Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, katargedon είπε

Το πόσο θα καθαρίσει και το πόσο θα διασκορπισει τη βρωμια ενα λαδι ΔΕΝ εχει να κανει με το νiscosity,αλλα με τη χημικη σύσταση.Αν δεν εχει πολυ διασκορπιστη Βοριου,κλαυτα Χαραλαμπε,ειτε ειναι χοντρο,ειτε ψιλο.

Πάντως η χαμηλή ταχύτητα λαδιου δεν βοηθάει . Αν κάνει ένα λεπτό το 50ρι να παει απο το Α στο Β και το 20αρι μισο λεπτό,  το φορτίο που θα εχει συγκεντρωθεί σε 1 γραμμάριο λαδιου μπορεί να είναι και διπλάσιο στο 50αρι.

Πάντως συμφωνώ χρειάζεται και η χημεία για αυτο μου αρέσουν τα προσθετα με καθαριστικές ιδιότητες. 

Επεξ/σία από atheatos
  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

δε θα κανει, μπορεις να το κανει και με ξυλενιο αν εισαι μαγκας αλλα ζαλιζει

στα βιντεο που ειχα δει λεγανε προσοχη  να μην το εισπνευσετε ,μαλλον κατι τετοιο θα ητανε.

4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Αν το δω αυτο λυνω μοτερ την επομενη ημερα FYI

δεν αναβει απο αυτο το λαμπακι,αλλοι ειναι οι λογοι..αλλα ναι θελει λυσιμο για να βρεις τι εχει τελικα.προσπαθειες πολλες εχουν γινει και αλλαγες ανταλλακτικων πολλες αλλα αν δεν λυθει δεν θα βρεις τιποτα.αμα αναψει το ατιμο δυσκολα το σβηνεις.εχουν γινει απειρα τοπικ στο εξωτερικο για τα λαμπακια λαδιου.και δεν βρισκουν τροπο να το σβησουν ακομα.

φυσικα κανεις δεν λυνει σε συνεργειο γιατι κοστιζει ακριβα.εμενα μου ζητησαν 1000 ευρω μονο για λυσιμο και διαγνωση.μαλλον το κανουν για να μην το πας .σου λεει δωστο να τελειωνεις.αν θες επισκευη -διαγνωση πληρωσε τον πολυτιμο χρονο που χανω και θα εβγαζα αυτα τα χρηματα ευκολα με 10 σερβις λαδιων.

ομως η προταση για τα παιδακια υπαρχει ακομα,θα κανουμε προτζεκτ το δικο μου να το ανεβασουμε σε ολα τα ευρωπαικα σα-ιτ

οσο για το χοντρο λαδι,παιδια κανεις νορμαλ και γνωστης δεν βαζει 20-50 λαδι σημερα για να σταματησει οτιδηποτε σχετικα με καταναλωση λαδιου.δεν αξιζει να το συζηταμε εδω.στην αμερικη παλι το κανουν αλλα εχουν και αλλα εργαλεια να οδηγουν..και ειναι και τρελλοι.

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mike15 είπε

απειρα τοπικ στο εξωτερικο για τα λαμπακια λαδιου.και δεν βρισκουν τροπο να το σβησουν ακομα.

εχω μανομετρο ρε mike πρωτο βημα βγαζω αισθητηρα βαζω μανομετρο

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

εχω μανομετρο ρε mike πρωτο βημα βγαζω αισθητηρα βαζω μανομετρο

https://mechanicbase.com/engine-oil/bad-clogged-oil-filter-symptoms/
 

Επίσης μπορείς να δεις το φίλτρο όταν το αλλάξεις , τι έχει μέσα, κόβοντας το.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

εχω μανομετρο ρε mike πρωτο βημα βγαζω αισθητηρα βαζω μανομετρο

αυτα ειναι πλεον παρελθον.εδω κατεβασαμε καρτερ αλλαξαμε  μεταλλα,αλλαξαμε αντλια λαδιου και αυτο εκει.

σου λεω  εχει απειρα τοπικ σε αγγλικα φορουμ αυτοκινητιστικα για το αλυτο θεμα με το κοκκινο λαμπακι λαδιου.

που παραμενει αλυτο οταν τους λενε οπως εμενα πρεπει να λυθει το μοτερ και να τα δουμε ενα-ενα.ο μηχανικος που μου ειπε για λυσιμο 1000 ευρω ,λεει σε εναν μπηκαμε μεχρι μεσα και βρηκαμε κατι γραμμες μου ειπε ..στον στροφαλο,δεν θυμαμαι που,δεν τα ξερω τοσο καλα μεσα τα μηχανικα και αλλαξαμε στροφαλο.σε εσενα αν χρειαστει να αλλαξουμε ,καλυτερα να παρεις μια αλλη μηχανη,τοσο ειναι το κοστος γιατι σε ολα τα αμαξια δεν ειναι το ιδιο.

οποτε μου λενε η σπρωξτο σε κανενα νεαρο να ξεγκαυ..σει η΄το τρεχεις και οσο παει.γιατι εχει παρατηρηθει να μην ειναι και τιποτα σοβαρο .αλλος τα πηρε στο κρανιο,εβγαλε τον σενσορα πιεσης και του πηγε αλλα 100.000 χιλ και το πουλησε.αλλος αλλαξε ολη την καλωδιωση μεχρι τον εγκεφαλο και τελειωσε το θεμα.αλλος μηχνικος επισημης,μου λεει για το λαμπακι δεν θα ανησυχουσα και τοσο πολυ,οσο για το καψιμο λαδιου.

ναι αλλα πρεπει να τα κανεις ολα αυτα και θες μανε-ι που λες ..δεν γαμη. οσο παει αστο να βαραει..

 

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mike15 είπε

που παραμενει αλυτο οταν τους λενε οπως εμενα πρεπει να λυθει το μοτερ και να τα δουμε ενα-ενα.ο μηχανικος που μου ειπε για λυσιμο 1000 ευρω ,λεει σε εναν μπηκαμε μεχρι μεσα και βρηκαμε κατι γραμμες μου ειπε ..στον στροφαλο,δεν θυμαμαι που,δεν τα ξερω τοσο καλα μεσα τα μηχανικα και αλλαξαμε στροφαλο.σε εσενα αν χρειαστει να αλλαξουμε ,καλυτερα να παρεις μια αλλη μηχανη,τοσο ειναι το κοστος γιατι σε ολα τα αμαξια δεν ειναι το ιδιο.

οποτε μου λενε η σπρωξτο σε κανενα νεαρο να ξεγκαυ..σει η΄το τρεχεις και οσο παει.γιατι εχει παρατηρηθει να μην ειναι και τιποτα σοβαρο .αλλος τα πηρε στο κρανιο,εβγαλε τον σενσορα πιεσης και του πηγε αλλα 100.000 χιλ και το πουλησε.αλλος αλλαξε ολη την καλωδιωση μεχρι τον εγκεφαλο και τελειωσε το θεμα.αλλος μηχνικος επισημης,μου λεει για το λαμπακι δεν θα ανησυχουσα και τοσο πολυ,οσο για το καψιμο λαδιου.

ναι αλλα πρεπει να τα κανεις ολα αυτα και θες μανε-ι που λες ..δεν γαμη. οσο παει αστο να βαραει..

παντα η αιτια πρεπει να αναγνωριστει και οχι το συμπτωμα ομως

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

παντα η αιτια πρεπει να αναγνωριστει και οχι το συμπτωμα ομως

ναι αλλα κρυβεται φιλε πισω απο το συπτωμα.εδω μιλαμε για γιουνιβερσαλ προβλημα,ολη η ευρωπη το εχει.σιγουρα το βρισκεις αλλα θελει παιδεμα.και οι μηχανικοι σημερα δεν το θελουν ειναι φηρα για αυτους,σε διωχνουν,ειδικα αν δεν εχεις δευτερο,δεν εχουν δανεικο να σου δωσουν ,σε αποθαρυνουν.

παντως και να μεινω παλι θα βαλω νεα μηχανη.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, atheatos είπε

 Επισης και κατά την διάρκεια πολύωρης λειτουργίας του κινητήρα συσσωρεύουν περισσότερες επικαθισεις στο φίλτρο , γιατί το λάδι δεν μένει ακίνητο στο κάρτερ να κάνει το διαχωρισμό εκεί. Πχ. μετά από μεγάλο ταξίδι , μερικοί βλέπουν το λαμπάκι να ανάβει γιατί οι βρωμιές δεν έχουν προλάβει να κατακαθισουν, μένοντας στο φίλτρο.Μολις κατακαθισουν το λάδι είναι πιο καθαρό στην αντλία και το λαμπάκι δεν ανάβει.

Αυτο κατα 95% ειναι προβλημα στο μοτερ. Ζεσταινετε το λαδι στο ταξιδι , πεφτει η πιεση και αναβει το λαμπακι. Μετα κρυωνει το λαδι και δεν αναβει λαμπακι . Αν ηταν απο βρωμιες στο φιλτρο , αυτες θα παρεμεναν και θα ηταν αναμενο συνεχεια αν εφταιγε αυτο 

9 ώρες πριν, atheatos είπε

Τωρα για το blow by αν υπάρχει έστω και σε μικρή κλίμακα, τα χοντρά λάδια το περιορίζουν αλλα δεν το εξαφανίζουν. Ο κινητήρας θα δουλέψει για περισσότερο καιρό με τα χοντρά λάδια από ότι με τα ψιλά  , αλλά θα δημιουργήσει προβλήματα με επικαθησεις στις βαλβίδες , στα μεταβλητά(αν υπάρχουν) και μπορεί στον καταλύτη, οπότε εκεί που άλλαζες ελατήρια και θα τελείωνες πρέπει να φτιάξεις και τα υπόλοιπα που έχουν πάρει την κάτω βόλτα.

Ωραια συμφωνουμε και καπου 😁. Χοντρο λαδι για blow by. 

Οταν εχεις blow by ειναι σημαντικο προβλημα. Το εγραψες και παρακατω με το μοτερ απο STI . Τα υπολοιπα προβληματα ειναι δευτερευοντα . Προεχει να περιορισεις το blow by , γιατι αυτο θα σου καταστρεψει το μοτερ σιγα σιγα . Βεβαια θελει επισκευη οπως ειπες , αλλά αν το προλαβεις σε αρχικο σταδιο , με παχυ λαδι το περιοριζεις λιγο και σου κανει λιγοτερη ζημια στο μοτερ 

8 ώρες πριν, atheatos είπε

FYI στο impreza που είχα , έκανα το λάθος να βάλω μεταχειρισμένη  μηχανη απο sti....

To blow by πηγαινε συνεφο. Το αμάξι αντέξε 2000 χιλιόμετρα με bardal 10-60 .  Με καταναλωση 1 λίτρο στα χίλια.  Αν δεν έκανα την βλακεια να συμπληρώσω με αλλο λαδι ,απο bardal ,γιατί μου τελείωσε ,ακομα θα πηγαινε....

Όταν άνοιξα το μοτέρ μετα για επισκευή ντράπηκα απο την μαυρίλα που είχε μαζέψει.  

Τέλος πάντων,  μεγαλο σχολείο το sti και πολύ καλά το γκάζι του.

Ειδες που blow by και καψιμο λαδιου πηγαιναν μαζι ? Δε νομιζω να αντεχε για πολυ ακομα οτι λαδι και να του εβαζες. Αλλά σωστα εβαζες 10-60 . Τι εβαλες μετα και σου τελειωσε το μοτερ μια ωρα αρχιτερα ? 

Παντως η μαυριλα στο μοτερ ουτε που θα με ενοιαζε αφου θα ειχε πει το ποιημα . Θα με πειραζε που χαλασε , οχι να ειναι καθαρο 

Τι κριμα να μην το εχεις ακομα , να πατησουμε 🤪

Επεξ/σία από 2MM
  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, atheatos είπε

Πάντως συμφωνώ χρειάζεται και η χημεία για αυτο μου αρέσουν τα προσθετα με καθαριστικές ιδιότητες. 

Το σημαντικο ειναι ισορροπια των προσθετων, οπως κατι τυποι που τους ειπα βαλε λαδι με ψευδαργυρο και βαλανε προσθετο ZDDP με αποτελεσμα adhesive wear. οπως εγω εχω κολλημα με το ασβεστιο ενω ο φιλος @mike15 δεν το γουσταρει καθολου, θελει μαγνησια και μοντερνιες. Ισως να ειμαι 2πλασιας ηλικιας απο την πραγματικη μου και θελω παραδοσιακα πραγματα. Ισως για αυτο να με κοροιδευουν και οι τυποι στο αλλο τοπικ που οδηγω ενα αμαξι 19 και αλλο ενα 26 ετων και γουσταρω ποιος ξερει

Δημοσ.
2 ώρες πριν, 2MM είπε

Αυτο κατα 95% ειναι προβλημα στο μοτερ. Ζεσταινετε το λαδι στο ταξιδι , πεφτει η πιεση και αναβει το λαμπακι. Μετα κρυωνει το λαδι και δεν αναβει λαμπακι . Αν ηταν απο βρωμιες στο φιλτρο , αυτες θα παρεμεναν και θα ηταν αναμενο συνεχεια αν εφταιγε αυτο 

 

αυτο ακριβως συμβαινει.να συμπληρωσω οτι εκει που λες ζεσταινεται το λαδι, να προσθεσω ..και λεπταινει ...

αυτο μου εξηγησαν οι μηχανικοι που ξερουν , οτι ορισμενα καινουρια μοτερ εχουν τετοια θεματα και ελλατωματα.,ειναι κακοσχεδισμενα.

 

2 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Το σημαντικο ειναι ισορροπια των προσθετων, οπως κατι τυποι που τους ειπα βαλε λαδι με ψευδαργυρο και βαλανε προσθετο ZDDP με αποτελεσμα adhesive wear. οπως εγω εχω κολλημα με το ασβεστιο ενω ο φιλος @mike15 δεν το γουσταρει καθολου, θελει μαγνησια και μοντερνιες. Ισως να ειμαι 2πλασιας ηλικιας απο την πραγματικη μου και θελω παραδοσιακα πραγματα. Ισως για αυτο να με κοροιδευουν και οι τυποι στο αλλο τοπικ που οδηγω ενα αμαξι 19 και αλλο ενα 26 ετων και γουσταρω ποιος ξερει

αντε ρε κοιτα τι λεει..ποτε ειπα οτι δεν το γουσταρω και καθολου???..

ντροπη σου ! 😂

αφου εκθειασα το xcess gen 1τωρα μου λες οτι δεν το γουσταρω το ασβεστιο..

απλα ανεφερα τι λεγεται στα φορα..για τα μοντερνα εγκεκριμενα λαδια. τα SPπια.

 

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mike15 είπε

αυτο ακριβως συμβαινει.να συμπληρωσω οτι εκει που λες ζεσταινεται το λαδι, να προσθεσω ..και λεπταινει ...

Ναι σωστα. Αυτο εννοουσα. Μερικα ξεχναω να τα γραψω 

Για το ασβεστιο και τα SP που εχουν λιγοτερο , αλλά βαζουν μαγνησιο και βοριο στη θεση του, τι πιστευετε ? Καλυτερη η παλια φορμουλα (με το πιο πολυ ασβεστιο)  ή η καινουρια ? 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, 2MM είπε

Αυτο κατα 95% ειναι προβλημα στο μοτερ. Ζεσταινετε το λαδι στο ταξιδι , πεφτει η πιεση και αναβει το λαμπακι. Μετα κρυωνει το λαδι και δεν αναβει λαμπακι . Αν ηταν απο βρωμιες στο φιλτρο , αυτες θα παρεμεναν και θα ηταν αναμενο συνεχεια αν εφταιγε αυτο 

Ωραια συμφωνουμε και καπου 😁. Χοντρο λαδι για blow by. 

Οταν εχεις blow by ειναι σημαντικο προβλημα. Το εγραψες και παρακατω με το μοτερ απο STI . Τα υπολοιπα προβληματα ειναι δευτερευοντα . Προεχει να περιορισεις το blow by , γιατι αυτο θα σου καταστρεψει το μοτερ σιγα σιγα . Βεβαια θελει επισκευη οπως ειπες , αλλά αν το προλαβεις σε αρχικο σταδιο , με παχυ λαδι το περιοριζεις λιγο και σου κανει λιγοτερη ζημια στο μοτερ 

Ειδες που blow by και καψιμο λαδιου πηγαιναν μαζι ? Δε νομιζω να αντεχε για πολυ ακομα οτι λαδι και να του εβαζες. Αλλά σωστα εβαζες 10-60 . Τι εβαλες μετα και σου τελειωσε το μοτερ μια ωρα αρχιτερα ? 

Παντως η μαυριλα στο μοτερ ουτε που θα με ενοιαζε αφου θα ειχε πει το ποιημα . Θα με πειραζε που χαλασε , οχι να ειναι καθαρο 

Τι κριμα να μην το εχεις ακομα , να πατησουμε 🤪

Το μοτέρ μπορεί να ζεσταθεί και μέσα στην πόλη με τα σταματά ξεκίνα αρκετά παραπάνω . Το λάδι μπορεί να είναι αρκετά ζεστότερο ,από αυτό του ταξιδιού. Το ζεστό λάδι περνάει  ευκολότερα από το φίλτρο.

Συνεχόμενη υψηλή κυκλοφορία της αντλίας λαδιού , βουλώνει το φίλτρο αν τα λάδια σου είναι βρώμικα. Στην πόλη μέσα η αντλία λαδιού , μια δίνει πολύ λάδι μια λίγο, ανάλογα της στροφές της μηχανής. Δεν έχει την ίδια κυκλοφορία λαδιού με αυτή του ταξιδιού που μπορεί να δίνει σταθερά , υψηλή συνεχόμενη ποσότητα που κάνει το φίλτρο να μπουκώνει. Η θερμοκρασία του κινητήρα και του λαδιού είναι χαμηλότερη στο ταξίδι μιας και ψύχεται με φρέσκο αέρα. Βέβαια αυτή η χαμηλότερη θερμοκρασία στο ταξίδι,κάνει το λάδι να μην περνάει και εύκολα από το φίλτρο. Έχω κάνει ταξιδι με τον κινητήρα στα κόκκινα , λόγω φλάντζας , αλλά η πίεση λαδιού ποτέ δεν άναψε, γιατί το λάδι ήταν καθαρό(5w-30) . Βάση της κατάστασης του κινητήρα μετά το άνοιγμα( οβάλ χιτώνια, στραβός στρόφαλος κ.α) θα έπρεπε να είχα μηδέν πίεση λαδιού. Επαναλαμβάνω θερμοκρασία νερού λαδιού και νερού μέσα στα κόκκινα! Το να πέσει η πίεση του λαδιού από θερμοκρασία λαδιού είναι πολύ δύσκολο , εγώ πιστεύω ( εκτός και τα λάδια σου είναι μπανάνες)

Σχετικά με το χοντρό λάδι για το blow by :  Δεν γιατρεύεται το σπασμένο δόντι με παυσίπονα….. Αν έχεις πραγματικό blow by και όχι απλώς κάποια απώλεια από ομοιόμορφα  φαγωμένα  ελατήρια λόγω φυσιολογικής φθοράς , το χοντρό λάδι είναι τσίχλα ….που θα καεί και θα φύγει. Το που θα πάει , είναι το ζητούμενο. Αν πάει στο κύλινδρο και καεί έχει καλώς , αν πάει στο φίλτρο τότε απλά κάθεσαι σε βόμβα 💣 περιμένοντας να εκραγεί.

Τα sti και γενικά τα σπορ αυτοκίνητα είναι καλό σχολείο μόνο που το πληρώνεις ακριβά και παίρνει χρόνο…..

ΥΓ. το λάδι που έβαλα για να συμπληρώσω το bardal 10-60 ,ήταν ένα10-40 της Motul. Πάνε αρκετά χρόνια ( το Impreza ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο !) δεν θυμάμαι ποιο ακριβώς motul. Το οποίο motul δεν συνεργάστηκε καλά με το bardal 10-60 , έκανε commingling και βούλωσε το φίλτρο. Δεν ήταν το πρόβλημα ότι ήταν ψιλότερο. Το λαμπάκι( πίεσης λαδιού ) άναψε και τέλος…..

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
10 ώρες πριν, mike15 είπε

.στην αμερικη παλι το κανουν αλλα εχουν και αλλα εργαλεια να οδηγουν..και ειναι και τρελλοι

Είναι απο τους πιο άχρηστους οδηγούς που εχω δει(έχω πάει σχεδόν σε όλο τον πλανήτη).Αν τους δώσεις αμάξι με χειροκίνητο κιβώτιο,θα βάλουν τα κλάματα.Αν καταφέρει και το ξεκινήσει,στον δρόμο θα κάνει ζημιά.Θα μπουκάρει με το αμάξι μεσα στο σούπερ μάρκετ και θα καταλήξει στα ράφια με τις σερβιέτες η στα σαλάμια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και κάτι σχετικά με τα πρόσθετα. Δεν βάζουμε ποτέ πρόσθετο σε παλιό , οξειδωμένο λάδι. Δηλαδη , πχ.κάνουμε ταξίδι και σταματάμε στο βενζινάδικο να βάλουμε πρόσθετο. Τα πρόσθετα που μπαίνουν σε ζεστό κινητήρα τα βάζουμε το πολύ μέχρι μια ημέρα αφού έχουμε αλλάξει λάδια. Το καλύτερο είναι μετά από δέκα λεπτά αφού έχει ζεσταθεί ο κινητήρας μετά την αλλαγή λαδιών. 
Αποφεύγουμε να συμπληρώνουμε λάδι με διαφορετικό ιξώδες επίσης , όταν το λάδι μας είναι ήδη παλιό. Έκανα λάθος με φίλο μου με Subaru sti 500 hp γιατί πήρε και του έδωσα,  να συμπληρώσει λίγο λάδι 5-30 στον κινητήρα του που έβαζε 10-40 . Στην αρχή όλα καλά , κανένα πρόβλημα , μάλιστα το αμάξι πήγαινε καλύτερα  , αλλά ένα ωραίο κρύο πρωί ξεκινάει το αμάξι , του άναψε για ένα λεπτό μόνο, το λαμπάκι πίεσης λαδιού  και μετά από λίγο σφάλμα στον σενσορα εκκεντροφόρου . Το φίλτρο είχε βουλώσει άνοιξε το by pass  και την άκουσε στερεοφωνικά το καπάκι. Ευτυχώς μόνο πρόβλημα στο σενσορα είχε και τίποτα άλλο. Φυσικά άλλαξε λάδια και πάει ακόμα ( μερικές φορές τάπα …) χωρίς πρόβλημα. Αλλα αν το λάδι μου δεν ήταν κατάλληλο για Subaru πολύ πιθανόν να είχε και άλλα….

Τα πρόσθετα τα βάζεις σε φρέσκο λάδι μόνο. Το συμπλήρωμα λαδιού ,πάντα με το ίδιο ιξώδες τουλάχιστον .

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, atheatos είπε

Και κάτι σχετικά με τα πρόσθετα. Δεν βάζουμε ποτέ πρόσθετο σε παλιό , οξειδωμένο λάδι. Δηλαδη , πχ.κάνουμε ταξίδι και σταματάμε στο βενζινάδικο να βάλουμε πρόσθετο. Τα πρόσθετα που μπαίνουν σε ζεστό κινητήρα τα βάζουμε το πολύ μέχρι μια ημέρα αφού έχουμε αλλάξει λάδια. Το καλύτερο είναι μετά από δέκα λεπτά αφού έχει ζεσταθεί ο κινητήρας μετά την αλλαγή λαδιών. 
Αποφεύγουμε να συμπληρώνουμε λάδι με διαφορετικό ιξώδες επίσης , όταν το λάδι μας είναι ήδη παλιό. Έκανα λάθος με φίλο μου με Subaru sti 500 hp γιατί πήρε και του έδωσα,  να συμπληρώσει λίγο λάδι 5-30 στον κινητήρα του που έβαζε 10-40 . Στην αρχή όλα καλά , κανένα πρόβλημα , μάλιστα το αμάξι πήγαινε καλύτερα  , αλλά ένα ωραίο κρύο πρωί ξεκινάει το αμάξι , του άναψε για ένα λεπτό μόνο, το λαμπάκι πίεσης λαδιού  και μετά από λίγο σφάλμα στον σενσορα εκκεντροφόρου . Το φίλτρο είχε βουλώσει άνοιξε το by pass  και την άκουσε στερεοφωνικά το καπάκι. Ευτυχώς μόνο πρόβλημα στο σενσορα είχε και τίποτα άλλο. Φυσικά άλλαξε λάδια και πάει ακόμα ( μερικές φορές τάπα …) χωρίς πρόβλημα. Αλλα αν το λάδι μου δεν ήταν κατάλληλο για Subaru πολύ πιθανόν να είχε και άλλα….

Τα πρόσθετα τα βάζεις σε φρέσκο λάδι μόνο. Το συμπλήρωμα λαδιού ,πάντα με το ίδιο ιξώδες τουλάχιστον .

Θα έπρεπε να ξεκινήσει απο το Α και οχι απο το Σ.  Εννοω να βρει γιατί εξαρχής του βούλωσε το φίλτρο.Σιγουρα δεν φταίει το λαδι που συμπληρωσε.Αυτο ειχε η εχει αλλου πρόβλημα.

Επεξ/σία από katargedon
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...