Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 ώρες πριν, gramacar είπε

Ακόμα παίζω μερικές φορές C&C Zero Hour. Τρομερό παιχνίδι με φοβερή ισορροπία στις μονάδες του. Ιδίως σε multiplayer όλα τα λεφτά. Ακόμα περιμένουμε το Zero Hour 2 το οποίο δεν βγήκε ποτέ αλλά εγκαταλείφθηκε παρά το ότι είχε εξαγγελθει. Τέτοια παιχνίδια πλέον που να τα παίζεις ακόμα μετά από 20 χρόνια δεν βγαίνουν. Κατι σαν την σειρά Age of Empires της Ensemble studios. Παλιές καλές εποχές δυστυχώς καθώς από τότε που ανέλαβε το brand η ΕΑ πάτωσε και στο τέλος το παράτησε.

Ισορροπια οχι δε ειχε, θυμαμαι εβγαζα μια ομαδα με τα αρματα που αλλαζαν μορφη και οταν επερναν τα 3 γαλονια πλεον δεν μπορουσε τιποτα να τα διαλυσει
Εαν θες ισορροπια δες το Starcraft που αλλαζουν συνεχεια την δυναμη της καθε μοναδας

Δημοσ.
7 ώρες πριν, VonLoutsos είπε

AMD 486DX4 @100MHz, 8MB Ram, S3 1Mb Vram, Sound Blaster 16 Bit Value, 850MB HDD, CDROM 2x και τα μυαλα στα κάγκελα.

Νοσταλγία.......

  • Like 1
Δημοσ.

Είναι μόνο ο κώδικας ή και τα assets; Γιατί με μία πρόχειρη ματιά στο GitHub μοιάζει να είναι μόνο ο κώδικας. Στην οποία περίπτωση υπάρχει και το OpenRA το οποίο αναπτύσσεται και συντηρείται εδώ και χρόνια από contributors.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, safridia είπε

Ισορροπια οχι δε ειχε, θυμαμαι εβγαζα μια ομαδα με τα αρματα που αλλαζαν μορφη και οταν επερναν τα 3 γαλονια πλεον δεν μπορουσε τιποτα να τα διαλυσει
Εαν θες ισορροπια δες το Starcraft που αλλαζουν συνεχεια την δυναμη της καθε μοναδας

H κάθε μονάδα της κάθε παράταξης στο zero hour έχει και την αντίστοιχη. Μπορεί κάπου να υπερτερεί ένας στρατηγός και κάπου άλλος. Αυτό είναι και το ωραίο γιατί μπορείς να παίζεις με διαφορετικούς τρόπους. Σε αυτό που λες πάντως αν και ο αντίπαλος είχε αναβαθμισμένες σε εμπειρία μονάδες δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Άλλωστε και στην πραγματικότητα αυτό δεν συμβαίνει? Ένας αρματιστης με εμπειρία θα υπερτερεί ενός απειρου.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, gramacar είπε

H κάθε μονάδα της κάθε παράταξης στο zero hour έχει και την αντίστοιχη. Μπορεί κάπου να υπερτερεί ένας στρατηγός και κάπου άλλος. Αυτό είναι και το ωραίο γιατί μπορείς να παίζεις με διαφορετικούς τρόπους. Σε αυτό που λες πάντως αν και ο αντίπαλος είχε αναβαθμισμένες σε εμπειρία μονάδες δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Άλλωστε και στην πραγματικότητα αυτό δεν συμβαίνει? Ένας αρματιστης με εμπειρία θα υπερτερεί ενός απειρου.

Μα εδω σου λεω οτι τερματιζα ολο το παιχνιδι μονο με αυτες τις μοναδες, δεν μπορουσε τιποτα να σταθει μπροστα τους.
Και τα laser αρματα ηταν πολυ καλα για μακρινα χτυπηματα

  • Like 1
Δημοσ.

"Our Base is under attack"... δεν ντρέπομαι να πω οτι ακόμα, πότε πότε, το Yuri's revenge το παίζω να ξεσπάσω...

Δημοσ.
19 ώρες πριν, VonLoutsos είπε

AMD 486DX4 @100MHz, 8MB Ram, S3 1Mb Vram, Sound Blaster 16 Bit Value, 850MB HDD, CDROM 2x και τα μυαλα στα κάγκελα.

Κάπου έχω ακόμα ένα!

Δημοσ.

Αυτές οι ειδήσεις καλό είναι να μην αναρτόνται και μας διαλύουν την διάθεση νοσταλγώντας....

:rolleyes:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...