katargedon Δημοσ. 30 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, arxontas2323 είπε Που βλέπεις ποια έχουν paο/ester και τι part είναι Κάποιες εταιρίες στο δινουν στα δελτια ασφαλείας,αλλα αμα και οταν θελουν.Δεν ειναι υποχρεωτικο.Σε αλλο έγγραφο ειναι υποχρεωμενες να τα γράφουν ολα 😉 1 ώρα πριν, arxontas2323 είπε ποιες τιμές είναι καλές στο καθένα; Δεν υπάρχει στάνταρ νούμερο.Ενας άγραφος νόμος ειναι το -50 στο pour point και 240 στο flash.Oxidation 15 και πανω,υποδηλώνει την παρουσία εστερων. 1 ώρα πριν, arxontas2323 είπε πως καταλαβαίνεις από το cas τι είναι ; Θα ανεβασω κάποια στιγμή πινακες με τα cas,σε κατηγοριες,group 2,3,4,w base,gtl,φουλερενιο,αλκυλεστερες,pao,pag κλπ,να τους έχετε όλοι.Λεω καποια στιγμη γιατι τα εχω στο λαπτοπ,να ζησουμε,να το θυμομαστε... 2 ώρες πριν, dimviii είπε το elf 5 30 fe tech εχει μεσα στη συνθεση του PAO? Οχι Επεξ/σία 30 Μαρτίου από katargedon 1
arxontas2323 Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου 5 ώρες πριν, katargedon είπε Θα ανεβασω κάποια στιγμή πινακες με τα cas,σε κατηγοριες,group 2,3,4,w base,gtl,φουλερενιο,αλκυλεστερες,pao,pag κλπ,να τους έχετε όλοι.Λεω καποια στιγμη γιατι τα εχω στο λαπτοπ,να ζησουμε,να το θυμομαστε... Γι αυτό που σου ανέβασα έχεις κάποιο σχολιασμό;
katargedon Δημοσ. 31 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 3 ώρες πριν, arxontas2323 είπε Γι αυτό που σου ανέβασα έχεις κάποιο σχολιασμό; Στείλε μου την παράγραφο 3 αν μπορεις και ποιο λαδι ειναι,να το ψαξω πιο διεξοδικά
arxontas2323 Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου 5 ώρες πριν, katargedon είπε Στείλε μου την παράγραφο 3 αν μπορεις και ποιο λαδι ειναι,να το ψαξω πιο διεξοδικά αυτό και αυτό γιατί αυτά τα 2 χρησιμοποιώ σε 4 αυτοκίνητα και σε κανα 6 μηνο θα χρειαστώ και 0w20.
kaklikos Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου 3 ώρες πριν, arxontas2323 είπε αυτό και αυτό γιατί αυτά τα 2 χρησιμοποιώ σε 4 αυτοκίνητα και σε κανα 6 μηνο θα χρειαστώ και 0w20. Καλησπερα. Σε τι οχημα δουλευεις τα mag1 dexos; Εχεις δει καποια διαφορα σε σχεση με αλλα λαδια;
mike15 Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Στις 30/3/2025 στις 4:58 ΜΜ, katargedon είπε για οποιον δεν γνωριζει,το pour point και το flash point ειναι οι δυο καλυτεροι "ρουφιανοι" για το αν το λαδι περιεχει pao.Αν και το gtl και wbase ειναι σχεδον διπλα στο pao σε φυσικές ιδιοτητες,παλι το pour και flash point ,ειναι καλες ενδειξεις.Ο καθένας επιλέγει ότι θεωρει καλυτερο για το μοτερ του.Εγω προτιμώ τα pao,δεν εχω δοκιμασει gtl. το flash point δεν μαρτυρα τιποτα οσον αφορα το αν εχει ΡΑΟ. το flash point εχει να κανει μονο με το noack, δεν μαρτυρα την βαση του λαδιου. το gtl παλι δεν μπορεις να το συγκρινεις σαν βαση με κανενα ΡΑΟ.το πλεονεκτημα του gtl οσον αφορα τα χαρακτηριστικα ειναι οτι βγαζει παντα χαμηλοτερο noack,αρα παλι με το noack εχει να κανει. δινει χαμηλοτερο pour point απο ενα hc αλλα οχι τοσο καλο οσο ενα ΡΑΟ .αυτα τα αναφερει στην εκθεση του ο megapaixtaras στο τοπικ του στην πραξη ομως υπαρχουν αναφορες και κυριως για τα λαδια της shell που παραγει και σαν μπλεντερ αυτο το υλικο ,οτι καποιες φορες το χαμηλοτερο noack που υποσχονται τα shell δεν γινεται πραξη. Στις 30/3/2025 στις 6:31 ΜΜ, dimviii είπε το elf 5 30 fe tech εχει μεσα στη συνθεση του PAO? για να ξεκαθαρισουμε μερικα πραγματα που ανεφερα στην προηγουμενη σελιδα στο τελος αναλυτικα: οπως εχω επανειλλημενα αναφερει τα 5-30 που πωλουνται σε νορμαλ τιμη μεχρι 70 ευρω ειναι ολα με βαση HC,εχουν ολα σχεδον στην συνθεση τους ελαχιστη ποσοστητα ΡΑΟ η΄POE και ισως καποιου ειδους εστερα για να συμπληρωσουν τις βοηθητικες ιδιοτητες που χρειαζεται ενα λαδι με βαση HC . μετα ερχονται δευτερα σε ποσοτητα μεχρι 50% σχεδον ολα τα 0-30 η' 0-40 παλι HC και πρωτα σε ποσοτητα ΡΑΟ ειναι τα ελαχιστα και σχεδον σε διπλασια τιμη καθαρα και μονο ΡΑΟ λαδια βασης που μπορει να ειναι 5-30,5-40,0-30,0-40,0-20.εχω αναφερει προηγουμενως Gulf Formula G,redline ,amsoil, hpl ... Στις 30/3/2025 στις 7:06 ΜΜ, arxontas2323 είπε Που βλέπεις ποια έχουν paο/ester και τι part είναι; ποιες τιμές είναι καλές στο καθένα; δες λιγο εδω που το εξηγει αναλυτικα πως να καταλαβαινεις οτι ενα λαδι εχει μια καλη βαση με αρκετη ποσοτητα ΡΑΟ. πιο συγκεκριμενα αναφερει σε ενα σημειο ο megapaixtaras: Αναφορά σε κείμενο motul x-clean + 5-30 Viscosity at 100°C (212°F) - 11.8 HTHS viscosity at 150°C (302°F) - 3.5 Pour point -36 Castrol EDGE 0W-30 Viscosity at 100°C (212°F) - 12.3 HTHS viscosity at 150°C (302°F) - 3.6 Pour point -51 εδω βλεπουμε τελικα οτι εχουμε ενα προιον Castrol EDGE 0W-30 που παρολο θεωρειται πιο λεπτο λαδι συμφωνα με τα χαρακτηριστικα του εχει πιο συνθετη βαση και καλυτερα προσθετα και χαρη σαυτα στο τελικο προιον βλεπουμε πιο ψηλο HTHS και Viscosity at 100°C.ακομα και ιδιο να ηταν 3.5 το γεγονος οτι ενα πιο λεπτο λαδι αντεχει το φιλμ στις καταπονησεις σημαινει οτι συμπεριφερεται συμφωνα και με το ιξωδες του στους 100 σαν πιο παχυ. αυτο ηταν το παραδοξο που λεγαμε στην αρχη,οτι εχει πολλες παραμετρους ο προσδιορισμος λεπτο - παχυ. το ποσο καλης ποιοτητας λαδι ειναι αυτο που βλεπουμε φαινεται απο το αν εχουμε ενα λεπτο λαδι στους 100 '' as thin as possible " σε συνδυασμο με το ψηλο hths '' as thick as necessary" αλλα και το πολυ χαμηλο pour point( οσο πιο χαμηλο κατω απο -40-42 ειναι αυτο και το ιξωδες Viscosity at 100°C και πιο ψηλο ειναι το hths τοσο καλυτερο ειναι το λαδι μας και πιο συνθεκτικο και ανθεκτικο. και τελος οσο πιο υψηλο flash point ιδανικα πανω απο 230 .τοτε κανει και για ταρζανιες οπως ειπαμε. π.χ. το castrol 0-30 σε Α3/Β4 βγηκε φετος ξανα σε αμερικη ομως μονο ...οχι με την ιδια παλια συνθεση αλλα ειναι εξισου καλο με το τοτε.και παροτι εχει μονο 210 flash point ειναι κλασης ανωτερο απο αυτα που σας εδειξα γιατι ειναι και ο συνδυασμος ολων των αλλων χαρακτηριστικων που το δειχνει αυτο. δειτε: https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/35873D9E7D50FF12802588DE005BE9D3/$File/bpxe-a9tnq9.pdf το -60 δειχνει οτι εχει πολυ ΡΑΟ πανω απο 50% και σιγουρα και κατι αλλο που το κανει φοβερα ανθεκτικο το φιλμ του στις καταπονησεις γιατι ειπαμε οτι το ΡΑΟ το εχει σαν πλεονεκτημα αυτο.γιαυτο και κοστιζει ακριβα. εχει ομως υψηλη τεφρα κατι που δεν αρεσει στους αμμεσου ψεκασμου. ομως γιατι να δωσεις τοσα παραπανω χρηματα για ενα τετοιο λαδι,αφου ουτε στην αλασκα ζεις για να θες -60 ,ουτε πιστα κανεις.οποτε πας σε ενα λαδι hydrocrack με ελαχιστο ΡΑΟ η' λιγους εστερες στην συνθεση του,που εχει πανω απο 230 φλασακι ,σαν αυτα που εδειξα πανω ,και πιο κατω,που ειναι ιδανικα για την χρηση σου,μερικα ειναι και πιο οικονομικα και εισαι οκ. με βαση αυτο το παραδειγμα ειναι πλεον ευκολο να καταλαβαινετε απο εδω και περα ποιο λαδι εχει μεγαλη ποσοτητα ΡΑΟ. Στις 30/3/2025 στις 7:54 ΜΜ, katargedon είπε Δεν υπάρχει στάνταρ νούμερο.Ενας άγραφος νόμος ειναι το -50 στο pour point και 240 στο flash.Oxidation 15 και πανω,υποδηλώνει την παρουσία εστερων. επαναλαμβανω οτι το flash δεν υποδηλωνει την ποσοτητα ΡΑΟ αλλα του noack. γενικα και στο πλεον ειδικο forum λαδιων το γνωστο bitog,το flash point δεν ειναι ενα δεικτης που του δινουν σημασια μεγαλη παρα μονο αν εχεις μεγαλο fuel dilution. οι δεικτες που σας ενδιαφερουν ειναι : viscosity 100 hths pour point οπως φαινεται στο παραδειγμα πιο πανω του megapaixtaras οσο πιο μικρο ειναι το kinematic viscosity 100 και οσο πιο χαμηλο το pour point τοσο πιο μεγαλη ποσοτητα ΡΑΟ εχει μεσα ενα λαδι. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ετσι οπως το εξηγει πολυ σωστα ο megapaixtaras 18 ώρες πριν, arxontas2323 είπε Γι αυτό που σου ανέβασα έχεις κάποιο σχολιασμό; 9 ώρες πριν, arxontas2323 είπε αυτό και αυτό γιατί αυτά τα 2 χρησιμοποιώ σε 4 αυτοκίνητα και σε κανα 6 μηνο θα χρειαστώ και 0w20. μπορω να σου πω εγω χωρις να μελετησω παραπανω ,μονο συμφωνα με αυτα που αναφερει ο megapaixtaras στο σχετικο τοπικ. το πρωτο MAG 1® FULL SYNTHETIC 5W-30 MOTOR OIL εχει Viscosity @ 100°C cStASTM D445 10.91 Pour Point °C (°F)ASTM D5950. -45°C (-49°F) το δευτερο MAG 1® FULL SYNTHETIC EUROPEAN 5W-30 C3 MOTOR OIL εχει Viscosity @ 100°C cStASTM D445. 12.02 Pour Point °C (°F)ASTM D5950. -45°C (-49°F) ενα πολυ καλο παραδειγμα απο αυτο που εξηγει ο megapaixtaras στο σχετικο τοπικ οπως βλεπεις το πρωτο λαδι εχει πιο δυνατη βαση γιατι καταφερνει το ιδιο Pour Point με μικροτερο Viscosity @ 100°C. αυτο σημαινει οτι εχει καλυτερα συνθετικα στοιχεια . δυστυχως τα στοιχεια του φυλλαδιου ασφαλειας δεν ειναι δημοσιοποιημενα,θελουν αδεια για να τα παρεις για να βλεπαμε το ποσοστο συνθετικων στοιχειων που εμπεριεχει το καθενα.οποιος θελει μπορει να τα ζητησει. Επεξ/σία 31 Μαρτίου από mike15 2
arxontas2323 Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, kaklikos είπε Καλησπερα. Σε τι οχημα δουλευεις τα mag1 dexos; Εχεις δει καποια διαφορα σε σχεση με αλλα λαδια; Το πρώτο αμάξι που το είχα δουλέψει ήταν ένα golf 1,6 fsi(ναι αυτά που έκαιγαν λάδι)…σ εκεινο το αμάξι το οποίο έκαιγε ότι λάδι και να του έβαζες ήταν τ μόνο λάδι που είδα την πιο μεγάλη διαφορά στο πόσο λιγοτερο καίει ανά 1000χλμ… η αλήθεια είναι ότι μου τ πρότειναν σ ένα forum και λέω ας τ δοκιμάσω, τι έχω να χάσω… Το επόμενο ήταν Α3 βενζίνη που εκεί ήταν σχετικά νορμαλ τα πράγματα και την μόνη διαφορά που κατάλαβα ήταν χαμηλότερος ήχος κινητήρα σε σχέση με αυτό που φορούσε πριν… όλα τα επόμενα ήταν πετρέλαια και πήγα προδιαγραφή c3..για αυτό ρώτησα και για τα 2 και ειδικά το dexos μου είχε κάνει εντύπωση με το fsi και για αυτό το συνέχισα και πλέον τα βάζω και σε άλλα αμάξια… 2 ώρες πριν, mike15 είπε πιο συγκεκριμενα αναφερει σε ενα σημειο ο megapaixtaras: με βαση αυτο το παραδειγμα ειναι πλεον ευκολο να καταλαβαινετε απο εδω και περα ποιο λαδι εχει μεγαλη ποσοτητα ΡΑΟ. επαναλαμβανω οτι το flash δεν υποδηλωνει την ποσοτητα ΡΑΟ αλλα του noack. γενικα και στο πλεον ειδικο forum λαδιων το γνωστο bitog,το flash point δεν ειναι ενα δεικτης που του δινουν σημασια μεγαλη παρα μονο αν εχεις μεγαλο fuel dilution. οι δεικτες που σας ενδιαφερουν ειναι : viscosity 100 hths pour point οπως φαινεται στο παραδειγμα πιο πανω του megapaixtaras οσο πιο μικρο ειναι το kinematic viscosity 100 και οσο πιο χαμηλο το pour point τοσο πιο μεγαλη ποσοτητα ΡΑΟ εχει μεσα ενα λαδι. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ετσι οπως το εξηγει πολυ σωστα ο megapaixtaras μπορω να σου πω εγω χωρις να μελετησω παραπανω ,μονο συμφωνα με αυτα που αναφερει ο megapaixtaras στο σχετικο τοπικ. το πρωτο MAG 1® FULL SYNTHETIC 5W-30 MOTOR OIL εχει Viscosity @ 100°C cStASTM D445 10.91 Pour Point °C (°F)ASTM D5950. -45°C (-49°F) το δευτερο MAG 1® FULL SYNTHETIC EUROPEAN 5W-30 C3 MOTOR OIL εχει Viscosity @ 100°C cStASTM D445. 12.02 Pour Point °C (°F)ASTM D5950. -45°C (-49°F) ενα πολυ καλο παραδειγμα απο αυτο που εξηγει ο megapaixtaras στο σχετικο τοπικ οπως βλεπεις το πρωτο λαδι εχει πιο δυνατη βαση γιατι καταφερνει το ιδιο Pour Point με μικροτερο Viscosity @ 100°C. αυτο σημαινει οτι εχει καλυτερα συνθετικα στοιχεια . δυστυχως τα στοιχεια του φυλλαδιου ασφαλειας δεν ειναι δημοσιοποιημενα,θελουν αδεια για να τα παρεις για να βλεπαμε το ποσοστο συνθετικων στοιχειων που εμπεριεχει το καθενα.οποιος θελει μπορει να τα ζητησει. Σ ευχαριστώ πολύ για την ανάλυση…ισως το πρώτο έχει πιο δυνατή βάση γιατί έχει και sp προδιαγραφή σε σχέση με το άλλο που είναι an και για c3… Επεξ/σία 31 Μαρτίου από arxontas2323
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου 2 ώρες πριν, mike15 είπε ενα πολυ καλο παραδειγμα απο αυτο που εξηγει ο megapaixtaras στο σχετικο τοπικ οπως βλεπεις το πρωτο λαδι εχει πιο δυνατη βαση γιατι καταφερνει το ιδιο Pour Point με μικροτερο Viscosity @ 100°C. αυτο σημαινει οτι εχει καλυτερα συνθετικα στοιχεια . δυστυχως τα στοιχεια του φυλλαδιου ασφαλειας δεν ειναι δημοσιοποιημενα,θελουν αδεια για να τα παρεις για να βλεπαμε το ποσοστο συνθετικων στοιχειων που εμπεριεχει το καθενα.οποιος θελει μπορει να τα ζητησει. και για αυτο η Ravenol τους γλενταει ολους και στο 0W30 (SSO) με μολις 13ευρω/λιτρο στο 5lt 20 λεπτά πριν, arxontas2323 είπε Το πρώτο αμάξι που το είχα δουλέψει ήταν ένα golf 1,6 fsi(ναι αυτά που έκαιγαν λάδι)…σ εκεινο το αμάξι το οποίο έκαιγε ότι λάδι και να του έβαζες ήταν τ μόνο λάδι που είδα την πιο μεγάλη διαφορά στο πόσο καίει ανά 1000χλμ… η αλήθεια είναι ότι μου τ πρότειναν σ ένα forum και λέω ας τ δοκιμάσω, τι έχω να χάσω… εδω σε νοιαζει ο NOACK 2 ώρες πριν, mike15 είπε MAG 1® FULL SYNTHETIC EUROPEAN 5W-30 C3 MOTOR OIL εχει Viscosity @ 100°C cStASTM D445. 12.02 Pour Point °C (°F)ASTM D5950. -45°C (-49°F) Ravenol VMP το ξαναγλενταει φυσικα στα 14.6ευρω/λιτρο φυσικα δεν παυει να ειναι εξαιρετικο λιπαντικο και δινει μαλιστα τιμες σε καποια σημαντικα προσθετα που ειναι αξιοθαυμαστο 2 ώρες πριν, mike15 είπε Pour point -36 pathetic to xcess g2 5w40 εχει -45 Στις 30/3/2025 στις 7:06 ΜΜ, arxontas2323 είπε αυτό το λάδι τι part είναι; Επίσης έχει flash point 227 και pour point -45…πως καταλαβαίνεις από το cas τι είναι ; αυτο το λαδι εχει μεσα Group I solvent dewaxed και μαλλον Group III το μαρκετιγνκ θα το βαφτιζε ημι συνθετικο εγω θα το βαφτιζα glorified ορυκτέλαιο 1
atheatos Δημοσ. 31 Μαρτίου Δημοσ. 31 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Για όποιον ενδιαφέρεται ένα φτηνό 0-30 έχει προσφορά το amazon.de : https://www.amazon.de/dp/B00RM3UU0I?linkCode=xm2&camp=2025&creative=165953&smid=A3JWKAKR8XB7XF&creativeASIN=B00RM3UU0I&tag=geizhalspre03-21&language=de_DE&th=1 Επεξ/σία 31 Μαρτίου από atheatos
DimitrisPaps Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου Τα λιπαντικά της ελιν αξίζουν η να κοιτάξω κάτι άλλο;Έχει βάλει ποτέ κανείς; Βρήκα στα 22 ευρώ το 10w40 4 λίτρα σε βενζινάδικο της ελιν και λέω να το αγοράσω. Υ.Γ.Την Πέμπτη φέρνει το Lidl το δικό του λάδι(W5) 10w40 στα 18 ευρώ τα 5 λίτρα.Θα είναι καλό η να πάρω από την Ελιν; Μιλάμε πάντα για αμάξι 20ετιας και βάλε με 210000 χιλιόμετρα.Στην περιοχή μου έχουμε και Shell και ΕΚΟ αλλά πάνε 10 ευρώ το λίτρο.Avin,Revoil,Aegean και ΕΤΕΚΑ δεν ξέρω τι ρόλο βαρανε.Τα μαγαζιά που φέρνουν λιπαντικά(2 είναι όλα κι όλα),εκτός από τα Castrol GTX που βγαίνουν γύρω στα 40 ευρώ τα 4 λίτρα, φέρνουν κάτι μάρκες που δεν τις ξέρω καθόλου...κάτι Lotos,Wistrol κλπ ..
arxontas2323 Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου 45 λεπτά πριν, DimitrisPaps είπε Τα λιπαντικά της ελιν αξίζουν η να κοιτάξω κάτι άλλο;Έχει βάλει ποτέ κανείς; Βρήκα στα 22 ευρώ το 10w40 4 λίτρα σε βενζινάδικο της ελιν και λέω να το αγοράσω. Υ.Γ.Την Πέμπτη φέρνει το Lidl το δικό του λάδι(W5) 10w40 στα 18 ευρώ τα 5 λίτρα.Θα είναι καλό η να πάρω από την Ελιν; Μιλάμε πάντα για αμάξι 20ετιας και βάλε με 210000 χιλιόμετρα.Στην περιοχή μου έχουμε και Shell και ΕΚΟ αλλά πάνε 10 ευρώ το λίτρο.Avin,Revoil,Aegean και ΕΤΕΚΑ δεν ξέρω τι ρόλο βαρανε.Τα μαγαζιά που φέρνουν λιπαντικά(2 είναι όλα κι όλα),εκτός από τα Castrol GTX που βγαίνουν γύρω στα 40 ευρώ τα 4 λίτρα, φέρνουν κάτι μάρκες που δεν τις ξέρω καθόλου...κάτι Lotos,Wistrol κλπ .. Mην πας σε w5 ούτε σε ελιν…δώσε κάτι παραπάνω για την καρδιά του αυτοκινήτου και βάλε κάτι καλύτερο…πάρε από ίντερνετ… 1
katargedon Δημοσ. 1 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 5 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε και για αυτο η Ravenol τους γλενταει ολους και στο 0W30 (SSO) με μολις 13ευρω/λιτρο στο 5lt Στειλε πμ,γιατι εμενα δεν με αφηνει
mike15 Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε pathetic to xcess g2 5w40 εχει -45 στην SN εκδοση.στην SP το xcess g2 5w40 εχει κατιτις λιγοτερο -42. διαφωνω στο σχολιο σου για το xclean+ 5-30 . το xclean+ 5-30 ειναι ενα εξαιρετικο λαδι που σε σχεση με το xcess g2 5w40 ,το xclean+ 5-30 ειναι αναλογικα το ιδιο καλο ,αν υπολογισεις οτι εχει και μικροτερο viscosity 11.7. στην πραξη το εχω δοκιμασει και ειναι απο τα καλυτερα λαδια αν και ακριβο. δες εδω :αποτι βλεπεις καποιες φορες η συσταση ενος λαδιου που μας εντυπωσιαζει, με ΡΑΟ ,ΕΣΤΕΡΕΣ κ.λ.π. οπως της εταιρειας που παρουσιασες,μπορει να υστερει εναντι ενος αλλου , του συγκεκριμενο xclean+ 5-30.εχω αρχισει να πιστευω πιο πολυ οτι καποια λαδια απο καλες γνωστες εταιρειες ξερουν τι κανουν και παρολο που δεν δειχνουν να εχουν καποιο ισχυρο συνθετικο στοιχειο εντυπωσιαζουν με τις επιδοσεις τους. γιαυτο θεωρω οτι οι μπλεντερς πρεπει να μας κρυβουν σημαντικα μυστικα στην συνθεση τους. 15 ώρες πριν, arxontas2323 είπε Σ ευχαριστώ πολύ για την ανάλυση…ισως το πρώτο έχει πιο δυνατή βάση γιατί έχει και sp προδιαγραφή σε σχέση με το άλλο που είναι an και για c3… παρακαλω πολυ. η βαση δεν εχει να κανει με το api.στο api περισοτερο διαβαζεις διαφορες στα προσθετα. φυσικα μπορει να εχει διαφορες αλλα δνε ειναι πολυ σημαντικες για να πεις οτι η μια ειναι καλυτερη απο την αλλη.οι 2 αυτες api sn και sp παλι στα προσθετα εχουν καποιες διαφορες αλλα δεν ειναι και τοσο σημαντικες για να σε αποτρεψουν να αγορασεις ενα api sn εναντι του νεου sp εδω στην ευρωπη. οσον αφορα τα c3 ειναι παρεξηγημενα λαδια.τα λενε ντιζελολαδια αλλα ειναι πολυ περισοτερο απο αυτο.τα λαδια αυτα βγαζουν ελαχιστες κατακαθισεις .για να έχουν αυτό το αποτέλεσμα, ένας μπλέντερ γενικά πρέπει να χρησιμοποιεί πολυμερή και ολιγομερή καθώς και ορισμένα πρόσθετα που παράγουν λιγότερα, , σκουπίδια.αυτα συνηθως ειναι δυσκολοτερα να τα παραξουν επομενως μερικες φορες και αρκετα ακριβοτερα να τα παραξουν σε σχεση με τα Α3/Β4 που χρησιμοποιουν διαφορετικα,πιο οικονομικα προσθετα αλλα με περισοτερες επικαθισεις και χωρις πολλα πολυμερη. δεν υπαρχει καλυτερο μεταξυ τους,ειναι διαφορετικα με τα μειον και τα συν του καθενος μεταξυ τους.αλλα και παλι εξαρταται το c3 και το Α3/Β4. Επεξ/σία 1 Απριλίου από mike15 1
katargedon Δημοσ. 1 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 7 λεπτά πριν, mike15 είπε δεν ειναι και τοσο σημαντικες για να σε αποτρεψουν να αγορασεις ενα api sn εναντι του νεου sp εδω στην ευρωπη. Αν παρεις sn,προσοχη μονο στην ημερομηνια μην ειναι του 2015 πχ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα