Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, GodzillaCover said:

Γνωρίζω ότι είναι η εξαίρεση της εξαίρεσης, αλλά μου έχει συμβεί μια φορά να περάσω κόκκινο καταλαθος:

Παω μια μέρα, ίσως λίγο πάνω από το όριο ταχύτητας, αλλά δεν μπορείς να πεις ότι έτρεχα,  σε δρόμο που δεν ήξερα, παίρνω μια στροφή και 20 μέτρα (;) πιο μπροστά βλέπω κόκκινο φανάρι. 

Ο Σούπερμαν να ήμουν δεν υπήρχε περίπτωση να το έβλεπα πριν τη στροφή. Αν πλακωνόμουν στα φρένα όταν το είδα, θα σταμάταγα λίγο μετά το φανάρι, πιθανοτατα προλαβαίνοντας οριακά τη διασταύρωση.

Ευτυχώς είδα ότι δεν έστριβαν αμάξια απέναντι και δε χρειάστηκε να το δοκιμάσω. Αλλά ναι, έπρεπε να υπάρχει παλλόμενο πορτοκαλι πριν τη στροφή.

το εχω παθει και εγω καθαρα ήταν καθαρά δικια μου ευθηνη..... το οριο ηταν 50 και έγραφε απότομη στροφή (πινακιδα) (που κυμαίνει κόβεις)
εγω πήγαινα καμια 70 και δεν έκοψα καν στην στροφή..... και μόλις ειδα Φανάρι πλακώθηκα στα φρένα.....και προφανος το περασα κατα ενα αμαξι...... αν ερχοταν καποιος προφανος θα γινοματαν κομματια.....
ποιος φταει? ξεκαθαρα εγω και η μαλ... μου καθως πηγαινα 20 χιλιόμετρα παραπάνω (Αυτό  και μονό φτάνει για να μην σταματήσω εκει που πρέπει) + δεν έκοψα ποτέ στην στροφή (αν ειχα κόψει θα ειχα βγει με καμία 35 40 και θα σταμαγα κυριος.......

Συμπέρασμα...... Απλά δεν ακολούθησα το κοκ γιατι θεωρούσα οτι παω οκ για το σημείο.......

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 3
  • Απαντ. 504
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 ώρες πριν, kage είπε

Κυκλοφορει ενα βιντεακι π εχει γινει ατυχημα (π καλυπτουν 1 2 λωριδες)σε τυπικη χωρα με καμερες κ η αστυνομια σ λεει περνα απο δεξια απο Λεα κ ο κοσμος κατεβαινε μεσα στην βροχη χιονι κ σκεπαζει πινακιδες με σακουλες,παλτα γιατι τους φωτογραφιζουν οι καμερες σαν αντικανονικη κινηση... προφανως εδω θα τα προβλεπουν αυτα 😛

Αυτο που περιγράφεις είναι τραγικό και δείχνει ότι οι κάμερες, αν μπουν και αν εφαρμοστούν, θα κάψουν κόσμο και κοσμάκη. Θα κάψουν και όσους δεν παρανομούν (όπως το παράδειγμά σου ή ας πούμε αν προχωρήσεις μπροστά και πατήσεις γραμμή λόγω ασθενοφόρου - το τελευταίο είναι πραγματικό περιστατικό). Αν είναι τέτοια η κατάσταση, θα σκεφτούν πολλοί "μήπως να καλύπτω εξαρχής κάποια νούμερα στην πινακίδα;" Αν όντως μπουν 1500 κάμερες και γράφουν παντού για αστείες παραβάσεις ορίου >5χλμ, προφανώς θα είναι πολύ μικρότερες οι πιθανότητες να πετύχεις μπλόκο. Εμένα πάντως 16 χρόνια που οδηγώ μόνο 2 φορές με έχουν σταματήσει.

Δημοσ.

ο θεμα ειναι αν υπαρχει πολιτικη βουληση να εφαρμαστει ο κοκ και το 99% των διτροχων να χασουν το διπλωμα καθως και το 50+% των οδηγων 4τροχων,η παραβατικοτητα στην οδηγηση στη χωρα μας υφισταται σε γελοια υψηλο βαθμο.

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, dsi44 είπε

ο θεμα ειναι αν υπαρχει πολιτικη βουληση να εφαρμαστει ο κοκ και το 99% των διτροχων να χασουν το διπλωμα καθως και το 50+% των οδηγων 4τροχων,η παραβατικοτητα στην οδηγηση στη χωρα μας υφισταται σε γελοια υψηλο βαθμο.

Μην ξεχνάμε τα ποδήλατα και τα πατίνια στο 101%.

  • Like 4
Δημοσ.
2 hours ago, dsi44 said:

ο θεμα ειναι αν υπαρχει πολιτικη βουληση να εφαρμαστει ο κοκ και το 99% των διτροχων να χασουν το διπλωμα καθως και το 50+% των οδηγων 4τροχων,η παραβατικοτητα στην οδηγηση στη χωρα μας υφισταται σε γελοια υψηλο βαθμο.

οχι δεν υπαρχει πολιτικη βουληση. Απλα αν εφαρμοσουν τον νομο δεν θα ξαναβγουν κυβερνηση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, tzotzo είπε

οχι δεν υπαρχει πολιτικη βουληση. Απλα αν εφαρμοσουν τον νομο δεν θα ξαναβγουν κυβερνηση

Γιατί το λες αυτό; Θα τους ξαναψηφίσουν οι φίλοι που σε προηγούμενες σελίδες έδειξαν πόσο συμφωνούν με το νέο κοκ!🤣 

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ.

Δεν έχω διαβάσει όλες τις απαντήσεις, ελπίζω να μη γράφω κάτι που έχει ειπωθεί. Το όριο των 30 χαω σε κατοικημένες περιοχές ( στενά ) είναι απόλυτα λογικό και μπορεί να εξηγηθεί με λίγες μαθηματικές πράξεις. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Η ταχύτητα των 50 χαω ισούται με 50000( ταχύτητα ) / 3600 ( τα δευτερόλεπτα που έχει η ώρα ) = 13.88 μέτρα ανά δευτερόλεπτο.

Αντίστοιχα, η ταχύτητα των 30 χαω, ισούται με 8.33 μέτρα ανά δευτερόλεπτο.

Μιλάμε δηλαδή για σχεδόν τη μισή απόσταση που διανύεται ανά δευτερόλεπτο. Σιγά τα λάχανα, μπορεί να πει κάποιος.

Πάμε τώρα στην ουσία του πράγματος. Έστω ότι εμφανίζεται κάποιος κίνδυνος, ένας πεζός που θέλει να περάσει απέναντι, κάποιος που περνάει μια διασταύρωση, οτιδήποτε. Απαιτείται λοιπόν κάποιο χρονικό διάστημα αρχικά για να αντιληφθούμε τον κίνδυνο. Στη συνέχεια, απαιτείται ένα χρονικό διάστημα μέχρι να πάρουμε μια απόφαση και να ξεκινήσουμε την αντίδραση στον κίνδυνο, δηλαδή να φρενάρουμε ή να αλλάξουμε πορεία. Απο'κει και πέρα, εξαρτάται απο τη κατάσταση του οχήματός μας, καθώς και τη κατάσταση του δρόμου για να έχει αποτέλεσμα η αντίδρασή μας.

 

Σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα ( χρόνος συνειδητοποίησης του κινδύνου, χρόνος λήψης απόφασης, έναρξη αντίδρασης, ανταπόκριση οχήματος και οδοστρώματος ), το όχημα θα κινείται με ταχύτητα Χ μέτρων ανά δευτερόλεπτο.

 

Η αλλαγή λοιπόν του ορίου ταχύτητας απο 50 σε 30 χαω, σημαίνει ότι έχουμε το διπλάσιο περιθώριο για να αποφύγουμε ένα ατύχημα. Αν ( ιδανικά ) απαιτούνται 3 δευτερόλεπτα μέχρι να ακινητοποιηθεί το όχημά μας, αυτό σημαίνει ότι με 30 χαω το όχημά μας θα έχει διανύσει 3x8=24 μέτρα, ενώ με 50 χαω, θα έχει διανύσει 3x13.88=41.66 μέτρα. Αν ο κίνδυνος βρίσκεται σε απόσταση 25 μέτρων, το όχημα θα έχει μπει σε διαδικασία ακινητοποίησης, θα έχει μειωθεί σημαντικά η ταχύτητά του πηγαίνοντας με 30 χαω, ενώ με 50 χαω, θα εμπλακούμε σε ατύχημα αφρενάριστοι, ούτε καν θα έχουμε προλάβει να καταλάβουμε τον κίνδυνο.

 

Αν βαριόμαστε ή δεν μπορούμε να τηρήσουμε ( μέγιστη ) ταχύτητα 30 χαω σε στενά, τότε μπορούμε να κάνουμε ένα καλό για τη κοινωνία και να πάψουμε να οδηγούμε. Το ίδιο ισχύει και αν απλά δεν μας αρέσει να ακολουθάμε κανόνες, συμπεριφερόμαστε σαν κακομαθημένα παιδάκια και ψάχνουμε δικαιολογίες. Γιατί, δεν είναι δικαιολογία το ότι βαριόμαστε μια τόσο χαμηλή ταχύτητα. Δεν είναι δικαιολογία το ότι μπορεί να πέσει κάποιος πίσω μας ( αφού είναι υποχρεωμένος να τηρεί το ίδιο όριο ταχύτητας και να κρατά και αποστάσεις ασφαλείας ). Ούτε είναι δικαιολογία το ότι βιαζόμαστε, μιας που μπορούμε να ξεκινήσουμε λίγο νωρίτερα και να φτάσουμε με ασφάλεια ( για όλους ) στον προορισμό μας και στην ώρα μας.

Στις 1/20/2025 στις 9:06 ΜΜ, manos08 είπε

Το κοκκαλωνω στο στοπ ( στη νοητή κάθετη γραμμή με τον δρόμο στο ύψος του στοπ) και ελέγχω εάν έρχεται άλλο όχημα. Στο 90% των περιπτώσεων σε στενά της Αθήνας, μόνο ο Σούπερμαν μπορεί να το κάνει.

Αν θυμάμαι καλά τον ΚΟΚ, αυτός ορίζει ότι πρέπει να σταματήσεις στη νοητή γραμμή Ή σε σημείο που να έχω ορατότητα για να ελέγξω τη κυκλοφορία στο δρόμο με τον οποίο διασταυρώνεται ο δικός μου. Επίσης, ο ΚΟΚ ορίζει πρέπει να παρκάρουμε ενάμισυ μέτρο μέσα απο την άκρη του πεζοδρομίου. Αν τηρείτο αυτό, τότε δεν θα χρειαζόταν να βγαίνουμε έξω απο τις διασταυρώσεις για να ελέγξουμε τη κυκλοφορία του κάθετου δρόμου, μιας που θα είχαμε επαρκή ορατότητα σταματημένοι στη νοητή γραμμή που αναφέρεις. Επομένως, δεν φταίει ο ΚΟΚ, αλλά το κούφιο μας το κεφάλι, ο ωχαδερφισμός, καθώς και η αντικοινωνική μας συμπεριφορά, το ότι κοιτάζουμε τη πάρτη μας, τί βολεύει εμάς και στα @@ μας οι υπόλοιποι. Αυτό είναι το πρόβλημα στη κοινωνία μας, γενικότερα. Το πρόβλημα στους δρόμους δεν είναι νομικό, είναι κοινωνικό. Είμαστε αλήτες, κακομαθημένοι, καρπαζοεισπράκτορες, που τρώμε ξύλο καθημερινά στη δουλειά, στο σπίτι μας και μόλις πιάνουμε τιμόνι, νόμιζουμε ότι είμαστε οι γαμ@ω, υπεράνω όλων, ότι πάψαμε να είμαστε καρπαζοεισπράκτορες και το τιμόνι του οχήματός μας, είναι το τιμόνι της ζωής μας. Κομπλεξάρες του κερατά είμαστε, γι'αυτό σκοτωνόμαστε στους δρόμους. Και δεν μας φταίνε οι κακές συνθήκες των δρόμων. Το ξερό μας το κεφάλι μας φταίει.

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 15/1/2025 στις 2:42 ΜΜ, Dinos1973 είπε

καλο θα κανει στην κινηση, αφου θα υπαρχουν τοσο πολλοι παραβατες οπου δεν θα κυκλοφορουν για 30 ημερες λογο αφαιρεσεις διπλωματος η κινηση θα μειωθει!

Μα ούτος ή αλλιώς δεν μπορείς να πας με παραπάνω ταχύτητα όταν έχει κίνηση.

Στις 16/1/2025 στις 2:47 ΜΜ, redbullboy είπε

Είναι δύσκολη συζήτηση αυτή, είναι κοινό μυστικό ότι όλα τα μηχανάκια είναι σταθμευμένα πάνω στα πεζοδρόμια και το πρωί στην δουλειά και το βράδυ στο σπίτι, αν όλοι αυτοι παρκαραν νόμιμα στον δρόμο, δεν θα έμενε δρόμος για τίποτα άλλο...

Επίσης είναι κοινό μυστικό οτί θυμούνται να παρκάρουν με το νόμιμο τρόπο όταν περιμένουν κάποιο αμάξι να έρθει…

Στις 17/1/2025 στις 12:42 ΠΜ, 1comment είπε

Και θα σου απαντήσω ότι το πρόστιμο για αυτή την παράβαση είναι τρελό και είναι το μεγαλύτερο στην Ευρώπη. Και ναι, παρότι δεν οδηγώ χωρίς ζώνη γιατί φοβάμαι, θεωρώ ότι δεν βάζεις σε κίνδυνο τρίτους αν δεν έχεις άλλους στο αμάξι προφανώς. Και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει αυτή η παράβαση να αντιμετωπίζεται το ίδιο όπως άλλες.

Δεν βάζεις σε κίνδυνο τρίτους αν χρειαστεί να πιάσεις κρεβάτι νοσοκομείου (πολλώ δεν μάλλον ΜΕΘ/ΜΑΦ) επειδή δεν φορούσες ζώνη λες;

Στις 19/1/2025 στις 12:13 ΜΜ, 1comment είπε

Είναι ρεμάλι όποιος σε μια άδεια λεωφόρο πάει με 55 αντί 50; Θες και τα λες ή σου ξεφεύγουν;

Αν κοιτάμε το κοντερ και όχι το δρόμο (που θα γίνει), τα τροχαία θα αυξηθούν κατά πάρα πολύ. Όπου τροχαίο, βάλε και την αντίστοιχη διακοπή κυκλοφορίας μέχρι να έρθουν τα όργανα, τους τραυματισμούς κλπ. Ξαναλέω αν οι κάμερες γράφουν για το όριο ταχύτητας στις λεωφόρους της Αθήνας και σε γράφουν ακόμα και για 5χλμ παραβίαση, η κατάσταση θα γίνει τραγική στους δρόμους. Δεν μιλάω για καμία άλλη παράβαση, μόνο για το όριο και τις κάμερες. 

Ενεργοποίησε το speed limiter τύπε. Δεν είναι διακοσμητικό αυτό το κουμπί.

14 ώρες πριν, BLiTzER είπε

Μην ξεχνάμε τα ποδήλατα και τα πατίνια στο 101%.

Αυτοί δεν έχουν δίπλωμα/άδεια για να τους τα πάρουν.

 

ΥΓ. Καμιά dashcam θα επιτρέψει ο νέος ΚΟΚ για να γλυτώσουμε από τους αλεπουδιάριδες;

  • Like 1
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Αυτοί δεν έχουν δίπλωμα/άδεια για να τους τα πάρουν.

Έχουν οχήματα, χρήματα. Υπάρχουν τρόποι. Φήμες λένε ότι κάποιος είδε κάποτε έναν ποδηλάτη που σταμάτησε στο κόκκινο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποιος κοκ? Εδω το 30% ΔΕΝ μπορει να υπολογίσει το Γ@@@ΜΕΝΟ ΟΓΚΟ του αυτοκινητου του..

Αλλοι βιάζονται λες τους περιμένει ο λεκλέρκ για κοντρα στη γωνία

Συμφωνω τα 30 ειναι τραγικα... Αλλα 60 ακομα και στα στενα που βλέπω ατομα να τρεχουν.. γιατι ρε παιδια?

Καλα μη πώ για τα μηχανάκια...

Επεξ/σία από Ribopaido
  • Sad 1
Δημοσ.
3 hours ago, 1comment said:

Γιατί το λες αυτό; Θα τους ξαναψηφίσουν οι φίλοι που σε προηγούμενες σελίδες έδειξαν πόσο συμφωνούν με το νέο κοκ!🤣 

Το ότι συμφωνούν με τον νέο κώδικα δεν σημαίνει ότι αυτό εφαρμόζεται, ή ότι εσύ έχεις δίκιο αυτομάτως.

 

Τα πάντα ξεκινάνε από την εκπαίδευση και τις σωστές υποδομές.

Και στην Ελλάδα δεν έχουμε τίποτα από τα δύο.

Μπροστά μου πριν 5 λεπτά, γλίστρησε μηχανή και έπεσε γιατί ο δρόμος κάτω ήταν γυαλί. Αυτός ο άνθρωπος πληρώνει τέλη, ΦΠΑ, φόρους και δεν ξέρει αν θα γυρίσει σπίτι του το βράδυ επειδή το κράτος δεν κάνει σωστά την δουλειά του.

 

O dpg  οδηγάει σαν τρελός και βγάζει βίντεο ταυτόχρονα. Είδες να τον πιάνουν ή να του παίρνουν το δίπλωμα; 

Και άλλα παραδείγματα.

 

Δημοσ.
8 minutes ago, tzotzo said:

Το ότι συμφωνούν με τον νέο κώδικα δεν σημαίνει ότι αυτό εφαρμόζεται, ή ότι εσύ έχεις δίκιο αυτομάτως.

 

Τα πάντα ξεκινάνε από την εκπαίδευση και τις σωστές υποδομές.

Και στην Ελλάδα δεν έχουμε τίποτα από τα δύο.

Μπροστά μου πριν 5 λεπτά, γλίστρησε μηχανή και έπεσε γιατί ο δρόμος κάτω ήταν γυαλί. Αυτός ο άνθρωπος πληρώνει τέλη, ΦΠΑ, φόρους και δεν ξέρει αν θα γυρίσει σπίτι του το βράδυ επειδή το κράτος δεν κάνει σωστά την δουλειά του.

 

O dpg  οδηγάει σαν τρελός και βγάζει βίντεο ταυτόχρονα. Είδες να τον πιάνουν ή να του παίρνουν το δίπλωμα; 

Και άλλα παραδείγματα.

 

Ε από την άλλη θα σου πω εγώ ότι δεν μπορεί το κράτος να φροντίζει να μην υπάρχει πάγος σε κάθε δρόμο. Φροντίζει να τους συντηρεί, να τους αποχιονίζει, να στρώνει αλάτι όποτε χρειάζεται κλπ (εντάξει λέμε τώρα, ούτε τα μισά δεν κάνει), αλλά δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω. 

Και αλήθεια σου λέω, το έχω ζήσει αυτό όταν ήμουν διανομέας και πηγαινα όσο πιο αργά μπορούσα ώστε αν πέσω (που όσο έμπειρος και αν είσαι κάποια στιγμή θα πέσεις στον πάγο) να μη σκοτωθώ. Αλλά δε φταίει το κράτος για αυτό.

Για τον DPG συμφωνώ.

  • Haha 2
Δημοσ.
37 minutes ago, GodzillaCover said:

Ε από την άλλη θα σου πω εγώ ότι δεν μπορεί το κράτος να φροντίζει να μην υπάρχει πάγος σε κάθε δρόμο. Φροντίζει να τους συντηρεί, να τους αποχιονίζει, να στρώνει αλάτι όποτε χρειάζεται κλπ (εντάξει λέμε τώρα, ούτε τα μισά δεν κάνει), αλλά δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω. 

Και αλήθεια σου λέω, το έχω ζήσει αυτό όταν ήμουν διανομέας και πηγαινα όσο πιο αργά μπορούσα ώστε αν πέσω (που όσο έμπειρος και αν είσαι κάποια στιγμή θα πέσεις στον πάγο) να μη σκοτωθώ. Αλλά δε φταίει το κράτος για αυτό.

Τι πάγους μου λες φίλε;

Στην Λάμπρου Κατσώνη στο ύψος της νέας Φιλαδέλφειας .

Χιλιάδες αυτοκίνητα και κυρίως φορτηγά περνάνε καθημερινά από αυτή την διασταύρωση. Λακούβες και άσφαλτος γυαλί.

  • Like 1
Δημοσ.

Οποιος λεει παω με 30 ειναι μια χαρα, ξεχναει οτι εδω μιλανε για οριο. Μεσα στα στενα των πολεων αν δειτε τα χλμ που πατε ειναι συνηθως 25-40. Ενα λογικο οριο ειναι λοιπον το 40. 

Το 30 ειναι μια λογικη ταχύτητα κινησης αλλα οχι για οριο. Οριο ειναι η ανω τιμη που προσπαθεις να αποφυγεις. Το ίδιο προβλημα εχουμε και στις εθνικες οδους. Οριο 120 ειναι αστειο, τα 120 ειναι η φυσιολογική ταχύτητα ταξιδιου. Οταν βαζεις ορια χαμηλοτερα απο την λογικη ο κοσμος τα αγνοει και μετα εφοσον ολοι ειναι παρανομοι ουτε εσυ μπορεις να κανεις αστυνομευση. 

Καποτε πρέπει τα ορια να συμβαδίσουν με τη λογικη. Πανε να κανουν το ιδιο λαθος που συνεχιζουν να κανουν και με τα ορια εκτος πολεων που ειναι ιδια απο τοτε που ο παππους μου οδηγουσε μοσκοβιτς.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, uniquegr said:

Δεν έχω διαβάσει όλες τις απαντήσεις, ελπίζω να μη γράφω κάτι που έχει ειπωθεί. Το όριο των 30 χαω σε κατοικημένες περιοχές ( στενά ) είναι απόλυτα λογικό και μπορεί να εξηγηθεί με λίγες μαθηματικές πράξεις. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Η ταχύτητα των 50 χαω ισούται με 50000( ταχύτητα ) / 3600 ( τα δευτερόλεπτα που έχει η ώρα ) = 13.88 μέτρα ανά δευτερόλεπτο.

Αντίστοιχα, η ταχύτητα των 30 χαω, ισούται με 8.33 μέτρα ανά δευτερόλεπτο.

Μιλάμε δηλαδή για σχεδόν τη μισή απόσταση που διανύεται ανά δευτερόλεπτο. Σιγά τα λάχανα, μπορεί να πει κάποιος.

Πάμε τώρα στην ουσία του πράγματος. Έστω ότι εμφανίζεται κάποιος κίνδυνος, ένας πεζός που θέλει να περάσει απέναντι, κάποιος που περνάει μια διασταύρωση, οτιδήποτε. Απαιτείται λοιπόν κάποιο χρονικό διάστημα αρχικά για να αντιληφθούμε τον κίνδυνο. Στη συνέχεια, απαιτείται ένα χρονικό διάστημα μέχρι να πάρουμε μια απόφαση και να ξεκινήσουμε την αντίδραση στον κίνδυνο, δηλαδή να φρενάρουμε ή να αλλάξουμε πορεία. Απο'κει και πέρα, εξαρτάται απο τη κατάσταση του οχήματός μας, καθώς και τη κατάσταση του δρόμου για να έχει αποτέλεσμα η αντίδρασή μας.

 

Σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα ( χρόνος συνειδητοποίησης του κινδύνου, χρόνος λήψης απόφασης, έναρξη αντίδρασης, ανταπόκριση οχήματος και οδοστρώματος ), το όχημα θα κινείται με ταχύτητα Χ μέτρων ανά δευτερόλεπτο.

 

Η αλλαγή λοιπόν του ορίου ταχύτητας απο 50 σε 30 χαω, σημαίνει ότι έχουμε το διπλάσιο περιθώριο για να αποφύγουμε ένα ατύχημα. Αν ( ιδανικά ) απαιτούνται 3 δευτερόλεπτα μέχρι να ακινητοποιηθεί το όχημά μας, αυτό σημαίνει ότι με 30 χαω το όχημά μας θα έχει διανύσει 3x8=24 μέτρα, ενώ με 50 χαω, θα έχει διανύσει 3x13.88=41.66 μέτρα. Αν ο κίνδυνος βρίσκεται σε απόσταση 25 μέτρων, το όχημα θα έχει μπει σε διαδικασία ακινητοποίησης, θα έχει μειωθεί σημαντικά η ταχύτητά του πηγαίνοντας με 30 χαω, ενώ με 50 χαω, θα εμπλακούμε σε ατύχημα αφρενάριστοι, ούτε καν θα έχουμε προλάβει να καταλάβουμε τον κίνδυνο.

 

Αν βαριόμαστε ή δεν μπορούμε να τηρήσουμε ( μέγιστη ) ταχύτητα 30 χαω σε στενά, τότε μπορούμε να κάνουμε ένα καλό για τη κοινωνία και να πάψουμε να οδηγούμε. Το ίδιο ισχύει και αν απλά δεν μας αρέσει να ακολουθάμε κανόνες, συμπεριφερόμαστε σαν κακομαθημένα παιδάκια και ψάχνουμε δικαιολογίες. Γιατί, δεν είναι δικαιολογία το ότι βαριόμαστε μια τόσο χαμηλή ταχύτητα. Δεν είναι δικαιολογία το ότι μπορεί να πέσει κάποιος πίσω μας ( αφού είναι υποχρεωμένος να τηρεί το ίδιο όριο ταχύτητας και να κρατά και αποστάσεις ασφαλείας ). Ούτε είναι δικαιολογία το ότι βιαζόμαστε, μιας που μπορούμε να ξεκινήσουμε λίγο νωρίτερα και να φτάσουμε με ασφάλεια ( για όλους ) στον προορισμό μας και στην ώρα μας.

Αν θυμάμαι καλά τον ΚΟΚ, αυτός ορίζει ότι πρέπει να σταματήσεις στη νοητή γραμμή Ή σε σημείο που να έχω ορατότητα για να ελέγξω τη κυκλοφορία στο δρόμο με τον οποίο διασταυρώνεται ο δικός μου. Επίσης, ο ΚΟΚ ορίζει πρέπει να παρκάρουμε ενάμισυ μέτρο μέσα απο την άκρη του πεζοδρομίου. Αν τηρείτο αυτό, τότε δεν θα χρειαζόταν να βγαίνουμε έξω απο τις διασταυρώσεις για να ελέγξουμε τη κυκλοφορία του κάθετου δρόμου, μιας που θα είχαμε επαρκή ορατότητα σταματημένοι στη νοητή γραμμή που αναφέρεις. Επομένως, δεν φταίει ο ΚΟΚ, αλλά το κούφιο μας το κεφάλι, ο ωχαδερφισμός, καθώς και η αντικοινωνική μας συμπεριφορά, το ότι κοιτάζουμε τη πάρτη μας, τί βολεύει εμάς και στα @@ μας οι υπόλοιποι. Αυτό είναι το πρόβλημα στη κοινωνία μας, γενικότερα. Το πρόβλημα στους δρόμους δεν είναι νομικό, είναι κοινωνικό. Είμαστε αλήτες, κακομαθημένοι, καρπαζοεισπράκτορες, που τρώμε ξύλο καθημερινά στη δουλειά, στο σπίτι μας και μόλις πιάνουμε τιμόνι, νόμιζουμε ότι είμαστε οι γαμ@ω, υπεράνω όλων, ότι πάψαμε να είμαστε καρπαζοεισπράκτορες και το τιμόνι του οχήματός μας, είναι το τιμόνι της ζωής μας. Κομπλεξάρες του κερατά είμαστε, γι'αυτό σκοτωνόμαστε στους δρόμους. Και δεν μας φταίνε οι κακές συνθήκες των δρόμων. Το ξερό μας το κεφάλι μας φταίει.

Δεν λέω ότι δεν συμφωνώ με το όριο των 30, απλά θα πω ότι με την λογική σου δεν βγαίνει σωστό νόημα γιατί αν το πάμε έτσι και σε ένα σενάριο που θα είχες δυστύχημα με τα 30 τα 20 θα το αποτρέπανε, και τα 10 ακόμα καλύτερα. Οκ κάπου πρέπει να μπει αυτό ο ριμαδι το όριο, ας είναι 30 km/h. 

 

Για το θέμα πάρκινγκ τώρα που βρίζεις και συχτιριζεις το στολίζεις τους συμπολίτες σου, για πες μας σε παρακαλώ τι λύση προτείνεις; Πες ότι αύριο γίνεσαι πρωθυπουργός, τι θα κάνεις; Θα γράψεις τους μισούς κατοίκους του Δήμου Ζωγράφου; Το 70% των κατοίκων στο Παγκράτι; Δεν υπάρχουν αρκετές θέσεις για όλους! Θα τους πεις κόψτε τον λαιμό σας; Άφησε το σπίτι σου και μείνε άλλου; Θα ρίξεις ευθύνες σε όποιους έδωσαν έγκριση για να χτίστουν τόσες πολυκατοικίες χωρίς πρόβλεψη για πάρκινγκ;

 

Άντε γιατί μερικοί μου φαίνεται, είστε εσείς οι κομπλεξικοι που επειδή  κάπως τα έφερε μοίρα, έχετε σπίτι με γκαράζ στα βόρεια προάστια, ή εκτός Αθήνας, νομίζετε ότι είστε οι έξυπνοι και όλοι οι άλλοι θέλουν να ταλαιπωρηθουν ή τους αρέσει που παρκάρουν πάνω σε στροφή με κυνδινο να γρατουνιστει, φύγει κάποιος καθρέφτης κτλ.

Επεξ/σία από manos08
  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...