just getting started Δημοσ. 1 Μαϊου Δημοσ. 1 Μαϊου Αν κρίνω από το πώς παραπονιούνται σε κάθε patch/hotfix thread, όχι. Ούτε το είδα σε κανένα patch note να το αναφέρουν. 1
xtrmsnpr Δημοσ. 1 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 1 Μαϊου (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, 7nisiotis είπε Αυτό διορθώθηκε ? Έχει και χειρότερα bugs από αυτό, αυτό δεν είναι τίποτα. Πχ εξαφανίζονται τα πάντα στο draw distance στο Seattle day 1 όταν είσαι από τη πλευρά της τράπεζας, και συνεχίσεις να κοιτάς προς την αντίθετη πλευρά με την Χ γωνία στην κάμερα χάνεις το επίπεδο κάτω από τα πόδια σου. Σε κάποια μέρη επίσης "κολλάει" ο χαρακτήρας και δεν περνάει ενώ χωράει νταλίκα να περάσει, οπότε κάνει moon dancing αν είναι όρθιος ή σα σαλιγκάρι αν είσαι μπρούμυτα. Μερικές φορές δεν κάνει register την 2η σφαίρα/βέλος πάνω στον οχθρό αν είναι συνεχόμενη η βολή σου. Δεν είναι unplaybale το παιχνίδι, αλλά πιο ωραιά θα ήταν να μην υπήρχαν αυτά. --------------- Μόλις βγήκε patch! The Last of Us Part II Remastered PC – Patch 1.3 Release Notes @7nisiotis σου έφτιαξαν το θέμα με τα αίματα Ααα έφτιαξαν και να μη χάνεται η γηΣ κάτω από τα πόδια σου και πέφτεις! Αυτό θα πει timing ! Αναφορά σε κείμενο The dynamic blood drip effect is now visible on body parts when shot or wounded by a melee attack. Fixed a bug that caused blood splatter screen effects to briefly disappear when quickly moving the camera or dodging, if upscaling was enabled. Resolved a crash that occurred for some players when performing a quick turn after completing an interaction. Fixed a bug that could cause PlayStation DualSense controllers to become less responsive and lose functionality over time when using Steam Input. Adaptive Triggers are now functional when using a PlayStation DualSense controller with Steam Input enabled. Addressed a bug that caused noise and flickering on camera rotation while aiming through a rifle scope with upscaling enabled. Resolved a bug that caused Steam Status to show “At the Main Menu” when playing No Return. Fixed a bug that introduced ghosting when FSR Frame Generation was used with a display resolution lower than the native screen resolution. Fixed a visual bug that caused lighting in dark underwater sections to appear pixelated when both upscaling and motion blur were enabled. Fixed a rare bug that caused some players to fall out of bounds while riding on horseback through Seattle. Various visual bug fixes related to animation and lighting in ultrawide cutscenes. Various crash fixes and stability improvements. Επεξ/σία 1 Μαϊου από xtrmsnpr 2
kostiger Δημοσ. 1 Μαϊου Δημοσ. 1 Μαϊου Προσυπογράφω.. https://www.xda-developers.com/grounded-difficulty-best-way-play-last-of-us/ 1
7nisiotis Δημοσ. 1 Μαϊου Δημοσ. 1 Μαϊου 6 hours ago, xtrmsnpr said: Έχει και χειρότερα bugs από αυτό, αυτό δεν είναι τίποτα. Πχ εξαφανίζονται τα πάντα στο draw distance στο Seattle day 1 όταν είσαι από τη πλευρά της τράπεζας, και συνεχίσεις να κοιτάς προς την αντίθετη πλευρά με την Χ γωνία στην κάμερα χάνεις το επίπεδο κάτω από τα πόδια σου. Σε κάποια μέρη επίσης "κολλάει" ο χαρακτήρας και δεν περνάει ενώ χωράει νταλίκα να περάσει, οπότε κάνει moon dancing αν είναι όρθιος ή σα σαλιγκάρι αν είσαι μπρούμυτα. Μερικές φορές δεν κάνει register την 2η σφαίρα/βέλος πάνω στον οχθρό αν είναι συνεχόμενη η βολή σου. Δεν είναι unplaybale το παιχνίδι, αλλά πιο ωραιά θα ήταν να μην υπήρχαν αυτά. --------------- Μόλις βγήκε patch! The Last of Us Part II Remastered PC – Patch 1.3 Release Notes @7nisiotis σου έφτιαξαν το θέμα με τα αίματα Ααα έφτιαξαν και να μη χάνεται η γηΣ κάτω από τα πόδια σου και πέφτεις! Αυτό θα πει timing ! Αυτό με τα νερά στα ρούχα δεν το έφτιαξαν. Όπως φαίνεται στο βίντεο. Για δες το και στείλε τους μια αναφορά ρε συ!
xtrmsnpr Δημοσ. 2 Μαϊου Μέλος Δημοσ. 2 Μαϊου 4 ώρες πριν, 7nisiotis είπε Αυτό με τα νερά στα ρούχα δεν το έφτιαξαν. Όπως φαίνεται στο βίντεο. Για δες το και στείλε τους μια αναφορά ρε συ! Να τους το πω, αλλά να πω την αλήθεια από τον καναπέ που παίζω στα 2.5μ με τέρμα όλα τα γραφικά σε 4k στη τηλεόραση, δε βλέπω τέτοιες λεπτομέρειες, οπότε δε με πειράζει άμα δεν υπάρχουν σταγόνες νερού 😅. Πραγματικά μου είναι αδιάφορο και προτιμώ να φτιαχτούν αλλά σοβαρότερα θέματα όπως αυτό με τη πτώση μέσα στον χάρτη(που το έφτιαξαν) ή που κολλάει σε διάφορα σημεία ή το hit reg.
seithan Δημοσ. 2 Μαϊου Δημοσ. 2 Μαϊου (επεξεργασμένο) 9 hours ago, xtrmsnpr said: 😅 ή το hit reg. Real (wa)men use knifes. 🤣😅😂 Επεξ/σία 2 Μαϊου από seithan
Alex21121988 Δημοσ. 2 Μαϊου Δημοσ. 2 Μαϊου (επεξεργασμένο) 16 hours ago, kostiger said: Προσυπογράφω.. https://www.xda-developers.com/grounded-difficulty-best-way-play-last-of-us/ Δεν θα το έλεγα. Αν θέλεις μόνο και μόνο το challenge ναι. Ρεαλιστικό δεν το λες σε καμία περίπτωση. Δεν είναι τα μονόχιτα που σου κάνουν, αυτό το λες και ρεαλιστικό κάπως, το πρόβλημα είναι τα resources. Δεν είναι δυνατόν ακόμα και τώρα να έρθει μια παρόμοια κατάσταση εδώ που ζούμε, να ανοίγεις 150 συρτάρια και να μην έχει απολύτως τίποτα. Τα λέω αυτά έχοντας τερματίσει στην κονσόλα και τα 2 στο Grounded. Οριακά σαδομαζοχιστική η εμπειρία. Τα μισά fights πρέπει να τα κάνεις skip, τα άλλα που μένουν stealth, ψάχνοντας μπουκάλια και τούβλα, αυτά είναι τα όπλα σου xD Τώρα θα με ρωτήσεις εύλογα και τι προτείνω ως μια μέση λύση; Δυσκολία στο Hard, βγάζεις ότι aim-assist έχει το game, βγάζεις το Listening Mode και αν θέλεις όλο το UI για το challenge. (μαζί με το crosshair) Εκεί για μένα είναι το sweet spot για να μην σου φαίνεται απλώς challenging αλλά ουσιαστικά να παίζεις και το game όπως του αρμόζει. 14 hours ago, 7nisiotis said: Αυτό με τα νερά στα ρούχα δεν το έφτιαξαν. Όπως φαίνεται στο βίντεο. Για δες το και στείλε τους μια αναφορά ρε συ! Ως συνήθως όλο και κάτι θα λείπει στο PC Port. Στο GoW Ragnarok ακόμα περιμένω τα σωστά RT Reflections που είχε το PS5 στο Quality. Δεν τα έβαλαν ποτέ μέχρι και σήμερα που το αναφέρω. Τώρα θα μου πεις λεπτομέρειες. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες όμως που ξεχωρίζουν σε αυτά τα games. Ελπίζω να τα φτιάξουν στο επόμενο patch τα water trails. Επεξ/σία 2 Μαϊου από Alex21121988
kostiger Δημοσ. 2 Μαϊου Δημοσ. 2 Μαϊου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Alex21121988 είπε Δεν θα το έλεγα. Αν θέλεις μόνο και μόνο το challenge ναι. Ρεαλιστικό δεν το λες σε καμία περίπτωση. Δεν είναι τα μονόχιτα που σου κάνουν, αυτό το λες και ρεαλιστικό κάπως, το πρόβλημα είναι τα resources. Δεν είναι δυνατόν ακόμα και τώρα να έρθει μια παρόμοια κατάσταση εδώ που ζούμε, να ανοίγεις 150 συρτάρια και να μην έχει απολύτως τίποτα. Τα λέω αυτά έχοντας τερματίσει στην κονσόλα και τα 2 στο Grounded. Οριακά σαδομαζοχιστική η εμπειρία. Τα μισά fights πρέπει να τα κάνεις skip, τα άλλα που μένουν stealth, ψάχνοντας μπουκάλια και τούβλα, αυτά είναι τα όπλα σου xD Τώρα θα με ρωτήσεις εύλογα και τι προτείνω ως μια μέση λύση; Δυσκολία στο Hard, βγάζεις ότι aim-assist έχει το game, βγάζεις το Listening Mode και αν θέλεις όλο το UI για το challenge. (μαζί με το crosshair) Εκεί για μένα είναι το sweet spot για να μην σου φαίνεται απλώς challenging αλλά ουσιαστικά να παίζεις και το game όπως του αρμόζει. Ως συνήθως όλο και κάτι θα λείπει στο PC Port. Στο GoW Ragnarok ακόμα περιμένω τα σωστά RT Reflections που είχε το PS5 στο Quality. Δεν τα έβαλαν ποτέ μέχρι και σήμερα που το αναφέρω. Τώρα θα μου πεις λεπτομέρειες. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες όμως που ξεχωρίζουν σε αυτά τα games. Ελπίζω να τα φτιάξουν στο επόμενο patch τα water trails. Κι εγω τα εχω τερματισει και τα 2 στο grounded, σεβαστη και ευπροσδεκτη η λυση σου, θα διαφωνησω ωστοσο, ο ρεαλισμος και η συμπεριφορα της εχθρικης Α.Ι ειναι στη στρατοσφαιρα.. Βυθιζεσαι σε αυτο το αισθημα αγωνιας, στα ορια της απογνωσης, για την επομενη αντιπαραθεση, ειτε προκειται για ανθρωπους, ειτε για μεταλλαγμενους και αυτη ακριβως η αναζητηση πορων προσθετει πολλους ποντους στην ολη εμπειρια, ιδιως αν συνυπολογισεις και τα αξιολογα και καλογραμμενα γραμματα και λοιπα collectibles που βρισκεις στη διαρκεια της. Επεξ/σία 2 Μαϊου από kostiger 1
7nisiotis Δημοσ. 2 Μαϊου Δημοσ. 2 Μαϊου 2 hours ago, Alex21121988 said: Στο GoW Ragnarok ακόμα περιμένω τα σωστά RT Reflections που είχε το PS5 στο Quality. Δεν τα έβαλαν ποτέ μέχρι και σήμερα που το αναφέρω. Από το στόμα μου το πήρες. Ήθελα να το αναφέρω και εν τέλει το ξέχασα. Το διάβασα στο πεδίο των σχολίων στο σύντομο επεξηγηματικό βίντεο που ανέβασα την προηγούμενη σελίδα. 2 hours ago, Alex21121988 said: Αυτές είναι οι λεπτομέρειες όμως που ξεχωρίζουν σε αυτά τα games. Αυτό💯
icenex Δημοσ. 2 Μαϊου Δημοσ. 2 Μαϊου (επεξεργασμένο) Εχοντας λιωσει κυριολεκτικα και τα 2 παιχνιδια θα σας πω για τον μηχανισμο που εχουν κ τα 2 παιχνιδια οσον αφορα τα resourses/ammo, βεβαια στο 2 πιο εξελιγμενο. Το παιχνιδι βλεπει τι αντικείμενα οπως πυρομαχικά και προμήθειες εχεις και αναλογως επηρεαζει την διαθεσιμότητά τους στον κοσμο, οπως συρταρια κτλ.Προφανως αν το παιζεις στην τερμα δυσκολια δεν θα βρεις ευκολα πραγματα ειδικα αν κανεις hoarding γιατι θελει να διατηρησει την προκληση.Αν αρχισεις και χρησιμοποιεις σφαιρες μολοτοφ κ παγιδες και δει οτι δεν εχεις και πολλα για να πας παραπερα θα αρχισει να σου πεταει πραγματα ειτε σε συρταρια ειτε οταν σκοτωσεις καποιον εχθρο.Ολα αυτα βεβαια πριν κανει load καινουργια περιοχη.Αυτο το ειχα παρατηρησει και απο μονος μου αλλα αν θυμαμαι καλα ειχα δει να το λεει και καποιος απο τα ατομα που εφτιαξαν το παιχνιδι.Επισης κατι αλλο που κανει το παιχνιδι οταν ψοφας πολλες φορες θα αρχισει το παιχνιδι οταν σκοτωνεις εναν εχθρο να πεταει σφαιρες/resources για να σε βοηθησει να περασεις το σημειο. Προσωπικα το παρατηρησα το συγκεκριμενο πραγμα γιατι ειχα και ακομη εχω την λοξα να περναω οσες περιοχες ειναι εφικτο χωρις να με παρει κανεις πρεφα και επειδη ειτε ψοφαγα ειτε εκανα load για να κανω το τελειο stealth run εφτανε η στιγμη καποιοι εχθροι να μου πετανε πραγματα.Αν θελησω να παιξω guns blazing παιζω κ aggressive βαζω normal η hard. Πλεον ακομη και η τερμα δυσκολια δεν μου φαινεται δυσκολο ποσο μαλλον με k/m εδω το εβγαλα στο ps4 με μοχλο που ειμαι και τερμα κουλος.Τωρα απλα δοκιμαζω διαφορετικους τροπους προσεγγισης να περασω μια περιοχη.Προσωπικα την βρισκω με την τερμα δυσκολια γιατι πρεπει να χρησιμοποιησεις οποιοδηποτε πλεονεκτημα μπορεις υπερ σου.Οπως πχ σε περιοχη που εχει κ μολυσμενους κ ανθρωπους και τους αναγκαζεις να αλληλοσκοτωθουν.Μου αρεσει που η υπαρχει ποικιλια στο πως θα προσεγγισεις την καθε περιοχη και δεν ειναι μονο 1 πραγμα. Επεξ/σία 2 Μαϊου από icenex 1
Alex21121988 Δημοσ. 2 Μαϊου Δημοσ. 2 Μαϊου Iσχύει αυτό με τα πυρομαχικά και για το πρώτο αλλά και για το δεύτερο. Όσα περισσότερα ξοδεύεις το game φροντίζει να σου δίνει κάτι πίσω. Φυσικά αναλόγως την δυσκολία. Στο Grounded μου φάνηκε υπερβολικό είτε ξόδευα είτε όχι και τόσο. Αλλά αυτά γούστα είναι, εγώ θέλω να το παίζω και λίγο Ράμπο, τα έχω παίξει ήδη και αρκετές φορές και το Part 1, και το Part 2, οπότε το Grounded ήταν το 3ο μου playthrough, και είχε έρθει ήδη κορεσμός.
icenex Δημοσ. 3 Μαϊου Δημοσ. 3 Μαϊου (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, Alex21121988 είπε Iσχύει αυτό με τα πυρομαχικά και για το πρώτο αλλά και για το δεύτερο. Όσα περισσότερα ξοδεύεις το game φροντίζει να σου δίνει κάτι πίσω. Φυσικά αναλόγως την δυσκολία. Στο Grounded μου φάνηκε υπερβολικό είτε ξόδευα είτε όχι και τόσο. Αλλά αυτά γούστα είναι, εγώ θέλω να το παίζω και λίγο Ράμπο, τα έχω παίξει ήδη και αρκετές φορές και το Part 1, και το Part 2, οπότε το Grounded ήταν το 3ο μου playthrough, και είχε έρθει ήδη κορεσμός. Μα προφανως γουστα ειναι κατι παρομοιο κανω και εγω(αλλα απο την αναποδη) παιζω 1 walkthrough στο grounded και μετα στο game+ το παιζω σε πιο ευκολο επιπεδο συνηθως Normal.Και αυτο επειδη μου αρεσει να εχω ποικιλια ειτε να παιξω ραμπο ειτε να παιξω stealth και αν με δουν να μην κανω load και απλα να ειμαι οσα πανε και οσα ερθουν σε αυτα τα επιπεδα οποτε και να υπερβαλεις εαυτο με τις σφαιρες κτλ ξερεις οτι θα βρεις παραπερα. Επισης πολυ καλο και το γεγονος οτι φτιαχνεις την δυσκολια στα μετρα σου πχ με τους εχθρους επιπεδου grounded αλλα με αφθονια στα items. Επεξ/σία 3 Μαϊου από icenex
comfuzio Δημοσ. 19 Μαϊου Δημοσ. 19 Μαϊου Να δούμε τι λέει και το patch 1.4 Patch 1.4 is out now for The Last of Us Part II Remastered! This update adds full support for NVIDIA DLSS 4 and contains various bug fixes based on player feedback. NVIDIA DLSS 4 includes the Transformer model for upscaling, which can be used with all NVIDIA RTX GPUs. This new upscaling algorithm offers more image stability, less ghosting, and improved anti-aliasing compared to the Legacy model which may offer better performance depending on the GPU. You can toggle between both models using the new Upscale Preset option in the Display Menu. For NVIDIA RTX 50-series users, Multi Frame Generation is now available. This feature can be used by enabling DLSS Frame Generation and adjusting the new Max Generated Frames option in the Display Menu. This patch also contains improvements related to AMD FSR Frame Generation and updates Intel XeSS upscaling to version 2.0.1. We've also addressed bugs related to controller functionality and various visual issues. Check out the patch notes below for all the details. The teams at Nixxes and Naughty Dog are closely monitoring player feedback and crash reports and are working on additional updates with more bug fixes and improvements. Thank you all for playing The Last of Us Part II on PC and sharing your feedback with us! Patch 1.4 Release Notes - v1.4.10515.0636 Integrated NVIDIA DLSS 4 with Transformer model for upscaling and Multi Frame Generation for supported GPUs. Added menu option to toggle between Legacy and Transformer models for NVIDIA DLSS upscaling. Added Max Generated Frames menu option to control the number of generated frames when using Multi Frame Generation on NVIDIA RTX 50-series GPUs. Resolved a bug that caused severe ghosting when using FSR Frame Generation. Addressed an issue where AMD FSR Frame Generation did not generate new frames. Updated Intel XeSS upscaling to version 2.0.1. Addressed an issue where DualSense rumble did not function when connected wirelessly via Bluetooth. Resolved a bug that caused flickering in hair, trees and snow when Depth of Field was enabled. Fixed a bug where tutorials involving the weapon cross would not show a ‘hold middle mouse button’ prompt. Addressed a bug related to a missing material, that made a window in Seattle Downtown seem traversable. Resolved a bug that caused different mirrors in The Farm to have different image quality. Moved the option to toggle between Default and Reduced Gore from Combat Accessibility to the Graphics Menu. Fixed a bug that made it appear as though Ellie had a knife on her back during The Chalet when certain skins were equipped. Resolved a bug that caused the camera to clip through a building in The Seraphites, allowing players to see out of bounds. Fixed bugs related to texture loading following interactions at certain locations. Various localization text related updates and corrections. Various bug fixes related to ultrawide cinematics. Various accessibility bug fixes. Stability improvements. If you encounter any issues after updating, please contact Nixxes Support and supply the requested files, to help us gather more data and insights.
Arkin Δημοσ. 19 Μαϊου Δημοσ. 19 Μαϊου DLSS 4 MFG βλεπω μπραβο ολα τα καλουδια το παιχνιδι για ενα αρτιο και smooth gameplay. Σκεφτομαι να δω τη 2η σεζον η να παιξω το παιχνιδι μιας και μετα την 1η σεζον δεν ξερω τι γινεται παρακατω μεχρι το τελος. Αν και εφαγα spoiler απο το 2η της σειρας.
Despotas Δημοσ. 19 Μαϊου Δημοσ. 19 Μαϊου 22 λεπτά πριν, Arkin είπε DLSS 4 MFG βλεπω μπραβο ολα τα καλουδια το παιχνιδι για ενα αρτιο και smooth gameplay. Σκεφτομαι να δω τη 2η σεζον η να παιξω το παιχνιδι μιας και μετα την 1η σεζον δεν ξερω τι γινεται παρακατω μεχρι το τελος. Αν και εφαγα spoiler απο το 2η της σειρας. Έχω παίξει το 1ο και μετά είδα τη σειρά. Έτσι λέω να κάνω και με το 2 αλλά θα περιμένω κι άλλο μήπως βγουν και άλλα patch.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα