Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 8 Μαρτίου Moderators Δημοσ. 8 Μαρτίου 5 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Χτες, btw, στο 2042 πήγα να σουβλίσω κάποιον που ήταν σε ένα mounted vulcan και έπεσα σε επικό bug...ξεκίνησε το animation και άμεσα διακόπηκε και ο τύπος άρχισε να "πλέει" προς το πλάι, έφυγε 3-4 μέτρα πίσω μου, όπου κάπου εκεί ξεκόλλησα κι εγώ και τον πυροβόλησα. Τα καλύτερα, αυτό το παιγνίδι. Γιατί να μην έχεις βίντεο να μας δείξεις; 2
Grisos Δημοσ. 8 Μαρτίου Δημοσ. 8 Μαρτίου 3 ώρες πριν, Πέτρος είπε Tίποτα (από αυτά) δεν ξεχνάμε. Μπήκαν dt και στο 2042, όταν κατσαβιδιάσεις κάποιον, εδώ και κάποιον καιρό. Εμφανίζονται, αλλά στιγμιαία. Χτες, btw, στο 2042 πήγα να σουβλίσω κάποιον που ήταν σε ένα mounted vulcan και έπεσα σε επικό bug...ξεκίνησε το animation και άμεσα διακόπηκε και ο τύπος άρχισε να "πλέει" προς το πλάι, έφυγε 3-4 μέτρα πίσω μου, όπου κάπου εκεί ξεκόλλησα κι εγώ και τον πυροβόλησα. Τα καλύτερα, αυτό το παιγνίδι. Το καλύτερο μαχαίρι με διαφορά στο BF3. Το έιχα λιώσει. Μάλιστα θυμάμαι έπαιζα με ένα rubber dome keyboard της MS και αναγκάστηκα να πάω σε μηχανικό πρώτη φορά. Χαοτική διαφορά. Μετά βάλανε στο 4 counter. Πρέπει πρώτη φορά να έιχα πετάξει ποντίκι στον τόιχο. Έβλεπες πλάτη και λες ωραία πάω για μαχαίρι και ο παιχτάκος ήταν γυρισμένος και σου έκανε counter. Ωραίες εποχές με BAZO και the LAB community. Όσο για το leak. Επιτέλους σωστή χρωματική παλέτα, καλό map design και BF3/4 αίσθηση. Ίδωμεν. Να υπενθυμίσω εδώ ότι ΔΕΝ ΠΡΟΠΑΡΑΓΓΕΛΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. 2
John_on_PC Δημοσ. 8 Μαρτίου Δημοσ. 8 Μαρτίου 10 minutes ago, Grisos said: Το καλύτερο μαχαίρι με διαφορά στο BF3. Το έιχα λιώσει. Μάλιστα θυμάμαι έπαιζα με ένα rubber dome keyboard της MS και αναγκάστηκα να πάω σε μηχανικό πρώτη φορά. Χαοτική διαφορά. Μετά βάλανε στο 4 counter. Πρέπει πρώτη φορά να έιχα πετάξει ποντίκι στον τόιχο. Έβλεπες πλάτη και λες ωραία πάω για μαχαίρι και ο παιχτάκος ήταν γυρισμένος και σου έκανε counter. Ωραίες εποχές με BAZO και the LAB community. Όσο για το leak. Επιτέλους σωστή χρωματική παλέτα, καλό map design και BF3/4 αίσθηση. Ίδωμεν. Να υπενθυμίσω εδώ ότι ΔΕΝ ΠΡΟΠΑΡΑΓΓΕΛΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. Πάντως όταν δούλευε, το counter ήταν από τα καλύτερα features. Δηλαδή όταν ενεργοποιούνταν όταν πήγαιναν να σε μαχαιρώσουν από μπροστά.
Grisos Δημοσ. 8 Μαρτίου Δημοσ. 8 Μαρτίου 4 λεπτά πριν, John_on_PC είπε Πάντως όταν δούλευε, το counter ήταν από τα καλύτερα features. Δηλαδή όταν ενεργοποιούνταν όταν πήγαιναν να σε μαχαιρώσουν από μπροστά. Το θέμα είναι ότι ήταν inconsistent. Αν δούλευε πάντα το ίδιο για όλους και υπό ξεκάθαρες συνθήκες, τότε ναι θα ταν γαμώ τα feature. 1
7nisiotis Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου 15 hours ago, Athanasios2104 said: Commander μπα ε; 😆 Ελάτε στο Hell.Let.Loose - έχουμε ΚΑΙ commander που αλλάζει τις ισορροπίες της έκβασης του παιχνιδιού. 1
cpttony Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου Στις 7/3/2025 στις 6:39 ΜΜ, Πέτρος είπε δεν ξέρω πώς θα υλοποιήσουν το "dolphincombat dive" όπως και το ανεκδιήγητο "slide" που σίγουρα θα υπάρχει. Ωραία, περισσότερα gimmicks/mechanics που θα επειρεάζουν το hitreg (yay!). Να υποθέσω τα έβαλαν γιατί τα αγαπημένα BF του "community" τα είχαν αυτά... Oh wait! 1
Πέτρος Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου 2 ώρες πριν, cpttony είπε Ωραία, περισσότερα gimmicks/mechanics που θα επειρεάζουν το hitreg (yay!). Να υποθέσω τα έβαλαν γιατί τα αγαπημένα BF του "community" τα είχαν αυτά... Oh wait! Kοίτα, τη βουτιά την έχουμε από το 2 ακόμα, μάθαμε νωρίς-νωρίς να τη σάζουμε. Το (Legolas)slide, κάπου στο 1 το πρωτοφάγαμε στη μάπα, τί να πεις. Τώρα τελευταία ξεκίησε πάλι και το χοροπηδηχτό, τα λαγουδάκια είναι φουλ στη χαρά. Stamina, που λέγαμε. Γενικότερα, όσο προσθέτεις "κινήσεις" στο χαρακτήρα με τις οποίες θα μπορεί να κάνει κάτι (κι όχι απλά να τρως ένα animation), τόσο πρέπει να υπάρχει αντίστοιχο penalty, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν το αντιλαμβάνονται ότι χαλάει απίστευτα η όλη εμπειρία έτσι όπως τα έχουν αφήσει όλα. Βουτάς? Δεν γίνεται ταυτόχρονα να πυροβολείς με φουλ σταθερότητα και ακρίβεια και μάλιστα χωρίς να υπάρχει lag σε εσένα. Αν θες να ρίξεις την ίδια στιγμή, θα είναι εντελώς ασταθές το όπλο (βασικά θα φεύγει σε κάποιους άξονες, ανάλογα την προηγούμενη κίνησή σου). Αν περιμένεις να γίνει η κίνηση και να βρεθείς κάτω, θα ρίχνεις σωστά. Χοροπηδάς? Αλλού για αλλού οι σφαίρες, και εξαντλείσαι κιόλας. Τρέχεις πέρα-δώθε συνέχεια? Λαχάνιασμα, αργό βάδισμα και δεν μπορείς να πηδήξεις κλπ για λίγο. Δηλαδή κάποια στιγμή έκαναν το καλό κι έβαλαν χρόνο/animation για να μπεις/βγεις σε όχημα (όπου ήσουν και εκτεθειμένος), αλλά όλα τα υπόλοιπα λες και απλά περπατάς. Βέβαια, πλεον μπαίνεις στο όχημα και αφού έχεις ήδη βρεθεί στο όπλο, βλέπεις τον εαυτό σου στην καταπακτή που κλείνει...μαγεία. 1
cpttony Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Πέτρος είπε Kοίτα, τη βουτιά την έχουμε από το 2 ακόμα, μάθαμε νωρίς-νωρίς να τη σάζουμε. Μιλούσα για το BF3/4. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα είναι όπως τότε (BF2)? Τότε είχε Χ animations, τώρα έχει Y, απ'τα οποία άλλα βλέπεις σε first person view και άλλα σε third person, υπάρχει (και θα υπαρχει περισσότερο?) desync μεταξύ μοντέλου και hitbox. Ζητάς πολλά, η σημερινή γενιά αν δεν έχει κάτι να κάνει abuse, δε μπορεί, και αν η DICE (ή κάθε dev) δε τα έχουν, θα χάσουν κόσμο/λεφτά. Επεξ/σία 9 Μαρτίου από cpttony 1
Πέτρος Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου 33 λεπτά πριν, cpttony είπε η σημερινή γενιά αν δεν έχει κάτι να κάνει abuse Bradley/IFV ftw...εξωφρενικά op.
John_on_PC Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου 3 hours ago, Πέτρος said: Kοίτα, τη βουτιά την έχουμε από το 2 ακόμα, μάθαμε νωρίς-νωρίς να τη σάζουμε. Το (Legolas)slide, κάπου στο 1 το πρωτοφάγαμε στη μάπα, τί να πεις. Τώρα τελευταία ξεκίησε πάλι και το χοροπηδηχτό, τα λαγουδάκια είναι φουλ στη χαρά. Stamina, που λέγαμε. Γενικότερα, όσο προσθέτεις "κινήσεις" στο χαρακτήρα με τις οποίες θα μπορεί να κάνει κάτι (κι όχι απλά να τρως ένα animation), τόσο πρέπει να υπάρχει αντίστοιχο penalty, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν το αντιλαμβάνονται ότι χαλάει απίστευτα η όλη εμπειρία έτσι όπως τα έχουν αφήσει όλα. Βουτάς? Δεν γίνεται ταυτόχρονα να πυροβολείς με φουλ σταθερότητα και ακρίβεια και μάλιστα χωρίς να υπάρχει lag σε εσένα. Αν θες να ρίξεις την ίδια στιγμή, θα είναι εντελώς ασταθές το όπλο (βασικά θα φεύγει σε κάποιους άξονες, ανάλογα την προηγούμενη κίνησή σου). Αν περιμένεις να γίνει η κίνηση και να βρεθείς κάτω, θα ρίχνεις σωστά. Χοροπηδάς? Αλλού για αλλού οι σφαίρες, και εξαντλείσαι κιόλας. Τρέχεις πέρα-δώθε συνέχεια? Λαχάνιασμα, αργό βάδισμα και δεν μπορείς να πηδήξεις κλπ για λίγο. Δηλαδή κάποια στιγμή έκαναν το καλό κι έβαλαν χρόνο/animation για να μπεις/βγεις σε όχημα (όπου ήσουν και εκτεθειμένος), αλλά όλα τα υπόλοιπα λες και απλά περπατάς. Βέβαια, πλεον μπαίνεις στο όχημα και αφού έχεις ήδη βρεθεί στο όπλο, βλέπεις τον εαυτό σου στην καταπακτή που κλείνει...μαγεία. Αυτό με το χοροπήδημα από το BF3 δεν ήταν μέσα. Θυμάμαι ειδικά στο 4 ήταν πολύ μεγάλο κομμάτι του παιχνιδιού. Το slide στο 1 το νερφάρανε τόσο πολύ που στο τέλος της ζωής του παιχνιδιού κατέντησε άχρηστο, αλλά στο 5 ήταν υπερβολικά δυνατό. Κάτι ενδιάμεσο θα ήταν καλό.
Πέτρος Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου 2 ώρες πριν, John_on_PC είπε Αυτό με το χοροπήδημα από το BF3 δεν ήταν μέσα. Θυμάμαι ειδικά στο 4 ήταν πολύ μεγάλο κομμάτι του παιχνιδιού. Το slide στο 1 το νερφάρανε τόσο πολύ που στο τέλος της ζωής του παιχνιδιού κατέντησε άχρηστο, αλλά στο 5 ήταν υπερβολικά δυνατό. Κάτι ενδιάμεσο θα ήταν καλό. Και στο 2 είχε χοροπήδημα, και παλιότερα. Απλά, υπήρχε stamina και σου έβγαινε σε κακό αν το ξεφτίλιζες, χώρια το όποιο penalty σε σημάδι/σταθερότητα.
Extinction Δημοσ. 10 Μαρτίου Δημοσ. 10 Μαρτίου Στις 18/2/2025 στις 10:27 ΜΜ, Πέτρος είπε Ωραίος! Μου ήρθε σήμερα email ότι δέχονται (!) την εγγραφή μου (η οποία έγινε πόσες μέρες πριν), χωρίς να είναι σίγουρο πως θα επιλεγώ στη συνέχεια για τα δοκιμαστικά. Θα δούμε, λοιπόν. Μου ήρθε ακριβώς το ίδιο, no luck so far. Μακάρι να βγεί όπως φαίνεται, και τουλάχιστον να μην ακυρώσουν τα "νυχτερινά" maps όπως στο 4. Όσο για το counter knife, τουλάχιστον στο 4, παίζει πολύ ρόλο η στάση που θα πετύχεις τον άλλον για να βγάλει το prompt για counter. Έχει τύχει να μου το βγάλει desynced καθώς πρόλαβα το prompt και ο άλλος είχε γυρίσει πλάτη, παρόλα αυτά το έκανε register κανονικά το kill και ας έσπασε το animation.
7nisiotis Δημοσ. 10 Μαρτίου Δημοσ. 10 Μαρτίου Mixed Feelings με βάση αυτά που είδα. Πρέπει πάση θυσία να πεταχτεί από το παράθυρο και να θαφτεί 3 μέτρα κάτω από τη γη ότι έχει σχέση με το "κάτι σαν BF" 2042. Κάτι θετικό ότι θα μπορείς να τραβήξεις το σώμα του συμπαίκτη σου ώστε να τον σηκώσεις (revive) σε πιο ασφαλές σημείο.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 10 Μαρτίου Moderators Δημοσ. 10 Μαρτίου 5 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε Κάτι θετικό ότι θα μπορείς να τραβήξεις το σώμα του συμπαίκτη σου ώστε να τον σηκώσεις (revive) σε πιο ασφαλές σημείο. Κάποτε έλεγαν ότι θα το έβαζαν στο V αυτό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα