Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, katargedon είπε

Θα έπρεπε να ξεκινήσει απο το Α και οχι απο το Σ.  Εννοω να βρει γιατί εξαρχής του βούλωσε το φίλτρο.Σιγουρα δεν φταίει το λαδι που συμπληρωσε.Αυτο ειχε η εχει αλλου πρόβλημα.

Σε θερμοκρασίες κοντά στο μηδέν ταλαιπωρημένα  και βρώμικα 10-40 λάδια , που έχουν μολυνθεί και πολυμεριστει από αντίδραση από άλλο λάδι , δεν θέλει και πολύ να κάνει λάσπη στο φίλτρο.

Οταν πατάς ένα αμάξι turbo 500hp μερικές φορές το στιγμιαίο blow by είναι αναπόφευκτο και δεν το κρατάει κανένα λάδι στο κόσμο. Ένα misfire να κάνει στο κύλινδρο με 1.5 bar στο turbo έχουν φύγει 10 ml βενζίνης στο καρτερ. Το συγκεκριμένο 500 αρι sti δεν είναι για κίνηση στην πόλη και 95 άρα βενζίνη που το κυκλοφορεί αυτός. Το βασικότερο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι με τα Subaru είναι ότι νομίζουν ότι με 400 ( στην χαμηλή πίεση turbo) ότι μπορούν να το οδηγούν σαν τα υπόλοιπα νορμαλ αυτοκίνητα….

Του έχω πει το πρόβλημα αλλά όπως είπαμε , είναι ένα σχολείο που θέλει χρόνο….

  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, atheatos είπε

Σε θερμοκρασίες κοντά στο μηδέν ταλαιπωρημένα  και βρώμικα 10-40 λάδια , που έχουν μολυνθεί και πολυμεριστει από αντίδραση από άλλο λάδι , δεν θέλει και πολύ να κάνει λάσπη στο φίλτρο.

Οταν πατάς ένα αμάξι turbo 500hp μερικές φορές το στιγμιαίο blow by είναι αναπόφευκτο και δεν το κρατάει κανένα λάδι στο κόσμο. Ένα misfire να κάνει στο κύλινδρο με 1.5 bar στο turbo έχουν φύγει 10 ml βενζίνης στο καρτερ. Το συγκεκριμένο 500 αρι sti δεν είναι για κίνηση στην πόλη και 95 άρα βενζίνη που το κυκλοφορεί αυτός. Το βασικότερο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι με τα Subaru είναι ότι νομίζουν ότι με 400 ( στην χαμηλή πίεση turbo) ότι μπορούν να το οδηγούν σαν τα υπόλοιπα νορμαλ αυτοκίνητα….

Του έχω πει το πρόβλημα αλλά όπως είπαμε , είναι ένα σχολείο που θέλει χρόνο….

Οκ ολα αυτα,αλλα και το bypass που άνοιξε,δεν έπρεπε να χασει πίεση και να την ακουσει το καπακι.Αυτος ειναι ο σκοπος του bypass.Απλα πανε αφιλτραριστα επανω τα λαδια.Και τα λαδια δεν γινονται λασπη απο την μια μερα στην αλλη.Θα επτεπε να το καταλαβει.Κατι αλλο παιζει εδω 100%

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, katargedon είπε

Θα έπρεπε να ξεκινήσει απο το Α και οχι απο το Σ.  Εννοω να βρει γιατί εξαρχής του βούλωσε το φίλτρο.Σιγουρα δεν φταίει το λαδι που συμπληρωσε.Αυτο ειχε η εχει αλλου πρόβλημα.

Αναφορά σε κείμενο

There used to be a US Military Spec that all oils on the market had to be compatible with each other, which protects fleet users who buy oil by price and availability rather than brand preference

bitog

δεν παθαινει τιποτα απο την μια φορα που θα βαλει το λαδι συμπληρωμα και ας ειναι αλλο ιξωδες.καλυτερα να ειναι απο αλλο ιξωδες παρα χωρις λαδι.

προσθετα δεν ειναι σωστο να βαζουμε στο λαδι.το λεει και ο oil geek και στο bitog η πλειοψηφια,χαλανε την ισοροπια των προσθετων του λαδιου.στο καυσιμο ναι οχι ομως στο λαδι.

επισης σε εμενα οι μηχανικοι οταν ελεγξαν το φιλρο του λαδιου δεν βρηκαν τιποτα,ητνα καθαρο.εκαναν και μετρηση με μανομετρο,τιποτα. αυτο που μου ειπαν ολοι οι μηχανικοι που ρωτησα για το κοκκινο λαμπακι ηταν το φιλτρο-σιφωνι που εχει η αντλια λαδιου  πανω.εκει φοβηθηκαν για κομματακια ,ρινιοσματα κ.λ.π αλλα βρεθηκε καθαρο.οποτε μετα τα μεταλλα ,καθαρα.αλλαχτηκαν παραυτα ολα αυτα και οι αισθητηρες πιεσης λαδιου απο εξω.

το παραξενο ειναι οτι μετα την επισκευη και αλλαγη ανταλλακτικων για 10.000 χιλ,αγρια συνεχη χιλιομετρα,εκανα 4.000 χιλ σε 2 μηνες και τα αλλα μεσα και εξω απο την πολη παλι,κινηση -ταξιδια, δεν ξαναναψε λαμπακι .ξαφνικα μετα απο 10.000 χιλ σε ενα ταξιδι ,νατο παλι.αλλα το κανει μονο σε ταξιδι οταν σταματησω σε στοπ-φαναρι.το σβηνω,το κρυωνω για λιγο και μετα σβηνει.μεσα στην πολη δεν το κανει.να δεχθω διαφορες εξηγησεις που ειπωθηκαν.

εμενα η απορια μου ειναι οτι γιατι εστρωσε μετα την επισκευη και μετα απο 10.000 χιλ αρχισε ξανα να αναβει αλλα μονο σε ταξιδια μεγαλα με τον ιδιο τροπο.

εκει ειναι που μπερδευονται οι μηχανικοι.που σημαινει οτι αυτο που το προκαλουσε ,μετα απο τα 10.000 το ξαναπροκαλεσε.τι ειναι ομως αυτο? θελει ψαξιμο.

Επεξ/σία από mike15
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, katargedon είπε

δεν έπρεπε να χασει πίεση και να την ακουσει το καπακι

Δεν την άκουσε το καπάκι και οι εκκεντροφόροι επειδή έχασε την πίεση. Το αντίθετο συνέβηκε. Ξαφνικά πέρασε λάδι από εκεί που πέρναγε λίγο και έκαναν swift τα μεταβλητά.

Να υπενθυμίσω για όσους δεν ξέρουν , τα συγκεκριμένα Subaru έχουν μεταβλητά εισαγωγή -εξαγωγή δηλαδή 4 μεταβλητά γρανάζια ( ένα σε κάθε εκκεντροφόρο ) , Τα οποία ρυθμίζονται με την πίεση λαδιού !  Εκει που ήταν με χαμηλή πίεση και τις ηλεκτρομαγνητικές ανοιχτές για τα μεταβλητά , ξαφνικά του ήρθε πίεση λαδιού και έσπρωξε τους εκκεντροφορους σε άλλη γωνία, τρελαίνοντας τον σενσορα .Τα μεταβλητά αυτά είναι ευαίσθητα στο βρώμικο λάδι και θέλουν καθάρισμα για να δουλέψουν σωστά.

Εννοια σου και ξέρω πολύ καλά τι φταίει αλλά θέλει χρόνο … και χρήμα. Πρεπει να κόψει τα πολλά πατήματα , να βάζει μόνο 100αρα και να κάνει πιο συχνές αλλαγές λαδιού, είναι κάποια από αυτά που πρέπει να κάνει.

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.

Επειδή είδα αρκετή τεχνική γνώση και από τα datasheet δεν έχω καταφέρει να βγάλω άκρη, θα ήθελα γνώμη για λάδια για 2 οχήματα. Το ένα είναι focus 1,5 tdci του 2015, που παίρνει 0w30 acea c2 λάδι με την προδιαγραφή 950-a της ford, και το δεύτερο είναι ένα focus 1.6 βενζίνη του 2000, με τον zetec-se που παίρνει 5w30 a5/b5 με την προδιαγραφή 913-d. Στο diesel χρησιμοποιώ το castrol magnatec pro 0w30 D με το λογότυπο της ford, αλλά με βάση αυτά που διάβασα πιο πριν, σίγουρα θα ήθελα κάποια πρόταση για κάτι καλύτερο που καλύπτει τις προδιαγραφές. Στο παλιό με τη βενζίνη χρησιμοποιώ το motorcraft 5w30, που είναι in-house της ford και έχω καλύτερη άποψη απ' ότι για το castrol, αλλά δεν έχω καταφέρει να βρω datasheet που να δίνει καποια λεπτομέρια για τη σύσταση, οπότε και σ' αυτό θα εκτιμηθεί μια καλύτερη πρόταση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 παροτι δεν εχω ασχοληθει ποτε,δεν ηξερα οτι μπαινει σαν ΟΕΜ.το λαδι αυτο παραγεται απο μια αμερικανικη εταιρεια ,την 

https://www.conocophillips.com και ειναι καλο,οποτε το συνεχιζεις εαν εισαι ευχαριστημενος.

για το πρωτο ειχα δωσει μερικα λαδια για ενα αλλο μελος λιγες σελιδες πριν 0w30 acea c2 

Επεξ/σία από mike15
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, anavgous είπε

focus 1,5 tdci του 2015,

https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-fes-sae-0w-30

https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-vsf-sae-0w-30

2 ώρες πριν, anavgous είπε

focus 1.6 βενζίνη του 2000

https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-fds-sae-5w-30

ΑΝ ΘΕΣ GROUP III

https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-fo-sae-5w-30

 

Εγω θα εβαζα FES και FDS

https://www.ravenol-shop.de/motoroel/0w-30/ravenol-fes-0w30

https://www.ravenol-shop.de/motoroel/5w-30/ravenol-fds-5w30

ΠΑΝΤΩΣ 

ο @mike15 θα δωσει Motul ή Shell 

ο @11osmikrosmhtsos θα δωσει Ravenol γιατι πινει PAO αντι για νερο

ο @katargedon θα κατηγορήσει το PAO 

ο @atheatos θα σε ρωτησει αν καιει λαδι

ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΠΕΦΤΩ ΕΞΩ😅

  • Haha 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Εγω θα εβαζα FES και FDS

Γιατι να κατηγορησω το pao? Το fds,ok ξερουμε τι είναι,συμφωνω και επαυξανω.Το fes δεν το εχω μελετησει,αλλα το fo που ειπες πριν,σιγα το λαδι.Ουτε καν.Εγω προτεινω fds σε group4 και eneos hyper multi σε group 3.Αναλυση του θα βρεις στο oil club.de.Πολυ καλο ειναι για την κατηγορια του.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ θα έλεγα για να μην μπερδεύεται , να βρει ένα 0-30 που να κάνει και για τα δύο αυτοκίνητα. Έχω κάποια στο νου μου αλλά θα το ψάξω και θα του απαντήσω σε λίγο.

5 ώρες πριν, anavgous είπε

Επειδή είδα αρκετή τεχνική γνώση και από τα datasheet δεν έχω καταφέρει να βγάλω άκρη, θα ήθελα γνώμη για λάδια για 2 οχήματα. Το ένα είναι focus 1,5 tdci του 2015, που παίρνει 0w30 acea c2 λάδι με την προδιαγραφή 950-a της ford, και το δεύτερο είναι ένα focus 1.6 βενζίνη του 2000, με τον zetec-se που παίρνει 5w30 a5/b5 με την προδιαγραφή 913-d. Στο diesel χρησιμοποιώ το castrol magnatec pro 0w30 D με το λογότυπο της ford, αλλά με βάση αυτά που διάβασα πιο πριν, σίγουρα θα ήθελα κάποια πρόταση για κάτι καλύτερο που καλύπτει τις προδιαγραφές. Στο παλιό με τη βενζίνη χρησιμοποιώ το motorcraft 5w30, που είναι in-house της ford και έχω καλύτερη άποψη απ' ότι για το castrol, αλλά δεν έχω καταφέρει να βρω datasheet που να δίνει καποια λεπτομέρια για τη σύσταση, οπότε και σ' αυτό θα εκτιμηθεί μια καλύτερη πρόταση.

Τελικα δεν βρήκα και πολλά λαδια να καλύπτουν και για  τα δύο αυτοκίνητα . Προς το παρόν βρήκα μόνο ένα :

https://www.skroutz.gr/s/22106605/Total-Quartz-Ineo-First-Synthetiko-Ladi-Aytokinitou-0W-30-5lt.html?utm_source=ios&utm_campaign=skroutz_share

ΥΓ. Εναλλακτικά αν ποτέ το βρεις διαθέσιμο  αυτό :

https://www.kroon-oil.com/en/presteza-msp-fe-0w-30-12-x-1-l-bottle-39774/

Επεξ/σία από atheatos
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, atheatos είπε

Εγώ θα έλεγα για να μην μπερδεύεται , να βρει ένα 0-30 που να κάνει και για τα δύο αυτοκίνητα. Έχω κάποια στο νου μου αλλά θα το ψάξω και θα του απαντήσω σε λίγο.

Τελικα δεν βρήκα και πολλά λαδια να καλύπτουν και για  τα δύο αυτοκίνητα . Προς το παρόν βρήκα μόνο ένα :

https://www.skroutz.gr/s/22106605/Total-Quartz-Ineo-First-Synthetiko-Ladi-Aytokinitou-0W-30-5lt.html?utm_source=ios&utm_campaign=skroutz_share

ΥΓ. Εναλλακτικά αν ποτέ το βρεις διαθέσιμο  αυτό :

https://www.kroon-oil.com/en/presteza-msp-fe-0w-30-12-x-1-l-bottle-39774/

Ναι το ineo first,είναι καλό και ξερω και ατομα που το βαζουν και είναι πολυ ευχαριστημένοι.Εχει μεσα λιγο pao,εχει πολυ Βοριο και παρα πολυ Μολυβδαινιο.Δεν πρεπει να ειναι και ακριβό.Σωστος,το προτείνω και εγω.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Το Σάββατο θα PAO μια βολτα απο τον Σπανο.Πειτε μου τι θελετε να δω,τωρα που γυριζει...

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

 

ΠΑΝΤΩΣ 

ο @mike15 θα δωσει Motul ή Shell 

ο @11osmikrosmhtsos θα δωσει Ravenol γιατι πινει PAO αντι για νερο

ο @katargedon θα κατηγορήσει το PAO 

ο @atheatos θα σε ρωτησει αν καιει λαδι

ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΠΕΦΤΩ ΕΞΩ😅

λιγο.ο τελευταιος ναι αλλα θα προτεινει kroon και ενα προσθετο

ο προτελευταιος τελειως εξω,ειναι φουλ ΡΑΟ και σπανος

εγω σελ? μακρια και αγαπημενοι

καλη προσπαθεια παντως😂

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ξέρουμε τι παίζει με τελωνεία και τέτοια, αν παραγγείλω απευθείας απο το σάιτ τους? Ή λόγω ευρωπαϊκής ένωσης είμαστε πλήρως καλυμμένοι και απλά έχω τα μεταφορικά? Γιατί πριν χρόνια στο focus του 2000 βάζαμε ravenol (ένα από την ημισυνθετική σειρά τους) και να πω την αλήθεια ήμουν ευχαριστημένος, παρόλο που δεν ήταν το προτεινόμενο βάσει προδιαγραφής. Ο λόγος που τα σταμάτησα είναι γιατί δε μπορούσα τότε να τα βρω πουθενά στην Ελλάδα, και γύρισα σε ότι είχε το σήμα της ford, μη γνωρίζοντας καλύτερα για λιπαντικά.

3 ώρες πριν, atheatos είπε

Εγώ θα έλεγα για να μην μπερδεύεται , να βρει ένα 0-30 που να κάνει και για τα δύο αυτοκίνητα. Έχω κάποια στο νου μου αλλά θα το ψάξω και θα του απαντήσω σε λίγο.

Τελικα δεν βρήκα και πολλά λαδια να καλύπτουν και για  τα δύο αυτοκίνητα . Προς το παρόν βρήκα μόνο ένα :

https://www.skroutz.gr/s/22106605/Total-Quartz-Ineo-First-Synthetiko-Ladi-Aytokinitou-0W-30-5lt.html?utm_source=ios&utm_campaign=skroutz_share

ΥΓ. Εναλλακτικά αν ποτέ το βρεις διαθέσιμο  αυτό :

https://www.kroon-oil.com/en/presteza-msp-fe-0w-30-12-x-1-l-bottle-39774/

Στο manual του tdci αναφέρει ότι η πρόταση σε 5w30 είναι αυτή που πληροί τα a5/b5. Αν και να πω την αλήθεια αυτό το φοβάμαι, μη γνωρίζοντας τι είδους λάδια μπορεί να βρω, από άποψη συνθετικού/ημισυνθετικού κλπ. Αν και διαβάζοντας λίγο πιο πίσω για τα ravenol, αν το fds 5w30 είναι όντως αυτής της ποιότητας και κατηγορίας, μπορεί να το δοκιμάσω. Από το castrol που έχει τώρα μέσα, θεωρώ θα είναι καλύτερα. Και με τα προηγούμενα λάδια, και με τα castrol, ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν έχει πιάσει ποτέ τις καταναλώσεις που υπόσχεται η ford, ακόμα και σε ανοιχτό δρόμο, οπότε θεωρώ δεν έχω κάτι να χάσω. 

Για τον 1.6 του 2000, φοβάμαι να επιχειρήσω να του βάλω 0w30, μόνο και μόνο από την άποψη ότι όταν σχεδιάστηκε ο κινητήρας, το 0w δε γινόταν πουθενά, οπότε δεν ξέρω πως θα αντιδράσει. 

Να σημειωθεί ότι και οι 2 κινητήρες έχουν πάνω από 250 χιλιάδες χιλιόμετρα και κανένας από τους 2 δεν καίει ούτε σταγόνα λάδι. Το δε 1,6 λειτουργεί με lpg, οπότε βρίσκομαι συνεχώς σε αναζήτηση καλύτερου λιπαντικού, ειδικά για το ελληνικό καλοκαίρι

Επεξ/σία από anavgous

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...