alefther Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Μόλις τώρα, tzotzo είπε Ξα, δεν εχει νοημα η συζητηση. χωρια που τα παραδειγματα που παραβαλεις ειναι τελειως ασχετα, Παιρνουμε το σεναριο, να παει στο δικαστηριο η υποθεση. Και λεει ο νηματοθετης μου χαλασε την τηλεοραση ο kotsovolos, ο δικηγορος του κοτσου θα πει, οχι δεν την χαλασα εγω γιατι δεν εχει αποδειξεις ο νηματοθετης; Αφου εχει(ο νηματοθετης)τις φωτογραφιες(τις μετα). Και θα πει ο κοτσος ναι αυτες οι γρατζουνιες ηταν και πριν ερθει ο τεχνικος μου. Ωραια θα πει το δικαστηριο, εχεις εσυ κυριε κοτσε φωτο απο το πριν. Θα πει ο κοτσος ΟΧΙ Ωραια θα πει το δικαστηριο κυριε νηματοθετη εχετε εσυ φωτογραφιες απο πριν. Θα πει ο νηματοθετης η τηλεοραση ηταν τριων ημερων και δεν ειχα λογο να βγαλω φωτο απο μια καινουρια τηλεοραση. Χωρια που το συμβολαιο ελεγε δυο ατομα ηρθε ενας και ειπα τις ενστασεις μου και ο τεχνικος εγγυηθηκε για την εγκατασταση. Εφυγε τρεχοντας και μετα ανακαλυψα την ζημια. Πιστευεις ενα δικαστηριο θα ακουσει τα παραπανω,συν το γεγονος οτι ηδη εχουν αναγνωρισει την ζημια, συν οτι αρχικα του ειχαν υποσχεθει πληρη αντικατασταση και θα πει, ναι κυριε κοτσε δεν ειστε υπαιτιοι για την ζημια, και δεν ειστε υποχρεοι για αποζημιωση να κερασουμε μια παστα τον νηματοθετη; γουτσου, το αφηνω εκει ματλοκ 1
tzotzo Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 10 minutes ago, Inuyasha said: Στα δικαστήρια ισχύει σχεδόν παντού αθώος μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο άρα ο ts πρέπει να αποδείξει ότι ο τεχνικός προκάλεσε την ζημιά Μπορεις να μας πεις μια υποθεση που δεν ισχυει αυτο;
V.I.Smirnov Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, divxmania είπε Ελπίζω να πάρω αυτό που ελπίζεις γιατί φαίνεται πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εσένα. Αγαπητέ μου, εμένα μου χτύπησαν ελαφρά πιάνο κατά τη μεταφορά του (ευτυχώς όχι σε εμφανές σημείο), το οποίο κοστίζει πέντε φορές περισσότερο από την tv σου, και το οποίο δεν είναι αναλώσιμο λίγων ετών (είναι για μια ζωή). Και ενώ μπορούσα να το πάω πίσω όπως ήταν (ναι, για μια γρατσουνιά, διότι προβλεπόταν από τους όρους της αγοράς και της μεταφοράς) δεν το έκανα, και το επισκεύασα πολύ αργότερα. Άρα τι να μου πει η περίπτωσή σου; έχει η tv μια γρατσουνιά που σχεδόν δεν φαίνεται και χάνεις τον ύπνο σου επειδή την έχεις ανάγει σε τεχνολογικό φετίχ και έχεις ψυχολογικούς καταναγκασμούς. Σιγά τα ωά.... Γι αυτό γελάω.... - Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2024 από V.I.Smirnov 2 1
tzotzo Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 8 minutes ago, divxmania said: Σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές οδηγίες, ειδικά εκείνες που αφορούν την προστασία των καταναλωτών (Οδηγία 2011/83/ΕΕ για τα δικαιώματα των καταναλωτών) και τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές (Οδηγία 2005/29/ΕΕ), οι πάροχοι υπηρεσιών υποχρεούνται να εκτελούν τις υπηρεσίες τους με τη δέουσα επιμέλεια και ικανότητα. Ο τεχνικός απέτυχε να χειριστεί σωστά την τηλεόραση (όπως π.χ. τοποθετώντας την πρόσοψη κάτω ακατάλληλα ή χειριζόμενος βαριά εργαλεία γύρω της απρόσεκτα), αυτό μπορεί να αποτελεί παραβίαση της υποχρέωσης επιμέλειας που οφείλουν οι πάροχοι υπηρεσιών βάσει της νομοθεσίας της ΕΕ. Απόδειξη Αμέλειας: Τα δικαστήρια ή οι υπηρεσίες προστασίας καταναλωτών στην ΕΕ γενικά αποδέχονται αξιώσεις αμέλειας εάν υπάρχουν αποδείξεις για παραβίαση των συνήθων επαγγελματικών διαδικασιών. Μπορώ να αποδείξω οτι ο τεχνικός δεν έλαβε τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης. Ακόμα και αν η ζημιά υπήρχε πριν, η κακομεταχείριση θα μπορούσε να την επιδεινώσει ή να προκαλέσει περαιτέρω ζημιά, καθιστώντας τον πάροχο υπηρεσιών υπεύθυνο για μέρος ή ολόκληρη την κατάσταση που προέκυψε. Αντιστροφή του Βάρους Απόδειξης: Σε υποθέσεις καταναλωτών, το βάρος απόδειξης μπορεί να μετατεθεί στον πάροχο υπηρεσιών εάν υπάρχει εύλογη απόδειξη κακομεταχείρισης. Ο πάροχος θα πρέπει τότε να αποδείξει ότι οι διαδικασίες εγκατάστασης ήταν κατάλληλες ή ότι η ζημιά δεν σχετίζεται με τις ενέργειές τους. Εγγυήσεις Καταναλωτή: Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, οι υπηρεσίες συνοδεύονται από σιωπηρές εγγυήσεις σωστής απόδοσης. Εάν ο πάροχος υπηρεσιών αποτύχει να τηρήσει αυτά τα πρότυπα, έχεις το δικαίωμα να ζητήσεις ένδικα μέσα, όπως αντικατάσταση ή αποζημίωση. Ελπίζω να πάρω αυτό που ελπίζεις γιατί φαίνεται πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εσένα. τους δικασες τωρα. Just now, V.I.Smirnov said: Αγαπητέ μου, εμένα μου χτύπησαν ελαφρά πιάνο κατά τη μεταφορά του (ευτυχώς όχι σε εμφανές σημείο), το οποίο κοστίζει πέντε φορές περισσότερο από την αξία της tv σου, και το οποίο δεν είναι αναλώσιμο λίγων ετών (είναι για μια ζωή). Και ενώ μπορούσα να το πάω πίσω όπως ήταν (για μια γρατσυνιά, διότι προβλεπόταν από τους όρους της αγοράς και της μεταφοράς) δεν το έκανα, και το επισκεύασα πολύ αργότερα. Άρα τι να μου πει η περίπτωσή σου; έχει η tv μια γρατσουνιά που σχεδόν δεν φαίνεται και χάνεις τον ύπνο σου επειδή την έχεις ανάγει σε τεχνολογικό φετίχ και έχεις ψυχολογικούς καταναγκασμούς. Γι αυτό γελάω.... - Αυτος εχει ψυχολογικους καταναγκασμους ή εσυ δεν σεβεσαι τα λεφτα σου; 3
divxmania Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 1 λεπτό πριν, V.I.Smirnov είπε Αγαπητέ μου, εμένα μου χτύπησαν ελαφρά πιάνο κατά τη μεταφορά του (ευτυχώς όχι σε εμφανές σημείο), το οποίο κοστίζει πέντε φορές περισσότερο από την αξία της tv σου, και το οποίο δεν είναι αναλώσιμο λίγων ετών (είναι για μια ζωή). Και ενώ μπορούσα να το πάω πίσω όπως ήταν (για μια γρατσουνιά, διότι προβλεπόταν από τους όρους της αγοράς και της μεταφοράς) δεν το έκανα, και το επισκεύασα πολύ αργότερα. Άρα τι να μου πει η περίπτωσή σου; έχει η tv μια γρατσουνιά που σχεδόν δεν φαίνεται και χάνεις τον ύπνο σου επειδή την έχεις ανάγει σε τεχνολογικό φετίχ και έχεις ψυχολογικούς καταναγκασμούς. Σιγά τα ωά.... Γι αυτό γελάω.... - Δεν καταλαβαίνω τι σχέση εχουν οι αξίες των προϊόντων και πως σχετίζονται με τα καταναλωτικά δικαίωματα. Συγχαρητήρια για το ακριβό σου πιάνο. Αν η γρατζουνιά στην οποια αναφέρεσαι ήταν πάνω σε κάποιο πλήκτρο και σε ενοχλούσε -εστω και ανεπαίσθητα - στην αφή την ώρα που έπαιζες το πανάκριβο πιάνο σου θα παρέμενε ίδια η αντιμετώπιση σου στο συμβάν;
V.I.Smirnov Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, divxmania είπε Δεν καταλαβαίνω τι σχέση εχουν οι αξίες των προϊόντων και πως σχετίζονται με τα καταναλωτικά δικαίωματα. Συγχαρητήρια για το ακριβό σου πιάνο. Αν η γρατζουνιά στην οποια αναφέρεσαι ήταν πάνω σε κάποιο πλήκτρο και σε ενοχλούσε -εστω και ανεπαίσθητα - στην αφή την ώρα που έπαιζες το πανάκριβο πιάνο σου θα παρέμενε ίδια η αντιμετώπιση σου στο συμβάν; Τα πλήκτρα αλλάζουν εύκολα (άλλα πράγματα δεν επισκευάζονται στα πιάνα). Και η γρατσουνιά καλύφθηκε όπως έπρεπε, και δεν έχασα τον ύπνο μου γι αυτήν. Και τα πάνελ αλλάζουν - αλλά εσύ κοντεύεις να σκάσεις απ' τη σκασίλα σου, γι αυτό έγραψα για ψυχολογικά... - Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2024 από V.I.Smirnov 1
tzotzo Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 13 minutes ago, alefther said: γουτσου, το αφηνω εκει ματλοκ ετσι οπως εχει περιγραφει η υποθεση, και αν κρινω απο τον νηματοθετη και οτι εχει παραθεσει , πως εχει στοιχεια, και γενικα εχει εναν δομημενο λογο, στο δικαστηριο θα κανει παρτυ. Μπορει τελικα να εχει χάσει ενα μερος των χρηματων του(εκει βασιζεται ο κοτσος) γιατι τα δικαστικα εξοδα που θα επιδικαστουν ειναι λιγοτερα απο την πραγματικη αμοιβη του δικηγορου αλλα θα εχει δικαιωθει αφενως ο ts, και αφετερου θα υπαρχει δεδικασμενο για την υποθεση, και αφορα ολους εμας Επισης ειναι πολυ πιθανο να μην φτασει ποτε στο δικαστηριο η υποθεση, και να του πουν παρε μια τηλεοραση ιδια και ενα soundbar απο εμας και να ζητησουν και συγνωμη. Και την δικη του τηλεοραση θα κρατησει, και θα παρει αλλη καλυτερη να αλλαζει παραστασεις. Και τελικα θα εχει παρει αυτο, που ολοι τον κατηγορουν για δολο, με τις ευλογιες του κοτσου. επομενα σχολια απο γνωστους αγνωστους. Μου πουλησε το σουπερμακετ μουχλιασμενο βουτυρο. μεσος σχολιαστης Insomnia: Δεν φταιει το σουπερμαρκετ φταις εσυ που δεν το κοιταξες, Δεν φταιει το σουπερμαρκετ, φταις εσυ που πηρες το ακριβο, και δεν εχει πολυ καταναλωση και ειχε μεινει καιρο στο ραφι Δεν φταιει το σουπερμαρκετ, φταις εσυ που εισαι φτωχαντζα και πηρες το φθηνοτερο. τι περιμενες απο το φθηνο. Δεν φταιει το σουπερμαρκετ, φταις εσυ που δεν ειδες οτι ειχε μια καμμενη λαμπα το ψυγειο και δεν υποπτευθηκες οτι το ψυγειο δεν πιανει σωστη θερμοκρασια. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2024 από tzotzo 1
alefther Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 2 λεπτά πριν, tzotzo είπε ετσι οπως εχει περιγραφει η υποθεση, και αν κρινω απο τον νηματοθετη και οτι εχει παραθεσει , πως εχει στοιχεια, και γενικα εχει εναν δομημενο λογο, στο δικαστηριο θα κανει παρτυ. Μπορει τελικα να εχει χάσει ενα μερος των χρηματων του(εκει βασιζεται ο κοτσος) γιατι τα δικαστικα εξοδα που θα επιδικαστουν ειναι λιγοτερα απο την πραγματικη αμοιβη του δικηγορου αλλα θα εχει δικαιωθει αφενως ο ts, και αφετερου θα υπαρχει δεδικασμενο για την υποθεση, και αφορα ολους εμας Επισης ειναι πολυ πιθανο να μην φτασει ποτε στο δικαστηριο η υποθεση, και να του πουν παρε μια τηλεοραση ιδια και ενα soundbar απο εμας και να ζητησουν και συγνωμη. Και την δικη του τηλεοραση θα κρατησει, και θα παρει αλλη καλυτερη να αλλαζει παραστασεις. Και τελικα θα εχει παρει αυτο, που ολοι τον κατηγορουν για δολο, με τις ευλογιες του κοτσου. ναι αλλα αν καπου πεταχτεις εσυ και φωναξεις ενισταμαι κυριε/α προεδρε και κυριοι δικασται μπορει να παρει και δωρο σκαφος οτσεανκο και βιλα μυκονο 1 1 3
divxmania Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Μια ακομη λεπτομέρεια εις βαρος του Κωτσόβολου είναι πως η μόνη τους απάντηση ηταν πως δεν τεκμαίρεται ότι οι γρατζουνιές προκλήθηκαν κατά την εγκατάσταση κάτι το οποίο είναι αβάσιμος ισχυρισμός, καθώς οχι μονο αρχικά πρότειναν αποζημιώση -αρα αποδοχή- δεν έχουν προβεί σε καμία ουσιαστική ενέργεια επιβεβαίωσης του περιστατικού. Επαναλαμβάνω ότι διαθέτω αποδεικτικά στοιχεία που καταγράφουν την ακατάλληλη διαδικασία εγκατάστασης από τον τεχνικό, κάτι που τους έχω γνωστοποιήσει επανειλημμένα. ΟΥΤΕ ερευνησανε το περιστατικό, ούτε τα στοιχεία που τους εχω πει πως έχω. Έχω ζητήσει επανειλημμένως να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Μεσα σε 2 μήνες οι μονες επικοινωνίες απο πλευρας τους ηταν στον πρώτο μήνα που ανακοίνωσαν αποζημίωση, και αλλη μια στον επόμενο μήνα που την πήραν πίσω. Κανένας διάλογος, καμία έρευνα, καμία επικοινωνία. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2024 από divxmania
tzotzo Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 4 minutes ago, alefther said: ναι αλλα αν καπου πεταχτεις εσυ και φωναξεις ενισταμαι κυριε/α προεδρε και κυριοι δικασται μπορει να παρει και δωρο σκαφος οτσεανκο και βιλα μυκονο Φαινεται πως δεν εχεις εμπλακει ποτε σε αστικο δικαστηριο οποτε με την αγνοια σου εκτιθεσαι. Δεν ζητησε επιπλεον τηλεοραση, δεν ζητησε να κρατησει την τηλεοραση, δεν ζητησε επιπλεον ή αλλο προιον. Ζητησε αποζημιωση για την τηλεοραση που του χαλασαν. ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΧΑΛΑΣΑΝ, να θυμισω.
Mhlogiatros Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Ποιος το αποδεχτηκε ενας σε καποιο τηλεφωνικο κεντρο ? κλάιν μάιν και κλάιν αν βγαλεις ποτε ακρη .. Εδω στελνουν σε ηλικιωμενους ηλεκτρικη κουζινα με πληρωμενη εγκατασταση 2 δικους τους και ακομα περιμενουν να δουλεψει μαλλον εβαλαν λαθος τα καλωδια και τα εκαψαν Τι πρεπει να κανουν να πληρωσουν δικηγορο να κανει χαρτουρα μπας και δικαιωθουν καποτε η ενα εγκαταστατη μη χεσω ... Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου 2024 από Mhlogiatros
tzotzo Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 3 minutes ago, divxmania said: Μια ακομη λεπτομέρεια εις βαρος του Κωτσόβολου είναι πως η μόνη τους απάντηση ηταν πως δεν τεκμαίρεται ότι οι γρατζουνιές προκλήθηκαν κατά την εγκατάσταση κάτι το οποίο είναι αβάσιμος ισχυρισμός, καθώς δεν έχουν προβεί σε καμία ουσιαστική ενέργεια επιβεβαίωσης του περιστατικού. Επαναλαμβάνω ότι διαθέτω αποδεικτικά στοιχεία που καταγράφουν την ακατάλληλη διαδικασία εγκατάστασης από τον τεχνικό, κάτι που τους έχω γνωστοποιήσει επανειλημμένα. ΟΥΤΕ ερευνησανε το περιστατικό, ούτε τα στοιχεία που τους εχω πει πως έχω. Έχω ζητήσει επανειλημμένως να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Μεσα σε 2 μήνες οι μονες επικοινωνίες απο πλευρας τους ηταν στον πρώτο μήνα που ανακοίνωσαν αποζημίωση, και αλλη μια στον επόμενο μήνα που την πήραν πίσω. Κανένας διάλογος, καμία έρευνα, καμία επικοινωνία. παροτι δεν ειναι υποχρεωμενοι να απαντησουν, με ενα εξωδικο πολυ πιθανο να το κανουν. Για μενα κυνηγησε το νομικα.
Raylan Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Στις 8/11/2024 στις 3:37 ΜΜ, divxmania είπε TL;DR: Εμπειρία με Κωτσόβολο Αγόρασα μια ολοκαίνουργια τηλεόραση Sony Bravia XR A95L από τα Sony Centers. Αγόρασα ξεχωριστά υπηρεσία εγκατάστασης τηλεόρασης απο τον Κωτσόβολο μαζί με καινούργια βάση τοίχου. Ο τεχνικός του Κωτσόβολου, που ήρθε για εγκατάσταση, έκανε ζημιά στο πάνελ λόγω αμέλειας. Μετά από ξεκάθαρη υπόσχεση αποζημίωσης, ψευδείς δικαιολογίες και συνεχή αναμονή (Σχεδόν 2 μήνες), ο Κωτσόβολος αρνήθηκε τελικά να αποζημιώσει παρά την αρχική του δέσμευση και πρότεινε μόνο ΧΑΤΗΡΙΚΗ επισκευή κλέινοντας την υπόθεση μου χωρίς αιτιολόγηση(!!!). Επικοινώνησα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή και έκανα χρήση των δικαιωμάτων μου βάσει του GDPR για να απαιτήσω διαφάνεια στην υπόθεση. Έχω καταγράψει τις παραβιάσεις νόμων από τον Κωτσόβολο και σκοπεύω να κινηθώ νομικά για την πλήρη αποζημίωσή μου. Αναλυτικό Χρονολόγιο Εμπειρίας με Κωτσόβολο 13 Σεπτεμβρίου: Αγόρασα την 65" τηλεόρασή μου Sony Bravia XR A95L από τα Sony Centers, και οι τεχνικοί της Sony την τοποθέτησαν αρχικά σε βάση δαπέδου χωρίς κανένα πρόβλημα. 16 Σεπτεμβρίου: Ένας τεχνικός του Κωτσόβολου ήρθε μόνος του για να εγκαταστήσει τη βάση τοίχου, παρά τις οδηγίες του κατασκευαστή που συνιστούν δύο τεχνικούς για τηλεοράσεις αυτού του μεγέθους. Πριν καν ξεκινήσει, τον ρώτησα αν είναι ασφαλές να αναλάβει μόνος του την εγκατάσταση, και μου απάντησε: "κανένα πρόβλημα, θα βοηθήσετε λίγο κι εσείς." Τοποθέτησε την τηλεόραση με την οθόνη προς τα κάτω στο κρεβάτι, χωρίς να ελέγξει για σκουπιδάκια ή κινδύνους, αυξάνοντας τον κίνδυνο ζημιάς, παρα το ερώτημα μου αν θα πάθει κάτι η οθόνη έτσι. Προσπάθησε να εφαρμόσει τη βαριά βάση τοίχου πάνω στην τηλεόραση, ενώ αυτή βρισκόταν με την οθόνη προς τα κάτω, ασκώντας ακόμη μεγαλύτερη πίεση. Το βαρύ μεταλικό μέτρο του έπεσε πάνω στην πίσω μεριά της οθόνης, προκαλώντας δυνατό θόρυβο. ( UPDATE1: Επειδή βλέπω πως αρκετοί νομίζουν πως ρίχνω την ευθύνη της ζημιάς στην μεταλική ταινία που έπεσε στο πίσω μέρος της οθόνης, απλως το ανέφερα σαν άλλο ένα στοιχείο της κακής διαχείρισης. Η ζημιά προφανώς έγινε διοτι ο τεχνικός ξάπλωσε -παρα τις ερωτήσεις μου- μια αρκετά βαριά οθόνη σε ενα κρεβάτι χωρίς καν να ελέγξει για σκουπιδάκια κτλ (Έτσι και αλλιώς είναι κακή διαχείριση να ξαπλώνεις μια τηλεόραση OLED 65" με την οθόνη προς τα κάτω) και μετέπειτα ασκώντας άκομη μεγαλύτερη πίεση δοκιμάζοντας να εφαρμόσει την βαριά βάση τοίχου πάνω στην ξαπλωμένη τηλεόραση. Η κάμερά μου, αν και δεν ήταν στο ίδιο δωμάτιο, είχε μικρή οπτική πρόσβαση και κατέγραψε όλες τις συνομιλίες, όπου τον ρωτώ επανειλημμένα αν είναι ασφαλές να βάλει την τηλεόραση με την οθόνη προς τα κάτω και αν μπορεί να τη διαχειριστεί μόνος του, καθώς και ο ήχος του μέτρου που πέφτει πανω στην οθόνη. Αμέσως μετά την αποχώρηση του τεχνικού, διαπίστωσα τη ζημιά και άνοιξα υπόθεση με τον Κωτσόβολο, αποστέλλοντας φωτογραφίες. 16 Σεπτεμβρίου - 14 Οκτωβρίου: Από την ημέρα που ανέφερα το πρόβλημα μέχρι τις 14 Οκτωβρίου, επικοινωνούσα συνεχώς με τον Κωτσόβολο. Περίμενα συχνά πάνω από 40 λεπτά στην αναμονή, και κάθε φορά μιλούσα με εκπροσώπους που δεν γνώριζαν την υπόθεσή μου και επαναλάμβαναν το ίδιο: “το αρμόδιο τμήμα θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσα στην ημέρα.” Ωστόσο, καμία ενημέρωση δεν ερχόταν. 7 Οκτωβρίου: Κάνω καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή. 14 Οκτωβρίου: Ο Κωτσόβολος με καλεί για να επιβεβαιώσει ότι θα με αποζημιώσουν και ζητά την απόδειξη της τηλεόρασης για να προχωρήσει η διαδικασία αποζημίωσης. 18 Οκτωβρίου: Ο Κωτσόβολος με ενημερώνει τηλεφωνικά ότι είναι σε συζητήσεις με την τρίτη εταιρεία που έστειλε τον τεχνικό, η οποία αρνείται την ευθύνη για τη ζημιά. Τονίζω ότι η ευθύνη ανήκει στον Κωτσόβολο. 25 Οκτωβρίου: Με ενημερώνουν τηλεφωνικά ότι η επίσκεψη των τεχνικών είναι μόνο για επιβεβαίωση της ζημιάς. Ωστόσο, οι τεχνικοί που έφτασαν είπαν ότι η εντολή τους ήταν να πάρουν την τηλεόραση για επισκευή, κάτι που θεωρώ ύποπτο, παραπλανητικό και χωρίς να έχει συμφωνηθει ουτε ειναι σωστή λύση, και το απορρίπτω. 29 Οκτωβρίου & 1 Νοεμβρίου: Ο Κωτσόβολος συνεχίζει με τηλεφωνήματα, προσπαθώντας να "επαληθεύσει" ξανά τη ζημιά. 3 Νοεμβρίου: Επισκέπτομαι το τοπικό κατάστημα του Κωτσόβολου για να μιλήσω με τον διευθυντή, ο οποίος διαβεβαιώνει ότι θα βοηθήσει. 5 Νοεμβρίου: Το κατάστημα με καλεί, ισχυριζόμενο ψευδώς ότι η κεντρική διοίκηση δεν μπορούσε να με εντοπίσει τηλεφωνικά. 6 Νοεμβρίου: Λαμβάνω ένα απρόσμενο email από τον Κωτσόβολο, που με ενημερώνει ότι δεν εγκρίνουν την αντικατάσταση της τηλεόρασης (Χωρίς αιτιολόγηση!!!). Αυτό ήταν εντελώς σοκαριστικό για μένα, καθώς ποτέ δεν είχα ζητήσει αντικατάσταση και εκείνοι ποτέ δεν είχαν προτείνει τέτοια λύση. Εγώ περίμενα αποζημίωση και όχι αντικατάσταση. Αντί αυτού, πρότειναν ως "ένδειξη καλής θέλησης" να παραλάβουν την τηλεόραση και να τη στείλουν στη Sony για αλλαγή του πάνελ. 6 - 7 Νοεμβρίου: Είχα πολλαπλές συνομιλίες με τον Κωτσόβολο στο Facebook, όπου επέδειξαν απόλυτα αντιεπαγγελματική στάση και αρνούνταν να συνεργαστούν. Αναγκάστηκα να επικαλεστώ νόμους και το GDPR για να λάβω ουσιαστική απάντηση από αυτούς. 7 Νοεμβρίου: Ζήτησα από τον Κωτσόβολο γραπτή επιβεβαίωση με τους λόγους για τους οποίους αρνούνται την αποζημίωση. Η απάντησή τους ήταν: "Έχουμε εντοπίσει ότι σας έχει σταλεί σχετική ενημέρωση αναφορικά με τον τρόπο που μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε αναφορικά με την τηλεόραση," εννοώντας την απόρριψη αντικατάστασης (που δεν ζήτησα) χωρίς αιτιολόγηση! Όταν επέμενα στους λόγους που υπαναχώρησαν στην αρχική τους δέσμευση για αποζημίωση, η απάντηση τους ήταν "Θα χρειαστεί να μας προωθήσετε σε φωτογραφία το email που έχετε λάβει για να ελεγχθεί"!!! Η τελική απάντηση τους: "Έχουμε εντοπίσει ότι σας έχει σταλεί σχετική ενημέρωση αναφορικά με τον τρόπο που μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε αναφορικά με την τηλεόραση. Αναφορικά με την αποζημίωση, υπήρξε λανθασμένη ενημέρωση και απολογούμαστε για αυτό." Σε αυτό το σημείο τους έστειλα το παρακάτω μύνημα: Στο οποίο η απάντηση ήταν "Ισχύει η ίδια ενημέρωση." Ωπου και απάντησα Δεν πήρα απάντηση ποτέ. Ζήτησα το όνομα ενός υπεύθυνου για την υπόθεσή μου και το όνομα της τρίτης εταιρείας που έστειλε τον τεχνικό. Ο Κωτσόβολος αρνήθηκε, επικαλούμενος GDPR, κάτι που δεν αποτελεί έγκυρο επιχείρημα, καθώς δεν παραβιάζεται κανένας κανονισμός προσωπικών δεδομένων σε αυτό το αίτημα. Σε απάντηση, τους έστειλα επίσημο αίτημα άσκησης δικαιώματος πρόσβασης βάσει Άρθρου 15 του GDPR. Ειδικότερα αιτήθηκα να μου παραχωρήσουν αντίγραφο όλων των εσωτερικών επικοινωνιών, μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σημειώσεων, καθώς και άλλων εγγράφων που περιέχουν προσωπικά μου δεδομένα ή οποιαδήποτε αναφορά στην υπόθεσή μου. Αυτό περιλαμβάνει, αλλά δεν περιορίζεται σε: Επικοινωνίες μεταξύ των τμημάτων της εταιρείας σχετικά με τη διαχείριση της υπόθεσής μου. Αναφορές ή σχόλια που περιέχουν τα προσωπικά μου δεδομένα. Έγγραφα ή σημειώσεις που σχετίζονται με την εξέλιξη ή τη λήψη αποφάσεων στην υπόθεσή μου. Ηχογραφημένες συνομιλίες. Περαιτέρω Νόμιμες Ενέργειες: Σκοπεύω να προχωρήσω νομικά, καθώς ο Κωτσόβολος έχει παραβιάσει πολλές διατάξεις της ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας, όπως ο ελληνικός Νόμος 2251/1994 περί προστασίας καταναλωτή και τις οδηγίες της ΕΕ για τα δικαιώματα των καταναλωτών, και ούτε διατίθεται να συνεργαστεί. Με αυτή την εμπειρία θέλω να ενημερώσω άλλους καταναλωτές, ελπίζοντας ότι θα προστατευθούν από τέτοιες καταστάσεις και την έλλειψη υπευθυνότητας που αντιμετώπισα. Αγόρασες μια τηλεόραση από την Sony και κατά την εγκατάσταση από τον Κωτσόβολο, προκλήθηκε ζημιά στο πάνελ. Θέλεις να μάθεις ποια είναι τα δικαιώματά σου και τι μπορείς να κάνεις. Η νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών (Νόμος 2251/1994 και Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/ΕΕ) είναι σαφής: Πρώτα, ο πάροχος της υπηρεσίας (Κωτσόβολος) έχει την υποχρέωση να την επισκευάσει, αν η επισκευή δεν είναι εφικτή ή αν το προϊόν δεν μπορεί να αποκατασταθεί πλήρως στην αρχική του κατάσταση τότε το δεύτερο βήμα είναι η αντικατάσταση της τηλεόρασης με καινούργια, τέλος χρηματική αποζημίωση της αξίας του προϊόντος αν δεν μπορεί να γίνει επισκευή ή αντικατάσταση. Η νομοθεσία πάντα προβλέπει πρώτα επισκευή ή αντικατάσταση, και μόνο όταν δεν είναι δυνατόν να αποκατασταθεί η ζημιά, μπορείς να ζητήσεις αποζημίωση. 1 1
tzotzo Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 1 hour ago, Malthador said: Γιατί μας ενδιαφέρει ότι είναι τριών ημερών; Τι θα άλλαζε να χρησιμοποιούσε την υπηρεσία για να του τοποθετούσαν στον τοίχο τηλεόραση τριών ετών; Δεν θα έπρεπε να αποκατασταθεί η ζημιά λόγω ηλικίας της συσκευής; Αλλαζει σχετικα με το κοστος και τον τροπο αποκαταστασης της ζημιας. Αν φωναξεις τον κοtsovolos να τοποθετησει την 50αρα plasma 17τιας στον τοιχο που καποτε εκανε 3700, δεν θα σου αποκαταστησει την ζημια του νηματοθετη. Αρχικα γιατι δεν υπαρχει ιδια καινουρια για αντικατασταση, μετα γιατι δεν υπαρχουν ανταλλακτικα, στη συνεχεια γιατι θα υπαρχουν φθορες λογω χρονιας χρησης. Ειναι λιγο πιο απλα τα πραγματα δεν χρειαζεται να τα περιπλεκουμε. Δανειζομαι απο εναν φιλο ενα δραπανοκατσαβιδο μπαταριας, καινουριο τριων ημερων. Κανω την δουλεια μου και μου πεφτει ή απο κακο χειρισμο κανω μια μικρη βλαβη. Τι οφειλω να κανω οταν το επιστρεψω; Εσεις τι θα κανατε; Εγω προσωπικα δεν θα ειχα τα μουτρα να του πω ελα μωρε μια γρατζουνια ειναι δουλευει το εργαλειο. 1
divxmania Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2024 15 λεπτά πριν, Raylan είπε Αγόρασες μια τηλεόραση από την Sony και κατά την εγκατάσταση από τον Κωτσόβολο, προκλήθηκε ζημιά στο πάνελ. Θέλεις να μάθεις ποια είναι τα δικαιώματά σου και τι μπορείς να κάνεις. Η νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών (Νόμος 2251/1994 και Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/ΕΕ) είναι σαφής: Πρώτα, ο πάροχος της υπηρεσίας (Κωτσόβολος) έχει την υποχρέωση να την επισκευάσει, αν η επισκευή δεν είναι εφικτή ή αν το προϊόν δεν μπορεί να αποκατασταθεί πλήρως στην αρχική του κατάσταση τότε το δεύτερο βήμα είναι η αντικατάσταση της τηλεόρασης με καινούργια, τέλος χρηματική αποζημίωση της αξίας του προϊόντος αν δεν μπορεί να γίνει επισκευή ή αντικατάσταση. Η νομοθεσία πάντα προβλέπει πρώτα επισκευή ή αντικατάσταση, και μόνο όταν δεν είναι δυνατόν να αποκατασταθεί η ζημιά, μπορείς να ζητήσεις αποζημίωση. Επειδή η ζημιά προκλήθηκε από τον πάροχο υπηρεσιών (Κωτσόβολος), η νομοθεσία καταναλωτών (Νόμος 2251/1994 και Οδηγία 2011/83/ΕΕ) ορίζει πράγματι ότι ο πάροχος έχει την υποχρέωση να αποκαταστήσει τη ζημιά. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αποδώσουν το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, εάν αυτό είναι εφικτό. Η νομοθεσία καταναλωτών αναφέρει ότι η αποκατάσταση πρέπει να είναι αναλογική με τη ζημιά και την ταλαιπωρία του καταναλωτή. Μην ξεχναμε εδω ότι περιμένω ήδη 2 μηνες εκ των οποίων τον 1 με προσδοκία αποζημίωσης. Αυτό σημαίνει ότι, εάν η επισκευή δεν είναι επαρκής ή υποβαθμίζει την αξία της τηλεόρασης, μπορεί να θεωρηθεί ακατάλληλη λύση. Η επισκευή δεν είναι πάντα η πρώτη επιλογή, ιδιαίτερα αν δεν αποκαθιστά πλήρως την αρχική κατάσταση. Σύμφωνα με την αρχή της αναλογικότητας, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την πιο κατάλληλη λύση για την αποκατάσταση της ζημιάς. Όσον αφορα την αλλαγή πάνελ, Η αρχική κατάσταση μιας καινούργιας τηλεόρασης περιλαμβάνει όχι μόνο ένα λειτουργικό πάνελ αλλά και την εγγύηση ότι η συσκευή είναι ανέγγιχτη και συναρμολογημένη στο εργοστάσιο με υψηλές προδιαγραφές. Όταν αντικαθίσταται το πάνελ, ακόμη και από εξουσιοδοτημένο τεχνικό, η τηλεόραση ανοίγεται και επανασυναρμολογείται, κάτι που μπορεί να μην προσφέρει την ίδια ποιότητα με τη συναρμολόγηση του εργοστασίου. Η αντικατάσταση του πάνελ ενδέχεται να μην έχει την ακρίβεια μιας ολοκαίνουργιας μονάδας, και μπορεί να εμφανιστούν μικρές ατέλειες κατά την επανασυναρμολόγηση. Επίσης, οι επισκευές μερικές φορές οδηγούν σε προβλήματα, όπως μικρά κενά, θέματα ευθυγράμμισης ή λεπτές διαφορές στη χρωματική βαθμονόμηση σε σχέση με το αρχικό πάνελ. Προφανώς σε μια τηλεόραση τέτοιου κόστους και μεγέθους είναι κατι που επηρεάζει. Επισης, Μια επισκευασμένη τηλεόραση, ακόμα κι αν είναι τεχνικά λειτουργική, συνήθως έχει χαμηλότερη αντιληπτή και μεταπωλητική αξία σε σχέση με μια καινούργια, ανέγγιχτη μονάδα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τηλεοράσεις υψηλής αξίας, όπου η πλήρης αντικατάσταση του πάνελ μπορεί να επηρεάσει την αξία ή την ικανοποίηση του κατόχου από το προϊόν. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το αντικατασταθέν πάνελ μπορεί να συνοδεύεται από μικρότερη εγγύηση σε σχέση με μια νέα μονάδα. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τη μακροπρόθεσμη αξιοπιστία και την αίσθηση ασφάλειας, καθώς οι επισκευές γενικά δεν θεωρούνται ισοδύναμες με ένα ολοκαίνουργιο προϊόν από την άποψη της κάλυψης εγγύησης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις