Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η αγορά της υπηρεσίας εμπεριέχει την ασφάλιση ζημιών που προκύπτουν. Για αυτόν τον λόγο και δεν κοστολογείται με σταθερή τιμή.
Άλλη τιμή παρέχεται σε προϊόν αξίας 315,00 €, άλλη σε 3150,00 €. Η εργασία που θα γίνει η παρόμοια (κρέμασμα τηλεόρασης), αλλά οι λεπτομέρειες διαφέρουν (πχ ειδική θήκη/υλικό για να ακουμπήσει με ασφάλεια η TV, ειδικός εξοπλισμός για την μεταφορά (ζώνη, γάντια, w/e), 2ος τεχνικός).
Αν ο Κωτσόβολος δεν το κοστολόγησε έτσι, τότε είναι θέμα δικό του.

Βέβαια, εδώ ανοίγει μεγάλο κεφάλαιο στο γιατί οι Έλληνες καταναλωτές δεν είναι καταναλωτές αλλά χάπατα και κουτοπόνηροι (όχι γενίκευση) και δεν πληρώνουν/απαιτούν τις σωστές υπηρεσίες, αλλά προτιμούν -πχ- τις ΥΔΕ με 20€ και αποστολή με email από άγνωστο σκλάβ...εεε, λάθος, μηχανικό στο ίντερνετ "γιατί αφού το δέχεται η ΔΕΗ" (εναλλακτικά, βλέπε JMC tech, που πολλοί πήραμε/παίρναμε και δεν κοιτούσαμε πιο σοβαρά μαγαζιά, "γιατί αφού στέλνει"). Όσο θα έχουμε τέτοια νοοτροπία, θα έχουμε και τέτοια αποτελέσματα
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, ο TS μπορεί να είναι απλά το θύμα και να είχε όλη την καλή διάθεση να πληρώσει σωστά για μία σωστή υπηρεσία, αλλά ο Κ. να έχει δημιουργήσει τέτοια κουλτούρα (χαμηλής ποιότητας υπηρεσιών) γιατί δραστηριοποιείται σε μία καταναλωτική κοινωνία αντίστοιχης κουλτούρας ("εγώ το αγόρασα πριν 2 αιώνες από εσάς και εδώ λέει lifetime warranty, θέλω καινούριο ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΓΙΑ ΨΥΧΙΚΗ ΟΔΥΝΗ ΠΟΥ ΗΡΘΑ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ!!!").

  • Like 2
  • Απαντ. 479
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Μην φέρνετε και μην εμπιστεύεστε κανένα για τέτοιες εργασίες τοποθέτηση κτλ κάντε τις μόνοι σας γιατί μόνο εσείς θα προσέξετε κάτι για το οποίο δώσατε τα ωραία σας χρήματα 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 minutes ago, blackhill66 said:

Μην φέρνετε και μην εμπιστεύεστε κανένα για τέτοιες εργασίες τοποθέτηση κτλ κάντε τις μόνοι σας γιατί μόνο εσείς θα προσέξετε κάτι για το οποίο δώσατε τα ωραία σας χρήματα 

Για οποιονδήποτε λόγο κάποιος προτιμάει να πληρώσει τρίτο άτομο/εταιρεία για να αναλάβει να διεκπεραιώσει την εργασία και να αναλάβει την ευθύνη της σωστής διεκπεραίωσης.
Από την πλευρά του τρίτου ατόμου/εταιρείας υπάρχουν ασφαλιστικές που προσφέρουν προγράμματα για την διασφάλιση ότι δεν θα χρειάζεται το 3ο άτομο/εταιρεία να χώνει το χέρι στην τσέπη σε κάθε απρόβλεπτο έξοδο/ζημία.

Σε όλη αυτή την αλυσίδα, κύριος σκοπός είναι το κέρδος.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, ο αρχικός πελάτης να τοποθετηθεί η TV σωστά, το 3ο άτομο/εταιρεία να πληρωθεί για τον χρόνο και η ασφαλιστική να μην πληρώσει αποζημίωση. Αν πάει κάτι στραβά, το βάρος πέφτει στην ασφαλιστική, η οποία έχει φροντίσει να έχει σωστή αναλογία ασφαλιστηρίων συμβολαίων και αποζημιώσεων για να της απομένει κέρδος.

Αν ο αρχικός πελάτης δεν θέλει να πληρώσει για τέτοιας ποιότητας υπηρεσία, τότε πάει αλλού το θέμα (το ανέλυσα λίγο παραπάνω).

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, csontheline είπε

Η αγορά της υπηρεσίας εμπεριέχει την ασφάλιση ζημιών που προκύπτουν. Για αυτόν τον λόγο και δεν κοστολογείται με σταθερή τιμή.
Άλλη τιμή παρέχεται σε προϊόν αξίας 315,00 €, άλλη σε 3150,00 €. Η εργασία που θα γίνει η παρόμοια (κρέμασμα τηλεόρασης), αλλά οι λεπτομέρειες διαφέρουν (πχ ειδική θήκη/υλικό για να ακουμπήσει με ασφάλεια η TV, ειδικός εξοπλισμός για την μεταφορά (ζώνη, γάντια, w/e), 2ος τεχνικός).
Αν ο Κωτσόβολος δεν το κοστολόγησε έτσι, τότε είναι θέμα δικό του.

Βέβαια, εδώ ανοίγει μεγάλο κεφάλαιο στο γιατί οι Έλληνες καταναλωτές δεν είναι καταναλωτές αλλά χάπατα και κουτοπόνηροι (όχι γενίκευση) και δεν πληρώνουν/απαιτούν τις σωστές υπηρεσίες, αλλά προτιμούν -πχ- τις ΥΔΕ με 20€ και αποστολή με email από άγνωστο σκλάβ...εεε, λάθος, μηχανικό στο ίντερνετ "γιατί αφού το δέχεται η ΔΕΗ" (εναλλακτικά, βλέπε JMC tech, που πολλοί πήραμε/παίρναμε και δεν κοιτούσαμε πιο σοβαρά μαγαζιά, "γιατί αφού στέλνει"). Όσο θα έχουμε τέτοια νοοτροπία, θα έχουμε και τέτοια αποτελέσματα
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, ο TS μπορεί να είναι απλά το θύμα και να είχε όλη την καλή διάθεση να πληρώσει σωστά για μία σωστή υπηρεσία, αλλά ο Κ. να έχει δημιουργήσει τέτοια κουλτούρα (χαμηλής ποιότητας υπηρεσιών) γιατί δραστηριοποιείται σε μία καταναλωτική κοινωνία αντίστοιχης κουλτούρας ("εγώ το αγόρασα πριν 2 αιώνες από εσάς και εδώ λέει lifetime warranty, θέλω καινούριο ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΓΙΑ ΨΥΧΙΚΗ ΟΔΥΝΗ ΠΟΥ ΗΡΘΑ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ!!!").

Καλά τα λες, μια ένσταση έχω όμως, ο καταναλωτής πρωταρχικό στόχο έχει την προστασία και εξασφάλιση της δικής του σύμβασης. Δεν μπορούμε να λέμε "ναι αλλά εμένα τότε" ή "πολλοί κάνουν το τάδε άρα" γιατί έτσι δεν στρεφόμαστε στην ουσιαστική αιτία των αυθαιρεσιών. Θέλω να πω, και φαντάζομαι συμφωνείς, ότι ο κότσος δεν θα αλλάξει και δεν τον ενδιαφέρει να αλλάξει κάτι στην όλη διαδικασία γιατί τα "μεμονωμένα" περιστατικά μόνο μεμονωμένα δεν είναι. Έχει επιλέξει και γνωρίζει ότι όσες "στραβές" προκύψουν δεν είναι ικανές να αντιστρέψουν την αξία της παροχής καθαρά κερδοσκοπικά.

Επεξ/σία από grinder_
Δημοσ.
1 hour ago, sdikr said:

Αν δεν γίνει όμως αυτό να ξέρεις πως θα κυνηγήσει μετα  εσένα γιατί του δημιούργησες εύλογες προσδοκίες ;) 

να ερθει ο ανθρωπος να του τα δωσω. Με βαση αυτα που διαβαζω ειναι πολυ πιθανο να αποζημιωθει ο ts.
Επειδη ομως δεν θελει ο kotsovolos να υπαρχει τετοια αποφαση, νομιζω δεν θα φτασει καν δικαστηριο

  • Like 1
Δημοσ.
7 minutes ago, grinder_ said:

Καλά τα λες, μια ένσταση έχω όμως, ο καταναλωτής πρωταρχικό στόχο έχει την προστασία και εξασφάλιση της δικής του σύμβασης. Δεν μπορούμε να λέμε "ναι αλλά εμένα τότε" ή "πολλοί κάνουν το τάδε άρα" γιατί έτσι δεν στρεφόμαστε στην ουσιαστική αιτία των αυθαιρεσιών. Θέλω να πω, και φαντάζομαι συμφωνείς, ότι ο κότσος δεν θα αλλάξει και δεν τον ενδιαφέρει να αλλάξει κάτι στην όλη διαδικασία γιατί τα "μεμονωμένα" περιστατικά μόνο μεμονωμένα δεν είναι. Έχει επιλέξει και γνωρίζει ότι όσες "στραβές" προκύψουν δεν είναι ικανές να αντιστρέψουν την αξία της παροχής καθαρά κερδοσκοπικά.

Εννοείται ότι ο καταναλωτής έχει (και πρέπει να έχει) αυτόν τον σκοπό. Στην περίπτωση που η συμφωνία αθετηθεί από την πλευρά του προσφέροντος την υπηρεσία, υπάρχει και η διασφάλιση του κράτους (αυτός είναι ο σκοπός).
Ως καταναλωτές απλά πρέπει να μας κόβει το εσωτερικό της κεφαλής στο τι πληρώνουμε και τι παίρνουμε. Για παράδειγμα, αν θα πάω στο πολύχρωμο πολυκατάστημα με παιχνίδια, δεν έχω την απαίτηση να μου κρατήσει μια ζωή το προϊόν, ούτε ότι θα ανταπεξέλθει σε αυτό για το οποίο σχεδιάστηκε. Και για αυτό το πληρώνω στο 1/10 της τιμής σε σχέση με τα σωστά -ιδίου τύπου- αντικείμενα.
Όμως, αν το Χ αντικείμενο διαφημιζόταν ως τάδε χαρακτηριστικών και δεν τα πληρούσε, πέφτει στην κατηγορία της εξαπάτησης. (άλλο κεφάλαιο, τα ξέρουν καλύτεροι οι δικηγόροι)
Και δεν κοιτάμε τις περιπτώσεις που εσκεμμένα κάνουν κάτι εκ του πονηρού, ούτε ακολουθούνται κολομβιανές πρακτικές (και από το κράτος).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, csontheline said:

Βέβαια, εδώ ανοίγει μεγάλο κεφάλαιο στο γιατί οι Έλληνες καταναλωτές δεν είναι καταναλωτές αλλά χάπατα και κουτοπόνηροι (όχι γενίκευση) και δεν πληρώνουν/απαιτούν τις σωστές υπηρεσίες, αλλά προτιμούν -πχ- τις ΥΔΕ με 20€ και αποστολή με email από άγνωστο σκλάβ...εεε, λάθος, μηχανικό στο ίντερνετ "γιατί αφού το δέχεται η ΔΕΗ" (εναλλακτικά, βλέπε JMC tech, που πολλοί πήραμε/παίρναμε και δεν κοιτούσαμε πιο σοβαρά μαγαζιά, "γιατί αφού στέλνει"). Όσο θα έχουμε τέτοια νοοτροπία, θα έχουμε και τέτοια αποτελέσματα

γενικοτερα μια κοινωνια και η κουλτουρα της σχετιζεται απολυτα με το κρατος και τη νομοθεσια του.
Δλδ ο Perishop, o JMC Tech, και οι δυο τρεις αλλοι στην Ελευσινα, εκαναν οτι εκαναν με την ανοχη του κρατους και εν τελει αυτο βγηκε πιο ζημιωμενο απ τους εξαπατημενους καταναλωτες.
Ο kotsovolos εχει φαει προστιμο για παραπλανητικες εκπτωσεις, που προφανως ειτε δεν θα πληρωθει ποτε ειτε το προστιμο ειναι πολυ λιγοτερο απο το κερδος που αποκομισε συνολικα απο την παραπλανηση. Παλι εχουμε ανοχη του κρατους. Και παλι ζημιωμενο το κρατος βγαινει.

Οταν ο κοσμος δεν βγαινει και ψωνιζει στην γερμανικη αλυσιδα δεν μπορουμε να εχουμε την απαιτηση να ζηταει ποιοτητα στις συναλλαγες του. Ειτε ειναι αγορα προιοντων ειτε ειναι αγορα υπηρεσιων.

Επεξ/σία από tzotzo
Δημοσ.
Just now, tzotzo said:

γενικοτερα μια κοινωνια και η κουλτουρα της σχετιζεται απολυτα με το κρατος και τη νομοθεσια του.
Δλδ ο Perishop, o JMC Tech, και οι δυο τρεις αλλοι στην Ελευσινα, εκαναν οτι εκαναν με την ανοχη του κρατους και εν τελει αυτο βγηκε πιο ζημιωμενο απ τους εξαπατημενους καταναλωτες.
Ο kotsovolos εχει φαει προστιμο για παραπλανητικες εκπτωσεις, που προφανως ειτε δεν θα πληρωθει ποτε ειτε το προστιμο ειναι πολυ λιγοτερο απο το κερδος που αποκομισε συνολικα απο την παραπλανηση. Παλι εχουμε ανοχη του κρατους. Και παλι ζημιωμενο το κρατος βγαινει.

Spoiler

Το πρόστιμο απλά μπαίνει σαν λειτουργικό έξοδο σε τέτοιες εταιρείες. Δεν τους ενδιαφέρει. Είναι πολύ μικρότερο από το κέρδος που έχουν.

 

Δημοσ.
2 hours ago, Malthador said:

Ο OP θέλει είτε να του αλλάξουν την τηλεόραση με άλλη ίδια καινούρια, είτε να του δώσουν 3k μετρητά/πιστωτικό

καποια στιγμη κατα την διαρκεια της εργασιας μου εκανα μια ζημια. Εχυσα εναν ολοκληρο καφε(που αρνηθηκα το κερασμα και τον καφε επανειλημμένα) σε καμμια 20ρια συσκευασιες προιοντων(φαρμακευτικα).
Τα προιοντα αυτα ειτε επιστρεφονταν(και αντικαθστουνταν δωρεαν απο την εταιρεια) ειτε πωλουνταν καθως ο καφες δεν ειχε περασει στην συσκευασια και δεν ειχε λεκιασει. Και εγω το ηξερα και αυτη. Δεν απαιτησε να τα πληρωσω αλλα απο την συμπεριφορα της καταλαβα οτι ηθελε να τα πληρωσω. Τα πληρωσα σε τιμη λιανικης και εληξε το ζητημα. 

Τι επρεπε να κανω; Να επιμεινω να τα επιστρεψει και να μεινει χωρις προιον μεχρι να ερθει ή αντικατασταση; ή να επιμενω να τα πουλησει "λερωμενα"; Ή μπορουσα να απαιτησω να τα πληρωσω οσο τα πηρα;
Εκανα την ζημια και την πληρωσα, οχι με τους δικους μου ορους αλλα με τους δικους της

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, csontheline είπε

Εννοείται ότι ο καταναλωτής έχει (και πρέπει να έχει) αυτόν τον σκοπό. Στην περίπτωση που η συμφωνία αθετηθεί από την πλευρά του προσφέροντος την υπηρεσία, υπάρχει και η διασφάλιση του κράτους (αυτός είναι ο σκοπός).
Ως καταναλωτές απλά πρέπει να μας κόβει το εσωτερικό της κεφαλής στο τι πληρώνουμε και τι παίρνουμε. Για παράδειγμα, αν θα πάω στο πολύχρωμο πολυκατάστημα με παιχνίδια, δεν έχω την απαίτηση να μου κρατήσει μια ζωή το προϊόν, ούτε ότι θα ανταπεξέλθει σε αυτό για το οποίο σχεδιάστηκε. Και για αυτό το πληρώνω στο 1/10 της τιμής σε σχέση με τα σωστά -ιδίου τύπου- αντικείμενα.
Όμως, αν το Χ αντικείμενο διαφημιζόταν ως τάδε χαρακτηριστικών και δεν τα πληρούσε, πέφτει στην κατηγορία της εξαπάτησης. (άλλο κεφάλαιο, τα ξέρουν καλύτεροι οι δικηγόροι)
Και δεν κοιτάμε τις περιπτώσεις που εσκεμμένα κάνουν κάτι εκ του πονηρού, ούτε ακολουθούνται κολομβιανές πρακτικές (και από το κράτος).

Ναι συμφωνώ, απ όσο καταλαβαίνω πιστεύεις ότι η δική μας νοοτροπία έχει "εξωθήσει" κάπως τις εταιρίες σε αυτήν την λειτουργία ενώ εγώ πιστεύω το αντίθετο και γι αυτό στάθηκα σε αυτό το κομμάτι. Η ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας μπορεί να είναι συγκεκριμένη (καλή ή κακή) αλλά καταλαβαίνει κανείς από τον μετέπειτα χειρισμό μιας άτυχης στιγμής, ακόμα και από μεγάλες και σοβαρές εταιρίες, μια ακατανόητη δυσκοιλιότητα να επιλυθεί. Άρα η νοοτροπία τους αν το δούμε διαχρονικά καλλιέργησε σε μεγάλο βαθμό και την δική μας. Το ίδιο πιστεύω θα συνέβαινε και αλλού εάν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες, το κλειδί είναι η παρουσία (απουσία) της πολιτείας ώστε αυτές από ευκαιριακές και βραχύχρονες να μετατραπούν σε κανόνα και να παγιωθούν.

Δημοσ.

Μισό ήρθαν τεχνικοί να πάρουν την τηλεόραση και εσύ το αρνήθηκες γιατί σου φάνηκε ύποπτο (;) και τι κάθεστε οι άλλοι 31 καρτέλες και συζητάτε; :P

Επίσης κάπου είδα και φωτογραφία με την ζημιά που ειναι μια γρατσουνιά κάτι χιλιοστά; και εγώ σου λέω όντως το έκανε ο τεχνικός πως θα το αποδείξεις αυτό ειδικά εφόσον δεν τσέκαρες την τηλεόραση ενόσο ήταν ο τεχνικός εκει; (για να είχες τουλάχιστον την μαρτυρία του να το παραδέχεται ηχογραφημένο)  θα μπορούσε να ήταν απο πριν και να μην το πρόσεξες ή να έγινε μετά σε κάθε περίπτωση δεν μπορείς να αποδείξεις τιποτα... 

ήσουν υπερτυχερός που πήγαν να την πάρουν (αν και πάλι μάλλον για τον απο πάνω λόγο θα την στέλνανε πίσω  αλλά ίσως και να την περνούσαν rma και αυτοματοποιημένα να σου ερχόταν άλλη ) πάντως ήταν το πιο κοντινό σενάριο να σου γινόταν το χατίρι και εσυ το απέρριψες γιατί σου φάνηκε ύποπτο... κάτσε τώρα κάνε μηνύσεις να αποδείξεις κάτι χωρίς αποδείξεις... 

 

Δημοσ.
36 minutes ago, tzotzo said:

Δεν απαιτησε να τα πληρωσω αλλα απο την συμπεριφορα της καταλαβα οτι ηθελε να τα πληρωσω. Τα πληρωσα σε τιμη λιανικης και εληξε το ζητημα. 

Τι επρεπε να κανω; Να επιμεινω να τα επιστρεψει και να μεινει χωρις προιον μεχρι να ερθει ή αντικατασταση; ή να επιμενω να τα πουλησει "λερωμενα"; Ή μπορουσα να απαιτησω να τα πληρωσω οσο τα πηρα;
Εκανα την ζημια και την πληρωσα, οχι με τους δικους μου ορους αλλα με τους δικους της

Και εγώ έτσι λειτουργώ αλλά οι υπόλοιποι σχολιαστές θέλουν να μας υπενθυμίσουν ότι εδώ είναι Ελλάδα και ότι πλέον ο Κωτσόβολος ανήκει στη ΔΕΗ οπότε δεν μπορείς να βάζεις τη λογική στην εξίσωση. Αν το ίδιο περιστατικό είχε συμβεί στη Γερμανία δεν θα είχαμε κάτι να συζητήσουμε.

Δημοσ.

Ρε πάσα μου στην περίπτωση που έχεις δίκιο γιατί απλά δε στέλνεις ένα εξώδικο και να πάρουν όλα το δρόμο τους?? Επαναλαμβάνω έκανες ήδη την πατάτα ν' αγοράσεις από αλλού και να πάρεις τοποθέτηση από αλλού. Γιατί περί βλακείας πρόκειται. Αλλά αφού λες ότι έχεις δίκιο πήγαινε σ' ένα δικηγόρο να κάνεις τη δουλειά σου.

  • Sad 1
Δημοσ.

σαυτες τις περιπτωσεις οταν πας σε ενα μεγαλο καταστημα πρεπει να γνωριζεις καποιους εκει μεσα,εγω ετσι κανω,γνωριζω μερικους πωλητες που μετα με εξυπηρετουν σε οτι θελω γιατι φαινομαι πελατης.

αλλιως πας σε ενα μικρο καταστημα.οταν ειχα παει μου εκανε αλλαγη τηλεοραση  την οποια ειχα εγκαταστησει ηδη ,χωρις να ζητησει αποζημιωση ουτε για το βαλε -βγαλε ,μεταφορικα.

ολα ειναι θεμα διαλογου και προσεκτικης επιλογης αταστηματος.εγω μαυτον τον κυριο που δεν ηξερα στην αρχη ,τωρα εχω αγορασει 3 ασπρες συσκευες απο εκει γιατι ξερω οτι αν τυχει στραβη θα με εξυπηρετησει.αυτο το καταλαβαινεις απο την ρπωτη επαφη,χτιζεις πριν αγορασεις.

αν δεν ασχοληθεις και απλα πραγγελνεις στο ελλαδισταν και μετα τρεχεις με συνηγορους κ.λ.π. δεν σε συμφερει.

τωρα κανουρια με ζημιες κ.λ.π οταν υπαρχει doa και δνε ξερεις αν την ελεγξαν η' αν την δωσουν ετσι οπως επιστραφηκε με κρυφη ζημια στο επομενο θυμα ,αστα να πανε.

Δημοσ.

Να ρωτήσω και εγώ κάτι με τη σειρά μου. Είσαι σίγουρος οτι μπορείς να ζητήσεις αποζημίωση πέραν της επιδιόρθωσης; Το ότι η τηλεόραση είναι καινούργια δεν έχει καμία σχέση με την υπηρεσία που αγόρασες από άλλο κατάστημα.

Εγώ καταλαβαίνω ότι στην ουσία ο Κ έστειλε τεχνικούς, επιβεβαίωσαν τη βλάβη που προκάλεσε ο εγκαταστάτης και ο TS στην ουσία αρνήθηκε την επιδιόρθωση της βλάβης γιατί η τηλεόραση ήταν καινούργια.

Στην ουσία δέχθηκαν το λάθος τους και ο TS ζητάει κάτι που ίσως και να μην είναι στους όρους της υπηρεσίας που αγόρασε.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...