atheatos Δημοσ. χθες στις 01:13 μμ Δημοσ. χθες στις 01:13 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, geopro είπε Χμ , όχι ακριβώς. Ο μηχανικός μου δεν έχει κανένα πρόβλημα να τοποθετήσει αφτερμαρκετ εξαρτήματα εφάμιλλης ποιότητας με τα λεγόμενα γνήσια σε άλλα σημεία του αυτοκινήτου αλλά με την καδένα δεν παίζει. Συνιστά δε και την αλλαγή και ότι είναι εκεί τριγύρω όπως την αντλία λαδιού. Αν τα κάνω ολα αυτά τότε φλερτάρω με έξοδα του χιλιάρικου σε ένα αυτοκίνητο είκοσι ετών. Ουτε και αυτός είναι σίγουρος του τι ακριβώς είναι το ζήτημα. Μαθαίνουμε περιπτώσεις ότι και μετά από αλλαγή καδένας μέσα σε αντιπροσωπείες το κροτάλισμα επανήλθε μετά από κάποια χιλιόμετρα. Το ξέρω οτι σας έχω κουράσει με ολα αυτά τα αμφιλεγόμενα αλλά το ένστικτο μου λέει οτι μετά το σβήσιμο του κινητήρα καθώς τα λάδια επιστρέφουν στο κάρτερ τα μέταλλα στεγνώνουν από λάδι και σε συνδυασμό με καμιά ψιλοβουλωμένη δίοδο λαδιού και με καμιά αντλία λαδιού που δεν είναι στην νιότη της και με τα λάδια Fuchs που τα έβαλα πρώτη φορά πριν από έξι μήνες (ενώ για πολλά χρόνια έβαζα liqui molly ) ΟΛΑ αυτά μαζί ήρθαν να δώσουν μια αργοπορημένη λίπανση. Τα έβαλα πριν από έξι μήνες πρώτη αλλαγή. Δεν μπορώ να εκφέρω άποψη διότι το λάδι μετά την δεύτερη αλλαγή δείχνει τι μπορεί να κάνει. Η Lucas διατείνεται οτι με την χρήση stabiliser το λιπαντικό παραμένει κολλημένο στο μέταλλο και δεν στεγνώνει ο κινητήρας όταν είναι σε ακινησία. Επαναλαμβάνω δεν ειναι το πρόβλημα σου στο λαδι που στεγνώνει... Το λαδι αργεί να πάει στις βαλβιδες. Όσο για τεντωτηρα απο μια ματιά που έριξα για τον κινητήρα σου , δεν νομιζω οτι ειναι υδραυλικός. Επεξ/σία χθες στις 01:17 μμ από atheatos
geopro Δημοσ. χθες στις 01:23 μμ Δημοσ. χθες στις 01:23 μμ 9 λεπτά πριν, cmaniac είπε Αλλά επειδή όλα αυτά ειναι μαζι και ενας σκασμός λεφτά ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ εκεί, γιατί πρέπει να βγαλεις τον μισο κινητήρα, τότε τα αλλάζεις όλα. Δεν υπάρχει σύντομος δρόμος ούτε φθηνός. Ναι , ετσι ειναι, δυστυχώς. Σε μια φράση όλη η ουσία.
cmaniac Δημοσ. χθες στις 01:59 μμ Δημοσ. χθες στις 01:59 μμ 45 λεπτά πριν, atheatos είπε Όσο για τεντωτηρα απο μια ματιά που έριξα για τον κινητήρα σου , δεν νομιζω οτι ειναι υδραυλικός.
atheatos Δημοσ. χθες στις 02:45 μμ Δημοσ. χθες στις 02:45 μμ 42 λεπτά πριν, cmaniac είπε Οκ. Τότε δεν παίρνει λαδι γρήγορα ή εχει κολλήσει από την βρωμια το ελατήριο του .
mike15 Δημοσ. χθες στις 04:01 μμ Δημοσ. χθες στις 04:01 μμ οντως πολυ δουλεια για να γινει η εργασια...στο δικο μου ο τεντωτηρας βγαινει ευκολα,γιαυτο και το εκανα χωρις να λυσω κατι αλλο...σε εσενα ομως δυσκολο..συνεχισε να παιρνεις γνωμες,εγω ετσι κανω. π.χ. προχθες ρωτησα το μοναδικο εξειδικευμενο που μου ειχε ξεφυγει και μαλιστα στην πολη μου,λογω οτι δεν εχει διαφημιση πουθενα..το κοκκινο λαμπακι πιεσης λαδιου ολοι ελεγαν ειναι αυτο ,ειναι εκεινο,πρεπει να αλλαξουμε δυστυχως αυτο,εκεινο,το μισο αμαξι δλδ. και οντως ηταν αληθεια οτι για να το εντοπισεις πρεπει να αλλαζεις παρτς.σε μια ατυχης αποφαση το εκανα,αλλαξα τα παντα που μου ειπαν,υποτιθεται,γιατι ετσι οπως εξελιχθηκαν τα πραγματα στην αντιπροσωπεια ,δεν ειμαι σιγουρος.ομως το λαμπακι εξαφανιστηκε για 10.000 χιλ/..μετα ,καλως το παλι.οποτε δεν εφταιγε τιποτα αποτι υποτιθεται οτι αλλαξαμε..λεω υποτιθεται γιατι η αλλαγη εγινε στην αντιπροσωπεια, λογω διακοπων ηταν το μονο συνεργειο ανοιχτο και για τελευταια αφορα τους εμπιστευθηκα .ακολουθησαν απειλες για μυνησεις κλ.π και τελικα εχω αποδειξη οτι αλλαχθηκαν αυτα που ειπαν αν και εγω υποψιαζομαι οτι δεν..το προβλημα παντως σταματησε.. τωρα που επανηλθε και ειπα σε ολους τι αλλαχθηκε,σηκωναν τα χερια η΄ λενε οτι μαλλον δεν στα αλλαξαν. βρεθηκε λοιπον αυτος ο ανθρωπος ο οποιος μου ειπε οτι εαν εχουν αλλαχτει οντως ολα αυτα τοτε το λαμπακι που αναβει ειναι ενα λαθος που δεν πρεπει να δινεις σημασια,εχω μοντελλα αναμμενα με αυτο το λαμπακι πιεσης λαδιου 20 χρονια τωρα.αυτην την απαντηση κατα καποιο τροπο την ειχα φανταστει οτι ηταν τελικα η αληθεια.και μου το επιβεβαιωσε.. ομως τελικα βρηκα την αληθεια ρωτωντας μεχρι σκασμου,τι ηλεκτρολογους ,τι μηχανικους,τι τι.. συμβουλη μου ,ρωτα συνεχεια..καποια στιγμη θα σκουσεις κατι διαφορετικο..η πλειοψηφια των μηχανικων παει by the book για να ειναι οκ με τον πελατη και τον κατασκευαστη.καποιοι ομως βασιζονται στην πραγματικοτητα και την εμπειρικη πραξη,μακαρι να τον βρεις. 1
geopro Δημοσ. χθες στις 08:29 μμ Δημοσ. χθες στις 08:29 μμ 6 ώρες πριν, cmaniac είπε 5 ώρες πριν, atheatos είπε Οκ. Τότε δεν παίρνει λαδι γρήγορα ή εχει κολλήσει από την βρωμια το ελατήριο του . 4 ώρες πριν, mike15 είπε οντως πολυ δουλεια για να γινει η εργασια...στο δικο μου ο τεντωτηρας βγαινει ευκολα,γιαυτο και το εκανα χωρις να λυσω κατι αλλο...σε εσενα ομως δυσκολο..συνεχισε να παιρνεις γνωμες,εγω ετσι κανω. π.χ. προχθες ρωτησα το μοναδικο εξειδικευμενο που μου ειχε ξεφυγει και μαλιστα στην πολη μου,λογω οτι δεν εχει διαφημιση πουθενα..το κοκκινο λαμπακι πιεσης λαδιου ολοι ελεγαν ειναι αυτο ,ειναι εκεινο,πρεπει να αλλαξουμε δυστυχως αυτο,εκεινο,το μισο αμαξι δλδ. και οντως ηταν αληθεια οτι για να το εντοπισεις πρεπει να αλλαζεις παρτς.σε μια ατυχης αποφαση το εκανα,αλλαξα τα παντα που μου ειπαν,υποτιθεται,γιατι ετσι οπως εξελιχθηκαν τα πραγματα στην αντιπροσωπεια ,δεν ειμαι σιγουρος.ομως το λαμπακι εξαφανιστηκε για 10.000 χιλ/..μετα ,καλως το παλι.οποτε δεν εφταιγε τιποτα αποτι υποτιθεται οτι αλλαξαμε..λεω υποτιθεται γιατι η αλλαγη εγινε στην αντιπροσωπεια, λογω διακοπων ηταν το μονο συνεργειο ανοιχτο και για τελευταια αφορα τους εμπιστευθηκα .ακολουθησαν απειλες για μυνησεις κλ.π και τελικα εχω αποδειξη οτι αλλαχθηκαν αυτα που ειπαν αν και εγω υποψιαζομαι οτι δεν..το προβλημα παντως σταματησε.. τωρα που επανηλθε και ειπα σε ολους τι αλλαχθηκε,σηκωναν τα χερια η΄ λενε οτι μαλλον δεν στα αλλαξαν. βρεθηκε λοιπον αυτος ο ανθρωπος ο οποιος μου ειπε οτι εαν εχουν αλλαχτει οντως ολα αυτα τοτε το λαμπακι που αναβει ειναι ενα λαθος που δεν πρεπει να δινεις σημασια,εχω μοντελλα αναμμενα με αυτο το λαμπακι πιεσης λαδιου 20 χρονια τωρα.αυτην την απαντηση κατα καποιο τροπο την ειχα φανταστει οτι ηταν τελικα η αληθεια.και μου το επιβεβαιωσε.. ομως τελικα βρηκα την αληθεια ρωτωντας μεχρι σκασμου,τι ηλεκτρολογους ,τι μηχανικους,τι τι.. συμβουλη μου ,ρωτα συνεχεια..καποια στιγμη θα σκουσεις κατι διαφορετικο..η πλειοψηφια των μηχανικων παει by the book για να ειναι οκ με τον πελατη και τον κατασκευαστη.καποιοι ομως βασιζονται στην πραγματικοτητα και την εμπειρικη πραξη,μακαρι να τον βρεις. Ναι, ο τεντωτήρας ειναι αυτός. Το επιβεβαίωσα από τον κωδικό βάσει του vin Αν η αιτία του προβλήματός ειναι ότι δεν παίρνουν λάδι γρήγορα (ειτε ο τεντωτήρας ειτε και όλα τα υπόλοιπα) ποια ειναι η λυση ;
katargedon Δημοσ. χθες στις 08:47 μμ Μέλος Δημοσ. χθες στις 08:47 μμ 15 λεπτά πριν, geopro είπε Αν η αιτία του προβλήματός ειναι ότι δεν παίρνουν λάδι γρήγορα (ειτε ο τεντωτήρας ειτε και όλα τα υπόλοιπα) ποια ειναι η λυση ; car.gr 😁 παντως ολοι κανουμε απλα υποθεσεις αν δεν εχουμε οντως τον ηχο 1
atheatos Δημοσ. χθες στις 08:57 μμ Δημοσ. χθες στις 08:57 μμ 26 λεπτά πριν, geopro είπε Ναι, ο τεντωτήρας ειναι αυτός. Το επιβεβαίωσα από τον κωδικό βάσει του vin Αν η αιτία του προβλήματός ειναι ότι δεν παίρνουν λάδι γρήγορα (ειτε ο τεντωτήρας ειτε και όλα τα υπόλοιπα) ποια ειναι η λυση ; Βάζεις φρέσκο καθαρό λάδι και φροντίζεις να το αλλάζεις πριν βρωμίσει. Υγ.Και αν επιμένεις σε πρόσθετο λαδιού το κατάλληλο για την περίπτωση σου είναι αυτό : https://www.autodoc.gr/kroon-oil/13739142 1
geopro Δημοσ. χθες στις 09:11 μμ Δημοσ. χθες στις 09:11 μμ 5 λεπτά πριν, katargedon είπε car.gr 😁 παντως ολοι κανουμε απλα υποθεσεις αν δεν εχουμε οντως τον ηχο Πήγα και σήμερα με το κινητό ανά χείρας για να το ηχογραφήσω αλλά και πάλι δεν μου έκανε την χάρη... Τώρα μετά το πέρας των διακοπών όλο και θα κινηθεί οπότε είναι δύσκολο να ακινητοποιηθεί για δυο τρεις ημέρες. Αν παίρνει μπροστά κάθε δυο ημέρες μπορεί να μην το παρουσιάσει και ποτέ. Πάντως μην φανταστείτε κάτι το ασυνήθιστο . Ένα κροτάλισμα είναι σαν να χτυπάει η αλυσίδα στις γλίστρες. 1
katargedon Δημοσ. χθες στις 10:04 μμ Μέλος Δημοσ. χθες στις 10:04 μμ Πολλοί ηχοι μοιάζουν μεταξύ τους.Που να δεις εγω τι ειχα τραβηξει με το ψαλιδι.100 γνώμες πηρα απο μαστομιχαληδες στα συνεργεια και τελικά το βρηκα μονος μου.Ηταν υπουλο η αληθεια ειναι,αλλα το βρηκα γιατι το εψαξα πολυ προσεκτικα,οχι με διαγνωση των 5 λεπτων που κανουν τα συνεργεία.Μονο να χρεωνουν 87 φορες πανω τα ανταλλακτικά ξερουν. 1
geopro Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες 2 ώρες πριν, katargedon είπε car.gr 😁 Οι Αμερικανοί αναφέρονται στο μεταχειρισμένο ως "buying someone else's problems" 😁 1
katargedon Δημοσ. πριν από 16 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 16 ώρες 7 ώρες πριν, geopro είπε Οι Αμερικανοί αναφέρονται στο μεταχειρισμένο ως "buying someone else's problems" 😁 Συμφωνώ.Ειμαι πολύ κατά του μεταχειρισμένου.
mike15 Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 9 ώρες πριν, geopro είπε Οι Αμερικανοί αναφέρονται στο μεταχειρισμένο ως "buying someone else's problems" 😁 μονο απο γνωστο που συζητουσατε για τα προβληματα των αυτοκινητων σας και ξερεις τι εχει περασει απο πρωτο χερι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα