atheatos Δημοσ. Δευτέρα στις 03:15 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 03:15 μμ 1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε Λέει ότι μπορεί να κάψει μέχρι τόσο,όχι ότι καίει τόσο.Εχει μια διαφορά.Απλά θέλουν να ειναι καλυμμένοι ως προς την εγγύηση. για τογιότα I am reading an owner's manual for Toyota Yaris 2007 Engine 1NZ-FE. It says that it is normal if the engine consumes some oil, and that max normal oil consumption is 1.1 qt. per 600 miles! At that, the oil capacity with filter is 3.9 qt. So, the engine may consume 28% of the max oil capacity within 600 miles. And Toyota thinks this is normal. Are they crazy? https://carkiller.com/scottykilmer/qa/normal-engine-oil-consumption-as-taken-from-a-toyota-owners-manual/ mazda It is normal for all engines to consume engine oil under normal driving conditions. Engine oil consumption may be as high as 0.8 L/1,000 km (1 L/800 miles). https://owners-manual.mazda.com/gen/en/mazda3/mazda3_8hs5ee19i/contents/07030405.html#:~:text=It is normal,L/800 miles). Για τα Mazda το ξέρω. Για το Toyota επέτρεψε να έχω τις αμφιβολίες μου, εκτός και το κάνανε σε συγκεκριμένο μοντέλο που είχε ελατωματικο κινητήρα. Αλλα στο Subaru μου το manual δεν λέει τίποτα τέτοιο.Δεν έχω το turbo μοντέλο αλλά και στο turbo μοντέλο αμφιβάλλω αν λέει τέτοιο πράγμα το manual. Οποιος έχει Subaru manual και μας διαβάζει να το επιβεβαιώσει.
Ukforthemoment Δημοσ. Δευτέρα στις 03:20 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 03:20 μμ 4 λεπτά πριν, atheatos είπε Για τα Mazda το ξέρω. Για το Toyota επέτρεψε να έχω τις αμφιβολίες μου, εκτός και το κάνανε σε συγκεκριμένο μοντέλο που είχε ελατωματικο κινητήρα. Αλλα στο Subaru μου το manual δεν λέει τίποτα τέτοιο.Δεν έχω το turbo μοντέλο αλλά και στο turbo μοντέλο αμφιβάλλω αν λέει τέτοιο πράγμα το manual. Οποιος έχει Subaru manual και μας διαβάζει να το επιβεβαιώσει. Subaru manual states "1 quart per 1,200 miles is acceptable". https://www.iwsti.com/threads/oil-consumption.327668/#:~:text=Subaru manual states "1 quart per 1%2C200 miles is acceptable". δεν ξέρω αν το γράφει σε όλα τα μοντέλα και σε όλες τις αγορές. Απλά σου τα βάζω γιατί ειναι Ιαπωνικά. 1
atheatos Δημοσ. Δευτέρα στις 03:30 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 03:30 μμ (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Subaru manual states "1 quart per 1,200 miles is acceptable". https://www.iwsti.com/threads/oil-consumption.327668/#:~:text=Subaru manual states "1 quart per 1%2C200 miles is acceptable". δεν ξέρω αν το γράφει σε όλα τα μοντέλα και σε όλες τις αγορές. Απλά σου τα βάζω γιατί ειναι Ιαπωνικά. Φιλε με έκανες να κατεβάσω manual από το επίσημο site https://www.subaru.com/owners/vehicle-resources.html?model=2018-IMP-JJA Συγκεκριμένα αυτό https://cdn.subarunet.com/stis/doc/ownerManual/MSA5M1801C_STIS-opt.pdf Σελίδα 387 γράφει για το λάδι μηχανής. Πουθενά δεν έχω δει να γράφει max κατανάλωση λαδιού , αλλά να λέει τα αυτονόητα ότι η κατανάλωση εξαρτάται από την χρήση. Σε παρακαλώ ριχτου μια ματιά , είναι το επίσημο manual και δεν λέει , 300ml στα 1000 είναι νορμαλ ή κάτι τέτοιο. ΥΓ. Το manual τι γράφει συγκρίνουμε και όχι τι λέει ο καθένας. Επεξ/σία Δευτέρα στις 03:35 μμ από atheatos
Ukforthemoment Δημοσ. Δευτέρα στις 03:43 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 03:43 μμ 8 λεπτά πριν, atheatos είπε Φιλε με έκανες να κατεβάσω manual από το επίσημο site https://www.subaru.com/owners/vehicle-resources.html?model=2018-IMP-JJA Συγκεκριμένα αυτό https://cdn.subarunet.com/stis/doc/ownerManual/MSA5M1801C_STIS-opt.pdf Σελίδα 387 γράφει για το λάδι μηχανής. Πουθενά δεν έχω δει να γράφει max κατανάλωση λαδιού , αλλά να λέει τα αυτονόητα ότι η κατανάλωση εξαρτάται από την χρήση. Σε παρακαλώ ριχτου μια ματιά , είναι το επίσημο manual και δεν λέει , 300ml στα 1000 είναι νορμαλ ή κάτι τέτοιο. ΥΓ. Το manual τι γράφει συγκρίνουμε και όχι τι λέει ο καθένας. Kαι αυτός απο το μάνουαλ το λεει ,έτσι τουλάχιστον γράφει.Οκ είναι για STi και μπορεί να μην το γράφει σε ολα τα μοντέλα και σε όλες τις αγορές.
atheatos Δημοσ. Δευτέρα στις 04:02 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 04:02 μμ 9 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Kαι αυτός απο το μάνουαλ το λεει ,έτσι τουλάχιστον γράφει.Οκ είναι για STi και μπορεί να μην το γράφει σε ολα τα μοντέλα και σε όλες τις αγορές. Ας ελπίσουμε ότι η Subaru δεν θα ακολουθήσει τα manual των ευρωπαϊκών εταιρειών στο μέλλον. Ξερω ότι πολλοί τα πάνε τάπα τα Subaru και έχει βγει αυτή η φήμη οτι καίνε λάδια. Συν το γεγονός ότι δεν έχουν ψαχτεί με τα λάδια και πάνε και βάζουν μπανάνες , δεν θέλει και πολύ να βγει η φήμη. Ξέρω αρκετούς που έχουν καταστρέψει τον κινητήρα στο Subaru από λάθος λάδια , αλλά να σταματάνε στο βενζινάδικο και να βάζουν ένα λίτρο λάδι δεν έχω δει ακόμα.
mike15 Δημοσ. Δευτέρα στις 04:54 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 04:54 μμ και εγω ξερω ευρωπαικα στην ευρωπη η' στην αμερικη που εχουν 300.000 χιλ και δεν καινε σταγονα μεχρι τα 9000χιλ που κανουν αλλαγη.το αν καις λαδι η' οχι δεν ειναι θεμα παντοτε μαρκας,μπηχτη για τα βαγκ αυτο, ουτε θεμα μοντελλου.ειναι θεμα οδηγησης,συντηρησης και ελλατωματικου σχεδιασμου πολλες φορες καποιων μοναδων τα γνωστα ,λεμον. με λιγα λογια δεν μπορουμε να γενικευουμε ποια μαρκα καει λαδι και ποια οχι. 3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Για εμενα ειναι 1e15 φορες προτιμότερο να βαλω ενα λαδι εκτος προδιαγραφων και να μην καιω λαδι απο το να βαλω λαδι προδιαγραφων και να καιω λαδι υπαρχει αυτη η αποψη παντα..το θεμα ειναι ποιο λαδι θα ειναι αυτο.ο φιλος μου ας πουμε,εβαλε εκτος προδιαγραφων,ειχε μεχρι 5-40 προδιαγραφη και εβαλε 10-30 εκτος προδιαγραφων.μοτορμπαικ ομως.και του παει καλα και δεν καιει λαδι. τα λαδια που εχουν εγκρισεις στοχευουν να συνδυασουν την προστασια με την οικονομια.αυτο το δευτερο δεν λειτουργει υπερ του πρωτου,οποτε πρεπει να ψαχτεις.οι εταιρειες των κατσκευαστων θελουν και την οικονομια πλεον ,σε αντιθεση με παλαιοτερα γιατι ειναι το νεο χαρακτηριστικο που πουλαει,μαρκετινγκ δλδ. ο φιλος που λεω,εχει προδιαγραφη μεχρι 5-40 ιξωδες,acea,hths εως 4.0. ο λογος που εβαλε 10-30 ειναι οτι εχει μεσα εστερες που δεν επιτρεπει η προδιαγραφη του γιατι υποτιθεται οτι οξειδωνονται πιο γρηγορα,bmw. ομως με χαμηλο νοακ και hths 3.5 δεν απαγορευεται αυτο λαδι να το βαλει,η βασικη του απαιτηση της εταιρειας για το hths τηρειται οποτε ειναι μεσα στα βασικα ορια,απλα τα προσθετα αλλαζουν,που ειναι απαγορευμενα για αυτην την εκγριση. το ιδιοισχυει και για τα καθαρα ΡΑΟ, τυπου ρεντλαιν,αμσοιλ.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Δευτέρα στις 05:23 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 05:23 μμ Η "μεγιστη" ειναι "συνηθως" δεν βγαζει καν νοημα, παντως εμενα δεν καει σταγονα, μη ορατη πτωση του δεικτη ανα 3000km που κανω αλλαγες
Ukforthemoment Δημοσ. Δευτέρα στις 05:48 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 05:48 μμ 23 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Η "μεγιστη" ειναι "συνηθως" δεν βγαζει καν νοημα, παντως εμενα δεν καει σταγονα, μη ορατη πτωση του δεικτη ανα 3000km που κανω αλλαγες Αν έπεφτε ο δείκτης σε αλλαγές ανα 3000χλμ θα του είχα βάλει φόκο.
atheatos Δημοσ. Δευτέρα στις 05:55 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 05:55 μμ (επεξεργασμένο) Κανονικά τα manual έπρεπε να γράφουν και να το τονίζουν , αν καις λάδι πάνω 500 ml στα 1000 χλμ σε ΝΟΡΜΑΛ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΗ , πήγαινε στο πλησιέστερο συνεργείο. Οχι να δέχονται την κατανάλωση αυτή ως φυσιολογική λες και απευθύνονται σε πρόβατα. Ο άλλος που δεν ξέρει θα πει , εντάξει το manual λέει 700 max καλά είμαι …. Αλλά έχουν βρει και τα κάνουν , κάνοντας μπίζνες με τις εταιρείες λαδιών. Οπως ένα διάστημα , στην φόρμουλα ένα , που έκαιγαν λάδι επίτηδες για κερδίσουν ένα γύρο παραπάνω .Τελος παντων , δεν υπάρχει αμάξι που να μην καεί λάδι , αλλά το πολύ λάδι δείχνει ότι κάτι συμβαίνει. Αν ο άλλος που δεν ξέρει, βάλει ότι λάδι να ναι και το καεί επειδή είναι στα « επιτρεπόμενα όρια» βάση manual , λογικά θα το βρει στην εξάτμιση με ότι συνεπάγεται αυτό. Δεχομαι οι ευρωπαϊκές εταιρείες να βάζουν τις προδιαγραφές λαδιού για αυτό το λόγο, επειδή γνωρίζουν ότι οι κινητήρες τους καίνε κάτι παραπάνω , αλλά και αυτοί που έχουν τέτοια αυτοκίνητα πρέπει να τις ακολουθούν. Το θέμα ξεκίνησε από το diesel του φίλου , αλλά απλώθηκε ωραία θα έλεγα. Του εύχομαι να μην καεί σταγόνα λάδι και να βάλει ότι λάδι του αρέσει. Αλλά από την στιγμή που του καεί έστω και μέσα στα «όρια» του manual καλό είναι να πάει με τις προδιαγραφές της συγκεκριμένης εταιρείας που μπορεί να αλλάζουν και να εξελίσσονται, αλλά είναι δικές της και ξέρει «υποτίθεται» τι κάνει ή τουλάχιστον δεν θα το κατηγορήσουν ότι έβαλε λάθος λάδια. Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι η Fiat, περιορίζει το ιξώδες στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο γιατί το ιξώδες είναι κάτι που ρυθμίζεται ή αλλάζει ανάλογα τις συνθήκες. Οσο για την ACEA , ILSAC , κτλ. βάζω το απόσπασμα από το manual της BMW που δέχεται να συμπληρώσεις με εναλλακτικό λάδι και χωρίς τις προδιαγραφές ACEA: Alternative oil types If the approved engine oils are not available, up to 1 US quart/liter of an oil with the following specification can be added: Gasoline engine API SM or superior grade specification. Diesel engine API ILSAC GF-5. Επεξ/σία Δευτέρα στις 06:52 μμ από atheatos
2MM Δημοσ. Δευτέρα στις 06:31 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 06:31 μμ Τα manual γραφουν "μεχρι τοσο ειναι φυσιολογικο " για να ειναι καλυμμενοι στις εγγυήσεις και να μην τους ζητανε επισκευες στα μοτερ . 5
mike15 Δημοσ. Δευτέρα στις 08:02 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:02 μμ Αναφορά σε κείμενο If our engines are low one quart (1 qt out of 6), it doesn't matter if you mix grades, synthetic vs dino, brands or even rating. Even Pep Boys oil will work (can't believe I said that...) if you are stranded. Then, as soon as practical, change the oil. bimmerpost βασικα δεν καταλαβαινω την λογικη να βαζεις ενα λαδι με εγκρισεις και επειδη επεσε ενα λιτρο βαζεις οτι βρεις μπροστα σου.η BMW λεει μεσα στο μανιουαλ οτι μπορεις να οδηγησεις χωρις αυτο το λιτρο για μεχρι 200 χιλ ,οχι παραπανω γιατι αρχιζει η φθορα.δλδ στα 200χιλ δεν θα βρεις ενα βενζιναδικο να βαλεις ενα λαδι με την εγκριση σου? που ζεις και οδηγεις στην ερημο? αλλα το παραπανω κειμενο ειναι απο αμερικη οπου αν δεν βρεις την ευρωπαικη ACEA που πρεπει να βαλεις ,σου λεει βαλε ενα API ..εξοικειωμενοι εκει με αυτα.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Τρίτη στις 08:47 πμ Δημοσ. Τρίτη στις 08:47 πμ (επεξεργασμένο) Ο λογος που δεν γουσταρω τα 0W-(-10), σκεφτειται τι θα γινεται οταν εχεις και ενα 10% dilution. ΟΤΑΝ ΦΩΝΑΖΑ εγω για την fiat και τους multijet που οταν αναπτυχθηκαν ηθελαν 5W40 και κατεληξαν σε 0W20 ολοι γελαγανε. Οποτε αφηστε εμενα με τα 40αρια και τα 50αρια και βαλτε εσεις τα 20αρια και τα 16αρια. 15 ώρες πριν, atheatos είπε Κανονικά τα manual έπρεπε να γράφουν και να το τονίζουν , αν καις λάδι πάνω 500 ml στα 1000 χλμ σε ΝΟΡΜΑΛ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΗ , πήγαινε στο πλησιέστερο συνεργείο. Οχι να δέχονται την κατανάλωση αυτή ως φυσιολογική λες και απευθύνονται σε πρόβατα. Ο άλλος που δεν ξέρει θα πει , εντάξει το manual λέει 700 max καλά είμαι …. Ελατηρια χαμηλης τασεως ειναι τοσο απλο. Μολις φυγει (που δε θα φυγει) αυτο το καρκινωμα απο την αυτοκινητοβιομηχανια δεν θα ξανακαψει ποτε κανενα μοτερ λαδι. Η skodaρα μου εχει ενα ελατηριο λαδιου 3mm πολυ υψηλης τασεως, τεραστιες ανοχες στα εμβολα και στα εδρανα. Σκεφτειτε κουζινετα στροφαλου 50μm (τωρα οι κατασκευαστες παιζουν στα 10) σου επιτρεπει να βαλεις απο 5W30 εως 20W50 και δεν καιει σταγόνα. Γιατι, γιατι το 1964 που σχεδιαστηκε αυτος ο κινητηρας (ο περιφημος skoda OHV ο πρωτος 4κυλινδρος κινητηρας στον κοσμο με κορμο αλουμινιου χυτο υπο πιεση) το να καιει λαδι ηταν μη αποδεκτο και ντροπη για την εταιρια. Αν ηθελες να καις λαδι by default αγοραζες trabant οχι skoda. Οποτε οσο και αποδοτικα να ειναι τα συγχρονα μοτερ σιγουρα δεν εχουν production run απο απο το 1964-2003 Και το αστειο ξερετε πιο ειναι, οτι η ελαστικοτητα αυτου του ταπεινου reverse flow 8V κινητηρα δεν την εχω βρει σε κανενα μοτερ μεχρι σημερα. Ενας κινητηρας που ειναι προθυμος να σε επιτυχανυνει και κατω απο το ρελαντι που δεν κανει προαναφλεξεις που απο 1289cc σε ξεκιναει με ρελαντι και συμπλεκτη και που δεν σβηνει ακομα και να πεσει στις 300σαλ. Αυτα ειναι μοτερ αθανατα ασπαστα αξιοπιστα και ελαστικα. Συγχρονοι 1600 αριδες και 1800 αριδες δεν αγγιζουν την ελαστικοτητα του κατω απο τις 2000σαλ. Τιποτε δεν την αγγιζει Τα μειονεκτηματα, τραχυτητα λειτουργιας και θορυβος, τον θορυβο φυσικα τον ελυσα με τα καλο λαδακι. Αν ειχε συγχρονες υδραυλικες βασεις μηχανης (οχι ενα ελαστομερες παρεμβυσμα χαχα) θα ηταν οπως καθε συγχρονο 4 κυλινδρο "In the pursuit of great, we failed to do good" Επεξ/σία Τρίτη στις 09:10 πμ από 11osmikrosmhtsos 2
atheatos Δημοσ. Τρίτη στις 12:37 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 12:37 μμ 3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Ο λογος που δεν γουσταρω τα 0W-(-10), σκεφτειται τι θα γινεται οταν εχεις και ενα 10% dilution. Δεν ειναι απαραίτητο οτι το dilution θα προκαλέσει πτώση του viscosity και τις περισσότερες φορές συμβαίνει το αντίθετο όταν βρωμίζει το λάδι. Ειδικά στα diesel μπορεί να υπάρχει και αύξηση του viscosity σε περίπτωση που περάσει diesel στο λάδι.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Τρίτη στις 12:40 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 12:40 μμ 2 λεπτά πριν, atheatos είπε Ειδικά στα diesel μπορεί να υπάρχει και αύξηση του viscosity σε περίπτωση που περάσει diesel στο λάδι. Δε το εχω δει νομιζω οτι ειναι δυο ταυτοχρονοι μηχανισοι οξειδωση και αραιωση 1
atheatos Δημοσ. Τρίτη στις 12:42 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 12:42 μμ 3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Ελατηρια χαμηλης τασεως ειναι τοσο απλο. https://www.bgprod.com/blog/under-pressure-low-tension-piston-rings/ Εχεις δίκιο .. Φίλος με 500 άλογα Impreza έχει βάλει της Mahle πιστόνια με τα ελατήρια σαν του skoda σου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα