katargedon Δημοσ. Παρασκευή στις 08:30 μμ Μέλος Δημοσ. Παρασκευή στις 08:30 μμ (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, mike15 είπε τελικα τι εγινε δεν μας ειπες...δεν πηγες απο το μαγαζακι του τρομου? Οχι δεν πήγα,προέκυψαν άλλες δουλειές,γι'αυτο δεν ανέφερα κατι.Οταν pao θα γραψω full report.Θα κοιταξω ποια εκδοση εχει του xmax,φυσικα ημερομηνία,καθως αυτο θα βάλω μετα αν δεν με ικανοποιήσει το ultra.Εκτος αν μου πει κανα κουλο,πχ...παρτο 40 ευρω,που εκει θα το παρω επι τοπου.Θα έπρεπε να σε ενδιαφέρει και εσένα αυτο το λάδι,στο ξαναλέω. Επεξ/σία Παρασκευή στις 08:38 μμ από katargedon
mike15 Δημοσ. Παρασκευή στις 10:36 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:36 μμ (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, katargedon είπε Οχι δεν πήγα,προέκυψαν άλλες δουλειές,γι'αυτο δεν ανέφερα κατι.Οταν pao θα γραψω full report.Θα κοιταξω ποια εκδοση εχει του xmax,φυσικα ημερομηνία,καθως αυτο θα βάλω μετα αν δεν με ικανοποιήσει το ultra.Εκτος αν μου πει κανα κουλο,πχ...παρτο 40 ευρω,που εκει θα το παρω επι τοπου.Θα έπρεπε να σε ενδιαφέρει και εσένα αυτο το λάδι,στο ξαναλέω. λολ,ο νους εκει ειναι και θα σε βρει weak ο σπανος και θα σου την φερει.. για ποιο λαδι λες απο τα 2? αν και δεν εχει σημασια γιατι: rule number 1: no names 😁 οκ,πλακα κανω, το πρωτο πραγμα που εμαθα εμπειρικα ειναι οτι δεν κανουν ολα τα λαδια για ολους του κινητηρες. το ultra , εχω πει πολλες φορες οτι εχω δοκιμασει και 5-30 και 40 και το καιει.εχω γραψει οτι εχω διαβασει στο γνωστο bitog μαρτυριες και απο αλλους γιαυτα τα λαδια.μαλλον το αποδιδουν στο GTL ολοι.παροτι εχει γενικα χαμηλοτερο νοακ. το xmax μοτουλ, ναι καλο ειναι δεν λεω απλα λογω καψιματος και επειδη οι τσιμουχες-ελαστομερη ειναι αποτι καταλαβα ψευτικα,εχω τον ιδιο φοβο με εσενα για τα ΡΑΟ λαδια.φυσικα εχουν προβλεψει και αντι εστερα βαζουν αλλα υλικα για να τα προστατευεσουν ,οπως γκρουπ 3 η/και ΑΝ .το λεω για το ξερεις και εσυ να μην ανυσηχεις,απλα εγω επειδη ξερω το δικο μου που τωρα καιει και λαδια ισως λογω τσιμουχακια βαλβιδων το ΡΑΟ δεν ειναι καλη ιδεα ετσι κιαλλιως. εγω ψαχνω συνθετικο αλλα προς εστερα .ο εστερας μαλακωνει τις τσιμουχες και τα ελαστομερη και αυτα ειναι ακριβα εκτος αν βαλω αυτα των σκουτερ που ειναι για 4χρονους και ειναι πιο φθηνα απο το 300V . 3 ώρες πριν, 2MM είπε Καλυπτει και καποιες κανουριες προδιαγραφες , αλλά δεν μου γεμισε το ματι . Βρηκα και τι αλλο με ειχε χαλασει . Εχει χαμηλο VI . 158. Μετρημενο, οχι τι λεει η LM αυτο ειναι καλο,σημαινει οτι εχει συνθετικη βαση,χωρις VIIs. αυτο που λες παντως για την LM το εχω ακουσει και απο αλλους,για τις μαιμου τιμες στα χαρακτηριστικα.γιαυτο δεν αγοραζω,δεν την εμπιστευομαι και πολυ.δεν μου αρεσε και ο τυπος στην εξυπηρετηση.γενικα οτι λαμπει δεν ειναι χρυσος,μου θυμιζει την κοντινενταλ οταν αρχισε να βαζει σε ολα τα λαστιχαδικα βιτρινα και επιγραφη το ονομα της,το πολυ μαρκετινγκ δεν μαρεσει σε μια εταιρεια . Επεξ/σία Παρασκευή στις 10:37 μμ από mike15
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Παρασκευή στις 11:15 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:15 μμ νομιζω βρηκα το επομενο λαδι που θα βαλω https://www.zeithlubricants.com/zeith-amber-ultimate-sae-0w-60-api-sn/ 2
2MM Δημοσ. Παρασκευή στις 11:39 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:39 μμ 59 λεπτά πριν, mike15 είπε αυτο ειναι καλο,σημαινει οτι εχει συνθετικη βαση,χωρις VIIs. αυτο που λες παντως για την LM το εχω ακουσει και απο αλλους,για τις μαιμου τιμες στα χαρακτηριστικα.γιαυτο δεν αγοραζω,δεν την εμπιστευομαι και πολυ.δεν μου αρεσε και ο τυπος στην εξυπηρετηση.γενικα οτι λαμπει δεν ειναι χρυσος,μου θυμιζει την κοντινενταλ οταν αρχισε να βαζει σε ολα τα λαστιχαδικα βιτρινα και επιγραφη το ονομα της,το πολυ μαρκετινγκ δεν μαρεσει σε μια εταιρεια Νομιζω με τοσο pao θα επρεπε να ειχε καλυτερο VI Δεν εχω ασχοληθει ιδιαιτερα με την LM . Αν δινει και τεχνικα φυλλα που δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα , φαινεται οτι καλα εκανα 😄 1 ώρα πριν, mike15 είπε εγω ψαχνω συνθετικο αλλα προς εστερα .ο εστερας μαλακωνει τις τσιμουχες και τα ελαστομερη και αυτα ειναι ακριβα εκτος αν βαλω αυτα των σκουτερ που ειναι για 4χρονους και ειναι πιο φθηνα απο το 300V Δεν υπαρχει κανενα 5-40 με εστερες ? Μιλαω για λαδια αυτοκινητων . Εχει αμεσο ή εμμεσο ψεκασμο το δικο σου?
mike15 Δημοσ. χθες στις 12:32 πμ Δημοσ. χθες στις 12:32 πμ 52 λεπτά πριν, 2MM είπε Νομιζω με τοσο pao θα επρεπε να ειχε καλυτερο VI https://www.machinerylubrication.com/Read/31106/polyalphaolefin-pao-lubricants Polyalphaolefin does not contain ring structures, double bonds, sulphur, nitrogen components or waxy hydrocarbons. The absence of these structures and materials results in a very non-polar base oil with a high viscosity index (of approximately 130), .... 52 λεπτά πριν, 2MM είπε Δεν υπαρχει κανενα 5-40 με εστερες ? Μιλαω για λαδια αυτοκινητων . Εχει αμεσο ή εμμεσο ψεκασμο το δικο σου? αμμεσο . με μεγαλο ποσοστο εστερων εχει μονο το 300V.αλλα κοστιζει διπλασια τιμη κοντα στα 120 τα 5 λιτρα. μετα ειναι τα λαδια σκουτερ 4χρονα που εχουν πολλους εστερες και ειναι φθηνα,φυσικα δεν εχουν προδιαγραφες. και υπαρχουν τα συμπηρωματα αλλα δεν κυκλοφορει τιποτα στην ευρωπη. μονο αυτο βρηκα μεσα απο το bitog που λενε οτι εχει μεσα εστερες γιατι καθαριζει την μηχανη και αυτο μπορω να το φερω απο φιλανδια σε καλη τιμη.δεν ειναι συμπληρωμα εστερα αλλα λαδι με φυσικους εστερες σαν καθαριστικο,μπαινει μαζι με το λαδι και δεν επηρεαζει το ιξωδες του.οποτε 2 σε 1 που ηθελα.ο καθαρισμος που κανει ντε και καλα λεει οτι αργει γιατι γινεται με φυσικο τροπο=εστερες ,οι εστερες ως γνωστον ,οι φυσικοι,εχουν αυτην την καθαριστικη ιδιοτητα.διογκωνουν και τα τσιμουχακαι βαλβιδων και ολα τα ελαστομερη,οποτε καλο θα κανει.τωρα εαν το ΑΡΓΕΙ, το λενε για να εχουν τον πισινο τους καλυμενο ωστε να αγορασεις πολλα κουτακια απο αυτους δεν ξερω.σιγουρα καλο κανει ,το ποσο? δεν εχω γνωση.αυτο ειναι https://www.advlubrication.com/products/engine-cleaner?variant=41599501566145
2MM Δημοσ. χθες στις 12:52 πμ Δημοσ. χθες στις 12:52 πμ (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, mike15 είπε https://www.machinerylubrication.com/Read/31106/polyalphaolefin-pao-lubricants Polyalphaolefin does not contain ring structures, double bonds, sulphur, nitrogen components or waxy hydrocarbons. The absence of these structures and materials results in a very non-polar base oil with a high viscosity index (of approximately 130), .... Αυτο ειπα κι εγω . Οτι το PAO ανεβαζει το VI . Λες να εβαλαν ελαχιστους improvers ή να παιζει κατι αλλο? Δεν ξερω 20 λεπτά πριν, mike15 είπε αμμεσο . με μεγαλο ποσοστο εστερων εχει μονο το 300V.αλλα κοστιζει διπλασια τιμη κοντα στα 120 τα 5 λιτρα. μετα ειναι τα λαδια σκουτερ 4χρονα που εχουν πολλους εστερες και ειναι φθηνα,φυσικα δεν εχουν προδιαγραφες. και υπαρχουν τα συμπηρωματα αλλα δεν κυκλοφορει τιποτα στην ευρωπη. Εχεις καθαρισει αυλους και βαλβιδες εισαγωγης ? Ξερεις οτι αμα χτισει πολυ καρβουνιλα το καλαμι της βαλβιδας , αρχιζει και "γρατσουναει" τα τσιμουχακια ? Μονο το 300V , δεν υπαρχει αλλο ? Υπαρχουν και προσθετα λαδιου που ειναι για τσιμουχακια κτλ , αλλά δεν ξερω τι εχουν μεσα , αν εχουν εστερες ή οχι Επεξ/σία χθες στις 12:52 πμ από 2MM
katargedon Δημοσ. χθες στις 08:09 πμ Μέλος Δημοσ. χθες στις 08:09 πμ (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, mike15 είπε μετα ειναι τα λαδια σκουτερ 4χρονα που εχουν πολλους εστερες και ειναι φθηνα,φυσικα δεν εχουν προδιαγραφες. Τα λαδια των σκουτερ και γενικά των διτροχων ΔΕΝ είναι σαν των αυτοκινήτων.Πρεπει να παιζουν και τον ρολο της βαλβολινης.Γι'αυτο εχουν μεσα παρα πολυ θείο.Πριν δεις αν σου μαλακωσει και επαναφερει τα τσιμουχακια,θα δεις σιγουρα τον καταλύτη και τον λ να σε χαιρετανε.Δεν ξερω αν κανεις και ζημια στον μεταβλητο χρονισμο.Στον καταλύτη παντως σίγουρα.Τωρα για το ultra,εγω εχω διαβασει ακριβως τα αντιθετα,οτι δεν καιγεται.Ειπαμε,θα δειξει.Αν μου το καψει,δεν το ξαναβαζω,κλαυν μαυν.Σιγουρα θα εχω πιο πολυ καψιμο απ οτι στο xcess,το θεμα ειναι ποσο.Με το xcess κοντευω τωρα τις 5000 χλμ και εχω συμπληρωσει συνολικα 250ml.Και το διπλάσιο να καψει με το ultra δηλαδη 500ml στις 5000χλμ,παλι καλα είναι(εχω 350.000χλμ περιπου). 100ml στα 1000χλμ είναι το όριο για'μενα.Απο εκει και πέρα,θα απορριφθεί το λαδι. Επεξ/σία χθες στις 08:18 πμ από katargedon
katargedon Δημοσ. χθες στις 09:22 πμ Μέλος Δημοσ. χθες στις 09:22 πμ Να δω τι άλλο θα κάνω για εσάς ρε ατιμουτσικα...λοιπον...η καλύτερη προστασία ειναι διαφορετική για το κάθε μοτέρ και αντιστοιχει στον αριθμο hersey. Υπολογίζεται ως εξης: Στροφές μηχανης ΕΠΙ viscosity του λαδιου, ΔΙΑ το φορτιο.Δηλαδη το χοντρό λαδι,βελτιωνει τον αριθμό hersey μεχρι ενα σημείο.Απο εκει και μετα αρχιζει να ανεβαζει περισσότερη θερμοκρασία απο ενα λεπτο λάδι,λογω της ιδιας του εσωτερικης τριβης-αντιστασης και αρχιζει και ξαναριχνει τον αριθμο hersey.Εκει έρχεται το θαυματουργο,υπεροχο,θεσπεσιο μολυβδαινιο να κανει δουλίτσα.Σας δινω και τον τριβολογικο τυπο και καντε τους υπολογισμους σας.Επηξε ο εγκεφαλος μου με ολα αυτα.PAO για καφε να ηρεμησω. 1
cmaniac Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες 54 λεπτά πριν, definitio είπε Είναι απλό. 1. Δεν ξέρουμε να φτιάχνουμε μηχανές. 2. Ξέρουμε να κρυβουμε το πρόβλημα κατω το απ το τραπέζι. Μέχρι να ξαναβγεί, θα χει περάσει μια πενταετία και θα το ριξουμε στην ηλικία / χιλιόμετρα. Αμερικάνικα καραγκιοζιλικια. Ο V35 της Toyota ειχε προβλημα για 3 χρόνια, χτυπούσε κουζινετα και άλλα ωραία. Βρήκαν οτι ειχαν θεμα στην κατασκευή. Ηδη τον αλλάζουν σε rolling recalls. Τελος. Ούτε λάδια ούτε ξίδια. 2
11osmikrosmhtsos Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες 14 ώρες πριν, mike15 είπε https://www.machinerylubrication.com/Read/31106/polyalphaolefin-pao-lubricants ειχα δικιο οταν σας ελεγα οτα τα hydrotreated ειναι Group II και τα heavy paraffinic group I 13 ώρες πριν, 2MM είπε ελαχιστους improvers με OCP δεν πηγε μπροστα κανενας 5 ώρες πριν, katargedon είπε Να δω τι άλλο θα κάνω για εσάς ρε ατιμουτσικα...λοιπον...η καλύτερη προστασία ειναι διαφορετική για το κάθε μοτέρ και αντιστοιχει στον αριθμο hersey. Υπολογίζεται ως εξης: Στροφές μηχανης ΕΠΙ viscosity του λαδιου, ΔΙΑ το φορτιο.Δηλαδη το χοντρό λαδι,βελτιωνει τον αριθμό hersey μεχρι ενα σημείο.Απο εκει και μετα αρχιζει να ανεβαζει περισσότερη θερμοκρασία απο ενα λεπτο λάδι,λογω της ιδιας του εσωτερικης τριβης-αντιστασης και αρχιζει και ξαναριχνει τον αριθμο hersey.Εκει έρχεται το θαυματουργο,υπεροχο,θεσπεσιο μολυβδαινιο να κανει δουλίτσα.Σας δινω και τον τριβολογικο τυπο και καντε τους υπολογισμους σας.Επηξε ο εγκεφαλος μου με ολα αυτα.PAO για καφε να ηρεμησω. Η καμπύλη Stribeck, αν και αποτελεί βασικό εργαλείο για την κατανόηση του καθεστώτος λιπαντικής τριβής, παρουσιάζει έναν περιορισμό: δεν λαμβάνει υπόψη άμεσα την επίδραση της λιπαντικής πίεσης, αλλά ενσωματώνει εμμέσως το φαινόμενο μέσω της παραμέτρου V(σχετική ταχύτητα ολισθησης ). Στη πραγματικότητα, απεικονίζει πιο ρεαλιστικά καταστάσεις λιπαντικής τροφοδοσίας μέσω πιτσιλίσματος (splash lubrication), και όχι περιπτώσεις εξαναγκασμένης ή πιεστικής λίπανσης. Ας το εξετάσουμε πιο αναλυτικά. Ένα έδρανο παρουσιάζει ορισμένη ανοχή από το κομβιο. Όταν εφαρμόζεται ροή λιπαντικού εντός της διεπιφάνειας, η υδροδυναμική άνωση προκύπτει ως αποτέλεσμα της πίεσης που αναπτύσσεται. Άλλωστε, η πίεση δημιουργείται λόγω της αντίστασης στη ροή. Επομένως, εάν έχουμε καθορισμένη διατομή εξόδου A και επιθυμητή παροχή B, τότε απαιτείται συγκεκριμένη πίεση Γ για να επιτευχθεί η ροή. Με άλλα λόγια, η ταχύτητα V που χρησιμοποιείται στη Stribeck είναι συνδυασμός όχι μόνο της σχετικής ολίσθησης των επιφανειών, αλλά και της ταχύτητας εξόδου του λιπαντικού λόγω της εξαναγκασμένης παροχής. Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία σε συστήματα με υψηλή ροή ή με πίεση λιπαντικού, όπου η μετάβαση στην υδροδυναμική περιοχή εξαρτάται περισσότερο από το σύστημα παροχής παρά από τη σχετική κινηματική. Πρακτικά λοιπόν: Αν θέλει κανείς να χρησιμοποιήσει χαμηλό ιξώδες, πρέπει να διατηρεί πολύ μικρές ανοχές, ώστε να μπορεί να αναπτυχθεί πίεση. Εναλλακτικά, απαιτείται πολύ υψηλή παροχή, η οποία θα επιφέρει πίεση έμμεσα. Σχετικά με το μολυβδαίνιο (MoS₂), είναι αξιοσημείωτο ότι παρουσιάζει εξαιρετική συμπεριφορά σε μη σιδηρούχα υλικά, καθώς προσκολλάται σε μικροσκοπική κλίμακα στις επιφάνειες και σχηματίζει ένα θυσιαζόμενο φιλμ. Ουσιαστικά, λειτουργεί σε συνθήκες επαφής, προσφέροντας λιπαντική προστασία ακριβώς όταν δεν υπάρχει πλήρης υδροδυναμικη λίπανση (boundary ή mixed). 2 ώρες πριν, cmaniac είπε Δεν ξέρουμε να φτιάχνουμε μηχανές Δεν είναι τόσο απλό το ζήτημα του συνδυασμού ιξώδους λιπαντικού και ανοχών στα έδρανα. Κάποτε, τα έδρανα του στροφάλου κυμαίνονταν γύρω στα 60 μm, ενώ σήμερα οι τυπικές ανοχές έχουν πέσει στα 7–10 μm, ακριβώς για να μπορέσουν να υποστηρίξουν χαμηλό ιξώδες λιπαντικού (π.χ. 0W16 ή και 0W8) χωρίς να απαιτούνται υπερβολικά μεγάλες παροχές, που αυξάνουν την απώλεια ενέργειας και την κατανάλωση. Αντίθετα, τα έδρανα των μπιελών, λόγω της πολύ υψηλότερης πίεσης (P), εξακολουθούν να διατηρούν μεγαλύτερες ανοχές, ώστε να υπάρχει παχύτερο λιπαντικό φιλμ για να αντέχει τις φορτίσεις. Το πρόβλημα εμφανίζεται όταν προσπαθεί κάποιος να χρησιμοποιήσει υπερβολικά λεπτόρρευστα λιπαντικά με ανοχές που δεν εξασφαλίζουν διατήρηση πίεσης υπό φθορά. Πολλοί κατασκευαστές, στην προσπάθεια για μείωση της τριβής, υιοθέτησαν ανοχές 30 μm σε έδρανα μπιελών με 0W8 λιπαντικά. Όμως, με τη φυσιολογική φθορά και την απομάκρυνση της πολυμερικής επίστρωσης των κουζινετων, οι ανοχές φτάνουν τα 50–60 μm — και τότε το σύστημα αδυνατεί να αναπτύξει επαρκή πίεση, οπότε εξέρχεται από την υδροδυναμική περιοχή και εισέρχεται σε boundary ή mixed regime. Το αποτέλεσμα είναι ραγδαία αύξηση φθοράς, ακόμα και καταστροφικές αστοχίες. Επιπλέον, πρέπει να ληφθεί υπόψη και η τραχύτητα επιφάνειας (Ra). Η GM, για παράδειγμα, είχε σημαντικά προβλήματα από κακή μεταλλοτεχνία και υπερβολικά υψηλά Ra σε επιφάνειες κομβιων. Δεν είναι τυχαίο ότι στους αγωνιστικούς κινητήρες, οι στροφαλοφόροι είναι καθρεπτιζέ, γυαλισμένοι στο χέρι με 3000 και λιπαντικό — και αυτό όχι μόνο για λόγους φθοράς, αλλά και για να μειωθεί η διατμητική τάση στα VI improvers του λαδιού και να ελαχιστοποιηθούν οι απώλειες. 2 ώρες πριν, cmaniac είπε 2. Ξέρουμε να κρυβουμε το πρόβλημα κατω το απ το τραπέζι. Μέχρι να ξαναβγεί, θα χει περάσει μια πενταετία και θα το ριξουμε στην ηλικία / χιλιόμετρα. Η αυτοκινητοβιομηχανία σήμερα κυνηγάει οριακά κέρδη 1–2% στην κατανάλωση ή στη μείωση εκπομπών, και για να τα επιτύχει, κάνει συμβιβασμούς σε τομείς που κάποτε θεωρούνταν ιεροί: αντοχή, ανθεκτικότητα και φιλικότητα στη φθορά. Στη "παλιά" εποχή, η σχεδίαση είχε ένα target: να αντέξει και να δουλεύει ό,τι και να γίνει. Οι κυλινδροι είχαν χύδην χυτοσίδηρο 5 mm πάχος, honing που ένιωθες με το νύχι (Ra > 2 μm), τα έμβολα είχαν τεράστιες φούστες με 100+ μm ανοχές, χοντρά ελατήρια και αν ήσουν "μερακλής", είχες και gas porting στα ελατήρια για να "σφίγγουν" όσο ανεβαίνει η πίεση καύσης. Το μοτέρ είχε "πληρότητα", φτιαγμένο να δουλεύει με 4 bar πίεση λαδιού στο ρελαντί, με ψεκαστήρες ελαίου, τρυπητές μπιέλες και κανένα πρόβλημα για 500,000+ χλμ. Απόδοση; 20% θερμική απόδοση, και πάλι καλά. Παρασιτικές απώλειες λόγω τριβών και βάρους; 10–12% στο cranktrain μόνο. Αλλά τι είχες; Αξιοπιστία. Μηχανική "άνεση". Τώρα, με ultra-thin low-viscosity oils (0W8, 0W12), micro-finish honings με Ra < 0.1 μm, καταχρηση επικαλυψεων πολυμερών ή MoS₂, και φούστες εμβόλων που μοιάζουν με κομμένο νύχι, έχεις θεωρητικά κέρδη, αλλά πάρα πολύ μικρό περιθώριο σφάλματος. Όλα είναι "on the edge": Ένα 0.5 bar λιγότερο λάδι και φεύγεις από την υδροδυναμική ζώνη. 5 μm παραπάνω ανοχή και δεν φτιάχνεται πίεση. Αν χάσεις την πολυμερική επίστρωση, έχεις boundary lubrication = φθορά χωρίς προειδοποίηση. Και το βασικότερο: σε όλα αυτά τα μοτέρ, η φθορά δεν είναι σταδιακή. Είναι threshold — αν περάσεις ένα όριο, έχεις καταστροφή. Τερμα παπαλα, καπουτ 4 1
2MM Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες 35 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Πρακτικά λοιπόν: Αν θέλει κανείς να χρησιμοποιήσει χαμηλό ιξώδες, πρέπει να διατηρεί πολύ μικρές ανοχές, ώστε να μπορεί να αναπτυχθεί πίεση. Εναλλακτικά, απαιτείται πολύ υψηλή παροχή, η οποία θα επιφέρει πίεση έμμεσα. Aρα σε ενα μοτερ που δεν ειναι καινουριο και εχει αποκτησει παραπανω ανοχες , τι λαδι βαζουμε ?
11osmikrosmhtsos Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες Μόλις τώρα, 2MM είπε Aρα σε ενα μοτερ που δεν ειναι καινουριο και εχει αποκτησει παραπανω ανοχες , τι λαδι βαζουμε που τις εχει αποκτησει, στα στρεφομενα ή στα παλινδρομουμενα μερη
2MM Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες Μόλις τώρα, 11osmikrosmhtsos είπε που τις εχει αποκτησει, στα στρεφομενα ή στα παλινδρομουμενα μερη Εχει σημασια ? Δεν ειναι ιδια η απαντηση και στις 2 περιπτωσεις?
katargedon Δημοσ. πριν από 20 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 20 ώρες (επεξεργασμένο) Νομίζω οτι έχουν κρατήσει ακομα τις τρύπιες μπιέλες,δεν είμαι σίγουρος,διορθώστε με.Επισης δεν νομιζω να χρησιμοποιείται πλεον Mos2,ολοι χρησιμοποιούν Modtc,το τριπυρηνικό γιατι δεν αφήνει επικαθησεις.Ολα τα προηγούμενα ισχύουν γιατί πολύ απλά τις αυτοκίνητόβιομηχανιες πλεον δεν τις απασχολεί τοσο πολύ ο ιδιώτης πελάτης,αλλα οι εταιρίες ενοικιάσεων που τα παιρνουν σε μεγαλες ποσότητες.Και δεν εχουν και αδικο,γιατι μην κοιτατε εδω,στο εξωτερικό λιγοστεύουν ολο και περισσότερο οι ιδιοκτήτες αυτοκινητων.Το 5ετες leasing παει συννεφο.Χεστ..ες αν καιει λαδια η αν σπασει το μοτερ η αν στο τρακαρουν.Και εγω αν ειχα leasing σιγα μην ασχολιομουν με pao και hths και μολυβδαινια.Λαδι σαλατας θα έβαζα.Απ,το λιοτριβι στο καρτερ 😁 Επεξ/σία πριν από 20 ώρες από katargedon 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα