Προς το περιεχόμενο

Anava8mish ths X-treme

profiler

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Epeidh prin dyo meres eixa problima na bw me to kolpo tou agnanta kai molis ebena me petage , e3w , apofasisa na bw me to x-port opou kai mou ekane mia anaba8mish gyrw sta 75 kb - thn ekane profanws gia na antista8ei sto kolpo auto . Anyway , twra bainw me to xwin , opote den yparxei problima. <BR>Synxarhthria kai gia to neo look tou forum - apsogo kai leitourgikotato . Mono pros8este kai to xwin ekei pou leei x-treme kolpa smile.gif giati twra yparxei problima opws proeipa.Xairetw!!

Δημοσ.

--------------------------------------------<BR>profiler apo ti pleura mou<BR>exo steilei mail sto hall9000 <BR>gia to xwin.exe <BR>alla fenete mas egrapse sta @@ tou smile.gif<BR>(ektos an de to elave)<BR>-------------------------------------------

Δημοσ.

re paidia egw tin x-treme tin xrisimopoiousa mono gia to mail. alla twra me oles autes tis kolo anaba8miseis prepei na gamisane kai auto!!! smile.gif mipws 3erei kanenas giati 8 stis 10 fores den mopw nasteilw i na labw? exei kanenas allos to idio problima???<P>filika...<P>o0(eXistanZ)0

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...