Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, atheatos είπε

. Για την ιστορία και για να μείνουμε επι του θέματος έστειλα στον άνθρωπο 2 φθηνά λάδια με πιστοποιήσεις να διαλέξει και να βάλει , κανένα από τα αυτά δεν είναι της kroon….Αν θέλει να πληρώσει ακριβό λάδι ευχαρίστως να του προτείνω και ένα της kroon .

εγω παλι προκαλω τον ανθρωπο να ποσταρει αυτα τα λαδια ανοιχτα για να δουμε γιατι φοβαται να ταποσταρει ο αθεατος ανοιχτα..μπορει να ειναι και επικνδυνα για το μοτερ του οταν τα προτεινει καποιος που παραδεχθηκε οτι εβαλε λαθος λαδι και χαλασε τον κινητηρα του.

12 ώρες πριν, katargedon είπε

Κανένα πρόβλημα.Τα ψέμματα του είναι γνωστά σε ολους.Αλλα εγω δεν μπορω να μην απαντησω και να μην τρολλαρω  σε προσβολες και συκοφαντίες που δεν ξεκίνησα εγω,παρ'ολες τις παροτρυνσεις να μην ασχοληθω.Συμφωνω μαζι του οτι την αναγνώριση την εχει.Απλα δεν ειναι αυτη που νομιζει.By the way,θα φτιαξω αλλο τοπικ(οχι για λαδια),που νομιζω θα ειναι ενδιαφερον.Οποιος θελει info pm

για να δουμε λοιπον ποιος το ξεκινησε πρωτος και εκανε απευθειας παραθεση και αρχισε να με προσβαλει..γιατι στο τελος θα τρελαθουμε με το θρασος του.

2025-07-239_37_26.png.ef96a20a5961b0d0585ba0a71f857754.png

εκτος εαν το ασχετος και επικνδυνος δεν ειναι προσβολες προς εμενα. για να ξερουμε ποιος λεει ψεμματα εδω και προσβαλει συνεχεια.

παντως το διδυμο βλεπω οτι ενωθηκε παλι και βρηκαν τον παλιο καλο ευατο τους.αντε βρε να κανετε και ενα τοπικ για λαδια σε pm να μιλατε μονο εσεις οι 2,..  😂 αν και ειμαι σιγουρος οτι θα πλακωθειτε και εκει

12 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Εμεις παντως στα glx οταν καναμε κοντρες βαζαμε 20W50 το πιο φτηνο που υπηρχε καθε δευτερη κυριακη επαιζε αλλαγη.

Ουτως η αλλως με κατι ζιγκλερωματα λες και ειναι αυτοκινητα η μιση βενζινα πηγαινε καρτερ

Καλα οταν υπαρχει αραιωση το TBN παει πατο, εγω ειχα στειλει με 1500km και ηταν καπουτ.

Επισης πρωτα επιτιθεται στα μη σιδηρουχα υλικα, βλ αλουμινιο

Εγω παντως για να πω την μαλ.. μου θα πω το εξης.

Αντι να μιλαμε για λεπτομεριες των λιπαντικων και πως δεν θα εκραγουν τα μοτερ μας μηπως να λεγαμε τι κανουν οι εταιριες και μας εξωθουν σε τετοια πραγματα.

Δωστε ρε τρομπες με πιεση 5 και 6 bar δωστε ανοχες 50μm+ στα εδρανα διωστηρων, δωστε 30μm + στα εδρανα στροφαλου, βαλτε χοντρα ελατηρια λαδιου υψηλης τασεως.

Δωστε κυλινδρα με χοντρο honing Ra > 2.5 και εμβολα με μεγαλες τρυπες αποστραγγισης του λιπαντικου.

Τοτε ξερετε τι θα λεγαμε???

Που βρισκουμε το πιο φτηνο 20W50 και μονο αυτο θα μας ενοιαζε

μητσο πανε εκεινες οι εποχες ,καλως ηρθες στον κοσμο των ψιλων λαδιων και ανοχων,τον κοσμο της οικονομιας και της μειωσης των ρυπων.παντως να ξερεις οτι εως ενα βαθμο μπορεις να βαλεις πιο χοντρο λαδι,πιο ψιλο δεν μπορεις.αν και νομιζω το κανεις ηδη .

11 ώρες πριν, definitio είπε

Επιβραδύνεται καθόλου η διαδικασία αλλοίωσης του λαδιού όταν συμπληρώνεται στη μηχανή λόγω απωλειών/καύσης;

Πχ εγώ στην AR156 πρέπει να συμπληρώνω ~300μλ κάθε 1000χλμ (ανεξαρτήτως τρόπου οδήγησης κ διαδρομών, μέχρι 400μλ το εγχειρίδιο λεέι είναι κανονικό) και η αλλαγή γίνεται κάθε έτος στα ~10Κχλμ, οπότε μέχρι τότε έχω συμπληρώσει ~3λ στα 4,4λ που παίρνει η μηχανή...

μια φορα μπορεις να συμπληρωσεις..μετα την πρωτη φορα αλοιωνεις το λαδι και οχι μονο..μαζευει το καθαρο λαδι ολο το βρωμικο λαδι και δεν ειναι οτι καλυτερο αυτο το μιγμα για τον κινητηρα σου.οποτε μετε την μια φρα συμπηρωση καλυτερα να πας για αλλαγη.

10 ώρες πριν, definitio είπε

1) κατά την Alfa μέχρι 400μλ για το μοντέλο είναι "προβλεπόμενα"...εμένα είναι ~300μλ

2) δεν ξέρω, δεν έχω πρόβλημα στους ρύπους κτλ...ίσως χρήζουν αλλαγής τσιμουχάκια βαλβίδων ή κάτι τέτοιο...θα γίνει κάποια στιγμή με΄σα στο επόμενο 6μηνο.

3) Πάντως ο τρόπος οδήγησης και οι συνθήκες (νευρικά ή ήρεμα, υψηλές ταχύτητες άνω ΚΟΚ ή μέχρι 100χαω, διαδρομή μόνο σε αυτοκινητόδρομο ή αστικό μποτιλιάρισμα) δεν παίζουν κανένα ρόλο στη διαφοροποίηση της κατανάλωσης...δεν ξέρω αν αυτό σημαίνει απώλεια/διαρροή παρά καύση.

oilconsumption-ar156.jpg.43ab241d6fa4b1ceb3a0964b6e51d7ef.jpg

πας σε ενα μηχανικο.κανεις ελεγχο για τυχον εξωτερικες διαροες .εαν δεν εχεις πουθενα,τοτε κατα πασα πιθανοτητα καις λαδι.το πιο συνηθισμενο ειναι τα τσιμουχακια.το ιδιο εχω και εγω τωρα και αμελω να το φτιαξω εδω και 1 χρονο.θα παω και εγω μετα το καλοκαιρι επιτελους.καλο θα ηταν να ρωτησεις τον προηγουμενο εαν εχει κανει αυτην την αλλαγη και ποτε.δλδ. εαν την εκανε στα 100.000 υπαρχει περιπτωση να ξαναθελει εαν δεν το προσεχε η΄εαν ειχε καποιο fuel dilution καποια στιγμη η΄προβλημα με τα μπεκ.

υπαρχει μια πιθανοτητα ομως να ειναι και θεμα πιο μεσα,στον κινητηρα,ελατηρια,πιστονια.αλλα αυτο θα το καταλαβεις μονο εκ του αποκλεισμου δλδ. κανοντας τα τσιμουχακια πρωτα και βλεποντας εαν καιει λαδια ξανα μετα..

ασε τι λενε τα μανιουαλ των κατασκευαστων.θελουν να καλυψουν τον πισινο τους.εαν δεν εκαιγες πριν και καις τοσο τωρα αυτο δεν ειναι νορμαλ οτι και εαν λεει ο κατασκευαστης.

Επεξ/σία από mike15
  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Ukforthemoment said:

Μάλλον δεν το έγραψα καλά.Αλλάζεις λάδια,κάνεις 1000χλμ με τα καινούργια λάδια και βλέπεις ότι έχει ήδη κάψει λάδι ;

Ή αρχίζει να καίει μετά τα πχ 4000χλμ;

Το σύνηθες; είναι να σου καίει πιο πολύ όσο παλιώνει το λάδι.

Ίσως στα πρώτα 1000χλμ μετά την αλλαγή καταναλώνει λίγο λιγότερο, που είναι δύσκολο να το προσδιορίσω γιατί δεν είναι πάντα ακριβώς στον δείκτη ΜΑΧ το λάδι μετά την αλλαγή, συνήθως λίγο ψηλότερα, οπότε παίζει κάποιο ρόλο....
...πάντως τον 2ο μήνα θα καταναλώνει το ίδιο με τον 11ο μηνα μετά την αλλαγή.

Δηλαδή δεν αρχίζει η κατανα΄λωση που λέω μετά από κάποιους μήνες "συμβίωσης" (μερικές χιλιάδες χλμ).

...το συνεργείο έβαζε Motul 4100 10w-40 turbolight, τώρα το γύρισε σε Motul 4100 Syn-nergy Spec 10w40...έχουν κάποιες διαφορές στα χαρακτηριστικά, αλλά στη κατανάλωση το ίδιο.

57 minutes ago, mike15 said:

μια φορα μπορεις να συμπληρωσεις..μετα την πρωτη φορα αλοιωνεις το λαδι και οχι μονο..μαζευει το καθαρο λαδι ολο το βρωμικο λαδι και δεν ειναι οτι καλυτερο αυτο το μιγμα για τον κινητηρα σου.οποτε μετε την μια φρα συμπηρωση καλυτερα να πας για αλλαγη.

