shattered Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Την επόμενη φορά που 6 ώρες πριν, Anovathi είπε ΛΑυτό έκανε και στο δικό μου τριξιμο μέσα από το ταμπλο εκεί που ειναι τα όργανα. Για το dpf. Αν "κόψεις" πολλές αναγεννήσεις και φτάσει το φίλτρο στο "αμήν" θα σου βάλει μήνυμα "υποχρεωτική συνέχιση οδήγησης ή κάτι αντίστοιχο ". Εκεί οδηγείς μέχρι να φύγει. Στο δικό μου (astra k 2015 -1600cc) καταλαβαίνω την αναγέννηση με δύο τρόπους πριν φτάσω να έχω μήνυμα στο ταμπλό. 1) αφήνω τελείως το "γκάζι" από τις πχ 1500 (έστω φανάρι στο βάθος) και η στιγμιαία δεν πάει στο 0 αλλά γράφει ένα νούμερο. 2) στο ρελαντί με ζεστό κινητήρα χωρίς έχω στιγμιαία κατανάλωση περίπου 1.3 λίτρα/ώρα αντί για 0.4 που λέει συνήθως. Με βάση τα παραπάνω, με τον καιρό θα το καταλάβεις ότι κατά την αναγέννηση οι στιγμιαίες καταναλώσεις είναι ουσιαστικά πιο ψηλά από τις υπόλοιπες. Σε ότι αφορά τον τριγμο, Δοκίμασε την επόμενη φορά που θα το ακούσεις με ένα χέρι να πιέσεις τους εξωτερικούς πλαστικούς δακτυλίους του καντράν. Εμένα από εκεί είναι. 1
andreas1gr Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, Anovathi είπε Αυτό με την αναγεννηση του dpf προειδοποιεί το αυτοκίνητο δλδ μπορει αυτο να ξεκινήσει πριν φτασω σπίτι και να πρέπει να το κάνω βόλτες; Συγγνώμη που ρωτάω αλλά πρωτη φορα κάτοχος αυτοκίνητο πετρελαίου. Δεν γνωρίζω πως και αν υπάρχει στο ταμπλό ένδειξη για την αναγέννηση στα opel μιας και εγώ έχω ιαπωνικό. Αλλά ας το πάρουμε από την αρχή με πολύ απλά λόγια χωρις καθόλου τεχνικούς όρους... Το φίλτρο PDF κρατάει όλη αυτή την μαυρίλα που βγάζουν κάτι παλιότερης τεχνολογίας diesel (φορτηγά κλπ κλπ)... Κάποια στιγμή το φίλτρο αυτό γεμίζει... Στο αυτοκίνητο μου γεμίζει περίπου κάθε 850 χλμ. Μετά ξεκινάει αυτόματα η διαδικασία της αναγέννησης. Σκέψου ότι είναι κάτι σαν την πυρόλυση όπου ανεβάζει την θερμοκρασία μέσα στο φίλτρο και καίει την μαυρίλα. Αυτό το κάνει ως εξής... 1. Ανεβάζει στροφές στον κινητήρα (από εκεί που στο ρελαντί είχες πχ 900 στροφές, θα βλέπεις πχ 1100). Αυτό γίνεται για να παράξει περισσότερα καυσαέρια ώστε να σπρώχνουν την καμμένη μαυρίλα μέσα από το φίλτρο και μα την διώξουν από την εξάτμιση... 2. Ψεκάζει έξτρα πετρέλαιο το οποίο φτάνει μέσα στο φίλτρο όπου και καίγεται, για να ανεβάσει την θερμοκρασία (750-900 βαθμους Κελσίου) ώστε να γίνει η "πυρολυση" (χρησιμοποιώ αυτό τον όρο γιατί ενδεχομένως θα τον έχεις ακούσει από τους ηλεκτρικούς οικιακούς φούρνους που έχουν την δυνατότητα) και έτσι να καεί η μαυρίλα... Κατά την διάρκεια του έξτρα ψεκασμού αν είσαι σε πορεία με ταχύτητα στο σασμάν και αφήσεις το γκάζι, θα δεις ότι θα έχεις στιγμιαία κατανάλωση, ενώ θα έπρεπε κανονικά να δείχνει μηδέν... αυτή η κατανάλωση είναι το έξτρα πετρέλαιο που ψεκαζει συνεχώς για να καεί μέσα στο φίλτρο... Αν τώρα εσύ καθώς αυτό ψεκάζει καύσιμο το οποίο θα παρασύρουν τα καυσαέρια για να καεί μέσα στο φίλτρο, σβήσεις τον κινητήρα (γιατί έφτασες σπίτι) αυτό το λίγο καύσιμο που ψεκασε την τελευταία στιγμή μπορεί να γυρίσει μέσα στον κινητήρα και συγκεκριμένα στα λάδια... Αν εξακολουθείς να σταματάς τις αναγεννήσεις το καύσιμο θα είναι πολύ μέσα στο λάδι και το φίλτρο από την άλλη θα βουλώσει, βάζοντας τον κινητήρα σε safe mode.... Οπότε από τα παραπάνω βγαίνουν τα εξής συμπεράσματα... 1. Για να γίνει σωστά μια αναγέννηση θέλει υψηλές στροφές.... Οπότε θέλει ιδανικά να είσαι σε ανοικτό δρόμο με στροφές πάνω από 2500, ώστε τα πολλα καυσαέρια να καθαρίσουν (σπρώξουν) πιο γρήγορα την καμένη μαυρίλα... 2. Δεν πρέπει να σταματάς τις αναγεννήσεις. 3. Πρέπει να μπεις σε κάποιο φόρουμ όσων έχουν opel σαν το δικό σου και να ρωτήσεις αν σου βγάζει κάποια ένδειξη όταν ξεκινα η διαδικασία... μπορείς είπαμε να το καταλάβεις κ εμπειρικά από τις αυξημένες στροφές του ρελαντί κ από την αυξημένη κατανάλωση καυσίμου... 4. Το πρόβλημα είναι ένα.... τι γίνεται όταν φτάνεις στον προορισμό σου και ξεκινά η αναγέννηση....; επιστρέφεις πίσω στον δρόμο να κάνεις 20-30 λεπτά βόλτες...; και αν δεν μπορείς...; Γι αυτό εγώ στο ιαπωνικό μου αυτοκίνητο έβαλα ένα OBD scanner με wifi... Το scanner μου στέλνει σε πραγματικό χρόνο στο κινητό μου, την κατάσταση του φίλτρου... δηλαδή πόσο γεμάτο είναι επι %... Έτσι βλέποντας ότι πλησιάζει η στιγμή της αναγέννησης και γνωρίζοντας την όποια διαδρομή έχω, μπορώ μέσα από τη εφαρμογή να ενεργοποιήσω εγώ οπότε θέλω την εξαναγκασμενη αναγέννηση... Δηλαδή αν έχει φτάσει το φίλτρο στο 80% και έχω να πάω σε μια απόσταση πχ 40 χιλιομέτρων, αλλά όλη την επόμενη εβδομάδα να κινούμαι μέσα στην πόλη με κίνδυνο να ξεκινήσει τότε η αναγέννηση, τότε στέλνω μέσα από το τηλέφωνο την εντολή για αναγέννηση, την οποία κάνω νωρίτερα και όσο θα είμαι στην πόλη δεν θα αγχωθω.... Το diesel είναι σωτηρία για οικονομία, απλά πολλοί χρήστες δεν γνωρίζουν αυτά τα μικρά μυστικά και όταν σε 2-3 χρόνια πάνε για νέο φίλτρο, τους φταίει το φίλτρο, η τεχνολογία, το κακό diesel ⛽️... Οποια άλλη απορία έχεις στείλε μήνυμα Η φωτογραφία είναι από την στιγμή της εξαναγκασμενης αναγέννησης μεσα απο την εφαρμογή... Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου από andreas1gr 1
Ukforthemoment Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Στο astra J όταν κάνει αναγέννηση το dpf ανάβει η αντίσταση στο πίσω τζάμι (χωρίς να ανάψει το λαμπάκι στον διακόπτη),μέσα απο την οθόνη βλέπεις ποιες συσκευές τραβάνε ρευμα και θα δεις και το πίσω τζάμι. Το να μην το σβήνεις αμέσως όταν φτάνεις είναι σε περίπτωση που πήγαινες τάπα και πρέπει να κρυώσει η τουρμπίνα.Αφορά όλα τα τούρμπο. Οι αισθητήρες πίεσης αέρα ειναι αναλώσιμοι δυστυχώς γιατί δεν αλλάζει η μπαταρία.Στα 5 χρόνια που ειναι το δικό σου όμως χάλασε πολύ γρήγορα.Στο δικό μου έχω αλλάξει τους 2 στα δύο τελευταία χρόνια.Τα 60€ είναι προς το ακριβό. 2
Tsino Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 1 hour ago, andreas1gr said: Δεν γνωρίζω πως και αν υπάρχει στο ταμπλό ένδειξη για την αναγέννηση στα opel μιας και εγώ έχω ιαπωνικό. Αλλά ας το πάρουμε από την αρχή με πολύ απλά λόγια χωρις καθόλου τεχνικούς όρους... Το φίλτρο PDF κρατάει όλη αυτή την μαυρίλα που βγάζουν κάτι παλιότερης τεχνολογίας diesel (φορτηγά κλπ κλπ)... Κάποια στιγμή το φίλτρο αυτό γεμίζει... Στο αυτοκίνητο μου γεμίζει περίπου κάθε 850 χλμ. Μετά ξεκινάει αυτόματα η διαδικασία της αναγέννησης. Σκέψου ότι είναι κάτι σαν την πυρόλυση όπου ανεβάζει την θερμοκρασία μέσα στο φίλτρο και καίει την μαυρίλα. Αυτό το κάνει ως εξής... 1. Ανεβάζει στροφές στον κινητήρα (από εκεί που στο ρελαντί είχες πχ 900 στροφές, θα βλέπεις πχ 1100). Αυτό γίνεται για να παράξει περισσότερα καυσαέρια ώστε να σπρώχνουν την καμμένη μαυρίλα μέσα από το φίλτρο και μα την διώξουν από την εξάτμιση... 2. Ψεκάζει έξτρα πετρέλαιο το οποίο φτάνει μέσα στο φίλτρο όπου και καίγεται, για να ανεβάσει την θερμοκρασία (750-900 βαθμους Κελσίου) ώστε να γίνει η "πυρολυση" (χρησιμοποιώ αυτό τον όρο γιατί ενδεχομένως θα τον έχεις ακούσει από τους ηλεκτρικούς οικιακούς φούρνους που έχουν την δυνατότητα) και έτσι να καεί η μαυρίλα... Κατά την διάρκεια του έξτρα ψεκασμού αν είσαι σε πορεία με ταχύτητα στο σασμάν και αφήσεις το γκάζι, θα δεις ότι θα έχεις στιγμιαία κατανάλωση, ενώ θα έπρεπε κανονικά να δείχνει μηδέν... αυτή η κατανάλωση είναι το έξτρα πετρέλαιο που ψεκαζει συνεχώς για να καεί μέσα στο φίλτρο... Αν τώρα εσύ καθώς αυτό ψεκάζει καύσιμο το οποίο θα παρασύρουν τα καυσαέρια για να καεί μέσα στο φίλτρο, σβήσεις τον κινητήρα (γιατί έφτασες σπίτι) αυτό το λίγο καύσιμο που ψεκασε την τελευταία στιγμή μπορεί να γυρίσει μέσα στον κινητήρα και συγκεκριμένα στα λάδια... Αν εξακολουθείς να σταματάς τις αναγεννήσεις το καύσιμο θα είναι πολύ μέσα στο λάδι και το φίλτρο από την άλλη θα βουλώσει, βάζοντας τον κινητήρα σε safe mode.... Οπότε από τα παραπάνω βγαίνουν τα εξής συμπεράσματα... 1. Για να γίνει σωστά μια αναγέννηση θέλει υψηλές στροφές.... Οπότε θέλει ιδανικά να είσαι σε ανοικτό δρόμο με στροφές πάνω από 2500, ώστε τα πολλα καυσαέρια να καθαρίσουν (σπρώξουν) πιο γρήγορα την καμένη μαυρίλα... 2. Δεν πρέπει να σταματάς τις αναγεννήσεις. 3. Πρέπει να μπεις σε κάποιο φόρουμ όσων έχουν opel σαν το δικό σου και να ρωτήσεις αν σου βγάζει κάποια ένδειξη όταν ξεκινα η διαδικασία... μπορείς είπαμε να το καταλάβεις κ εμπειρικά από τις αυξημένες στροφές του ρελαντί κ από την αυξημένη κατανάλωση καυσίμου... 4. Το πρόβλημα είναι ένα.... τι γίνεται όταν φτάνεις στον προορισμό σου και ξεκινά η αναγέννηση....; επιστρέφεις πίσω στον δρόμο να κάνεις 20-30 λεπτά βόλτες...; και αν δεν μπορείς...; Γι αυτό εγώ στο ιαπωνικό μου αυτοκίνητο έβαλα ένα OBD scanner με wifi... Το scanner μου στέλνει σε πραγματικό χρόνο στο κινητό μου, την κατάσταση του φίλτρου... δηλαδή πόσο γεμάτο είναι επι %... Έτσι βλέποντας ότι πλησιάζει η στιγμή της αναγέννησης και γνωρίζοντας την όποια διαδρομή έχω, μπορώ μέσα από τη εφαρμογή να ενεργοποιήσω εγώ οπότε θέλω την εξαναγκασμενη αναγέννηση... Δηλαδή αν έχει φτάσει το φίλτρο στο 80% και έχω να πάω σε μια απόσταση πχ 40 χιλιομέτρων, αλλά όλη την επόμενη εβδομάδα να κινούμαι μέσα στην πόλη με κίνδυνο να ξεκινήσει τότε η αναγέννηση, τότε στέλνω μέσα από το τηλέφωνο την εντολή για αναγέννηση, την οποία κάνω νωρίτερα και όσο θα είμαι στην πόλη δεν θα αγχωθω.... Το diesel είναι σωτηρία για οικονομία, απλά πολλοί χρήστες δεν γνωρίζουν αυτά τα μικρά μυστικά και όταν σε 2-3 χρόνια πάνε για νέο φίλτρο, τους φταίει το φίλτρο, η τεχνολογία, το κακό diesel ⛽️... Οποια άλλη απορία έχεις στείλε μήνυμα Η φωτογραφία είναι από την στιγμή της εξαναγκασμενης αναγέννησης μεσα απο την εφαρμογή... Ποια εφαρμογή έχεις για το obd και πόσο κόστισε; 1
andreas1gr Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, Tsino είπε Ποια εφαρμογή έχεις για το obd και πόσο κόστισε; Έχω την παρακάτω. Έγινε η αναβάθμιση σε "pro" με 4€ περίπου (αν θυμάμαι καλά). 2
Anovathi Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, Tsino είπε Ποια εφαρμογή έχεις για το obd και πόσο κόστισε; αυτό θα ενδιέφερε κι εμένα να το βάλω θα τα δείχνει όλα και στο κινητό; Επίσης μέσα στην εβδομάδα έχω κλείσει ραντεβού να βάλω οθόνη απ αυτές της digital iq με κάμερα οπισθοπορειας γιατί η έκδοση που πήρα ήταν η elegance αλλά χωρίς κάμερα οπισθοπορείας και το navi και έχω την εξής ερώτηση στην οθόνη θα τα δείχνει όλα περνάνε από το λεγόμενο που λένε canbus περα από την μικρή οθόνη που είναι μπροστά στα όργανα θα δείχνει κάποιες ενδείξεις και στην μεγάλη. Σας έχω ζαλίσει πολλές οι απορίες! Αλλά πολλές οι καινούριες τεχνολογίες στα αυτοκίνητα! Αυτό με το dpf πολύ βοηθητικό θα το κοιτάω συνέχεια και σας ευχαριστώ πάρα πολύ! Το αμάξι ακόμα το μαθαίνω διαβάζω και το manual και την άλλη εβδομάδα θα το πάω και στην αντιπροσωπεία να το δουν, ένα γενικό τσεκάρισμα σε όλα! Ακόμα δεν είναι για σερβις! αν και μου δείχνει για τα λάδια 70 % και σε σχέση με αυτό είναι αξιόπιστο όσο αφορά την αλλαγή λαδιών; για όσους έχουν opel πάντως κάποιοι που έχουν γράψει ότι έχουν toyota είναι παρα πολύ καλά και μάλιστα είχε ένα εκεί που πήγα να αγοράσω το astra μόλις το είχαν παραλάβει το υβριδικό και σχετικά με λίγα χιλιόμετρα και μπήκα σ ένα δίλλημα να πω την αλήθεια μήπως αγόραζα εκείνο πολύ ωραίο αλλά λίγο ποιο ακριβό. 17 λεπτά πριν, andreas1gr είπε Έχω την παρακάτω. Έγινε η αναβάθμιση σε "pro" με 4€ περίπου (αν θυμάμαι καλά). το κατεβάζουμε αυτό και μετά πρέπει να αγοράσουμε και κάποιο εξάρτημα να κουμπώσει στο αυτοκίνητο;;;
andreas1gr Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2 ώρες πριν, Anovathi είπε το κατεβάζουμε αυτό και μετά πρέπει να αγοράσουμε και κάποιο εξάρτημα να κουμπώσει στο αυτοκίνητο;;; Βάζεις στην OBD θύρα (συνήθως είναι μέσα στην καμπίνα) ένα OBD scanner... Έχει και με wifi & με bth... https://www.skroutz.gr/c/3067/diagnostika_aytokinitou.html?keyphrase=obd2+scanner 1
sakks80 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Ένας τρόπος να καταλάβετε ότι κάνει αναγέννηση είναι να μην δουλεύει το start stop. Όταν είναι σε διαδικασία αναγεννησης και να σταματήσεις με ενεργό το start stop ο κινητήρας δεν θα σβήσει. Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου από sakks80 1
zeys13 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου Πολύς κόσμος μέσα και εγώ έχουμε βάλει led για να βλέπουμε πότε κάνει αναγέννηση το αυτοκίνητο και να μην το σβήνουμε. Επειδή όντως οταν γίνεται η αναγέννηση, ανάβουν αυτόματα οι αντιστάσεις του πίσω τζαμιού και των καθρεφτών, ουσιαστικά κλέβεις ρεύμα απο τη καλωδίωση του καθρέφτη και τοποθετείς ενα 12 volt led. Πρέπει να πιάνουν λίγο τα χέρια σου για να γίνει. Ενδεικτικά 2
Tsino Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 4 hours ago, zeys13 said: Πολύς κόσμος μέσα και εγώ έχουμε βάλει led για να βλέπουμε πότε κάνει αναγέννηση το αυτοκίνητο και να μην το σβήνουμε. Επειδή όντως οταν γίνεται η αναγέννηση, ανάβουν αυτόματα οι αντιστάσεις του πίσω τζαμιού και των καθρεφτών, ουσιαστικά κλέβεις ρεύμα απο τη καλωδίωση του καθρέφτη και τοποθετείς ενα 12 volt led. Πρέπει να πιάνουν λίγο τα χέρια σου για να γίνει. Ενδεικτικά μόνος σου το έκανες ?
zeys13 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου Ναι μονος μου, ειδα για το αμαξι μου βιντεακια πως ανοιγει ο καθρέφτης, και μετα χρειάζεται τρυπανι, πολυμετρο, και κολλητήρι. Και ενα led 12 volt ειναι πολυ φωτεινά, εγω εχω βαλει ενα μπλε μεσα στον καθρεφτη. Δεν ηθελα να φαινεται απο εξω, ουτε να εχω τυχον αεροδυναμικους θορυβους. Θα ανεβασω φωτο οταν μπορεσω. 4
kostas_anes Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου Παιδες στο Corsa για να μην καταλαβεις οτι κανει αναγεννηση πρεπει να εισαι εκτος επαφης με το αμαξι. Περα απο αυξημενη στιγμιαια καταναλωση και τα λοιπα που λενε οι φιλοι απο πανω, το αμαξι παιρνει ανετα 10-15 αλογακια και εχει πολυ πιο αποτομη αποκριση γκαζιου. Περαν αυτου γινεται και πιο τραχυς ο ηχος του κινητηρα, οπως επισης αναβει και το βεντιλατερ ταυτοχρονα. Εν πασει περιπτωσει, σε Opel αυτα τα ματζαφλαρια Car Scanner, Torque κτλ δεν δουλευουν και δεν μπορεις να εξαναγκασεις καθαρισμο DPF, ασε που δεν κανει καλο το εξαναγκασμενο, γιατι παει σε πολυ ασχημο για το μοτερ χαρτη. Ο εξαναγκασμενος καθαρισμος υπαρχει σαν τελευταια ελπιδα σωσιματος του φιλτρου, οχι για να τον κανεις καθε εβδομαδα. Καπου εδω να πω οτι και τα περι καυσαεριων, ειναι λιγο αστοχα. Μονος παραγοντας ειναι η θερμοκρασια κατα τον καθαρισμο, η οποια παραγεται ακριβως στο σημειο που ο κινητηρας παραγει την μεγιστη ροπη. Στους περισσοτερους diesel, ειναι καπου μεταξυ 2000 και 3750 RPM, ψαχτε δειτε καποια δυναμομετρηση για το μοτερ σας να δειτε ακριβως το σημειο. Παραλληλα θες υψηλο φορτιο (αρα και μεγαλη σχεση) για θερμοκρασιες. Καθαρισμος DPF πχ με 2α και 40 χιλιομετρα δεν υφισταται. Δεν πρεπει επισης να εχουμε σκαμπανευασματα στο γκαζι, γιατι να ανεβοκατεβαινει η θερμοκρασια δεν κανει καλο, θελει σταθερα ψηλη θερμοκρασια. Προφανως δεν λεω να σκοτωθειτε, αλλα οσο πιο γινεται σταθερο γκαζι και στροφες. Τωρα, για τους Opelαδες με B13DT(X) μοτερ, εχω κανει κατι χακεματα και εχω βρει τα OBD2 PID για το DPF State, Soot Level και Distance Since Last Regen. Αυτα δινουν μια ιδεα για το ποσο γρηγορα γεμιζει και ποσο συχνα κανει αναγεννηση. Πειτε μου οσοι τα θελετε, αμα ειναι να τα ποσταρω. Για αλλα μοτερ δεν ξερω αν δουλεουν, μικρη πιθανοτητα να δουλευουν και για τα Α13DT(Χ) (πχ Corsa D, Astra J), αλλα οι εγκεφαλοι που εχω δει απο τα Multijet I μοτερ εχουν μη σταθερα offset στο callibration και program region σε σχεση με τα Multijet II. 2
Tsino Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 13 hours ago, kostas_anes said: Τωρα, για τους Opelαδες με B13DT(X) μοτερ, εχω κανει κατι χακεματα και εχω βρει τα OBD2 PID για το DPF State, Soot Level και Distance Since Last Regen. Αυτα δινουν μια ιδεα για το ποσο γρηγορα γεμιζει και ποσο συχνα κανει αναγεννηση. Πειτε μου οσοι τα θελετε, αμα ειναι να τα ποσταρω. Βάλτα να τα δούμε 1
Ukforthemoment Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 13 ώρες πριν, kostas_anes είπε Παιδες στο Corsa για να μην καταλαβεις οτι κανει αναγεννηση πρεπει να εισαι εκτος επαφης με το αμαξι. Περα απο αυξημενη στιγμιαια καταναλωση και τα λοιπα που λενε οι φιλοι απο πανω, το αμαξι παιρνει ανετα 10-15 αλογακια και εχει πολυ πιο αποτομη αποκριση γκαζιου. Περαν αυτου γινεται και πιο τραχυς ο ηχος του κινητηρα, οπως επισης αναβει και το βεντιλατερ ταυτοχρονα. Εν πασει περιπτωσει, σε Opel αυτα τα ματζαφλαρια Car Scanner, Torque κτλ δεν δουλευουν και δεν μπορεις να εξαναγκασεις καθαρισμο DPF, ασε που δεν κανει καλο το εξαναγκασμενο, γιατι παει σε πολυ ασχημο για το μοτερ χαρτη. Ο εξαναγκασμενος καθαρισμος υπαρχει σαν τελευταια ελπιδα σωσιματος του φιλτρου, οχι για να τον κανεις καθε εβδομαδα. Eχω το https://www.autelstore.co.uk/wholesale/autel-maxiap-ap200-bluetooth-scanner.html που έχει αναγέννηση dpf στις λειτουργίες του.Ηταν μια απο τις βασικές αιτίες να αγοράσω αυτό και όχι κάποιο άλλο.Χρησιμότατο σε πάρα πολλά πράγματα.Money well spent. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα