Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, alexander098 είπε

Για τη πιστοποίηση έγιναν όλες οι εργασίες, δυστυχώς ο διαχειριστής απλά μας ανακοίνωσε ένα ποσό με καμία παραπάνω εξήγηση. Σε ευχαριστώ πολύ!

Όπως σε όλες τις δαπάνες έχεις δικαίωμα να ζητήσεις να δεις τη προσφορά

Εφόσον είναι για πιστοποίηση σίγουρα περιλαμβάνει αρκετές άλλες εργασίες που για την ηλικία του ανελκυστήρα μάλλον είναι νορμάλ

Πχ θέλει ρεγουλατορο(σε περίπτωση που ξεφύγει κάποιας ταχύτητας να ενεργοποίηση την αρπαγή ώστε να φρενάρει στις ράγες) κόστος αγοράς έχει κάνα 400-600

Σκάλες στο φρεάτιο, στοπ τύπου μανιτάρι 2 σταθερών θέσεων στο φρεάτιο, κονβιοδοχο συντήρησης πάνω από το θάλαμο, τα τζάμια στα μέσοπατωνατα πρέπει να καλυφθούν με λαμαρίνες, στο αντίβαρο κάτι πρέπει να μπει λαμαρίνα για τη προστασία του συντηρητή, πόδια θαλάμου ελαστικές επικαθισεις και είναι και πολλά ακόμα που ξεχνάω, εδώ μόνο σου έχω γράψει κάνα 700+ ευρώ σε υλικά

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Όπως σε όλες τις δαπάνες έχεις δικαίωμα να ζητήσεις να δεις τη προσφορά

Εφόσον είναι για πιστοποίηση σίγουρα περιλαμβάνει αρκετές άλλες εργασίες που για την ηλικία του ανελκυστήρα μάλλον είναι νορμάλ

Πχ θέλει ρεγουλατορο(σε περίπτωση που ξεφύγει κάποιας ταχύτητας να ενεργοποίηση την αρπαγή ώστε να φρενάρει στις ράγες) κόστος αγοράς έχει κάνα 400-600

Σκάλες στο φρεάτιο, στοπ τύπου μανιτάρι 2 σταθερών θέσεων στο φρεάτιο, κονβιοδοχο συντήρησης πάνω από το θάλαμο, τα τζάμια στα μέσοπατωνατα πρέπει να καλυφθούν με λαμαρίνες, στο αντίβαρο κάτι πρέπει να μπει λαμαρίνα για τη προστασία του συντηρητή, πόδια θαλάμου ελαστικές επικαθισεις και είναι και πολλά ακόμα που ξεχνάω, εδώ μόνο σου έχω γράψει κάνα 700+ ευρώ σε υλικά

Είναι λογικό για αυτές τις εργασίες (τις παραθέτω πιο κάτω) να ζητούν όλοι οι συντηρητές 9-10Κ και η αλλαγή θαλάμου είναι 1.5-1.8Κ έξτρα. Φυσικά οι τιμές χωρίς ΦΠΑ, αν θες απόδειξη άλλα 2-3Κ. Κάνεις δεν αναφέρει τα υλικά που θα χρησιμοποιήσει ούτε τις μάρκες. Υπάρχουν άλλες ακριβές και ποιοτικές όπως η Kleeman και άλλες πιο φθηνές. Όταν λέει εγκατάσταση inverter εννοεί και κινητήρα ή μόνο τον πίνακα;

Spoiler

1. Εγκατάσταση πόρτας υψηλής μηχανικής αντοχής στον θάλαμο, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ανθεκτικότητα της κατασκευής.

2. Τοποθέτηση φωτισμού ασφαλείας στον θάλαμο για την εξασφάλιση καλής ορατότητας σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης ή διακοπής ρεύματος.

3. Εγκατάσταση αμφίδρομης συσκευής επικοινωνίας που θα επιτρέπει συνεχόμενη σύνδεση με υπηρεσία άμεσης βοήθειας (σε στάδιο προεγκατάστασης).

4. Τοποθέτηση σήμανσης στον χώρο του μηχανοστασίου με αναφορές για τις θέσεις στάσης και τη φορά κίνησης του θαλάμου, καθώς και σκαλί για εύκολη πρόσβαση στη μηχανή του ανελκυστήρα και οδηγίες απεγκλωβισμού.

5. Επισκευή του ουρανού του θαλάμου και τοποθέτηση χειριστηρίου συντήρησης στην οροφή, το οποίο θα περιλαμβάνει διακόπτες για τη λειτουργία συντήρησης, διακόπτη ΣΤΟΠ σε δύο σταθερές θέσεις και κουμπιά κίνησης ανόδου και καθόδου.

6. Θα αντικατασταθούν λόγω φθοράς και επικινδυνότητας , τα συρματόσχοινα, με νέα συρματόσχοινα και θα τοποθετηθούν κώνοι για την στερέωση των συρματόσχοινων και στον κινητήρα θα τοποθετηθεί προστασία εξόδου των συρματόσχοινων για αποφυγή τραυματισμών και θα αντικατασταθεί λόγω φθοράς, η τροχαλία τριβής

7. Αντικατάσταση του πίνακα ελέγχου λόγω παλαιότητας και φθοράς, με νέο πίνακα τεχνολογίας inverter για πιο ομαλή κίνηση και ακρίβεια στη στάση.

8. Αντικατάσταση του καλωδίου που συνδέει τον θάλαμο με το φρεάτιο και τον πίνακα, λόγω φθοράς.

9. Εγκατάσταση ρεγουλατόρου (περιοριστήρα ταχύτητας) στο σύστημα ενεργοποίησης της αρπάγης, με ρύθμιση για ταχύτητα ενεργοποίησης μέχρι 0,3 m/sec μεγαλύτερη από την ονομαστική ταχύτητα καθόδου.

10. Εγκατάσταση φωτισμού στο φρεάτιο για βελτιωμένη ορατότητα και ασφαλέστερη λειτουργία.

11. Τοποθέτηση προειδοποιητικής σήμανσης ή διαχωριστικού στον πυθμένα του φρεατίου, μεταξύ θαλάμου και αντίβαρου, με ένδειξη “ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΝΤΙΒΑΡΑ”.

12. Αντικατάσταση κλειδαριών στο φρεάτιο με κλειδαριές διπλής ασφαλείας για αυξημένη προστασία.

13. Άνοιγμα κατάλληλης οπής στις θύρες του φρεατίου για την δυνατότητα χειροκίνητης απασφάλισης της κλειδαριάς σε περίπτωση ανάγκης (απεγκλωβισμός).

14. Τοποθέτηση σκαλιού για εύκολη πρόσβαση στον πυθμένα του φρεατίου λόγω του μεγάλου βάθους.

15. Τοποθέτηση διακόπτη ΣΤΟΠ και διακόπτη φωτισμού κοντά στην είσοδο του φρεατίου για άμεσο χειρισμό σε περίπτωση ανάγκης.

16. Εγκατάσταση προσκρουστήρων στο κάτω μέρος του θαλάμου και του αντίβαρου, οι οποίοι θα ρυθμιστούν ώστε ο θάλαμος να σταματά εντός της ζώνης απομανδάλωσης.

17. Τοποθέτηση ποδιών προστασίας στο κατώφλι του θαλάμου για την προστασία του θαλάμου και της δομής από φθορές.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε εμας σε οικογενειακη οικοδομη τριων οροφοδιαμερισματων ο τεχνικος ειπε οτι δεν χρειαζεται ακομα. Η οικοδομη ειναι του 1993 και το ασανσερ σε παρα πολυ κατασταση.Μεγαλο ωστε να χωραει ανετα αμαξιδιο και εσωτερικες πορτες αν χρειαστει ειναι υδραυλικο κτλπ.

Πεταξε ενα βεβαια οτι αν χρειαστει κοστιζει 12χιλ. 
Δλδ γελασα δυνατα μπροστα του λεω με καμια παναγια. Αν θελει λεω το δικο μου 12χιλ τοτε σε κατι πολυκατοικιες του 80 και του 70 τι θελει να σου δωσουν ενα διαμερισμα απο την πολυκατοικια για πληρωμη?

Επεξ/σία από Backpacker
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Backpacker είπε

Σε εμας σε οικογενειακη οικοδομη τριων οροφοδιαμερισματων ο τεχνικος ειπε οτι δεν χρειαζεται ακομα. Η οικοδομη ειναι του 1993 και το ασανσερ σε παρα πολυ κατασταση.Μεγαλο ωστε να χωραει ανετα αμαξιδιο και εσωτερικες πορτες αν χρειαστει ειναι υδραυλικο κτλπ.

Πεταξε ενα βεβαια οτι αν χρειαστει κοστιζει 12χιλ. 
Δλδ γελασα δυνατα μπροστα του λεω με καμια παναγια. Αν θελει λεω το δικο μου 12χιλ τοτε σε κατι πολυκατοικιες του 80 και του 70 τι θελει να σου δωσουν ενα διαμερισμα απο την πολυκατοικια για πληρωμη?

Στην επαρχία είναι κανονικό καρτέλ καθώς υπάρχουν 3-4 το πολύ σε κάθε πόλη και όλοι δίνουν παρόμοιες τιμές. Ένας με το ζόρι μου έδωσε προσφορά. Μόλις του δίνω την διεύθυνση λέει «εσείς έχετε τον τάδε συντηρητή. Αν θέλω θα δώσω προσφορά» Δύο βδομαδες ακόμα την περιμένουμε 😅

  • Like 1
  • Sad 1
  • Moderators
Δημοσ.
3 ώρες πριν, vklon είπε

Είναι λογικό για αυτές τις εργασίες (τις παραθέτω πιο κάτω) να ζητούν όλοι οι συντηρητές 9-10Κ και η αλλαγή θαλάμου είναι 1.5-1.8Κ έξτρα. Φυσικά οι τιμές χωρίς ΦΠΑ, αν θες απόδειξη άλλα 2-3Κ. Κάνεις δεν αναφέρει τα υλικά που θα χρησιμοποιήσει ούτε τις μάρκες. Υπάρχουν άλλες ακριβές και ποιοτικές όπως η Kleeman και άλλες πιο φθηνές. Όταν λέει εγκατάσταση inverter εννοεί και κινητήρα ή μόνο τον πίνακα;

  Απόκρυψη περιεχομένων

1. Εγκατάσταση πόρτας υψηλής μηχανικής αντοχής στον θάλαμο, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ανθεκτικότητα της κατασκευής.

2. Τοποθέτηση φωτισμού ασφαλείας στον θάλαμο για την εξασφάλιση καλής ορατότητας σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης ή διακοπής ρεύματος.

3. Εγκατάσταση αμφίδρομης συσκευής επικοινωνίας που θα επιτρέπει συνεχόμενη σύνδεση με υπηρεσία άμεσης βοήθειας (σε στάδιο προεγκατάστασης).

4. Τοποθέτηση σήμανσης στον χώρο του μηχανοστασίου με αναφορές για τις θέσεις στάσης και τη φορά κίνησης του θαλάμου, καθώς και σκαλί για εύκολη πρόσβαση στη μηχανή του ανελκυστήρα και οδηγίες απεγκλωβισμού.

5. Επισκευή του ουρανού του θαλάμου και τοποθέτηση χειριστηρίου συντήρησης στην οροφή, το οποίο θα περιλαμβάνει διακόπτες για τη λειτουργία συντήρησης, διακόπτη ΣΤΟΠ σε δύο σταθερές θέσεις και κουμπιά κίνησης ανόδου και καθόδου.

6. Θα αντικατασταθούν λόγω φθοράς και επικινδυνότητας , τα συρματόσχοινα, με νέα συρματόσχοινα και θα τοποθετηθούν κώνοι για την στερέωση των συρματόσχοινων και στον κινητήρα θα τοποθετηθεί προστασία εξόδου των συρματόσχοινων για αποφυγή τραυματισμών και θα αντικατασταθεί λόγω φθοράς, η τροχαλία τριβής

7. Αντικατάσταση του πίνακα ελέγχου λόγω παλαιότητας και φθοράς, με νέο πίνακα τεχνολογίας inverter για πιο ομαλή κίνηση και ακρίβεια στη στάση.

8. Αντικατάσταση του καλωδίου που συνδέει τον θάλαμο με το φρεάτιο και τον πίνακα, λόγω φθοράς.

9. Εγκατάσταση ρεγουλατόρου (περιοριστήρα ταχύτητας) στο σύστημα ενεργοποίησης της αρπάγης, με ρύθμιση για ταχύτητα ενεργοποίησης μέχρι 0,3 m/sec μεγαλύτερη από την ονομαστική ταχύτητα καθόδου.

10. Εγκατάσταση φωτισμού στο φρεάτιο για βελτιωμένη ορατότητα και ασφαλέστερη λειτουργία.

11. Τοποθέτηση προειδοποιητικής σήμανσης ή διαχωριστικού στον πυθμένα του φρεατίου, μεταξύ θαλάμου και αντίβαρου, με ένδειξη “ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΝΤΙΒΑΡΑ”.

12. Αντικατάσταση κλειδαριών στο φρεάτιο με κλειδαριές διπλής ασφαλείας για αυξημένη προστασία.

13. Άνοιγμα κατάλληλης οπής στις θύρες του φρεατίου για την δυνατότητα χειροκίνητης απασφάλισης της κλειδαριάς σε περίπτωση ανάγκης (απεγκλωβισμός).

14. Τοποθέτηση σκαλιού για εύκολη πρόσβαση στον πυθμένα του φρεατίου λόγω του μεγάλου βάθους.

15. Τοποθέτηση διακόπτη ΣΤΟΠ και διακόπτη φωτισμού κοντά στην είσοδο του φρεατίου για άμεσο χειρισμό σε περίπτωση ανάγκης.

16. Εγκατάσταση προσκρουστήρων στο κάτω μέρος του θαλάμου και του αντίβαρου, οι οποίοι θα ρυθμιστούν ώστε ο θάλαμος να σταματά εντός της ζώνης απομανδάλωσης.

17. Τοποθέτηση ποδιών προστασίας στο κατώφλι του θαλάμου για την προστασία του θαλάμου και της δομής από φθορές.

 

Δυστηχως είναι στα νορμάλ οι τιμές που σου δίνουν

Όσο για τα ανταλακτικα Καλές χρυσές οι μεγάλες εταιρίες αλλά στην αγορά υπάρχουν φτηνότερα /και παράλληλα ποιοτικότερα εξαρτήματα

Πχ όπως είπα πάνω πίνακα ελέγχου ελλινικης κατασκευής (και πολύ καλή εξυπηρέτηση) θα τον πάρεις στα 2500 αντίστοιχος της εταιρίας που ανάφερες - πολύ πιο δύσχρηστος με υποχρέωση ο εγκατάστατης να αγοράσει έξτρα Controller για ρύθμιση /ανάγνωση βλαβών) κοστίζει κοντά στα 1200 ευρώ πάνω

Κλειδαριές (ο πυρός που ασφαλίζει τη πόρτα ώστε να μην ανοίγει όταν δουλεύει ο ανελκυστήρας) παίζουν αξιόλογες ελλινικης παραγωγής στα μισά λεφτά και κάτω από της παραπάνω εταιρίας +ότι αυτές έχουν δικές τους πλακέτες και βγάζουν αρκετές βλάβες

Ακόμα και ο ρεγουλατορος - ρυθμιστής ταχύτητας αγορά έχει σχεδόν διπλάσια

Αν και ελληνική εταιρία πλέον τα περισσότερα ανταλακτικα είναι φασόν Κίνας με συναρμολογηση Ελλάδα, που αν το πάρεις με το κινέζικο brand θα το πάρεις στο 1/10 της τιμής

1 ώρα πριν, vklon είπε

Στην επαρχία είναι κανονικό καρτέλ καθώς υπάρχουν 3-4 το πολύ σε κάθε πόλη και όλοι δίνουν παρόμοιες τιμές. Ένας με το ζόρι μου έδωσε προσφορά. Μόλις του δίνω την διεύθυνση λέει «εσείς έχετε τον τάδε συντηρητή. Αν θέλω θα δώσω προσφορά» Δύο βδομαδες ακόμα την περιμένουμε 😅

Γενικά το καρτέλ υπάρχει από άποψη ότι όλοι είναι γνωστοί και δύσκολα περνει ο ένας συντήρηση του άλλου για να μην ξεκινήσει "πολεμος" και κυνηγάνε να κλείσει ο ένας τον άλλο

Να λέτε ευχαριστώ που δεν τηρούν τιμές των συνδέσμων σε συντηρήσεις /επισκευές

Αν και τώρα που όλες οι μεγάλες εταιρίες ξεκίνησαν σκούπα και κλείνουν γραφεία που είχαν οφειλές - περνώντας της συντηρήσεις τους για να σβήσουν το χρέος - ήδη Θεσσαλονίκη έχουν κλείσει καμία 30 γραφεία

Όσο αυξάνουν το ποσοστό τους στη συντήρηση θα δείτε τιμές να πάνε στο Θεό, και συντηρήσεις των 30-40 ευρώ να πάνε στον επόμενο μήνα στο 80-100 ή 60 με συμβόλαιο, βέβαια οι μεγάλες εταιρίες χρεώνουν επίσκεψη και δεν παίζει κάηκε το λαμπάκι Έλα άλλαξε το τώρα και να έρχεται τζάμπα ο άλλος, η μεγάλοι ναι θα έρθουμε 35+φπα η επίσκεψη +το ανταλακτικο

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, xsterg είπε

και εμενα αυτο ειναι ενα απο τα ερωτηματα μου. οταν μπαινει ανοιγομενη πορτα εστω και ελαχιστα θα μειωθει ο ωφελιμος χωρος της εισοδου. εαν ενα καροτσακι χωραει οριακα πριν, μετα δεν θα μπαινει καθολου. ειπα στους εγκαταστατες να βαλουμε αντι για πορτες φωτοκυταρο κουρτινα αλλα λενε οτι δεν το δεχεται ο κανονισμος. ετσι ειπαν. δεν ξερω εαν ειναι αληθεις η εαν το ειπαν για να βγαλουν περισσοτερα. 

Στην δικιά μου περίπτωση δεν  εχω πρόβλημα με το φάρδος της πόρτας  γιατί το αμαξιδιο που χρησιμοποιώ  δεν ειναι το κανονικό της που οριακά για 1 cm δεν χωράει (πορτα 62,5  αμαξίδιο 63,5 ) , αλλά το αμαξίδιο που κατεβαίνει σκάλες (εχω 8 σκαλιά μετα το ασανσέρ για να βγεί στον δρόμο)  και αυτο είναι πιο στενό... το πρόβλημα που έχω ειναι οτι  χωραει οριακά    και αν μπουν πορτες ορικα δεν θα χωραει αλλα και δεν θα υπάρχει ο χωρος να κλεισουν.

 

ΧωρίΔΣΔς τίτλο.jpg

5 ώρες πριν, Inuyasha είπε

Αν υπάρχει θέμα με καροτσάκι

Πας είτε σε τύπου Bus, είτε αν και πάλι δεν χωράει μπαίνει εσωτερική αυτόματη πόρτα (σαν συρόμενη)

 

Ευχαριστω για την απάντηση.

Αυτες μπορουν να μπουν σε υπάρχοντα  θαλαμίσκο η πρεπει να αλλαχθει;

  • Moderators
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, teot είπε

Στην δικιά μου περίπτωση δεν  εχω πρόβλημα με το φάρδος της πόρτας  γιατί το αμαξιδιο που χρησιμοποιώ  δεν ειναι το κανονικό της που οριακά για 1 cm δεν χωράει (πορτα 62,5  αμαξίδιο 63,5 ) , αλλά το αμαξίδιο που κατεβαίνει σκάλες (εχω 8 σκαλιά μετα το ασανσέρ για να βγεί στον δρόμο)  και αυτο είναι πιο στενό... το πρόβλημα που έχω ειναι οτι  χωραει οριακά    και αν μπουν πορτες ορικα δεν θα χωραει αλλα και δεν θα υπάρχει ο χωρος να κλεισουν.

 

ΧωρίΔΣΔς τίτλο.jpg

Ευχαριστω για την απάντηση.

Αυτες μπορουν να μπουν σε υπάρχοντα  θαλαμίσκο η πρεπει να αλλαχθει;

Και σε υπάρχοντα μπαίνουν με αρκετή δουλειά, κοίτα λογικά και οι σε συρόμενη θα πρέπει να πάτε αν είναι τόσο οριακά μπροστά αν και υπάρχει περίπτωση να σας καλύπτει και Bus αλλά έτσι κουτουρού δεν περνώ όρκο

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, vklon είπε

Στην επαρχία είναι κανονικό καρτέλ καθώς υπάρχουν 3-4 το πολύ σε κάθε πόλη και όλοι δίνουν παρόμοιες τιμές. Ένας με το ζόρι μου έδωσε προσφορά. Μόλις του δίνω την διεύθυνση λέει «εσείς έχετε τον τάδε συντηρητή. Αν θέλω θα δώσω προσφορά» Δύο βδομαδες ακόμα την περιμένουμε 😅

Αυτά και πολλά άλλα γίνονται στην επαρχία. Παλιά είχαμε απορρίψει μάστορες Έλληνες επειδή ζητούσαν πολλά και φέραμε Αλβανό, το έμαθαν μετά οι υπόλοιποι και δεν ερχόντουσαν μας έβαλαν σε black list. Τους βάλαμε και εμείς έκτοτε. Τιμές όλες συνενοημενες. Τώρα στα ασανσέρ, δεν ξέρω τι μπορείτε να κάνετε, μάλλον τίποτα. 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Και σε υπάρχοντα μπαίνουν με αρκετή δουλειά, κοίτα λογικά και οι σε συρόμενη θα πρέπει να πάτε αν είναι τόσο οριακά μπροστά αν και υπάρχει περίπτωση να σας καλύπτει και Bus αλλά έτσι κουτουρού δεν περνώ όρκο

Ευχαριστω

Περιμένουμε και απο τον συντηρητή να μας πει τι λύσεις υπάρχουν και την προσφορά... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πραγματικα ο καθενας ζηταει οτι θελει και οταν τους λες για μαρκες κλπ τα ψιλοχανουν.Πεφτει τρελο δαγκωμα!

Ηδη δυο ενοικοι απειλουν με αγωγες μηνυσεις εξωδικα εαν τυχων και δεν συμφωνησουν ολοι για την αναβαθμιση!

😂🤣

Επεξ/σία από gogkroj
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, gogkroj είπε

πραγματικα ο καθενας ζηταει οτι θελει και οταν τους λες για μαρκες κλπ τα ψιλοχανουν.Πεφτει τρελο δαγκωμα!

Ηδη δυο ενοικοι απειλουν με αγωγες μηνυσεις εξωδικα εαν τυχων και δεν συμφωνησουν ολοι για την αναβαθμιση!

😂🤣

Για της μάρκες δεν καταλαβαίνω λίγο το κόλλημα μιας και 8/10 από αυτές που θα σου πει ούτε θα της έχεις ακούσει ούτε προκειτε να βρεις αξιολόγηση κάπου

Ευτηχως η Ελλάδα έχει 7-8 πολύ δυνατά εργοστάσια που φτιάχνουν ανταλακτικα για ανελκυστήρες, που είναι κλάσεως ανώτερο και από τα φασόν που δουλεύει το μεγαλύτερο μέρος της Ευρώπης, αλλά και εννοείτε κλάσεως ανώτερα από τα ψευτο ανταλακτικα Κίνας

Πχ ρεγουλατορους - ρυθμιστές ταχύτητας από τους κορυφαίους είναι του παπαζωγλου(εργοστάσιο σιδνο εδώ Θεσσαλονίκη) φέρνει και ιταλικές μηχανές kone sicor που είναι από της καλύτερες που κυκλοφορούν

Ματθαίου, πολύ καλές κλειδαριές, αμορτισέρ θυρών (αυτό το ροδακι πάνω στις πόρτες, τα καλύτερα ψαλίδια (ηλεκτρομαγνητη για το άνοιγμα των κλειδαριων) και ένα σωρό άλλα

Stantech πίνακες χειρισμού ανελκυστήρα, από της κορυφαίες πλακέτες, τοπ inverter με την καλύτερη υποστήριξη από όλες της άλλες εταιρίες (δωρεάν συνεχή σεμινάρια στους εγκαταστατες για ότι νέα λειτουργία προσθέτει καθώς και σεμινάρια για αντιμετώπιση βλαβών και καλύτερο εντοπισμό)

Όπως είναι και αρκετά ακομα εργοστάσια

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 31/3/2025 στις 1:19 ΜΜ, topmar είπε

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα.

Πρόσφατα μας κόλλησε μια ανακοίνωση στο ασανσέρ, το συνεργείο συντήρησής του, για την υποχρέωση πιστοποίησης εκ νέου του ασανσέρ της οικοδομής μας (έτους 2007).

Από ότι κατάλαβα, είναι περισσότερο εισπρακτικός ο χαρακτήρας του μέτρου (για σχετικά νέες οικοδομές όπως η δική μας), μιας και το συνεργείο το συντηρεί κανονικά και δεν έχει αναφερθεί ποτέ πρόβλημα.

Το κόστος που μας έδωσαν είναι 250€ + ΦΠΑ και σχεδόν οι τιμές είναι πανομοιότυπες σε όλους όσους μας έδωσαν ως επιλογή πιστοποίησης (Μηχανολόγους Μηχανικούς) στην πόλη μας (καρτέλ;).

Το ζήτημα είναι ότι δεν έχει έρθει έγγραφο από τον Δήμο της πόλης, οπότε τι κάνουμε; Προχωράμε τώρα ή περιμένουμε έγγραφο από το Δήμο και μετά; 

Ο έλεγχος είναι υποχρεωτικός ανά 5 έτη. Αλλιώς υπάρχει πρόστιμο. Το λέει ο νόμος. Τωρα μην πιάσουμε κουβέντα γιατι να υπάρχει ο νόμος κ είμαστε υπεράνω νόμου κλπ.

Εφόσον το λέει ο νόμος, κλείνει το θέμα εκεί. 

Στις 31/3/2025 στις 8:13 ΜΜ, alexander098 είπε

Είναι λογικό για τοποθέτηση της πόρτας ασφαλείας στον ανελκυστήρα και την αλλαγή του πίνακα με νέο( με κουμπιά με μνήμη) να ζητούν όλοι 10.000€; Γίνεται να κοστίζει τόσο πολύ; (Ανελκυστήρας σε οικοδομή του 1980 περίπου)

 

Στις 31/3/2025 στις 10:11 ΜΜ, alexander098 είπε

Για τη πιστοποίηση έγιναν όλες οι εργασίες, δυστυχώς ο διαχειριστής απλά μας ανακοίνωσε ένα ποσό με καμία παραπάνω εξήγηση. Σε ευχαριστώ πολύ!

Πόρτα δεν είμαι σίγουρος ότι χρειάζεται. Εμείς μια χαρά περνάμε πιστοποίηση χωρίς να υπάρχει. ΝΑΙ ο ηλεκτρολογικός πίνακας πρέπει να αλλαχθεί. Και πάντα πάει πάνω απο 3000€ ανάλογα με το τι θα μπεί. 

Τωρα το αλλαγή πίνακα κ πληρώνω 10.000€ δεν μου λέει τίποτα σαν πληροφορία. Πρέπει να δούμε αναλυτικές εργασίες για να έχουμε εικόνα. Αλλά κ πάλι δεν μπορούμε να έχουμε ξεκάθαρη άποψη.

Κανονικά έπρεπε τόσα χρόνια να είχατε κάνει σταδιακά εργασίες κ να μην περιμένετε τελευταία στιγμή. Όμως ένας διαχειριστής πόσα να ξέρει κ πόσο να μπλέξει με τον καθένα που δεν θέλει να δώσει ένα €. Ε είναι μια καλή επιλογή να περιμένεις κ μόλις φτάσει το μαχαίρι στο λαιμό, να πληρώσουν όλοι. Αλλιώς όλοι θα γκρινιάζουν γιατι να πληρώσουν....

Στις 1/4/2025 στις 2:17 ΠΜ, Inuyasha είπε

οι μεγάλες εταιρίες ξεκίνησαν σκούπα και κλείνουν γραφεία που είχαν οφειλές - περνώντας της συντηρήσεις τους για να σβήσουν το χρέος - ήδη Θεσσαλονίκη έχουν κλείσει καμία 30 γραφεία

Όσο αυξάνουν το ποσοστό τους στη συντήρηση θα δείτε τιμές να πάνε στο Θεό, και συντηρήσεις των 30-40 ευρώ να πάνε στον επόμενο μήνα στο 80-100 ή 60 με συμβόλαιο, βέβαια οι μεγάλες εταιρίες χρεώνουν επίσκεψη και δεν παίζει κάηκε το λαμπάκι Έλα άλλαξε το τώρα και να έρχεται τζάμπα ο άλλος, η μεγάλοι ναι θα έρθουμε 35+φπα η επίσκεψη +το ανταλλακτικο

Χρωστάνε, που, οι συντηρητές? 

Γιατι κάτι μου βρωμάει με τον δικό μου. Ναι μια χαρά δουλειά κάνει, αλλά δεν θέλει ποτέ κατάθεση σε τράπεζα. Δίνει νόμιμη απόδειξη κανονικά όμως. 

  • Moderators
Δημοσ.
2 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Ο έλεγχος είναι υποχρεωτικός ανά 5 έτη. Αλλιώς υπάρχει πρόστιμο. Το λέει ο νόμος. Τωρα μην πιάσουμε κουβέντα γιατι να υπάρχει ο νόμος κ είμαστε υπεράνω νόμου κλπ.

Εφόσον το λέει ο νόμος, κλείνει το θέμα εκεί. 

 

Πόρτα δεν είμαι σίγουρος ότι χρειάζεται. Εμείς μια χαρά περνάμε πιστοποίηση χωρίς να υπάρχει. ΝΑΙ ο ηλεκτρολογικός πίνακας πρέπει να αλλαχθεί. Και πάντα πάει πάνω απο 3000€ ανάλογα με το τι θα μπεί. 

Τωρα το αλλαγή πίνακα κ πληρώνω 10.000€ δεν μου λέει τίποτα σαν πληροφορία. Πρέπει να δούμε αναλυτικές εργασίες για να έχουμε εικόνα. Αλλά κ πάλι δεν μπορούμε να έχουμε ξεκάθαρη άποψη.

Κανονικά έπρεπε τόσα χρόνια να είχατε κάνει σταδιακά εργασίες κ να μην περιμένετε τελευταία στιγμή. Όμως ένας διαχειριστής πόσα να ξέρει κ πόσο να μπλέξει με τον καθένα που δεν θέλει να δώσει ένα €. Ε είναι μια καλή επιλογή να περιμένεις κ μόλις φτάσει το μαχαίρι στο λαιμό, να πληρώσουν όλοι. Αλλιώς όλοι θα γκρινιάζουν γιατι να πληρώσουν....

Χρωστάνε, που, οι συντηρητές? 

Γιατι κάτι μου βρωμάει με τον δικό μου. Ναι μια χαρά δουλειά κάνει, αλλά δεν θέλει ποτέ κατάθεση σε τράπεζα. Δίνει νόμιμη απόδειξη κανονικά όμως. 

H εταιρία από το Κιλκίς εφάρμοσε την τεχνική των τραπεζών δίνω αβέρτα πράγματα επί πίστωση και όταν φτάσουν σε σημείο τα γραφεία να μην μπορούν να πληρώσουν πάω τους εξαγοράζω /κλείνω και περνώ της συντηρήσεις τους

Δημοσ.

σε περιπτωση που φτασουμε στο σημειο να πρεπει να γινει η αλλαγη με οτι συνεπαγεται

το ποσο πληρωμης πηγαινει με τα τμ του καθε σπιτιου η με τα διαμερισματα?

  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, stel106 είπε

σε περιπτωση που φτασουμε στο σημειο να πρεπει να γινει η αλλαγη με οτι συνεπαγεται

το ποσο πληρωμης πηγαινει με τα τμ του καθε σπιτιου η με τα διαμερισματα?

Ανάλογα τι γράφει τι καταστατικό σας για το μοιράζονται οι δαπάνες του ανελκυστήρα

Οι αλλαγές επισκευές θα γίνουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο το θέμα είναι ότι αν δεν δώσουν άλλη αναβολή τα συνεργεία δεν θα προλαβαίνουν και δεν υπάρχουν χέρια για δουλειά

Όσοι επιλέξουν να πάρουν το ρίσκο θα βρεθούν με πρόστιμα και σφράγισμα του ανελκυστήρα κάποιοι δήμοι εδώ Θεσσαλονίκη ήδη στέλνουν χαρτιά (ειδικά σε παλιότερες οικοδομές που δεν βγήκε άδεια για τον ανελκυστήρα αλλά τα κάνει με ελληνικές πατέντες)

Οι πιστοποίηση είναι και για την ασφάλεια του κόσμου αλλά και των τεχνικών από το 2004 πάνε αναβολή στην αναβολή καιρός να κάνει κάτι σωστά και αυτό το κράτος

Επίσης όσοι το καθυστερούν θα βρεθούν να τους ζητάνε περισσότερα Αύγουστο μπαίνει για ψήφισμα νέα οδηγία με αρκετά παραπάνω μέτρα

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...