dpolal Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Στις 12/2/2025 στις 12:03 ΠΜ, tzotzo είπε με ποια εταιρεια; Rover, Saab, Daihatsu. Η τελευταία δεν έκλεισε αλλά σταμάτησε να πουλάει αυτοκίνητα στην Ευρώπη από το 2013. 10 ώρες πριν, panosno1com είπε Μazda ? Η αυτη ειχε αποσυρθει απ την Ελλαδα? Μπορει να κανω και λαθος Είχε πτωχεύσει ο επίσημος αντιπρόσωπος κάπου το 2013-14 νομίζω αλλά ανέλαβε ή θα αναλάβει άλλος τώρα.
tzotzo Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 4 hours ago, dpolal said: Rover, Saab, Daihatsu. Η τελευταία δεν έκλεισε αλλά σταμάτησε να πουλάει αυτοκίνητα στην Ευρώπη από το 2013. On 11/02/2025 at 08:48, dpolal said: Αν δεν τα καταφέρουν στην χειρότερη περίπτωση θα κλείσουν. Μετά θα μείνεις με ένα αυτοκίνητο που κατά πάσα πιθανότητα θα το παντρευτείς για πάντα και μετά από κάποια χρόνια θα έχεις θέματα να βρείς ανταλλακτικά. Τραβηγμένο σενάριο αλλά το έχουμε δεί να συμβαίνει στο παρελθόν. καλο θα ηταν να μην συγκρινουμε μηλα με τοματες. Η Saab ηταν ηδη μια εταιρια που πουλουσε λιγοτερα απο 100.000 αυτοκινητα τον χρονο στην Ευρωπη. Ήξερες τι έπαιρνες εξ αρχης. Εννοωντας πως επαιρνες κατι niche. Η Rover ηταν μια εταιρια που ειχε αλλαξει 7 διαφορετικα σχηματα ιδιοκτησιας και ποτε δεν είχε ως εταιρεια μια ευρυθμη λειτουργια. Απο απεργιες μεχρι θεματα ποιοτητας. Η daihatsu που αναφερεις ειδικα στην ελλαδα έφερνε μονο 4 ΙΧ. To Terios, το Sirion, το Cuore και το Copen. Το ένα πολυ εξειδικευμένο και για ιδιαιτερο κοινο, και τα άλλα δυο σαφως με μεγαλυτερο κοινο, αλλα επισης σε πολυ segmented κομματι της αγορας. Μικρα καθημερινα αυτοκινητα πόλης που δεν ήταν και πιο φθηνα απο τον ανταγωνισμο. Κοινως kei cars. Οσον αφορα τα ανταλλακτικα, τα saab 9-5 και 9-3 είχαν GM μηχανες, οποτε οτι εχει να κανει με αυτο το κομματι βρισκεις ανταλλακτικα. Ισως καποιος να δυσκολευτει με τα ηλεκτρονικα και τα ανταλλακτικα φανοποιιας. Τα ίδια και με τα Rover. Μηχανικά βρίσκεις Honda, Bmw, MG. Τα ίδια με παραπάνω δεν βρισκεις ηλεκτρονικα και ανταλλακτικα φανοποιιας. Τα daihatsu που αναφερεις δεν εχω ιδεα τι παιζει απο ανταλλακτικα φανταζομαι ομως πως καθαρίζει η ΤΟΥΟΤΑ απο πισω. Τα Nissan πουλουσαν ετησιως τρεις και τεσσερις φορες παραπανω αυτοκινητα συνολικα απο τις μαρκες που ανεφερες στην Ευρωπη, με τεραστια γκάμα μοντελων και κυρίως πολυ πιο αξιοπιστα απο αυτα που ανέφερες.Ταυτόχρονα και με πολυ δυνατη παρουσία σε αλλες ηπειρους εκτος Ευρώπης και Ιαπωνιας. Το αν παντρεύεσαι ή οχι ένα αυτοκινητο εξαρταται απο το ποσο αξιοπιστο ειναι, οχι απο το αν εκλεισε η εταιρεια. 2 1
dpolal Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 30 λεπτά πριν, tzotzo είπε καλο θα ηταν να μην συγκρινουμε μηλα με τοματες. Η Saab ηταν ηδη μια εταιρια που πουλουσε λιγοτερα απο 100.000 αυτοκινητα τον χρονο στην Ευρωπη. Ήξερες τι έπαιρνες εξ αρχης. Εννοωντας πως επαιρνες κατι niche. Η Rover ηταν μια εταιρια που ειχε αλλαξει 7 διαφορετικα σχηματα ιδιοκτησιας και ποτε δεν είχε ως εταιρεια μια ευρυθμη λειτουργια. Απο απεργιες μεχρι θεματα ποιοτητας. Η daihatsu που αναφερεις ειδικα στην ελλαδα έφερνε μονο 4 ΙΧ. To Terios, το Sirion, το Cuore και το Copen. Το ένα πολυ εξειδικευμένο και για ιδιαιτερο κοινο, και τα άλλα δυο σαφως με μεγαλυτερο κοινο, αλλα επισης σε πολυ segmented κομματι της αγορας. Μικρα καθημερινα αυτοκινητα πόλης που δεν ήταν και πιο φθηνα απο τον ανταγωνισμο. Κοινως kei cars. Οσον αφορα τα ανταλλακτικα, τα saab 9-5 και 9-3 είχαν GM μηχανες, οποτε οτι εχει να κανει με αυτο το κομματι βρισκεις ανταλλακτικα. Ισως καποιος να δυσκολευτει με τα ηλεκτρονικα και τα ανταλλακτικα φανοποιιας. Τα ίδια και με τα Rover. Μηχανικά βρίσκεις Honda, Bmw, MG. Τα ίδια με παραπάνω δεν βρισκεις ηλεκτρονικα και ανταλλακτικα φανοποιιας. Τα daihatsu που αναφερεις δεν εχω ιδεα τι παιζει απο ανταλλακτικα φανταζομαι ομως πως καθαρίζει η ΤΟΥΟΤΑ απο πισω. Τα Nissan πουλουσαν ετησιως τρεις και τεσσερις φορες παραπανω αυτοκινητα συνολικα απο τις μαρκες που ανεφερες στην Ευρωπη, με τεραστια γκάμα μοντελων και κυρίως πολυ πιο αξιοπιστα απο αυτα που ανέφερες.Ταυτόχρονα και με πολυ δυνατη παρουσία σε αλλες ηπειρους εκτος Ευρώπης και Ιαπωνιας. Το αν παντρεύεσαι ή οχι ένα αυτοκινητο εξαρταται απο το ποσο αξιοπιστο ειναι, οχι απο το αν εκλεισε η εταιρεια. Κατάλαβα, είσαι κάτοχος Nissan.
tzotzo Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2 hours ago, dpolal said: Κατάλαβα, είσαι κάτοχος Nissan. Βασικα παιξε ενα τζοκερ μπορει να εισαι πιο τυχερος. Υπάρχει λογος που δεν βλεπεις εξω, παλια fiat, alfa romeo, ford, opel. Και ο λογος δεν ειναι οτι εχουν κλεισει αυτες οι μάρκες ή γιατι δεν βγαινουν ανταλλακτικα για αυτα, ο λογος που δεν υπάρχουν ειναι γιατι τα αυτοκινητα αυτα ήταν για τα σκουπιδια. Οπως για τα σκουπιδια ειναι και οι δυο μαρκες που ανεφερες. 1
dpolal Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 8 ώρες πριν, tzotzo είπε Βασικα παιξε ενα τζοκερ μπορει να εισαι πιο τυχερος. Υπάρχει λογος που δεν βλεπεις εξω, παλια fiat, alfa romeo, ford, opel. Και ο λογος δεν ειναι οτι εχουν κλεισει αυτες οι μάρκες ή γιατι δεν βγαινουν ανταλλακτικα για αυτα, ο λογος που δεν υπάρχουν ειναι γιατι τα αυτοκινητα αυτα ήταν για τα σκουπιδια. Οπως για τα σκουπιδια ειναι και οι δυο μαρκες που ανεφερες. Οι τελευταίες σου φράσεις δείχνουν και το επίπεδο της άγνοιας σου. Καλό βράδυ. 2 2
tzotzo Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) On 15/02/2025 at 01:10, dpolal said: Οι τελευταίες σου φράσεις δείχνουν και το επίπεδο της άγνοιας σου. Καλό βράδυ. Άγνοια εχει καποιος οταν βαζει στην ιδια προταση Nissan με Rover και Saab, ειδικά στο context του δεν θα βρισκεις ανταλλακτικα και θα το "παντρευτεις" το αμάξι. Η Nissan εχει πουλήσει συνολικα πανω απο 175.000.000 οχήματα μεχρι σημερα. Η ισάξια εταιρεία Saab εχει πουλήσει πάνω κατω 5.000.000 οχηματα. Ο τιτανας της αυτοκινησης η Rover, εχει πουλησει περιπου 8 εκατομμυρια μεχρι σημερα. Καταλαβαινεις λοιπον οταν λες κατι δημοσια θα πρεπει να στηριζεται και σε καποια στοιχειωδη δεδομενα. Αλλιως το να φαινεσαι αδαης ειναι το λιγοτερο που μπορει να σου συμβει. Επεξ/σία 21 Φεβρουαρίου από tzotzo 4
getty Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Γενικά δεν κλείνουν αλλά συγχωνεύονται ή εξαγοράζονται. Το που κάνεις τα χλμ (αστικά ή περιαστικά-ταξίδια) και τα ADAS που θέλεις να έχει το αυτοκίνητο θα καθορίσουν την επιλογή σου…αν θες πες μας κάτι παραπάνω μήπως μπορέσουμε να βοηθήσουμε. Δώσε μας και τις εκδόσεις που σκέφτεσαι να αγοράσεις.
james01gr Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου πολλοί δεν καταλαβαίνουν τι ακριβώς υπάρχει πίσω από την Nissan ως εταιρεία. μόνο τις πωλήσεις να δείτε που κάνει σε ΗΠΑ, Αυστραλία και Εμιράτα... στα Εμιράτα πχ το 75% ήταν Toyota Highlander, Pathfinder κτλ και τα υπόλοιπα Nissan Patrol και πάνω. το δίκτυο που έχει στις ΗΠΑ η Nissan το ονειρεύεται η Honda... να κλείσει η εταιρεία δεν κλείνει γιατί έχει τεράστιο όνομα στην αγορά. θα μπει σίγουρα κάποιος το θέμα είναι σε πόσο μειονεκτική θέση θα είναι η ίδια εταιρεία όταν συνεργαστεί με άλλους. σχετικά με τους κινητήρες με την Nissan κανείς δεν ξέρει να σου πει τι θα κάνει με το epower και πόσο αξιόπιστο είναι αυτό γιατί είναι καινούργιο εντελώς. δες τις αποστάσεις που θα κάνεις και σε πόσο καιρό θα κάνεις αποσβέσεις με τα epower ή τα υβριδικά. εάν κάνεις 10κ χλμ τον χρόνο, ούτε καν να ασχοληθείς με αυτά. πας απευθείας σε ήπια υβριδικά γιατί θα κάνεις καμιά δεκαετία να αποσβέσεις το αρχικό κόστος κτήσης. Στις 14/2/2025 στις 4:28 ΜΜ, tzotzo είπε Βασικα παιξε ενα τζοκερ μπορει να εισαι πιο τυχερος. Υπάρχει λογος που δεν βλεπεις εξω, παλια fiat, alfa romeo, ford, opel. Και ο λογος δεν ειναι οτι εχουν κλεισει αυτες οι μάρκες ή γιατι δεν βγαινουν ανταλλακτικα για αυτα, ο λογος που δεν υπάρχουν ειναι γιατι τα αυτοκινητα αυτα ήταν για τα σκουπιδια. Οπως για τα σκουπιδια ειναι και οι δυο μαρκες που ανεφερες. εντάξει η Nissan δεν έχει σχέση με τις άλλες δύο όμως πχ Ford, Opel μια χαρά αυτοκίνητα έχουν. τώρα εάν πιστεύεις πως είναι φυσιολογικό να βλέπεις Nissan Micra ή Nissan Sunny 40ετίας στον δρόμο... δεν είναι θέμα σκουπιδιών ακριβώς.
getty Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2 λεπτά πριν, james01gr είπε εάν κάνεις 10κ χλμ τον χρόνο, ούτε καν να ασχοληθείς με αυτά. πας απευθείας σε ήπια υβριδικά γιατί θα κάνεις καμιά δεκαετία να αποσβέσεις το αρχικό κόστος κτήσης Το θέμα (στο οποίο δεν έχω απάντηση) είναι με τί τιμή βενζίνης πρέπει να κάνεις την «άσκηση» της απόσβεσης, με 1,8€, 2,5€ ή 3€ το λίτρο; Επίσης, το αποτέλεσμα αλλάζει, αν τα 10000χλμ σήμερα γίνουν 20000 καθώς οι ανάγκες αλλάζουν. Οπότε, αν θες να μην σε απασχολούν όλα αυτά η λογική επιλογή είναι υβριδικό με καλή υλοποίηση (δηλ.οχι epower)
james01gr Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 5 ώρες πριν, getty είπε Το θέμα (στο οποίο δεν έχω απάντηση) είναι με τί τιμή βενζίνης πρέπει να κάνεις την «άσκηση» της απόσβεσης, με 1,8€, 2,5€ ή 3€ το λίτρο; Επίσης, το αποτέλεσμα αλλάζει, αν τα 10000χλμ σήμερα γίνουν 20000 καθώς οι ανάγκες αλλάζουν. Οπότε, αν θες να μην σε απασχολούν όλα αυτά η λογική επιλογή είναι υβριδικό με καλή υλοποίηση (δηλ.οχι epower) Τα 10κ δεν γίνονται 20κ εύκολα. Τα 20κ αντιστοιχούν σε αυτοκίνητο για πωλητή και για να συμφέρει υβριδικό πρέπει να κινείσαι και σε τεράστιο βαθμό στην πολη. Εάν κινείσαι αυτοκινητόδρομο δεν συμφέρει και εκεί μπαίνει το epower για το οποίο όμως κανείς δεν γνωρίζει αξιοπιστία. Όσο και να βάζεις την τιμή της βενζίνης, βαλτην στα δύο, χρειάζεται χρόνος για τις αποσβέσεις.
filarhos Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Το c5 aircross το έχεις δει; Αν όχι δες κι αυτό. Έχει χαμηλή κατανάλωση, όχι όπως τα δύο που σκέπτεσαι αλλά το αυτόματο με τα 136 είναι πολύ κοντά εντός και χαμηλότερα εκτός, έχει χώρους πολύ μεγαλύτερους και πολύ καλή ανάρτηση.
james01gr Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 6 ώρες πριν, filarhos είπε Το c5 aircross το έχεις δει; Αν όχι δες κι αυτό. Έχει χαμηλή κατανάλωση, όχι όπως τα δύο που σκέπτεσαι αλλά το αυτόματο με τα 136 είναι πολύ κοντά εντός και χαμηλότερα εκτός, έχει χώρους πολύ μεγαλύτερους και πολύ καλή ανάρτηση. υπάρχει πρόβλημα με τους κινητήρες των 1200 κυβικών που τους βάζει
filarhos Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Αυτό δεν το ήξερα, έναν 1200 είχε και ο αδερφός μου σε c3 του '19, αλλά το κράτησε μόνο δύο χρόνια οπότε δεν ξερω από προβλήματα. Πάντως πήγαινε πολύ καλά! Τι προβλήματα βγάζει; Δεν είναι καινούριος αυτός με το υβριδικό σύστημα;
tzotzo Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 15 hours ago, james01gr said: εντάξει η Nissan δεν έχει σχέση με τις άλλες δύο όμως πχ Ford, Opel μια χαρά αυτοκίνητα έχουν. τώρα εάν πιστεύεις πως είναι φυσιολογικό να βλέπεις Nissan Micra ή Nissan Sunny 40ετίας στον δρόμο... δεν είναι θέμα σκουπιδιών ακριβώς. φυσιολογικο δεν το βρισκω ουτε το επιθυμω. Εχει κανει αλματα η αυτοκινηση ειδικα στην ασφαλεια. ΟΜΩΣ η αληθεια ειναι πως ενα Fiat Uno δεν εχει προσφερει και τιποτα ιδιαιτερο στην κουλτουρα. Ή αντιστοιχα ενα Fiesta ή Corsa της δεκαετίας του 80 και του 90. Ενα Micra ή ένα Starlet ομως της αντιστοιχης εποχης, εχει, και κυριως υπάρχει ακομα.
minim3 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Στις 23/2/2025 στις 8:53 ΠΜ, filarhos είπε Αυτό δεν το ήξερα, έναν 1200 είχε και ο αδερφός μου σε c3 του '19, αλλά το κράτησε μόνο δύο χρόνια οπότε δεν ξερω από προβλήματα. Πάντως πήγαινε πολύ καλά! Τι προβλήματα βγάζει; Δεν είναι καινούριος αυτός με το υβριδικό σύστημα; Τα αμαξια γενικα αν τα προσεχεις δεν θα βγαλουν θεματα (πολλα). Αλλα 3κυλινδρα με ιμαντα μεσα στο λαδι εγω δεν θα τα προτιμουσα (ford ecoboost γνωστο επισης και σαν ecoboom & PSA group). Εδω ολοι βριζουν πχ τα γαλλικα και ολοι με γαλλικα ειναι. Αμα ειναι ετσι ας αγορασουμε ολοι Toyota και να πουμε στις αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες να το κλεισουν το μαγαζι. Η νισσαν το πολυ πολυ θα κανει downsize , περικοπες κλπ και μια χαρα θα επιβιωσει. Ειδικα Αμερικη και μεση ανατολη πουλαει κατι αμαξαρες. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα