Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2025


Μήνυμα προστέθηκε από Thresh,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Έκανε νωρίς τα 2 pit stop, οπότε έπρεπε να διαχειριστεί τα λάστιχα. 

 

10 λεπτά πριν, Gulik είπε

Φυσικά και είχε λόγο να πηγαίνει προφανέστατα πιο αργά, μπαίνοντας τόσο νωρίς για το δεύτερο pit stop, είχε διαλυμένα ελαστικά προς το τέλος. 

 

Για αυτό είδαμε τέτοιες διάφορες, σήμερα, είναι εντελώς προφανές. 

Αυτο ειναι το point μου: δεν πήγαινε "επιτηδες αργα για να δημιουργηθουν κενα", πηγαινε οσο του επέτρεπε η στρατηγική και το μονοθεσιο του. 

 

Επεξ/σία από haHa
  • Απαντ. 3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, haHa είπε

 

Αυτο ειναι το point μου: δεν πήγαινε "επιτηδες αργα για να δημιουργηθουν κενα", πηγαινε οσο του επέτρεπε η στρατηγική και το μονοθεσιο του. 

Συμφωνούμε σε αυτό. Κυρίως λόγω στρατηγικής έγιναν, όλα. 

Επειδή έριχνα και "ματιές" στα on board του Γάλλου, ειδικά εκεί που τον είχε φτάσει σχεδόν στο δευτερόλεπτο ο Ocon, ρωτάει "τί να κάνω δεν μπορώ να το διαχειριστώ" και τον καθυσηχάζουν λέγοντας ότι θα έρθει φθορά και στο σετ του Ocon, οπότε να μην ανησυχεί, και όντως αργότερα πήρε και ανάσα στην μεταξύ τους διαφορά.

Ο άνθρωπος έκανε μαραθώνιο με το δεύτερο σετ (και ένα εκπληκτικό κρεσέντο γρήγορων γύρων με την soft αμέσως προηγουμένως ώστε να καλύψει εις διπλούν το κενό που του είχε φτιάξει ο Lawson). Όλο αυτό το γαϊτανάκι, που ακολούθησαν πιστά και οι οδηγοί της Williams (μέχρι και εναλλαγές θέσεων έκαναν), δημιούργησαν αναγκαστικά αυτές τις διαφορές με τους πρωτοπόρους.

Δημοσ.

Ευτυχώς ο γλυκούλης μαζί με τον κατσαρίδα που μας κρατούσαν λίγο σε αγωνία. Του χρόνου αν βάλουν όριο στα πόσα pit stop θα κάνουν οι ομάδες, καλό θα είναι να φτιάξουν κανόνα να τρέξουν μόνο τα 1α μονοθέσια τους. Αν όχι καλό θα είναι να ρίχνουν ποινή 5-10sec σε αυτούς που καθυστερούν σκόπιμα για να "χτίσει" ο ομόσταβλος τους διαφορά για pit stop. Η Merc έπρεπε να πει στους 2 οδηγούς της να προσπεράσουν "παράνομα" τις 2 Williams από την αρχή του αγώνα και να εξαφανιστούν μπροστά πριν να εκτίσουν την ποινή που θα ερχόταν. Όταν το έκαναν ήταν πια αργά. 

  • Like 2
Δημοσ.

Η Mercedes χαντακώθηκε από χθες, δεν αρκούσε ούτε αυτό που λανθασμένα έκανε ο Russell, λέγοντας στο team radio "ας πάρω την ποινή - δεν με ενδιαφέρει" (δίνοντας πάτημα ίσως για πιθανότητα μιας ακόμα αυστηρότερης ποινής από αυτή που προβλέπεται). Φάνηκε, βέβαια, ο αργός ρυθμός του Albon (ακριβώς τα ίδια έκανε και ο Lawson για τους ίδιους λόγους), όταν παρολίγον να τον χτυπήσει και η δεύτερη Mercedes. Αλλά δεν ήταν παράτυπες οι συγκεκριμένες επιλογές από RB και Williams. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Gulik είπε

Η Mercedes χαντακώθηκε από χθες, δεν αρκούσε ούτε αυτό που λανθασμένα έκανε ο Russell, λέγοντας στο team radio "ας πάρω την ποινή - δεν με ενδιαφέρει" (δίνοντας πάτημα ίσως για πιθανότητα μιας ακόμα αυστηρότερης ποινής από αυτή που προβλέπεται).

Αυτό θέλω να ρωτήσω.  Γιατί πήρε drive through ποινή και όχι 5 η 10 sec όπως είχε πάρει ο ver (και άλλοι ) σε προηγούμενο αγώνα; 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Gulik είπε

Συμφωνούμε σε αυτό. Κυρίως λόγω στρατηγικής έγιναν, όλα. 

Οι διαφορές ηταν λογω αποδοσης μονοθεσιων. Ακομα και στον 50ο γυρο οπου Νορρις, Λεκλερκ, Πιαστρι μπηκαν για τον 2ο πιτ στοπ, ο Ocon ηταν 1 γυρο πισω παρολο που μεχρι τοτε ειχε τρεξει μεγαλύτερο κομματι του αγωνα με πιο φρεσκα ελαστικα. 

Δημοσ.

Κανένας δεν καθυστέρησε παράτυπα. Απλά ήταν σκόπιμο, "αντιαθλητικό" και κάποιες φορές επικίνδυνο. Δεν έδωσαν 5-10sec στον Γιώργο, αλλά drive through για να μην τολμήσει να το κάνει κανείς άλλος. Φυσικά ο Albon που είχε φτάσει σε σημείο να πηγαίνει σαν την χελώνα.... ήταν νόμιμος.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, haHa είπε

Οι διαφορές ηταν λογω αποδοσης μονοθεσιων. Ακομα και στον 50ο γυρο οπου Νορρις, Λεκλερκ, Πιαστρι μπηκαν για τον 2ο πιτ στοπ, ο Ocon ηταν 1 γυρο πισω παρολο που μεχρι τοτε ειχε τρεξει μεγαλύτερο κομματι του αγωνα με πιο φρεσκα ελαστικα. 

Εντάξει, μην συγκρίνουμε τον Ocon με τους πρώτους συνδυασμούς οδηγού - μονοθέσιου, είναι εντελώς άτοπο κάτι τέτοιο, κι όχι απλά στο Monaco, αλλά παντού. 

 

Ακολουθεί εξάλλου το πιο αναγνωριστικό "δυναμόμετρο" για τα μονοθέσια, σε σχεδόν κάθε σεζόν: το Montmelo. 

 

Οι σημερινές χαοτικές διάφορες ήταν αποτέλεσμα ψιλό - ακραίων στρατηγικών από RB και Williams, αντιστοίχως. 

Δημοσ.

δεν το ειδα, μονο την εκκινηση. καοπια στιγμη τρομαξα οτι το ελουσαν στην μκλ οταν ειδα τους πισω να κανουν γρηγορα πιτ αλλα τελικα οπως ξεκινησαν σχεδον εστι τελειωσαν. ευτυχως που ειχα αλλα πραγματα να κανω δηλαδη...

μηπως αντι για 2 πιτ, να φερνουν μονο την σοφτ γομα και να τους αφηνουν στο ελεος των ελαστικων τους? πιο πολυ πλακα θα εχει.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε

δεν το ειδα, μονο την εκκινηση. καοπια στιγμη τρομαξα οτι το ελουσαν στην μκλ οταν ειδα τους πισω να κανουν γρηγορα πιτ αλλα τελικα οπως ξεκινησαν σχεδον εστι τελειωσαν. ευτυχως που ειχα αλλα πραγματα να κανω δηλαδη...

μηπως αντι για 2 πιτ, να φερνουν μονο την σοφτ γομα και να τους αφηνουν στο ελεος των ελαστικων τους? πιο πολυ πλακα θα εχει.

Την καλυτερη δουλεια εκανες. 2 πιτ και μλκιες, τιποτα δεν αλλαξε. Δεν μας εκαναν και τα ροοκια την χαρη να βγαλουν SC μπας και γινει τιποτα. Ειναι τοσο γτπ η που ο αλμπον τους πηγαινε τρενο 50 γυρους. 

  • Haha 2
Δημοσ.

Αυτά τα υποχρεωτικά δύο pit stops έκαναν το κλασσικό "πηγαίνω αργά επίτηδες" ακόμα πιο προφανές, δηλαδή φαινόταν όλο το εξευτελιστικό του πράγματος (ειδικά στις περιπτώσεις Lawson και Albon που σε ορισμένα stints γυρνούσαν 5 δευτερόλεπτα πιο αργά από ΟΛΟΥΣ πράγμα απίστευτο κι όμως αληθινό) μέχρι και με απλές ματιές στον tracker της πίστας εν ώρα αγώνα, ήταν τόσο προφανές το τί έκαναν οι δύο συγκεκριμένες ομάδες, για να δημιουργηθούν τα "ασφαλή κενά" για τους εκάστοτε ομόσταυλους (και οι σχετικές χαοτικές διάφορες), που δεν χρειάζεται, νομίζω, να το ξαναδούμε.

Δημοσ.

Στο τέλος και η Merc "θυσίασε" τον Kimi για να κάνει 2 pit stop χωρίς να χάσει θέση o Russel, κάνοντας ότι έκαναν οι Lawson και Albon. Ελπίζοντας να γίνει κάτι και να ανέβει 10ος για τον ένα πόντο.

Νομίζω πως πρέπει να φύγει το Μονακό από το καλεντάρι, αν και είναι μια από τις αγαπημένες μου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...