pananton Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Εσύ και οι περισσότεροι! 200 άλογα πισωκίνητο που βάζει φωτιά στην άσφαλτο, καεί 2€/100χλμ εντός πόλης και δεν έχει σέρβις. Ολοι φοβούνται τις μπαταρίες. ποιο ηλεκτρικό με 200 άλογα βάζει φωτιά στην άσφαλτο; αν αναφέρεσαι στο δελφίνι να πούμε πως έχει 160 km/h τελική… δεν το λες και φωτιά στην άσφαλτο…
majunior Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 18 ώρες πριν, christina010 είπε Ε λες να ειναι λάθος ο μετρητής ; Και πάλι το τσεκάρουμε βάζοντας βενζίνη με πόσα χλμ κάνει . Πάντα βγαίνει τόσο Μπα δεν ενδιαφέρομαι καθόλου για ηλεκτρικό Κάτι δεν πάει καλά αν βλέπεις τέτοια κατανάλωση σε stock TT. Έχω εμπειρία από ΤΤ και αυτά τα νούμερα απέχουν πολύ από αυτό που έβλεπα. Ο ίδιος κινητήρας έμπαινε και άλλα 100 αμάξια του VW group και δε θυμάμαι κανένα να έχει τέτοια νούμερα. Για να είμαι ειλικρινής αυτή κατανάλωση ξεπερνά ακόμα και τεράστια τζιπ στην εθνική με 120 km/h.
Vasilisxd Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 4 hours ago, 11osmikrosmhtsos said: Εχει παρα πολλα μειονεκτηματα και ενα απο αυτα ειναι οι μπαταριες. Εγω σπιτι πληρωνω την kWh 0.18ευρω ενα ηλεκτρικο καει 18kWh/100km καιει λοιπον 3,2 ευρω/100km Ενα μικρο υγραεριο καει 6L/100km και κοστιζει 0.95 το λιτρο δλδ 5,7ευρω/100km Δηλαδη κανω οικονομια κατα 2,5ευρω/100km εστω οτι κανω 10.000km τον χρονο καθε χρονο γλυτωνω 250ευρω + 135 ευρω τελη + 150 ευρω σερβις = 535 ευρω. Με μια τιμη ηλεκτρικου στις 20.000 ευρω (το λεω και εννοω κουβαδακι οπως αλλωστε και ενα μικρο υγραεριο) θελω για να το αποσβεσω 37 χρονια πωπωπω απιστευτα λογικο να παω σε ηλεκτρικο. Αν ο χρονος αποσβεσης του ειναι μεγαλυτερο ή ισος του χρονου ζωης του δεν υπαρχει κανενα απολυτως οικονομικο κινητρο για την αγορα ηλεκτρικου Ακομα και δωρεαν να ηταν ολα τα κοστη ενος ηλεκτρικου vs ενος βενζινοκίνητου που ηδη εχεις δεν βγαζει νοημα. Το δικο μου αμαξι καει 10L/100km = 18ευρω/100km κανω 5000km/y δηλαδη 1000 ευρω βενζινες + 690ευρω τελη + 350 ευρω σερβις = 2040 ευρω ετησιως. Ενα ηλεκτρικο των 30.000 ευρω (ωστε να ειναι οχημα αντιστοιχης ποιοτητας ) θελω για να το αποσβεσω 15 χρονια . Περισσοτερα δηλαδη απο τον χρονο ζωης ενος ηλεκτρικου. ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ νοημα η αγορα ηλεκτρικου. και φυσικα εχω κανει την παραδοχη οτι το ηλεκτρικο δεν θα χρειαστει ουτε ενα ευρω στα 15 χρονια ενω η βενζινα θα χρειαστει 5000 ευρω σε σερβις και βλαβες (και προφανως εκει μεσα ειναι ολα, απο λαδια, μεχρι λαστιχα, μεχρι οτιδηποτε μπορεις να φανταστεις) Όπως έδειξα στις αγγελίες υπάρχουν ID.3 με ~20.000€, το θέμα είναι αγορά μεταχειρισμένου. Ένα ηλεκτρικό VW εντός πόλης καίει κάπου 12Kwh/100Km πες σύνολο 3€/100χλμ. Καλή τύχη να βρεις υγραέριο στα Specs του ID.3 και εάν βρεις θα καίει 10λτ/100χλμ. Χέσε και τα Specs, το δικό σου καίει 18€ ??? Εάν κάνεις 15.000χλμ τον χρόνο μιλάμε για 450€ το ηλεκτρικό και 2.700€ το δικό σου, χώρια το Service. Εάν αυτό το κάνεις για 10ετία, μιλάμε για 22.000€ πράφιτ με το ηλεκτρικό. Δεν έχει να κάνει όμως αποκλειστικά με το κόστος. Μπες και οδήγησε ένα ηλεκτρικό τύπου ID.3, το τράβηγμα που κάνει στον δρόμο, η οδήγηση με ένα πεντάλ, η ησυχία στην καμπίνα ακόμα και όταν το σανιδώνεις και πιάνει 18.000 στροφές ο κινητήρας, γενικά η εμπειρία της οδήγησης ενός ηλεκτρικού. Επεξ/σία 12 Μαρτίου από Vasilisxd 2
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε ID.3 χαλια ειναι συγγνωμη κιολας 2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Δεν έχει να κάνει όμως αποκλειστικά με το κόστος. Μπες και οδήγησε ένα ηλεκτρικό τύπου ID.3, το τράβηγμα που κάνει στον δρόμο, η οδήγηση με ένα πεντάλ, η ησυχία στην καμπίνα ακόμα και όταν το σανιδώνεις και πιάνει 18.000 στροφές ο κινητήρας, γενικά η εμπειρία της οδήγησης ενός ηλεκτρικού. ουτε τρομερες επιδοσεις εχει ουτε κατι ιδιατερο ειναι σιγα το πραγμα εχω κανει κι αλλα 4 ώρες πριν, pananton είπε δελφίνι δελφινι 2 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Καλή τύχη να βρεις υγραέριο στα Specs του ID.3 και εάν βρεις θα καίει 10λτ/100χλμ. αν εξαιρεσεις το 0-100 και τα πολλα αλογα ολα τα υπολοιπα που προσφερει τα βρισκεις πανευκολα
MikhailBakurin Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 3 hours ago, Vasilisxd said: Όπως έδειξα στις αγγελίες υπάρχουν ID.3 με ~20.000€, το θέμα είναι αγορά μεταχειρισμένου. Ένα ηλεκτρικό VW εντός πόλης καίει κάπου 12Kwh/100Km πες σύνολο 3€/100χλμ. Καλή τύχη να βρεις υγραέριο στα Specs του ID.3 και εάν βρεις θα καίει 10λτ/100χλμ. Χέσε και τα Specs, το δικό σου καίει 18€ ??? Εάν κάνεις 15.000χλμ τον χρόνο μιλάμε για 450€ το ηλεκτρικό και 2.700€ το δικό σου, χώρια το Service. Εάν αυτό το κάνεις για 10ετία, μιλάμε για 22.000€ πράφιτ με το ηλεκτρικό. Δεν έχει να κάνει όμως αποκλειστικά με το κόστος. Μπες και οδήγησε ένα ηλεκτρικό τύπου ID.3, το τράβηγμα που κάνει στον δρόμο, η οδήγηση με ένα πεντάλ, η ησυχία στην καμπίνα ακόμα και όταν το σανιδώνεις και πιάνει 18.000 στροφές ο κινητήρας, γενικά η εμπειρία της οδήγησης ενός ηλεκτρικού. Κάθεσαι και απαντάς σοβαρά σε έναν τύπο που λέει ότι όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν αξίζουν, ότι θες 100.000 για να αντικαταστήσεις τις σακαράκες 20ετίας που έχει ο ίδιος (μάλλον + με εκρητικές μπουκάλες που έβαλε σε κάποιο μαστρομήτσο κοψοχρονιά), γράφει όπως γράφει, κάνει υπολογισμούς όπως τους κάνει και έχει μπει σε όλα τα θέματα να ''καταδείξει'' πόσο δίκιο έχει αυτός και πόσο άμπαλοι είμαστε όλοι που ΔΕΝ βάζουμε τον εαυτό μας και τα παιδιά μας σε μία 4τροχη σαπίλα φορτωμένη αφτερμαρκετ γκαζοτενεκέδες. Κι αφού έχεις κάτσει και του έχεις απαντήσει σοβαρά, σου λέει ''χάλια είναι'' και συνεχίζει την ψέκα και την παράνοια. Δεν χρειάζεται να απαντάμε όλοι σε όλους, γεμίζουν τα θέματα σκουπιδια και αρχίζουν να αποθαρρύνονται όσοι ψάχνουν/ψάχνουμε καινούριο ή σχεδόν καινούριο μτχ όχημα. Ο συγκεκριμένος κύριος δεν έχει μπει εδώ για να βοηθήσει, αλλά για να μας πείσει ότι η δική του ανέχεια είναι άψογη επιλογή και πανέξυπνος τρόπος ζωής. Προχωράμε. Επεξ/σία 12 Μαρτίου από MikhailBakurin 1
bill999r Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου 35 λεπτά πριν, MikhailBakurin είπε όσοι ψάχνουν/ψάχνουμε καινούριο ή σχεδόν καινούριο μτχ όχημα. Μιας και το ανέφερες το θέμα να παραθέσω και εγώ κάποια στοιχεία από την προσωπική έρευνα και οπτική. Δεν ψάχνω άμεσα για όχημα αλλά γενικά κοιτάω μήπως βρώ κάποια ευκαιρία είτε σε καινούριο (max έως 20.000 διότι τα παραπάνω τα θεωρώ κλεψιά για ένα αμάξι) ή σχετικά καινούργιο μτχ όπως αναφέρεις. Λοιπόν τον τελευταίο καιρό η αγορά έχει πατώσει. Ειδικά στα μεταχειρισμένα η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη. Στο car που παρακολουθώ κάποια μτχ μιλάμε δεν φεύγει τίποτα. Οι έμποροι ρίχνουν τις τιμές ακόμα και κατά 1000 ευρώ σε ορισμένα μτχ που δεν φεύγουν. Επίσης στα καινούρια οι πωλήσεις ενώ κινούνταν στις 13.000 περίπου ταξινομήσεις ανά μηνα, από τον Αύγουστο του 2024 έχουν πέσει στις 8.000 περίπου μονάδες και η κατάσταση αυτή δείχνει να παγιώνεται. Όπως έγραψα και σε άλλο θέμα με τα ηλεκτρικά, θεωρώ ότι η απουσία επιδοτήσεων για ηλεκτρικά, αλλά κ ο ανταγωνισμός από την Κίνα θα ρίξει αναγκαστικά τις τιμές, τις οποίες τις θεωρώ αδικαιολόγητα υψηλές. Ήδη το Citroen c3 έρχεται σε καλουτσικη τιμή ( άδειο βέβαια) αλλά είναι μια αρχή.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 12 Μαρτίου Δημοσ. 12 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε Κάθεσαι και απαντάς σοβαρά σε έναν τύπο που λέει ότι όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν αξίζουν, ολα τα συγχρονα post covid αυτοκινητα δεν εχουν καλο vfm οπως ειχαν τα pre covid, 1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε ότι θες 100.000 για να αντικαταστησεις ενα αμαξι των 60.000 15ετιας με εφάμιλλής ποιοτητας 1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε τις σακαράκες 20ετίας που έχει ο ίδιος η ηλικια δεν δηλωνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτε τοσο για την ποιοτητα του οχηματος οσο και για την κατασταση του, ειναι απλως ενας αριθμος που ανθρωποι με ελλιπείς τεχνικες γνωσεις παθιαζονται γυρω απο αυτο. 1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε μάλλον + με εκρητικές μπουκάλες που έβαλε σε κάποιο μαστρομήτσο κοψοχρονιά γενικα αποφευγω το LPG διοτι χαλαει την γνησιοτητα του οχηματος και δεν ειναι πληρως αναστρεψιμο 1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε γράφει όπως γράφει γραφει οπως γραφει γνωριζοντας εξαιρετικα καλα οτι λεει 1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε κάνει υπολογισμούς όπως τους κάνει quick mathz 1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε και έχει μπει σε όλα τα θέματα να ''καταδείξει'' εχω μπει σε οσα θεματα πιστευω πως η πλήρως εμπεριστατωμένη και τεκμηριωμένη γνωμη μου μπορει να προσφερει στο topic 1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε πόσο δίκιο έχει αυτός και πόσο άμπαλοι είμαστε όλοι που ΔΕΝ βάζουμε τον εαυτό μας και τα παιδιά μας σε μία 4τροχη σαπίλα φορτωμένη αφτερμαρκετ γκαζοτενεκέδες απολυτως ασχετο, δεν ειπα κανεναν αμπαλο η ασχετο σε αντιθεση με εσενα, προσφερω τις γνωσεις μου (που θελει απιστευτο κοπο για να αποκτησεις και δεν τις αποκτας googlαρωντας παρα στρωνοντας κ@λο κατω για μια 10ετια για να βγει ο GPA) και την εμπειρια μου εχοντας μπει - οδηγησει - αγορασει - πουλησει αρκετα 4τροχα. 1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε Κι αφού έχεις κάτσει και του έχεις απαντήσει σοβαρά, σου λέει ''χάλια είναι'' και συνεχίζει την ψέκα και την παράνοια. ΝΑΙ το εσωτερικο του ID3 ειναι χαλια, φτηνιαρικο, κακασχημο, με μηδεν design, οχι πως η vw φημιζεται για τον σχεδιασμο της, το μονο που εχει να προσφερει ειναι "200" αλογα που ειναι σχετικα και μια επιταχυνση γυρω στα 8sec. Τιποτε αλλο δεν σου προσφερει και μην φανατίζεσαι επ' αυτου. 1 ώρα πριν, MikhailBakurin είπε Ο συγκεκριμένος κύριος δεν έχει μπει εδώ για να βοηθήσει, αλλά για να μας πείσει ότι η δική του ανέχεια είναι άψογη επιλογή και πανέξυπνος τρόπος ζωής. Ο συγκεκριμενος "κυριος" εχει μπει εδω για να πει πως τα high quadrilateral wishbones ειναι ανωτερα απο τα McPherson. Οτι αναρτηση 4Link με υδραυλικα σινεμπλοκ στους υστερουντες βραχιονες και uniball στους βραχιονες συγκλισης ειναι καλυτερη απο εναν ημιακαμπτο. Πως τα εδρανα 2πλης σειρας 4ης γενιας που τα βαζανε το 2005 ειναι καλυτερα απο τα πρεσσαριστα 2ης γενιας που βαζουν στα σημερινα κουβαδακια. Να πει πως το να καθεσαι σε δερματινο poltrona frau ειναι καλυτερο απο το φτηνιαρκο συνθετικο υφασμα του 1mm. Να πει πως ενα αμαξι με ηχομόνωση φυσικου λινου κετσε 25mm με επενδυση βινυλιου υψηλης πυκνοτητας ειναι καλυτερο απο ενα φτηνιαρικο πισσοχαρτο 2mm. Πως οι εργοστασιακες ζαντες AlMg ειναι καλυτερες απο οτιδηποτε θα βρεις σε σημερινο κουβαδακι ακομα και αν ειναι βαμμενες μαυρες. Πως η τραβερσα του ταμπλο απο monoblock AM60B ειναι καλυτερη απο φτηνιαρικο σωληνωτο χωροδικτυωμα. Οποτε ασε τα σχολια, για την σταση ζωης μου ή τις γνωσεις μου ή για την "ανεχεια μου" καθως περιττευουν... Οποιος ξερει να διαβαζει και εχει ανοιχτο μυαλο καταλαβαινει ακριβως τι λεω και αν αυτα που γραφω φερουν υποσταση... Επεξ/σία 12 Μαρτίου από 11osmikrosmhtsos 1
james01gr Δημοσ. 15 Μαρτίου Δημοσ. 15 Μαρτίου Στις 12/3/2025 στις 10:49 ΠΜ, Vasilisxd είπε Εσύ και οι περισσότεροι! 200 άλογα πισωκίνητο που βάζει φωτιά στην άσφαλτο, καεί 2€/100χλμ εντός πόλης και δεν έχει σέρβις. Ολοι φοβούνται τις μπαταρίες. όλοι φοβούνται τις μπαταρίες γιατί απλά δεν υπάρχουν αυτοκίνητα ηλεκτρικά που να έχουν 10ετία στον δρόμο. να δούμε τι προβλήματα βγάζουν, πως συμπεριφέρονται τα υπόλοιπα μέρη τους. εάν το πλαίσιο αντέχει το βάρος. είναι χίλια δυο πράγματα. μπορεί να βγουν αξιόπιστα αλλά μπορεί και όχι σχετικά με το ρεύμα, το υπολογίζεις εντελώς λάθος μιας και δεν βάζεις ρυθμιζόμενες χρεώσεις, δεν υπολογίζεις το αρχικό κόστος εγκατάστασης του φορτιστή που επιβαρύνει την τιμή του αυτοκινήτου (είναι σα να πληρώνεις μαζεμένα αρχικά τα service μιας πενταετίας ενός ΜΕΚ), δεν βάζεις την έξτρα φθορά των ελαστικών στα ηλεκτρικά αφού είναι βαρύτερα, δεν βάζεις τις καιρικές συνθήκες που επιβαρύνουν καταναλώσεις. 1
Vasilisxd Δημοσ. 16 Μαρτίου Δημοσ. 16 Μαρτίου 13 hours ago, james01gr said: όλοι φοβούνται τις μπαταρίες γιατί απλά δεν υπάρχουν αυτοκίνητα ηλεκτρικά που να έχουν 10ετία στον δρόμο. να δούμε τι προβλήματα βγάζουν, πως συμπεριφέρονται τα υπόλοιπα μέρη τους. εάν το πλαίσιο αντέχει το βάρος. είναι χίλια δυο πράγματα. μπορεί να βγουν αξιόπιστα αλλά μπορεί και όχι σχετικά με το ρεύμα, το υπολογίζεις εντελώς λάθος μιας και δεν βάζεις ρυθμιζόμενες χρεώσεις, δεν υπολογίζεις το αρχικό κόστος εγκατάστασης του φορτιστή που επιβαρύνει την τιμή του αυτοκινήτου (είναι σα να πληρώνεις μαζεμένα αρχικά τα service μιας πενταετίας ενός ΜΕΚ), δεν βάζεις την έξτρα φθορά των ελαστικών στα ηλεκτρικά αφού είναι βαρύτερα, δεν βάζεις τις καιρικές συνθήκες που επιβαρύνουν καταναλώσεις. Το ρεύμα με τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις πάει κάπου 0,20€. Ένας φορτιστής (εάν επιλέξεις να βάλεις) έχει 500€. Τα ελαστικά φθείρονται όπως ενός κανονικού αυτοκινήτου. Οι μπαταρίες έχουν αποδείξει την αξιοπιστία τους. https://youtu.be/LeWiQmCeR9I?t=490
james01gr Δημοσ. 16 Μαρτίου Δημοσ. 16 Μαρτίου Μόλις τώρα, Vasilisxd είπε Το ρεύμα με τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις πάει κάπου 0,20€. Ένας φορτιστής (εάν επιλέξεις να βάλεις) έχει 500€. Τα ελαστικά φθείρονται όπως ενός κανονικού αυτοκινήτου. Οι μπαταρίες έχουν αποδείξει την αξιοπιστία τους. https://youtu.be/LeWiQmCeR9I?t=490 ο φορτιστής κάνει 500. τα υπόλοιπα δεν κάνουν 500. γιατί πρέπει να κατεβάσεις καινούργια γραμμή στο υπόγειο ή στον χώρο φόρτισης γενικά, να τον εγκαταστήσεις κτλ. πρέπει να γίνει μελέτη, να δηλωθεί στον ΔΕΔΔΗΕ. με ένα 500ρικο δεν καθαρίζεις, ειδικά εάν μιλάμε από πολυκατοικίες. το κόστος μπορεί να είναι αρκετά μεγάλο. όταν μιλάμε για αυτοκίνητο που έχει +400 και +500 κιλά βάρος, τα ελαστικά δεν μπορούν να φθείρονται το ίδιο. είναι αδύνατον, νόμος της φυσικής είναι αυτός, τριβή. επιταχύνουν γρηγορότερα, πρέπει να φρενάρουν μεγαλύτερο βάρος αμαξώματος. πως είναι δυνατόν να μην φθείρονται γρηγορότερα τα ελαστικά τους; με την ίδια λογική που μου δείχνεις το βιντεάκι για την μπαταρία, μπορώ να σου βρω εκατοντάδες που να μιλάνε για προβλήματα. δεν βγάζουμε άκρη έτσι. μιλάμε για πραγματικά στοιχεία. όταν υπάρχει ικανό δείγμα, θα βγάλουμε και τα συμπεράσματα. μην βιάζεσαι για τα ηλεκτρικά. 1
Vasilisxd Δημοσ. 16 Μαρτίου Δημοσ. 16 Μαρτίου 7 hours ago, james01gr said: μην βιάζεσαι για τα ηλεκτρικά. Εγω να μην βιάζομαι 🤣 έχω το δικό μου κοντά 3 χρόνια τώρα.
basilis_k6 Δημοσ. 16 Μαρτίου Δημοσ. 16 Μαρτίου 8 ώρες πριν, james01gr είπε ο φορτιστής κάνει 500. τα υπόλοιπα δεν κάνουν 500. γιατί πρέπει να κατεβάσεις καινούργια γραμμή στο υπόγειο ή στον χώρο φόρτισης γενικά, να τον εγκαταστήσεις κτλ. πρέπει να γίνει μελέτη, να δηλωθεί στον ΔΕΔΔΗΕ. με ένα 500ρικο δεν καθαρίζεις, ειδικά εάν μιλάμε από πολυκατοικίες. το κόστος μπορεί να είναι αρκετά μεγάλο. όταν μιλάμε για αυτοκίνητο που έχει +400 και +500 κιλά βάρος, τα ελαστικά δεν μπορούν να φθείρονται το ίδιο. είναι αδύνατον, νόμος της φυσικής είναι αυτός, τριβή. επιταχύνουν γρηγορότερα, πρέπει να φρενάρουν μεγαλύτερο βάρος αμαξώματος. πως είναι δυνατόν να μην φθείρονται γρηγορότερα τα ελαστικά τους; με την ίδια λογική που μου δείχνεις το βιντεάκι για την μπαταρία, μπορώ να σου βρω εκατοντάδες που να μιλάνε για προβλήματα. δεν βγάζουμε άκρη έτσι. μιλάμε για πραγματικά στοιχεία. όταν υπάρχει ικανό δείγμα, θα βγάλουμε και τα συμπεράσματα. μην βιάζεσαι για τα ηλεκτρικά. η φθορα ειναι παραπανω με την ιδια χρηση αλλα στα ηλεκτρικα δεν κανει κανενας χρηση οπως με βενζινη. λογω αυτονομιας γινονται ολοι σκλάβοι της οικονομίας και τελικα βγαζουν τα ίδια και περισσοτερα χλμ. ουσιαστικα σε κανει αργο και χαλαρο το ηλεκτρικο οποτε εχεις χαμηλη φθορα ισοφαριζοντας το βαρος. που βεβαια δεν ειναι και ολα πολυ βαρυτερα, 200 κιλα πανω ειναι 10% επι του συνολου και αν. καθε λαστιχο παιρνει το 1/4 απο το βαρος αυτο αρα μικρη διαφορα...
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 16 Μαρτίου Δημοσ. 16 Μαρτίου 1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε η φθορα ειναι παραπανω με την ιδια χρηση αλλα στα ηλεκτρικα δεν κανει κανενας χρηση οπως με βενζινη. λογω αυτονομιας γινονται ολοι σκλάβοι της οικονομίας και τελικα βγαζουν τα ίδια και περισσοτερα χλμ. ουσιαστικα σε κανει αργο και χαλαρο το ηλεκτρικο οποτε εχεις χαμηλη φθορα ισοφαριζοντας το βαρος. που βεβαια δεν ειναι και ολα πολυ βαρυτερα, 200 κιλα πανω ειναι 10% επι του συνολου και αν. καθε λαστιχο παιρνει το 1/4 απο το βαρος αυτο αρα μικρη διαφορα... W201 OM602 εξισου οικονομικη (με οποιδηποτε ηλεκτρικο) με δικο σου καυσιμο απο τηγανελαια, με την διαφορα οτι σε 40 χρονια απο τωρα θα συνεχιζει να λειτουργει. Περα απο την πλακα κανενα συγχρονο αυτοκινητο δεν μπορει να μιλαει για αξιοπιστια αν δεν παει 30 ετων με 500.000km. Δεν νομιζω πως κανενα αναλωσιμο ηλεκτρικο μπορει να τα φτασει και ουτε θα μπορεσει...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα