Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 492
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, mike15 είπε

δες εδω :2025-04-0112_22_08.png.aa7910968d5842ee7d04d3940f71ee03.pngαποτι βλεπεις καποιες φορες

Quiz:Ποια είναι η αδυναμία τέτοιου είδους αυτοσχεδιων sheets; Μια απάντηση ο καθένας.Ο νικητής κερδίζει σε πρ.μην τους πίνακες με τα σωστά νούμερα,οχι αυτοσχέδιο απο εμένα,αλλα απο την ExxonMobil και την Petrocanada.Βοηθεια:Η αδυναμία ειναι μια τεράστια έλλειψη...

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, 2MM είπε

AΝ πεφτει μεσα στα νουμερα , δεν μας λεει ποιο VII χρησιμοποιειται

👍✌ σωστά.Δωρο αδωρο

Δημοσ.

Η αντοχή του πυκνωτικου εξαρτάται κυρίως απο τον τύπο του,πχ infineum sv277,ενας απο τους πιο συνηθισμένους στα hc λιπαντικα.Η δοκιμες των πυκνωτικων γίνονται με το Kurt Orbahn test,οπότε ενας τέτοιος πίνακας θα ειχε όντως τεράστια αξία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, 2MM είπε

AΝ πεφτει μεσα στα νουμερα , δεν μας λεει ποιο VII χρησιμοποιειται 

η πληροφορια αυτη δεν δινεται.καταλαβαινεις οτι δεν ειναι δυνατον να ρωτησει την καθε εταιρεια για το λαδι της ποιον χρησιμοποιει.

ο πινακας ειναι ενδεικτικος κατα προσεγγιση και ειναι ενος χρηστη μελους του bitog ,και βασιστηκαν στον A .harman,που ειχε παρουσιασει στο φορουμ παλαιοτερα  τις φορμες υπολογισμων της καθε στηλης .

https://www.stle.org/files/TLTArchives/2021/03_March/Lubrication_Fundamentals.aspx

απο εδω πηρε τις φορμες υπολογισμου.οποιος εχει ορεξη και γνωριζει ..

ο πληρης πινακας με μερικες αποκλισεις,ειναι πιο παλιος ,πανω σαυτον βασιστηκε και εγινε επαναυπολογισμος

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1oIYJP_5lgdt9l-_5n_ftKL5ScaaeY0MErFRothajZos/edit?gid=1432291361#gid=1432291361

20 ώρες πριν, katargedon είπε

Η αντοχή του πυκνωτικου εξαρτάται κυρίως απο τον τύπο του,πχ infineum sv277,ενας απο τους πιο συνηθισμένους στα hc λιπαντικα.Η δοκιμες των πυκνωτικων γίνονται με το Kurt Orbahn test,οπότε ενας τέτοιος πίνακας θα ειχε όντως τεράστια αξία.

παρε ..

https://www.exxonmobilchemical.com/en/resources/product-data-sheets/synthetic-base-stocks?q=&pageSize=20&pageNumber=2&selectedFacets=

Στις 1/4/2025 στις 2:59 ΜΜ, 11osmikrosmhtsos είπε

Εγω δεν συμπαθω τα SP

μαλλον γιατι θεωρεις οτι δεν εχουν πολυ ασβεστιο ?

----------------

οποιος θελει να εμφυτησει παραπανω στην τεχνολογια των λαδιων μπορει να διαβασει εναν κορυφαιο επιστημονα που αυτην την στιγμη εργαζεται για την εταιρεια HPL Dr. Leslie R. Rudnick. και αυτο ειναι το βιβλιο του

https://www.taylorfrancis.com/books/edit/10.1201/9781315158150/synthetics-mineral-oils-bio-based-lubricants-leslie-rudnick

 αυτο που θελει να υπολογισει ο πινακας ειναι το ιξωδες της βασης λαδιου με βαση 2 δεικτες κυριως

HTFS(high temp high shear) = BO DV150 για λιγοτερη φθορα του κινητηρα ,οσο μεγαλυτερο το νουμερο τοσο καλυτερα

VII για λιγότερες εναποθέσεις κινητήρα και στροβιλοσυμπιεστή, ένα μικρότερο νουμερο

ενα καλο λαδι η θα πρεπει να ειναι αποτέλεσμα συνδυασμου  υψηλότερου δεικτη  vi και μικροτερου vii  με υψηλό ιξώδες HTFS (= BO DV150) για να μειώσετε τη φθορά του κινητήρα και τις εναποθεσεις.

ετσι μεσα απο αυτον τον πινακα θα πρεπει να επιλεξετε ενα καλο λαδι .

 

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ηθελα να σας πληροφορησω για την εταιρεια λιπαντικων HPL LUBRICANTS

https://www.hplubricants.com

μια νεα σχετικα αμερικανικη εταιρεια που εχει την εδρα της στο Illinois .

ειναι μια μικρη ανερχομενη εταιρεια που παραγει πληρως συνθετικα λαδια ,πολυ μεθιδικα και προσεγμενα στην συνθεση τους,που κρατουν καθαρο τον κινητηρα,καθαριζουν τον κινητηρα επισης και μειωνουν την φθορα .υπαρχουν απο πισω πολυ σοβαροι επιστημονες . 

εχουν πολυ καλη εξυπηρετηση και παραγουν επισης και custom λαδια για περιπτωσεις που αυτοι κρινουν οτι χρειαζεται ο πελατης. μπορειτε να στειλετε μυνημα για οποιαδηποτε πληροφορια.

εχουν παρουσιαση και μεσα στο bitog https://bobistheoilguy.com/forums/threads/high-performance-lubricants-no-vii-series-engine-oils.364074/ και οπως βλεπετε το θεμα ειναι σχετικο με αυτο που συζηταμε.

ενα πολυ καλο προιον τους ειναι και αυτο

https://bobistheoilguy.com/forums/threads/high-performance-lubricants-engine-cleaner.347347/

στην ευρωπη ,σαν μικρη ανερχομενη εταιρεια που ειναι ακομα,εχει μονο ενα ονλα-ιν καταστημα στην φιλανδια και ενα 5λιτρο συνθετικο λαδι τους μαζι με τα μεταφορικα κοστιζει περιπου 100 ευρω,

https://laukkanenmotorsport.fi/b143/hpl

specs λαδιων τους εδω:

https://www.hplubricants.com/wp-content/uploads/2021/10/PC-Euro-Engine-Oil-PDS.pdf

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mike15 είπε

παρε

Τα εχω αυτά,εγω έλεγα να φτιαχτεί κανας πίνακας με τα shear των πυκνωτικων.Thanks παντως ✌

Δημοσ.
Στις 29/3/2025 στις 7:53 ΠΜ, katargedon είπε

Ενδεικτικά...synpower xl-iii 5w30. 15-25% pao δινει η εταιρια, περιπου 20% εδειξε ο φασματογραφος.Επισης βγαζει 22 oxidation, και κανει peak στους 1750 στον φασματογραφο.Αρα περιεχει εστερες.Ετσι ειναι και τα αλλα που ειπα Καποια με pao,καποια χωρίς.

Screenshot_20250329-074556_Samsung Notes.jpg

Συνεχίζουμε να το χρησιμοποιούμε σε κινητήρα της mercedes om651 με DPF; 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, thanasisxask είπε

Συνεχίζουμε να το χρησιμοποιούμε σε κινητήρα της mercedes om651 με DPF; 

κανονικα,βλεπω οτι εχει ακομα εγκριση MB 229.51

2025-04-0410_56_37.png.dbffbe24286060c0aeabe67ff3064145.png

 

απλα δεν βλεπω πουθενα το sds του ,μαλλον πρεπει να το ζητησεις να στο στειλουν.αν παντως ειναι αυτα τα χαρακτηριστικα του,οπως γραφει στην επισημη σελιδα του και λεει οτι ειναι του 2024 και το πιο τελευταιο πακετο

2025-04-0410_55_57.png.8b99c3946bbbaabc31f78c453f0c8ca3.png

με 12 βισκοζιτη και πουρ -ποιντ -39 ,τοτε δεν δειχνει να εχει καθολου ΡΑΟ, που ειναι λογικο για 5-30 και c3 λαδι.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Ολα τα sds της valvoline,ειναι ανοιχτα για το κοινο,δεν χρειαζεται να ζητησετε τιποτα και θα τα βρειτε εδώ.Παντα κοιταμε το Γερμανικο version.https://sds.valvolineglobal.com/ Επισης,οπως σε ολα τα τεχνικα δελτια,οι τιμες ειναι εντελως διαφορετικες απο την πραγματικοτητα.Σε ολες τις αναλυσεις,αυτο το λαδι εχει p.point -50,που δεν ειναι δυνατον μονο με hc.Τα απλα hc συνηθως πιανουν -43,-44 °C και ας λενε στα τεχνικα δελτια -36 κλπ.

Δημοσ.

αρα εχω δικιο που λεω οτι δεν πρεπει να δινουμε μεγαλη σημασια στα τεχνικα δελτια, ετσι αυτο που μας μενει ειναι τα χαρακτηριστικα που αναγραφουν τα τεχνικα δελτια.

απο φασματογραφο και αναλυσεις δεν γνωριζω ειναι η αληθεια.

ομως,αν γραφουν -36 στα δημοσιοποιημενα χαρακτηριστικα και πιανουν στις αναλυσεις -45 τοτε δυσφημιζουν την ποιοτητα του λαδιου τους αρα το ιδιο το λαδι,για τους γνωριζοντες εννοω= χανω πελατες. μου φαινεται λιγο αντιφατικο αυτο.χαζες ειναι οι εταιρειες να αναγραφουν χειροτερα χαρακτηριστικα αποσα πιανουν στην αναλυση των εξωτερικων εργαστηριων?

εκτος αν ειναι απο ερασιτεχνη οποτε μπορει να κανει αυτος λαθος.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, mike15 είπε

ομως,αν γραφουν -36 στα δημοσιοποιημενα χαρακτηριστικα και πιανουν στις αναλυσεις -45 τοτε δυσφημιζουν την ποιοτητα του λαδιου τους αρα το ιδιο το λαδι,για τους γνωριζοντες εννοω= χανω πελατες. μου φαινεται λιγο αντιφατικο αυτο.χαζες ειναι οι εταιρειες να αναγραφουν χειροτερα χαρακτηριστικα αποσα πιανουν στην αναλυση των εξωτερικων εργαστηριων?

νομιζω ειναι minimum guranteed ωστε να μην φανε μηνυση 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...