω τη συσκευή μου!!!! Μαντέψτε!!!! Δεν έγινε τίποτα ........ Εξακολουθεί να συγχρονίζει για κανένα 20λεπτο και μετά μου ανακοινώνει πως δεν υπάρχουν επαφές.
satsok2 Δημοσ. 9 Ιουνίου Δημοσ. 9 Ιουνίου Με ένα Samsung A52s έχω και εγώ τα ίδια. Συγχρονίζει και κρασάρει μετά από 5 λεπτά. 2 ώρες πριν, Anelias_9 είπε Το κορυφαίο ήταν όταν τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών της Εθνικής Τράπεζας όπου μου είπαν να κλείσω και να ξανα-ανοίξω τη συσκευή μου!!!! Μαντέψτε!!!! Δεν έγινε τίποτα ........ Εξακολουθεί να συγχρονίζει για κανένα 20λεπτο και μετά μου ανακοινώνει πως δεν υπάρχουν επαφές.
asdfnikos Δημοσ. 10 Ιουνίου Δημοσ. 10 Ιουνίου 4 ώρες πριν, Anelias_9 είπε Το κορυφαίο ήταν όταν τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών της Εθνικής Τράπεζας όπου μου είπαν να κλείσω και να ξανα-ανοίξω τη συσκευή μου!!!! Μαντέψτε!!!! Δεν έγινε τίποτα ........ Εξακολουθεί να συγχρονίζει για κανένα 20λεπτο και μετά μου ανακοινώνει πως δεν υπάρχουν επαφές. 1 ώρα πριν, satsok2 είπε Με ένα Samsung A52s έχω και εγώ τα ίδια. Συγχρονίζει και κρασάρει μετά από 5 λεπτά. Δοκιμάστε να μην δώσετε δικαιώματα στην εφαρμογή στης επαφές και να βάζετε χειροκίνητα τα νούμερα. 2
satsok2 Δημοσ. 10 Ιουνίου Δημοσ. 10 Ιουνίου 11 ώρες πριν, asdfnikos είπε Δοκιμάστε να μην δώσετε δικαιώματα στην εφαρμογή στης επαφές και να βάζετε χειροκίνητα τα νούμερα. Ναι, τώρα που δοκίμασα, είναι το μόνο που δείχνει να δουλεύει. Δε δοκίμασα να πληρώσω. Αλλα δεν κολλάει κ επιτρέπει τηλέφωνο.
Anelias_9 Δημοσ. 10 Ιουνίου Δημοσ. 10 Ιουνίου 12 ώρες πριν, asdfnikos είπε Δοκιμάστε να μην δώσετε δικαιώματα στην εφαρμογή στης επαφές και να βάζετε χειροκίνητα τα νούμερα. Δυστυχώς, το δικό μου (S23 ultra), αρνείται πεισματικά να συνεργαστεί.... Εκείνο που με τρελαίνει είναι πως στο τάμπλετ (Tab S9 FE), δουλεύει!!!!
darkmatinee Δημοσ. 10 Ιουνίου Δημοσ. 10 Ιουνίου 17 hours ago, Anelias_9 said: Το κορυφαίο ήταν όταν τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών της Εθνικής Τράπεζας όπου μου είπαν να κλείσω και να ξανα-ανοίξω τη συσκευή μου!!!! Μαντέψτε!!!! Δεν έγινε τίποτα ........ Εξακολουθεί να συγχρονίζει για κανένα 20λεπτο και μετά μου ανακοινώνει πως δεν υπάρχουν επαφές. 1
Anelias_9 Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου Έχει δοκιμάσει κανείς factory reset? Δεν μου πολυαρέσει ως λύση αλλά ... δουλεύει άραγε?
Anelias_9 Δημοσ. 29 Ιουνίου Δημοσ. 29 Ιουνίου Μετά από μήνες ενόχλησης, μόλις μου έδωσε τη λύση το Copilot της Microsoft. Αφού επιβεβαίωσα πως όλες οι επαφές μου ήταν στο Google, έκανα (στις Contacts / Επαφές), εκτός από το Clear cache ΚΑΙ το Clear data (το οποίο φοβόμουν ... μέχρι τώρα). Μετά από επανεκίνηση της συσκευής, οι επαφές φάνηκαν αμέσως!!! Σύμφωνα με το Copilot, αυτό το μπλοκάρισμα συμβαίνει όταν χρειάζεται καθάρισμα των data. Ελπίζω να βοηθήσει και άλλους αυτή η λύση! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα