Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Billator είπε

Επειδή έκανα το λάθος αυτό και πας να κάνεις ακριβώς το ίδιο και εσύ, όταν θα βγει σε Production σε 5-10-30-100 καταστήματα θα καταλήξεις να δουλεύεις όλη μέρα για να λύνεις τα προβλήματα σε αυτόν που θα πουλάει τον εξοπλισμό και το support (που είναι λογικό και δεδομένο ότι πρέπει να το κάνεις αφού εσύ έχεις κάνει την ανάπτυξη του). ΔΩΡΕΑΝ.... 
Τα καταστήματα που ρωτάς είναι το καλύτερο τους να τους πεις κάτι τέτοιο, για αυτό είναι δεκτικοί, αν είναι.  
Επίσης πρέπει να φτιάξεις συμβόλαιο με το liability που θα έχεις εσύ όπου θα αναφαίρονται ξεκάθαρα και συγκεκριμένα οι υποχρεώσεις σου. 

Απλά μην το κάνεις στον ευατό σου αυτό εκτός και αν έχεις σκοπό να "εξαφανιστείς" ή να τους κρεμάσεις. Δεν υπάρχει Software που δεν χρήζει υποστήριξης / αναβάθμισης κλπ. Σίγουρα δεν μπόρεσες να ελέγξεις ούτε όλες τις μεταβλητές ούτε όλα τα πιθανά προβλήματα ούτε όλα τα πιθανά σενάρια που μπορεί να υπάρξουν. Η χρέωση κάποιου είδος support καλύπτει εσένα γιατί είναι δεδομένο ότι θα χρειαστεί να ξοδέψεις χρόνο, ο οποίος από ένα σημείο και μετά δεν θα αξίζει ούτε θα καλύπτεται από το one-time fee που θα το δίνεις, επίσης δίνει ασφάλεια στην άλλη πλευρά ότι θα είσαι πάντα διαθέσιμος και για αυτό ΟΛΟΙ πληρώνουν στο τέλος το support..

Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες. Το θέμα είναι τι ποσό θα ήταν μια πραγματικά ανταγωνιστική τιμή για κάτι τέτοιο συμπεριλαμβάνοντας και τον σέρβερ που το κόστος του είναι στα 150 ευρώ. 

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/1/2025 στις 6:01 ΜΜ, Donacgreece είπε

Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες. Το θέμα είναι τι ποσό θα ήταν μια πραγματικά ανταγωνιστική τιμή για κάτι τέτοιο συμπεριλαμβάνοντας και τον σέρβερ που το κόστος του είναι στα 150 ευρώ. 

Προσωπικά στην δική μου περίπτωση είδα πόσο πάει ο ανταγωνισμός ,ώστε να έχω άποψη για το τι είναι ανταγωνιστική τιμή, και μέσα από τους πελάτες που αποκτούσα σταδιακά αλλά και μεγάλη έρευνα που έκανα διαμόρφωσα τις τιμές μιας και κατάλαβα την αξία των υπηρεσιών και τον "αέρα" που έβαζαν οι εταιρείες (και γιατί υπήρχε ο "αέρας" αυτός) και προσάρμοσα τις τιμές. 

Επίσης στο δεύτερο συμπέρασμα που κατέληξα, αυτό ισχύει σε εμένα όπου η μερική παραμετροποίηση είναι υποχρεωτική, είναι ότι ΔΕΝ αξίζει για να μειώσω το κόστος (το δικό μου αλλα κυρίως του πελάτη) με την δημιουργία local host, γιατί όλα αυτά πρέπει να λειτουργούν 24/7 με αποτέλεσμα πάντα να υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο hardware ή στο δίκτυο ή στον χρήστη (ή στο ότι πιο random μπορείς να σκεφτείς) και να την "τρώω" εγώ μιας και το μπαλάκι κατέληγε με μαθηματική ακρίβεια σε εμένα. Μου πήρε 2 χρόνια για να τους γυρίσω σε cloud ή να σταματήσω τις συνεργασίες ομαλά σε όσους δεν ήθελαν cloud. 

Δεν σου τα λέω ούτε για να σε ζορίσω ούτε για να σε "τραβήξουν" πίσω, ότι και αν αποφασίσεις πρέπει να τα έχεις αυτά στο μυαλό σου τα προβλήματα γιατί είναι σχεδόν δεδομένο ότι ίσως καταλήξεις να λειτουργείς έτσι και να χρεώσεις support (ή διάφορα recurring). 

Επεξ/σία από Billator
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Billator είπε

Προσωπικά στην δική μου περίπτωση είδα πόσο πάει ο ανταγωνισμός ,ώστε να έχω άποψη για το τι είναι ανταγωνιστική τιμή, και μέσα από τους πελάτες που αποκτούσα σταδιακά αλλά και μεγάλη έρευνα που έκανα διαμόρφωσα τις τιμές μιας και κατάλαβα την αξία των υπηρεσιών και τον "αέρα" που έβαζαν οι εταιρείες (και γιατί υπήρχε ο "αέρας" αυτός) και προσάρμοσα τις τιμές. 

Επίσης στο δεύτερο συμπέρασμα που κατέληξα, αυτό ισχύει σε εμένα όπου η μερική παραμετροποίηση είναι υποχρεωτική, είναι ότι ΔΕΝ αξίζει για να μειώσω το κόστος (το δικό μου αλλα κυρίως του πελάτη) με την δημιουργία local host, γιατί όλα αυτά πρέπει να λειτουργούν 24/7 με αποτέλεσμα πάντα να υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο hardware ή στο δίκτυο ή στον χρήστη (ή στο ότι πιο random μπορείς να σκεφτείς) και να την "τρώω" εγώ μιας και το μπαλάκι κατέληγε με μαθηματική ακρίβεια σε εμένα. Μου πήρε 2 χρόνια για να τους γυρίσω σε cloud ή να σταματήσω τις συνεργασίες ομαλά σε όσους δεν ήθελαν cloud. 

Δεν σου τα λέω ούτε για να σε ζορίσω ούτε για να σε "τραβήξουν" πίσω, ότι και αν αποφασίσεις πρέπει να τα έχεις αυτά στο μυαλό σου τα προβλήματα γιατί είναι σχεδόν δεδομένο ότι ίσως καταλήξεις να λειτουργείς έτσι και να χρεώσεις support (ή διάφορα recurring). 

Δε ξέρω αν στη δική μου περίπτωση είναι καλή λύση το cloud. Αν επιτρέπετε για τι Software μιλάμε στη περίπτωσή σου και για τι, όγκο πελατών. . .

Δημοσ.

Παιδιά δεν αξίζει cloud για τέτοιο software. Δεν θέλει κανένας επαγγελματίας να χάνει την υπηρεσία του αν πάθει κάτι το ίντερνετ ή να πρέπει να βρει 5G λύσεις. Αν είναι cloud, θα πρέπει να δώσεις και πακέτο λύση σε περίπτωση προβλήματος του ίντερνετ, που δεν είναι εφικτό. 

Για μένα θεωρώ ότι μια τιμή αγοράς χωρίς συνδρομή, θα καταλήξει μαύρη τρύπα, γιατί θα πρέπει να δίνεις υποστήριξη έτσι κι αλλιώς, και θα καταλήξει να γίνει αφιλοκερδώς. Γι αυτό μια συνδρομή σε κάποιο ρεαλιστικό ποσό, ίσως λίγο κάτω από τον ανταγωνισμό να ήταν καλύτερη. Για το hardware, προφανώς θα πρέπει να το χρεώνεις ξεχωριστά σαν υπηρεσία, και κάθε υποστήριξη στο hardware θα πρέπει να είναι χρεώσιμη. Πιθανόν θα μπορείς να προσφέρεις και δωρεάν αναβαθμίσεις, και επειδή θα έχεις ownership στο hardware, θα μπορούσαν να είναι και αυτοματοποιημένες. Όπως και να χει, λύσεις υπάρχουν σε όλα τα ζητήματα, το θέμα είναι να μπορείς να βρεις πελάτες για να ρολάρουν τα έσοδα.

Δημοσ.

Αφου εχεις φιλο με εστιατοριο, βρες τους major players της αγορας και βαλε τον φιλο να παρει προσφορες.

δες τι χρεωνουν + feature ιδεες που δεν εχεις ενδεχομενως.

 

επισης, κανε μια πολυ επιθετικη τιμολογιακη πολιτικη στους πρωτους 5-10 πελατες; Να αποκτισεις πελατεια και να λες πως εισαι σε Χ καταστηματα. 

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλή επιτυχία σε ότι κάνεις 

Εμπειρικά σου λέω να γνωρίζεις ότι ο κλάδος αυτός είναι ασταθής στις πληρωμές .

Μια πληρώνουν, δέκα τους ψάχνεις ειδικά σε εστιατόρια καφέ delivery. (Πιστόλι - πάρε τηλέφωνο από Δευτέρα να σου πω πότε θα πάρεις λεφτά)

Οπότε το πακέτο συνδρομής να το προσαρμόσεις έτσι ώστε να μην σε βάλουν μέσα και να υπάρχει διακοπή υπηρεσίας σε περίπτωση μη εξόφλησης.

Αυτά από εμένα.

 

 

  • Like 5
  • 1 μήνα μετά...
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μπραβο σου για την σχέδιαση και την υλοποίηση της εφαρμογής σου.

Χωρίς να θέλω να σου χαλάσω τον ενθουσιασμό δυστυχώς πας να μπλέξεις σε ένα στημένο παιχνίδι με νούμερο ένα εχθρό σου το ίδιο το κράτος.

Όσο εύχρηστη και βολική και να είναι η εφαρμογή σου δυστυχώς το κράτος απαιτεί για ότι και να παραγγέλνει ο πελάτης να κόβεται δελτίο παραγγελίας με ΜΑΡΚ από το myData και η τελικη αποδειξη να συσχετιζεται με αυτα τα ΜΑΡΚ.

Άρα θα χρειαστεί σίγουρα διασύνδεση με το myData για να στελνεις τα δελτια παραγγελιας (εχεις κανει τοσο δουλεια αυτο μπορεις ανετα να το υλοποιησεις).

Μετά όμως θα πρέπει να συσχετίσεις τα ΜΑΡΚ με την απόδειξη. Δυστυχώς δεν μπορείς να εκδόσεις σε καταστήματα εστιάσεις αποδείξεις μέσω του myData. Αρα εκει θα πρεπει να βρεις εναν Παροχο να συνεργαστεις (και αυτα δεν ειναι τοσο δυσκολο. Κι επειδη εδω θα καταληξεις μην διαβασεις κανει το api του myData και ξεκινα κατευθειαν απο του παροχου.).

Και αφού πλέον θα μπορείς να κόψεις νόμιμα και δελτία παραγγελίας και αποδείξεις θα πεις τωρα μπορώ να το προωθήσω.

Δυστυχώς όμως δεν τελείωσες. 

Αφού θα μπορείς να κόψεις τις αποδείξεις απο την εφαρμογή σου μέσω του Παρόχου θα πρέπει να συνδέσεις και τα POS του πελάτη με την εφαρμογή. Και εδώ ή αποφασίζεις να παίξεις με ένα μόνο πάροχο POS για να κανείς την ζωή σου εύκολη περιορίζοντας όμως τους υποψήφιους πελάτες ή θα πρέπει να μάθεις πως θα σεταρεις κάθε POS που μπορεί να έχει ή να αποκτήσει ο υποψήφιος πελάτης σου.

Δυστυχως αυτή είναι η άδικη ελληνική  πραγματικότητα. Για μένα δε νομίζω ότι αξίζει να το προσπαθήσεις. Αλλα επειδή η εφαρμογή σου φαίνεται να αξίζει ίσως να άξιζε μια πραγματική ευκαιρία να την προωθήσεις σε χώρες με λιγότερη ηλεκτρονική γραφειοκρατία.

Και αν προχωρήσεις ξεχνας εντελώς την εφάπαξ πληρωμή. Έχεις να κανείς με καταστήματα που δουλεύουν ολες τις ημέρες του χρόνου. Και θα θέλουν υποστήριξη οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Δεν είναι ένα εργαλείο που το πουλάς και φεύγεις. Είναι “ζωντανό”, και οι πελάτες περιμένουν real-time ανταπόκριση.

Δεν στα λεω για να στο χαλάσω. Αλλά για να πάρεις μια ιδέα τι σε περιμένει αν όντως θες να το παλεψεις.

  • Like 3
Δημοσ.
13 ώρες πριν, liakos14 είπε

Μπραβο σου για την σχέδιαση και την υλοποίηση της εφαρμογής σου.

Χωρίς να θέλω να σου χαλάσω τον ενθουσιασμό δυστυχώς πας να μπλέξεις σε ένα στημένο παιχνίδι με νούμερο ένα εχθρό σου το ίδιο το κράτος.

Όσο εύχρηστη και βολική και να είναι η εφαρμογή σου δυστυχώς το κράτος απαιτεί για ότι και να παραγγέλνει ο πελάτης να κόβεται δελτίο παραγγελίας με ΜΑΡΚ από το myData και η τελικη αποδειξη να συσχετιζεται με αυτα τα ΜΑΡΚ.

Άρα θα χρειαστεί σίγουρα διασύνδεση με το myData για να στελνεις τα δελτια παραγγελιας (εχεις κανει τοσο δουλεια αυτο μπορεις ανετα να το υλοποιησεις).

Μετά όμως θα πρέπει να συσχετίσεις τα ΜΑΡΚ με την απόδειξη. Δυστυχώς δεν μπορείς να εκδόσεις σε καταστήματα εστιάσεις αποδείξεις μέσω του myData. Αρα εκει θα πρεπει να βρεις εναν Παροχο να συνεργαστεις (και αυτα δεν ειναι τοσο δυσκολο. Κι επειδη εδω θα καταληξεις μην διαβασεις κανει το api του myData και ξεκινα κατευθειαν απο του παροχου.).

Και αφού πλέον θα μπορείς να κόψεις νόμιμα και δελτία παραγγελίας και αποδείξεις θα πεις τωρα μπορώ να το προωθήσω.

Δυστυχώς όμως δεν τελείωσες. 

Αφού θα μπορείς να κόψεις τις αποδείξεις απο την εφαρμογή σου μέσω του Παρόχου θα πρέπει να συνδέσεις και τα POS του πελάτη με την εφαρμογή. Και εδώ ή αποφασίζεις να παίξεις με ένα μόνο πάροχο POS για να κανείς την ζωή σου εύκολη περιορίζοντας όμως τους υποψήφιους πελάτες ή θα πρέπει να μάθεις πως θα σεταρεις κάθε POS που μπορεί να έχει ή να αποκτήσει ο υποψήφιος πελάτης σου.

Δυστυχως αυτή είναι η άδικη ελληνική  πραγματικότητα. Για μένα δε νομίζω ότι αξίζει να το προσπαθήσεις. Αλλα επειδή η εφαρμογή σου φαίνεται να αξίζει ίσως να άξιζε μια πραγματική ευκαιρία να την προωθήσεις σε χώρες με λιγότερη ηλεκτρονική γραφειοκρατία.

Και αν προχωρήσεις ξεχνας εντελώς την εφάπαξ πληρωμή. Έχεις να κανείς με καταστήματα που δουλεύουν ολες τις ημέρες του χρόνου. Και θα θέλουν υποστήριξη οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Δεν είναι ένα εργαλείο που το πουλάς και φεύγεις. Είναι “ζωντανό”, και οι πελάτες περιμένουν real-time ανταπόκριση.

Δεν στα λεω για να στο χαλάσω. Αλλά για να πάρεις μια ιδέα τι σε περιμένει αν όντως θες να το παλεψεις.

Καλησπέρα και σε ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σου.

Σχετικά με αυτό που ανέφερες – ότι είναι υποχρεωτικό τα δελτία παραγγελίας, ακόμη και για εσωτερική χρήση στο κατάστημα, να συνοδεύονται από MARK – απ’ όσο γνωρίζω κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Ή τουλάχιστον, δεν είναι υποχρεωτικό, ακριβώς επειδή πρόκειται για παραστατικά εσωτερικής διακίνησης. Έχω ήδη συμβουλευτεί τόσο λογιστή όσο και υπάλληλο της Εφορίας, και οι απαντήσεις που έλαβα και από τους δύο ήταν παρόμοιες προς αυτήν την κατεύθυνση.

Αν ωστόσο είσαι απολύτως βέβαιος για αυτό που λες, θα σε παρακαλούσα να μου δείξεις πού μπορώ να το δω επίσημα, καθώς κάτι τέτοιο αλλάζει σημαντικά τον σχεδιασμό μου.

Πέραν αυτού, για να είμαι και εγώ καλυμμένος από τη δική μου πλευρά κατά την πώληση του λογισμικού, ο πελάτης θα πρέπει να αποδέχεται τους όρους χρήσης που βρίσκονται εδώ: https://tablemaster.gr/. Σε αυτούς τους όρους διευκρινίζεται ότι δεν φέρω καμία ευθύνη στην περίπτωση που ο χρήστης δεν συμμορφώνεται με τη φορολογική νομοθεσία και δεν εκδίδει τις απαραίτητες αποδείξεις.

Ξέρω πολύ καλά τι ισχύει στην αγορά· απλώς δεν θέλω να πουλήσω ένα προϊόν και στο μέλλον να μου γυρίσει μπούμερανγκ, επειδή κάποιος ισχυρίστηκε ότι δεν ήξερα τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τη χρήση του.

Δημοσ.

Στην εστίαση αυτή την στιγμή παίζουν 2 ενδεχόμενα που είναι νόμιμα. ΦΗΜΑΣ Εστιατορίου ή Πάροχος. Αν κάποιος έχει παλιά ταμειακή μηχανή και κόβει απόδειξη για κάθε παραγγελιά πρέπει να την αλλαξει (νέα παράταση μέχρι 3/6/2025 και οχι για όλους).  

Τόσο οι ΦΗΜΑΣ όσο και οι πάροχοι είναι υποχρεωμένοι να στέλνουν real time τα δελτια παραγγελιας στην ΑΑΔΕ και να τα κλεινουν με την τελικη αποδειξη μεσα σε 24 ωρες. 

Οσο και να εξυπηρετει η εφαρμογή σου στην παραγγελιοληψία δεν μπορεί να ανταγωνιστει μια ολοκληρωμένη λύση που δυστυχώς γίνεται υποχρεωτική από το ίδιο το κράτος ακόμα και για πελάτες που θέλουν κάτι απλό να κάνουν την δουλειά τους. 

Αν δεις στην ΑΑΔΕ ή στο TaxHeaven, θα βρεις όλο το σχετικό υλικό, αλλά είναι χαώδες. Ακόμα και λογιστές ή υπάλληλοι ΔΟΥ δεν έχουν ξεκάθαρες απαντήσεις πολλές φορές.

Για κάθε μία απόφαση, βγαίνουν πολλαπλές διευκρινιστικές εγκύκλιοι, γιατί η εφαρμογή στην πράξη είναι περίπλοκη.

Ριξε μια ματια εδω για τις ΦΗΜΑΣ και τα δελτια παραγγελιας:

https://www.taxheaven.gr/news/70145/nea-paratash-aposyrshs-eafdss-kai-xrhshs-fhmas-estiatoriwn

https://www.taxheaven.gr/news/68292/tropopoihsh-ths-apofashs-gia-toys-paroxoys-hlektronikhs-timologhshs-deltio-paraggelias-estiashs-kai-ypoxrewsh-enarmonishs-entos-15-hmerwn-me-tis-nees-ekdoseis-mydata
 

Και επειδή απο την απάντηση σου βλέπω ότι δεν πτοείσαι εύκολα (και μπράβο σου) και θες να το παλέψεις πάρε προσφορές συνεργασιας από κανένα πάροχο ή/και προσπάθησε να συνεργαστείς με καμία εταιρία για ΦΗΜΑΣ.

Με πάροχο σίγουρα θα έχεις κέρδος προμήθεια από τα παραστατικά αλλά θα πρέπει να υλοποιησεις την αποστολή των παραστατικών (δεν είναι δύσκολα) και την διασύνδεση με τα POS (καλή επιτυχία σε αυτό :D ).

ΜΕ ΦΗΜΑΣ δεν έχω ιδέα τι παίζει αλλά νομίζω ότι την διασύνδεση με τα POS την αναλαμβάνει ο ΦΗΜΑΣ και στέλνει και τα δελτια οπότε παίζει να είναι πιο εύκολο.

Θα προσφέρεις ένα πραγματικά ανταγωνιστικό πακέτο με πολύ περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας.

Απλά να ξέρεις απέναντι σου έχεις μεγαθήρια όπως την softone (που εξαγορασε την sunsoft) και την EPSILON NET. Οι οποιες εχουν και την αμεριστη υποστηριξη απο το κρατους.  Αλλα και 5-10 πελατες να καταφερεις να τους παρεις εγω μαζι σου! 

Και ξεχνά την εφάπαξ χρέωση που έχεις. Δεν πουλάς τον χρόνο που ξόδεψες για να το φτιάξεις. Πουλάς τον χρόνο που θα χρειαστεί για να υποστηρίξεις τους χρήστες της εφαρμογής σου και την σχέση που θα έχεις με τους πελάτες σου. 

Α.. και κάτι ακόμα αν είσαι γραμμένος στο ΓΕΜΗ πρέπει να αναφέρεις τον αρ. ΓΕΜΗ στο site σου. Αλλιώς παίζει πρόστιμο 200-500 ευρώ.

https://www.taxheaven.gr/news/61080/gemh-kai-anagrafh-ariomoy-sta-entypa-etaireiwn-h-ypoxrewsh-den-katalambanei-apodeixeis-lianikhs-pwlhshs-h-timologia

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, liakos14 είπε

Στην εστίαση αυτή την στιγμή παίζουν 2 ενδεχόμενα που είναι νόμιμα. ΦΗΜΑΣ Εστιατορίου ή Πάροχος. Αν κάποιος έχει παλιά ταμειακή μηχανή και κόβει απόδειξη για κάθε παραγγελιά πρέπει να την αλλαξει (νέα παράταση μέχρι 3/6/2025 και οχι για όλους).  

Τόσο οι ΦΗΜΑΣ όσο και οι πάροχοι είναι υποχρεωμένοι να στέλνουν real time τα δελτια παραγγελιας στην ΑΑΔΕ και να τα κλεινουν με την τελικη αποδειξη μεσα σε 24 ωρες. 

Οσο και να εξυπηρετει η εφαρμογή σου στην παραγγελιοληψία δεν μπορεί να ανταγωνιστει μια ολοκληρωμένη λύση που δυστυχώς γίνεται υποχρεωτική από το ίδιο το κράτος ακόμα και για πελάτες που θέλουν κάτι απλό να κάνουν την δουλειά τους. 

Αν δεις στην ΑΑΔΕ ή στο TaxHeaven, θα βρεις όλο το σχετικό υλικό, αλλά είναι χαώδες. Ακόμα και λογιστές ή υπάλληλοι ΔΟΥ δεν έχουν ξεκάθαρες απαντήσεις πολλές φορές.

Για κάθε μία απόφαση, βγαίνουν πολλαπλές διευκρινιστικές εγκύκλιοι, γιατί η εφαρμογή στην πράξη είναι περίπλοκη.

Ριξε μια ματια εδω για τις ΦΗΜΑΣ και τα δελτια παραγγελιας:

https://www.taxheaven.gr/news/70145/nea-paratash-aposyrshs-eafdss-kai-xrhshs-fhmas-estiatoriwn

https://www.taxheaven.gr/news/68292/tropopoihsh-ths-apofashs-gia-toys-paroxoys-hlektronikhs-timologhshs-deltio-paraggelias-estiashs-kai-ypoxrewsh-enarmonishs-entos-15-hmerwn-me-tis-nees-ekdoseis-mydata
 

Και επειδή απο την απάντηση σου βλέπω ότι δεν πτοείσαι εύκολα (και μπράβο σου) και θες να το παλέψεις πάρε προσφορές συνεργασιας από κανένα πάροχο ή/και προσπάθησε να συνεργαστείς με καμία εταιρία για ΦΗΜΑΣ.

Με πάροχο σίγουρα θα έχεις κέρδος προμήθεια από τα παραστατικά αλλά θα πρέπει να υλοποιησεις την αποστολή των παραστατικών (δεν είναι δύσκολα) και την διασύνδεση με τα POS (καλή επιτυχία σε αυτό :D ).

ΜΕ ΦΗΜΑΣ δεν έχω ιδέα τι παίζει αλλά νομίζω ότι την διασύνδεση με τα POS την αναλαμβάνει ο ΦΗΜΑΣ και στέλνει και τα δελτια οπότε παίζει να είναι πιο εύκολο.

Θα προσφέρεις ένα πραγματικά ανταγωνιστικό πακέτο με πολύ περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας.

Απλά να ξέρεις απέναντι σου έχεις μεγαθήρια όπως την softone (που εξαγορασε την sunsoft) και την EPSILON NET. Οι οποιες εχουν και την αμεριστη υποστηριξη απο το κρατους.  Αλλα και 5-10 πελατες να καταφερεις να τους παρεις εγω μαζι σου! 

Και ξεχνά την εφάπαξ χρέωση που έχεις. Δεν πουλάς τον χρόνο που ξόδεψες για να το φτιάξεις. Πουλάς τον χρόνο που θα χρειαστεί για να υποστηρίξεις τους χρήστες της εφαρμογής σου και την σχέση που θα έχεις με τους πελάτες σου. 

Α.. και κάτι ακόμα αν είσαι γραμμένος στο ΓΕΜΗ πρέπει να αναφέρεις τον αρ. ΓΕΜΗ στο site σου. Αλλιώς παίζει πρόστιμο 200-500 ευρώ.

https://www.taxheaven.gr/news/61080/gemh-kai-anagrafh-ariomoy-sta-entypa-etaireiwn-h-ypoxrewsh-den-katalambanei-apodeixeis-lianikhs-pwlhshs-h-timologia

 

Σε ευχαριστώ και πάλι. Από όσα διαβάζω, συνεχίζω να μην εντοπίζω κάποιο πρόβλημα σε ένα σύστημα παραγγελιοληψίας που δεν συνδέεται με ταμειακή ή με το myDATA, αρκεί φυσικά το κατάστημα να διαθέτει ταμειακή μηχανή εστιατορίου που υποστηρίζει αυτή τη διασύνδεση. Παρόλα αυτά, τα δελτία παραγγελίας – απ’ όσο βλέπω – δεν είναι υποχρεωτικό να περιλαμβάνουν το MARK που ανέφερες.

Φυσικά δεν εκφέρω άποψη για το αν κάποιος επιλέγει ένα τέτοιο σύστημα, καθώς είναι λογικό να επιβαρύνει περισσότερο το προσωπικό, ειδικά σε περιόδους με αυξημένο φόρτο εργασίας. Αν τελικά το επιλέξει, φαντάζομαι θα είναι για δικούς του επιχειρηματικούς λόγους.

Αυτό που θέλω να γνωρίζω με βεβαιότητα, είναι ότι το δικό μου πρόγραμμα δεν θεωρείται παράνομο. Από όσο μπορώ να διαπιστώσω, δεν υπάρχει κάτι που να το καθιστά τέτοιο, εφόσον ο καταστηματάρχης γνωρίζει τις υποχρεώσεις του και συμμορφώνεται με τη νομοθεσία.

Από εκεί και πέρα, δεν αποκλείω να προσφέρω και πακέτα υποστήριξης, αλλά αυτά θα είναι ξεχωριστά από την αγορά του λογισμικού και πιθανώς να διαμορφώνονται κατά περίπτωση.

Η ιστοσελίδα δεν έχει ακόμα ανέβει επίσημα ούτε διαθέτει markeτ· απλώς αναφέρονται κάποιες ενδεικτικές τιμές. Η έναρξη της ατομικής επιχείρησής μου προγραμματίζεται εντός του μήνα, ώστε να μπορώ να εκδίδω τιμολόγια – τόσο για το συγκεκριμένο λογισμικό όσο και για κατασκευές ιστοσελίδων – και να είμαι πλήρως νόμιμος. Όταν ολοκληρωθεί, θα αναγράφεται κανονικά και ο αριθμός Γ.Ε.ΜΗ.

Προς το παρόν, δεν πωλείται τίποτα. Όσον αφορά τον ανταγωνισμό, γνωρίζω ότι είναι τεράστιος και σαφώς δεν προσπαθώ να ανταγωνιστώ μεγάλες εταιρείες. Αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι κάτι πιο προσιτό, εστιασμένο αποκλειστικά στην παραγγελιοληψία για μικρά καταστήματα που δεν έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν τα κόστη που ζητούν οι μεγάλες λύσεις της αγοράς.

Επεξ/σία από Donacgreece
  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μπράβο για την εφαρμογή πάντως.

Δείχνει λιτή, αλλά είναι πολύ ελκυστική στο μάτι (με μία γρήγορη ματιά που έριξα στα screenshots).

Ερώτηση, επειδή βλέπω ότι υπάρχουν πολλοί που υποστηρίζουν την επιλογή της υποστήριξης στη διάρκεια της χρήσης.

Πόσο μπορεί να χρεώσει κάποιος, κάτι που θα ζητήσει ο πελάτης;

Παράδειγμα, έρχομαι εγώ ως ο έχων ένα καφέ και λέω στον προγραμματιστή "θέλω να μου φτιάξεις ένα κουμπάκι, να το πατάω και να βλέπω ποιός σερβιτόρος παίρνει τις περισσότερες παραγγελίες". Η πληρωμή είναι εφ' άπαξ, ή με το μήνα, άσχετα αν χρειαστεί κάποιος τον προγραμματιστή;

Φτιάχνω κι εγώ κάτι αντίστοιχο σε Spring Boot (όχι εφαρμογή παραγγελιοληψίας, μην παρεξηγηθώ), για αυτό ρωτάω.

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Lanike71 είπε

Μπράβο για την εφαρμογή πάντως.

Δείχνει λιτή, αλλά είναι πολύ ελκυστική στο μάτι (με μία γρήγορη ματιά που έριξα στα screenshots).

Ερώτηση, επειδή βλέπω ότι υπάρχουν πολλοί που υποστηρίζουν την επιλογή της υποστήριξης στη διάρκεια της χρήσης.

Πόσο μπορεί να χρεώσει κάποιος, κάτι που θα ζητήσει ο πελάτης;

Παράδειγμα, έρχομαι εγώ ως ο έχων ένα καφέ και λέω στον προγραμματιστή "θέλω να μου φτιάξεις ένα κουμπάκι, να το πατάω και να βλέπω ποιός σερβιτόρος παίρνει τις περισσότερες παραγγελίες". Η πληρωμή είναι εφ' άπαξ, ή με το μήνα, άσχετα αν χρειαστεί κάποιος τον προγραμματιστή;

Φτιάχνω κι εγώ κάτι αντίστοιχο σε Spring Boot (όχι εφαρμογή παραγγελιοληψίας, μην παρεξηγηθώ), για αυτό ρωτάω.

 

Αρχικά, σε ευχαριστώ πολύ — αυτός ήταν ακριβώς ο στόχος μου κατά την υλοποίηση του λογισμικού: να είναι όσο το δυνατόν πιο λιτό, αλλά ταυτόχρονα αισθητικά ευχάριστο. Φυσικά, η αισθητική είναι κάτι υποκειμενικό, όμως προσπάθησα να επιτύχω μια ισορροπία μεταξύ λειτουργικότητας και οπτικής απλότητας.

Όσον αφορά το κομμάτι του support, είναι αυτονόητο πως χρειάζεται, αλλά θεωρώ πως μπορεί να προσφέρεται ως ξεχωριστό πακέτο. Προφανώς και δεν υπάρχει παρεξήγηση· όλοι γνωρίζουμε πως στον χώρο μας δεν υπάρχει "παρθενογένεση" — τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που φαντάζονται μερικοί.

Δε κατάλαβα τι ακριβώς είναι αυτό που θέλεις να φτιάξεις για να σε βοηθήσω. . .

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, Donacgreece είπε

 

Όσον αφορά το κομμάτι του support, είναι αυτονόητο πως χρειάζεται, αλλά θεωρώ πως μπορεί να προσφέρεται ως ξεχωριστό πακέτο. Προφανώς και δεν υπάρχει παρεξήγηση· όλοι γνωρίζουμε πως στον χώρο μας δεν υπάρχει "παρθενογένεση" — τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που φαντάζονται μερικοί.

Δε κατάλαβα τι ακριβώς είναι αυτό που θέλεις να φτιάξεις για να σε βοηθήσω. . .

Αν δηλαδή παρέχεις support σε κάποιον, θα πληρώνει ανά φορά ή ανά μήνα;

Όπως το παράδειγμα που ανέφερα παραπάνω.

Και αν δε χρειαστεί κάτι και το πρόγραμμα δουλεύει άψογα για όλο τον καιρό της χρήσης;

Ξέρεις, το οικονομικό καίει πολλούς αυτή την εποχή και όπως είπε και ένας συμφορουμίτης παραπάνω, μερικές φορές θα τους ψάχνεις να σε πληρώσουν.

Όχι, δε χρειάζομαι κάτι στην εφαρμογή που φτιάχνω. Για το support πήγαινε η ερώτησή μου.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Lanike71 είπε

Αν δηλαδή παρέχεις support σε κάποιον, θα πληρώνει ανά φορά ή ανά μήνα;

Όπως το παράδειγμα που ανέφερα παραπάνω.

Και αν δε χρειαστεί κάτι και το πρόγραμμα δουλεύει άψογα για όλο τον καιρό της χρήσης;

Ξέρεις, το οικονομικό καίει πολλούς αυτή την εποχή και όπως είπε και ένας συμφορουμίτης παραπάνω, μερικές φορές θα τους ψάχνεις να σε πληρώσουν.

Όχι, δε χρειάζομαι κάτι στην εφαρμογή που φτιάχνω. Για το support πήγαινε η ερώτησή μου.

Κατάλαβα. Όχι, αυτό που αναφέρεις δεν θεωρείται υποστήριξη – τουλάχιστον όχι με βάση τη δική μου οπτική. Συνεπώς, αυτό χρεώνεται επιπλέον. Δεν είναι εφικτό να τροποποιείται το πρόγραμμα κάθε φορά που κάποιος τρίτος έχει μια καινούρια ιδέα. Η υποστήριξη αφορά στη διασφάλιση ότι όλα λειτουργούν σωστά και χρεώνεται, ανεξαρτήτως αν χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί ή όχι.

Αν υπάρχει ανάγκη για κάποια προσαρμοσμένη υλοποίηση, τότε αυτό αξιολογείται ξεχωριστά και έχει επιπλέον κόστος, ανάλογα με την απαίτηση, και μόνο εφόσον συμφωνηθεί ρητά. Από εκεί και πέρα, αν αύριο ζητηθεί κάτι καινούριο, πρόκειται για νέα ανάγκη και θα αντιμετωπιστεί ως τέτοια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...