Επισκέπτης Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Δημοσ. 10 Οκτωβρίου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε ένα παλιό νισσαν p11 1600 Μπερδεύει και ρεταρει όταν το βάζεις μπρος σχεδόν σβήνει όταν πατάς γκάζι ,πρέπει να το συμπλεκταρεις πολύ μετά τις 2500χ στροφές δουλεύει ψηλά ανεβάζει στροφές αλλά δεν έχει τη δύναμη που πρέπει ... Να σημειωθεί ότι όταν ζεσταθεί και μπει το υγραέριο διορθώνεται και δεν το ξανακάνει ,ίσως σε συμπλεκταρισμα από πολλές στροφές να πέσει μέχρι τις 300-500σττοφεε στιγμιαία, Έγινε αλλαγή αντλίας βενζίνης... Έβαλα ένα καθαριστικό ψεκασμού στην βενζίνη ,Αλλά παραμένει το πρόβλημα ... Τι να κοιτάξω ;προσπαθώ να αποφύγω τα συνεργεία λόγω οικονομικής δυσπραγίας. Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου από Drapetsinis
kostas_anes Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Μαλλον εχεις χααει κυλινδρο αδερφε. Αυτα που λες μου θυμιζουν πολυ την εμπειρια που ειχα το προηγουμενο Σαββατο, με το Accent του πατερα μου, στο οποιο εσπασα ενα μπουζι και ετρεχα να παρω αλλο. Τσεκαρε μπουζι, μπουζοκαλωδια, πολλαπλασιαστη για αρχη. Μετα πας για αλλα πιο συνθετα. 2
Black Demis Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Δημοσ. 10 Οκτωβρίου σαν να ακούγεται απώλειά συμπίεση σε εναν απο κυλίνδρου..... προφανος λογο αερίου οπως και σα περισσότερα ........καθος ανέφερες και οικονομικής δυσπραγία δεν θα αναφερω καν το κοστος επισκευης βεβαια οσο χαλια και να εισαι οικονομια περνα τουλαχιστον να το δουν (δεν θα σε γδαρουν πιστευω) να ξερεις τι σου γινεται......καθος δεν ειναι μια καφετιερα την ζωη σου κουβαλας εκει μεσα αν γινει καμια χοντρη στραβη ............
Klausx Δημοσ. 10 Οκτωβρίου Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 5 ώρες πριν, Drapetsinis είπε Καλησπέρα σε ένα παλιό νισσαν p11 1600 Μπερδεύει και ρεταρει όταν το βάζεις μπρος σχεδόν σβήνει όταν πατάς γκάζι ,πρέπει να το συμπλεκταρεις πολύ μετά τις 2500χ στροφές δουλεύει ψηλά ανεβάζει στροφές αλλά δεν έχει τη δύναμη που πρέπει ... Να σημειωθεί ότι όταν ζεσταθεί και μπει το υγραέριο διορθώνεται και δεν το ξανακάνει ,ίσως σε συμπλεκταρισμα από πολλές στροφές να πέσει μέχρι τις 300-500σττοφεε στιγμιαία, Έγινε αλλαγή αντλίας βενζίνης... Έβαλα ένα καθαριστικό ψεκασμού στην βενζίνη ,Αλλά παραμένει το πρόβλημα ... Τι να κοιτάξω ;προσπαθώ να αποφύγω τα συνεργεία λόγω οικονομικής δυσπραγίας. Βρες τον ρυθμιστή πίεσης καυσίμου και βγάλε την υποπίεση, αν βγάλει βενζίνη θέλει αλλαγή.
papoys1 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 14 ώρες πριν, Drapetsinis είπε Καλησπέρα σε ένα παλιό νισσαν p11 1600 Μπερδεύει και ρεταρει όταν το βάζεις μπρος σχεδόν σβήνει όταν πατάς γκάζι ,πρέπει να το συμπλεκταρεις πολύ μετά τις 2500χ στροφές δουλεύει ψηλά ανεβάζει στροφές αλλά δεν έχει τη δύναμη που πρέπει ... Να σημειωθεί ότι όταν ζεσταθεί και μπει το υγραέριο διορθώνεται και δεν το ξανακάνει ,ίσως σε συμπλεκταρισμα από πολλές στροφές να πέσει μέχρι τις 300-500σττοφεε στιγμιαία, Έγινε αλλαγή αντλίας βενζίνης... Έβαλα ένα καθαριστικό ψεκασμού στην βενζίνη ,Αλλά παραμένει το πρόβλημα ... Τι να κοιτάξω ;προσπαθώ να αποφύγω τα συνεργεία λόγω οικονομικής δυσπραγίας. Είχα το ίδιο πρόβλημα στη βενζίνα με το παλιό σύστημα zanardi υγραερίου. Μπέρδευε ο 1 και ο 4 κύλινδρος και ρετάριζε στη βενζίνη. Όταν γύριζε υγραέριο όλα τέλεια. Ειχα κάνει 90.000 χιλιόμετρα με αυτό παρουσίασε το πρόβλημα και δεν μπορούσαν να το συντονίσουν. Αναγκαστικά άλλαξα εγκέφαλο , μπεκ υγραερίου και όλα λυθηκαν. Μετά από 160.000 χιλιόμετρα με το νέο σύστημα (της lobato είναι) όλα τέλεια. Το αυτοκίνητο πετάει. Δεν ξέρω αν έχεις το ίδιο πρόβλημα απλά το αναφέρω.Α και να πως όταν γυρίσει δεν έχω ψεκασμό βενζίνης. Μόνο υγραέριο και με το προηγούμενο σύστημα και με αυτό.
meletis_m Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Δημοσ. 13 Οκτωβρίου Στις 10/10/2024 στις 5:32 ΜΜ, Drapetsinis είπε Καλησπέρα σε ένα παλιό νισσαν p11 1600 Μπερδεύει και ρεταρει όταν το βάζεις μπρος σχεδόν σβήνει όταν πατάς γκάζι ,πρέπει να το συμπλεκταρεις πολύ μετά τις 2500χ στροφές δουλεύει ψηλά ανεβάζει στροφές αλλά δεν έχει τη δύναμη που πρέπει ... Να σημειωθεί ότι όταν ζεσταθεί και μπει το υγραέριο διορθώνεται και δεν το ξανακάνει ,ίσως σε συμπλεκταρισμα από πολλές στροφές να πέσει μέχρι τις 300-500σττοφεε στιγμιαία, Έγινε αλλαγή αντλίας βενζίνης... Έβαλα ένα καθαριστικό ψεκασμού στην βενζίνη ,Αλλά παραμένει το πρόβλημα ... Τι να κοιτάξω ;προσπαθώ να αποφύγω τα συνεργεία λόγω οικονομικής δυσπραγίας. Ξεκινά πάρε μια συμπίεση κυλίνδρων στο μοτέρ , και μετά κοιτάζεις τη ανάφλεξη . . Κλείσε εντελώς το υγραέριο του και δες μόνο βενζίνη τι θα κάνει όταν το βάλεις μπροστά . Μήπως είναι θέμα μειωτηρα /μπεκ υγραερίου. Το σύστημα υγραερίου πόσα χιλιόμετρα έχει επάνω;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα