skritikos Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Συν ότι τα clip-ons είναι ο δυσκολότερος τύπος τιμονιού για έναν αρχάριο. 2
tasoe Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 1 hour ago, Ace Of Spades said: Όσοι επιμένουμε στο να μην πάρει μηχανάκι του κουτιού, με clip on, είναι γιατί καλώς η κακώς θα πέσει το πρώτο μηχανάκι, έστω και από το στάντ, και είναι κρίμα. Καταρχάς το "θα πέσει" δεν είναι κανόνας. Δεν πήρα ποτέ καινούρια μηχανή γιατί "θα μου πέσει και θα κλαίω τα πλαστικά" αλλά δε μου έχει πέσει ποτέ καμία. Και δε νομίζω ότι είμαι η εξαίρεση. Δεύτερον, κάποιοι παίρνουν καινούρια πράγματα ρε παιδιά, και χάνουν λίγο στη μεταπώληση, έτσι πάει, δεν έχουμε όλοι τα ίδια έσοδα/έξοδα και κάποιοι απολαμβάνουν το καινούριο, το αμόλυντο, το "δικό τους", την εγγύηση κλπ κλπ. Έχω αλλάξει 4 μηχανάκια και κάθε φορά βγάζω σπυριά στη διαδικασία με τα τηλέφωνα, τις αγγελίες, ειδικά το να είμαι πωλητής αυτές οι ρομιές με τα παζάρια είναι το χειρότερό μου. Ο καθένας όπως τον βολεύει, ας την πάρει καινούρια, να πέσει ένα 500άρικο η αξία της με το που φύγει από την αντιπροσωπεία, και ας πέσει και άλλο ένα χιλιάρικο η αξία της όταν τη ρίξει καταλάθος στην πιλοτή του. Δε χάλασε ο κόσμος, αυτός ξέρει πόσα λεφτά βγάζει και αν τον παίρνει.
dpolal Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου Στις 6/2/2025 στις 4:33 ΜΜ, tasoe είπε Ο καθένας όπως τον βολεύει, ας την πάρει καινούρια, να πέσει ένα 500άρικο η αξία της με το που φύγει από την αντιπροσωπεία, και ας πέσει και άλλο ένα χιλιάρικο η αξία της όταν τη ρίξει καταλάθος στην πιλοτή του. Δε χάλασε ο κόσμος, αυτός ξέρει πόσα λεφτά βγάζει και αν τον παίρνει. Εκτός αν μιλάμε για HONDA, που είναι σαν τα iphone ένα πράμα και η αξία μεταπώλησης παραμένει σταθερή με το πέρασμα των χρόνων, μη σου πώ ότι αυξάνει κιόλας υπό προϋποθέσεις. 😁
iordanispetalidis Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου Καλησπέρα σας, μπορει να βρισκομαι σε λαθος θεμα αν ναι με συγχωρειται. Οδηγάω μηχανές και μηχανάκια από το 2016 (και παπάκια, και αυτόματα–σκούτερ, και μηχανές). Είμαι κάτοχος Yamaha XT660X Gen1 τα τελευταία 2 χρόνια και ενδιαφερόμουν να πάρω και μια δεύτερη, Honda CBR 600RR — γενικά κάτι τετρακύλινδρο — την οποία θα την έχω για καμιά βόλτα τις Κυριακές, χαλαρά, όχι για καθημερινή χρήση. Δεν σκοπεύω να πουλήσω το XTX, γιατί με βοηθάει στην καθημερινότητά μου. Ποια είναι η άποψή σας για τη CBR ως δεύτερη μηχανή με αυτή τη χρήση; Ή αν κάποιος έχει να μου προτείνει κάτι διαφορετικό; Να τονίσω ότι δεν είχα ποτέ στην κατοχή μου supersport μηχανή — έχω οδηγήσει, αλλά δεν έχω μεγάλη εμπειρία σε αυτή την κατηγορία. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
ulalume Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 9 λεπτά πριν, iordanispetalidis είπε Καλησπέρα σας, μπορει να βρισκομαι σε λαθος θεμα αν ναι με συγχωρειται. Οδηγάω μηχανές και μηχανάκια από το 2016 (και παπάκια, και αυτόματα–σκούτερ, και μηχανές). Είμαι κάτοχος Yamaha XT660X Gen1 τα τελευταία 2 χρόνια και ενδιαφερόμουν να πάρω και μια δεύτερη, Honda CBR 600RR — γενικά κάτι τετρακύλινδρο — την οποία θα την έχω για καμιά βόλτα τις Κυριακές, χαλαρά, όχι για καθημερινή χρήση. Δεν σκοπεύω να πουλήσω το XTX, γιατί με βοηθάει στην καθημερινότητά μου. Ποια είναι η άποψή σας για τη CBR ως δεύτερη μηχανή με αυτή τη χρήση; Ή αν κάποιος έχει να μου προτείνει κάτι διαφορετικό; Να τονίσω ότι δεν είχα ποτέ στην κατοχή μου supersport μηχανή — έχω οδηγήσει, αλλά δεν έχω μεγάλη εμπειρία σε αυτή την κατηγορία. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας! Αφού έχεις ήδη μηχανή τι πρόβλημα να έχεις. Αν σου αρέσει πάρτη εννοείται. Εγώ βέβαια θα προτείνα 1000 αντι 600 γιατί εκτός απο τα τέλη κυκλοφορίας όλα τα άλλα έξοδα είναι ίδια και στο 1000 έχεις πολύ μεγαλύτερη ροπή απο χαμηλά, καλύτερο γκάζι και στις περισσότερες περιπτώσεις καλύτερα περιφερειακά. 1
iordanispetalidis Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου 1 λεπτό πριν, ulalume είπε Αφού έχεις ήδη μηχανή τι πρόβλημα να έχεις. Αν σου αρέσει πάρτη εννοείται. Εγώ βέβαια θα προτείνα 1000 αντι 600 γιατί εκτός απο τα τέλη κυκλοφορίας όλα τα άλλα έξοδα είναι ίδια και στο 1000 έχεις πολύ μεγαλύτερη ροπή απο χαμηλά, καλύτερο γκάζι και στις περισσότερες περιπτώσεις καλύτερα περιφερειακά. Δεν σκέφτηκα να παω σε 1000 απο την αποψη της μικρης εμπειρίας μου σε supersport αλλα θα το κοιταξω αν ειναι να μην υπαρχει μεγαλη διαφορα.
ulalume Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου Το 1000 , σε οποιαδήποτε κατηγορία, στον δρόμο τα κάνει όλα καλύτερα. Στην πίστα ειναι άλλη κουβέντα αλλά δεν ειναι της παρούσης, άρα αν σου βγαίνει οικονομικά πήγαινε σε 1000. Η εμπειρία δεν θα κάνει διάφορα. Γνώμη μου. 1
BLiTzER Δημοσ. 1 Ιουνίου Δημοσ. 1 Ιουνίου Τα SS, εκτός αν μπαίνεις συχνά πίστα, είναι παντελώς άχρηστα. Πάρε ένα γυμνό να το χαίρεσαι.
majunior Δημοσ. 2 Ιουνίου Δημοσ. 2 Ιουνίου 10 ώρες πριν, iordanispetalidis είπε Καλησπέρα σας, μπορει να βρισκομαι σε λαθος θεμα αν ναι με συγχωρειται. Οδηγάω μηχανές και μηχανάκια από το 2016 (και παπάκια, και αυτόματα–σκούτερ, και μηχανές). Είμαι κάτοχος Yamaha XT660X Gen1 τα τελευταία 2 χρόνια και ενδιαφερόμουν να πάρω και μια δεύτερη, Honda CBR 600RR — γενικά κάτι τετρακύλινδρο — την οποία θα την έχω για καμιά βόλτα τις Κυριακές, χαλαρά, όχι για καθημερινή χρήση. Δεν σκοπεύω να πουλήσω το XTX, γιατί με βοηθάει στην καθημερινότητά μου. Ποια είναι η άποψή σας για τη CBR ως δεύτερη μηχανή με αυτή τη χρήση; Ή αν κάποιος έχει να μου προτείνει κάτι διαφορετικό; Να τονίσω ότι δεν είχα ποτέ στην κατοχή μου supersport μηχανή — έχω οδηγήσει, αλλά δεν έχω μεγάλη εμπειρία σε αυτή την κατηγορία. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας! Να φανταστώ μεταχειρισμένη θα πάρεις; Να έχεις υπ'όψη σου ότι με την κρίση, ο κόσμος σταμάτησε να παίρνει supersport γι'αυτό θα δεις ότι το 99% των αγγελιών είναι μέχρι 2008-2009. Αυτό σημαίνει ότι οι περισσότερες έχουν ακουμπίσει κάτω. Τις ελάχιστες που δεν έχουν, θα τις καταλάβεις από την τιμή. Αυτό από μόνο του δεν είναι κακό, αρκεί να καταλάβεις τι ζημιά έπαθε και κυρίως πως επισκευάστηκε. Το 1000 είναι πιο άνετο στην καθημερινότητα από το 600 αλλά είναι λιγάκι πιο βαρύ και έχει άλλα τέλη. Τα CBR του 07-08 ήταν τα πιο πολιτισμένα μηχανάκια στην κατηγορία τους.
iordanispetalidis Δημοσ. 2 Ιουνίου Δημοσ. 2 Ιουνίου 16 ώρες πριν, majunior είπε Να φανταστώ μεταχειρισμένη θα πάρεις; Να έχεις υπ'όψη σου ότι με την κρίση, ο κόσμος σταμάτησε να παίρνει supersport γι'αυτό θα δεις ότι το 99% των αγγελιών είναι μέχρι 2008-2009. Αυτό σημαίνει ότι οι περισσότερες έχουν ακουμπίσει κάτω. Τις ελάχιστες που δεν έχουν, θα τις καταλάβεις από την τιμή. Αυτό από μόνο του δεν είναι κακό, αρκεί να καταλάβεις τι ζημιά έπαθε και κυρίως πως επισκευάστηκε. Το 1000 είναι πιο άνετο στην καθημερινότητα από το 600 αλλά είναι λιγάκι πιο βαρύ και έχει άλλα τέλη. Τα CBR του 07-08 ήταν τα πιο πολιτισμένα μηχανάκια στην κατηγορία τους. Η αλήθεια είναι πως επειδή είχα να κοιτάξω σε αγγελίες αρκετά χρόνια supersport και μου έκαναν όντως εντύπωση οι τιμές τους, βέβαια ακόμα είμαι στην αναζήτηση καθώς επειδή έχω ήδη δύο οχήματα το buget μου είναι χαμηλο Μαξ 3500 οπότε προσπαθω να πάρω δύο τρεις συμβουλές και να πάρω την καλύτερη πιθανη επιλογή , πάντα σε φυσιολογικά πλαίσια αλλά σε ευχαριστώ για την ενημέρωση 23 ώρες πριν, BLiTzER είπε Τα SS, εκτός αν μπαίνεις συχνά πίστα, είναι παντελώς άχρηστα. Πάρε ένα γυμνό να το χαίρεσαι. Αυτό κοιτούσα εχθές ότι μάλλον επειδή δεν έχω επαφή με πιστα με βλέπω να τείνω σε κανένα fazer naked , z750, gsr η κανένα cb
majunior Δημοσ. 2 Ιουνίου Δημοσ. 2 Ιουνίου 46 λεπτά πριν, iordanispetalidis είπε Η αλήθεια είναι πως επειδή είχα να κοιτάξω σε αγγελίες αρκετά χρόνια supersport και μου έκαναν όντως εντύπωση οι τιμές τους, βέβαια ακόμα είμαι στην αναζήτηση καθώς επειδή έχω ήδη δύο οχήματα το buget μου είναι χαμηλο Μαξ 3500 οπότε προσπαθω να πάρω δύο τρεις συμβουλές και να πάρω την καλύτερη πιθανη επιλογή , πάντα σε φυσιολογικά πλαίσια αλλά σε ευχαριστώ για την ενημέρωση Είσαι πολύ μακριά για 1000 με αυτό το ποσό. Και για 600 είσαι μάλλον στο κάτω άκρο, οπότε προσοχή στην κατάσταση των μηχανών που θα δεις.
Black Demis Δημοσ. 2 Ιουνίου Δημοσ. 2 Ιουνίου On 06/02/2025 at 14:44, skritikos said: Συν ότι τα clip-ons είναι ο δυσκολότερος τύπος τιμονιού για έναν αρχάριο. και οχι μονο για αρχαριο..... πρακτικα η χρηση τους ειναι μια... και αυτη δεν ειναι για δρομο.... το οτι εφτασαν και στης μηχανες δρομου ειναι καθαρα marketing
Sorath Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου Ωπα ωπα.... η διαφορά στα κόστη μεταξύ 600 και 1000 είναι τεράστια, σε όλους τους τομείς: Ασφάλεια, βενζίνες, αναλώσιμα, τέλη & service. Είναι γνωστό αυτό, αλλά το έχω βιώσει και ο ίδιος και τα βλέπω τα έξοδα τι διαφορά έχουν με πριν. Επίσης, δεν είναι σοφό να λες σε έναν αναβάτη που η "μεγαλύτερη" μηχανή που έχει οδηγήσει είναι ένα XT, να πάει σε SS 1000άρι.... Τα 1000άρια δεν συγχωρούν παίδες, ειδικά σε άπειρα χέρια. Θέλει να μεταπηδήσει σε SS; Καλύτερα ένα 600 για αρχή και βλέπει για το μέλλον. Απο την άλλη κι εγώ θα πρότεινα κάποιο sport-touring και όχι SS. Και πολύ σημαντικό είναι, τι χρήση θα γίνει. Αν είναι να κάνεις πολλά χιλιόμετρα, ένα γυμνό θα κουράσει λόγω του αέρα. On 02/06/2025 at 02:01, majunior said: Το 1000 είναι πιο άνετο στην καθημερινότητα από το 600... Τι εννοείς πιο άνετο; Απο ποιά σκοπιά; Επίσης, κανένα 1000 δεν αξίζει για την "καθημερινότητα"
Ace Of Spades Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου 4 λεπτά πριν, Sorath είπε Τι εννοείς πιο άνετο; Απο ποιά σκοπιά; Επίσης, κανένα 1000 δεν αξίζει για την "καθημερινότητα" Μάλλον αναφέρετε στην λίγο περισσότερη ροπή που έχουν από πιό χαμηλά τα 1000.
majunior Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου 1 ώρα πριν, Ace Of Spades είπε Μάλλον αναφέρετε στην λίγο περισσότερη ροπή που έχουν από πιό χαμηλά τα 1000. 👍 Το ότι τα 1000άρια δε συγχωρούν αλλά τα 600άρια συγχωρούν... 🤔
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα