John-n78 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Καλησπέρα. Από τότε που έχουν γίνει οι αλλαγές με τις χρεώσεις στα μεταφορικά, τελωνεία κλπ... σε μη ευρωπαϊκές αποθήκες, έχω σταματήσει το eBay και ψωνίζω από AliExpress. Έχω παρατηρήσει το εξής παράδοξο στο AliExpress. Ο πωλητής μου δίνει κάποιο tracking number που ξεκινάει π.χ. με UCxxxxx... αλλά στην παράδοση, αντί να μου το φέρουν σπίτι, έρχεται στο κινητό μου μήνυμα ότι ο αριθμός αποστολής "τάδε" (γράφει κάποιο 10ψήφιο νούμερο αντί για το UCxxxxx...) θα βρίσκεται στο συγκεκριμένο ACS Point όπου θα μπορείτε να το παραλάβετε με το "τάδε" 4ψηφιο PIN. Εν ολίγοις, ξεκινάει το προϊόν με ένα X tracking number αλλά η ACS που το παραλαμβάνει του δίνει ένα Y tracking number. Το πρόβλημα είναι το εξής. Το AliExpress κάνει για να παραδώσει συνήθως από 5-15 ημέρες (όχι εργάσιμες, αλλά συνολικές) σε σχέση με το ebay που μου έκανε 30-45. Τώρα περιμένω 3 προϊόντα από AliExpress γύρω στις 40 ημέρες. Τα 2 από τα 3 μέσω των tracking numbers γράφουν ότι από τις 27 Νοέμβρη έχουν φτάσει στο local delivery center ενώ το άλλο αγνοείται από τις 14 Νοέμβρη όπου γράφει ότι έφυγε από την χώρα εξωτερικού και μετά κανένα σημείο... ζωής. Όμως όπως έγραψα και στην αρχή, οι πωλητές δίνουν ως tracking number κάτι UCxxxx τα οποία εγώ τα κάνω tracking με τη μεταφορική Cainiao, ενώ στην ACS δεν λειτουργούν τα συγκεκριμένα tracking numbers και πηγαίνοντας στην ACS δεν βρίσκουν τα εν λόγω Tracking numbers για να μου πουν το τι μέλλει γενέσθαι. Αρχικά πήγα στο κατάστημα και μου είπαν ότι κανονικά ξεκινάνε με ένα π.χ. UCxxxx tracking number αλλά όταν τα παραλαμβάνει η ACS τότε τους δίνει ελληνικό tracking number (ένα 10ψήφιο) και τους ρωτάω, πώς μπορώ εγώ να ξέρω το ελληνικό tracking number το οποίο αντιστοιχεί στο κάθε ένα UCxxxx tracking number και μου είπαν να πάρω τηλ. στα κεντρικά. Παίρνω τηλ. τα κεντρικά, προφανώς δεν ήξεραν να εντοπίσουν τα UCxxxx tracking numbers και ήθελε η κοπέλα να της δώσω ελληνικό tracking number το οποίο προφανώς δεν είχα. Της εξηγώ το όλο μπέρδεμα και ότι δεν φταίω εγώ που αλλάζουν αυτοί το tracking number σε ελληνικό με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να βρούμε τώρα τα 3 αυτά δέματα. Και με ρωτάει αυτή από ποιά μεταφορική έρχονται. Της λέω Cainiao και μου απαντάει ότι αυτοί συνεργάζονται μόνο με DPD και με GLS. Της εξηγώ ότι και άλλα πράγματα έχω πάρει από AliExpress τα οποία έρχονται με Cainiao αλλά μετά μου τα παραδίδει η ACS (βασικά πηγαίνω σε ACS Point) για να τα πάρω με αλλαγμένο tracking number αλλά αυτή επέμενε ότι δεν συνεργάζονται με καμιά άλλη μεταφορική πέρα από τις DPD & GLS. Μόνο το 1 από τα 3 δέματα (αυτό που είχε ως τελευταία ενημέρωση ότι έφυγε από το εξωτερικό στις 14 Νοέμβρη), δεν ξεκίναγε με UCxxxx αλλά ο πωλητής μου είχε δώσει ένα 10ψηφιο νούμερο και το έδωσα στην κοπέλα από τα κεντρικά του ACS και μου λέει ότι το συγκεκριμένο είναι δικό μας δέμα αλλά ενώ έχει ανοιχτεί η καρτέλα του tracking number δεν μπορώ να δω καμιά κίνηση καθώς δεν το έχουμε παραλάβει ακόμη (παρόλο που εγώ μπορούσα με το συγκεκριμένο tracking number μέσω της Cainiao να δω κινήσεις μέχρι που έφυγε από το εξωτερικό). Τελικά τί ισχύει γενικότερα με τα tracking numbers; Όντως αλλάζουν όταν παραλαμβάνει η τελική μεταφορική εταιρεία; Δεν θα έπρεπε να γνωρίζει η τελική μεταφορική και το αρχικό tracking number γιατί στην προκειμένη περίπτωση πώς θα ξέρω εγώ να την κατευθύνω για ποιο προϊόν θέλω να μάθω; Τέλος τί μπέρδεμα συμβαίνει με τις μεταφορικές αφού εγώ βλέπω ότι έχει φύγει με Cainiao ενώ η ACS να μου λέει ότι συνεργάζεται μόνο με DPD ή GLS; 1
sleepychris Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 τα εχει εξηγησει εδω ο κος Σακης ξανα και ξανα. 2
Λύση sakisgri Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 Λύση Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 10/12/2024 στις 6:32 ΜΜ, John-n78 είπε Καλησπέρα. Από τότε που έχουν γίνει οι αλλαγές με τις χρεώσεις στα μεταφορικά, τελωνεία κλπ... σε μη ευρωπαϊκές αποθήκες, έχω σταματήσει το eBay και ψωνίζω από AliExpress. Έχω παρατηρήσει το εξής παράδοξο στο AliExpress. Ο πωλητής μου δίνει κάποιο tracking number που ξεκινάει π.χ. με UCxxxxx... αλλά στην παράδοση, αντί να μου το φέρουν σπίτι, έρχεται στο κινητό μου μήνυμα ότι ο αριθμός αποστολής "τάδε" (γράφει κάποιο 10ψήφιο νούμερο αντί για το UCxxxxx...) θα βρίσκεται στο συγκεκριμένο ACS Point όπου θα μπορείτε να το παραλάβετε με το "τάδε" 4ψηφιο PIN. Εν ολίγοις, ξεκινάει το προϊόν με ένα X tracking number αλλά η ACS που το παραλαμβάνει του δίνει ένα Y tracking number. Το πρόβλημα είναι το εξής. Το AliExpress κάνει για να παραδώσει συνήθως από 5-15 ημέρες (όχι εργάσιμες, αλλά συνολικές) σε σχέση με το ebay που μου έκανε 30-45. Τώρα περιμένω 3 προϊόντα από AliExpress γύρω στις 40 ημέρες. Τα 2 από τα 3 μέσω των tracking numbers γράφουν ότι από τις 27 Νοέμβρη έχουν φτάσει στο local delivery center ενώ το άλλο αγνοείται από τις 14 Νοέμβρη όπου γράφει ότι έφυγε από την χώρα εξωτερικού και μετά κανένα σημείο... ζωής. Όμως όπως έγραψα και στην αρχή, οι πωλητές δίνουν ως tracking number κάτι UCxxxx τα οποία εγώ τα κάνω tracking με τη μεταφορική Cainiao, ενώ στην ACS δεν λειτουργούν τα συγκεκριμένα tracking numbers και πηγαίνοντας στην ACS δεν βρίσκουν τα εν λόγω Tracking numbers για να μου πουν το τι μέλλει γενέσθαι. Αρχικά πήγα στο κατάστημα και μου είπαν ότι κανονικά ξεκινάνε με ένα π.χ. UCxxxx tracking number αλλά όταν τα παραλαμβάνει η ACS τότε τους δίνει ελληνικό tracking number (ένα 10ψήφιο) και τους ρωτάω, πώς μπορώ εγώ να ξέρω το ελληνικό tracking number το οποίο αντιστοιχεί στο κάθε ένα UCxxxx tracking number και μου είπαν να πάρω τηλ. στα κεντρικά. Παίρνω τηλ. τα κεντρικά, προφανώς δεν ήξεραν να εντοπίσουν τα UCxxxx tracking numbers και ήθελε η κοπέλα να της δώσω ελληνικό tracking number το οποίο προφανώς δεν είχα. Της εξηγώ το όλο μπέρδεμα και ότι δεν φταίω εγώ που αλλάζουν αυτοί το tracking number σε ελληνικό με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να βρούμε τώρα τα 3 αυτά δέματα. Και με ρωτάει αυτή από ποιά μεταφορική έρχονται. Της λέω Cainiao και μου απαντάει ότι αυτοί συνεργάζονται μόνο με DPD και με GLS. Της εξηγώ ότι και άλλα πράγματα έχω πάρει από AliExpress τα οποία έρχονται με Cainiao αλλά μετά μου τα παραδίδει η ACS (βασικά πηγαίνω σε ACS Point) για να τα πάρω με αλλαγμένο tracking number αλλά αυτή επέμενε ότι δεν συνεργάζονται με καμιά άλλη μεταφορική πέρα από τις DPD & GLS. Μόνο το 1 από τα 3 δέματα (αυτό που είχε ως τελευταία ενημέρωση ότι έφυγε από το εξωτερικό στις 14 Νοέμβρη), δεν ξεκίναγε με UCxxxx αλλά ο πωλητής μου είχε δώσει ένα 10ψηφιο νούμερο και το έδωσα στην κοπέλα από τα κεντρικά του ACS και μου λέει ότι το συγκεκριμένο είναι δικό μας δέμα αλλά ενώ έχει ανοιχτεί η καρτέλα του tracking number δεν μπορώ να δω καμιά κίνηση καθώς δεν το έχουμε παραλάβει ακόμη (παρόλο που εγώ μπορούσα με το συγκεκριμένο tracking number μέσω της Cainiao να δω κινήσεις μέχρι που έφυγε από το εξωτερικό). Τελικά τί ισχύει γενικότερα με τα tracking numbers; Όντως αλλάζουν όταν παραλαμβάνει η τελική μεταφορική εταιρεία; Δεν θα έπρεπε να γνωρίζει η τελική μεταφορική και το αρχικό tracking number γιατί στην προκειμένη περίπτωση πώς θα ξέρω εγώ να την κατευθύνω για ποιο προϊόν θέλω να μάθω; Τέλος τί μπέρδεμα συμβαίνει με τις μεταφορικές αφού εγώ βλέπω ότι έχει φύγει με Cainiao ενώ η ACS να μου λέει ότι συνεργάζεται μόνο με DPD ή GLS; Όπως σου έγραψε και ο φίλος πιο πάνω, δες εδώ για να ξέρεις τι γίνεται. https://www.insomnia.gr/forums/topic/657816-αγορες-απο-aliexpress-τελωνειο/page/424/#findComment-60122907 Για να σε βοηθήσω και λίγο, το δέμα σου ειναι απλή αποστολη (semitrackable) όπως θα δεις και παρακάτω: (copy-paste από το link πάνω) Τα "trackable" ειναι συστημενα και τα "semitrackable" ειναι απλή αποστολη. Aliexpress Selection Saver (semitrackable) Ενημέρωση μέχρι να φτάσει Αθήνα. Aliexpress Saver Shipping (semitrackable) Ενημέρωση μέχρι να φτάσει Αθήνα. Aliexpress Selection Standard (trackable) Ενημέρωση μέχρι το σπίτι και συστημένο. Aliexpress Standard Shipping (trackable) Ενημέρωση μέχρι το σπίτι και συστημένο. Cainiao Super Economy Global (semitrackable) Ενημέρωση μέχρι να φτάσει Αθήνα. Cainiao Super Economy (semitrackable) Ενημέρωση μέχρι να φτάσει Αθήνα. Cainiao Super Economy For Special goods (semitrackable) Ενημέρωση μέχρι να φτάσει Αθήνα. Cainiao Standard For Special Goods (trackable) Ενημέρωση μέχρι το σπίτι και συστημένο. Cainiao Heavy Parcel Line (trackable) Ενημέρωση μέχρι το σπίτι και συστημένο. Τα "Aliexpress Saver Shipping", "Aliexpress Selection Saver", "Cainiao Super Economy" και "Cainiao Super Economy Global" ειναι για πιο φτηνά προϊόντα (8,5€ και κάτω) και ειναι απλή αποστολη (semitrackable) παίρνουν tracking number της μορφής UA*********HU και έρχονται με τα ΕΛΤΑ (παράδοση σε περίπου 30-45 μέρες) Και για τα UC********HU ισχύει το ίδιο. Επισης: Στα semitrackable (απλή αποστολη) φαίνεται η πορεία του δέματος μέχρι να φτάσει στα ΕΛΤΑ. Μετά περιμένεις κάποια μέρα που θα αφήσει ο ταχυδρόμος το δέμα χωρίς ενημέρωση και υπογραφή (σαν ένα γράμμα). Από τα ΕΛΤΑ θα δείτε μόνο μια ενημέρωση που θα ειναι "Αποστολή αντικειμένου, ΟΥΓΓΑΡΙΑ" Aπό το parcelsapp και cainiao θα δείτε και το "Arrived at local delivery center" που θα φανεί όταν τα ΕΛΤΑ σκανάρουν το δέμα (στην Αθήνα) και τπτ άλλο. Και πλέον θα έχει ξεκινήσει η διακίνηση του δέματος προς την μονάδα διανομής της περιοχής σου που σε εξυπηρετεί. Συνήθως από το "Arrived at local delivery center" κάνει 5-10 μέρες μεχρι την παράδοση, αυτό βεβαία παίζει από κατάστημα σε κατάστημα π.χ πόσο συχνά βγαίνει ο ταχυδρόμος στην περιοχή σου. Όταν το δέμα έρχεται με την ACS θα ειναι συστημένο και παίρνει κατευθείαν από Κίνα tracking number 10ψηφιο της μορφής 76******** (όπως τα παρακάτω) Τα "Choice" και τα "3 items from US $1,99" (δλδ τα bundle) στέλνονται με Aliexpress τρόποι αποστολής, και ειναι ασφαλής. Είναι συστημενα (trackable) παίρνουν tracking number της μορφής 758******* (10ψηφιο) και έρχονται με την ACS (παράδοση σε 12-16 μέρες περίπου) Τα "Aliexpress Standard Shipping", "Aliexpress Selection Standard" και τα ενοποιημένα (Combined) ειναι συστημενα (trackable) παίρνουν tracking number της μορφής 758******* (10ψηφιο) και έρχονται με την ACS (παράδοση σε 12-16 μέρες περίπου) Τα "Cainiao Standard For Special Goods" ειναι για ειδικά υλικά σκόνες, υγρά, αλοιφές κτλ. ειναι συστημενα (trackable) παίρνουν tracking number της μορφής 758******* (10ψηφιο) και έρχονται με την ACS (παράδοση σε περίπου 30-45 μέρες) Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2024 από sakisgri 1
John-n78 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Στις 11/12/2024 στις 4:56 ΜΜ, sakisgri είπε Όπως σου έγραψε και ο φίλος πιο πάνω, δες εδώ για να ξέρεις τι γίνεται. https://www.insomnia.gr/forums/topic/657816-αγορες-απο-aliexpress-τελωνειο/page/424/#findComment-60122907 Για να σε βοηθήσω και λίγο, το δέμα σου ειναι απλή αποστολη (semitrackable) όπως θα δεις και παρακάτω: (copy-paste από το link πάνω) Τα "trackable" ειναι συστημενα και τα "semitrackable" ειναι απλή αποστολη. Aliexpress Selection Saver (semitrackable) Ενημέρωση μέχρι να φτάσει Αθήνα. Aliexpress Saver Shipping (semitrackable) Ενημέρωση μέχρι να φτάσει Αθήνα. Aliexpress Selection Standard (trackable) Ενημέρωση μέχρι το σπίτι και συστημένο. Aliexpress Standard Shipping (trackable) Ενημέρωση μέχρι το σπίτι και συστημένο. Cainiao Super Economy Global (semitrackable) Ενημέρωση μέχρι να φτάσει Αθήνα. Cainiao Super Economy (semitrackable) Ενημέρωση μέχρι να φτάσει Αθήνα. Cainiao Super Economy For Special goods (semitrackable) Ενημέρωση μέχρι να φτάσει Αθήνα. Cainiao Standard For Special Goods (trackable) Ενημέρωση μέχρι το σπίτι και συστημένο. Cainiao Heavy Parcel Line (trackable) Ενημέρωση μέχρι το σπίτι και συστημένο. Τα "Aliexpress Saver Shipping", "Aliexpress Selection Saver", "Cainiao Super Economy" και "Cainiao Super Economy Global" ειναι για πιο φτηνά προϊόντα (8,5€ και κάτω) και ειναι απλή αποστολη (semitrackable) παίρνουν tracking number της μορφής UA*********HU και έρχονται με τα ΕΛΤΑ (παράδοση σε περίπου 30-45 μέρες) Και για τα UC********HU ισχύει το ίδιο. Επισης: Στα semitrackable (απλή αποστολη) φαίνεται η πορεία του δέματος μέχρι να φτάσει στα ΕΛΤΑ. Μετά περιμένεις κάποια μέρα που θα αφήσει ο ταχυδρόμος το δέμα χωρίς ενημέρωση και υπογραφή (σαν ένα γράμμα). Από τα ΕΛΤΑ θα δείτε μόνο μια ενημέρωση που θα ειναι "Αποστολή αντικειμένου, ΟΥΓΓΑΡΙΑ" Aπό το parcelsapp και cainiao θα δείτε και το "Arrived at local delivery center" που θα φανεί όταν τα ΕΛΤΑ σκανάρουν το δέμα (στην Αθήνα) και τπτ άλλο. Και πλέον θα έχει ξεκινήσει η διακίνηση του δέματος προς την μονάδα διανομής της περιοχής σου που σε εξυπηρετεί. Συνήθως από το "Arrived at local delivery center" κάνει 5-10 μέρες μεχρι την παράδοση, αυτό βεβαία παίζει από κατάστημα σε κατάστημα π.χ πόσο συχνά βγαίνει ο ταχυδρόμος στην περιοχή σου. Όταν το δέμα έρχεται με την ACS θα ειναι συστημένο και παίρνει κατευθείαν από Κίνα tracking number 10ψηφιο της μορφής 76******** (όπως τα παρακάτω) Τα "Choice" και τα "3 items from US $1,99" (δλδ τα bundle) στέλνονται με Aliexpress τρόποι αποστολής, και ειναι ασφαλής. Είναι συστημενα (trackable) παίρνουν tracking number της μορφής 758******* (10ψηφιο) και έρχονται με την ACS (παράδοση σε 12-16 μέρες περίπου) Τα "Aliexpress Standard Shipping", "Aliexpress Selection Standard" και τα ενοποιημένα (Combined) ειναι συστημενα (trackable) παίρνουν tracking number της μορφής 758******* (10ψηφιο) και έρχονται με την ACS (παράδοση σε 12-16 μέρες περίπου) Τα "Cainiao Standard For Special Goods" ειναι για ειδικά υλικά σκόνες, υγρά, αλοιφές κτλ. ειναι συστημενα (trackable) παίρνουν tracking number της μορφής 758******* (10ψηφιο) και έρχονται με την ACS (παράδοση σε περίπου 30-45 μέρες) Στην περίπτωση με το UC********HU όπου δείχνει Ουγγαρία μέσω ELTA, αυτοί μπορούν απο τα κεντρικά ή σε κάποιο κατάστημα των ELTA να εντοπίσουν που ακριβώς βρίσκεται το δέμα ? Διότι μέχρι στιγμής από Cainiao δείχνει ότι έχει φτάσει από τις 27 Νοέμβρη στην μεταφορική και απο τότε (1.5 μήνα μετά) δεν υπάρχει κανένα σημείο ζωής για το που βρίσκεται. Τί γίνεται σε αυτήν την περίπτωση ? Περίμενουμε και όποτε και εάν έρθει ? Επίσης πήρα στα κεντρικά και αυτό που μου έλεγαν είναι αυτό που έβλεπα κια εγώ μέσω ΕΛΤΑ ότι έρχεται απο Ουγγαρία (ενώ η Ουγγαρία δεν έχει καμία σχέση) και ενώ τους λέω ότι απο Cainiao βλέπω ότι το έχουν παραλάβει, δεν το αποδέχονται λέγοντας μου ότι τα update status που βλέπω απο εκεί είναι αναληθές.
sakisgri Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, John-n78 είπε Στην περίπτωση με το UC********HU όπου δείχνει Ουγγαρία μέσω ELTA, αυτοί μπορούν απο τα κεντρικά ή σε κάποιο κατάστημα των ELTA να εντοπίσουν που ακριβώς βρίσκεται το δέμα ? Διότι μέχρι στιγμής από Cainiao δείχνει ότι έχει φτάσει από τις 27 Νοέμβρη στην μεταφορική και απο τότε (1.5 μήνα μετά) δεν υπάρχει κανένα σημείο ζωής για το που βρίσκεται. Τί γίνεται σε αυτήν την περίπτωση ? Περίμενουμε και όποτε και εάν έρθει ? Επίσης πήρα στα κεντρικά και αυτό που μου έλεγαν είναι αυτό που έβλεπα κια εγώ μέσω ΕΛΤΑ ότι έρχεται απο Ουγγαρία (ενώ η Ουγγαρία δεν έχει καμία σχέση) και ενώ τους λέω ότι απο Cainiao βλέπω ότι το έχουν παραλάβει, δεν το αποδέχονται λέγοντας μου ότι τα update status που βλέπω απο εκεί είναι αναληθές. Όχι δεν μπορούν να δούνε που ειναι, διότι μια φορά μόνο σκανάρονται αυτά τα δέματα στην Ελλαδα και αυτή η μια φορά δεν φαινεται καν στο σύστημα τους. Όπως γράφω πιο πάνω: Aπό το parcelsapp και cainiao θα δείτε και το "Arrived at local delivery center" που θα φανεί όταν τα ΕΛΤΑ σκανάρουν το δέμα (στην Αθήνα) και τπτ άλλο. Και πλέον θα έχει ξεκινήσει η διακίνηση του δέματος προς την μονάδα διανομής της περιοχής σου που σε εξυπηρετεί. Συνήθως από το "Arrived at local delivery center" κάνει 5-10 μέρες μεχρι την παράδοση, αυτό βεβαία παίζει από κατάστημα σε κατάστημα π.χ πόσο συχνά βγαίνει ο ταχυδρόμος στην περιοχή σου. Άρα αν βλέπεις στο parcelsapp η στην cainiao το "Arrived at local delivery center" και έχουν περασει τουλάχιστον 10 μέρες, τοτε κατά 99% θα ειναι στην τοπική μονάδα διανομής της περιοχής σου που σε εξυπηρετεί. Πήγαινε να το αναζητήσεις αλλά όχι με το tracking number γιατι ειναι τόσο άσχετοι που ενώ ειναι απλή αποστολη (το U μπροστα σημαινει απλη αποστολη/semitrackable) και δεν ανιχνεύετε θα κοιτάξουν στο σύστημα τους και θα σου πούνε ότι να ναι όπως σου είπαν και στο τηλ. Να το αναζητήσεις με το όνομα σου και την διεύθυνση σου και αν μπουν στο κόπο να κοιτάξουν λογικά θα ειναι εκεί. Αν δεν κοιτάξουν πες τους και κανένα ψεματάκι όπως σου είπαν από τα κεντρικά ότι έχει καιρό που ειναι εδώ. Αυτά τα αφήνει ο ταχυδρόμος χωρίς ενημέρωση και υπογραφή, αν μένεις σε πολυκατοικία υπάρχει και η περίπτωση να το άφησε και να το πήρε κάποιος.
John-n78 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 13 ώρες πριν, sakisgri είπε Όχι δεν μπορούν να δούνε που ειναι, διότι μια φορά μόνο σκανάρονται αυτά τα δέματα στην Ελλαδα και αυτή η μια φορά δεν φαινεται καν στο σύστημα τους. Όπως γράφω πιο πάνω: Aπό το parcelsapp και cainiao θα δείτε και το "Arrived at local delivery center" που θα φανεί όταν τα ΕΛΤΑ σκανάρουν το δέμα (στην Αθήνα) και τπτ άλλο. Και πλέον θα έχει ξεκινήσει η διακίνηση του δέματος προς την μονάδα διανομής της περιοχής σου που σε εξυπηρετεί. Συνήθως από το "Arrived at local delivery center" κάνει 5-10 μέρες μεχρι την παράδοση, αυτό βεβαία παίζει από κατάστημα σε κατάστημα π.χ πόσο συχνά βγαίνει ο ταχυδρόμος στην περιοχή σου. Άρα αν βλέπεις στο parcelsapp η στην cainiao το "Arrived at local delivery center" και έχουν περασει τουλάχιστον 10 μέρες, τοτε κατά 99% θα ειναι στην τοπική μονάδα διανομής της περιοχής σου που σε εξυπηρετεί. Πήγαινε να το αναζητήσεις αλλά όχι με το tracking number γιατι ειναι τόσο άσχετοι που ενώ ειναι απλή αποστολη (το U μπροστα σημαινει απλη αποστολη/semitrackable) και δεν ανιχνεύετε θα κοιτάξουν στο σύστημα τους και θα σου πούνε ότι να ναι όπως σου είπαν και στο τηλ. Να το αναζητήσεις με το όνομα σου και την διεύθυνση σου και αν μπουν στο κόπο να κοιτάξουν λογικά θα ειναι εκεί. Αν δεν κοιτάξουν πες τους και κανένα ψεματάκι όπως σου είπαν από τα κεντρικά ότι έχει καιρό που ειναι εδώ. Αυτά τα αφήνει ο ταχυδρόμος χωρίς ενημέρωση και υπογραφή, αν μένεις σε πολυκατοικία υπάρχει και η περίπτωση να το άφησε και να το πήρε κάποιος. Ευτυχώς μένω σε μονοκατοικία. Οπότε θα πρέπει να παώ στα ΕΛΤΑ της περιοχής μου ή να τους πάρω τηλ. και να το ψάξουν με διεύθνηση και ον/μο. Ευελπιστώ στο να μην το έχουν γυρίσει πισω (εάν όντως γίνεται) διότι απο Cainiao γράφει ότι απο 27 Νοέμβρη "Arrived at local delivery center"
sakisgri Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 3 ώρες πριν, John-n78 είπε Ευτυχώς μένω σε μονοκατοικία. Οπότε θα πρέπει να παώ στα ΕΛΤΑ της περιοχής μου ή να τους πάρω τηλ. και να το ψάξουν με διεύθνηση και ον/μο. Ευελπιστώ στο να μην το έχουν γυρίσει πισω (εάν όντως γίνεται) διότι απο Cainiao γράφει ότι απο 27 Νοέμβρη "Arrived at local delivery center" Όχι αυτά δεν στέλνονται πίσω, μόνο τα συστημενα στέλνονται. Για άλλη φορά κοίτα να αποφεύγεις τα semitrackable που έρχονται με τα ΕΛΤΑ. Είτε κοιτάζοντας αν αυτό που θες υπάρχει σε Choice που έχει μεν 2,99€ μεταφορικά αλλά αφαιρούνται αν το προϊόν η τα προϊόντα Choice που θα πάρεις ξεπεράσουν τα 10€. Είτε να δεις αν υπάρχει στο Bundle deals που θα πρέπει να πάρεις τουλάχιστο 5 προϊόντα αλλά έχει πάρα πολλά φτηνά ακόμα και κάτω του ευρώ και οι τιμές στα Bundle ειναι οι καλύτερες που θα βρεις οπουδήποτε αλλού, άρα συμφέρει αν υπάρχει. Η αν δεν υπάρχει ούτε σε Choice αλλά ούτε σε Bundle. Τότε θα ειναι από Global seller, στην συγκεκριμένη περίπτωση παίρνεις και ακόμα ένα η και παραπάνω προϊόντα από διαφορετικά καταστήματα για να γίνει ενοποίηση δεμάτων. κάνω copy paste κάτω τι γράφω στο link που έβαλα πιο πάνω για αυτή τη περίπτωση. Αν πάρουμε πάνω από ένα προϊόν από διαφορετικά καταστήματα με οποιοδήποτε ασφαλή τρόπο αποστολής semitrackable/trackable (εκτός από "Cainiao Standard For Special Goods", "Cainiao Super Economy For Special goods" και "Cainiao Heavy Parcel Line") Πιο πιθανό τα δέματα να ενοποιηθούν και να γίνουν ένα δέμα (Combined Delivery) και αυτόματα θα αναβαθμιστεί η αποστολή σε "Aliexpress Standard Shipping" έτσι θα έρθει ένα δέμα και συστημένο. Προτιμότερο ειναι να βάλουμε τα προϊόντα στο καλάθι και να τα πληρώσουμε όλα μαζί, ταυτόχρονα. Με όλα τα πάνω έρχονται με την ACS σε 12-16 μέρες περίπου. 1
John-n78 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Στις 12/1/2025 στις 2:58 ΜΜ, sakisgri είπε Όχι αυτά δεν στέλνονται πίσω, μόνο τα συστημενα στέλνονται. Για άλλη φορά κοίτα να αποφεύγεις τα semitrackable που έρχονται με τα ΕΛΤΑ. Είτε κοιτάζοντας αν αυτό που θες υπάρχει σε Choice που έχει μεν 2,99€ μεταφορικά αλλά αφαιρούνται αν το προϊόν η τα προϊόντα Choice που θα πάρεις ξεπεράσουν τα 10€. Είτε να δεις αν υπάρχει στο Bundle deals που θα πρέπει να πάρεις τουλάχιστο 5 προϊόντα αλλά έχει πάρα πολλά φτηνά ακόμα και κάτω του ευρώ και οι τιμές στα Bundle ειναι οι καλύτερες που θα βρεις οπουδήποτε αλλού, άρα συμφέρει αν υπάρχει. Η αν δεν υπάρχει ούτε σε Choice αλλά ούτε σε Bundle. Τότε θα ειναι από Global seller, στην συγκεκριμένη περίπτωση παίρνεις και ακόμα ένα η και παραπάνω προϊόντα από διαφορετικά καταστήματα για να γίνει ενοποίηση δεμάτων. κάνω copy paste κάτω τι γράφω στο link που έβαλα πιο πάνω για αυτή τη περίπτωση. Αν πάρουμε πάνω από ένα προϊόν από διαφορετικά καταστήματα με οποιοδήποτε ασφαλή τρόπο αποστολής semitrackable/trackable (εκτός από "Cainiao Standard For Special Goods", "Cainiao Super Economy For Special goods" και "Cainiao Heavy Parcel Line") Πιο πιθανό τα δέματα να ενοποιηθούν και να γίνουν ένα δέμα (Combined Delivery) και αυτόματα θα αναβαθμιστεί η αποστολή σε "Aliexpress Standard Shipping" έτσι θα έρθει ένα δέμα και συστημένο. Προτιμότερο ειναι να βάλουμε τα προϊόντα στο καλάθι και να τα πληρώσουμε όλα μαζί, ταυτόχρονα. Με όλα τα πάνω έρχονται με την ACS σε 12-16 μέρες περίπου. Ευχαριστώ για τις συμβουλές. Να ρωτήσω, στην ενοποίηση που λές, εάν κάνω μαζική αγορά και υπάρχει έστω και ένα choise ή bundle τότε θα γίνει ενοποίηση και θα αναβαθμιστεί σε "Aliexpress Standard Shipping" όπου θα έρθει ένα δέμα και συστημένο ? Επίσης εάν δεν στέλνονται πίσω όπως λες τότε αυτό είναι θετικό, διότι λογικά θα έχει ξεμείνει σητν μεταφορική και μήπως το βρω στα ΕΛΤΑ. Μπορεί όμως να είναι και στα ΕΛΤΑ Courier ? Διότι με το tracking number το βρίσκει και στα ΕΛΤΑ αλλά και στα ΕΛΤΑ Courier όπου γράφει "ΟΥΓΓΑΡΙΑ". Πάντως το "ΟΥΓΓΑΡΙΑ" που γράφει δνε ξέρω κατα πόσο είναι αληθινό διότι και απο άλλους χρήστες "ΟΥΓΓΑΡΙΑ" έχω διαβάσει ότι τους γράφει ενώ συνήθως όλα αυτά έρχονται απο Κίνα. 1
sakisgri Δημοσ. 15 Ιανουαρίου Δημοσ. 15 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Στις 14/1/2025 στις 8:17 ΜΜ, John-n78 είπε Ευχαριστώ για τις συμβουλές. Να ρωτήσω, στην ενοποίηση που λές, εάν κάνω μαζική αγορά και υπάρχει έστω και ένα choise ή bundle τότε θα γίνει ενοποίηση και θα αναβαθμιστεί σε "Aliexpress Standard Shipping" όπου θα έρθει ένα δέμα και συστημένο ? Επίσης εάν δεν στέλνονται πίσω όπως λες τότε αυτό είναι θετικό, διότι λογικά θα έχει ξεμείνει σητν μεταφορική και μήπως το βρω στα ΕΛΤΑ. Μπορεί όμως να είναι και στα ΕΛΤΑ Courier ? Διότι με το tracking number το βρίσκει και στα ΕΛΤΑ αλλά και στα ΕΛΤΑ Courier όπου γράφει "ΟΥΓΓΑΡΙΑ". Πάντως το "ΟΥΓΓΑΡΙΑ" που γράφει δνε ξέρω κατα πόσο είναι αληθινό διότι και απο άλλους χρήστες "ΟΥΓΓΑΡΙΑ" έχω διαβάσει ότι τους γράφει ενώ συνήθως όλα αυτά έρχονται απο Κίνα. Τα Choice και αυτά που δεν ειναι Choice δλδ από global seller όταν τα βάλεις στο καλάθι θα δεις ειναι ξεχωριστά καλάθια, δλδ τα Choice με τα global seller δεν γίνονται ενοποίηση μαζί. Από την άλλη τα Bundle και τα Choice γίνονται ενοποίηση, αλλά δεν σε απασχολεί είτε γίνει είτε όχι διότι ειναι και τα δυο συστημενα. Βασικά αν θέλεις να πάρεις κάτι που δεν ειναι ούτε Choice ούτε από Bundle και το βρίσκεις μόνο από global seller θες να πάρεις και κάτι ακόμα από global seller πάλι αλλά από διαφορετικό κατάστημα για να γίνει ενοποίηση, και ναι θα έρθει συστημένο. Όχι δεν ειναι στα ΕΛΤΑ courier σχεδόν πάντα στην αναζήτηση φαινεται όπου και να την κάνεις είτε στα ΕΛΤΑ είτε στα ΕΛΤΑ courier. Και ναι πάνε πρώτα Ουγγαρια αυτά τα δέματα και περνάνε εκεί τελωνειο, γιαυτό το HU στο τέλος. (HU = Hungary). Επισης και τα συστημενα πάνε Ουγγαρια και περνάνε εκεί τελωνειο, γιαυτό και δεν έχουμε καποια εξτρά χρέωση στην Ελλαδα. Αν το tracking number έχει NL στο τέλος, τοτε πάει Ολλανδία πρώτα (NL = Netherlands) EDIT: προσθέτω και μια φώτο που είχα και μόλις βρήκα για να δεις τα ξεχωριστά καλάθια στο checkout με αυτά που ειναι από global sellers και αυτά που ειναι από Choice. Αυτά όπως έγραψα πιο πάνω δεν γίνονται ενοποίηση αναμεταξύ τους. Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου από sakisgri 1
John-n78 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Στις 15/1/2025 στις 12:21 ΜΜ, sakisgri είπε Τα Choice και αυτά που δεν ειναι Choice δλδ από global seller όταν τα βάλεις στο καλάθι θα δεις ειναι ξεχωριστά καλάθια, δλδ τα Choice με τα global seller δεν γίνονται ενοποίηση μαζί. Από την άλλη τα Bundle και τα Choice γίνονται ενοποίηση, αλλά δεν σε απασχολεί είτε γίνει είτε όχι διότι ειναι και τα δυο συστημενα. Βασικά αν θέλεις να πάρεις κάτι που δεν ειναι ούτε Choice ούτε από Bundle και το βρίσκεις μόνο από global seller θες να πάρεις και κάτι ακόμα από global seller πάλι αλλά από διαφορετικό κατάστημα για να γίνει ενοποίηση, και ναι θα έρθει συστημένο. Όχι δεν ειναι στα ΕΛΤΑ courier σχεδόν πάντα στην αναζήτηση φαινεται όπου και να την κάνεις είτε στα ΕΛΤΑ είτε στα ΕΛΤΑ courier. Και ναι πάνε πρώτα Ουγγαρια αυτά τα δέματα και περνάνε εκεί τελωνειο, γιαυτό το HU στο τέλος. (HU = Hungary). Επισης και τα συστημενα πάνε Ουγγαρια και περνάνε εκεί τελωνειο, γιαυτό και δεν έχουμε καποια εξτρά χρέωση στην Ελλαδα. Αν το tracking number έχει NL στο τέλος, τοτε πάει Ολλανδία πρώτα (NL = Netherlands) EDIT: προσθέτω και μια φώτο που είχα και μόλις βρήκα για να δεις τα ξεχωριστά καλάθια στο checkout με αυτά που ειναι από global sellers και αυτά που ειναι από Choice. Αυτά όπως έγραψα πιο πάνω δεν γίνονται ενοποίηση αναμεταξύ τους. Καλησπέρα, να σε ρωτήσω μπας και γνωρίζεις από την στιγμή που βλέπω ότι είσαι ψαγμένος γενικά με τις αποστολές. Παρήγγειλα κάτι από ένα site του εξωτερικού και μου έδωσε το παρακάτω tracking number : FM***********849 και ως σελίδα μεταφορικής μου έδωσε την παρακάτω: https://www.freightmatching.co/ (στην αρχή μου έβγαζε αποτελέσματα, τώρα δεν μου βγάζει αλλά ευτυχώς μου έδωσε και ένα δεύτερο link το οποίο το κάνει κανονικά tracking: https://www.78tracking.com). Το πρόβλημα εάν έχω καταλάβει σωστά, ότι πολλές φορές ένα tracking number του εξωτερικού ΔΕΝ συνεχίζει να είναι το ίδιο και στις ελληνικές μεταφορικές με αποτέλεσμα, να μου βγάζει το συγκεκριμένο tracking (από το 2ο link) ότι προσπάθησαν ανεπιτυχώς σήμερα 2 φορές να μου το δώσουν αλλά δεν με βρήκαν στο τηλ. κάτι το οποίο δεν ισχύει διότι δεν χτύπησε ποτέ το κινητό μου (ούτε έτυχε να χάσω τις κλήσεις διότι θα ειδοποιόμουν από τον πάροχο μέσω SMS ότι είχα τις "τάδε" κλήσεις). Εν ολίγοις, κανείς δεν με πήρε τηλ. αλλά ούτε κάποια ελληνική μεταφορική (ΕΛΤΑ, ΕΛΤΑ Courier, ACS ή Speedex) εντοπίζει το συγκεκριμένο tracking number, με αποτέλεσμα να μην ξέρω σε ποιά μεταφορική να ψάξω το δέμα μου. Τί γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις ? Γνωρίζεις τίποτα ? Ευχαριστώ ! Επεξ/σία 20 Φεβρουαρίου από John-n78
sakisgri Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, John-n78 είπε Καλησπέρα, να σε ρωτήσω μπας και γνωρίζεις από την στιγμή που βλέπω ότι είσαι ψαγμένος γενικά με τις αποστολές. Παρήγγειλα κάτι από ένα site του εξωτερικού και μου έδωσε το παρακάτω tracking number : FM***********849 και ως σελίδα μεταφορικής μου έδωσε την παρακάτω: https://www.freightmatching.co/ (στην αρχή μου έβγαζε αποτελέσματα, τώρα δεν μου βγάζει αλλά ευτυχώς μου έδωσε και ένα δεύτερο link το οποίο το κάνει κανονικά tracking: https://www.78tracking.com). Το πρόβλημα εάν έχω καταλάβει σωστά, ότι πολλές φορές ένα tracking number του εξωτερικού ΔΕΝ συνεχίζει να είναι το ίδιο και στις ελληνικές μεταφορικές με αποτέλεσμα, να μου βγάζει το συγκεκριμένο tracking (από το 2ο link) ότι προσπάθησαν ανεπιτυχώς σήμερα 2 φορές να μου το δώσουν αλλά δεν με βρήκαν στο τηλ. κάτι το οποίο δεν ισχύει διότι δεν χτύπησε ποτέ το κινητό μου (ούτε έτυχε να χάσω τις κλήσεις διότι θα ειδοποιόμουν από τον πάροχο μέσω SMS ότι είχα τις "τάδε" κλήσεις). Εν ολίγοις, κανείς δεν με πήρε τηλ. αλλά ούτε κάποια ελληνική μεταφορική (ΕΛΤΑ, ΕΛΤΑ Courier, ACS ή Speedex) εντοπίζει το συγκεκριμένο tracking number, με αποτέλεσμα να μην ξέρω σε ποιά μεταφορική να ψάξω το δέμα μου. Τί γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις ? Γνωρίζεις τίποτα ? Ευχαριστώ ! Καλησπέρα. Από ότι έχω καταλάβει κάποια μεταφορική έχει αναλάβει να το μεταφέρει και να το παραδώσει στην εταιρεία courier που θα κάνει την παράδοση στην Ελλάδα. Αλλά δεν βγάζει τπτ σε άλλα sites όπως το https://parcelsapp.com/ που σχεδόν πάντα δείχνει το next tracking number και ποιες courier αναλαμβάνουν την μεταφορά. Λογικά δεν φαίνεται γιατί είναι μεταφορική και όχι courier και δεν αναγνωρίζει το tracking number που σου δώσανε. Στο link που έβαλες, η πρώτη ενημέρωση γράφει "Freight Match has collected the goods,Conduct initial inspection and packaging" αλλά η Freight Match είναι μια μεταφορική εταιρεία στην Αυστραλία και δεν νομίζω να έχει κάποια σχέση με αυτή την αποστολή. https://www.freightmatch.com.au/ Το μόνο στοιχείο που μας δίνει είναι η ενημέρωση "The courier with employee number M82632 is currently delivering the goods" Ποια courier έχει τους υπαλλήλους με employee numbers? Αν κάποιος ξέρει να απαντήσει αυτό, θα ξέρουμε και ποια courier είναι. Εκτός αν θέλεις να πάρεις τηλέφωνα στις courier και να ρωτήσεις αυτό. Δεν ξέρω αν είναι όλα εδώ https://aftersalespro.gr/carrier Από ποια χώρα έφυγε το δέμα? Δες ποιο είναι το κρατικό ταχυδρομείο αυτής της χώρας και δες αν φαίνεται κάτι σε αυτούς. Αλλιώς, θα έλεγα να μιλήσεις άμεσα με τον πωλητή για να μη σταλεί το δέμα πίσω (δεν το στέλνουν πίσω τόσο γρήγορα, αλλά για να έχεις χρόνο μπροστά σου να το ψάξεις). Η αν ξέρεις ποια μεταφορική ανέλαβε να τους πάρεις τηλ. Επίσης παίζει να μη πήραν καν τηλ. ούτε να πέρασε κανείς όπως συνηθίζουν να κάνουν οι courier και μετά να λενε τάχα πέρασαν και δεν σε βρήκαν. Μπορεί να γίνει αύριο το πραγματικό τηλ. Αλλά εσύ ψαξτο, ειτε με τις courier ειτε με τον πωλητή. Επεξ/σία 18 Φεβρουαρίου από sakisgri
John-n78 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου Στις 18/2/2025 στις 10:19 ΜΜ, sakisgri είπε Καλησπέρα. Από ότι έχω καταλάβει κάποια μεταφορική έχει αναλάβει να το μεταφέρει και να το παραδώσει στην εταιρεία courier που θα κάνει την παράδοση στην Ελλάδα. Αλλά δεν βγάζει τπτ σε άλλα sites όπως το https://parcelsapp.com/ που σχεδόν πάντα δείχνει το next tracking number και ποιες courier αναλαμβάνουν την μεταφορά. Λογικά δεν φαίνεται γιατί είναι μεταφορική και όχι courier και δεν αναγνωρίζει το tracking number που σου δώσανε. Στο link που έβαλες, η πρώτη ενημέρωση γράφει "Freight Match has collected the goods,Conduct initial inspection and packaging" αλλά η Freight Match είναι μια μεταφορική εταιρεία στην Αυστραλία και δεν νομίζω να έχει κάποια σχέση με αυτή την αποστολή. https://www.freightmatch.com.au/ Το μόνο στοιχείο που μας δίνει είναι η ενημέρωση "The courier with employee number M82632 is currently delivering the goods" Ποια courier έχει τους υπαλλήλους με employee numbers? Αν κάποιος ξέρει να απαντήσει αυτό, θα ξέρουμε και ποια courier είναι. Εκτός αν θέλεις να πάρεις τηλέφωνα στις courier και να ρωτήσεις αυτό. Δεν ξέρω αν είναι όλα εδώ https://aftersalespro.gr/carrier Από ποια χώρα έφυγε το δέμα? Δες ποιο είναι το κρατικό ταχυδρομείο αυτής της χώρας και δες αν φαίνεται κάτι σε αυτούς. Αλλιώς, θα έλεγα να μιλήσεις άμεσα με τον πωλητή για να μη σταλεί το δέμα πίσω (δεν το στέλνουν πίσω τόσο γρήγορα, αλλά για να έχεις χρόνο μπροστά σου να το ψάξεις). Η αν ξέρεις ποια μεταφορική ανέλαβε να τους πάρεις τηλ. Επίσης παίζει να μη πήραν καν τηλ. ούτε να πέρασε κανείς όπως συνηθίζουν να κάνουν οι courier και μετά να λενε τάχα πέρασαν και δεν σε βρήκαν. Μπορεί να γίνει αύριο το πραγματικό τηλ. Αλλά εσύ ψαξτο, ειτε με τις courier ειτε με τον πωλητή. Καλησπέρα, thanks για την άμεση ανταπόκριση. Να ξεκαθαρίσω ότι άλλο είναι είναι η μεταφορική και άλλο η courier ? Θέλω να πω εγώ βλέπω ότι το στέλνει με την Freight Match, μετά από αυτήν το παραλαμβάνει π.χ. η ACS για να μου το παραδώσει ή και κάποιος άλλος παρεμβάνεται ως ενδιάμεσος όπου το παίρνει η Freight Match για να το παραδώσει στην ACS ? Το https://parcelsapp.com/ όπου μου έστειλες τί ακριβώς δείχνει ? Το 2ο link όπου έχεις βάλει (https://aftersalespro.gr/carrier) δείχνει όλες τις μεταφορικές που υπάρχουν της Ελλάδας ? Το δέμα πιθανολογώ έφυγε από Αυστραλία λόγω ότι η Freight Match από όπου ξεκίνησε το δέμα είναι της Αυστραλίας (δεν γνωρίζω εάν μπορεί να έχει και σε άλλες χώρες Freight Match). Έστειλα στον πωλητή αλλά δεν απαντάει. Το ότι δεν πήραν τηλ. είναι το μόνο σίγουρο αλλά επειδή συνήθως μου το κάνει αυτό η ACS γι' αυτό εικάζω ότι είναι από αυτούς αν και δεν έχω ξαναδεί να γράφουν για employee number όπως τώρα.
sakisgri Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, John-n78 είπε Καλησπέρα, thanks για την άμεση ανταπόκριση. Να ξεκαθαρίσω ότι άλλο είναι είναι η μεταφορική και άλλο η courier ? Θέλω να πω εγώ βλέπω ότι το στέλνει με την Freight Match, μετά από αυτήν το παραλαμβάνει π.χ. η ACS για να μου το παραδώσει ή και κάποιος άλλος παρεμβάνεται ως ενδιάμεσος όπου το παίρνει η Freight Match για να το παραδώσει στην ACS ? Υποψιάζομαι ότι μια τοπική μεταφορική παρέλαβε το δέμα με το tracking number που σου δώσανε (FM*************) αυτή η μεταφορική το έδωσε σε κάποια άλλη που μεταφέρει διεθνείς π.χ. ας πούμε την DPD, Η DPD βάζει δικό της tracking number, και κανείς δεν ενημερώνει εσένα ότι το tracking number έχει αλλάξει και είναι το ταδε. Αυτό θα μπορούσε να γίνει είτε από το link που σου δώσανε για να δεις το tracking του δέματος, αλλά μάλλον η τοπική μεταφορική δεν ξέρει ποιο tracking number έχει βάλει η DPD η δεν ενημερώνει το σύστημα. Η θα μπορούσε να σου το δώσει και ο πωλητής, εφόσον θα ήξερε ποια τοπική μεταφορική παρέλαβε το δέμα από αυτόν και ποια το πήρε. 3 ώρες πριν, John-n78 είπε Το https://parcelsapp.com/ όπου μου έστειλες τί ακριβώς δείχνει Τίποτα, Μάλλον δεν το έγραψα σωστά πάνω, αυτό που εννοούσα είναι ότι δεν φαίνεται στο parcelsapp διότι δεν αναγνωρίζει το tracking number από την τοπική μεταφορική. Αν το αναγνώριζε θα σου έβγαζε και το next tracking number και ποια courier θα παραδώσει σε εσένα το δέμα. 3 ώρες πριν, John-n78 είπε Το 2ο link όπου έχεις βάλει (https://aftersalespro.gr/carrier) δείχνει όλες τις μεταφορικές που υπάρχουν της Ελλάδας ? Το δέμα πιθανολογώ έφυγε από Αυστραλία λόγω ότι η Freight Match από όπου ξεκίνησε το δέμα είναι της Αυστραλίας (δεν γνωρίζω εάν μπορεί να έχει και σε άλλες χώρες Freight Match). Όχι δεν πρέπει να είναι όλες αλλά έχει τις ποιο μεγάλες και γνωστές. Αν ψάξεις στο google https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=ολα+τα+ελληνικα+courier+2024 στο yellow pages θα βγάλει πάρα πολλές, αλλά θα είναι πολλές από επαρχία. Αν όντως είναι με την Αυστραλιανή Freight Match τότε σίγουρα ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω για τοπική μεταφορική, διότι από ότι είδα κάνει μεταφορές μόνο εντός Αυστραλίας. 3 ώρες πριν, John-n78 είπε Έστειλα στον πωλητή αλλά δεν απαντάει. Το ότι δεν πήραν τηλ. είναι το μόνο σίγουρο αλλά επειδή συνήθως μου το κάνει αυτό η ACS γι' αυτό εικάζω ότι είναι από αυτούς αν και δεν έχω ξαναδεί να γράφουν για employee number όπως τώρα. Ούτε εγώ, όπως έγραψα και πιο πάνω, αν ξέραμε ποια courier έχει τους υπαλλήλους με employee numbers θα ξέραμε και ποια courier έχει το δέμα σου. Επεξ/σία 20 Φεβρουαρίου από sakisgri
John-n78 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου Οπότε απ' ότι αντιλαμβάνομαι το όλο μπέρδεμα, προκύπτει ότι ένα προϊόν ξεκινάει με ένα tracking number το οποίο το παραδίδει ο πωλητής αλλά στην πορεία παίρνει και άλλο tracking number το οποίο ο αγοραστής (στην παρούσα φάση εγώ) δεν το μαθαίνει και έτσι με το αρχικό tracking number δεν μπορεί να γίνει detected στις ελληνικές μεταφορικές. Σωστά έχω καταλάβει ? Στην ACS γνωρίζεις ότι δεν γίνεται έτσι αλλά πάντα ξεκινάει με ένα 10ψήφιο tracking number το οποίο είναι και το μοναδικό tracking number της μεταφοράς ? Το https://parcelsapp.com/ για να γνωρίζω και για μετέπειτα φορές, αυτό είναι το πρόβλημα που προσπαθεί να λύσει ? Δηλαδή να του βάλεις το αρχικό tracking number και να σου δείξει όλα τα επόμενα tracking number που έχει πάρει η συγκεκριμένη αποστολή ? Τέλος εάν στην δική μου περίπτωση συμβαίνει κάτι τέτοιο, δηλαδή να έχει πάρει και 2ο tracking number το οποίο δεν το γνωρίζω, είναι λογικό με το αρχικό tracking number να μπορεί να βλέπεις updates μέχρι που το παραλαμβάνει ο αγοραστής ? Θέλω να πω από την στιγμή που δημιουργείται το 2ο tracking number, δεν θα έπρεπε να σταμάταγε το 1ο tracking number να κάνει updates ή συνυπάρχουν και τα δύο ταυτόχρονα ?
sakisgri Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, John-n78 είπε Οπότε απ' ότι αντιλαμβάνομαι το όλο μπέρδεμα, προκύπτει ότι ένα προϊόν ξεκινάει με ένα tracking number το οποίο το παραδίδει ο πωλητής αλλά στην πορεία παίρνει και άλλο tracking number το οποίο ο αγοραστής (στην παρούσα φάση εγώ) δεν το μαθαίνει και έτσι με το αρχικό tracking number δεν μπορεί να γίνει detected στις ελληνικές μεταφορικές. Σωστά έχω καταλάβει ? Ναι, σωστά. Αλλά είναι πολύ σπάνιο να μην σου δείξει το parcelsapp το next tracking number. Γιαυτό με κάνει να πιστεύω το δικό σου ανήκει σε μια τοπική μεταφορική. 1 ώρα πριν, John-n78 είπε Στην ACS γνωρίζεις ότι δεν γίνεται έτσι αλλά πάντα ξεκινάει με ένα 10ψήφιο tracking number το οποίο είναι και το μοναδικό tracking number της μεταφοράς ? Δεν ξεκινάει πάντα με 10ψηφιο, αλλά θα το πάρει πριν φύγει από την χώρα (θα καταλάβεις πιο κάτω) Όσα έχω πάρει και μου τα παρέδωσε η DPD/ACS έτσι ήταν, από όπου και να ήρθε το δέμα. 1 ώρα πριν, John-n78 είπε Το https://parcelsapp.com/ για να γνωρίζω και για μετέπειτα φορές, αυτό είναι το πρόβλημα που προσπαθεί να λύσει ? Δηλαδή να του βάλεις το αρχικό tracking number και να σου δείξει όλα τα επόμενα tracking number που έχει πάρει η συγκεκριμένη αποστολή ? Ναι, έτσι ακριβώς. Και ποια courier το διακινεί. 1 ώρα πριν, John-n78 είπε Τέλος εάν στην δική μου περίπτωση συμβαίνει κάτι τέτοιο, δηλαδή να έχει πάρει και 2ο tracking number το οποίο δεν το γνωρίζω, είναι λογικό με το αρχικό tracking number να μπορεί να βλέπεις updates μέχρι που το παραλαμβάνει ο αγοραστής ? Θέλω να πω από την στιγμή που δημιουργείται το 2ο tracking number, δεν θα έπρεπε να σταμάταγε το 1ο tracking number να κάνει updates ή συνυπάρχουν και τα δύο ταυτόχρονα ? Ναι είναι. Δεν σταματάει διότι με το πρώτο tracking number ενημερώνεται ο πωλητής η και η πρώτη μεταφορική που το ανέλαβε ότι το έχει παραλάβει η δεύτερη και αν έχει παραδοθεί η όχι. Αυτό το βλέπουμε και στο Aliexpress, π.χ. τα δέματα από το Aliexpress στην αρχη πάντα παίρνουν ένα tracking number της μορφής LP************* που είναι εσωτερικό tracking number για Κίνα μόνο και αλλάζει πριν φύγει από Κίνα σε10ψηφιο (αν είναι συστημένο το δέμα) και με αυτό το διακινεί η DPD και μας τα παραδίδει η ACS στην Ελλάδα. Αν βάλεις το LP*********** στο parcelsapp θα δεις το next tracking number, ποια εταιρεία το έχει αναλάβει (πρώτα DPD και όταν φτάσει Ελλάδα φαίνεται και η ACS) και θα συνεχίσεις να βλέπεις τα ίδια είτε βάλεις το LP********** (πρώτο tracking number) είτε το 10ψηφιο (next tracking number). Επεξ/σία 20 Φεβρουαρίου από sakisgri
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα