Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 11/11/2024 στις 6:48 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Γνωρίζουμε τυχόν να υπάρχει κάποιος ιστότοπος, όπου αναφέρονται όλα τα πρατήρια καυσίμων που έχουν πιαστεί για παραβάσεις; Εννοώ να έχει και αρκετή ιστορικότητα προς τα πίσω, όχι μόνο τελευταία.

(Έτσι κι αλλιώς, είναι λίγα αυτά που τελικά πιάνονται σε σχέση με όλα που κάνουν παραβάσεις.)

Μια υπενθύμιση του ερωτήματος, μήπως τυχόν γνωρίζει κάποιος πώς μπορούμε να βρίσκουμε τα πρατήρια που έχουν πιαστεί στην περιοχή που μάς ενδιαφέρει.

  • Like 1
  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 2/11/2024 στις 7:28 ΜΜ, tzotzo είπε

τι φταιει;

γνωριζεις πως λειτουργει η ολη διαδικασια του να βαλεις βενζινη;

 

Στις 2/11/2024 στις 10:20 ΜΜ, tzotzo είπε

δεν χρειαζεται να εισαι ειδικος. μπορεις απλα να γκουγκλαρεις ποσο κοστιζει μια αντλια βενζινης

Πριν χρονια εγινε μια ερευνα ιδιωτικη(για το ΕΜΠ ) για το ποσοστο 'λαθους καταγραφης" των αντλιων.Ενα ιδιωτικο αυτοκινητο αντί το στομιο καυσίμου να το οδηγει στο ρεζερβουαρ το οδηγουσε σε ενα σύστημα μέτρησης με ζυγαρια και ειδικο βαρος υγρου κλπ κλπ.Να υποθεσω πανω απο 1000€ δεν θα κοστιζει η ζυγαρια και ενα αυτοκινητο κανει 20.000€ Στο 8ωρο 10 πρατηρια θα τα γυρισει.Απο τα 10 πόσα λες να παρανομουν?

Βεβαια αυτο απαιτει δημοσιους υπαλληλους να δουλεψουν και να κανουν ελεγχους.

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με τόσους εφοπλιστές/ολιγάρχες με mega tankers που ελέγχουν τα ΜΜΕ, προσωπικούς στρατούς με χούλιγκανς μέσω ΠΑΕ, λίγο δύσκολο να αναδειχθεί το θέμα.

 

Δυστυχώς υπάρχει ένα κύκλωμα νοθειας και λαθρεμπορίας που αφήνει πολύ μαύρο χρήμα και ταιζει αρκετούς επίορκους σε πολλά πόστα για να κάνουν τα στραβά μάτια.

Ενδεικτικη η ανάρτηση ενός μέλους εδώ για τον κύριο που είχε βγει στην τηλεόραση (Παπαδάκη νομίζω) να καταγγείλει πρατηριουχο που έβαλε σε σχεδόν άδειο αμάξι 10 περίπου λίτρα παραπάνω από ότι χωράει το ρεζερβουάρ.

Ειρωνικά μάλιστα ο πρατηριουχοι τον συμβούλευσε να κάνει καταγγελία στο ειδικό 5ψηφιο νούμερο για νοθεία καυσίμων. Κάνανε έλεγχο μετά από πολύ κυνήγι του πελάτη, σχεδόν 2 βδομάδες μετά και τα βρήκαν όλα τέλεια!

 

Δεν είναι καθόλου τυχαίο που οι νεκροί από δολοφονίες στην Ελλάδα είναι συνήθως γύρω από βενζινάδικα ή γενικότερα άτομα στον χώρο της διακίνησης καυσίμων. Follow the money...

Φυσικά καθόλου άσχετο δεν είναι και το τρένο φάντασμα που οι ελεγκτές δήλωσαν πως "έλεγξαν" στην Θεσσαλονίκη 1 ώρα ΠΡΙΝ και το είδαν να φεύγει μισή ώρα ΠΡΙΝ να φτάσει στο σταθμό Θεσσαλονίκης. Είναι στην δικογραφία ήδη αυτό.

 

Προφανώς κι εννοώ το τρένο που άλλαξε μηχανή λίγο πριν την Λάρισα, χτύπησε ολομέτωπα στα Τεμπη την επιβατική και προκάλεσε ανατάραξη καινσυγκλονισμο ολόκληρη την ελληνική κοινωνία.

 

Με μαρτυρίες αυτοπτών μαρτύρων της πήραν τα πρώτα βαγόνια με τις μηχανές της στο πρώτο δίωρο μετά το ατύχημα. Όταν οι ζωντανοί επιβάτες είχαν φύγει σχεδόν όλοι ήδη. Αρκετοί από αυτούς δεν είχαν καταλάβει ότι είχε γίνει σύγκρουση και το μάθανε από τα social ενώ δεν είχαν και ιδέα ότι υπήρξαν νεκροί. Οι συγγενείς τους το είχα μάθει πρώτοι!

 

Φέραν κατόπιν για τα μάτια του κόσμου  άλλα βαγόνια με διαφορετικά διακριτικά, ίσως εκείνα που άλλαξαν 1-2 σταθμούς πριν.

 

Σύμφωνα και με δήλωση άλλου μάρτυρα/επιβάτη -επίσης πρόσφατη- το σημείο σύγκρουσης κι από εκεί που προερχοταν το περιεργο αέριο που ανέπνευσε που έκαιγε τα πνευμόνια του, το δέρμα και τα σωθικά του ήταν το σημείο που κατεσκαψαν πρώτο σε ακτίνα μερικών μετρων, τσιμεντωσαν και τοποθετησαν το εκκλησάκι. Το υπόλοιπο το έκαναν σε δεύτερο χρόνο.

Σε εκείνο το σημείο που οι γερανοί κάναν εργασίες και κουβαλούσαν βαγόνια ΠΡΙΝ να γίνει το  μαζικό ξεμπαζωμα και κατόπιν μπάζωμα.

Μετά από όλα αυτά περιμένει κανείς να βρει στην Ελλάδα καθαρά πρατήρια και να βγάλει άκρη; 

Σύστημα εισροών εκροών έχουν τα πρατήρια κι ΟΧΙ τα διυλιστήρια. Αυτά καταγγέλλουν οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών πρατηριουχων(οικογενειακές επιχειρήσεις) που συνεχώς λιγοστεύουν προς όφελος των εταιρικών και εκείνων που έχουν διαχειριστές.

Θεωρώ πως η επικοινωνιακή  παγίδα που μας στήνουν είναι να φοβόμαστε την μαφία που νοθεύει τα καύσιμα στα ανεξάρτητα και τα ιδιωτικά πρατήρια ενώ η χειρότερη νοθεία ίσως γίνεται στα εταιρικά. Εκείνα που παίρνουν απευθείας από το διυλιστήριο που έχει ιδιωτική γραμμή τρένου που πάει στο Θριάσιο. Τον τελικό προορισμό του μοιραίου εμπορικού τρένου...

 

Το τραγικό είναι ότι αν σε κλέβουν σε ποσότητα απλά χάνεις μερικά λίτρα. Αν σε νοθεύουν με χημικούς διαλύτες που δημιουργούν πυροσφαιρες  καταδικαζουν τον κινητήρα σου σε αργό θάνατο και πανάκριβες βλάβες.

Επεξ/σία από Barbattilas
  • Like 7
  • Haha 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, majunior είπε

Μια κυρία από ένωση πρατηριουχων Θεσσαλονίκης έκανε δηλώσεις ότι η νοθεία έχει υπέρ-συγκεντρωθεί στην Αττική και εκεί γύρω από τα διυλιστήρια.

Η σελίδα αυτή φαίνεται να το επιβεβαιώνει και μάλιστα μέσα αρκετά πρατήρια στον Ασπρόπυργο που είναι βιομηχανική περιοχή μικρής πυκνότητας πληθυσμού 

Η Βόρεια Ελλάδα και η Περιφέρεια έλεγε έχουν πιο καθαρά καύσιμα και κυρίως πολύ λιγότερα στατιστικά με νοθευμένα καύσιμα.

Είναι πρακτικοί και οικονομικοί οι λόγοι που δεν βολεύει τους λαθρέμπορους να στέλνουν βυτιοφόρα μακρυά. Επίσης ελεγκτικοί.

 

Από την άλλη παρατηρώ πως αρκετοί πρατηριουχοι είναι υπότροφοι κι αρκετοί λειτουργούν με νέα επωνυμία.

 

Δυστυχώς υπάρχουν εξελιγμένες μέθοδοι νοθείας on demand με κρυφές δεξαμενές που τις ανοίγουν και κλείνουν κατά το δοκούν καθώς και αρκετοί μιλημενοι που γνωρίζουν επακριβώς πότε θα έρθουν οι ελεγκτές.

 

Κατά τα άλλα στην λίστα νοθείας φαίνεται να είναι 4-5 πρατήρια εταιρικά (Μυρτεα, Ερμής), σχεδόν όλα της Shell που ναι μεν δεν είχαν άλλες προσμίξεις αλλά περίεργες  κι εκτός προδιαγραφές τιμές σε άλλες παραμέτρους.

  • Like 1
Δημοσ.

όλα στην Αττική και Θεσσαλονίκη είναι, 

άραγε δεν κάνουν ελέγχους στην επαρχία ή είναι όλοι τίμιοι;  😇

Δημοσ.
On 01/11/2024 at 07:45, tzotzo said:

ας βγαλει το κρατους τους δασμους, να παει η βενζινη 1 ευρω να δειτε αν θα κλεβουν οι αντλιες.

αντε πες της εχει κανει καταργηση (μηλαμε για 1 ευρω πανω κατω ανα λιτρο)
θα πρεπει να τους βαλει καπου αλλού και μαλιστα κάπου που θα αποδοθούν αμεσα...... ε μαντεψε τι θα ειναι ψωμί και ολα τα είδη βασικής ανάγκη .. αν πας και ξαφνικα δεις ολα τα βασικά εηδη κανα 2 ευρω παραπάνω θα ουρλιαζεις οτι πεινάμε...... παλι στο τελος το μηνα ιδια και λιγοτερα λεφτα θα εχεις
και θα μου πεις γιατι δεν τα καταργει......... ευκολη απαντηση ειμαστε μια χωρα που δεν εχει τπτ αν κοπει απο καπου φορος θα χρεκοπισουμε κανονικα..... εδω για 1% φπα να πεσει υπολογισαν οτι δεν βγαινουν και θα πρεπει να ριξουν το αφορολογιτο απο 10 χιλιαρικα στα 6 για να βγουν τα ταμεια

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.

Το χειρότερο είναι ότι αυτή η "μεγάλη" λίστα, περιλαμβάνει ημερομηνίες από το 2009 τουλάχιστον, για μπούγιο...
https://ypen.gov.gr/wp-content/uploads/2024/12/ΠΡΟΣΤΙΜΑ-ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ-SITE2-1.pdf

δείτε τα τα πρόστιμα που επιβάλλονται ανά έτος (δεν είναι χρονολογική η σειρά ακριβώς, αλλά τείνει, ειδικά προς το τέλος/πιο πρόσφατα) και αναρωτηθείτε αν γίνονται επαρκείς έλεγχοι για να πιάνονται σε όλη την επικράτεια τόσοι λίγοι.

...αυτά όταν υπάρχει μελέτη του Μετσόβειου που λέει ότι >1/4 πρατήρια κλέβουν στην αντλία

 

...έχει παληκάρια μέσα στη λίστα με 85-100% νοθευμένο καύσιμο (Iraklitou fuels, Athens Petrol, CRISMA, Γερουλάνος) ακόμη κ περίπτωση με νοθευμένο καυσιμο με σημείο ανάφλεξης 43C
...κάποιοι απ αυτούς έχουν βαριά πρόστιμα εκατοντάδων χιλιάδων κάθε φορά ακόμη κ σε συνεχόμενα έτη ή/και πολλαπλές παραβάσεις στη 5ετία...κι όμως είναι ακόμα εδώ...

Ποιά συγκάλυψη; Ποια διαφθορά; Εμένα με προσβάλλει να λέγεται κάτι τέτοιο και θέλω όλοι να αντιδρούν με οργή όταν ακούν τέτοιες κατηγορίες....

  • Like 6
  • Thanks 2
  • Haha 1
Δημοσ.
Στις 5/3/2025 στις 12:08 ΠΜ, definitio είπε

Το χειρότερο είναι ότι αυτή η "μεγάλη" λίστα, περιλαμβάνει ημερομηνίες από το 2009 τουλάχιστον, για μπούγιο...
https://ypen.gov.gr/wp-content/uploads/2024/12/ΠΡΟΣΤΙΜΑ-ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ-SITE2-1.pdf

δείτε τα τα πρόστιμα που επιβάλλονται ανά έτος (δεν είναι χρονολογική η σειρά ακριβώς, αλλά τείνει, ειδικά προς το τέλος/πιο πρόσφατα) και αναρωτηθείτε αν γίνονται επαρκείς έλεγχοι για να πιάνονται σε όλη την επικράτεια τόσοι λίγοι.

...αυτά όταν υπάρχει μελέτη του Μετσόβειου που λέει ότι >1/4 πρατήρια κλέβουν στην αντλία

 

...έχει παληκάρια μέσα στη λίστα με 85-100% νοθευμένο καύσιμο (Iraklitou fuels, Athens Petrol, CRISMA, Γερουλάνος) ακόμη κ περίπτωση με νοθευμένο καυσιμο με σημείο ανάφλεξης 43C
...κάποιοι απ αυτούς έχουν βαριά πρόστιμα εκατοντάδων χιλιάδων κάθε φορά ακόμη κ σε συνεχόμενα έτη ή/και πολλαπλές παραβάσεις στη 5ετία...κι όμως είναι ακόμα εδώ...

Ποιά συγκάλυψη; Ποια διαφθορά; Εμένα με προσβάλλει να λέγεται κάτι τέτοιο και θέλω όλοι να αντιδρούν με οργή όταν ακούν τέτοιες κατηγορίες....

Είναι μεγάλη η μπίζνα και βγαίνουν πολλοί εμπλεκόμενοι με χαρτζιλίκι. Η μεγαλύτερη νοθεία γίνεται στην Αττική και στους νομούς γύρω από τα διαλυστήρια.

Πλέον η λαθρεμπορία και η νοθεία καυσίμων έχει γίνει κρατική υπόθεση με πολύ μαύρο χρήμα για τους εμπλεκόμενους.

Διόλου τυχαία οι μισές δολοφονίες στην Ελλάδα αφορούν βενζινοπώλες και μεταφορείς καυσίμων επειδή γίνονται συνεχώς εξελίξεις και ξεκαθάρισμα του ποιοι θα παίρνουν το μέρτικο.

  • Like 1
Δημοσ.

Παντως στις κοντρες με τα παπια αυτοι με τα πομπε και με συμπιεση ∞:1μετα απο συμβουλη δικη μου κανανε σκοπιμη νοθεια με τουλουολιο 20-25% σε 100αρα. Γινεται καλυτερη απο VPRacing.

Περα απο την πλακα, εγω προτιμω να κλεβει η αντλια παρα να υπαρχει νοθεια. γενικα η νοθεια δεν γινεται με ακριβους αρωματικους υδρογοναθρακες βλ. Τουλουολιο. Γινεται με πολυ πολυ πιο φτηνα "χαρμανια", μετα γινεται προσθηκη μικρης ποσοτητας μ-ξυλολιου τουλουολιου ή βενζολιου για να επανελθει ο αριθμος των οκτανιων σε ενα "αποδεκτο" επιπεδο και να μην σου καρφωσει μια γωνια πιο κατω παρα 5-6 πιο κατω. Το προβλημα ειναι οτι αυτοι οι υδρογοναθρακες επιτίθενται σε παρα πολλα ελαστομερη και τα κανουν λασπη και για αυτο τους συχαινομαι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...