just_a_dude Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Δεν είναι 2005 τα γραφικά πάντως. Εκτός από τα textures στο έδαφος που είναι κάπως χαμηλής ανάλυσης μια χαρά είναι. Ίσως είναι το art style που το κάνει να φαίνεται καρτουνιστικο. Αλλά τα γραφικά είναι καλά. 4
Saloufas Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Τα γραφικά του και το art style είναι πολύ καλά και οι φωτισμοί εξαιρετικοί, τα 3d models είναι generic. Και στο underwater και swim έχουν κάνει εξαιρετική δουλεία μιας και έχει τρομερή αίσθηση συν ήχο. Oι φωτος που βάζω είναι χωρίς rt. 6
xtrmsnpr Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2 λεπτά πριν, Saloufas είπε Τα γραφικά του και το art style είναι πολύ καλά και οι φωτισμοί εξαιρετικοί, τα 3d models είναι generic. Και στο underwater και swim έχουν κάνει εξαιρετική δουλεία μιας και έχει τρομερή αίσθηση συν ήχο. Oι φωτος που βάζω είναι χωρίς rt. Πωωω ρε συ, όντως γραφικά 2005🤡
Saloufas Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 10 λεπτά πριν, firepc είπε FEAR (2005) τρομερή παιχνιδάρα το F.E.A.R btw με top AI για την εποχή του! από τα αγαπημένα μου fps! 2
lucanis Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Να πω ότι το έπαιξα σε xbox series x, σε performance mode.
imitheos Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 1 hour ago, just_a_dude said: Δεν είναι 2005 τα γραφικά πάντως. Εκτός από τα textures στο έδαφος που είναι κάπως χαμηλής ανάλυσης μια χαρά είναι. Ίσως είναι το art style που το κάνει να φαίνεται καρτουνιστικο. Αλλά τα γραφικά είναι καλά. 1 hour ago, xtrmsnpr said: Πωωω ρε συ, όντως γραφικά 2005🤡 Τα τοπία στις φωτογραφίες σας φαίνονται πολύ όμορφα και σίγουρα όχι του 2005. Όμως όταν κοιτούσα playthrougs, και είδα τον τρόπο που κινούταν ο χαρακτήρας και ειδικά τα γραφικά των όπλων, το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν το oblivion να πω την αλήθεια. πχ εδώ και εδώ σε σύγκριση πχ με 1
firepc Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Πιό μπροστά το Oblivion (2006) Επεξ/σία 19 Φεβρουαρίου από firepc 3
just_a_dude Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου θα ανεβάσω το βαθμό σε 6.5 με προοπτική για 7.
koyris Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου Spoiler Face your fears πολυ ξύλο,ειδικά στα χιόνια και μεσα στο παγωμένο σπήλαιο 1
Saloufas Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, koyris είπε Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Face your fears πολυ ξύλο,ειδικά στα χιόνια και μεσα στο παγωμένο σπήλαιο Spoiler μέχρι στιγμής η πιο επική και challenge μάχη έγινε με αυτούς τους 2, εκτός του ότι είχαν Legendary stats σπαμάρανε και καμιά 20 skeletons και γινόταν πανηγύρι. 1
fast8 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Το παιχνίδι δεν είναι ΑΑΑ τίτλος, μετα βίας είναι ΑΑ τίτλος. Αν μου έλεγες πως είναι η πρώτη δουλειά μιας μικρής ομάδας μαθητευόμενων, θα το πίστευα και θα έλεγα καλή προσπάθεια. Αλλά για ένα studio με τόσο βαρή όνομα, είναι ξεκάθαρα πολύ κατώτερο των προσδοκιών. 5
gtsoui Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Έχω περίπου 25 ώρες στο παιχνίδι και θα γράψω την πλήρη άποψη μου όταν το τερματισω , αλλά μέχρι στιγμής το βρίσκω πάρα πολύ καλό ( είμαι στα μισά περίπου της 2ης περιοχής).. Εν ολίγοις, η μάχη είναι από τα πιο δυνατά του σημεία, πολύ ρευστή και τα χτυπήματα έχουν "βάρος" ( πρέπει να άλλαξαν κάτι από τις αρχικές παρουσιάσεις) και το exploration κομμάτι είναι από τα πιο διασκεδαστικά που έχω συναντήσει, με ενα σωρό πράγματα να βρεις σε κάθε γωνιά του χάρτη. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου από gtsoui 1 1
Saloufas Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Εγώ το τελείωσα στις 90 ωρες με όλα τα side quests και τελείως καθάρισμα τους χάρτες, τα mobs δεν κανουν respawn btw. Έχοντας λιώσει στα pillars όπου και αποτελούν αγαπημένα crpg's η αίσθηση που είχα όταν έπαιζα μαζί με το τεράστιο Lore που έχει ήταν αυτή ακριβώς, ότι παίζω ένα pillars of eternity σε action 1rst person combat αντί isometric. Το στορι ήταν άψογο στα πλαίσια που μας εχει συνηθίσει η Obsidian να βάζει συνεχώς τον παίχτη σε αμφισβήτηση εάν οι επιλογές που έκανε ήταν οι σωστές και τι θα γινόταν άμα επέλεγε κάτι διαφορετικό. Να αναρωτιέσαι συνεχώς ποιός τελικά είναι ο θύτης η το θύμα, ο καλός και κακός σε όλη την ιστορία και με ποια πλευρά να συνταχθείς, κλασική γραφή απο την Obsidian δηλαδή. Άκουω πολλά οτι τα side quests πχ δεν έχουν impact, εγω είδα NPCs που τους χάρισα την ζωή να έρχονται και να με βοηθάνε στο τέλος, να ανοίγουν μαγαζί σε κάποια πόλη όπου και θα σου ξεκλειδώσουν κάποιο unique item για συγκεκριμένο build πχ και άλλα πολλά. Έκανα ουκ ολίγες φορές reload να δω πως μπορεί να εξελιχθεί μια αποστολή και πχ στο side misssion με τον Ναο και το ξύλινο ομοίωμα του Θεού έχει 3 διαφορετικές λύσεις. Έχει τόσες πολλές διακλαδώσεις στους διαλόγους που ακόμα μπορείς να χάσεις και αντικείμενα που χρειάζονται για κάποιο achievment πχ είτε για συγκεκριμένο build. Επίσης ότι επιλογή κάνεις έχει impact άμεσο στον κόσμο στους npcs και companion's όπου θα σχολιάσουν ανάλογα. Αυτό το αναφέρω γιατί κάποιοι αφελείς το συγκρίνουν με Skyrim όπου οτι επιλογή έκανες ο κοσμος και οι NPCs έμεναν ιδιοι, κανένα impact. Στο Starfield βέβαια δεν συμβαίνει αυτό αλλά πάλι και εκεί το σταύρωσαν το παιχνιδι και βγάζανε το Skyrim καλύτερο, οτι να ναι, anyway.... Το παιχνίδι είναι τόσο σωστά δομημένο στο character progression που για να φτάσεις max level πρέπει να κάνεις όλες τις αποστολές και να καθαρίσεις τους χάρτες μιας και οι εχθροι δεν κάνουν respawn και τα xp που παίρνεις απο αποστολές και εχθρούς είναι άρτια συσχετισμένα να σε πάνε max level 30 και να κάνεις playthrough στο επίπεδο δυσκολίας path of the damned όπου αποτελεί και ένα απο τα achievements. Προσωπικά όταν παίζω ενα παιχνίδι δεν κοιτάω μόνο τα γραφικά και το gameplay, κοιτάω όλες τις μικρές λεπτομέρειες και το μεράκι που έχει ρίξει ο developer. Από την πολυπλοκότητα στις συζητήσεις, από την άμεση επιλογή στους διαλόγους πατώντας το F να σου ανοίξει όλη την εγκυκλοπαίδεια του Lore του παιχνιδιού για παίχτες που δεν είναι εξοικειωμένοι, από το πληρέστατο journal και το track quest που σου δίνει επιλογή ακόμα και να το κλείσεις για πιο hardcore gamers, από το πληρέστατο UI που δίνει άμεσα ολες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι είτε για υλικά που σου λείπουν για να αναβαθμίσεις εξοπλισμό χωρίς να χάνεσαι στα μενου και υπομενού και όλες τις μικρές λεπτομέρειες που κάνουν στην τελική να έχεις καλή εμπειρία παίζοντας. Και οχι δεν συμφωνώ με αυτά που ακούω οτι έχει γίνει πρόχειρο δουλειά όταν βλέπω ένα παιχνίδι τόσο σωστά δομημένο και χωρίς ίχνος bugs. Το σύστημα μάχης είναι πολύ ωραίο και έχει μικρές λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά, πχ οταν κάνεις attack αν είναι 2 εχθροί κοντά το χτύπημα σου θα τους βρει και τους δυο, μπορείς να ρίξεις γρήγορα granades, το evade και pary δουλεύει σωστά με το ανάλογο impact στο stamina όπως και τα skills σου που μπορουν να κάνουν interrupt τις επιθέσεις των εχθρων, τα physics's δουλεύουν πολύ καλά στις μάχες. Σε melee 2H combat που έπαιξα μου άρεσε πολύ, θελω να δω πως παίζουν και τα άλλα builds. Επίσης λεπτομέρειες στο gameplay που μπορείς να παγώσεις το νερό και να προχωράς σε σημεία που δεν είναι προσβάσιμα αλλιώς και άλλα όμορφα. Στα θετικά του τίτλου όπως level design, γραφή, companions, exploration,traversal, μουσική και εφε, voice acting κτλ τα εχω αναφέρει, αλλού είναι τα αδύνατα σημεία του τίτλου, πχ στο ότι δεν έχει μεγάλη ποικιλία απο εχθρούς, ότι οι companion's δεν κάνουν μεγάλο dmg στις μάχες(αυτό διορθώνεται με patch), στα generic 3d models, στα επαναλαμβανόμενα asset's και στα generic animations. Επίσης θα ήθελα λιγο πιο dark το όλο setting του κόσμου και όχι τόσο φανταχτερό. Το character creation θα μπορούσε να είναι πιο πλήρες με περισσότερες επιλογές σε races και 3d models. Ειδικά σε αυτά τα σημεία θα μπορούσαν να κάνουν καλύτερη δουλειά. Οι εσωτερικοί χώροι και οι φωτισμοί είναι φανταστικοί, στον εξωτερικό κόσμο είναι πιο generic τα γραφικά. Θα ξεκινήσω δεύτερο playthrough στο ανώτατο επίπεδο δυσκολίας path of the Damned, m2c. Επεξ/σία 22 Φεβρουαρίου από Saloufas 5 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα