arxontas2323 Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου 2 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Εγω δεν συμπαθω τα SP Ωραία,αλλα γιατί;
katargedon Δημοσ. 1 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 4 ώρες πριν, mike15 είπε δες εδω :αποτι βλεπεις καποιες φορες Quiz:Ποια είναι η αδυναμία τέτοιου είδους αυτοσχεδιων sheets; Μια απάντηση ο καθένας.Ο νικητής κερδίζει σε πρ.μην τους πίνακες με τα σωστά νούμερα,οχι αυτοσχέδιο απο εμένα,αλλα απο την ExxonMobil και την Petrocanada.Βοηθεια:Η αδυναμία ειναι μια τεράστια έλλειψη...
2MM Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου AΝ πεφτει μεσα στα νουμερα , δεν μας λεει ποιο VII χρησιμοποιειται
katargedon Δημοσ. 1 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 12 λεπτά πριν, 2MM είπε AΝ πεφτει μεσα στα νουμερα , δεν μας λεει ποιο VII χρησιμοποιειται 👍✌ σωστά.Δωρο αδωρο
katargedon Δημοσ. 1 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου Η αντοχή του πυκνωτικου εξαρτάται κυρίως απο τον τύπο του,πχ infineum sv277,ενας απο τους πιο συνηθισμένους στα hc λιπαντικα.Η δοκιμες των πυκνωτικων γίνονται με το Kurt Orbahn test,οπότε ενας τέτοιος πίνακας θα ειχε όντως τεράστια αξία.
mike15 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) 22 ώρες πριν, 2MM είπε AΝ πεφτει μεσα στα νουμερα , δεν μας λεει ποιο VII χρησιμοποιειται η πληροφορια αυτη δεν δινεται.καταλαβαινεις οτι δεν ειναι δυνατον να ρωτησει την καθε εταιρεια για το λαδι της ποιον χρησιμοποιει. ο πινακας ειναι ενδεικτικος κατα προσεγγιση και ειναι ενος χρηστη μελους του bitog ,και βασιστηκαν στον A .harman,που ειχε παρουσιασει στο φορουμ παλαιοτερα τις φορμες υπολογισμων της καθε στηλης . https://www.stle.org/files/TLTArchives/2021/03_March/Lubrication_Fundamentals.aspx απο εδω πηρε τις φορμες υπολογισμου.οποιος εχει ορεξη και γνωριζει .. ο πληρης πινακας με μερικες αποκλισεις,ειναι πιο παλιος ,πανω σαυτον βασιστηκε και εγινε επαναυπολογισμος https://docs.google.com/spreadsheets/d/1oIYJP_5lgdt9l-_5n_ftKL5ScaaeY0MErFRothajZos/edit?gid=1432291361#gid=1432291361 20 ώρες πριν, katargedon είπε Η αντοχή του πυκνωτικου εξαρτάται κυρίως απο τον τύπο του,πχ infineum sv277,ενας απο τους πιο συνηθισμένους στα hc λιπαντικα.Η δοκιμες των πυκνωτικων γίνονται με το Kurt Orbahn test,οπότε ενας τέτοιος πίνακας θα ειχε όντως τεράστια αξία. παρε .. https://www.exxonmobilchemical.com/en/resources/product-data-sheets/synthetic-base-stocks?q=&pageSize=20&pageNumber=2&selectedFacets= Στις 1/4/2025 στις 2:59 ΜΜ, 11osmikrosmhtsos είπε Εγω δεν συμπαθω τα SP μαλλον γιατι θεωρεις οτι δεν εχουν πολυ ασβεστιο ? ---------------- οποιος θελει να εμφυτησει παραπανω στην τεχνολογια των λαδιων μπορει να διαβασει εναν κορυφαιο επιστημονα που αυτην την στιγμη εργαζεται για την εταιρεια HPL Dr. Leslie R. Rudnick. και αυτο ειναι το βιβλιο του https://www.taylorfrancis.com/books/edit/10.1201/9781315158150/synthetics-mineral-oils-bio-based-lubricants-leslie-rudnick αυτο που θελει να υπολογισει ο πινακας ειναι το ιξωδες της βασης λαδιου με βαση 2 δεικτες κυριως HTFS(high temp high shear) = BO DV150 για λιγοτερη φθορα του κινητηρα ,οσο μεγαλυτερο το νουμερο τοσο καλυτερα VII για λιγότερες εναποθέσεις κινητήρα και στροβιλοσυμπιεστή, ένα μικρότερο νουμερο ενα καλο λαδι η θα πρεπει να ειναι αποτέλεσμα συνδυασμου υψηλότερου δεικτη vi και μικροτερου vii με υψηλό ιξώδες HTFS (= BO DV150) για να μειώσετε τη φθορά του κινητήρα και τις εναποθεσεις. ετσι μεσα απο αυτον τον πινακα θα πρεπει να επιλεξετε ενα καλο λαδι . Επεξ/σία 2 Απριλίου από mike15
mike15 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) ηθελα να σας πληροφορησω για την εταιρεια λιπαντικων HPL LUBRICANTS https://www.hplubricants.com μια νεα σχετικα αμερικανικη εταιρεια που εχει την εδρα της στο Illinois . ειναι μια μικρη ανερχομενη εταιρεια που παραγει πληρως συνθετικα λαδια ,πολυ μεθιδικα και προσεγμενα στην συνθεση τους,που κρατουν καθαρο τον κινητηρα,καθαριζουν τον κινητηρα επισης και μειωνουν την φθορα .υπαρχουν απο πισω πολυ σοβαροι επιστημονες . εχουν πολυ καλη εξυπηρετηση και παραγουν επισης και custom λαδια για περιπτωσεις που αυτοι κρινουν οτι χρειαζεται ο πελατης. μπορειτε να στειλετε μυνημα για οποιαδηποτε πληροφορια. εχουν παρουσιαση και μεσα στο bitog https://bobistheoilguy.com/forums/threads/high-performance-lubricants-no-vii-series-engine-oils.364074/ και οπως βλεπετε το θεμα ειναι σχετικο με αυτο που συζηταμε. ενα πολυ καλο προιον τους ειναι και αυτο https://bobistheoilguy.com/forums/threads/high-performance-lubricants-engine-cleaner.347347/ στην ευρωπη ,σαν μικρη ανερχομενη εταιρεια που ειναι ακομα,εχει μονο ενα ονλα-ιν καταστημα στην φιλανδια και ενα 5λιτρο συνθετικο λαδι τους μαζι με τα μεταφορικα κοστιζει περιπου 100 ευρω, https://laukkanenmotorsport.fi/b143/hpl specs λαδιων τους εδω: https://www.hplubricants.com/wp-content/uploads/2021/10/PC-Euro-Engine-Oil-PDS.pdf Επεξ/σία 2 Απριλίου από mike15
katargedon Δημοσ. 2 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 2 Απριλίου 1 ώρα πριν, mike15 είπε παρε Τα εχω αυτά,εγω έλεγα να φτιαχτεί κανας πίνακας με τα shear των πυκνωτικων.Thanks παντως ✌
thanasisxask Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου Στις 29/3/2025 στις 7:53 ΠΜ, katargedon είπε Ενδεικτικά...synpower xl-iii 5w30. 15-25% pao δινει η εταιρια, περιπου 20% εδειξε ο φασματογραφος.Επισης βγαζει 22 oxidation, και κανει peak στους 1750 στον φασματογραφο.Αρα περιεχει εστερες.Ετσι ειναι και τα αλλα που ειπα Καποια με pao,καποια χωρίς. Συνεχίζουμε να το χρησιμοποιούμε σε κινητήρα της mercedes om651 με DPF;
mike15 Δημοσ. 4 Απριλίου Δημοσ. 4 Απριλίου 2 ώρες πριν, thanasisxask είπε Συνεχίζουμε να το χρησιμοποιούμε σε κινητήρα της mercedes om651 με DPF; κανονικα,βλεπω οτι εχει ακομα εγκριση MB 229.51 απλα δεν βλεπω πουθενα το sds του ,μαλλον πρεπει να το ζητησεις να στο στειλουν.αν παντως ειναι αυτα τα χαρακτηριστικα του,οπως γραφει στην επισημη σελιδα του και λεει οτι ειναι του 2024 και το πιο τελευταιο πακετο με 12 βισκοζιτη και πουρ -ποιντ -39 ,τοτε δεν δειχνει να εχει καθολου ΡΑΟ, που ειναι λογικο για 5-30 και c3 λαδι. 1
katargedon Δημοσ. 4 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 4 Απριλίου Ολα τα sds της valvoline,ειναι ανοιχτα για το κοινο,δεν χρειαζεται να ζητησετε τιποτα και θα τα βρειτε εδώ.Παντα κοιταμε το Γερμανικο version.https://sds.valvolineglobal.com/ Επισης,οπως σε ολα τα τεχνικα δελτια,οι τιμες ειναι εντελως διαφορετικες απο την πραγματικοτητα.Σε ολες τις αναλυσεις,αυτο το λαδι εχει p.point -50,που δεν ειναι δυνατον μονο με hc.Τα απλα hc συνηθως πιανουν -43,-44 °C και ας λενε στα τεχνικα δελτια -36 κλπ.
mike15 Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου αρα εχω δικιο που λεω οτι δεν πρεπει να δινουμε μεγαλη σημασια στα τεχνικα δελτια, ετσι αυτο που μας μενει ειναι τα χαρακτηριστικα που αναγραφουν τα τεχνικα δελτια. απο φασματογραφο και αναλυσεις δεν γνωριζω ειναι η αληθεια. ομως,αν γραφουν -36 στα δημοσιοποιημενα χαρακτηριστικα και πιανουν στις αναλυσεις -45 τοτε δυσφημιζουν την ποιοτητα του λαδιου τους αρα το ιδιο το λαδι,για τους γνωριζοντες εννοω= χανω πελατες. μου φαινεται λιγο αντιφατικο αυτο.χαζες ειναι οι εταιρειες να αναγραφουν χειροτερα χαρακτηριστικα αποσα πιανουν στην αναλυση των εξωτερικων εργαστηριων? εκτος αν ειναι απο ερασιτεχνη οποτε μπορει να κανει αυτος λαθος.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 3 ώρες πριν, mike15 είπε ομως,αν γραφουν -36 στα δημοσιοποιημενα χαρακτηριστικα και πιανουν στις αναλυσεις -45 τοτε δυσφημιζουν την ποιοτητα του λαδιου τους αρα το ιδιο το λαδι,για τους γνωριζοντες εννοω= χανω πελατες. μου φαινεται λιγο αντιφατικο αυτο.χαζες ειναι οι εταιρειες να αναγραφουν χειροτερα χαρακτηριστικα αποσα πιανουν στην αναλυση των εξωτερικων εργαστηριων? νομιζω ειναι minimum guranteed ωστε να μην φανε μηνυση
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα