cmaniac Δημοσ. 6 Μαρτίου Δημοσ. 6 Μαρτίου 1 ώρα πριν, Mitsi86 είπε το ίδιο μου είπε κ ο μηχανικός στην Toyota, όταν το πήγα για να τσεκάρω ότι είναι γνήσια τα χιλιόμετρα κλπ ότι καίνε λάδι αυτά από μαμά . Στις 23/2/2025 στις 8:57 ΜΜ, cmaniac είπε Μιας και είσαι στην περιοχή, πέρνα μια βόλτα απο τον Κατσιπάνο να ρωτήσεις κι εκεί. 1
Mitsi86 Δημοσ. 6 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 1 ώρα πριν, katargedon είπε Οκ τότε.Εύχομαι παντως να το χαρείς το αμάξι.Καλες βολτες! Να σαι καλά φίλε μου !! Σιγά μωρέ θα συμπληρώνω που κ που αν χρειάζεται λάδι και θα το ελέγχω και όσο αντέξει !! Εξάλλου ήξερα ότι είναι ρίσκο όταν παίρνεις μεταχειρισμένο, αλλά δεν μπορούσα κάτι άλλο να πάρω, πιστεύω δεν πρέπει να με ανησυχεί τόσο το λάδι, αρκεί να το ελέγχω που κ που γιατί μου είπαν όλοι ότι είναι φυσιολογικό να καίνε αυτά . Στην Toyota μου είπαν ότι έχουν δει , τους είχε πάει ένα με 400.000 χιλιόμετρα έκαιγε πιο πολύ αυτό , αλλά δεν παθαίνουν κάτι , αρκεί να το ελέγχεις που κ που . παιδιά δεν σας ξαναενοχλώ με κάποιο μήνυμα μου, εννοείται θα διαβάζω ότι στέλνετε. Θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους σας, για τον χρόνο που αφιερώσατε , για τις συμβουλές σας και συγγνώμη αν σας κούρασα. Εύχομαι υγεία σε όλους και καλή Σαρακοστή να έχουμε !! 2 λεπτά πριν, cmaniac είπε Θα κανονίσω ναι να περάσω στο επόμενο σέρβις . Ευχαριστώ πολύ!! 1
mike15 Δημοσ. 7 Μαρτίου Δημοσ. 7 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Στις 6/3/2025 στις 4:38 ΜΜ, katargedon είπε 10 ευρω η πληροφορια 😁 ειχα βαλει τα castrol edge 0w40 a3/b4 αν και λογικα ηταν απο πριν καθαρο το μοτερ.Τωρα ειπα να δοκιμασω τα motul x-cess 5w40 gen 2(περιεργο λαδι).Πιο παλια εβαζα και 5w30 και 0w30,διαφορες μαρκες και τα εστελνα και για αναλυση.Καταναλωση με αυτο το 0w40 ειχα 650ml στις 7500 χλμ. αστα τα 10 ευρω. πες μας κανα νεο που ειπωθηκε στο καφε με τον κυριο μοτουλ.αποτι καταλαβα μαλλον σου αλλαξε γνωμη για καποια πραγματα,σε εκανε "νοημων ανθρωπο " αλλιως δεν εξηγειται η μεταλλαξη😀 απο εδω : Αναφορά σε κείμενο katargedonΔημοσ. 28 Ιουλίου 2024 Αφου εισαι φαν της Motul και του υψηλου hths ας συγκρινουμε 2 λαδια της Motul με παρομοια specs.Θα βαλω αυτο που ανεφερες x-cess gen2 5w40 απεναντι στο x-max 0w40.To x-max περιεχει pao αρα καλυτερη θερμικη σταθεροτητα,καλυτερη αντισταση στην οξειδωση,μικροτερη διατμιση,πολυ μικροτερο viscosity breakdown στην παροδο του χρονου και αλλα πολλα...το x-cess οχι,ειναι hc.Το x-max περιεχει μολυβδαινιο(αν δεν γνωριζεις,να σου στειλω τι κανει το μολυβδαινιο),το x-cess οχι.Το x-cess πωλειται απο 41-42 ευρω εως 50 ευρω το 5λιτρο,το x-max στην απαγορευτικη τιμη οπως ειπες των 50 ευρω το 5λιτρο,ιδια τιμη με το x-cess.Ποιος νοημων ανθρωπος θα επελεγε το x-cess ενω στην ιδια τιμη μπορει να παρει ενα λιπαντικο 10 φορες καλυτερο; στο Αναφορά σε κείμενο katargedon ειπα να δοκιμασω τα motul x-cess 5w40 gen 2(περιεργο λαδι). πολυ megapaixtaras επιροη βλεπω,αρα τωρα συμφωνεις σε ολα μαζι του,τσαμπα μαλωνατε,ειχε και σαυτο δικιο. Αναφορά σε κείμενο katargedon Πάντως ωραίο αρθρο.Πως μου ξεφυγε; ειναι για ψαγμενους αυτα. με 10 ευρω σου λεω και εγω.😂 Στις 6/3/2025 στις 5:45 ΜΜ, Mitsi86 είπε Κοιτάξτε το έχω πάει σε 6 διαφορετικούς μηχανικούς το σήκωσαν όλοι πάνω κάτω είδαν τα πάντα δεν μου είπε κάνεις τίποτα για διαρροή. Ο λόγος που το πήγα σε 6 διαφορετικούς ήταν γιατί ήθελα να είμαι δίπλα και τριπλά σίγουρος ότι δεν μου έχει διαφύγει κάτι που είναι σοβαρό μιας και δεν ήταν δικό μου το αμάξι πριν για να ξέρω την ιστορία του. Επίσης , όταν το πέρασα ΚΤΕΟ ήθελε αλλαγή αμορτισέρ μου έγραψαν γιατί ήταν πεσμένα , όταν τα άλλαξαν έκαναν πολύ ώρα δουλειά από κάτω κ επίσης άλλαξα και δίσκο πλατό για τον ίδιο λόγο ότι δεν ήξερα αν τον έχει φάει ο άλλος κλπ , οπότε αυτό που θέλω να πω είναι ότι το έχουν δει τόσες φορές και με το δίσκο πλατό κατέβηκαν όλα για να αλλαχθεί . Κάνεις δεν είδε τίποτα . Αυτό που μου είπαν όλοι πριν το τσεκάρω και πριν το δουν : ήταν ότι έκανες καλή επιλογή οικονομικό κλπ αλλά να ξέρεις ότι καίνε λάδια και να μην σε ανησυχεί!! Επίσης το ίδιο μου είπε κ ο μηχανικός στην Toyota, όταν το πήγα για να τσεκάρω ότι είναι γνήσια τα χιλιόμετρα κλπ ότι καίνε λάδι αυτά από μαμά . Όχι καπνό δεν βγάζει καθόλου , τίποτα , ούτε μυρίζει είναι πεντακάθαρο και όταν έβαλα τα 5w30 , το αμάξι έγινε εντελώς αθόρυβο , παρά πολύ ήσυχο ενώ πριν Ακουγόταν πολύ δυνατά το μοτέρ , τώρα κάνει τον ίδιο ήχο αλλά 2 σκάλες πιο ήσυχο και επίσης είναι πιο δυνατό τώρα , αυτό έχω παρατηρήσει. εγω απο την αναλυση των λεγομενων,καταλαβαινω 2 πραγματα: οτι δεν εχει κατι σοβαροτερο,ειναι μηχανη που καιει λαδια οπως μερικα βαγκεν. παει και ο ιαπωνικος μυθος με τις "τελειες μηχανες". καταριφθηκε😂 Στις 6/3/2025 στις 7:27 ΜΜ, Mitsi86 είπε παιδιά δεν σας ξαναενοχλώ με κάποιο μήνυμα μου, εννοείται θα διαβάζω ότι στέλνετε. Θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους σας, για τον χρόνο που αφιερώσατε , για τις συμβουλές σας και συγγνώμη αν σας κούρασα. Εύχομαι υγεία σε όλους και καλή Σαρακοστή να έχουμε !! Θα κανονίσω ναι να περάσω στο επόμενο σέρβις . Ευχαριστώ πολύ!! παρακαλουμε φιλε,γιαυτο ειναι τα φορουμ και ξαναλεω η ευγενεια παντα κερδιζει και εισαι πολυ ευγενικος! και δεν ενοχλεις ,ισα-ισα συμβαλεις με τις πληροφοριες που μας εδωσες στο να μαθουμε και εμεις πολλα και καθε θεμα γινεται αφορμη να διατυπωθουν ακομα περισοτερες αποψεις και να διευρυνουμε τις γνωσεις μας ακομα περισοτερο ετσι. υ.γ. εγω προσωπικα εχω φαει πολυ σνομπισμο απο τους κατοχους ιαπωνεζικων για τα τελεια μηχανηματα, το ευχαριστηθηκα ,οχι για σενα προσωπικα-για γνωστους μου,που εμαθα οτι καινε λαδια😂 λενε οτι οταν καις λαδι,που αυτο πιστευω τελικα και εγω οτι συμβαινει ,το καλυτερο ειναι να επιλεγεις λαδι που να εχει δεικτη flash point πολυ μεγαλο,πανω απο 232.ενα τετοιο λαδι ειναι το mobil 0-40 fs που εχει 234.δεν ξερω ποσο εχει το 10-40 που εβαζες. να μεινεις και να γραφεις οτι και οποτε θελεις! Επεξ/σία 7 Μαρτίου από mike15 1
katargedon Δημοσ. 8 Μαρτίου Δημοσ. 8 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, mike15 είπε αστα τα 10 ευρω. πες μας κανα νεο που ειπωθηκε στο καφε με τον κυριο μοτουλ.αποτι καταλαβα μαλλον σου αλλαξε γνωμη για καποια πραγματα,σε εκανε "νοημων ανθρωπο " αλλιως δεν εξηγειται η μεταλλαξη😀 απο εδω : Motul,δεν εβαλα πρωτη φορα τωρα.Βαζω πολλα χρονια.Το προβλημα ειναι αυτοι που πουλανε και αυτοι που αγοράζουν τα μοτουλ σε τιμες διπλασιες του κανονικου.Πχ...το x-cess gen 2(το οποιο δεν θα ξαναβαλω),πωλειται σε γνωστο καταστημα 70 ευρω το 5λιτρο,σε αλλο γνωστο καταστημα 67 ευρω το 5λιτρο.70 και 67 να'ναι οι ωρες τους...50 ευρω το πηρα εγω και γνησιο.Για καφε δεν πήγαμε ακομα γιατί δεν μπορω εγω λογω δουλειας.Φανταζομαι μεσα στον μηνα θα παμε.Ο ανθρωπος ειναι εμπορικος διευθυντης,δεν ξερει απο χημεια κλπ.Μπορω ομως να σου πω αν απο εκει που αγοραζεις ειναι γνησια η μαιμουδες. 8 ώρες πριν, mike15 είπε αρα τωρα συμφωνεις σε ολα μαζι του,τσαμπα μαλωνατε,ειχε και σαυτο δικιο. Λαθος,οχι βέβαια.Εμενα αν με ρωτησεις αν το χ λαδι ειναι καλο,θα πρεπει να δω πολλα πραγματα για να σου απαντησω και οχι να βγαλω συμπερασμα απο εναν και μονο παραγοντα.Πχ...τι να το κανω ενα λιπαντικο να εχει καλο hths με χαμηλο viscosity αλλα να εχει tbn τυπου 7-8.Η το αντιθετο.Ενα τετοιο λιπαντικο δεν το θεωρώ καλό.Εγω θα κοιταξω hths,tbn,noack,flash point,ποσοστο πυκνωτικου,τυπο και ποσοστο βασης,το πακετο προσθετων και εννοειται την χημικη αναλυση.Ποτε δεν θα επιλεξω λιπαντικο που δεν ξερω τι εχει μεσα.Οποτε οχι,δεν συμφωνω μαζι του σε ολα και σου ξαναλεω οτι το προβλημα δεν ηταν το τι ελεγε,αλλα η συμπεριφορα του,οχι μονο σε εμενα αλλα και σε αλλα μελη.Τελοσπαντων,περασμενα ξεχασμενα.Εχω κανει τοπικ,αν θες περνα μια βολτα. Επεξ/σία 8 Μαρτίου από katargedon 2
mike15 Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου Στις 8/3/2025 στις 5:26 ΠΜ, katargedon είπε Motul,δεν εβαλα πρωτη φορα τωρα.Βαζω πολλα χρονια.Το προβλημα ειναι αυτοι που πουλανε και αυτοι που αγοράζουν τα μοτουλ σε τιμες διπλασιες του κανονικου.Πχ...το x-cess gen 2(το οποιο δεν θα ξαναβαλω),πωλειται σε γνωστο καταστημα 70 ευρω το 5λιτρο,σε αλλο γνωστο καταστημα 67 ευρω το 5λιτρο.70 και 67 να'ναι οι ωρες τους...50 ευρω το πηρα εγω και γνησιο.Για καφε δεν πήγαμε ακομα γιατί δεν μπορω εγω λογω δουλειας.Φανταζομαι μεσα στον μηνα θα παμε.Ο ανθρωπος ειναι εμπορικος διευθυντης,δεν ξερει απο χημεια κλπ.Μπορω ομως να σου πω αν απο εκει που αγοραζεις ειναι γνησια η μαιμουδες. απο που το πηρες εσυ,απο τον σπανο? και πως αναγνωριζεις εαν ειναι γνησιο? εγω παιρνω μονο απο καταστηματα που ειναι επισημοι μεταπωλητες και το τσεκαρω πρωτα απο τους αντιπροσωπους στην ελλαδα για οποιαδηποτε μαρκα,castrol,motul κ.α .τηλεφωνω στους αντιπροσωπους και τους ρωταω αν ειναι επισημοι μεταπωλητες τους.εχω παρει ομως και απο καταστημα που κανει δικια του εισαγωγη motul κατευθειαν απο το εργοστασιο στην ευρωπη.απο το γνωστο autoplanet.αλλα μονο οταν εχει σε εκπτωση απο εκει.και ηταν μια χαρα. Στις 8/3/2025 στις 5:26 ΠΜ, katargedon είπε Λαθος,οχι βέβαια.Εμενα αν με ρωτησεις αν το χ λαδι ειναι καλο,θα πρεπει να δω πολλα πραγματα για να σου απαντησω και οχι να βγαλω συμπερασμα απο εναν και μονο παραγοντα.Πχ...τι να το κανω ενα λιπαντικο να εχει καλο hths με χαμηλο viscosity αλλα να εχει tbn τυπου 7-8.Η το αντιθετο.Ενα τετοιο λιπαντικο δεν το θεωρώ καλό.Εγω θα κοιταξω hths,tbn,noack,flash point,ποσοστο πυκνωτικου,τυπο και ποσοστο βασης,το πακετο προσθετων και εννοειται την χημικη αναλυση.Ποτε δεν θα επιλεξω λιπαντικο που δεν ξερω τι εχει μεσα.Οποτε οχι,δεν συμφωνω μαζι του σε ολα και σου ξαναλεω οτι το προβλημα δεν ηταν το τι ελεγε,αλλα η συμπεριφορα του,οχι μονο σε εμενα αλλα και σε αλλα μελη.Τελοσπαντων,περασμενα ξεχασμενα.Εχω κανει τοπικ,αν θες περνα μια βολτα. tbn,,flash point εοχυν ολα στα φυλλαδια τους hths,σχεδον ολα noacκ σχεδον κανενα ποσοστο πυκνωτικου,τυπο και ποσοστο βασης,το πακετο προσθετων αυτα δεν μπορει να τα ξερει κανεις βλεποντας ενα λαδι και ουτε με χημικη αναλυση γιατι ειναι μυστικα των εταιρειων,εκτος αν η εταιρεια τα δωσει στην φορα.στα τεχνικα φυλλαδια ,βλεπεις πλαι ορισμενα που ναι μεν σε προδιαθετουν αλλα ειναι μερος της χημειας και εχουν να κανουν περισοτερο με την ασφαλεια αυτα που δινουν και ειναι υποχρεωμενοι.τα αλλα τα κρυβουν. χημικη αναλυση για να κανει καποιος πρεπει να εχει το λαδι ,αρα να το αγορασει,για να το αγορασεις πρωτα βλεπεις τους πρωτες δεικτες tbn,,flash point κ.λ.π. που φαινονται. επισης οπως παραδεχτηκες και εσυ πριν ,ενα λαδι χαρακτηριζεται καλο απο ενα χρηστη Α και κακο απο ενα χρηστη Β με ιδιο κινητηρα.ειναι και λιγο υποκειμενικο .γιαυτο υπαρχουν οι δεικτες που μπορεις να βγαλεις ενα συμπερασμα αρχικα πριν το αγορασεις ,εαν εχεις ασχοληθεις λιγο ,και φυσικα επειδη οι διεκτες ειναι ενα λαδι στα χαρτια,μενει η πραξη.οσες χημικες αναλυσεις και να κανεις και να σου λενε οτι ενα λαδι ηταν καλο,εαν δεν κατσει στον κινητηρα σου θα το δεις κακο. οσο για το tbn ,πλεον στις περισοτερες χωρες δεν εχει τοση σημασια.εχεις μεινει στην εποχη των υψηλων tbn που επαιζε ρολο.τωρα με τις βενζινες με χαμηλες σουλφουρες δεν χρειαζεται να ειναι τοσο υψηλο 7-8 ειναι αρκετο.και αυτο γιατι ορισμενα προσθετα που δεν χρειαζονται πλεον τοσο πολυ για να το βοηθησουν να μεινει σταθερο , κανουν πισω για να επικρατησουν αλλα πιο σημαντικα.εξαλου ολα τα tbn δεν μειωνονται το ιδιο.στα LM χανεται ευκολα, σε αλλες μαρκες οχι.ειναι αναλογα και την ποιοτητα των υλικων και των χημικων που χρησιμοποιουνται.εσυ σαν χημικος το γνωριζεις αυτο.επισης ,υπαρχουν tbn που ξεκινουν χαμηλα αλλα δυσκολα κατεβαινουν.και αλλα που αρχιζουν στο 9 και κατεβαινουν στο 3 πολυ γρηγοροτερα.
katargedon Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου 5 ώρες πριν, mike15 είπε απο που το πηρες εσυ,απο τον σπανο? και πως αναγνωριζεις εαν ειναι γνησιο? Μου το επιβεβαιωσε ο εμπορικος διευθυντης της μοτουλ Ελλαδος.Ειναι πελατης τους ο Σπανος.Αλλα ετσι και αλλιως(για να απαντησω και σε κατι αλλο που σωστα επισημανες),και να μην ψωνιζε απο την Μοτουλ ο Σπανος,δεν εχει σημασια γιατι το x-cess δεν εχει κατσει και πολυ καλα στον κινητήρα μου,οποτε κλαυν...τελοσπαντων ο καθενας εχει τη δικη του προσέγγιση στο θεμα.
katargedon Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου 7 ώρες πριν, mike15 είπε ποσοστο πυκνωτικου,τυπο και ποσοστο βασης,το πακετο προσθετων αυτα δεν μπορει να τα ξερει κανεις Το πακετο προσθετων δεν ειναι μυστικο και φαίνεται καθαρα απο την χημικη αναλυση.Ετσι και αλλιως την συσταση των πακετων προσθετων(το minimum για να παρει την εγκριση api κλπ) την δημοσιεύουν και οι ίδιες οι εταιριες προσθετων στις σελιδες τους πχ infineum insight.Το ποσοστο και τυπο βασης το βλεπεις ξεκαθαρα με gas chromatography και αλλα στοιχεια οπως οξειδωση,νιτρωση,ποσοστο σιλικονης κλπ το βλεπεις ξεκαθαρα με φασματοσκοπηση IR fourier.Αλλα και παλι ετσι και αλλιως τα εχουν δημοσιευσει αναλυτικοτατα εταιριες οπως η ExxonMobil,η Petro Canada κ.α.Τωρα αν μια αλλαγή λαδιων γίνεται σε 5-6-7 χιλιαδες χλμ,τοτε ναι,δεν σε πολυαπασχολει το tbn.Αν καποιος θελει να αλλαζει στις 10-12 χιλιαδες,τοτε τον νοιάζει και τον παρανοιαζει.Εργαστηριακες αναλυσεις,για οποιον ενδιαφέρεται,μπορειτε να βρειτε στα φόρουμ,bitog,oil club ru,oil club de,oil club polska και στα youtube καναλια la taberna del motor,aceite motor,torkon.Υπαρχουν και αλλα καναλια,αλλα δεν τα θυμαμαι τωρα.
Mitsi86 Δημοσ. 9 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου Καλησπέρα παιδιά !! Ελπίζω να είστε καλά !! Επέστρεψα να αναφέρω κάτι για όποιον έχει το ίδιο αμάξι aygo,c1,107 κλπ . τελικα διαπίστωσα αυτό που είχα γράψει ότι είχε κάψει περισσότερο με την αλλαγή σε 5w30 , από 10w40 , δεν ισχύει. Γιατί ; Γιατί : αυτά τα αμάξια μετά από έρευνα και από δικό μου προβληματισμό , έμαθα ότι έχουν θέμα με τον δείκτη λαδιού . Κάθε φορά , δείχνει κ άλλη ποσότητα . ( δηλαδή είναι αναξιόπιστο ) οπότε αυτό που γράφει το βιβλιαράκι ότι το μετράς 5 λεπτά αφού σβήσεις την μηχανή , δεν ισχύει , γιατί θέλει πολύ ώρα να κατέβει το λάδι και γενικά πρέπει να το μετράς καλύτερα το πρωί όταν είναι κρύο για να πέσεις 95% μέσα. Οπότε αφού μέτρησα πάλι σήμερα μετά από 700 χιλιόμετρα, διαπίστωσα ότι είχε κάψει 50-100 μόνο ml 2
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, katargedon είπε Τωρα αν μια αλλαγή λαδιων γίνεται σε 5-6-7 χιλιαδες χλμ,τοτε ναι,δεν σε πολυαπασχολει το tbn σε απασχολει βλεπε το αντιστοιχο Post μου με τις αναλυσεις "Το x-max περιεχει μολυβδαινιο(αν δεν γνωριζεις,να σου στειλω τι κανει το μολυβδαινιο)" ΜΗΝ θεοποιειτε το μολυβδαινιο ειναι καλο οπου το παιρνει δεν ειναι καλο παντου και οι συγκεντρωσεις του σπανια ξεπερνουν τα 100ppm. Αν εχεις να κανεις nickel silicon carbide, ή γενικως alusil, ή με υπερευτηκτικα εμβολα τοτε ναι εχει καποια ουσια. Αλλα πλεον σχεδον ολα τα μερη που παλινδρομουν εχουν επικαλυψεις, τα ελατηρια μολυβδαινιου, τα εμβολα γραφιτη (ή και) μολυβδαινιου. Μην τρελενεστε, ιδια φρενιτιδα πιανει καποιους με το ZDDP που δε λεω καλο ειναι και δεν μου αρεσουν οι low saps συνθεσεις αλλα ειπαμε δεν θες 6000ppm. Απο ενα σημειο και μετα κανει τοσο παχυ φιλμ που προκαλει αποκολλητικη φθορα. Σε τελικη αναλυση τα περισσοτερα μοντερνα οχηματα ακομα και σημερα εχουν χιτωνια απο μαντεμι και στρεφομενους ακολουθους εκκεντροφορου οποτε αραξτε. εγω θα διαλεγα ξανα το x-cess διοτι ειναι τιγκα στο ασβεστιο, και καθαρα ελατηρια = δεν καιω λαδι = happy days ενω το x-max (οχι το σκουτερ) εχει και χαμηλο ZDDP φαινεται οτι ειναι πιο "μοντερνα" πιο low saps συνθεση οποτε, ναι απο εμενα παραμενει x-cess Επεξ/σία 9 Μαρτίου από 11osmikrosmhtsos 1
mike15 Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου 3 ώρες πριν, katargedon είπε Το πακετο προσθετων δεν ειναι μυστικο και φαίνεται καθαρα απο την χημικη αναλυση.Ετσι και αλλιως την συσταση των πακετων προσθετων(το minimum για να παρει την εγκριση api κλπ) την δημοσιεύουν και οι ίδιες οι εταιριες προσθετων στις σελιδες τους πχ infineum insight.Το ποσοστο και τυπο βασης το βλεπεις ξεκαθαρα με gas chromatography και αλλα στοιχεια οπως οξειδωση,νιτρωση,ποσοστο σιλικονης κλπ το βλεπεις ξεκαθαρα με φασματοσκοπηση IR fourier.Αλλα και παλι ετσι και αλλιως τα εχουν δημοσιευσει αναλυτικοτατα εταιριες οπως η ExxonMobil,η Petro Canada κ.α.Τωρα αν μια αλλαγή λαδιων γίνεται σε 5-6-7 χιλιαδες χλμ,τοτε ναι,δεν σε πολυαπασχολει το tbn.Αν καποιος θελει να αλλαζει στις 10-12 χιλιαδες,τοτε τον νοιάζει και τον παρανοιαζει.Εργαστηριακες αναλυσεις,για οποιον ενδιαφέρεται,μπορειτε να βρειτε στα φόρουμ,bitog,oil club ru,oil club de,oil club polska και στα youtube καναλια la taberna del motor,aceite motor,torkon.Υπαρχουν και αλλα καναλια,αλλα δεν τα θυμαμαι τωρα. ωπα αλλο ενα νεο βημα παραδοχης του megapaixtara, οταν παραθετε απο εκει bitog ,το κατηγορουσες και τωρα το συστηνεις. οσο για τις αναλυσεις και τα φυλλαδια,δεν γινεται να ψαχνει ο καθε απλος οδηγος για ενα λαδι που θα βαλει ολα αυτα τα φυλλαδια που πρεπει να παρει και πτυχιο χημικου για να τα καταλαβει.γιαυτο η προσεγγιση με τους δεικτες ειναι πιο απλη. εσυ ομως που γνωριζεις τοσα πως και εβαλες τηγανολαδο? 😁 Αναφορά σε κείμενο katargedon Δημοσ. 23 Ιουλίου 2024 .Αν δεις λιπαντικο HC 5w30,5w40(απλα τηγανολαδα με προσθετα) και σου δινουν τετοια viscosity index,τοτε ναι,σημαινει οτι εχουν βαλει μεσα τα VII και το φιλμ ειναι για τα μπαζα. 1 ώρα πριν, Mitsi86 είπε Καλησπέρα παιδιά !! Ελπίζω να είστε καλά !! Επέστρεψα να αναφέρω κάτι για όποιον έχει το ίδιο αμάξι aygo,c1,107 κλπ . τελικα διαπίστωσα αυτό που είχα γράψει ότι είχε κάψει περισσότερο με την αλλαγή σε 5w30 , από 10w40 , δεν ισχύει. Γιατί ; Γιατί : αυτά τα αμάξια μετά από έρευνα και από δικό μου προβληματισμό , έμαθα ότι έχουν θέμα με τον δείκτη λαδιού . Κάθε φορά , δείχνει κ άλλη ποσότητα . ( δηλαδή είναι αναξιόπιστο ) οπότε αυτό που γράφει το βιβλιαράκι ότι το μετράς 5 λεπτά αφού σβήσεις την μηχανή , δεν ισχύει , γιατί θέλει πολύ ώρα να κατέβει το λάδι και γενικά πρέπει να το μετράς καλύτερα το πρωί όταν είναι κρύο για να πέσεις 95% μέσα. Οπότε αφού μέτρησα πάλι σήμερα μετά από 700 χιλιόμετρα, διαπίστωσα ότι είχε κάψει 50-100 μόνο ml ελα ρε συ,δεν το ηξερες? ναι ετσι πρεπει και πρεπει το αυτοκινητο να ειναι παρκαρισμενο και σε ευθεια-ισιο δρομο να μην εχιε κλιση,οχι κατηφορα η΄ανηφορα.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου 2 λεπτά πριν, mike15 είπε και σου δινουν τετοια viscosity index,τοτε ναι,σημαινει οτι εχουν βαλει μεσα τα VII και το φιλμ ειναι για τα μπαζα. αφου ειναι τσιγκουνηδες και βαζουν OCP, θα εχει καλη συμπεριφρα για 100 θερμικους κυκλους μετα βουτια στην αβυσσο του ιξωδους
mike15 Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου (επεξεργασμένο) @11osmikrosmhtsos εχεις κανει λαθος ονομα με λαθος σχολια. οι παραθεσεις που ποσταρες απο αλλο τοπικ με λαδια ,δεν ειναι δικες μου ,δεν ειναι δικα μου γραπτα, ειναι του αλλου μελους katargdeon. αν μπορεις διορθωσε το σε παρακαλω . εγω συμφωνω μαζι σου Επεξ/σία 10 Μαρτίου από mike15
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου 11 λεπτά πριν, mike15 είπε αν μπορεις διορθωσε το σε παρακαλω ωχ 1
mike15 Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε σε απασχολει βλεπε το αντιστοιχο Post μου με τις αναλυσεις ΜΗΝ θεοποιειτε το μολυβδαινιο ειναι καλο οπου το παιρνει δεν ειναι καλο παντου και οι συγκεντρωσεις του σπανια ξεπερνουν τα 100ppm. Αν εχεις να κανεις nickel silicon carbide, ή γενικως alusil, ή με υπερευτηκτικα εμβολα τοτε ναι εχει καποια ουσια. Αλλα πλεον σχεδον ολα τα μερη που παλινδρομουν εχουν επικαλυψεις, τα ελατηρια μολυβδαινιου, τα εμβολα γραφιτη (ή και) μολυβδαινιου. Μην τρελενεστε, ιδια φρενιτιδα πιανει καποιους με το ZDDP που δε λεω καλο ειναι και δεν μου αρεσουν οι low saps συνθεσεις αλλα ειπαμε δεν θες 6000ppm. Απο ενα σημειο και μετα κανει τοσο παχυ φιλμ που προκαλει αποκολλητικη φθορα. Σε τελικη αναλυση τα περισσοτερα μοντερνα οχηματα ακομα και σημερα εχουν χιτωνια απο μαντεμι και στρεφομενους ακολουθους εκκεντροφορου οποτε αραξτε. εγω θα διαλεγα ξανα το x-cess διοτι ειναι τιγκα στο ασβεστιο, και καθαρα ελατηρια = δεν καιω λαδι = happy days ενω το x-max (οχι το σκουτερ) εχει και χαμηλο ZDDP φαινεται οτι ειναι πιο "μοντερνα" πιο low saps συνθεση οποτε, ναι απο εμενα παραμενει x-cess το φυλλαδιο που παρεθεσες με τα χαρακτηριστικα του x-cess που το βρηκες? γιατι μεσα απο την μοτουλ δινει λιγο διαφορετικα χαρακτηριστικα.δλδ. τι λιγο? αρκετα διαφορετικα .μηπως ειναι πιο παλια συνθεση απο αυτην στο σαιτ της μοτουλ? το xcess ειναι λαδαρα.υπαρχει δεν ξερω και εγω ποσα χρονια στην αγορα και ειναι απο τα πιο αγαπημενα και στην ελλαδα και στην ευρωπη. μην πεις,ξερω οτι αγαπας τα ΡΑΟ αλλα ειναι πολυ καλο.εχεις αναλυση χαρακτηριστικων για τον απογονο του? το xcess gen 2? εννοω ασβεστιο κ.λ.π οχι τα πανω. Επεξ/σία 9 Μαρτίου από mike15
geopro Δημοσ. 9 Μαρτίου Δημοσ. 9 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Mitsi86 είπε Καλησπέρα παιδιά !! Ελπίζω να είστε καλά !! Επέστρεψα να αναφέρω κάτι για όποιον έχει το ίδιο αμάξι aygo,c1,107 κλπ . τελικα διαπίστωσα αυτό που είχα γράψει ότι είχε κάψει περισσότερο με την αλλαγή σε 5w30 , από 10w40 , δεν ισχύει. Γιατί ; Γιατί : αυτά τα αμάξια μετά από έρευνα και από δικό μου προβληματισμό , έμαθα ότι έχουν θέμα με τον δείκτη λαδιού . Κάθε φορά , δείχνει κ άλλη ποσότητα . ( δηλαδή είναι αναξιόπιστο ) οπότε αυτό που γράφει το βιβλιαράκι ότι το μετράς 5 λεπτά αφού σβήσεις την μηχανή , δεν ισχύει , γιατί θέλει πολύ ώρα να κατέβει το λάδι και γενικά πρέπει να το μετράς καλύτερα το πρωί όταν είναι κρύο για να πέσεις 95% μέσα. Οπότε αφού μέτρησα πάλι σήμερα μετά από 700 χιλιόμετρα, διαπίστωσα ότι είχε κάψει 50-100 μόνο ml Ποτέ δεν ίσχυε ότι πέντε λεπτά είναι αρκετά. Δύο ώρες τουλάχιστον και επίπεδο έδαφος για μία μέτρηση άξια λόγου. Το ρυθμό που το καίει δεν θα μπορέσεις να το δεις τώρα που είναι πρόσφατη η αλλαγή και το λάδι διατηρεί στο ακέραιο τις ιδιότητές του. Θα το παρατηρείς ανελλιπώς και θα διαπιστώσεις ότι μέχρι τις τέσσερις - πέντε χιλιάδες Km ο ρυθμός θα είναι σχετικά σταθερός και περιορισμένος. Μετά όμως θα επιταχυνθεί γεωμετρικά και θα είναι μια ένδειξη ότι το λάδι "κουράζεται". Σε εμένα μετά τις 10.000 Km το "παίρνει ο διάολος" Και κάτι άλλο. Δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα με μια μόνο αλλαγή σε νέο λιπαντικό. Χρειάζονται δύο κατά ελάχιστο. Επεξ/σία 9 Μαρτίου από geopro 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα