Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, 2MM είπε

Δοκιμασες άλλα 5-30 ? Αλλαζες συχνα λαδια? 

 

Οσο για το μοτερ με τα 500 αλογα, ποιος του ειπε να βαλει και άλλη αντλια και χοντρο ιξωδες? Πηγε εκτος οριων του κατασκευαστη 

Κλασική περίπτωση βλάβης , σχεδόν όλων όσων πειράζουν Subaru….

  • Απαντ. 582
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, atheatos είπε

Κλασική περίπτωση βλάβης , σχεδόν όλων όσων πειράζουν Subaru….

Και το RTV, που οι άσχετοι τα γεμίζουν όπως να ναι..

 

Δημοσ.

Οσο για τα λάδια άλλαξα πολλά και έκανα τις αλλαγές κοντά στα 10 χιλιόμετρα. Ισως εκεί να ήταν πρόβλημα. Τωρα αλλάζω ανάλογα το πόσο βενζίνη καίω. Δηλαδή μόλις φτάσω να έχω κάψει βενζίνη 650 λίτρα περίπου (10 γεμίσματα) αλλάζω. Κάπου στα 5000 χιλιόμετρα περίπου ανάλογα την χρήση.

Τελος πάντων , το viscosity καλό είναι , αλλά δεν είναι το μόνο. Οταν μπορείς να ρίξεις την κατανάλωση βάζοντας ένα καλό λάδι μειώνεις και τα προβλήματα. Προς το παρόν με τις βενζίνες που έχουμε τώρα πια , θεωρώ το 0-20 ιδανικό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, atheatos είπε

Οσο για τα λάδια άλλαξα πολλά και έκανα τις αλλαγές κοντά στα 10 χιλιόμετρα. Ισως εκεί να ήταν πρόβλημα. Τωρα αλλάζω ανάλογα το πόσο βενζίνη καίω. Δηλαδή μόλις φτάσω να έχω κάψει βενζίνη 650 λίτρα περίπου (10 γεμίσματα) αλλάζω. Κάπου στα 5000 χιλιόμετρα περίπου ανάλογα την χρήση.

Τελος πάντων , το viscosity καλό είναι , αλλά δεν είναι το μόνο. Οταν μπορείς να ρίξεις την κατανάλωση βάζοντας ένα καλό λάδι μειώνεις και τα προβλήματα. Προς το παρόν με τις βενζίνες που έχουμε τώρα πια , θεωρώ το 0-20 ιδανικό.

Αν δεν το πατας ισως να μην σου κανει φθορα το 0-20. Αν το πατας ειναι σίγουρη η παραπανω φθορα . 10κ χλιομετρα ειναι πολλά . Η Subaru καθε ποτε λεει? Εμενα η Mitsu λεει καθε 5 ή 6μηνο. Πανω απο 2-3κ χιλιομετρα δεν τα αφηνω γιατι με πιανει και ο χρονικος περιορισμος 

Επεξ/σία από 2MM
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εχω παραθεσει παρα πολλα επιστημονικα λογια απο τους ειδικους του bitog σε αλλα τοπικ και εδω που ειναι επιστημονες που εχουν εργαστει στις βιομηχανιες λαδιων,δοκιμαστων και μπλεντερ αλλα και μεσα στις αυτοκινητοβιομηχανιες και καθε φορα ξαναλεμε τα ιδια εμεις οι ασχετοι οτι το χοντρο λαδι αυτο ,το ψιλο λαδι εκεινο κ.λ.π. με αφορμη ενα αρθρο που θα ανεβασει καποιος εδω μεσα.και μετα καθεται και γραφει η' παραθετει δεν ξερω ο μητσος για να εξηγησει τα αυτονοητα ,ο αλλος θα μας πει για χιλιοστη φορα οτι εβαλε ενα πολυ λαθος λαδι και φταιει το χοντρο λαδι κ.λ.π...αλλα αυτα γινονται αν ο αλλος οσα και αν του δωσεις επιχειρηματα επιστημονικα εαν θελει να μεινει σαυτο που εχει βαλει στο κεφαλι του και νομιζει οτι ειναι σωστο,δεν προκειται να το βγαλει.ποσο μαλλον αν εχει πατησει το κουμπι της αγνοησης και δεν σε παρακολουθει,φαντασου ποσο αδυνατος ειναι να σε αντιμετωπισει και να δειξει την ελλειψη γνωσεων του οταν σε αγνοει με κουμπια.

παμε στο προκειμενο.οι κινητηρες δεν φτιαχνονται με βαση καποιο ιξωδες στην σκεψη.αυτο ειναι μεταφραση απο λογια δοκιμαστη και μηχανικου απο το bitog.και εγω αλλο νομιζα αλλα μορφωθηκα απο αυτους που γνωριζουν,οχι τον καθε μαστρομιχαλακη του φορουμ.θα ελεγα μητσο γιατι αυτο χρησιμοποιειται συνηθως αλλα εδω ο δικο μας μητσος ειναι αστερι οποτε βαζω αλλο ονομα.

οι κατασκευαστες λογω των πολιτικων οικονομιας και περιβαλλοντος προτεινουν ενα ιξωδες που  δεν το θελουν να το προτεινουν αλλα αναγκαζονται για να μπορουν να πουλησουν.αλλιως θα εχουν προβλημα με τους οργανισμους.οταν βλεπουν οτι το χαζοιξωδες ,το ψιλο λαδι δλδ. που τους επιβαλλουν κανει ζημια και κινδυνευουν να χασουν πελατες, τοτε γυρνανε την προτιμηση και αλλαζουν σαυτο που θελουν να προτεινουν για τον κινητηρα τους η' ενα τουλαχιστον πιο χοντρο απο αυτο που τους επιβαλουν.γιαυτο βλεπετε να αλλαζουν τις συστασεις τους.

στο θεμα τωρα,πιο χοντρο λαδι μπορεις να βαλεις πιο ψιλο οχι.οταν λεμε φιλε 2MM πιο χοντρο εννοουμε μεσα απο τις προδιαγραφες και τους οργανισμους που δινουν αυτες τις νορμες..δλδ.εαν βαλεις πιο ψιλο εκτος προδιαγραφων αλλα μερικες φορες και ενοτς λογω οπως ειπαμε οργανισμων γινεσαι πειραματοζωο και παιζεις με τον κινητηρα σου λογω ελιπης λιπανσης.

αν εχεις αυτοκινητο ευρωπαικο πας συμφωνα με την ACEA και για αυτην το χοντρο λαδι ειναι το HTHS και οχι το βαρος -30 η' -40.επισης για αυτην το HTHS αρχιζει απο σχεδον 3.2 μινιμουμ.που σημαινει οτι δεν θα βρεις λαδι με HTHS μικροτερο απο αυτο.παραδειγμα.εαν εχεις ευρωπαικο αυτοκινητο υπαγεσαι στην ACEA και σου π.χ. δινουν 0-30 και 5-30 μονο για να βαλεις ,επιλεγεις οχι συμφωνα με το βαρος -30 αλλα συμφωνα με το HTHS που βλεπεις στα χαρακτηριστικα,εαν το αναφερει.αν δεν το αναφερει επιλεγεις για σιγουρια αυτο το λαδι που το αναφερει και για μενα επιλεγεις αυτο με το μεγαλυτερο,γιατι μεγαλυτερο εντος προτεινωμενων σημαινει προστασια.χανεις σε καταναλωση η' δυναμη? ναι αλλα επειδη ειναι εντος των προτεινωμενων που σημαινει οτι ο οργανισμος το εχει προβλεψει ειναι απειροελαχιστη η διαφορα.εχεις μεγαλυτερη θερμοκρασια? ναι εχεις γιατι βαζεις πιο χοντρο λαδι.ομως ειναι εντος προδιαγραφων ,το εχει προβλεψει ο κατασκευαστης και δεν εχεις θεμα με τον κινητηρα.υποψιν ομως οτι λογω παχους και ζορισματος πιανει πιο γρηγορα θερμοκρασια λογω απαγωγης θερμοτητας ,ζεσταινεται δλδ πιο γρηγορα με χοντρο λαδι.το καθενα εχει μειονεκτηματα και πλεονεκτηματα.γιαυτο συνηθως δινουν το 5-30 που εχει επικρατησει γιατι ειναι η μεση λυση μεταξυ οικονομιας και προστασιας.που ειναι λαθος γιατι ο μεσος οδηγος δεν οδηγει, ολοι το ιδιο.αλλα αυτον λαμαβανουν υποψη.εμεις πρεπει να σκεφτουμε εαν ανηκουμε σαυτον τον μεσο ορο και να επιλεξουμε το καλυτερο.εχει να κανει με την εκμεταλευση του αμαξιου.εαν κανεις μικρες διαδρομες μεσα στην πολη και πας σιγα επιλεγεις ενα λαδι πιο ψιλο .

υ.γ. το γεγονος οτι επιλεγεις λαδι με βαση το HTHS σου δινει την ελευθερια να διαλεξεις λαδι και εκτος συνιστωμενων βαρων.δλδ εαν σου προτεινει ο κατασκευαστης ενα 0-30 και ενα 5-30 με ανωτερο HTHS 4.0 και μικροτερο 3.2 ,εαν βρεις ενα 10-30 μεσα σαυτα τα HTHS ορια μπορεις να το βαλεις.δεν στο απαγορευει η ACEA.ας μην εχει πανω στο μπυκαλο εγκρισεις του αμαξιου σου.εαν εχει σκετο ACEA πανω στο μπουκαλι μπορεις να το επιλεξεις.

και γιαυτο μιλαμε για την σημασια των εκγρισεων που υπαρχουν πανω στο μπουκαλι,το εκαναν οι κατασκευαστες που ειναι η ACEA για να μας προστατευσουν.και δεν χρειαζεται να μιλαμε για περιστρεφομενα και σταθερα μερη κ.λ.π εχεις εγκριση ,εχεις γκαμα ιξωδων και επιλεγεις αφοβα οτι και να βαλεις πιο χοντρο μεσα απο την γκαμα του HTHS δνε παθαινουν τιποτα ουτε τα περιστρεφομενα ουτε τα αλλα,μην ασχολεισαι φιλε.το μονο που πρεπει να προσεξεις ειναι να βγεις ειτε πιο χαμηλα ειτε πιο ψηλα σε HTHS ,τοτε αυτα θα εχουν προβλημα.

εχω βαρεθει να τα γραφω αυτα.

εαν εισαι με ιαπωνα -αμερικανο που ανηκει στον ILSAC,API εισαι ελευθερος να επιλεξεις οτι θες, αλλα εαν θες να επιλεξεις σοβαρα ακους την ACEA και δινεις σημασια στο HTHS.γιαυτο οι αμερικανοι που μιλουν μεσα στο bitog ακολουθουν την ACEA.γιατι εχει πιο αυστηρες προδιαγραφες και πιο σωστες.

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, 2MM είπε

Αν δεν το πατας ισως να μην σου κανει φθορα το 0-20. Αν το πατας ειναι σίγουρη η παραπανω φθορα . 10κ χλιομετρα ειναι πολλά . Η Subaru καθε ποτε λεει? Εμενα η Mitsu λεει καθε 5 ή 6μηνο. Πανω απο 2-3κ χιλιομετρα δεν τα αφηνω γιατι με πιανει και ο χρονικος περιορισμος 

Το user manual λέει κάθε 10000 χιλιόμετρα ή χρόνο , αλλά το service manual κάθε 5000 χιλιόμετρα ή χρόνο.

Το service manual πρέπει να ψάξεις για να το βρεις και έχει συνήθως όλα τα μοντέλα της σειράς . 
Αν είναι καλό το 0-20 δεν έχει πρόβλημα. Αλλωστε μετά από 20 χρόνια τα 0-20 έχουν βελτιωθεί αρκετά και σχεδόν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα το έχουν ως recommended. Κυρίως πιστεύω έχει να κάνει με την βενζίνη , που έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια και δημιουργεί περισσότερα προβλήματα σε λάδια παχύρευστα που δεν ζεστενονται εύκολα και καθαρίζουν δύσκολα.

Δημοσ.
18 ώρες πριν, 2MM είπε

Αυτο ειπα κι εγω . Οτι το PAO ανεβαζει το VI . Λες να εβαλαν ελαχιστους improvers ή να παιζει κατι αλλο? Δεν ξερω 

Εχεις καθαρισει αυλους και βαλβιδες εισαγωγης ? Ξερεις οτι αμα χτισει πολυ καρβουνιλα το καλαμι της βαλβιδας , αρχιζει και "γρατσουναει" τα τσιμουχακια ? 

Μονο το 300V , δεν υπαρχει αλλο ? 

Υπαρχουν και προσθετα λαδιου που ειναι για τσιμουχακια κτλ , αλλά δεν ξερω τι εχουν μεσα , αν εχουν εστερες ή οχι 

τα εχω ελεγξει φιλε .χθες εκανα μια νεα γυρα σε μηχανικους να ακουσω γνωμες.μαλλον παω για δαχτυλιδια καθαρισμο με καποιον τροπο χωρις να κανω επισκευη και βλεπουμε.χθες διαβαζα σε ενα φορουμ για αλλα 2 υλικα DSMO ,berrymans,BG32 και γενικα κατι αλλα κουφα που δεν υπαρχουν εδω.οποτε παμε με αυτους τους 2 του μητσου και του αλλου παιδιου.

δυστυχως οι εστερες εχουν εκγκαταλειφθει λογω οξειδωσης απο τους κατασκευαστες οποτε δνε τους προτιμου και επομενως δεν παραγουν οι μπλεντερς.μονο για αγωνιστικη χρηση γιατι εχουν αλλα καθαριστικα και αντιτριβικα,κυριως αντοχης.

καποι απο αυτα τα προσθετα εχουν λιγους εστερες αλλα κανουν προσωρινη δουλεια και μικραινουν ελαχιστα την καταναλωση,η βαλβολιν εχιε ενα καλο.θυμαμαι χαρακτηριστικα εναν μαστορα που το ειχε ,μελακι μου λεει μελακι,για να μαλακωσει.

οσο για την lm δεν ειμαι ποτε σιγουρος τι κανει,παντως εαν αγορασεις μην το κρατας για πανω απο 5000κμ και πολλα λεω,δεν τους εμπιστευομαι.και για να σου παντησω ναι ειμαι σιγουρος οτι βαζουν,ειναι φτηνιαρικη εταιρεια,μπορεις βεβαια να βγαλεις τα νουμερα και ετσι αλλα χωρις ποιοτητα που εχουν οι φυσικοι improvers.και εξαρταται και τι ποιοτητα ΡΑΟ χρησιμοποιεις...ειναι πολλα που δνε ξερουμε μεσα τι εχει,απλα μαντευουμε.

11 ώρες πριν, katargedon είπε

Τα λαδια των σκουτερ και γενικά των διτροχων ΔΕΝ είναι σαν των αυτοκινήτων.Πρεπει να παιζουν και τον ρολο της βαλβολινης.Γι'αυτο εχουν μεσα παρα πολυ θείο.Πριν δεις αν σου μαλακωσει και επαναφερει τα τσιμουχακια,θα δεις σιγουρα τον καταλύτη και τον λ να σε χαιρετανε.Δεν ξερω αν κανεις και ζημια στον μεταβλητο χρονισμο.Στον καταλύτη παντως σίγουρα.Τωρα για το ultra,εγω εχω διαβασει ακριβως τα αντιθετα,οτι δεν καιγεται.Ειπαμε,θα δειξει.Αν μου το καψει,δεν το ξαναβαζω,κλαυν μαυν.Σιγουρα θα εχω πιο πολυ καψιμο απ οτι στο xcess,το θεμα ειναι ποσο.Με το xcess κοντευω τωρα τις 5000 χλμ και εχω συμπληρωσει συνολικα 250ml.Και το διπλάσιο να καψει με το ultra δηλαδη 500ml στις 5000χλμ,παλι καλα είναι(εχω 350.000χλμ περιπου). 100ml στα 1000χλμ είναι το όριο για'μενα.Απο εκει και πέρα,θα απορριφθεί το λαδι.

το γνωριζω γιαυτο δεν το τολμησα επειδη εχω αμεσου και γενικα δυσκολο κινητηρα για το θειο.

εσυ στα τοσα χιλομετρα εχεις πολυ λιγη καταναλωση.δοκιμασε το παντως να δεις,ποτε δεν ξερεις ο καθε κινητηρας πως θα κατσει.

2 ώρες πριν, 2MM είπε

O @11osmikrosmhtsos ειπε οτι στα περιστρεφομενα μερη,  αν οι ανοχες ειναι μεγαλες, το λεπτο λαδι δεν αναπτυσει την πιεση που πρεπει , και εχουμε φθορα . Κι εγω αυτο ηξερα . 

Υπερθερμανση γιατι να εχεις? Ακινητο θα μεινει το λαδι σε εκεινο το σημειο? Αυξημενη θερμοκρασια σε σχεση με ενα λεπτορευστο ναι, αλλά θα εχεις και καλυτερη λιπανση .

Μητσο παρε θεση 

θα εχεις ενα βαλεις ενα τοσο χοντρο λαδι που δεν ειναι συμβατο με τον κινητηρα σου.γιαυτο μιλαω για εκγρισεις και προδιαγραφες,γιαυτο προβλεπουν για εμας οι κατσκευαστες.στο εξηγησα πιο πανω στο σεντονι.

4 ώρες πριν, 2MM είπε

Aρα σε ενα μοτερ που δεν ειναι καινουριο και εχει αποκτησει παραπανω ανοχες , τι λαδι βαζουμε ?  

πιο χοντρο εντος οριων του οργανισμου,βλεπε HTHS οχι βαρος,το εξηγησα στο σεντονι.

53 λεπτά πριν, listerstorm είπε

Μάλλον κάτι ξέρει ο κατασκευαστής και δίνει το ιξώδες που δίνει.

Όλα τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε.

ο κατασκευαστης προτεινει μια γκαμα και δινει ενα ιξωδες για ολες τις χρησεις,το μεσο.εαν οδηγεις με αλλη χρηση ,τοτε επιλεγεις καποιο αλλο αλλα παντα μεσα απο το προτεινομενο,δες το σεντονι που εγραψα πριν.

τα 0-20 ειναι χαλια λαδια,εχει αποδειχθει αλλα each to his own.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, listerstorm είπε

Μάλλον κάτι ξέρει ο κατασκευαστής και δίνει το ιξώδες που δίνει.

Όλα τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε

Ασε τον κατασκευαστη γιατι θα τα πω ολα στην Πεγκυ

Λοιπόν, ποια είναι η γνώμη μου.

Καταρχάς, θα διαχωρίσεις τι θέλεις να κάνεις: να σταματήσεις περαιτέρω φθορά, να καμουφλάρεις τις συνέπειες της, ή και τα δύο.

Τα στρεφόμενα μέρη, εφόσον έχουν αυξήσει τις ανοχές τους, δώσε τους να καταλάβουν στο θερμό ιξώδες. Είναι απόλυτα ασφαλές — με εξαίρεση σε συστήματα τύπου Multiair. Ο λόγος που είναι ασφαλές είναι ο εξής: το μοτέρ που παίρνει 5W-40 έχει σχεδιαστεί να μπορεί να διαχειριστεί το ιξώδες του 5W στους 0 βαθμούς. Το ιξώδες αυτό είναι κατά πολύ μεγαλύτερο ακόμη και από το ιξώδες 60 στους 100 βαθμούς. Είσαι εντός του εύρους που ο κινητήρας δουλεύει. ΔΕΝ είσαι εκτός αυτού, εκτός κι αν υπάρχει λάδι που είναι πιο «χοντρό» ζεστό απ’ ό,τι κρύο. Μόνο αυτό το λάδι δημιουργεί πρόβλημα.

Σε μέρη που παλινδρομούν, τα πράγματα είναι δύσκολα. Από εκεί άλλωστε προκαλείται και η μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού όταν μιλάμε για φθορά και όχι για βρωμιά. Σε αυτή την περίπτωση, το ιξώδες ωφελεί ελάχιστα... Αυτό που ωφελεί είναι υψηλότερος δείκτης NOACK. Όσον αφορά τη φθορά, τη λύνουν μόνον τα πρόσθετα, όπως είπαν οι προλαλήσαντες — τα μολυβδαίνια κ.λπ., όπως τη λύνει και η χλωριωμένη παραφίνη... αλλά αλλά...

Τώρα, αν έχεις σύστημα τύπου Multiair, το οποίο πρέπει να γνωρίζει το ιξώδες για να κάνει πράξεις: αυτό το γνωρίζει μετρώντας τη θερμοκρασία λαδιού εντός του μηχανισμού και κάνοντας αντιπαραβολή στην καμπύλη που είναι σχεδιασμένο να δουλεύει. Τέτοια συστήματα επιβάλλεται να τρέχουν το ιξώδες του κατασκευαστή.

Αν τώρα, όμως, έχεις ένα υγιές μοτέρ… Η αύξηση του ιξώδους (θερμού) δεν έχει αξία. Μόνο απώλειες θα έχεις και υψηλότερη θερμοκρασία. Γενικά, όπου έχεις splash lubrication (βλέπε κύλινδρο), σε νοιάζουν τα πρόσθετα και πολύ λιγότερο το ιξώδες. Δες Stribeck: η μέγιστη φθορά συγκεντρώνεται στο άνω και κάτω νεκρό σημείο, στην πλευρά της κύριας ώσης (αντίθετη της φοράς περιστροφής). Κάπου έχω κάτι φωτογραφίες από έμβολο-χιτώνια. Καθίστε να τις βρω, να μου πείτε από τι αστόχησαν.

Για να σας δω, αντε να μιλησουμε λιγο για την επιστημη μας...

DSC_2108-min.JPG

DSC_2102-min.JPG

DSC_2104-min.JPG

Επισης για να σας δω ποιος ξερει τι κανουν αυτες οι ραβρωσεις...image.png.6d8f393fb597dd4bdb1fb9b6c034e8e4.png

Ξέρετε, στην πραγματική μου ζωή είμαι μηχανικός. Αυτή είναι η επιστήμη μου. Το χόμπι μου, όμως, είναι το consulting. Είμαι ένας από τους ανθρώπους που, σε συγκεκριμένους κύκλους, θεωρούνται go-to για την ανάπτυξη bespoke εξαρτημάτων και λύσεων — από σύνθετα υλικά και ελαστομερή μέχρι εισαγωγές, εξαγωγές και ειδικές κατασκευές.

Αυτό που βλέπετε παραπάνω είναι το αποτέλεσμα όταν ο άνθρωπος που συμβουλεύω αποφασίζει να ακούσει τον τεχνικό, κι όχι τον μηχανικό. Οχι εκείνον, δηλαδή, που έχει αφιερώσει όλη τη νεανική του ζωή σε σπουδές και σύντομα θα αφιερώσει άλλα τόσα χρόνια για να κάνει και το διδακτορικό του...

Αλλα τι να κανουμε ειμαι ενα παιδακι ακομα....

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ολη μου η ζωη λοιπον ειναι η επιστημη μου...

Edit γιατι ειναι εκτος θεματος δεν υπαρχει λογος να παραστρατουμε σε αυτο το νημα

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ.

Μητσο , δεν απαντησες συγκεκριμενα 

Ο κατασκευαστης σου δινει  2 ιξωδη . Ενα 0-20 και ενα 5-30 πχ. Σε ενα μοτερ που δεν ειναι καινουριο και εχει παρει καποιες ανοχες. Τι λαδι βαζουμε? Απο ιξωδες , μεχρι προσθετα κι οτι αλλο θες . Απαντηση 2 γραμμων 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, 2MM είπε

Απαντηση 2 γραμμων 

0W30 για να εχεις και τα 2

Οσο ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ NOACK μπορεις (o bud επαθε mental breakdown)

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 1
Δημοσ.

Αυτη ειναι 2 γραμματων 😅

4 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Οσο υψηλοτερο NOACK μπορεις

Που βοηθαει αυτο ? 

  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...