πας σε ενα μηχανικο.κανεις ελεγχο για τυχον εξωτερικες διαροες .εαν δεν εχεις πουθενα,τοτε κατα πασα πιθανοτητα καις λαδι.το πιο συνηθισμενο ειναι τα τσιμουχακια.το ιδιο εχω και εγω τωρα και αμελω να το φτιαξω εδω και 1 χρονο.θα παω και εγω μετα το καλοκαιρι επιτελους.καλο θα ηταν να ρωτησεις τον προηγουμενο εαν εχει κανει αυτην την αλλαγη και ποτε.δλδ. εαν την εκανε στα 100.000 υπαρχει περιπτωση να ξαναθελει εαν δεν το προσεχε η΄εαν ειχε καποιο fuel dilution καποια στιγμη η΄προβλημα με τα μπεκ.

υπαρχει μια πιθανοτητα ομως να ειναι και θεμα πιο μεσα,στον κινητηρα,ελατηρια,πιστονια.αλλα αυτο θα το καταλαβεις μονο εκ του αποκλεισμου δλδ. κανοντας τα τσιμουχακια πρωτα και βλεποντας εαν καιει λαδια ξανα μετα..

ασε τι λενε τα μανιουαλ των κατασκευαστων.θελουν να καλυψουν τον πισινο τους.εαν δεν εκαιγες πριν και καις τοσο τωρα αυτο δεν ειναι νορμαλ οτι και εαν λεει ο κατασκευαστης.

Επειδή δεν επιδεινώνεται σταδιακά η κατανάλωση αφενός κι αφετέρου καίει αρκετά ώστε να μην αρκεί η 1 συμπλήρωση, δυστυχώς δεν μπορώ να κανω αυτό που λες...δεν έχω τσέπη για αλλαγή λαδιών κάθε ~6 μηνες, μού φαίνεται πολύ (~3 μήνες για να φτάσει στο ΜΙΝ το λάδι και 1 συμπλήρωση για άλλους ~3 μήνες μέχρι την αλλαγή)...αν τις έκανα μόνος μου ίσως, αλλά δεν έχω εργαλεία κ χώρο

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, definitio είπε

Ίσως στα πρώτα 1000χλμ μετά την αλλαγή καταναλώνει λίγο λιγότερο, που είναι δύσκολο να το προσδιορίσω γιατί δεν είναι πάντα ακριβώς στον δείκτη ΜΑΧ το λάδι μετά την αλλαγή, συνήθως λίγο ψηλότερα, οπότε παίζει κάποιο ρόλο....
...πάντως τον 2ο μήνα θα καταναλώνει το ίδιο με τον 11ο μηνα μετά την αλλαγή.

Δηλαδή δεν αρχίζει η κατανα΄λωση που λέω μετά από κάποιους μήνες "συμβίωσης" (μερικές χιλιάδες χλμ).

...το συνεργείο έβαζε Motul 4100 10w-40 turbolight, τώρα το γύρισε σε Motul 4100 Syn-nergy Spec 10w40...έχουν κάποιες διαφορές στα χαρακτηριστικά, αλλά στη κατανάλωση το ίδιο.

Επειδή δεν επιδεινώνεται σταδιακά η κατανάλωση αφενός κι αφετέρου καίει αρκετά ώστε να μην αρκεί η 1 συμπλήρωση, δυστυχώς δεν μπορώ να κανω αυτό που λες...δεν έχω τσέπη για αλλαγή λαδιών κάθε ~6 μηνες, μού φαίνεται πολύ (~3 μήνες για να φτάσει στο ΜΙΝ το λάδι και 1 συμπλήρωση για άλλους ~3 μήνες μέχρι την αλλαγή)...αν τις έκανα μόνος μου ίσως, αλλά δεν έχω εργαλεία κ χώρο

Όπως προαναφέρθηκε χρειάζονται αλλαγή τα λάδια και δεν είναι λύση τα ακριβά λάδια ή τα 10-40 , 10-60 κτλ. Και βαλβολίνες να βάλεις στο συγκεκριμένο πάλι θα έχεις κατανάλωση (πέρα από την ζημιά που θα προκαλέσουν). Είναι γνωστές οι οδηγίες στο manual στα περισσότερα μοντέλα του Fiat group και το είχα σχολιάσει στο παρελθόν , για την κατανάλωση που έχουν . Πήγαινε στην μέση της σελίδας 25 αυτού του τοπικ και θα με δεις να γράφω για το συγκεκριμένο θέμα. 
Προς το παρόν μέχρι να δεις τι θα κανεις , μπορείς να βρεις ένα φτηνό λάδι (όχι από τα lidl)  , σε μεγάλη συσκευασία ώστε να σου έρθει πιο οικονομικά και άλλαζε οπότε σου δίνεται ευκαιρία μετά τα 2-3000 χιλιόμετρα , σε ένα συνεργείο ή σε κάποιο βενζινάδικο που κάνει τις αλλαγές λαδιών  οικονομικά. Σου στέλνω pm ένα φτηνό λάδι σε μεγάλη συσκευασία .

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
1 hour ago, atheatos said:

Όπως προαναφέρθηκε χρειάζονται αλλαγή τα λάδια και δεν είναι λύση τα ακριβά λάδια ή τα 10-40 , 10-60 κτλ. Και βαλβολίνες να βάλεις στο συγκεκριμένο πάλι θα έχεις κατανάλωση (πέρα από την ζημιά που θα προκαλέσουν). Είναι γνωστές οι οδηγίες στο manual στα περισσότερα μοντέλα του Fiat group και το είχα σχολιάσει στο παρελθόν , για την κατανάλωση που έχουν . Πήγαινε στην μέση της σελίδας 25 αυτού του τοπικ και θα με δεις να γράφω για το συγκεκριμένο θέμα. 
Προς το παρόν μέχρι να δεις τι θα κανεις , μπορείς να βρεις ένα φτηνό λάδι (όχι από τα lidl)  , σε μεγάλη συσκευασία ώστε να σου έρθει πιο οικονομικά και άλλαζε οπότε σου δίνεται ευκαιρία μετά τα 2-3000 χιλιόμετρα , σε ένα συνεργείο ή σε κάποιο βενζινάδικο που κάνει τις αλλαγές λαδιών  οικονομικά. Σου στέλνω pm ένα φτηνό λάδι σε μεγάλη συσκευασία .

Στο συγκεκριμένο αμάξι 10w-40 μπαίνουν κανονικά, δεν τα βάζουν για να καίνε λιγότερο ή κάτι τέτοιο.

Να πω την αλήθεια δεν με βλέπω να αλλάζω κάθε 3 μήνες...λογικά θα θέλει αλλαγή και το "crush washer" στη τάπα μαζί με την αλλαγή λαδιών, σωστά;
Ποιά είναι μια καλή τιμή για αλλαγή λαδιών σε βενζινάδικο;

Πάντως καλοδεχούμενη μια σύσταση για φθηνό-αξιόπιστο λάδι...

Αν η κατανάλωση είναι από τα τσιμουχάκια, υπάρχει διαφορά στην αποτίμηση;

Τώρα στα 273Κ χλμ δεν ξέρω τί μπορώ να περιμένω, αλλά όσο μπορώ να κυκλοφορώ euro2 αμάξι, θα το κρατήσω.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, definitio είπε

Στο συγκεκριμένο αμάξι 10w-40 μπαίνουν κανονικά, δεν τα βάζουν για να καίνε λιγότερο ή κάτι τέτοιο.

Να πω την αλήθεια δεν με βλέπω να αλλάζω κάθε 3 μήνες...λογικά θα θέλει αλλαγή και το "crush washer" στη τάπα μαζί με την αλλαγή λαδιών, σωστά;
Ποιά είναι μια καλή τιμή για αλλαγή λαδιών σε βενζινάδικο;

Πάντως καλοδεχούμενη μια σύσταση για φθηνό-αξιόπιστο λάδι...

Αν η κατανάλωση είναι από τα τσιμουχάκια, υπάρχει διαφορά στην αποτίμηση;

Τώρα στα 273Κ χλμ δεν ξέρω τί μπορώ να περιμένω, αλλά όσο μπορώ να κυκλοφορώ euro2 αμάξι, θα το κρατήσω.

Μικρή σημασία παίζει τώρα πια τι πάει κανονικά. Σκοπός είναι εκεί που έδινες ένα ποσό για να αλλάξεις λάδια μια φορά, τώρα με το ίδιο ποσό να αλλάζεις 2 φορές ώστε να σώσεις τον κινητήρα σου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, definitio είπε

Ίσως στα πρώτα 1000χλμ μετά την αλλαγή καταναλώνει λίγο λιγότερο, που είναι δύσκολο να το προσδιορίσω γιατί δεν είναι πάντα ακριβώς στον δείκτη ΜΑΧ το λάδι μετά την αλλαγή, συνήθως λίγο ψηλότερα, οπότε παίζει κάποιο ρόλο....
...πάντως τον 2ο μήνα θα καταναλώνει το ίδιο με τον 11ο μηνα μετά την αλλαγή.

Δηλαδή δεν αρχίζει η κατανα΄λωση που λέω μετά από κάποιους μήνες "συμβίωσης" (μερικές χιλιάδες χλμ).

...το συνεργείο έβαζε Motul 4100 10w-40 turbolight, τώρα το γύρισε σε Motul 4100 Syn-nergy Spec 10w40...έχουν κάποιες διαφορές στα χαρακτηριστικά, αλλά στη κατανάλωση το ίδιο.

Επειδή δεν επιδεινώνεται σταδιακά η κατανάλωση αφενός κι αφετέρου καίει αρκετά ώστε να μην αρκεί η 1 συμπλήρωση, δυστυχώς δεν μπορώ να κανω αυτό που λες...δεν έχω τσέπη για αλλαγή λαδιών κάθε ~6 μηνες, μού φαίνεται πολύ (~3 μήνες για να φτάσει στο ΜΙΝ το λάδι και 1 συμπλήρωση για άλλους ~3 μήνες μέχρι την αλλαγή)...αν τις έκανα μόνος μου ίσως, αλλά δεν έχω εργαλεία κ χώρο

αν θυμαμαι καλα σου ειχα προτεινει καποια λαδια...αυτα που βαζεις ειναι μια χαρα για 10-40 αλλα δεν φταιει το λαδι,ομως να ξερεις οτι η πρακτικη ανα 6 μηνες υπαρχει για πολλους ειδικα αυτοι που κανουν πολυ πολη.και ειναι σωστο.τωρα φθηνα η' ακριβα δεν εχει σημασια ο καθενας την τσεπη του κοιταει.μην κοιτας που εμεις εχουμε λοξα για το καλυτερο.

αλφα δεν εχεις? ποια ειναι η προδιαγραφη του λαδιου σου? θυμησε μου σε παρακαλω.να βρουμε ενα φθηνο και καλο.

βενζιναδικο γιατι να πας? δεν το συστηνω.βρες ενα μαστορα φθηνο.10-20 ευρω συν φιλτρο-λαδι.ας δουμε πρωτα το λαδι.

2 ώρες πριν, definitio είπε

Στο συγκεκριμένο αμάξι 10w-40 μπαίνουν κανονικά, δεν τα βάζουν για να καίνε λιγότερο ή κάτι τέτοιο.

Να πω την αλήθεια δεν με βλέπω να αλλάζω κάθε 3 μήνες...λογικά θα θέλει αλλαγή και το "crush washer" στη τάπα μαζί με την αλλαγή λαδιών, σωστά;
Ποιά είναι μια καλή τιμή για αλλαγή λαδιών σε βενζινάδικο;

Πάντως καλοδεχούμενη μια σύσταση για φθηνό-αξιόπιστο λάδι...

Αν η κατανάλωση είναι από τα τσιμουχάκια, υπάρχει διαφορά στην αποτίμηση;

Τώρα στα 273Κ χλμ δεν ξέρω τί μπορώ να περιμένω, αλλά όσο μπορώ να κυκλοφορώ euro2 αμάξι, θα το κρατήσω.

για το λαδι σε ρωτησα πιο πανω.

εαν ειναι απο τσιμουχακια τοτε λογικα θα πας για αλλαγη στον χρονο,λογικα θα σου κοψει στα μισα την καταναλωση,1 με 1,5 λτ στα 10.μπορει και λιγοτερο αναλογα τι ζημια υπαρχει.αλλα αυτο θα το διαπιστωσεις μετα,ετσι παει.

εαν δεν εχει καποιο πιο σοβαρο προβλημα να το κρατησεις οσο σου επιτρεπουν και το γουσταρεις.αλλα ειπαμε τα παλια θελουν χερια στην τσεπη .

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ.
3 ώρες πριν, definitio είπε

Στο συγκεκριμένο αμάξι 10w-40 μπαίνουν κανονικά, δεν τα βάζουν για να καίνε λιγότερο ή κάτι τέτοιο.

Να πω την αλήθεια δεν με βλέπω να αλλάζω κάθε 3 μήνες...λογικά θα θέλει αλλαγή και το "crush washer" στη τάπα μαζί με την αλλαγή λαδιών, σωστά;
Ποιά είναι μια καλή τιμή για αλλαγή λαδιών σε βενζινάδικο;

Πάντως καλοδεχούμενη μια σύσταση για φθηνό-αξιόπιστο λάδι...

Αν η κατανάλωση είναι από τα τσιμουχάκια, υπάρχει διαφορά στην αποτίμηση;

Τώρα στα 273Κ χλμ δεν ξέρω τί μπορώ να περιμένω, αλλά όσο μπορώ να κυκλοφορώ euro2 αμάξι, θα το κρατήσω.

Μην βιαστείς να αλλάξεις τσιμουχακια.Ξεκινα απο εναν καθαρισμό pcv και αν μπορείς κάνε μια βόλτα εχοντας καποιον φιλο σου να σε ακολουθεί και να παρατηρεί την εξατμιση σου,αν βγαζει καπνό(οποιουδήποτε χρωματος).Ειδικα αν βγαζει καπνο οταν "φρεναρει" το αμαξι με τον κινητήρα σε κατηφορα.Κανε και κανα κατεβασμα,δεν χρειαζεται τρελο.Αν εκει βγαζει αποτομα καπνό,μας δινει πληροφορίες.Τσεκαρε το,ειναι σημαντικό για να μη σε πιασει κωτσο κανα συνεργείο(ναι εχω μίσος για τα συνεργεια)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν εχεις τσιμουχακια το καταλαβαινεις ευκολα. Απο ρελανταρισμα σε γκαζι στο φαναρι εχεις νεφος.

Ισως πριν τα αλλαξεις να αξιζει ενα λαδι με πολυ εστερα π.χ Motul 300V ή ενα προσθετο με εστερα να τις πρηξεις λιγο
https://mannol-gcc.com/products/mannol-ester-additive-9929/
Να ξεκαθαρισω πως γνωριζω οτι τα προσθετα χαλανε την χημεια του λαδιου μας αλλα η χρηση του ισως να βοηθησει την συγκεκριμενη υποθεση

Υ.Γ. Ως προς το προσθετο ειμαι πολυ επιφυλακτικος, αλλα ισως και να δουλεψει, υπαρχουν και αλλα προιοντα βασισμενα σε οργανικους διαλυτες και ιστοριες οπως τα LM

3 ώρες πριν, definitio είπε

crush washer

Μια ανοπτηση στην χαλκοροδελα και την ξαναχρησιμοποιείς απειρες φορες, thank me later, αν εισαι και μερακλης λιγο γυαλοχαρταρισμα σε κατι επιπεδο

8 ώρες πριν, definitio είπε

το συνεργείο έβαζε Motul 4100 10w-40 turbolight, τώρα το γύρισε σε Motul 4100 Syn-nergy Spec 10w40...έχουν κάποιες διαφορές στα χαρακτηριστικά, αλλά στη κατανάλωση το ίδιο.

αυτα με συγχωρεις αλλα ειναι ΣΚΑΤΑ λαδια, μακρια και αγαπημενοι

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Like 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Μια ανοπτηση στην χαλκοροδελα και την ξαναχρησιμοποιείς απειρες φορες, thank me later, αν εισαι και μερακλης λιγο γυαλοχαρταρισμα σε κατι επιπεδο

Αυτά κράτα τα για το άλλο τοπικ 😉

  • Like 1
Δημοσ.
39 minutes ago, katargedon said:

Μην βιαστείς να αλλάξεις τσιμουχακια.Ξεκινα απο εναν καθαρισμό pcv και αν μπορείς κάνε μια βόλτα εχοντας καποιον φιλο σου να σε ακολουθεί και να παρατηρεί την εξατμιση σου,αν βγαζει καπνό(οποιουδήποτε χρωματος).Ειδικα αν βγαζει καπνο οταν "φρεναρει" το αμαξι με τον κινητήρα σε κατηφορα.Κανε και κανα κατεβασμα,δεν χρειαζεται τρελο.Αν εκει βγαζει αποτομα καπνό,μας δινει πληροφορίες.Τσεκαρε το,ειναι σημαντικό για να μη σε πιασει κωτσο κανα συνεργείο(ναι εχω μίσος για τα συνεργεια)

 

25 minutes ago, 11osmikrosmhtsos said:

Αν εχεις τσιμουχακια το καταλαβαινεις ευκολα. Απο ρελανταρισμα σε γκαζι στο φαναρι εχεις νεφος.

Ισως πριν τα αλλαξεις να αξιζει ενα λαδι με πολυ εστερα π.χ Motul 300V ή ενα προσθετο με εστερα να τις πρηξεις λιγο
https://mannol-gcc.com/products/mannol-ester-additive-9929/
Να ξεκαθαρισω πως γνωριζω οτι τα προσθετα χαλανε την χημεια του λαδιου μας αλλα η χρηση του ισως να βοηθησει την συγκεκριμενη υποθεση

Υ.Γ. Ως προς το προσθετο ειμαι πολυ επιφυλακτικος, αλλα ισως και να δουλεψει, υπαρχουν και αλλα προιοντα βασισμενα σε οργανικους διαλυτες και ιστοριες οπως τα LM

Μια ανοπτηση στην χαλκοροδελα και την ξαναχρησιμοποιείς απειρες φορες, thank me later, αν εισαι και μερακλης λιγο γυαλοχαρταρισμα σε κατι επιπεδο

αυτα με συγχωρεις αλλα ειναι ΣΚΑΤΑ λαδια, μακρια και αγαπημενοι

Δεν βγάζει χρωματώδη καπνό απ'την εξάτμιση το αυτοκίνητο, τσεκαρισμένο.

> Ποιά λάδια θα προτείνατε, για 156 1.6TS (1999) ;
 

Πάντως τέλη του μήνα, αρχές Αυγούστου θα το πάω για αλλαγή φλάντζας κεφαλης, γιατί εδώ και ~1 χρόνο έχω ενδείξεις μικρής διαρροής από τη φλάντζα στο ψυκτικό κύκλωμα
1)  τσιμπημέρες κατά τί θερμοκρασίες σε κανονικές συνθήκες φορτίο & πολύ αυξημένες υπό συγκεκριμένες συνθήκες, κυρίως παρατεταμένη ανηφόρα με αναμμένο το AC:
...πέρυσι μέγιστη θερμοκρασία είχα 104,9C (μετρημένη μέσω OBD)
...φέτος, πριν καμιά 10ριά μέρες, που είχε κοντά στους 37C εξ.θερμοκρασία, ανέβαινα από Θεσσαλονίκη-κέντρο προς Χορτιάτη, διασταύρωση Ασβεστοχωρίου, με πολύ μποτιλιάρισμα (1-3η ταχύτητα στον επιλογέα για όλη τη διαδρομή) και έπιασε 109,4C...
...βέβαια το περασμένο Σάββατο, στην ίδια διαδρομή, με ελάχιστη κίνηση και εξ.θερμοκρασία γύρω στους 34C δεν πέρασε τους 100C μέγιστη και ήταν κυρίως 98-99C.

2) Μικρή απώλεια αντιψυκτικού, που χειροτέρευσε τελευταία...πήγαινε από Min > Max σε 2 μήνες, τώρα εντός 1 μήνα

3) Μετρήθηκε παρουσία καυσαερίων με ειδικό εργαλείο, μέσω του δοχείου διαστολής...αλλάζει το χρώμα το δοκιμαστικό υγρό, όχι πάρα πολύ και πολύ γρήγορα, αλλά πρασινίζει.

4) Σταδιακά έχει "καπνιστεί" η εσωτερική επιφάνεια του δοχείου διαστολής

Δεν βράζει/φουσκώνει νερά το δοχείο, υπό κανονικές συνθήκες έχει μικ΄ρη απόκλιση στις θερμοκρασίες, 2 εξειδικευμένα συνεργεία AR δεν διέγνωσαν πέρυσι φλάντζα, με πρακτικά τεστ, εντούτοις χειροτέρευσε και τα άλλα (ψυγείο, αντλία, θερμοστάτης κτλ) εχουν αποκλειστεί ενώ έχουν αλλαχθεί πρόσφατα (ψυγείο τέλη 2021, αντλία 2022, θερμοστάτης 2024)

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, definitio είπε

 

Δεν βγάζει χρωματώδη καπνό απ'την εξάτμιση το αυτοκίνητο, τσεκαρισμένο.

> Ποιά λάδια θα προτείνατε, για 156 1.6TS (1999) ;
 

Πάντως τέλη του μήνα, αρχές Αυγούστου θα το πάω για αλλαγή φλάντζας κεφαλης, γιατί εδώ και ~1 χρόνο έχω ενδείξεις μικρής διαρροής από τη φλάντζα στο ψυκτικό κύκλωμα
1)  τσιμπημέρες κατά τί θερμοκρασίες σε κανονικές συνθήκες φορτίο & πολύ αυξημένες υπό συγκεκριμένες συνθήκες, κυρίως παρατεταμένη ανηφόρα με αναμμένο το AC:
...πέρυσι μέγιστη θερμοκρασία είχα 104,9C (μετρημένη μέσω OBD)
...φέτος, πριν καμιά 10ριά μέρες, που είχε κοντά στους 37C εξ.θερμοκρασία, ανέβαινα από Θεσσαλονίκη-κέντρο προς Χορτιάτη, διασταύρωση Ασβεστοχωρίου, με πολύ μποτιλιάρισμα (1-3η ταχύτητα στον επιλογέα για όλη τη διαδρομή) και έπιασε 109,4C...
...βέβαια το περασμένο Σάββατο, στην ίδια διαδρομή, με ελάχιστη κίνηση και εξ.θερμοκρασία γύρω στους 34C δεν πέρασε τους 100C μέγιστη και ήταν κυρίως 98-99C.

2) Μικρή απώλεια αντιψυκτικού, που χειροτέρευσε τελευταία...πήγαινε από Min > Max σε 2 μήνες, τώρα εντός 1 μήνα

3) Μετρήθηκε παρουσία καυσαερίων με ειδικό εργαλείο, μέσω του δοχείου διαστολής...αλλάζει το χρώμα το δοκιμαστικό υγρό, όχι πάρα πολύ και πολύ γρήγορα, αλλά πρασινίζει.

4) Σταδιακά έχει "καπνιστεί" η εσωτερική επιφάνεια του δοχείου διαστολής

Δεν βράζει/φουσκώνει νερά το δοχείο, υπό κανονικές συνθήκες έχει μικ΄ρη απόκλιση στις θερμοκρασίες, 2 εξειδικευμένα συνεργεία AR δεν διέγνωσαν πέρυσι φλάντζα, με πρακτικά τεστ, εντούτοις χειροτέρευσε και τα άλλα (ψυγείο, αντλία, θερμοστάτης κτλ) εχουν αποκλειστεί ενώ έχουν αλλαχθεί πρόσφατα (ψυγείο τέλη 2021, αντλία 2022, θερμοστάτης 2024)

Ένας ακόμα λόγος να αλλάξεις τα λάδια σου γρηγορότερα  είναι τα παραπάνω που έγραψες. Υψηλές θερμοκρασίες και πιθανότητα νερού στο λάδι. Εγω με πρόβλημα στη φλάντζα με θερμοκρασίες στα κόκκινα και στάθμη λαδιού και ψυκτικού να εξαφανίζεται , κατάφερα με συχνές αλλαγές να φτάσω μέχρι την στιγμή που το πήγα συνεργείο , χωρίς να μου σπάσει ή να κολλήσει ο κινητήρας.  Καλο βεβαια είναι να μην φτάσεις σε αυτό το σημείο και να προχωρήσεις σε αλλαγή φλάντζας, το συντομότερο, γιατί αν πιάσεις κόκκινα θα δεις κανένα στρόφαλο να παίρνει κλίση…

Παντα παραφλου να συμπληρώνεις και όχι σκέτο νερό και λάδι άλλαγμα πριν γίνει λινέλαιο…

Δημοσ.
1 ώρα πριν, definitio είπε

Μετρήθηκε παρουσία καυσαερίων με ειδικό εργαλείο, μέσω του δοχείου διαστολής...αλλάζει το χρώμα το δοκιμαστικό υγρό, όχι πάρα πολύ και πολύ γρήγορα, αλλά πρασινίζει.

Τελειωσε εχει φλαντζαρει 100% απο χιτωνιο μερια

1 ώρα πριν, atheatos είπε

λινέλαιο

Αγγλιας?

Καποια στιγμη θα σα μιλησω για τις φλαντζες και τις παρανοησεις...

2 ώρες πριν, definitio είπε

Δεν βράζει/φουσκώνει νερά το δοχείο, υπό κανονικές συνθήκες έχει μικ΄ρη απόκλιση στις θερμοκρασίες, 2 εξειδικευμένα συνεργεία AR δεν διέγνωσαν πέρυσι φλάντζα, με πρακτικά τεστ, εντούτοις χειροτέρευσε και τα άλλα (ψυγείο, αντλία, θερμοστάτης κτλ) εχουν αποκλειστεί ενώ έχουν αλλαχθεί πρόσφατα (ψυγείο τέλη 2021, αντλία 2022, θερμοστάτης 2024)

To BTB την πιανει ακομα και στο πιο αρχικο σταδιο.

  • Like 1
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Τελειωσε εχει φλαντζαρει 100% απο χιτωνιο μερια

Το θέμα είναι γιατί έγινε αυτό; Πρωτα απ'ολα εγω απορω γιατί πιάνει τέτοιες θερμοκρασίες εξ'αρχης.Απο εκει θα ξεκίναγα να ψάχνω.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, katargedon είπε

Το θέμα είναι γιατί έγινε αυτό; Πρωτα απ'ολα εγω απορω γιατί πιάνει τέτοιες θερμοκρασίες εξ'αρχης.Απο εκει θα ξεκίναγα να ψάχνω.

1) υπερβολικές τριβές 

2) αστοχία στην φλάντζα ή στις βίδες εκ κατασκευής.

3) κακή καύση ή preignition που δημιούργησε την ζημιά στην φλάντζα.

4) κακό σύστημα ψύξης ή παγίδευση αέρα στο καπάκι μην επιτρέποντας να ψυχθεί  σωστά και να πετσικαρει….

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους. Επιστρέφω με τις ιστορίες του 25χρονου πλέον Ford Focus mk1 1,6, επειδή θα χρειαστεί πολύ πιο γρήγορα αλλαγή (λόγω χιλιομέτρων) από το παραδοσιακό του 1 χρόνου, παρόλο που η Ford λέει 20000 χιλιόμετρα.
Πολλές σελίδες πίσω τα είχαμε πει για τα Ravenol και ομολογώ ότι είχα οριακά καταλήξει. Ωστόσο ξεκίνησα να κοιτάω και λάδια που θα μπορούσα να βρω στην Ελλάδα, για να μη χρειαστεί να φέρω από Γερμανία, και θα ήθελα τις προτάσεις και τις σημειώσεις σας για τα παρακάτω:
Ravenol FDS 5w30 
Cyclon Magma Pro FD5 5w30
PETRONAS Syntium 3000 FR 5w30
Shell Helix Ultra Professional AF 5W-30

Όλα τα παραπάνω έχουν το approval 913D της Ford (και όχι recommendation, όπως τα FO της Ravenol).
Τα λάδια που χρησιμοποιώ αυτή τη στιγμή είναι τα Motorcraft 5w30, για τα οποία δε μπορώ να βρω datasheet για την ευρωπαϊκή σύνθεση, στην αναζήτηση με πετάει απευθείας σε αμερικανικές πηγές, και δεν γνωρίζω κατά πόσο πρόκειται για το ίδιο λάδι. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...