Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, atheatos είπε

Δεν ειναι στάνταρ αυτο και επίσης τα χιλιόμετρα ειναι μπακάλικος κανόνας που δεν στέκει τεχνικα ακομα και για την αλλαγή λσδιων κινητηρα...αλλα εντάξει, αρκετά με τους μύθους για σήμερα. 

Όντως, οι ώρες (και οι συνθήκες) λειτουργίας είναι το σημαντικό.

  • Like 1
  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, uncle_nontas είπε

Όντως, οι ώρες (και οι συνθήκες) λειτουργίας είναι το σημαντικό.

Μια καλύτερη μέθοδος είναι η ποσότητα βενζίνης. Αλλά χρειάζεται να κρατάς αρχείο.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, uncle_nontas είπε

Όντως, οι ώρες (και οι συνθήκες) λειτουργίας είναι το σημαντικό.

Σωστά. 3 πραγματα σκοτώνουν ενα όχημα. 1:Στροφαρισμα με κρύο μοτέρ. 2: Ακινησία. 3: Οδήγηση απο διαφορετικά ατομα,με διαφορετικά στυλ.Καπως λέγεται αυτό το φαινόμενο,αλλα δεν το θυμάμαι τώρα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνεχίζω την διερεύνηση του πως θα χειριστώ το θέμα της καδένας. Κρίμα που δεν μπόρεσα ακόμα να ηχογραφήσω το κροτάλισμα αλλά για να κροτάλίσει πρέπει να μείνει το αυτοκίνητο σε ακινησία δύο- τρεις μέρες ,και αν….

Εκτος από το γνήσιο σετ που η Καρεντα ζητάει 552€ ρώτησα και σε αφτερμαρκετ Borsehung που κοστίζει πολύ λιγότερο, 180€

Ο μηχανικός μου ,παρότι δεν έχει ακούσει το κροτάλισμα ο ίδιος αλλά βασιζόμενος στις περιγραφές μου ,είναι της άποψης ότι πρόκειται περί "ξηρής εκκίνησης " και "καθυστερημένης ροής λαδιού" και προτείνει την χρήση του Lucas oil heavy duty stabiliser.

Γενικά είμαι επιφυλακτικός στην χρήση πρόσθετων αλλά σε ένα μοτέρ που δεν είναι στην πρώτη νιότη του τότε να το σκεφτώ.

Ο μηχανικός μου επίσης δεν συμφωνεί με την χρήση ανταλλακτικών πέραν των γνήσιων για την συγκεκριμένη εργασία αντικατάστασης της καδένας.

Επεξ/σία από geopro
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, geopro είπε

Συνεχίζω την διερεύνηση του πως θα χειριστώ το θέμα της καδένας. Κρίμα που δεν μπόρεσα ακόμα να ηχογραφήσω το κροτάλισμα αλλά για να κροτάλίσει πρέπει να μείνει το αυτοκίνητο σε ακινησία δύο- τρεις μέρες ,και αν….

Εκτος από το γνήσιο σετ που η Καρεντα ζητάει 552€ ρώτησα και σε αφτερμαρκετ Borsehung που κοστίζει πολύ λιγότερο, 180€

Ο μηχανικός μου ,παρότι δεν έχει ακούσει το κροτάλισμα ο ίδιος αλλά βασιζόμενος στις περιγραφές μου ,είναι της άποψης ότι πρόκειται περί "ξηρής εκκίνησης " και "καθυστερημένης ροής λαδιού" και προτείνει την χρήση του Lucas oil heavy duty stabiliser.

Γενικά είμαι επιφυλακτικός στην χρήση πρόσθετων αλλά σε ένα μοτέρ που δεν είναι στην πρώτη νιότη του τότε να το σκεφτώ.

Ο μηχανικός μου επίσης δεν συμφωνεί με την χρήση ανταλλακτικών πέραν των γνήσιων για την συγκεκριμένη εργασία αντικατάστασης της καδένας.

Απλα άλλαξε τα λάδια σου με καινούργια και άσε τα πρόσθετα. Ουτως η άλλως κανένα πρόσθετο δεν δουλεύει σωστά με παλιά λάδια. Τα λάδια σου δεν είναι μάπα για να πεις ότι θέλουν πρόσθετα απλά είναι βρώμικα και αργούν να ανέβουν στις βαλβίδες. Το συγκεκριμένο πρόσθετο επίσης δεν βοηθάει στο συγκεκριμένο πρόβλημα. Είναι για αυτοκίνητα που χτυπάνε οι υδραυλικές βαλβίδες από χαμηλής πυκνότητας λάδι ή λάδι που οξειδώνεται γρήγορα από κακές βενζίνες κτλ. Δεν έχει καμία σχέση με το πρόβλημα που έχεις στην εκκίνηση. 
Επισης για να κρατήσεις την ισορροπία στα πρόσθετα του λαδιού  θα πρέπει να βάλεις και ένα καθαριστικό πρόσθετο μαζί , αν θέλεις να κάνεις κάτι σωστά.

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
1 ώρα πριν, atheatos είπε

Απλα άλλαξε τα λάδια σου με καινούργια και άσε τα πρόσθετα. Ουτως η άλλως κανένα πρόσθετο δεν δουλεύει σωστά με παλιά λάδια. Τα λάδια σου δεν είναι μάπα για να πεις ότι θέλουν πρόσθετα απλά είναι βρώμικα και αργούν να ανέβουν στις βαλβίδες. Το συγκεκριμένο πρόσθετο επίσης δεν βοηθάει στο συγκεκριμένο πρόβλημα. Είναι για αυτοκίνητα που χτυπάνε οι υδραυλικές βαλβίδες από χαμηλής πυκνότητας λάδι ή λάδι που οξειδώνεται γρήγορα από κακές βενζίνες κτλ. Δεν έχει καμία σχέση με το πρόβλημα που έχεις στην εκκίνηση. 
Επισης για να κρατήσεις την ισορροπία στα πρόσθετα του λαδιού  θα πρέπει να βάλεις και ένα καθαριστικό πρόσθετο μαζί , αν θέλεις να κάνεις κάτι σωστά.

 

48 λεπτά πριν, katargedon είπε

Εγώ πάντως στα fuchs δεν είδα κάτι ιδιαίτερο.Απλά λάδια είναι.

Αυτά τα ματζουνια / πρόσθετα δεν έχουν θεση σε ένα καινούργιο κινητήρα .

Όμως σε ένα παλαιό κινητήρα ίσως και να έχουν θεση.

Βοηθουν στο να κολλάει το λάδι στα μέταλλα ή όχι ;

Pro Tip: Lucas Heavy Duty Oil Stabilizer

Εννοείται ότι η ανάμιξη 20% θα γίνει με φρέσκο λάδι και όχι με χρησιμοποιούμενο.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, geopro είπε

 

Αυτά τα ματζουνια / πρόσθετα δεν έχουν θεση σε ένα καινούργιο κινητήρα .

Όμως σε ένα παλαιό κινητήρα ίσως και να έχουν θεση.

Βοηθουν στο να κολλάει το λάδι στα μέταλλα ή όχι ;

Pro Tip: Lucas Heavy Duty Oil Stabilizer

Εννοείται ότι η ανάμιξη 20% θα γίνει με φρέσκο λάδι και όχι με χρησιμοποιούμενο.

Δεν νομίζω ότι θες stabilizer για το πρόβλημα σου. Δεν είναι ο θόρυβος συνεχόμενος αλλά μόνο στην εκκίνηση. Το stabilizer βοηθάει το λάδι να κρατάει το viscosity στις υψηλές θερμοκρασίες ώστε να διατηρείται η πίεση στις βαλβίδες και να μην κοπανάνε, στα έκκεντρα . Εσένα δεν είναι αυτό το πρόβλημα σου . Μόλις ζεσταθεί το λάδι σου κινείται πιο γρήγορα και εξαφανίζεται ο θόρυβος. Μη μπερδεύεσαι.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, geopro είπε

Συνεχίζω την διερεύνηση του πως θα χειριστώ το θέμα της καδένας. Κρίμα που δεν μπόρεσα ακόμα να ηχογραφήσω το κροτάλισμα αλλά για να κροτάλίσει πρέπει να μείνει το αυτοκίνητο σε ακινησία δύο- τρεις μέρες ,και αν….

Εκτος από το γνήσιο σετ που η Καρεντα ζητάει 552€ ρώτησα και σε αφτερμαρκετ Borsehung που κοστίζει πολύ λιγότερο, 180€

Ο μηχανικός μου ,παρότι δεν έχει ακούσει το κροτάλισμα ο ίδιος αλλά βασιζόμενος στις περιγραφές μου ,είναι της άποψης ότι πρόκειται περί "ξηρής εκκίνησης " και "καθυστερημένης ροής λαδιού" και προτείνει την χρήση του Lucas oil heavy duty stabiliser.

Γενικά είμαι επιφυλακτικός στην χρήση πρόσθετων αλλά σε ένα μοτέρ που δεν είναι στην πρώτη νιότη του τότε να το σκεφτώ.

Ο μηχανικός μου επίσης δεν συμφωνεί με την χρήση ανταλλακτικών πέραν των γνήσιων για την συγκεκριμένη εργασία αντικατάστασης της καδένας.

οτι του κατεβει του καθε μηχανικου λεει...ξερεις γιατι το λεει αυτο..για να εχει τον κωλο του ησυχο.ιδιας νοοτροπιας ειναι και ο δικος μου,αλλα τον εκπαιδευω.το ξερεις οτι εαν μετα χαλασει η καινουρια καδενα θα σου πει οτι για να ζητησεις εγγυηση πρεπει να πας στην αντιπροσωπεια,υπευθυνη για το ανταλλακτικο λογω γνησιου.

ετσι αυτος γλυτωνει την ευθυνη για το ανταλλακτικο και φυσικα για την εργασια δεν θα δεχθει αμφισβητηση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, mike15 είπε

οτι του κατεβει του καθε μηχανικου λεει...ξερεις γιατι το λεει αυτο..για να εχει τον κωλο του ησυχο.ιδιας νοοτροπιας ειναι και ο δικος μου,αλλα τον εκπαιδευω.το ξερεις οτι εαν μετα χαλασει η καινουρια καδενα θα σου πει οτι για να ζητησεις εγγυηση πρεπει να πας στην αντιπροσωπεια,υπευθυνη για το ανταλλακτικο λογω γνησιου.

ετσι αυτος γλυτωνει την ευθυνη για το ανταλλακτικο και φυσικα για την εργασια δεν θα δεχθει αμφισβητηση.

Χμ , όχι ακριβώς.

Ο μηχανικός μου δεν έχει κανένα πρόβλημα να τοποθετήσει αφτερμαρκετ εξαρτήματα εφάμιλλης ποιότητας με τα λεγόμενα γνήσια σε άλλα σημεία του αυτοκινήτου αλλά με την καδένα δεν παίζει. Συνιστά δε και την αλλαγή και ότι είναι εκεί τριγύρω όπως την αντλία λαδιού.

Αν τα κάνω ολα αυτά τότε φλερτάρω με έξοδα του χιλιάρικου σε ένα αυτοκίνητο είκοσι ετών.

Ουτε και αυτός είναι σίγουρος του τι ακριβώς είναι το ζήτημα. Μαθαίνουμε περιπτώσεις ότι και μετά από αλλαγή καδένας μέσα σε αντιπροσωπείες το κροτάλισμα επανήλθε μετά από κάποια χιλιόμετρα.

Το ξέρω οτι σας έχω κουράσει με ολα αυτά τα αμφιλεγόμενα αλλά το ένστικτο μου λέει οτι μετά το σβήσιμο του κινητήρα καθώς τα λάδια επιστρέφουν στο κάρτερ τα μέταλλα στεγνώνουν από λάδι και σε συνδυασμό με καμιά ψιλοβουλωμένη δίοδο λαδιού και με καμιά  αντλία λαδιού που δεν είναι στην νιότη της και με τα λάδια Fuchs που τα έβαλα πρώτη φορά πριν από έξι μήνες (ενώ για πολλά χρόνια έβαζα liqui molly ) ΟΛΑ αυτά μαζί ήρθαν να δώσουν μια αργοπορημένη λίπανση.

14 ώρες πριν, katargedon είπε

Εγώ πάντως στα fuchs δεν είδα κάτι ιδιαίτερο.Απλά λάδια είναι.

Τα έβαλα πριν από έξι μήνες πρώτη αλλαγή. Δεν μπορώ να εκφέρω άποψη διότι το λάδι μετά την δεύτερη αλλαγή δείχνει τι μπορεί να κάνει.

13 ώρες πριν, atheatos είπε

Δεν νομίζω ότι θες stabilizer για το πρόβλημα σου. Δεν είναι ο θόρυβος συνεχόμενος αλλά μόνο στην εκκίνηση. Το stabilizer βοηθάει το λάδι να κρατάει το viscosity στις υψηλές θερμοκρασίες ώστε να διατηρείται η πίεση στις βαλβίδες και να μην κοπανάνε, στα έκκεντρα . Εσένα δεν είναι αυτό το πρόβλημα σου . Μόλις ζεσταθεί το λάδι σου κινείται πιο γρήγορα και εξαφανίζεται ο θόρυβος. Μη μπερδεύεσαι.

Η Lucas διατείνεται οτι με την χρήση stabiliser το λιπαντικό παραμένει κολλημένο στο μέταλλο και δεν στεγνώνει ο κινητήρας όταν είναι σε ακινησία.

LucasOilHeavyDutyOilStabilizer.jpg.c3faa02cb59b922fc8fe2ca8ddb37acb.jpg

Επεξ/σία από geopro
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, geopro είπε

Ο μηχανικός μου δεν έχει κανένα πρόβλημα να τοποθετήσει αφτερμαρκετ εξαρτήματα εφάμιλλης ποιότητας με τα λεγόμενα γνήσια σε άλλα σημεία του αυτοκινήτου αλλά με την καδένα δεν παίζει. Συνιστά δε και την αλλαγή και ότι είναι εκεί τριγύρω όπως την αντλία λαδιού.

Αν τα κάνω ολα αυτά τότε φλερτάρω με έξοδα του χιλιάρικου σε ένα αυτοκίνητο είκοσι ετών.

δεν εχετε καποιο εξειδικευμενο καταστημα ανταλλακτικων του ομιλου στην ελλαδα.οπως εχιε η μερκ η' η bmw? εαν εχετε μιλας μαζι τους και ρωτας ποια καδενα βαζει το μοντελλο σου.συνηθως η ποιο ακριβη αφτερμαρκετ που υπαρχει ειναι η κατασκευαστρια.σε εμας ετσι παιζει.καταλαβαινω τον συλογισμο του για ορισμενα παρτς αλλα η καδενα εγω προσωπικα δεν νομιζω οτι ειναι μεσα στα custom made ανταλλακτικα για μια κατσκευαστρια.βεβαια οπως ειπα εξαρταται ,στο δικο μου δνε ειναι,στην μαρκα σου μπορει να ειναι.παρε ακι αλλες γνωμες γιαυτο το θεμα,εγω κανω τηλεφωνα και ακουω γνωμες.

κοιτα κανονικα σε ενα παλιο αυτοκινητο ενα θελεις να αλλξεις ενα απο αυτα πρεπει να τα αλλαξεις ολα,κανεις μια μικρη ανακατασκευη,αυτο ειναι το μιμημα να κρατησεις ενα αυτοκινητο,ετσι παει.αν ομως δνε θελεις να ξοδευτεις πορευεσαι σιγα-σιγα ,ενα0ενα πληρωνοντας και επρισοτερα ανταλλακτικα.το να τα κανεις βεβαια ολα μαζι μπορει να σου βγει και μπουμερναγκ γιατι αν ξανακανει προβλημα οπως ειπες δνε θα ξερεις ποιο θα χαλασε,το καινουριο η' το παλιο?

το παλιο αυτοκινητο θελει οπως ειπα υπομονη και να εχεις παρει αποφαση οτι θα πρεπει να σχολεισαι.γνωστος μου πουλησε το παλιο γιατι δεν ηθελε ,εγω θελω.τα ζυγιζεις κα βλεπεις.

Δημοσ.

Εχει υδραυλικό τεντωτήρα, προφανώς δεν δουλεύει σωστά, χάνει την πίεση και η καδενα χαλαρώνει και χτυπάει.

Άλλη μια: Άλλαξε τα όλα με γνήσια για την εγγύηση τους. Εάν θες και εγγύηση για την εγκατάσταση πήγαινε στην αντιπροσωπεία, ξηλώσου και ησύχασε.

Κι εγώ στον παππού για τα δύσκολα πάω στην Τογιότα, πληρώνω και ησυχάζω.

Η λογική είναι αυτή που είπε ο mike. Το παλιό το πληρώνεις και αυτό.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, geopro είπε

και με τα λάδια Fuchs που τα έβαλα πρώτη φορά πριν από έξι μήνες (ενώ για πολλά χρόνια έβαζα liqui molly ) ΟΛΑ αυτά μαζί ήρθαν να δώσουν μια αργοπορημένη λίπανση.

55 λεπτά πριν, geopro είπε

Τα έβαλα πριν από έξι μήνες πρώτη αλλαγή. Δεν μπορώ να εκφέρω άποψη διότι το λάδι μετά την δεύτερη αλλαγή δείχνει τι μπορεί να κάνει.

τα λαδια που εβαλες δεν εχουν καμμια σχεση με το προβλημα.ασε που ειναι καλυτερα απο τα μολυ. πρεπει να κανεις πληρη αναλυση βασης λαδιου και προσθετων για να μαθεις εαν ειναι πολυ καλυτερα η' οχι,δεν φαινεται πουθενα αυτο μονο οι εταιρειες ξερουν τι χρησιμοποιουν.εγω ξερω οτι πολλοι γνωστες γερμανοι τα βαζουν ,σε αντιθεση με την μαζα που βαζει τα μολυ.αυτοι το εχουν ψαξει στην πατριδα τους μιας και ειναι γερμανικα και ισχυριζονται οτι εχουν πολυ καλη ποιοτητα βασης.απο εκει και περα παιζει ενας αλλος υποκειμενικος παραγοντας που ειναι πως καθεται στο μοτερ σου.μετα την δευτερη αλλαγη φυσικα οπως λες.κρινεις και τα συνεχιζεις η' οχι.φιλος εβαζε μομπιλ 1 και του εκαψε.εβαλε το Fuchs ιδιο ιξωδες και σταματησε.αλλο το καψιμο ομως και αλλο να μην λιπαινει καθολου την καδενα,θα ηταν εξωφρενικο για μια τετοια εταιρεια.

εξαλου ο μικροςμητσος, που μαλλον μας παρατησε, ειχε δωσει πληροφορια οτι το μοτουλ που εβαλε δεν το σηκωνε η αντλια γρηγορα ,ενω στο εξωτερικο ουτε ενας δεν παρατηρησε κατι τετοιο,επειδη διαβαζω πολλα φορουμ για λαδια,ειναι ολοι ευχαριστημενοι.ειναι και λιγο υποκειμενικο,συμβαινει καποιες ελαχιστες φορες να μην ταιριαξει.σημασια δεν εχει το καλο λαδι αλλα το σωστο.οποτε εαν εχεις καλυτερη εντυπωση απο το μολυ μετα την δευτερη αλλαγη του Fuchs ,ξαναγυρνας εκει η' πας αλλου.

Στις 5/9/2025 στις 9:35 ΠΜ, mike15 είπε

εμενα για θεμα τεντωτηρα μου κανει.ριξε μια ματια στον τεντωτηρα μηπως εχει χαλασει η' δεν λιπαινεται σωστα -δεν κραταει λαδι μεσα και δεν κανει δουλεια. ρωτα κιολας μηπως εχει βγει καποιο νεο ανταλλακτικο με καλυτερη λειτουργια,σε εμενα ετσι εγινε.αν και δεν ειχα προσωπικα προβλημα ,το αλλαξα.

 

5 λεπτά πριν, cmaniac είπε

Εχει υδραυλικό τεντωτήρα, προφανώς δεν δουλεύει σωστά, χάνει την πίεση και η καδενα χαλαρώνει και χτυπάει.

Άλλη μια: Άλλαξε τα όλα με γνήσια για την εγγύηση τους. Εάν θες και εγγύηση για την εγκατάσταση πήγαινε στην αντιπροσωπεία, ξηλώσου και ησύχασε.

αρα ειμαστε 2 ψηφοι για τεντωτηρα.κανε μια ερωτηση εαν υπαρχει καποιο ανταλλακτικο σαν νεα εκδοση.και ρωτα και την μηχανικο μηπως παει εκιε καθολου το προβλημα.φυσικα ενα πας εκει οχι οτι δεν μπορεις να αλλαξεις μονο τεντωτηρα,αλλα μαλλον θα σου προτεινει να αλλαξεις ολο το συστημα μαζι,γλυστρες,καδενα τεντωτηρα.εγω ειχα αλλαξει τον τεντωτηρα στι μισα χιλομετρα που εισαι ,γιατι βγηκε νεο ανταλλακτικο,με μικροτερη οπη για να κραταει τα λαδια μεσα.τωρα εαν αλλαζα ομως ξανα θα αλλαζα και την καδενα μαζι και τις γλυστρες.

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, mike15 είπε

αρα ειμαστε 2 ψηφοι για τεντωτηρα

Ναι εννοείται. Αλλά επειδή όλα αυτά ειναι μαζι και ενας σκασμός λεφτά ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ εκεί, γιατί πρέπει να βγαλεις τον μισο κινητήρα, τότε τα αλλάζεις όλα.

Δεν υπάρχει σύντομος δρόμος ούτε φθηνός.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...