manos0013 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Καλημερα σε ολους! Οπως λεει ο τιτλος του θεματος,σκεφτομαι να αγορασω το νεο audi a3 το οποιο βγαινει σε δυο εκδοσεις. Μπορει καποιος κατοχος audi με s-tronic να μας πει την εμπειρια του ? Εγω προσωπικα θελω χειροκινητο κιβωτιο μιας και το θεωρω πιο αξιοπιστο απο την αλλη η εκδοση με το s-tronic περιλαμβανει αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων εναντι του ημιακαμπτου αξονα που εχει η εκδοση με το χειροκινητο .
epp Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) γενικα δεν καταλαβαινω τον λογο να παρει καποιος χειροκινητο σημερα *, εκτος αν μιλαμε για καποιο super car / ιδιαιτερο αμαξι. Οτι αυτοματο εχω οδηγησει , απο 60-70? (ή οσα εχει το μικρο kia picanto και το αυτοματο smartακι) μεχρι 200 αλογα, δεν ειχε κανενα θεμα επιδοσεων / αξιοπιστιας κλπ. Στο δε s-tronic (οπως και στα περισσοτερα αυτοματα) αποσο θυμαμαι, εαν θες μπορεις να αλλαζεις και χειροκινητα τις ταχυτητες πανω/κατω. Θα προτεινα σιγουρα ενα test drive γιατι εχω την αισθηση οτι στην ελλαδα υπαρχει μια επιφυλακτικοτητα / φοβος προς τα αυτοματα. * προφανως περα απο την τιμη, μιας και συνηθως τα αυτοματα ειναι λιγο πιο ακριβα. Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου από epp 4
paylidis Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 9 λεπτά πριν, epp είπε γενικα δεν καταλαβαινω τον λογο να παρει καποιος χειροκινητο σημερα *, εκτος αν μιλαμε για καποιο super car / ιδιαιτερο αμαξι. Οτι αυτοματο εχω οδηγησει , απο 60-70? (ή οσα εχει το μικρο kia picanto και το αυτοματο smartακι) μεχρι 200 αλογα, δεν ειχε κανενα θεμα επιδοσεων / αξιοπιστιας κλπ. Στο δε s-tronic (οπως και στα περισσοτερα αυτοματα) αποσο θυμαμαι, εαν θες μπορεις να αλλαζεις και χειροκινητα τις ταχυτητες πανω/κατω. Θα προτεινα σιγουρα ενα test drive γιατι εχω την αισθηση οτι στην ελλαδα υπαρχει μια επιφυλακτικοτητα / φοβος προς τα αυτοματα. * προφανως περα απο την τιμη, μιας και συνηθως τα αυτοματα ειναι λιγο πιο ακριβα. O κυριοτερος λογος να παρει κανεις VAG χειροκινητο ειναι οτι τα αυτοματα τους ακομα χαλανε... Απο εκει κ περα το Stronic ειναι ενα πολυ ωραιο κιβωτιο, εαν μπορεις TS να ζησεις με αυτο το ρισκο και να εχεις στη μπαντα ~3Κ αν σπασει εκτος εγγυησης τοτε οκ πας σε αυτό. 4
filarhos Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 16 minutes ago, paylidis said: O κυριοτερος λογος να παρει κανεις VAG χειροκινητο ειναι οτι τα αυτοματα τους ακομα χαλανε... Απο εκει κ περα το Stronic ειναι ενα πολυ ωραιο κιβωτιο, εαν μπορεις TS να ζησεις με αυτο το ρισκο και να εχεις στη μπαντα ~3Κ αν σπασει εκτος εγγυησης τοτε οκ πας σε αυτό. Ακόμα σπάνε; Το 7τάχυτο δεν είναι κάπως καλύτερο; Γιατί ο κουμπάρος μου με το leon ακόμα το σκέφτεται που δεν το πήρε αυτόματο (ίδια τιμή είχε).
atheatos Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Για να βγάζουν 2 έκδοσεις μια με μηχανικό κιβώτιο και μια με αυτόματο , πάει να πει ότι το αυτόματο τους κιβώτιο δεν είναι σε θέση να αντικαταστήσει το μηχανικό κιβώτιο από πλευράς αξιοπιστίας. Όπως προαναφέρθηκε αν είναι να το κρατήσεις το αμαξι για πολλά χιλιάδες χιλιόμετρα , ετοιμάσου για κιβώτιο κατά την διάρκεια αυτή.
manos0013 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Ο λογος που το σκέφτομαι είναι αυτός της αξιοπιστίας. Έχω audi a1,10 χρόνων, χειροκίνητο, χωρίς κανένα θέμα! Μου αρέσει η ιδέα του αυτόματου αλλά φοβάμαι και την ζημιά..η οποία απ ότι διαβάζω δεν βγαίνει το λιγότερο κάτω από 1.500 - 2000ε.
paylidis Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, filarhos είπε Ακόμα σπάνε; Το 7τάχυτο δεν είναι κάπως καλύτερο; Γιατί ο κουμπάρος μου με το leon ακόμα το σκέφτεται που δεν το πήρε αυτόματο (ίδια τιμή είχε). Και σπανε τα 7αρια και δυστυχως εχουν αρκετα υψηλότερη καταναλωση. Μονο το υγρου ειναι ασφαλής αγορά αλλα δε το βάζουν στα 1500 του γκρουπ (με εξαιρεση το φορμέντορ) 13 λεπτά πριν, manos0013 είπε Ο λογος που το σκέφτομαι είναι αυτός της αξιοπιστίας. Έχω audi a1,10 χρόνων, χειροκίνητο, χωρίς κανένα θέμα! Μου αρέσει η ιδέα του αυτόματου αλλά φοβάμαι και την ζημιά..η οποία απ ότι διαβάζω δεν βγαίνει το λιγότερο κάτω από 1.500 - 2000ε. ειναι ο μονος λογος που με πονο καρδιάς δε πηρα αυτόματο παρολο που ειχα 2 αυτοματα στο παρελθον... η διαφορά στη τιμή ηταν αστεια <700€ τοτε αλλα δε μπορούσα να δεχτω οτι θα υπαρχει σοβαρη πιθανότητα να μου σπασει και να πρεπει να εχω μονιμως λεφτα στη μπαντα και back up plan (γιατι μπορει να σου σπασει σε ενα ταξιδι)
pananton Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2 ώρες πριν, epp είπε γενικα δεν καταλαβαινω τον λογο να παρει καποιος χειροκινητο σημερα *, εκτος αν μιλαμε για καποιο super car / ιδιαιτερο αμαξι. Οτι αυτοματο εχω οδηγησει , απο 60-70? (ή οσα εχει το μικρο kia picanto και το αυτοματο smartακι) μεχρι 200 αλογα, δεν ειχε κανενα θεμα επιδοσεων / αξιοπιστιας κλπ. Στο δε s-tronic (οπως και στα περισσοτερα αυτοματα) αποσο θυμαμαι, εαν θες μπορεις να αλλαζεις και χειροκινητα τις ταχυτητες πανω/κατω. Θα προτεινα σιγουρα ενα test drive γιατι εχω την αισθηση οτι στην ελλαδα υπαρχει μια επιφυλακτικοτητα / φοβος προς τα αυτοματα. * προφανως περα απο την τιμη, μιας και συνηθως τα αυτοματα ειναι λιγο πιο ακριβα. το αντίθετο θα έλεγα. στα “συμβατικά” αυτοκίνητα το manual θα είναι πιο αξιόπιστο και πιο άμεσο στην καθημερινή οδήγηση. στα supercars και γενικά αυτοκίνητα επιδόσεων μπαίνουν πιο άμεσα αυτόματα τα οποία θα λειτουργήσουν καλύτερα από τον μέσο οδηγό…
Moderators Inuyasha Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Moderators Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2 ώρες πριν, atheatos είπε Για να βγάζουν 2 έκδοσεις μια με μηχανικό κιβώτιο και μια με αυτόματο , πάει να πει ότι το αυτόματο τους κιβώτιο δεν είναι σε θέση να αντικαταστήσει το μηχανικό κιβώτιο από πλευράς αξιοπιστίας. Όπως προαναφέρθηκε αν είναι να το κρατήσεις το αμαξι για πολλά χιλιάδες χιλιόμετρα , ετοιμάσου για κιβώτιο κατά την διάρκεια αυτή. Συμπέρασμα από τα lidl? Αρχικά τα αυτόματα είναι πιο ακριβά, οπότε θέλουν να υπάρχει η επιλογή για κάτι πιο οικονομικό, και γενικά τα αυτόματα εκτός από την μεγαλύτερη τιμή αγοράς στις περισσότερες περιπτώσεις έχουν και λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση 1 1
atheatos Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 24 λεπτά πριν, Inuyasha είπε Συμπέρασμα από τα lidl? Αρχικά τα αυτόματα είναι πιο ακριβά, οπότε θέλουν να υπάρχει η επιλογή για κάτι πιο οικονομικό, και γενικά τα αυτόματα εκτός από την μεγαλύτερη τιμή αγοράς στις περισσότερες περιπτώσεις έχουν και λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση Οκ. Αφού δίνει την επιλογη του μηχανικού ως πιο φτηνού και με λιγότερη κατανάλωση από το αυτόματο , πάω πάσο….
Sorath Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Μεταχειρισμένο 2010 Leon 1.8 DSG (7ταχυτο). Μια χαρά δουλεύει ακόμη και σήμερα. Και είναι οτι πιο απολαυστικό έχω οδηγήσει. Και εσύ το σκέφτεσαι για καινούργιο του 2025; ΥΓ: Τα αυτόματα είχα παλιά λίγο πιο αυξημένη κατανάλωση. Δεν ισχύει πλέον με τα σύγχρονα. Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου από Sorath 4
atheatos Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 3 λεπτά πριν, Sorath είπε Μεταχειρισμένο 2010 Leon 1.8 DSG (7ταχυτο). Μια χαρά δουλεύει ακόμη και σήμερα. Και είναι οτι πιο απολαυστικό έχω οδηγήσει. Και εσύ το σκέφτεσαι για καινούργιο του 2025; ΥΓ: Τα αυτόματα είχα παλιά λίγο πιο αυξημένη κατανάλωση. Δεν ισχύει πλέον με τα σύγχρονα. Χιλιόμετρα ?
Sorath Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Κοντεύει 100.000. Το θέμα είναι οτι και μετά απο 15 χρόνια, αν χαλάσει, κλαϊν. Η ευχαρίστηση στην οδήγηση, η ευκολία και η πρακτικότητα, ας πληρωθεί ΑΝ χρειαστεί. 2
xsterg Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου αυτοματο με κλειστα τα ματια. πηρα vw golf variant r φυσικα αυτοματο. δεν παιζεται το αυτοκινητο. μην ακουσω παλι κανεναν να λεει τις γνωστες μπαρουφες οτι τα αυτοματα χαλανε ενω τα χειροκινητα οχι. η το αλλο οτι εαν σου χαλασει το αυτοματο δεν το φτιαχνει κανεις. πλεον τα αυτοματα ειναι τρομερα αξιοπιστα. η διαχειριση της καταναλωσης ειναι τετοια που κανουν οικονομια σε σχεση με το αντιστοιχο χειροκινητο. δεν καταλαβαινεις αλλαγες ταχυτητων. ευκολια χρησης. εαν σου χαλασει κιβωτιο, ειτε χειροκινητο ειτε αυτοματο πιστεψε με, και στα δυο κανεις δεν ξερει να τα φτιαξει σωστα. οποτε καταληγουμε στον ιδιο παρονομαστη. α και κατι αλλο. οι αμερικανοι απο την δεκαετια του 60 ειχαν σχεδον και μονο αποκλειστικα αυτοματα. αλλα δεν ξερουν αυτοι εδω και 60 χρονια. μουθυμιζει αυτο που ελεγαν μερικοι την δεκαετια του 90. μην παρεις αυτοκινητο με ηλ παραθυρα γιατι χαλανε. η μην παρεις με ηλεκτρομαγνητικες κλειδαριες γιατι χαλανε. αυτα ειναι αστεια πραγματα. εαν εχω κατι αρνητικο να πω για τα αυτοματα κιβωτια ειναι το αυξημενο κοστος αγορας και η πολυπλοκοτητα της κατασκευης του που σε τελικη αναλυση δεν εχει επιπτωση στον τελικο χρηστη. 2
manos0013 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, paylidis είπε Και σπανε τα 7αρια και δυστυχως εχουν αρκετα υψηλότερη καταναλωση. Μονο το υγρου ειναι ασφαλής αγορά αλλα δε το βάζουν στα 1500 του γκρουπ (με εξαιρεση το φορμέντορ) ειναι ο μονος λογος που με πονο καρδιάς δε πηρα αυτόματο παρολο που ειχα 2 αυτοματα στο παρελθον... η διαφορά στη τιμή ηταν αστεια <700€ τοτε αλλα δε μπορούσα να δεχτω οτι θα υπαρχει σοβαρη πιθανότητα να μου σπασει και να πρεπει να εχω μονιμως λεφτα στη μπαντα και back up plan (γιατι μπορει να σου σπασει σε ενα ταξιδι) Φιλε μου,4 αμαξια εχω δει για αγορα. Kia x ceed, Audi a3, cupra leon και cupra φορμεντορ. Συγκεκριμενα το φορμεντορ εχει ιδια τιμη αυτοματο και χειροκινητο. Ερωτηση για ψαγμενους (ισως ξερεις :P), Το A3 30tfsi (116 hp) εχει την ιδια τουρμπινα με το A3 35 tfsi (150 hp) ή ειναι μεγαλυτερη του 35 ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα