Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, TitanX είπε

Αναφορικά με το κόστος , μοιραζεται ισα ανα διαμερισμα ή παει με τα χιλιοστάα?

χιλιοστά ανελκυστήρα με πληρωμή απο τους ιδιοκτήτες

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
3 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Άντε τώρα να κρίνεις αν όλα αυτά πρέπει να γίνουν ή οχι. Στον δικό μου ανελκυστήρα, σίγουρα δεν υπάρχουν όλα αυτά κ μια χαρά περνάει (ή έτσι μου είπαν τουλάχιστον) πιστοποίηση.

Πάντως αν θυμάμαι καλά, δεν επιλέξαμε Inverter γιατί έχει περισσότερες βλάβες κ μεγαλύτερο κόστος αποκατάστασης σε πλακέτες κλπ.

Τέλος επειδή είμαι δυστυχώς χρόνιος διαχειριστής σε 2 πολυκατοικίες, θα γράψω προς ενημέρωση κάτι που με είχε προβληματίσει μήνες κ έψαχνα. Πολυκατοικία 16 διαμερισμάτων vs 8. Στην 2η το ρεύμα ερχόταν πάντα 3πλάσιο ενώ είναι τα μισά διαμερίσματα. Οπότε 6πλάσια κατανάλωση. Τελικά ήταν το υδραυλικό ασανσέρ που έκανε τη δουλειά vs το κλασικό με συρματόσχοινα. Πολλαπλάσια κατανάλωση το υδραυλικό 

Θέλω να μου πεις τι είναι αυτό που νομίζεις ότι δεν έχει το δικό σου και παρόλα αυτά θα περάσει έλεγχο

Το inverter απλά ρυθμίζει την λειτουργία του κινητήρα, όσο δούλευα τουλάχιστον θέματα από το inverter κάθε αυτό δεν είχαμε και γενικά με το inverter έχεις αλλά πλεονεκτήματα (πολύ λιγότερες φθορές στο κινητήρα, γλυτώνεις της αλλαγές φερμουιτ εδώ ο κινητήρας σταματάει και μετά κλείνει το φρένο για να μην κουνηθεί άλλο -λειτουργεί σαν χειρόφρενο απλά κλείνει για να ασφαλίσει τη θέση του ανελκυστήρα-, λόγο της αλλαγής λειτουργίας του κινητήρα έχει λιγότερες φθορές, ακόμα και σε μηχανές μονής ταχύτητας δίνει σταδιακό σταμάτημα και όχι απότομο, και τέλος μικρότερη κατανάλωση στο ρεύμα βέβαια αυτό αγορά κυρίως οικοδομές με πολλές στάσεις και ενοίκους πχ κτήρια με γραφεία, αλλά ακόμα και σε μικρότερες οικοδομές βλέπεις τη διαφορά 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Inuyasha είπε

Θέλω να μου πεις τι είναι αυτό που νομίζεις ότι δεν έχει το δικό σου και παρόλα αυτά θα περάσει έλεγχο

 

Με μια πρωτη ματιά τα ακόλουθα. Για τα τεχνικά δεν ξέρω πχ  Ευκάμπτων Καλωδίων από το μηχανοστάσιο στο θάλαμο

  • Τοποθέτηση Φωτισμού φρέατος (ταινία led) καθ΄ όλο το μήκος του φρέατος.
  • Διακόπτη stop στην οροφή του θαλάμου
  •  Σειρήνας με λειτουργία από μπαταρία σε περίπτωση διακοπής ρεύματος.
Επεξ/σία από sphinxgr
Δημοσ.

Από ιδία πήρα μιας και είμαι διαχειριστής και γενικά δεν είμαι ευκολόπιστος θα σας αναφέρω 3 προσφορές για την ίδια μελέτη από 3 διαφορετικές εταιρείες (δεν θα τις αναφέρω).

1η η οποία είναι και η συντηρήτρια εταιρεία 7900€

2η 4900€

3η 2900€

 

και ακόμη ψάχνω να πάρω και άλλες προσφορές.

Σε ερώτηση σε άλλο thread που είχα κάνει αλλά δεν το βρισκω καθώς είχε μπει ένας ταλιμπαν μέσα και έγραφε μπούρδες.

Μου απαντούσαν οι περισσότεροι πως η τιμή είναι νορμάλ 7900€.

 

Αποτέλεσμα ψαχτείτε και μην ακούτε κανένα. Δεν μιλάμε για 100 200 ευρώ η διαφορά είναι 5000€

 

  • Moderators
Δημοσ.

Για μια γρήγορη μετάφραση 

1) αλλαγή φρένα βγαίνουν οι σιαγώνες και πάει σε φρένα να βάλει νέα φερμουιτ 

2)η μηχανή χάνει λάδια ή κάποιο κουζινετο κάνει θόρυβο (έχει φαγωθεί), ή ακόμα χειρότερα έχει κενά οπότε θέλει επισκευή 

3) συνήθως στα μηχανοστασια είχαν είτε περιστροφικο διακόπτη με ασφάλειες, είτε μαιχαιροτους πάλι με ασφάλειες, δεν γίνονται δεκτά μιας και έπαιζε πολύ πατέντα στις ασφάλειες όταν καιγόταν να βάζουν στο περίπου σύρματα από πολυκλωνα καλώδια η ακόμα χειρότερα να της γεφυρωνουν επειδή δεν βρίσκαν από τι καίγεται, επίσης πλέον θέλει ξεχωριστή μπριζα γιατί στα περισσότερα μηχανοστασια δεν υπήρχε και περνάν με πατέντες και γέφυρες πάνω από τους διακόπτες 

4)πίνακας χειρισμού κεντρικός πίνακας που κάνει τα πάντα να δουλεύουν όπως πρέπει, και εδώ είναι όλα τα κυκλώματα ασφαλείας (για εμένα εδώ η πρόταση είναι με inverter καθώς μόνο οι φθορές που γλυτώνεις από τη μηχανή βγάζουν τα λεφτά του, μικρό έξτρα bonus η μικρότερη γενική κατανάλωση)

5) φωτισμός φρεατιου παλιότερα βάζαν 1 καράβι χελώνα τέρμα πάνω και μια τέρμα κάτω μέσα στο φρεάτιο τελείως αρχηστο μιας και δεν έβλεπες τίποτε , οπότε πρέπει να υπάρχει ένα φωτισμός μέσα στο φρεάτιο για να μπορείς να δουλέψεις

6)εύκαμπτο καλώδιο από πίνακα στο θάλαμο (και κατ επέκταση στο φρεάτιο) νέα μέτρα ασφαλείας ανάγκη για περισσότερα καλώδια, η παίζει απλά το παλιό να έχει φθορές 

7)ρεβισιον όταν γίνεται συντήρηση και ο τεχνικός είναι πάνω στο θάλαμο πρέπει να μπορεί να μπορεί να ακυρώνει εσωτερικές/εξωτερικές μπουτωνιερεε και να έχει έλεγχο του ανελκυστήρα από εκεί 

8)ο συγκεκριμένος ανελκυστήρα έχει το μηχανοστασιο στο υπόγειο και στη ταράτσα υπάρχει τροχαλιοστασιο , τα ίδια με το 7 μιας και οι τροχαλίες θέλουν συχνό γρασάρισμα 

9)φωτιστικό ασφαλείας και σειρήνα για περίπτωση εγκλωβισμου

10)πόδια θαλάμου μπροστά στο θάλαμο στη κάτω μεριά παίζει λαμαρίνα σε περίπτωση απεγκλωβίσμου να μειώνει τη περίπτωση κάποιος να φύγει στο κενό 

11)όταν τα αντίβαρα είναι κολλητά με το θάλαμο επειδή παλιά για λόγους οικονομίας έβαζαν συρματοοδηγους (4 σύρματα) για να κρατάνε τα αντίβαρα οπότε επειδή χαλαρωνανε πολλές φορές έβρισκαν πάνω στο θάλαμο 

12)ελαστικές επικαθησεις σε περίπτωση που ξεφύγει προς τα κάτω ο θάλαμος να είναι πιο ομαλό (μιλάμε να φύγει κάνα 20 - 30 πόντους κάτω από το ισόγειο επειδή δεν έπιασε το φρένο σωστά η είναι φαγωμένα τα φερμουιτ) 

13)δεν ξέρω τι ακριβώς εννοεί εδώ, 

14)στο φρεάτιο κάτω από το ισόγειο πρέπει να υπάρχει διακόπτης 2 σταθερών θέσεων ώστε αν μπει ο συντηρητής να μπορεί να διακόψει την λειτουργία του ανελκυστήρα

15) πάνω στη μηχανή πρέπει να υπάρχει κάποιο σίδερο ώστε να μην μπορούν να φύγουν τα συρματοσχοινα 

54 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Με μια πρωτη ματιά τα ακόλουθα. Για τα τεχνικά δεν ξέρω πχ  Ευκάμπτων Καλωδίων από το μηχανοστάσιο στο θάλαμο

  • Τοποθέτηση Φωτισμού φρέατος (ταινία led) καθ΄ όλο το μήκος του φρέατος.
  • Διακόπτη stop στην οροφή του θαλάμου
  •  Σειρήνας με λειτουργία από μπαταρία σε περίπτωση διακοπής ρεύματος.

Το εύκαμπτο υπάρχει παντού στέλνει ρεύμα και εντολές 

Άντι για ταινία led μπορεί να υπάρχουν αλλού τύπου φωτιστικά ανα 3-4 μέτρα, με ταινία led πετυχαίνεις καλύτερο φωτισμό σε όλο το μήκος του φρεάτιου

Διακόπτης στοπ στην οροφή είναι με τη ρεβισιον δεν προκειτε να περάσει έλεγχο αν δεν υπάρχει πρέπει ο συντηρητής να έχει έλεγχο του ανελκυστήρα αν ανάβει από επάνω τα στοπ είναι τύπου μανιτάρι 2 σταθερών θέσεων

Σειρήνα δεν θέλει εξήγηση αν κάποιος μείνει μέσα επειδή συνήθως δεν παίζει σήμα να μπορεί να ενημερώσει (και πάλι αν τον ακούσουν) ότι κλείστηκε

 

34 λεπτά πριν, TitanX είπε

Από ιδία πήρα μιας και είμαι διαχειριστής και γενικά δεν είμαι ευκολόπιστος θα σας αναφέρω 3 προσφορές για την ίδια μελέτη από 3 διαφορετικές εταιρείες (δεν θα τις αναφέρω).

1η η οποία είναι και η συντηρήτρια εταιρεία 7900€

2η 4900€

3η 2900€

 

και ακόμη ψάχνω να πάρω και άλλες προσφορές.

Σε ερώτηση σε άλλο thread που είχα κάνει αλλά δεν το βρισκω καθώς είχε μπει ένας ταλιμπαν μέσα και έγραφε μπούρδες.

Μου απαντούσαν οι περισσότεροι πως η τιμή είναι νορμάλ 7900€.

 

Αποτέλεσμα ψαχτείτε και μην ακούτε κανένα. Δεν μιλάμε για 100 200 ευρώ η διαφορά είναι 5000€

 

Αναλυτική προσφορά αν δεν δω δεν μπορώ να ξέρω τι έχει βάλει η όχι ο καθένας 

Αλλά σε πολύ παλιές οικοδομές που δεν έχουν κάνει επισκευές, δηλαδή φτιάχνανε μόνο ότι χάλαγε και αυτό ίσα ίσα για να δουλέψει ο ανελκυστήρας δεν είναι παράλογο νούμερο

Όταν έχει τέτοιες διάφορες ξεκινάς αρχικά ζητώντας αναλυτικές προσφορές για να κάνεις σύγκριση και ζητάς να αναφερθεί και προέλευση ανταλλακτικών (έχει συρματοσχοινα Κίνας με 1 ευρώ τι μέτρο χωρίς καμία πιστοποίηση και έχει και συρματοσχοινα με 5+ ευρώ το μέτρο Γερμανίας Ιταλίας κτλ 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, TitanX είπε

Από ιδία πήρα μιας και είμαι διαχειριστής και γενικά δεν είμαι ευκολόπιστος θα σας αναφέρω 3 προσφορές για την ίδια μελέτη από 3 διαφορετικές εταιρείες (δεν θα τις αναφέρω).

1η η οποία είναι και η συντηρήτρια εταιρεία 7900€

2η 4900€

3η 2900€

 

και ακόμη ψάχνω να πάρω και άλλες προσφορές.

Σε ερώτηση σε άλλο thread που είχα κάνει αλλά δεν το βρισκω καθώς είχε μπει ένας ταλιμπαν μέσα και έγραφε μπούρδες.

Μου απαντούσαν οι περισσότεροι πως η τιμή είναι νορμάλ 7900€.

 

Αποτέλεσμα ψαχτείτε και μην ακούτε κανένα. Δεν μιλάμε για 100 200 ευρώ η διαφορά είναι 5000€

 

Από τα 10.000€-14.000€ που ζητάνε στη πόλη μου, βλέπω τη πρώτη προσφορά και ζηλεύω. Για τη 2η και 3η θα κερνουσαμε και διακοπές το γραφείο! 

  • Moderators
Δημοσ.

Όσοι θέλετε σοβαρές απαντήσεις ανεβάστε τη προσφορά το να γράφετε μόνο νούμερα δεν μου λέει κάτι 

Πχ κέντρο Θεσσαλονίκης ανελκυστήρας του 56, το μόνο που κράτησαν ήταν το φρεάτιο (είχε πολύ παλιού τύπου ράγες που η μύτη ήταν ημικύκλιο πχ που δεν υπάρχει αρπαγή να μπορεί να φρενάρει εκεί), θάλαμος ξύλινος - που πλέον θέλει φορμάικα, πίνακας ελέγχου τελείως χειροποίητος χωρίς κάποιο κουτί - φάση σε βλάβες έπρεπε να βρούμε το μάστορα που είχε 15+ χρόνια στη σύνταξη γιατί αλλιώς άκρη δεν βγάζαμε -

Με κόστος 25κ+ 

Και οικοδομές ίδιας χρονολογία που μέσα στα χρόνια κάναν σταδιακά αναβαθμίσεις πέρασαν με κόστος γύρω στα 1200 γιατί είχαν μείνει κάτι ψιλολογια να μπούνε 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 hours ago, Inuyasha said:

Όσοι θέλετε σοβαρές απαντήσεις ανεβάστε τη προσφορά το να γράφετε μόνο νούμερα δεν μου λέει κάτι 

Πχ κέντρο Θεσσαλονίκης ανελκυστήρας του 56, το μόνο που κράτησαν ήταν το φρεάτιο (είχε πολύ παλιού τύπου ράγες που η μύτη ήταν ημικύκλιο πχ που δεν υπάρχει αρπαγή να μπορεί να φρενάρει εκεί), θάλαμος ξύλινος - που πλέον θέλει φορμάικα, πίνακας ελέγχου τελείως χειροποίητος χωρίς κάποιο κουτί - φάση σε βλάβες έπρεπε να βρούμε το μάστορα που είχε 15+ χρόνια στη σύνταξη γιατί αλλιώς άκρη δεν βγάζαμε -

Με κόστος 25κ+ 

Και οικοδομές ίδιας χρονολογία που μέσα στα χρόνια κάναν σταδιακά αναβαθμίσεις πέρασαν με κόστος γύρω στα 1200 γιατί είχαν μείνει κάτι ψιλολογια να μπούνε 

 

 

Δεν έχω θέμα να τις σηκώσω, όμως επάνω έχουν τα στοιχεία των εταιρειών. Επιτρέπεται; 

  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, TitanX είπε

Δεν έχω θέμα να τις σηκώσω, όμως επάνω έχουν τα στοιχεία των εταιρειών. Επιτρέπεται; 

Σβήσε τα στοιχεία των εταιριών και γράψε προσφορά 1-2-3 

Το ιδανικό είναι εκτός της προσφορές των εταιριών να ανεβάσεις και τη ζητάει ο έλεγχος (της παρατηρήσεις που σας έδωσαν ώστε να δούμε αν κάποιος συντηρητής βάζει κάτι έξτρα) 

Δημοσ.

Ανοίγει τον Ιούλιο η πλατφόρμα απογραφής ανελκυστήρων, ώστε ως το τέλος Νοεμβρίου το ελληνικό κράτος να έχει για πρώτη φορά συνολική εικόνα καταγραφής και πιστοποίησης, όπως είπε ο Υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος, στο ΕΡΤΝews. 

 

Άρα η προθεσμία πλέον είναι στις 30 του Νοέμβρη. 

  • Moderators
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Gulik είπε

Ανοίγει τον Ιούλιο η πλατφόρμα απογραφής ανελκυστήρων, ώστε ως το τέλος Νοεμβρίου το ελληνικό κράτος να έχει για πρώτη φορά συνολική εικόνα καταγραφής και πιστοποίησης, όπως είπε ο Υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος, στο ΕΡΤΝews. 

 

Άρα η προθεσμία πλέον είναι στις 30 του Νοέμβρη. 

Δεν ισχύει αυτό ακόμα παράταση δεν δόθηκε 

Επίσης ακούγετε γιατί για την καταχώρηση θα πρέπει να έχει το πιστοποιητικό ο ανελκυστήρας, αλλά αυτό ακόμα είναι κουβέντες του αέρα δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση πως θα λειτουργήσει η πλατφόρμα 

Οπότε μέχρι νεωτέρας μετά της 30 του μήνα οι δήμοι μπορούν και το πιο πιθανό είναι να στέλνουν ραβασάκια στις οικοδομές 

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Δεν ισχύει αυτό ακόμα παράταση δεν δόθηκε 

Επίσης ακούγετε γιατί για την καταχώρηση θα πρέπει να έχει το πιστοποιητικό ο ανελκυστήρας, αλλά αυτό ακόμα είναι κουβέντες του αέρα δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση πως θα λειτουργήσει η πλατφόρμα 

Οπότε μέχρι νεωτέρας μετά της 30 του μήνα οι δήμοι μπορούν και το πιο πιθανό είναι να στέλνουν ραβασάκια στις οικοδομές 

 

Δεν ξέρω αν διάβασες όλη τη συνέντευξη, αλλά ερωτήθηκε και για αυτό το πράγμα ο Υπουργός και απάντησε ολοκάθαρα:

 

Δεν υφίσταται κανένα θέμα προστίμων, τόνισε ο κ. Θεοδωρικάκος εξηγώντας ότι μέχρι τώρα η διαδικασία απογραφής ήταν μία «κατακερματισμένη διαδικασία στους Δήμους, με διαφορετικά συστήματα και καθεστώς που δεν δούλευε επομένως δεν θα μπορούσε η διαδικασία να έχει ολοκληρωθεί ως τις 30 Ιουνίου και να επιβληθούν πρόστιμα σε αυτή την βάση».

Δημοσ.

Η πλατφορμα ειναι για εχουν τα στοιχεια των διαχειριστων να στειλουν κανα προστιμο.

Ο διαχειριστης ειναι που ειναι το κοροιδο της πολυκατοικιας, τωρα πλεον θα ειναι ο μαλ.... της χρονιας.

Σε αλλα νεα, στην αττικη η κατωτερη τιμη ενοικιασης διαμερισματων ασχετως τετραγωνικων και παλαιοτητας ακουμπαει σχεδον τα 500€. Βαλτε εξοδα και πιστοποιησεις στους ιδιοκτητες, αντεχουν και αλλο οι ενοικιαστες...

  • Moderators
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Gulik είπε

 

Δεν ξέρω αν διάβασες όλη τη συνέντευξη, αλλά ερωτήθηκε και για αυτό το πράγμα ο Υπουργός και απάντησε ολοκάθαρα:

 

Δεν υφίσταται κανένα θέμα προστίμων, τόνισε ο κ. Θεοδωρικάκος εξηγώντας ότι μέχρι τώρα η διαδικασία απογραφής ήταν μία «κατακερματισμένη διαδικασία στους Δήμους, με διαφορετικά συστήματα και καθεστώς που δεν δούλευε επομένως δεν θα μπορούσε η διαδικασία να έχει ολοκληρωθεί ως τις 30 Ιουνίου και να επιβληθούν πρόστιμα σε αυτή την βάση».

Οι σύνδεσμοι Θεσσαλονίκη και Αθήνα που έγινε ερώτηση δεν έχουν καμία επίσημη ενημέρωση ούτε κάποιο νέο φεκ ούτε τίποτα που να ακυρώνει την λήξη προθεσμίας τέλος του μήνα

Ο Δήμος Καλαμαριάς και του Ευόσμου έχουν στείλει αρκετά ραβασάκια ήδη, αυτό το θέμα με της πιστοποίησης έχει γίνει ανέκδοτο από το 2003 η 2004πάει από αναβολή σε αναβολή 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...