Grisos Δημοσ. Παρασκευή στις 01:16 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:16 μμ 35 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Πάλι τεστακι 2ωρο σήμερα, η ενημέρωση ήρθε πριν μια ώρα. Περίεργο μου φαίνεται, κάποια στιγμή χτες (ή προχτές) έσκασε ειδοποίηση για "creators" τεστ, σε εντελώς κουλή ώρα, εκείνη την ίδια μέρα (έπεφτε ξημερώματα, εδώ). Αναβάθμιση η έκδοση μέσα στην εβδομάδα δεν έχει πάρει, δεν ελπίζω σε πολλά. Η γκρίνια για το πετσόκομμα της Firestorm, στο disc, είναι ασταμάτητη. Βέβαια, κάπου εκεί πετάγονται τα κονσολόπαιδα και λένε ότι "Μα, μεγάλωσε κιόλας ο χάρτης, βάλανε παραπάνω βάσεις/σημαίες" (αφού στις τότε εκδόσεις για χβοχ ήταν όντως με 3 μόνο) και πέφτει το γέλιο της αρκούδας. "Enjoy and report back soldier" και άλλα τέτοια χαζά.
Πέτρος Δημοσ. Παρασκευή στις 01:25 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:25 μμ 7 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε ΤΙ εκαναν στο μαπ οι ιερόσυλοι ? (ειναι απ τα αγαπημένα μου) Σμίκρυνση, σε όλα, παντού. Όλα πιο κοντινά, όλα πιο κοντά, όλα πιο μαζεμένα μεταξύ τους. Αν θα τον έχουν και σήμερα, ελπίζω να μπορέσω να παίξω λίγο παραπάνω, να δω κάποια πράγματα καλύτερα. 1
7nisiotis Δημοσ. Παρασκευή στις 01:56 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:56 μμ (επεξεργασμένο) ΟΝΤΩΣ έπεσε ψαλιδιά Δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την προσκόλληση τους. Γιατί έχουν αυτή τη μανία στα τελευταία Battlefield games (ξεκίνησε δειλά δειλά από παλιά, πριν κάποιους τίτλους, αλλά στο 2042 και τώρα στο αναμενόμενο 6 παρατηρώ πως είναι εντονότερο από ποτέ) να στριμώχνουν τα base spawns σε μικροσκοπικά σημεία και να είστε όλοι σαν σαρδέλες. Και δεν συμβαίνει για λόγους αξιοποίησης πόρων. Αφού άντεχαν pc συστήματα του τότε, το τωρινό hw εχει περίσσεια δυναμικής σε κονσόλες και pc. Ένα από τα μεγαλύτερα και αναγνωρίσιμα ατού της σειράς (πχ στο 3) ήταν πάντα το αίσθημα μιας κινηματογραφικού ύφους ομαδικής εισβολής – να ξεκινάς από ένα ευρύ spawn point, να βλέπεις τα άρματα, τα ελικόπτερα, τις ομάδες να κατεβαίνουν μαζί μια πλαγιά, να εισβάλουν ταυτόχρονα και με ορμή πεζικό με οχήματα, και να ρίχνεσαι σε έναν 'πόλεμο', ο οποίος σε λίγα λεπτά θα λάβει και μορφή μιας πιο "κλειστής και ζεστής δράσης" Τώρα όμως τι βλέπω; Κακή αξιοποίηση ενός cod-χαρακτηριστικού. Όπως έχουμε ξαναπεί: παίρνουμε τα καλά στοιχεία του ανταγωνισμού και να τα προσαρμόζουμε όπως και όπου χρειάζεται. Οχι ετσι αόριστα. Μου έκανε εντύπωση αρνητική και στην beta πώς δεν σε αφήνει να ηρεμήσεις λίγο το παιχνίδι. Spawn - death - repeat. Το έχουν μετατρέψει σε ένα σπασμωδικό spamfest, με respawns που σε πετάνε κατευθείαν σε meatgrinder μάχες, λες και παίζεις team deathmatch. Αυτό το στυλ μπορεί να δουλεύει και να είναι λογικό κι αναμενόμενο στο CoD - εκεί δεν σε πειράζει γιατί μιλάμε για φιλοσοφίας παιχνίδι που είναι χτισμένο αποκλειστικά για μικρότερα maps και close combat, αλλά στο Battlefield σκοτώνει την όλη αίσθηση, τον ρυθμό, αυτο το Battle immersion. Battlefield δεν σημαίνει μόνο ασταμάτητη δράση, εκρήξεις και κτήρια να κατεδαφίζονται, μπαμ μπουμ και τέλος – σημαίνει σταδιακή κλιμάκωση και μεγαλύτερης έντασης, διάρκειας και έκτασης αίσθηση πολέμου (σήμα κατατεθέν το Conquest). Και όσο το παραβλέπουν αυτό, τόσο χάνουν την ταυτότητά τους και τόσο θα τους τα λέμε -όσοι τα εντοπίζουμε- μπας και βάλουν μυαλουδακι. Επεξ/σία Παρασκευή στις 06:32 μμ από 7nisiotis 9 1
aetos1988 Δημοσ. Παρασκευή στις 05:42 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 05:42 μμ 3 ώρες πριν, 7nisiotis είπε ΟΝΤΩΣ έπεσε ψαλιδιά Δεν μπορώ να καταλάβω αυτή την προσκόλληση τους. Γιατί έχουν αυτή τη μανία στα τελευταία Battlefield games (ξεκίνησε δειλά δειλά από παλιά, πριν κάποιους τίτλους, αλλά στο 2042 και τώρα στο αναμενόμενο 6 παρατηρώ πως είναι εντονότερο από ποτέ) να στριμώχνουν τα spawns σε μικροσκοπικά σημεία και να είστε όλοι σαν σαρδέλες. Και δεν συμβαίνει για λόγους αξιοποίησης πόρων. Αφου άντεχαν pc συστήματα του τοτε, το τωρινό hw εχει περίσσεια δυναμικής σε κονσόλες και pc. Ένα από τα μεγαλύτερα και αναγνωρίσιμα ατού της σειράς (πχ στο 3) ήταν πάντα το αίσθημα μιας κινηματογραφικού ύφους ομαδικής εισβολής – να ξεκινάς από ένα ευρύ spawn point, να βλέπεις τα άρματα, τα ελικόπτερα, τις ομάδες να κατεβαίνουν μαζί μια πλαγιά, να εισβάλουν ταυτόχρονα και με ορμή πεζικό με οχήματα, και να ρίχνεσαι σε έναν 'πόλεμο', ο οποίος σε λίγα λεπτά θα λάβει και μορφή μιας πιο "κλειστής και ζεστής δράσης" Τώρα όμως τι βλέπω; Κακή αξιοποίηση ενός cod-χαρακτηριστικού. Όπως έχουμε ξαναπεί: παίρνουμε τα καλά στοιχεία του ανταγωνισμού και να τα προσαρμόζουμε όπως και όπου χρειάζεται. Οχι ετσι αόριστα. Μου έκανε εντύπωση αρνητική και στην beta πώς δεν σε αφήνει να ηρεμήσεις λίγο το παιχνίδι. Spawn - death - repeat. Το έχουν μετατρέψει σε ένα σπασμωδικό spamfest, με respawns που σε πετάνε κατευθείαν σε meatgrinder μάχες, λες και παίζεις team deathmatch. Αυτό το στυλ μπορεί να δουλεύει και να είναι λογικό κι αναμενόμενο στο CoD - εκεί δεν σε πειράζει γιατί μιλάμε για φιλοσοφίας παιχνίδι που είναι χτισμένο αποκλειστικά για μικρότερα maps και close combat, αλλά στο Battlefield σκοτώνει την όλη αίσθηση, τον ρυθμό, αυτο το Battle immersion. Battlefield δεν σημαίνει μόνο ασταμάτητη δράση, εκρήξεις και κτήρια να κατεδαφίζονται, μπαμ μπουμ και τέλος – σημαίνει σταδιακή κλιμάκωση και μεγαλύτερης έντασης, διάρκειας και έκτασης αίσθηση πολέμου (σήμα κατατεθέν το Conquest). Και όσο το παραβλέπουν αυτό, τόσο χάνουν την ταυτότητά τους και τόσο θα τους τα λέμε -όσοι τα εντοπίζουμε- μπας και βάλουν μυαλουδακι. Πολύ εύστοχο σχόλιο! Αυτό παρατήρησα και εγώ στην beta, ότι ήσουν συνέχεια σε ένταση! Αυτό πρέπει να το βελτιώσουν μέχρι την κυκλοφορία! Ακόμα και το BF1 σε αυτό το θέμα είναι καλύτερο. 1
cpttony Δημοσ. Παρασκευή στις 09:26 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:26 μμ 2 ώρες πριν, aetos1988 είπε Πολύ εύστοχο σχόλιο! Αυτό παρατήρησα και εγώ στην beta, ότι ήσουν συνέχεια σε ένταση! Αυτό πρέπει να το βελτιώσουν μέχρι την κυκλοφορία! Ακόμα και το BF1 σε αυτό το θέμα είναι καλύτερο. Θα έλεγα ότι ξεκίνησε με τα map reworks του BF2042 και δε νομίζω να αλλάξει κάτι. Απ' τη μία ο άλλος του CoD (όσο παίξει το BF μέχρι να βγει το φετινό CoD) δε μπορεί να τρέξει πάνω απο λίγα μέτρα, χωρίς δόση ντοπαμίνης, και απο την άλλη οι streamers θέλουν clips κλπ, οποτε καταλαβαίνεις. 7 ώρες πριν, 7nisiotis είπε ΟΝΤΩΣ έπεσε ψαλιδιά Όπως είχε πέσει και στο BF3 -> BF4 (?) 2
Πέτρος Δημοσ. Παρασκευή στις 11:54 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:54 μμ Μόνο ΒΤ είχαμε σήμερα, μια ώρα στην κοιλάδα (αίσχος υλοποίηση) και μια ώρα στην FS (κάπως καλύτερα, αλλά και πάλι). Η FS δεν σώζεται (και μάλλον όλο το παιχνίδι, τελικά). Τα πάντα έχουν φτιαχτεί για να πλακωνεσαι άμεσα, cod είναι, όχι BF. Σίγουρα θα έχει καλές στιγμές όταν βγει, αλλά τελικά δεν το βλέπω για κάτι ιδιαίτερο. Στα γραφικά, δεν ξέρω τί κάνουν. Όλα τέρμα αυτή τη φορά, μια μετριότητα (μέχρι και η γυναίκα μου τα βρήκε "basic". Βάλανε κι άλλο preset στο XeSS, ultra quality +. 1 1
xtrmsnpr Δημοσ. χθες στις 02:14 πμ Δημοσ. χθες στις 02:14 πμ 9 ώρες πριν, whiteman7 είπε ωχ που θα μπει αυτή η δάδα αν φλιπάρει η φάση!
Grisos Δημοσ. χθες στις 02:21 πμ Δημοσ. χθες στις 02:21 πμ 2 λεπτά πριν, xtrmsnpr είπε ωχ που θα μπει αυτή η δάδα αν φλιπάρει η φάση! Το κακό είναι ότι δείχνουν να έχουν ήδη αποφασίσει για πολλά core πραγματάκια στα οποία έχει βασιστεί και το οικονομικό τους μοντέλο. Δλδ. πολλά στοιχεία για COD Lovers. Ειδικά αν πατώσει και το επόμενο COD και τραβήξουν περισσότερο κόσμο από κει, να δεις που τα αυτάκια θα βουλώνουν πιο εύκολα στις φωνές του BF community. 3
starmanwarz Δημοσ. χθες στις 08:19 πμ Δημοσ. χθες στις 08:19 πμ Ακομα δεν εχει εμφανιστει στα κλειδαδικα. Βλεπω να σκαμε το 70αρι.
Πέτρος Δημοσ. χθες στις 12:48 μμ Δημοσ. χθες στις 12:48 μμ (επεξεργασμένο) 23 ώρες πριν, Grisos είπε "Enjoy and report back soldier" και άλλα τέτοια χαζά. Δύο ερωτήσεις όλες κι όλες η "έρευνα". Σας άρεσε το παιγνίδι στη χ/ψ πίστα? Γιατί? Τις έχουν πάρει τις αποφάσεις τους, καιρό τώρα, απλά προσποιούνται ότι μας ακούν. Ανελέητο κράξιμο στο disc. Δεν μπορώ να το καταλάβω το ΒΤ, να πω την αλήθεια. Ειδικά όταν είναι 1 objective μόνο, απλά χρειάζεται να πάει όλη η μία πλευρά μαζί στα όρια. Δεν θα προλάβουν να τους σκοτώσουν όλους, αλλάζει πάρα πολύ γρήγορα η "σημαία", το κερδίζεις έτσι, με ένα απλό "zergling rush". Επεξ/σία χθες στις 12:48 μμ από Πέτρος 2
Grisos Δημοσ. χθες στις 02:44 μμ Δημοσ. χθες στις 02:44 μμ 1 ώρα πριν, Πέτρος είπε Δύο ερωτήσεις όλες κι όλες η "έρευνα". Σας άρεσε το παιγνίδι στη χ/ψ πίστα? Γιατί? Τις έχουν πάρει τις αποφάσεις τους, καιρό τώρα, απλά προσποιούνται ότι μας ακούν. Ανελέητο κράξιμο στο disc. Δεν μπορώ να το καταλάβω το ΒΤ, να πω την αλήθεια. Ειδικά όταν είναι 1 objective μόνο, απλά χρειάζεται να πάει όλη η μία πλευρά μαζί στα όρια. Δεν θα προλάβουν να τους σκοτώσουν όλους, αλλάζει πάρα πολύ γρήγορα η "σημαία", το κερδίζεις έτσι, με ένα απλό "zergling rush". Ρε συ το χουν στήσει καλά. Λες και πάνε σε δίκη. Ξέραν ότι οι veterans θα κράζανε σε αρκετές επιλογές τους. Για μένα το portal πιο πολύ είναι το "πάτημα" για την απάντηση "....but we give you original experiences in portal if you want" παρά για να δείξουν την αγάπη τους. Και αυτό που λέει ο Τζακ ο φαγκς πιο πάνω είναι σημαντικό. Να τον φτιάξω εγώ τον server με το original rotation χαρτών και το persistence. Που θα βρω 63 άτομα να τα βάλω μέσα, όταν ο μέσος CODακιας ή FPS-χρωματάκια-shooteras νεας γενιάς, έχει μάθει να πατάει ένα easy button στο μενού. 2
Πέτρος Δημοσ. χθες στις 05:11 μμ Δημοσ. χθες στις 05:11 μμ 2 ώρες πριν, Grisos είπε Και αυτό που λέει ο Τζακ ο φαγκς πιο πάνω είναι σημαντικό. Να τον φτιάξω εγώ τον server με το original rotation χαρτών και το persistence. Που θα βρω 63 άτομα να τα βάλω μέσα, όταν ο μέσος CODακιας ή FPS-χρωματάκια-shooteras νεας γενιάς, έχει μάθει να πατάει ένα easy button στο μενού. Καλά, ας βάλουν από την αρχή την επιλογή, σωστά και λειτουργικά, σε ένα παιγνίδι σωστά δομημένο (κι όχι σοδομημένο, όπως είναι το portal με τους αντίστοιχους χάρτες στο 2042), και θα φανεί πόσο κόσμο θα τραβήξει, πόσοι θα το κυνηγάνε. 1
7nisiotis Δημοσ. χθες στις 05:26 μμ Δημοσ. χθες στις 05:26 μμ Δείτε το ακριβώς στο στιγμιότυπο που σας αφήνω. Δεν το στέλνω αποκλειστικά για το παιχνίδι, αλλά για ένα επίπεδο σχεδιαστικού ρεαλισμού που δεν το έχω δει να συμβαίνει πουθενά αλλού — ενώ είναι πραγματικά σπουδαία ιδέα! Πώς γίνεται κάτι μικροί devs να σκέφτηκαν να προσθέσουν ρεαλιστικά animations αναλόγως τις συνθήκες, ποικιλία κιόλας ώστε να μην επαναλαμβάνεται το ίδιο άψυχο σκηνικό σε κάθε reload και παιχνίδια ΦΟΡ ΑΑΑΑ εκατομμυρίων+ να σέρνονται στα ίδια και ίδια λαγούμια, αναμασώντας τις ίδιες ιδέες 15ετιας και να μην ρίχνουν τέτοιες πρωτοτυπίες στην συνταγή τους. Κάτι τέτοια τα γουστάρω φουλ! Τέτοια θέλω να βλέπω - κι ακόμα περισσότερα - για να δικαιολογήσω πια οτιδήποτε βγαίνει με pricetag πάνω από 35-40€ σε multiplayer fps game μεγάλων στούντιο. Για δώστε innovation φραγκοkillers εκεί στα μεγάλα franchise που έχουμε κολλήσει σε μια βαρετή λούπα και "remastered" σαχλαμάρες των 80€!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα