Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εγω του δημοτικου,θα παω στο πανεπιστημιο να μαθω πρωτα ποιοι ειναι οι εστερες και ποσα ειδη υπαρχουν για να δω εαν το ταν και το τουν ,που ειναι αχρειαστα στις μερες μας μειωνεται δραμτικα και θα χαλασει ο κινητηρας και θα γεμισει κατσαριδες ..αλλα αυτα τα λενε γιαλαντζι γνωστες που θα πρεπει να διαβασουν ατομα χωρις και με πτυχια σε φορουμ και επιστημονικες σελιδες που αφιερωνουν τον ελευθερο χρονο τους στα λαδια σε αντιθεση με πτυχιουχους χημικους που οπως εχουν ομολογησει ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΛΑΔΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΡΩΤΑΝΕ ΕΑΝ ΒΑΛΟΥΝ ΕΝΑ 5-30 ΕΑΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΟΥΤΝΖΟΥΣΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥΣ..αυτους να ακουτε οχι εμας του δημοτικου,παρακαλω.

καλα θα κανουν οι μηχανολογοι γιαλαντζι του πανεπιστημιου,που μιλανε ασχετοι σε φορουμ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ  ΣΤΗΝ ΤΡΙΒΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΛΑΔΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΙΔΙΚΟΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ ΧΗΜΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΜΜΙΑ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ να σταματησουν τον μυθο οτι οι ανοχες μεγαλωνουν με τον καιρο και να ακουσουν τους μηχανολογους του δημοτικου ,( ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ HTHS ,)οτι οι ανοχες μεγαλωνουν ανεξαρτητως χρονου και το εαν και το ποτε θα το κανουν εξαρταται απο πολλους αλλους παραγοντες και οχι τα πολλα χρονια λειτουργιας.αυτοι παραγοντες ειναι κακη λιπανση,μηχανικη βλαβη σε αντλιες λαδιου κ.λ.π.

οσοι κανουν σωστα σερβις και προσεχουν βαζουν ακομα το ιδιο ιξωδες και μετα 300.000 χιλ.οπως εσυ.το ιξωδες ερχεται δευτερο οταν κανεις σωστα σερβις.απλα εδω μπηκες και ρωτησες για κατι καλυτερο.εφοσον δεν καις λαδι ,το καλυτερο ειναι αυτο που χηρσιμοποιεις μετα απο τοσα χιλιομετρα.εαν θελεις κατι πιο ευκολο να βρεις σητν αγορα και με καλυερη τιμη και ποικιλια τοτε μπορεις αφοβα να πας στην προδιαγραφη α3/β4.

εαν το hths απασχολουσε μονο αυτους που ειχαν βαρυ ποδι τοτε θα βαζαμε ολοι ενα 0-20 ,γιατι να υπαρχουν τα αλλα ιξωδη.αλλα εαν δεν ξερεις τι να πεις και συμβουλευεις ,ΕΝΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙ ΛΑΔΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ,πως να ξερεις για το hths ,παροτι ο megas paixtaras στο λινκ που παρεθεσα τα εξηγει ολα σωστα και παλι δεν θες να μαθεις.

το hths εχει να κανει με την αντοχη του λαδιου,του φιλμ στον κινητηρα και τις επιβαρυνσεις του.εχει να κανει δλδ . με τον κινητηρα,με μηχανικα θεματα και οχι με το ποδι,εκτος εαν τρεχεις σε αγωνες,που δεν το κανεις.εαν εχεις fuel dilution.οπως λεει ο δηθεν επιστημονας οτι και ποδι να εχεις το hths δεν θα σε σωσει.οσο ελαφρυ ποδι και να εχεις σε νορμαλ συνθηκες λειτουργιας η μηχανη προστευεται απεναντι σε οτι συμβαινει μεσα της οχι απο το ποδι του οδηγου.τι ακουμε ρε φιλε εδω μεσα απο ειδικους,ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΛΑΔΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΙΔΙΚΟΙ

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σεντονι στον οριζοντα...Μαλλον κάποιοι ξεχνάνε ποιος δεν ξερει τι λαδι να βαλει στο αυτοκίνητο του και αν πρέπει να βαλει λαδι αυτοκινητου,μοτοσυκλετας η βαρκας.Τελοσπαντων επειδη κανενας απο εμας δεν μπορει να αλλαξει ουτε τους κανονες της φυσικης,ουτε της χημειας,ο καθένας μπορεί να υποστηριζει και να γράφει οτι νομιζει πως ξερει.Ειναι επισης ελεύθερος να επιλεξει το αν θα παρακολουθήσει τους ειδικους οπως "the motor oil geek" και "lubrication explained" η απλά να μπει σε καποιο φορουμ και να ακουσει τη γνωμη του α και του β παντα φυσικα χωρις αποδειξεις,απλα γνώμες.Μπορει καποιους να τους ποναει που αποδεδειγμενα εχουν γράψει μαργαριτάρια και να αρχιζουν παλι τις προσωπικες επιθεσεις,μετα να αρχιζουν τις κολοτουμπες στις απόψεις τους,να βαζουν παραθεσεις απο λεγομενα αλλων μη βαζοντας ομως το τι εχουν πει οι ιδιοι πιο πριν και εφαγαν ταπα απάντηση οχι επιθεση,μπορει να τους ποναει που αποδεδειγμενα δεν ξερουν να διαβασουν ενα δελτιο ασφαλειας και μια εργαστηριακή αναλυση,το ανεβασαν κιολας και εγιναν ρεζιλι,μπορει να μην ξερουν οτι δεν εχει σημασια μονο το παχος του φιλμ αλλα και το είδος του φιλμ,μπορει να μην ξερουν την διαφορα αναμεσα σε clearance και tolerance στους κινητήρες...αλλα παρ ολ αυτα το παιζουν και τριβολογοι.Οποιος ξερει εστω και λίγα,καταλαβαινει.

Επεξ/σία από katargedon
  • Like 1
Δημοσ.

Comeback 11ουμικρουμητσου.

Παιδια, να βαλουμε καποια πραγματα στην θεση τους.

ΤΟ ΙΞΩΔΕΣ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ μονο απο μια παραμετρο, τις ανοχες! Τις ανοχες παντου, στα εδρανα στροφαλου διωστηρων καβαλετων εκκεντροφορου κυλινδρων εμβολων και λοιπα.

Οσο ενα μοτερ γερναει και γερναει αλλα το σωστο κριτηριο ειναι φορτιοπεριστροφες και οχι τα km.

Ποσες περιστροφες εχει κανει και σε τι φορτιο. 

Οπως και να εχει οι ανοχες αυξανονται, με αποτελεσμα να δημιουργουνται η να εντείνονται και αλλες καταστασεις οπως το blow by η αραιωση καυσιμου κλπ.

Εκει ερχονται τα προσθετα τα οποια προσπαθουν να διαχειριστουν αυτες τις αλλαγες. Πρωτα ομως βρισκεις το σωστο ιξωδες για τις ανοχες και εισαι σιγουρος οτι το ιξωδες θα διατηρηθει, οχι πολλα VI και μετα ολα τα αλλα.

Εγω ειμαι της αποψης viscosity first, viscosity stability second, μετα ολα τα αλλα.

Νομιζω οτι και οι δυο σας προσεγγιζετε το προβλημα απο δυο μεριες ενω πραγματικα το προβλημα ειναι το ιδιο.

Πχ εγω που οδηγω στις 1000σαλ σανιδια γκαζια και βαζω τεραστια φορτια στους διωστηρες σε χαμηλες στροφες χωρις υψηλη πιεση λαδιου χρειαζομαι ΙΞΩΔΕΣ οχι προσθετα, αν ο @katargedon με το πολυστροφο αμαξι του παει πολλες στροφες χρειαζεται προσθετα για να μην παθει πχ διατμηση το λιπαντικο.

Για εμενα πρωτα απο ολα με νοιαζει να μην υπαρχει επαφη μεταλλου μεταλλου μετα με ενδιαφερουν τα προσθετα πιεσεων ZDDP Moly κλπ.

Σε λαδια γραναζοκιβώτιων γιατι εχουμε τιγκα φωσφόρο, διοτι εκει δεν εχουμε υδροδυναμικη λιπανση αλλα συνοριακη πρακτικα υπαρχει επαφη και θελουμε να κανουμε κατι για αυτο. Σε ενα μοτερ επαφη υπαρχει μονο στην περιοχη των εμβολων στην πλευρα κυριας ωσης και στα ελατηρια. ΜΟΝΟΝ ΕΚΕΙ οπου αλλου δεν ειναι θεμιτη.

Οποτε η απλη συνταγη αν δε σε νοιαζει η καταναλωση ειναι, το πιο χοντρο λαδι εν θερμω με τα λιγοτερα VI και μετα οσο καλυτερα προσθετα τοσο καλυτερα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Οπως και να εχει οι ανοχες αυξανονται, με αποτελεσμα να δημιουργουνται η να εντείνονται και αλλες καταστασεις οπως το blow by η αραιωση καυσιμου κλπ.

Αυτο είπα και εγώ,φυσικά και αυξάνονται και στο στρώσιμο και στην υπόλοιπη ζωη του μοτερ(λιγοτερο βεβαια).Οπως σωστα λες και το blow by αυξάνεται,οποτε υπαρχει dilution.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, katargedon είπε

Οπως σωστα λες και το blow by αυξάνεται,οποτε υπαρχει dilution.

ειναι δυο φαινομενα συσχετιζομενα αλλα οχι αλληλεξαρτωμενα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

 

Οσο ενα μοτερ γερναει και γερναει αλλα το σωστο κριτηριο ειναι φορτιοπεριστροφες και οχι τα km.

 

εγω παλι δεν εχω αναγκη να συμφωνησω επειδη εισαι μηαχνικος και σεβομαι την αποψη σου ,αλλα θα..συμφνωησω γιατι αυτο ειπα και εγω,οχι χρονια και km αλλα  συνθηκες λειτουργιας

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, mike15 είπε

εγω παλι δεν εχω αναγκη να συμφωνησω επειδη εισαι μηαχνικος και σεβομαι την αποψη σου ,αλλα θα..συμφνωησω γιατι αυτο ειπα και εγω,οχι χρονια και km αλλα  συνθηκες λειτουργιας

Φιλε mike φυσικα και δεν πρεπει να συμφωνησεις μαζι μου εξαιτιας της ιδιοτητας μου αλλα αν κατι λεω που ειναι σωστο εχε καλως αν λεω λαθος φυσικα οφειλεις να με διορθώσεις. απλως καποια αλλα μελη σε αλλα νηματα το εχουν ριξει στις προσωπικές επιθεσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Εγω ειμαι της αποψης viscosity first, viscosity stability second, μετα ολα τα αλλα.

οκ,το δεχομαι γιατι εσυ δεν  ακολουθεις τις προδιαγραφες

43 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Φιλε mike φυσικα και δεν πρεπει να συμφωνησεις μαζι μου εξαιτιας της ιδιοτητας μου αλλα αν κατι λεω που ειναι σωστο εχε καλως αν λεω λαθος φυσικα οφειλεις να με διορθώσεις. απλως καποια αλλα μελη σε αλλα νηματα το εχουν ριξει στις προσωπικές επιθεσεις

σε αλλον πηγαινε για την ιδιοτητα,απλα χρησιμοποιησα εσενα για παραδειγμα θα καταλαβεις,αστο..😁

οχι ρε δεν σε διορθωνω ,εχεις την αποψη σου και την εκφραζεις πολιτισμενα οχι με  ειρωνικες παρομοιωσεις και αναδρες μεταφορες σε τριτο προσωπο😊

σου εχω ξαναπει,ασε τις αγελες των λυκων που λεει και ο συμπαθης ιωαννου στην ερτ να παιζουν τον ρολο τους,

οι king of the forum χαχαχα,

,αυτοι συμφωνουν μεταξυ τους ,εμεις μεταξυ μας,δεν γινεται να ειμαστε ολοι ιδιοι.αν καποιος σε ενοχλει προσωπικα ο χαρκατηρισμος του και ειναι εναντια στους κανονες του φορουμ,εχεις 2 επιλογες για να συνεχισεις,υπαρχει το κουμπι της αναφορας και τελειωσες.εγω απο θρσυδειλ..δεν μασαω,εχω εκπαιδευτει πολλα χρονια στα φορουμ,ο ανδρεας ξερει..προτιμω την αλλη επιλογη.επιχειρηματα -νομιμο "ξυλο" μεσα στους κανονες  κανονικα.

καταλαβαινω την αναγκη σου να εκφραστεις ,ολοι ετσι μπαινουμε ,ομως παντα θα υπαρχουν ,οπως παντου καποιοι που θελουν αλλα,ελευθερια υπαρχει ο καθενας οτι θελει γραφει.μητσο στο ξαναειπα..τα φορουμ ειναι τοξικα, δεν ειναι αντικειμενικα ,ουτε εκθεση ιδεων..εκτιθεσαι οταν γραφεις ,εαν θες να μεινεις και να αντεχεις τον καθε ενα......ειναι.. σκασε και κολυμπα,θες με το ρευμα,θες εναντια δικη σου επιλογη.οπως ομως και στην εξω ζωη...

 

 

3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Οποτε η απλη συνταγη αν δε σε νοιαζει η καταναλωση ειναι, το πιο χοντρο λαδι εν θερμω με τα λιγοτερα VI και μετα οσο καλυτερα προσθετα τοσο καλυτερα.

μητσο υπαρχει ενας κανονας που διαβασα εδω στο νημα 

που εχω διαβασε και το αναφερουν στο bitog ,το μοναδικο φορουμ για λαδια εξειδικευμενο που μπαινουν απανταχου επιστημονες και πρωην εργαζομενοι σε βιομηχανιες λιπαντικων και πετρελαιοειδων και εκθετουν τις αποψεις τους ,απο το οποιο οι σελιδες επιστημονικες των μηχανικων δανειζονται τγνωση για τα λαδια.οπως και εδω στο φορουμ ,που καποιοι τωρα το βριζουν το bitog,πριν στην αρχη του νηματος το εκθειαζαν,πριν στο αλλο νημα το εβριζαν παλι και μιλαμε για την ενοια της κωλοτουμπας.

σορυ για το μακροσκελες ,αλλα πρεπει να απαντησω στους ασχετους εδω μεσα για 3η? 4η φορα? που τολμουν να ξαναβγαζουν γλωσσα καθε φορα που ενα νεο μελος ρωταει κατι και απαντω σωστα.θα συνεχισω μετα το διαλλειμα με δαυτους για να δουμε ποιος θα εκτεθει για αλλη μια φορα.

ο κανονας λοιπον που εχουν βγαλει ειναι.as thin as possible, για το πρωτο νουμερο as thick as neccesary για το δευτερο νουμερο

αυτο σημανει οσο πιο λεπτορευστο λαδι στο πρωτο νουμερο για γρηγορη λιπανση και οσο μεγαλυτερο hths=thick για το δευτερο νουμερο.=προστασια

το οσο ειναι η λεξη κλειδι.εμεις που ακολουθουμε τις προδιαγραφες ειναι ευκολο.εαν εχεις στο μανιουαλ μια γκαμα ιξωδων απο τον κατασκευαστη απο 0-30 μεχρι 5-40 επιλεγεις αναλογα το κλιμα, το εαν κανεις αγωνιστικη χρηση και τι ποιοτητας λαδι θελεις να βαλεις,hc οικονομικο η" pao.

ετσι τα ξεχωριζουν εκει και επιλεγουν λαδι.

τωρα εσυ που δεν ακολουθεις βαζεις αλλους κανονες,εμεις δεν ειμαστε μηχανικοι,κατι θα ξερεις,οπως λες για την πιεση και το εχω κρατησει να ξερεις και το ψαχνω σαν κριτηριο.υπαρχουν ατομα ομως που και σε εμας παρεκλινουν απο τους κανονες ,σχεδον θα ελεγα.γιατι ναι μεν πανε σε μεγαλυτερο ιξωδες απο την  γκαμα,π.χ στο παραδειγμα που εφερα μεχρι 5-40 ,αυτοι πανε στο 10-30 ,το οποιο ομως ειναι παλι μεσα στα requirements του κατασκευαστη γιατι εαν πας συμφωνα με την acea οι εγκρισεις δινονται συμφωνα με το hths και οχι το ιξωδες.αυτο ειναι απο 3.5 μεχρι 4.00 /οταν το 10-30 εχει 3.5 μπορεις να το βαλεις παρολο που δεν ειναι στην γκαμα μεχρι 5-40 που δινει ο κατασκευαστης.γιατι ακολουθεις την acea και το hths της oποτε δεν περεκλινεις στην ουσια 

φυσικα εδω τωρα δυσκολα βρισκεις καλο λαδι σε 10-30 ειναι τα περισοτερα ημισυνθετικα γιαυτο πανε στο 5-40 που ειναι συνθετικα.ομως υπαρχουν εξαιρεσεις που ειναι και μοτο λαδια και εδω οσοι ξερουν τα βαζουν οπως εχω αποδειξει,οσοι ειναι στην παλαιολιθικη εποχη των λαδιων ας πανε να μαθουν πρωτα να τελειωσουν το δημοτικο οπως εμειςκαι  μετα να μιλανε.

απαντηση πληρωμενη για 5η φορα στο φορουμ και 4η συνολικα σαυτο το νημα για τον ασχετο

2025-09-247_08_40.png.82b971359699a3c36ec7643eea432538.png

2025-09-247_10_09.png.17019591fa09f83ab597009e4bc88056.png

 

2025-09-247_10_56.png.0f060aa2934bce4872dbe145867f5344.png

 

2025-09-247_11_08.png.e4c794e297981dabe917f3d0f9b012a7.png

οπως βλεπεις τα συγκεντρωσα ξανα ολα μαζι για να σου κανουν το πορτρετο της ασχετοσυνης σου😂

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mike15 είπε

οκ,το δεχομαι γιατι εσυ δεν  ακολουθεις τις προδιαγραφες

σε αλλον πηγαινε για την ιδιοτητα,απλα χρησιμοποιησα εσενα για παραδειγμα θα καταλαβεις,αστο..😁

οχι ρε δεν σε διορθωνω ,εχεις την αποψη σου και την εκφραζεις πολιτισμενα οχι με  ειρωνικες παρομοιωσεις και αναδρες μεταφορες σε τριτο προσωπο😊

σου εχω ξαναπει,ασε τις αγελες των λυκων που λεει και ο συμπαθης ιωαννου στην ερτ να παιζουν τον ρολο τους,

οι king of the forum χαχαχα,

,αυτοι συμφωνουν μεταξυ τους ,εμεις μεταξυ μας,δεν γινεται να ειμαστε ολοι ιδιοι.αν καποιος σε ενοχλει προσωπικα ο χαρκατηρισμος του και ειναι εναντια στους κανονες του φορουμ,εχεις 2 επιλογες για να συνεχισεις,υπαρχει το κουμπι της αναφορας και τελειωσες.εγω απο θρσυδειλ..δεν μασαω,εχω εκπαιδευτει πολλα χρονια στα φορουμ,ο ανδρεας ξερει..προτιμω την αλλη επιλογη.επιχειρηματα -νομιμο "ξυλο" μεσα στους κανονες  κανονικα.

καταλαβαινω την αναγκη σου να εκφραστεις ,ολοι ετσι μπαινουμε ,ομως παντα θα υπαρχουν ,οπως παντου καποιοι που θελουν αλλα,ελευθερια υπαρχει ο καθενας οτι θελει γραφει.μητσο στο ξαναειπα..τα φορουμ ειναι τοξικα, δεν ειναι αντικειμενικα ,ουτε εκθεση ιδεων..εκτιθεσαι οταν γραφεις ,εαν θες να μεινεις και να αντεχεις τον καθε ενα......ειναι.. σκασε και κολυμπα,θες με το ρευμα,θες εναντια δικη σου επιλογη.οπως ομως και στην εξω ζωη...

 

 

μητσο υπαρχει ενας κανονας που διαβασα εδω στο νημα 

που εχω διαβασε και το αναφερουν στο bitog ,το μοναδικο φορουμ για λαδια εξειδικευμενο που μπαινουν απανταχου επιστημονες και πρωην εργαζομενοι σε βιομηχανιες λιπαντικων και πετρελαιοειδων και εκθετουν τις αποψεις τους ,απο το οποιο οι σελιδες επιστημονικες των μηχανικων δανειζονται τγνωση για τα λαδια.οπως και εδω στο φορουμ ,που καποιοι τωρα το βριζουν το bitog,πριν στην αρχη του νηματος το εκθειαζαν,πριν στο αλλο νημα το εβριζαν παλι και μιλαμε για την ενοια της κωλοτουμπας.

σορυ για το μακροσκελες ,αλλα πρεπει να απαντησω στους ασχετους εδω μεσα για 3η? 4η φορα? που τολμουν να ξαναβγαζουν γλωσσα καθε φορα που ενα νεο μελος ρωταει κατι και απαντω σωστα.θα συνεχισω μετα το διαλλειμα με δαυτους για να δουμε ποιος θα εκτεθει για αλλη μια φορα.

ο κανονας λοιπον που εχουν βγαλει ειναι.as thin as possible, για το πρωτο νουμερο as thick as neccesary για το δευτερο νουμερο

αυτο σημανει οσο πιο λεπτορευστο λαδι στο πρωτο νουμερο για γρηγορη λιπανση και οσο μεγαλυτερο hths=thick για το δευτερο νουμερο.=προστασια

το οσο ειναι η λεξη κλειδι.εμεις που ακολουθουμε τις προδιαγραφες ειναι ευκολο.εαν εχεις στο μανιουαλ μια γκαμα ιξωδων απο τον κατασκευαστη απο 0-30 μεχρι 5-40 επιλεγεις αναλογα το κλιμα, το εαν κανεις αγωνιστικη χρηση και τι ποιοτητας λαδι θελεις να βαλεις,hc οικονομικο η" pao.

ετσι τα ξεχωριζουν εκει και επιλεγουν λαδι.

τωρα εσυ που δεν ακολουθεις βαζεις αλλους κανονες,εμεις δεν ειμαστε μηχανικοι,κατι θα ξερεις,οπως λες για την πιεση και το εχω κρατησει να ξερεις και το ψαχνω σαν κριτηριο.υπαρχουν ατομα ομως που και σε εμας παρεκλινουν απο τους κανονες ,σχεδον θα ελεγα.γιατι ναι μεν πανε σε μεγαλυτερο ιξωδες απο την  γκαμα,π.χ στο παραδειγμα που εφερα μεχρι 5-40 ,αυτοι πανε στο 10-30 ,το οποιο ομως ειναι παλι μεσα στα requirements του κατασκευαστη γιατι εαν πας συμφωνα με την acea οι εγκρισεις δινονται συμφωνα με το hths και οχι το ιξωδες.αυτο ειναι απο 3.5 μεχρι 4.00 /οταν το 10-30 εχει 3.5 μπορεις να το βαλεις παρολο που δεν ειναι στην γκαμα μεχρι 5-40 που δινει ο κατασκευαστης.γιατι ακολουθεις την acea και το hths της oποτε δεν περεκλινεις στην ουσια 

φυσικα εδω τωρα δυσκολα βρισκεις καλο λαδι σε 10-30 ειναι τα περισοτερα ημισυνθετικα γιαυτο πανε στο 5-40 που ειναι συνθετικα.ομως υπαρχουν εξαιρεσεις που ειναι και μοτο λαδια και εδω οσοι ξερουν τα βαζουν οπως εχω αποδειξει,οσοι ειναι στην παλαιολιθικη εποχη των λαδιων ας πανε να μαθουν πρωτα να τελειωσουν το δημοτικο οπως εμειςκαι  μετα να μιλανε.

απαντηση πληρωμενη για 5η φορα στο φορουμ και 4η συνολικα σαυτο το νημα για τον ασχετο

2025-09-247_08_40.png.82b971359699a3c36ec7643eea432538.png

2025-09-247_10_09.png.17019591fa09f83ab597009e4bc88056.png

 

2025-09-247_10_56.png.0f060aa2934bce4872dbe145867f5344.png

 

2025-09-247_11_08.png.e4c794e297981dabe917f3d0f9b012a7.png

οπως βλεπεις τα συγκεντρωσα ξανα ολα μαζι για να σου κανουν το πορτρετο της ασχετοσυνης σου😂

🤣🤣🤣🤣 Δεν σου έφτασε που ξαναεγινες ρεζίλι σημερα,; Που ειδαν ολοι οτι δεν εχεις ιδεα πως δουλευει ενας κινητηρας; Το οτι εισαι ημιμαθής στα λιπαντικά το ξέραμε.Εχεις φαει τοσες ταπες και συνεχιζεις,αν και σημερα δεν την εφαγες απο εμενα αλλα οκ.Σε λιγο θα καταντησει sirina productions το θεμα. Πηγαινε λοιπον,πιες μια σοδα να χωνεψεις το σημερινό,κανε και ενα τσιγάρο(ταιριαζει μετα...) και οποτε εχεις ορεξη για κατι νεο,εδω είμαστε.Καλη χωνεψη 👍

Επεξ/σία από katargedon
Δημοσ.

Ρε παιδια ηρεμια λιγο, ειπαμε ηρεμια ψυχης ειναι το Α και το Ω στην μιζερη και αδικη ζωη μας.

Που μας βασσανιζει χωρις λογο και αιτια, που ολα ειναι δυσκολα μιζερα και αδικα και στραμμενα εναντιων μας.

Να αγαπατε ολους τους ανθρωπους ανεξαρτητα αν ειναι φιλοι ή εχθροι, η ζωη ειναι μικρη.

Τα περιθωρια στενα. Η αγαπη ομως νικαει και ξεπερναει ολα τα εμποδια.

Το λεω ειλικρινα αυτο απο το βαθος της ψυχης μου

Δημοσ.
8 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ρε παιδια ηρεμια λιγο, ειπαμε ηρεμια ψυχης ειναι το Α και το Ω στην μιζερη και αδικη ζωη μας.

Που μας βασσανιζει χωρις λογο και αιτια, που ολα ειναι δυσκολα μιζερα και αδικα και στραμμενα εναντιων μας.

Να αγαπατε ολους τους ανθρωπους ανεξαρτητα αν ειναι φιλοι ή εχθροι, η ζωη ειναι μικρη.

Τα περιθωρια στενα. Η αγαπη ομως νικαει και ξεπερναει ολα τα εμποδια.

Το λεω ειλικρινα αυτο απο το βαθος της ψυχης μου

I did not started it 🤷‍♂️

Δημοσ.
18 ώρες πριν, katargedon είπε

🤣🤣🤣🤣 Δεν σου έφτασε που ξαναεγινες ρεζίλι σημερα,; Που ειδαν ολοι οτι δεν εχεις ιδεα πως δουλευει ενας κινητηρας; Το οτι εισαι ημιμαθής στα λιπαντικά το ξέραμε.Εχεις φαει τοσες ταπες και συνεχιζεις,αν και σημερα δεν την εφαγες απο εμενα αλλα οκ.Σε λιγο θα καταντησει sirina productions το θεμα. Πηγαινε λοιπον,πιες μια σοδα να χωνεψεις το σημερινό,κανε και ενα τσιγάρο(ταιριαζει μετα...) και οποτε εχεις ορεξη για κατι νεο,εδω είμαστε.Καλη χωνεψη 👍

μπραβο,ειχες το θαρρος επιτελους να κανεις παραθεση ,σταματησες να μιλας σε δευτερο προσωπο..αντε και εις ανωτερα..τωρα απολαυσε το πορτρετο σου ..εγω θα κανω τσιγαρο,εσυ κανε πιπα ειναι οτι πρεπει  για εσενα  αντε και sirina productions μετα,συ ειπας 😂

7 ώρες πριν, katargedon είπε

I did not started it 🤷‍♂️

οπως παντα😂...αλλα λεει το προτρετο σου πανω,οποιος θελει βλεπει την αληθεια που σε ποναει και κρεμεται με μανταλακια εκει πανω.😂..πολυ γλεντι!

  • Haha 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, mike15 είπε

μπραβο,ειχες το θαρρος επιτελους να κανεις παραθεση ,σταματησες να μιλας σε δευτερο προσωπο..αντε και εις ανωτερα..τωρα απολαυσε το πορτρετο σου ..εγω θα κανω τσιγαρο,εσυ κανε πιπα ειναι οτι πρεπει  για εσενα  αντε και sirina productions μετα,συ ειπας 😂

οπως παντα😂...αλλα λεει το προτρετο σου πανω,οποιος θελει βλεπει την αληθεια που σε ποναει και κρεμεται με μανταλακια εκει πανω.😂..πολυ γλεντι!

Ναι ναι,οτι πεις 🤣 

Δημοσ.
Στις 25/9/2025 στις 2:28 ΜΜ, mike15 είπε

εγω θα κανω τσιγαρο,εσυ κανε πιπα ειναι οτι πρεπει  για εσενα  αντε και sirina productions μετα,συ ειπας 😂

μην καπνιζεις mike, γυρνα το στο ηλεκτρονικο!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...