Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Ελλάδα κάνω τα περισσότερα χιλιόμετρα αλλά στις διακοπές 4 εβδομάδες το πολύ, στη Γερμανία κάνω λίγα χιλιόμετρα όλο τον χρόνο αλλά και για πολύ μικρές αποστάσεις τις τάξεως των 1-3χλμ με θερμοκρασίες αρκετά χαμηλές συχνά και υπό το μηδέν αρκετά..

 

Εντάξει εσένα είναι υβριδικό,δεν τρώει πολλά ζόρια ο κινητήρας.0-20 θα σου πρότεινα,απλα βρες λαδι να εχει καλη βαση,pao η gtl και καλο πακετο προσθετων με μπόλικο μολυβδαινιο.Τωρα αφου το manual δεν σου λεει αν πρέπει να βάλεις λαδια φουλ τεφρας,μετριας η χαμηλης,βαλε κάτι σε ilsac gf6 b να εισαι σίγουρος.Συνηθως αυτα τ αμαξια,τέτοιου είδους λαδια παιρνουν.

  • Like 2
  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, katargedon είπε

Εντάξει εσένα είναι υβριδικό,δεν τρώει πολλά ζόρια ο κινητήρας.0-20 θα σου πρότεινα,απλα βρες λαδι να εχει καλη βαση,pao η gtl και καλο πακετο προσθετων με μπόλικο μολυβδαινιο.Τωρα αφου το manual δεν σου λεει αν πρέπει να βάλεις λαδια φουλ τεφρας,μετριας η χαμηλης,βαλε κάτι σε ilsac gf6 b να εισαι σίγουρος.Συνηθως αυτα τ αμαξια,τέτοιου είδους λαδια παιρνουν.

Δεν έχω ιδέα από λάδια τύπους κλπ. ότι βάζουν στην αντιπροσωπεία και εκεί βάζουν LIQUI MOLY 0w20  όμως πιστεύω βάζουν βαρέλι.. εγώ το μόνο που κάνω είναι να τα αλλάζω πολύ νωρίτερα απο τα 15κ πολύ λέει η αντιπροσωπεία..

  • Like 2
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

0W-20 all year round.

Θα διορθωσω το γραφημα της Toyota ομως για δε τα λεει καλα

image.png.f1bd50adbf46f833be2d388ee4775ef2.png

εστι θα επρεπε να ειναι απλως ειναι παραπλανητικο

image.png.f843caab581ca87d7c04f5939f5fb9f4.png

Αυτο ειναι πιο καλο

Αν το θες στην ελλαδα ενα 0w-40 θα ηταν ιδανικο

Nononono. Don't try this at home. Μιλάμε για υβρίδιο. Μιλάμε για CVT, συνεχείς εκκινήσεις κλπ. Δεν αλλάζουμε ιξωδη. Ό, τι λεει το manual. 0w-16 της Toyota φτάνει και περισσεύει. Άντε 0W-20. Οι κινητήρες της δεν είναι για παιχνίδια τέτοιου είδους.

Σε άλλα νέα αυτο το 10w-40 4100 Syn-Nergy της Motul μου φαίνεται πολύ κατώτερο. Σαν να το παράγουν οπου να ναι. Κακές συσκευασίες, στο ενα τρύπησε το στομιο, στραβοκολλημενες ετικέτες, και μου φαίνεται και σα λάδι μέτριο. Λείπει και το δεύτερο φύλλο της ετικέτας που ανοίγει και βλέπεις safety οδηγίες, γνωστό για τα Motul. Υποψιασμένος, τσεκαρα τις παρτιδες με τον αντιπρόσωπο και μου είπε οτι αυτός τις έφερε.

Κάτι μυστήριο παίζει και δεν θα μπω στη διαδικασία. Πήρα ενα 5κιλο Mobil 2000 και παμε παρακάτω.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, cmaniac είπε

Nononono. Don't try this at home. Μιλάμε για υβρίδιο. Μιλάμε για CVT, συνεχείς εκκινήσεις κλπ. Δεν αλλάζουμε ιξωδη. Ό, τι λεει το manual. 0w-16 της Toyota φτάνει και περισσεύει. Άντε 0W-20. Οι κινητήρες της δεν είναι για παιχνίδια τέτοιου είδους.

Σε άλλα νέα αυτο το 10w-40 4100 Syn-Nergy της Motul μου φαίνεται πολύ κατώτερο. Σαν να το παράγουν οπου να ναι. Κακές συσκευασίες, στο ενα τρύπησε το στομιο, στραβοκολλημενες ετικέτες, και μου φαίνεται και σα λάδι μέτριο. Λείπει και το δεύτερο φύλλο της ετικέτας που ανοίγει και βλέπεις safety οδηγίες, γνωστό για τα Motul. Υποψιασμένος, τσεκαρα τις παρτιδες με τον αντιπρόσωπο και μου είπε οτι αυτός τις έφερε.

Κάτι μυστήριο παίζει και δεν θα μπω στη διαδικασία. Πήρα ενα 5κιλο Mobil 2000 και παμε παρακάτω.

οπως βλεπεις επιτρεπει και πολυ χοντροτερα λαδια. οποτε το 0W40 απλως αξιοποιει ολο το ευρος που επιτρεπει

Ερωτηση

Αγοραζω τωρα που ειναι διαθεσιμα οραιακα ακομα μια τετραδα T005 175/65/14 για την σκονταρα καθως εχουν βγει εκτος παραγωγης απο τον Απριλιο και το στοκ στερευει ή οχι

Τα λαστιχα μαλλον θα τα αλλαξω του χρονου εκει, κρατανε ακομα.

Η περιμενω του χρονου να δω τι επιλογες θα υπαρχουν που δεν νομιζω να υπαρχουν καλες...

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Σωστα τοτε 0W20 ειναι η μεση λυση

καλα κανεις

 

Έχω 26κ+ και βγάζω τον δείκτη λαδιού και δεν  ξεχωρίζεις αν έχει λαδια η όχι, είναι ακριβώς όπως την πρώτη μέρα που το πήρα, βέβαια έχω αλλά δυο αυτοκίνητα που τρώνε τα καθημερινά ζόρια χωρίς καθόλου φροντίδα..

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

 

Αγοραζω τωρα που ειναι διαθεσιμα οραιακα ακομα μια τετραδα T005 175/65/14 για την σκονταρα καθως εχουν βγει εκτος παραγωγης απο τον Απριλιο και το στοκ στερευει ή οχι

Τα λαστιχα μαλλον θα τα αλλαξω του χρονου εκει, κρατανε ακομα.

Αγοράζεις και τα αποθηκευεις  αφού τα θες τόσο πολύ.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

οπως βλεπεις επιτρεπει και πολυ χοντροτερα λαδια. οποτε το 0W40 απλως αξιοποιει ολο το ευρος που επιτρεπει

Η 6ετης αγκαλιά της μαμάς Τογιότα ανοίγει και πετάς σαν πουλάκι μόνος σου αν κάνεις ότι σου κατέβει..

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

0W-20 all year round.

Θα διορθωσω το γραφημα της Toyota ομως για δε τα λεει καλα

image.png.f1bd50adbf46f833be2d388ee4775ef2.png

εστι θα επρεπε να ειναι απλως ειναι παραπλανητικο

image.png.f843caab581ca87d7c04f5939f5fb9f4.png

Αυτο ειναι πιο καλο

Αν το θες στην ελλαδα ενα 0w-40 θα ηταν ιδανικο

συμφωνω με τον τροπο σκεψης και την συσταση.να πας σε μεγαλυτερο ιξωδες.

ομως,αντε παλι να τα ξαναπω.οταν μιλαμε για προστασια σημασια δεν εχει μονο το ιξωδες αλλα η συσταση του λαδιου.ποιο 0-40 η' ποιο 0-30 η' 5-30? παιρνω παραδειγμα την castrol.

 το castrol 0-30 c3 δεν εχει την ιδια συσταση με το castrol 0-30 Α3/Β4 ,δεν εχει καμμια σχεση.σαφως ανωτερο σε προσθετα προστασιας το δευτερο.το ιδιο και για 0-40 η' οποιο αλλο ιξωδες..δεν εχουν με λιγα λογια ολα τα λαδια με ιδιο  ιξωδες την ιδια προστασια.

54 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Ελλάδα κάνω τα περισσότερα χιλιόμετρα αλλά στις διακοπές 4 εβδομάδες το πολύ, στη Γερμανία κάνω λίγα χιλιόμετρα όλο τον χρόνο αλλά και για πολύ μικρές αποστάσεις τις τάξεως των 1-3χλμ με θερμοκρασίες αρκετά χαμηλές συχνά και υπό το μηδέν αρκετά..

 

ανδρεα νομιζω οτι τα ειχαμε ξανασυζητησει σε ενα τοπικ αλλουνου με ιδια ερωτηση αν θυμαμαι καλα.

υπο το μηδεν ποσο? γιατι βλεπεις στο πινακακι που ποσταρε ο μητσος οτι μεχρι -30 το 0- και το 5-30 δεν εχουν διαφορά.

εαν θελεις  να πας by the book για ψιλο λαδι βαζεις το 0-20 στην γερμανια που δεν το χρησιμοποιεις πολυ.

την μεγαλυτερη προστασια θα στην προσφερει ομως ενα λαδι με μεγαλυτερο HTHS( high temp high shear) αριθμο και αυτο στο προσφερει ενα λαδι 0-30 η' 5-30 c3. αποτι ειδα ειναι και αυτο by the book ομως.οποτε εισαι καλα και συμφωνος με την εταιρεια.παρεπιπτοντως ειναι για τα μπαζα το φυλλαδιο συστασης.και λενε μετα για την acea.μεγαλο μπερδεμα οι ιαπωνες για αυτοκινητα που προοριζονται ευρωπη.

στο 0-20 λοιπον ο αριθμος αυτος hths  ειναι μεχρι 2.9 . στο 0-30 αρχιζει απο 3.5 / καποιοι θα σου πουν οτι τα προσθετα προστατευουν.σωστο .τα ψιλα λαδια στυλ 0-20 επειδη εχουν μικρο αριθμο HTHS πονταρουν σε πιο ενισχυμενα προσθετα για την προστασια.μονο που τα προσθετα μειωνονται πιο γρηγορα και μενει μετα σαν την μονη δυναμη προστασιας το HTHS.

στα λεω λιγο απλα και κατανοητα ,οχι επιστημονικα οπως τα θελει ο μητσος 😆.

γιαυτο λοιπον ειναι καλυτερα να εχεις ενα ιξωδες μεγαλυτερο 0 η' 5-30 με μεγαλυτερη προστασια απο HTHS μιας και τα πολλα χιλομετρα γινονται ελλαδα.το 5-30 ειναια ρκετο για την ζεστη εδω.εαν τωρα μιλουσαμε για το 46αρι μπορουσες να πας και σε 5-40 η' 0-40.φυσικα επειδη το 0-30 και 0-40 ειναι πολυ κοντα σαν φιλμ και viscosity αλλα και hths,μπορεις να επιλεξεις και αυτο οπως προτεινε ο μητσος.

οποτε τωρα που εχεις τα σωστα ιξωδη να επιλεξεις,0-30,5-30,0-40 πρεπει να επιλεξεις το καλυτερο σε συσταση γιατι ολα δεν ειναι ιδια.

σιγουρα θα εχεις διαβασει αυτο το πολυ χρησιμο τοπικ που τα εξηγει ολα

τα λαδια που προτεινω

5-30 
mobil 1 esp 5-30 api sp
motul 8100 xclean+ 5-30

fuchs TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30

0-30
castrol 0-30 a3/b4
MOTUL 8100 X-MAX 0W-30

0-40
castrol 0-40 a3/b4

 

Επεξ/σία από mike15
  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, mike15 είπε

συμφωνω με τον τροπο σκεψης και την συσταση.να πας σε μεγαλυτερο ιξωδες.

ομως,αντε παλι να τα ξαναπω.οταν μιλαμε για προστασια σημασια δεν εχει μονο το ιξωδες αλλα η συσταση του λαδιου.ποιο 0-40 η' ποιο 0-30 η' 5-30? παιρνω παραδειγμα την castrol.

 το castrol 0-30 c3 δεν εχει την ιδια συσταση με το castrol 0-30 Α3/Β4 ,δεν εχει καμμια σχεση.σαφως ανωτερο σε προσθετα προστασιας το δευτερο.το ιδιο και για 0-40 η' οποιο αλλο ιξωδες..δεν εχουν με λιγα λογια ολα τα λαδια με ιδιο  ιξωδες την ιδια προστασια.

ανδρεα νομιζω οτι τα ειχαμε ξανασυζητησει σε ενα τοπικ αλλουνου με ιδια ερωτηση αν θυμαμαι καλα.

υπο το μηδεν ποσο? γιατι βλεπεις στο πινακακι που ποσταρε ο μητσος οτι μεχρι -30 το 0- και το 5-30 δεν εχουν διαφορά.

εαν θελεις  να πας by the book για ψιλο λαδι βαζεις το 0-20 στην γερμανια που δεν το χρησιμοποιεις πολυ.

την μεγαλυτερη προστασια θα στην προσφερει ομως ενα λαδι με μεγαλυτερο HTHS( high temp high shear) αριθμο και αυτο στο προσφερει ενα λαδι 0-30 η' 5-30 c3. αποτι ειδα ειναι και αυτο by the book ομως.οποτε εισαι καλα και συμφωνος με την εταιρεια.παρεπιπτοντως ειναι για τα μπαζα το φυλλαδιο συστασης.και λενε μετα για την acea.μεγαλο μπερδεμα οι ιαπωνες για αυτοκινητα που προοριζονται ευρωπη.

στο 0-20 λοιπον ο αριθμος αυτος hths  ειναι μεχρι 2.9 . στο 0-30 αρχιζει απο 3.5 / καποιοι θα σου πουν οτι τα προσθετα προστατευουν.σωστο .τα ψιλα λαδια στυλ 0-20 επειδη εχουν μικρο αριθμο HTHS πονταρουν σε πιο ενισχυμενα προσθετα για την προστασια.μονο που τα προσθετα μειωνονται πιο γρηγορα και μενει μετα σαν την μονη δυναμη προστασιας το HTHS.

στα λεω λιγο απλα και κατανοητα ,οχι επιστημονικα οπως τα θελει ο μητσος 😆.

γιαυτο λοιπον ειναι καλυτερα να εχεις ενα ιξωδες μεγαλυτερο 0 η' 5-30 με μεγαλυτερη προστασια απο HTHS μιας και τα πολλα χιλομετρα γινονται ελλαδα.το 5-30 ειναια ρκετο για την ζεστη εδω.εαν τωρα μιλουσαμε για το 46αρι μπορουσες να πας και σε 5-40 η' 0-40.φυσικα επειδη το 0-30 και 0-40 ειναι πολυ κοντα σαν φιλμ και viscosity αλλα και hths,μπορεις να επιλεξεις και αυτο οπως προτεινε ο μητσος.

οποτε τωρα που εχεις τα σωστα ιξωδη να επιλεξεις,0-30,5-30,0-40 πρεπει να επιλεξεις το καλυτερο σε συσταση γιατι ολα δεν ειναι ιδια.

σιγουρα θα εχεις διαβασει αυτο το πολυ χρησιμο τοπικ που τα εξηγει ολα

τα λαδια που προτεινω

5-30 
mobil 1 esp 5-30 api sp
motul 8100 xclean+ 5-30

fuchs TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30

0-30
castrol 0-30 a3/b4
MOTUL 8100 X-MAX 0W-30

0-40
castrol 0-40 a3/b4

 

Επειδή βάση της χρήσης που κάνω( νορμάλ οδήγηση)και λόγο της εγγύησης που εάν ξεφύγω πάει πέταξε το πουλάκι θα μείνω στα 0w20 το θέμα είναι να παραμείνω στα LIQUI MOLY η υπάρχει κάτι καλύτερο όμως μέσα στις προδιαγραφές..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, andreas-d είπε

υπάρχει κάτι καλύτερο

Μπορείς να δοκιμάσεις το λαδι της ίδιας της Toyota. Ρώτα τιμές σε μια τογιοτα, μπορεί να μην είναι τόσο ακριβό, και στην τελική είναι ό,τι πρέπει. Ποτέ δεν με απογοήτευσαν απο ανταλλακτικά, απλά πολλές φορές πρέπει να πας απο κει γιατί στα τηλέφωνα μπορεί να είναι ακριβοθωρητοι.

Επεξ/σία από cmaniac
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, andreas-d είπε

Επειδή βάση της χρήσης που κάνω( νορμάλ οδήγηση)και λόγο της εγγύησης που εάν ξεφύγω πάει πέταξε το πουλάκι θα μείνω στα 0w20 το θέμα είναι να παραμείνω στα LIQUI MOLY η υπάρχει κάτι καλύτερο όμως μέσα στις προδιαγραφές..

αυτο δεν το ανεφερες.οποτε καλα κανεις,οσο εισαι εγγυηση μεινε στο 0-20.μετα πας σε οποιο θες,κρατα τον καταλογο που σου εδωσα και οταν βγεις επελεξε ενα απο αυτα ,ολα καλα ειναι.

ναι υπαρχει κατι καλυτερο..

https://www.mobil.com/en/lubricants/for-personal-vehicles/our-products/products/mobil-1-0w-20

https://www.mobil.com/en/lubricants/for-personal-vehicles/our-products/products/mobil-1-esp-x2-0w-20

εχουν pour point -51 που υποδηλωνει οτι εχει αρκετο ΡΑΟ μεσα και καλη βαση.

  • Like 2
Δημοσ.

Το hths δεν καθοριζεται απο το sae viscosity.Για παραδειγμα τα 5w30 και 0w30 που ανηκουν στην κατηγορια "fuel economy" 🤮 πρεπει να εχουν hths απο 2,9 εως 3,5 συμφωνα με την acea,παρ ολο που ειναι 30αρια. Αυτα η acea τα βαπτιζει a5,a7,c2.Απο 3,5 και πανω hths περνας στην κατηγορια a3 η c3 αναλόγως της ποσοτητας φωσφόρου(πολυ χοντρικα).Το manual του καθε αυτοκινήτου διαφέρει απο περιοχη σε περιοχη του πλανητη,αναλόγως πάλι των εξωτερικων θερμοκρασιών και των περιβαλλοντολογικων νομων.Επίσης το 0w20 ειναι αποδεκτό σε σχετικα καινουριο μοτερ.Σε ενα μοτερ με 200.000 χλμ,θα φεύγει αμασητο,με οτι συνεπάγεται το καμμενο λάδι σε ελατηρια,βαλβίδες,καταλύτη κλπ

  • Haha 1
Δημοσ.

εχω γραψει παρα πολλες φορες και πολυ προσεκτικα  σχετικα με το hths και την acea.δεν ειπα κατι διαφορετικο και εδω στον αδρεα.

Αναφορά σε κείμενο

την μεγαλυτερη προστασια θα στην προσφερει ομως ενα λαδι με μεγαλυτερο HTHS( high temp high shear) αριθμο και αυτο στο προσφερει ενα λαδι 0-30 η' 5-30 c3

"fuel economy" acea δεν ασχολουμαι καν.ουτε Α5 .οσοι εχουν ζητησει τους παραπεμπω κατευθειαν σε c3 και α3/β4.ειμαι αυτης της αποψης σχετικα με τα λαδια και το εχω δικαιολογησει απειρες φορες γιατι.γιαυτο ειπα στον ανδρεα οτι δεν θα μιλησω επιστημονικα για να μην μπερδευομαστε.

υ.γ παντα μεσα στην εγγυηση βαζουμε το λαδι που προτεινει ο αντιπροσωπος δυστυχως.μετα κανουμε παιχνιδι.😂

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, katargedon είπε

Το hths δεν καθοριζεται απο το sae viscosity.Για παραδειγμα τα 5w30 και 0w30 που ανηκουν στην κατηγορια "fuel economy" 🤮 πρεπει να εχουν hths απο 2,9 εως 3,5 συμφωνα με την acea,παρ ολο που ειναι 30αρια. Αυτα η acea τα βαπτιζει a5,a7,c2.Απο 3,5 και πανω hths περνας στην κατηγορια a3 η c3 αναλόγως της ποσοτητας φωσφόρου(πολυ χοντρικα).Το manual του καθε αυτοκινήτου διαφέρει απο περιοχη σε περιοχη του πλανητη,αναλόγως πάλι των εξωτερικων θερμοκρασιών και των περιβαλλοντολογικων νομων.Επίσης το 0w20 ειναι αποδεκτό σε σχετικα καινουριο μοτερ.Σε ενα μοτερ με 200.000 χλμ,θα φεύγει αμασητο,με οτι συνεπάγεται το καμμενο λάδι σε ελατηρια,βαλβίδες,καταλύτη κλπ

Δεν φεύγει αμασητο.  Δοκιμασμένο στο δικό μου με 230.000 χλμ. Ιδια καταναλωση με το 5-30. Ταχύρευστο λαδι , δεν σημαίνει απαραίτητα ότι περνάει τα διακενα πιο γρήγορα. Δεν ειναι πιο λεπτό λαδι μιας και έχει την ίδια πυκνότητα.  Απλά τα προσθετα του μειώνουν τις τριβες και κινείται πιο γρήγορα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...