Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, 2MM είπε

Το flush θα σου αποσπασει και μεγαλα κομματια. Το λαδι με τα καθαριστικα που εχει θα καθαρισει σιγα σιγα το μοτερ και δεν θα κανει ζημια . Αυτη ειναι η διαφορα 

Τα μεγάλα κόμματια θα πάνε στην σίτα και στον πάτο του καρτερ και θα φύγουν μόλις κάνεις την αλλαγή λαδιών πριν την τελική. 
Επειδή ελληνικά μιλάμε , έγραψα για το σωστό flush τρόπο και έβαλα και video . Δεν έγραψα πουθενά ότι θα πρέπει να γίνει όπως το φαντάζεσαι και σωστά γράφεις ότι θα κάνει ζημιά .

Το λάδι όσα και καθαριστικά και να έχει ,αν δεν κάνεις συχνά τις αλλαγές , τουλάχιστον στο μισό χρόνο και χιλιόμετρα από ότι λέει ο κατασκευαστής , θα κάνει ζημιά στο μοτέρ. Αυτό επισημάνθηκε και για αυτό προτάθηκε το flush σε αυτή την περίπτωση. 

Εχω την εντύπωση  , ότι αδίκως επιμένω να εξηγήσω που είναι διαφορά των όσο έγραψα με όσα εσύ καταλαβαίνεις ότι έγραψα. 
Ποτέ δεν βάζω ταμπέλες του στυλ το flush κάνει κακό και τα ταχυρευστα λάδια καταστρέφουν τον κινητήρα , αλλά ούτε θα κάτσω να αναλύσω σε όσους τα πιστεύουν ότι δεν πρέπει να είναι απόλυτοι με αυτά.

Ηδη έχω κάνει ignore κάποιον που δεν ήθελε να καταλάβει ότι δεν πρέπει να τα τσουβαλιάζουμε όλα και να τα μηδενίζουμε επειδή υπάρχουν κάποιες λάθος περιπτώσεις. (Καλά αυτός μηδένιζε και ανθρώπους και για αυτό τον σούταραν οι mods).

Καλη συνέχεια.

25 λεπτά πριν, 2MM είπε

Δεν ειπαμε κανεις να μην κανεις μπανιο . Αλλά δεν γινεται να μην κανεις μπανιο για κανα χρονο, να βουτηξεις στη χλωρινη για να καθαρισεις και να περιμενεις να μην παθεις εγκαυματα 

Oσο για το chat gpt κτλ , σιγα μια μ@λ@κια και μιση ειναι . Εσυ τα ξερεις καλυτερα εννοειται . Θα ρωταμε εσενα 

Ασε που αυτα ειναι γραμμενα παντου , δεν τα λεει μονο η AI . 

Οπως το περίμενα . Πηγές στο άλλο άκρο και έκανες το μπάνιο  , βούτηγμα σε χλωρίνη ….

Φιλε μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πουθενά δεν έγραψα ότι δεν πρέπει να ακούμε το chat gpt , αλλα θα πρέπει προς το παρόν να μην τα παίρνουμε χωρίς επιφύλαξη τα όσα γράφει. 
Επειδη βλέπω ότι έχεις την τάση να κάνεις έμμεσες προσβολές σαν το φιλαράκι σου , ignore από μένα ….

  • Απαντ. 652
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

α)Τα κομματια δεν ξερεις αν θα μπορεσουν να βγουν 

β) δεν ξερεις αν πανε καπου  και κανουν ζημια πριν βγουν 

γ)τα ισχυρα χημικα θα κανουν φθορα στις τσιμουχες. Αυτο δεν διορθωνεται με καμια εξτρα αλλαγη λαδιων ή ουδετεροποιητη κατοπιν εορτης

Αντε καλο ξημερωμα 

22 λεπτά πριν, atheatos είπε

Οπως το περίμενα . Πηγές στο άλλο άκρο και έκανες το μπάνιο  , βούτηγμα σε χλωρίνη ….

Φιλε μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πουθενά δεν έγραψα ότι δεν πρέπει να ακούμε το chat gpt , αλλα θα πρέπει προς το παρόν να μην τα παίρνουμε χωρίς επιφύλαξη τα όσα γράφει. 
Επειδη βλέπω ότι έχεις την τάση να κάνεις έμμεσες προσβολές σαν το φιλαράκι σου , ignore από μένα ….

Ειπε ο γαιδαρος τον πετινο κεφαλα . Ευχαριστω για το ignore οπως και να χει . Ειχα βαρεθει να διαβαζω κοτσανες . Οταν σπασεις και το 5ο μοτερ ισως μαθεις . Γιατι οπως εχεις πει εχεις σπασει 3 μεχρι τωρα 

Και σου φταινε ολα εκτος απο εσενα. Οι βενζινες , τα λαδια, οι αντιπροσωπειες και δεν θυμαμαι που αλλου ερχινες το φταιξιμο. Συνεχισε τα ιδια και πας και για 5ο μοτερ συντομα 

Ευχαριστω και παλι για το ignore. Δεν ηθελα να το κανω εγω , αλλά απο την άλλη ειχα βαρεθει να διαβαζω βλακειες 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, atheatos είπε

https://www.skroutz.gr/s/22106605/Total-Quartz-Ineo-First-Synthetiko-Ladi-Aytokinitou-0W-30-5lt.html?utm_source=ios&utm_campaign=skroutz_share
 

Το είχα προτείνει και προηγουμένως για ενα ford αλλά σαφώς είναι πιο ταιριαστό με τα γαλλικά. 

ε ναι λογικο ειναι ,ενα γαλλικο renault με ενα γαλλικο λαδι ταιριαζει καλυτερα.😂 τι διαβαζουμε απο ειδικους εδω μεσα!

παλι καλα που δεν προτεινε ενα kroon..ανακαλυψε ενα λαδι που δεν το ξερει κανεις και νομιζει οτι επειδη δεν το ξερει κανεις ειναι κατι φοβερο.θυμαμαι που ειχε πει στο αλλο τοπικ με τα λαδια,σε ενα μελος που "συμβουλευε"

Αναφορά σε κείμενο

μην δινεις και τοση σημασια στις μαρκες..οι περισοτερες rebranding κανουν

και συνεχεια προτεινει μια εταιρεια (kroon ) που ειναι γωνστο οτι κανει rebranding λαδια της shell.

 

2 ώρες πριν, 2MM είπε

 

 

Αυτο το ART ειναι της Total . Που κολλαει με τα Motul ? 

η Total με την Motul μοιραζονται καποια εργοστασια για το blending και μετα απο καποια συμφωνια συνεργαζονται για προσθετα και βασεις,ειναι και γαλλικες και οι 2.

στον κοσμο των μπλεντερ οι εταιρειες συνεργαζονται μεταξυ τους. η Motul και η LM ,FUCHS αγοραζουν προσθετα και απο την mobil.

Επεξ/σία από mike15
  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, mike15 είπε

ε ναι λογικο ειναι ,ενα γαλλικο renault με ενα γαλλικο λαδι ταιριαζει καλυτερα.😂 τι διαβαζουμε απο ειδικους εδω μεσα!

Ελα ντε. Το προσεξα κι εγω , αλλά δεν εδωσα σημασια σε σχεση με ποσες αλλες κοτσανες εχω διαβασει 

5 λεπτά πριν, mike15 είπε

η Total με την Motul μοιραζονται καποια εργοστασια για το blending και μετα απο καποια συμφωνια συνεργαζονται για προσθετα και βασεις,ειναι και γαλλικες και οι 2.

Δεν ηξερα οτι συνεργαζονται , αλλά το ART το χρησιμοποιει η Τοταλ σαν μαρκετινγκ . Το χρησιμοποιει και η Μοτουλ ?

  • Like 1
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, atheatos είπε

Τ
Ποτέ δεν βάζω ταμπέλες του στυλ το flush κάνει κακό και τα ταχυρευστα λάδια καταστρέφουν τον κινητήρα , αλλά ούτε θα κάτσω να αναλύσω σε όσους τα πιστεύουν ότι δεν πρέπει να είναι απόλυτοι με αυτά.

αλλα βαζει ταμπελλες με την κολλημενη αποψη του οτι το παχυρευστο λαδι θα σπασει τον κινητηρα,θα βουλωσει τις ανοχες,θα κανει το λαδι γρασσο .

51 λεπτά πριν, atheatos είπε

Ηδη έχω κάνει ignore κάποιον που δεν ήθελε να καταλάβει ότι δεν πρέπει να τα τσουβαλιάζουμε όλα και να τα μηδενίζουμε επειδή υπάρχουν κάποιες λάθος περιπτώσεις. (Καλά αυτός μηδένιζε και ανθρώπους και για αυτό τον σούταραν οι mods).

 

προφανως αναφερεται στο αλλο τοπικ  και αναφερεται στo μελος megapaixtaras στο νημα ΛΑΔΙΑ,ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ κ.λ.π.

εγω θα πω κατι.πως γινεται το μελος megapaixtaras στο νημα ΛΑΔΙΑ,ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ να εχει 19 like για τις προτασεις του και να λεει ο αλλος οτι τους μηδενιζε? 

ας δουμε λοιπον ποιος μηδενιζε ποιον σε εκεινο το νημα.

ολες αυτες οι παραθεσεις που ποσταρω ειναι απο το μελος atheatos οταν απαντα προς διαφορα μελη μηδενιζοντας τους κανονικα

2025-05-281_16_02.png.7b0b1fb327871e0fa0aa9999bfebc152.png

 2025-05-281_17_16.png.04b39ada74ed891114410ba4cc99b5e0.png

 

2025-05-281_17_34.png.52d14cf268c4c18f615b26ed0875ad1c.png

 

2025-05-281_23_52.png.1b6d560850f62f4c02db0635ed8f8845.png

2025-05-281_24_28.png.984f37b529201234f0104be95589f53e.png

 

 

 

2025-05-281_24_56.png.357659883b3f7b59f01fd21cab28303e.png2025-05-281_25_25.png.e315032f6636e62a3bc612357d99a536.png2025-05-281_30_35.png.d0febab2e0c813959e43c519bd3da95d.png

 

2025-05-281_33_56.png.f724b457ff8435e2365a0fa6b002b387.png

η΄μηδενιζει η΄κανει ignore .αυτο ειναι το επιπεδο του ενλογω κυριου.ας κρινουν οσοι θελουν να τον συμβουλευονται....

4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

πολυ περιεργο που η renault θελει αποκλειστικα hydrocracked

δεν ειναι μονο η συγκεκριμενη .πολλες μαρκες που ανηκουν στην acea δεν εχουν στους καταλογους με τα προτεινωμενα λαδια,φουλ ΡΑΟ λαδια.ο ενας λογος ειναι οι τσιμουχες και τα ελαστομερη ο αλλος ειναι αυτος

poor solubility. The low inherent solubility of PAOs creates problems for formulators when it comes to dissolving additives. Likewise, PAOs cannot suspend potential varnish-forming degradation by-products, although they are less prone to create such material.

4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

 

image.png.f28237d06d5989a0ceceb869ae94430c.png

Active reduction of timespan

αν και μοτουλακιας τελευταια δεν το ειχα προσεξει.αλλα και παλι σε αυτες τις περιγραφες δεν δινω και πολυ σημασια,ειναι λιγο μαρκετινγκ αν και μπορει να ειναι αληθεια σαν τεχνολογια αυτα που γραφουν.

 

3 ώρες πριν, 2MM είπε

Πιθανοί Κίνδυνοι/Ζημιές από Engine Flush:

  1. Αποκόλληση επικαθίσεων που "κρατούσαν" παλιές φλάντζες:

    • Σε παλιούς κινητήρες, αυτές οι επικαθίσεις μπορεί να "σφραγίζουν" ρωγμές ή φθαρμένες τσιμούχες. Το engine flush μπορεί να τις απομακρύνει και να προκαλέσει διαρροές.

  2. Αραιώνει υπερβολικά το λάδι (αν μείνει αρκετή ώρα):

    • Αν δεν γίνει σωστά (π.χ. ξεχαστεί στον κινητήρα), μπορεί να προκαλέσει μειωμένη λίπανση και φθορά.

  3. Σε πολύ παλιούς ή κακοσυντηρημένους κινητήρες:

    • Το flush μπορεί να αποσπάσει σωματίδια που κυκλοφορούν και φράζουν κανάλια λαδιού ή καταστρέφουν ρουλεμάν.

αυτα βρηκα προχειρα απο chat gpt . Να προσθεσω οτι καταστρεφει τσιμουχες και ελαστικα μερη 

Αυτο το ART ειναι της Total . Που κολλαει με τα Motul ? 

 

1 ώρα πριν, atheatos είπε

Το λάδι όσα και καθαριστικά και να έχει ,αν δεν κάνεις συχνά τις αλλαγές , τουλάχιστον στο μισό χρόνο και χιλιόμετρα από ότι λέει ο κατασκευαστής , θα κάνει ζημιά στο μοτέρ. Αυτό επισημάνθηκε και για αυτό προτάθηκε το flush σε αυτή την περίπτωση. 
 

πως γινεται να προσπαθει συνεχεια να βρισκει τροπους να τρομοκρατει τα μελη για να επιβαλει την λαθος γνωμη του ειναι μεγαλη τεχνη.

αν δεν κανεις συχνα αλλαγες ,κανε flush για να μην χαλασει ο κινητηρας σου.

εν μεταξυ ολα τα μανιουαλ απαγορευουν τα flush!

επειδη εκανε ενα λεγαλο λαθος και εσπασε τον κινητηρα του,και αρχισε να βαζει προσθετα και να κανει flush.πιστευει οτι κανει το σωστο και συμβουλευει σαν κατασκευαστρια εταιρεια να κανουν ολοι το ιδιο.ασχετα εαν οι κατασκευαστες απαγορευουν τα προσθετα και τα flush

οσο για την αλλη τρομολαγνια,βαζει προσθετα γιατι το ιξωδες θα ειναι σταθερο και θα μακροζωησει ο κινητηρας ,υπαρχουν και εδω μελη αλλα και αλλοι εξω που βαζουν το λαδι που τους λεει η κατασκευαστρια εταιρεια και μονο. χωρις προσθετα και εχουν 300.000 χιλ χωρις να σπασει ο κινητηρας τους.

Δημοσ.

Το flush πρέπει να γίνεται σε περιπτωση που το μοτερ εχει γινει μπετον αρμε απο τα 💩💩💩 οχι για "ψιλοκαθαρισμα" η προληπτικα.Ολες οι εταιριες εχουν flushοπροιον και η lm και η motul και η eneos και και και...αλλα μονο αν ειναι απολυτως απαραιτητο.Γι'αυτο ειπα πως πρεπει να μπει μεσα κάμερα.

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, katargedon είπε

Το flush πρέπει να γίνεται σε περιπτωση που το μοτερ εχει γινει μπετον αρμε απο τα 💩💩💩 οχι για "ψιλοκαθαρισμα" η προληπτικα.Ολες οι εταιριες εχουν flushοπροιον και η lm και η motul και η eneos και και και...αλλα μονο αν ειναι απολυτως απαραιτητο.Γι'αυτο ειπα πως πρεπει να μπει μεσα κάμερα.

Το flush oil καλό είναι να χρησιμοποιείται όπως περιέγραψα προηγουμένως, δηλαδή  μόνο με μια επιπλέον αλλαγή αμέσως μετά ή με την χρήση neautralizer. Τα προϊόντα όλων των εταιρειών που βγάζουν flush oil , δυστυχως δεν το λένε αυτό , γιατί κανένας δεν θα τα αγόραζε αν έπρεπε να μπει σε τέτοια έξοδα και ταλαιπωρία.

Τωρα για σωματίδια που γίνονται ξαφνικά μεγάλα κομμάτια ….είναι μια άποψη υπερβολική για την μη χρήση flush oil. Τα περισσότερα flush oil είναι απλώς λάδια με έξτρα καθαριστικά πρόσθετα. Μικρή έως καθόλου  σχέση με χλωρίνες, οξέα κτλ. Είναι επίσης πιο ακίνδυνο από τα να ρίξεις από το μπουζί κάποιο χημικό και να κάνεις πλύσιμο τα ελατήρια , που προαναφέρθηκε αρκετές σελίδες πίσω. 
Έχω χρησιμοποιήσει flush oil δύο φορές με τον τρόπο που περιέγραψα αλλάζοντας δύο φορές τα λάδια και δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Εξαλλου ο δικός μου κατασκευαστής δεν λέει πουθενά να μην το χρησιμοποιήσω. Τώρα για τους υπόλοιπους κατασκευαστές φαντάζομαι το αναφέρουν ,για να αποφύγει κάποιος που δεν ξέρει την χρήση του χωρίς την διαδικασία που περιέγραψα. Οι κινητήρες πάνε και χωρίς την χρήση flush oil φτάνει να γίνονται συχνά αλλαγές λαδιών. Αν δεν γινεται συχνά αλλαγή πάλι δουλεύουν , αλλά μόλις ανοίξεις το καπάκι τους βλέπεις τις συσσωματώσεις από καμένο λάδι που δεν πέρασε στο χώρο καύσης, να έχει συγκεντρωθεί σε βαλβίδες , εκκεντροφορους κτλ.

 

Στον κινητήρα που μου χτύπησε κουζινέτο, με μόλις 2000 χιλιόμετρα μετά από επισκευή και φυσικά  φρέσκα λάδια ,( δυστυχώς βραδυρευστα) είδα τις συσσωματώσεις έστω και λίγες να έχουν καθίσει στους εκκεντροφορους. Με μόλις  2000 χιολμετρα από ένα blow by που προσπάθησε ο μηχανικός να να περιορίσει με βραδυρευστο λάδι , είχα ήδη επικαθισεις! Αν δεν χτύπαγε κουζινέτο μπορεί να πήγαινε ακόμα με τις επικαθισεις αυτές και απλά να γινόταν όπως με τον κινητήρα της bmw που είχε γίνει μαύρο γρασσο πάνω στο καπάκι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην beefαρετε, flush κανουμε μονο αμα χρειαζεται και σχεδον ποτε δε χρειαζεται, εντομεταξυ σημερα εφαγα μια υποστροφη λες και ειχα πεσει σε λαδια σιγουρα συνθετικα😅, εφυγα ακλαυτος στον κομβο, πρεπει να περιμενα κανα τεταρτο να ξαναβρει προσφυση

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Haha 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, atheatos είπε

Το flush oil καλό είναι να χρησιμοποιείται όπως περιέγραψα προηγουμένως, δηλαδή  μόνο με μια επιπλέον αλλαγή αμέσως μετά ή με την χρήση neautralizer. Τα προϊόντα όλων των εταιρειών που βγάζουν flush oil , δυστυχως δεν το λένε αυτό , γιατί κανένας δεν θα τα αγόραζε αν έπρεπε να μπει σε τέτοια έξοδα και ταλαιπωρία.

Τωρα για σωματίδια που γίνονται ξαφνικά μεγάλα κομμάτια ….είναι μια άποψη υπερβολική για την μη χρήση flush oil. Τα περισσότερα flush oil είναι απλώς λάδια με έξτρα καθαριστικά πρόσθετα. Μικρή έως καθόλου  σχέση με χλωρίνες, οξέα κτλ. Είναι επίσης πιο ακίνδυνο από τα να ρίξεις από το μπουζί κάποιο χημικό και να κάνεις πλύσιμο τα ελατήρια , που προαναφέρθηκε αρκετές σελίδες πίσω. 
Έχω χρησιμοποιήσει flush oil δύο φορές με τον τρόπο που περιέγραψα αλλάζοντας δύο φορές τα λάδια και δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Εξαλλου ο δικός μου κατασκευαστής δεν λέει πουθενά να μην το χρησιμοποιήσω. Τώρα για τους υπόλοιπους κατασκευαστές φαντάζομαι το αναφέρουν ,για να αποφύγει κάποιος που δεν ξέρει την χρήση του χωρίς την διαδικασία που περιέγραψα. Οι κινητήρες πάνε και χωρίς την χρήση flush oil φτάνει να γίνονται συχνά αλλαγές λαδιών. Αν δεν γινεται συχνά αλλαγή πάλι δουλεύουν , αλλά μόλις ανοίξεις το καπάκι τους βλέπεις τις συσσωματώσεις από καμένο λάδι που δεν πέρασε στο χώρο καύσης, να έχει συγκεντρωθεί σε βαλβίδες , εκκεντροφορους κτλ.

αυτο και εαν ειναι επαρση.ο δικος μου κατασκευαστης...εγω ξερω να χρησιμοποιω μονο τα φλασ,...οσοι λενε το αντιθετο για τα κομματια ειναι υπερβολικοι..κλ.π. και συνεχιζει να μηδενιζει με τα γραπτα του τους αλλους,αυτος που κατακρινει τους αλλους οτι τον μηδενιζουν..α,αφου απαντας σε αυτα που γραφουμε ,βγαλε αυτο το ignore..,δειχνει ατολμια και αυτο σημαινει οτι δεν σε παιρνουν στα σοβαρα ακομα και εαν εγραφες κατι σωστο,ΕΑΝ..μην κρυβεσαι,ειτε φανερα ειτε κρυφα σε εχουμε αποστομωσει..

4 ώρες πριν, atheatos είπε

 

Στον κινητήρα που μου χτύπησε κουζινέτο, με μόλις 2000 χιλιόμετρα μετά από επισκευή και φυσικά  φρέσκα λάδια ,( δυστυχώς βραδυρευστα) είδα τις συσσωματώσεις έστω και λίγες να έχουν καθίσει στους εκκεντροφορους. Με μόλις  2000 χιολμετρα από ένα blow by που προσπάθησε ο μηχανικός να να περιορίσει με βραδυρευστο λάδι , είχα ήδη επικαθισεις! Αν δεν χτύπαγε κουζινέτο μπορεί να πήγαινε ακόμα με τις επικαθισεις αυτές και απλά να γινόταν όπως με τον κινητήρα της bmw που είχε γίνει μαύρο γρασσο πάνω στο καπάκι.

το γνωστο τροπαρι,δεν ξερει τι αλλο να πει..

3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Μην beefαρετε, flush κανουμε μονο αμα χρειαζεται και σχεδον ποτε δε χρειαζεται, εντομεταξυ σημερα εφαγα μια υποστροφη λες και ειχα πεσει σε λαδια σιγουρα συνθετικα😅, εφυγα ακλαυτος στον κομβο, πρεπει να περιμενα κανα τεταρτο να ξαναβρει προσφυση

η εκδικηση των συνθετικων😂 τα hydrocrack δεν γλυστρανε

3 ώρες πριν, atheatos είπε

https://www.bmw.co.uk/en/topics/owners/service-workshop/servicing/engine-oil.html
 

0W -12 σε ποιο μοντέλο της bmw πάει?

σε κανενα,το εβγαλαν για πλακα,επειδη εβγαλαν και οι αλλοι..ετσι κιαλλιως οι οδηγοι ξερουν απο λαδια και επιλεγουν τα σωστα ιξωδη..

  • Haha 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Μην beefαρετε, flush κανουμε μονο αμα χρειαζεται και σχεδον ποτε δε χρειαζεται, εντομεταξυ σημερα εφαγα μια υποστροφη λες και ειχα πεσει σε λαδια σιγουρα συνθετικα😅, εφυγα ακλαυτος στον κομβο, πρεπει να περιμενα κανα τεταρτο να ξαναβρει προσφυση

Τα λάστιχα που φοράς είναι καλοκαιρινά? Μηπως στα κρύα , το χειμώνα που μας πέρασε χρησιμοποίησες τα ίδια λάστιχα?Αν ναι , τότε φρόντισε να τα αλλάξεις το συντομότερο δυνατό.

  • Haha 2
Δημοσ.

Τι αλλη κοτσανα θα διαβασουμε εδω μεσα ?  Και δεν ειναι αθεατος , τα βλεπουμε αυτα που γραφει , μεχρι να μας τα βγαλει τα ματια 

1 ώρα πριν, mike15 είπε

,βγαλε αυτο το ignore

 Ασε να τον τρωνε οι αλλοι στην μαπα. Εμεις ευτυχως βρηκαμε την ησυχια μας 😎

  • Haha 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, atheatos είπε

Τα λάστιχα που φοράς είναι καλοκαιρινά? Μηπως στα κρύα , το χειμώνα που μας πέρασε χρησιμοποίησες τα ίδια λάστιχα?

τα μεγαλτερα κρυα ειναι 0C

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

τα μεγαλτερα κρυα ειναι 0C

Αμα τα πασαλειψεις με κανα βελτιωτικο χαμηλου ιξωδους θα τα σωσεις . Γιατι το βελτιωτικο χαμηλου ιξωδους εισχωρεί μεσα στο λαστιχο , και το καθαριζει κιολας. Θα λαμπουν.   Προσοχη : Μη βαλεις κανα χοντρο ιξωδες, θα ειναι λες και πατησες λασπες. 

Αυτα για να μαθαινεις 

  • Haha 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 2MM είπε

Αμα τα πασαλειψεις με κανα βελτιωτικο χαμηλου ιξωδους θα τα σωσεις . Γιατι το βελτιωτικο χαμηλου ιξωδους εισχωρεί μεσα στο λαστιχο , και το καθαριζει κιολας. Θα λαμπουν.   Προσοχη : Μη βαλεις κανα χοντρο ιξωδες, θα ειναι λες και πατησες λασπες. 

Αυτα για να μαθαινεις 

Ρε φιλε μην με κοροιδευειες εγω μιλαω σοβαρα, δεν υπηρχε γριπ

  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...