Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 ώρες πριν, mike15 είπε

χανω πελατες. μου φαινεται λιγο αντιφατικο αυτο.

Δεν χάνουν πελάτες γιατί πολύ απλά το κάνουν όλες οι εταιρίες.Δεν τους ενδιαφέρει καθόλου η γνώμη του ψαγμένου ο οποιος ειναι ο ενας στους χίλιους.Οι υπόλοιποι 999 δεν ξερουν καν τι ειναι το τεχνικό δελτίο και ο εταιρίες το γνωριζουν αυτό.

  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μινιμουμ υπαρχουν ,οπως στο hths , η΄ kv 100 , klein mein να ειναι 11.7 η΄12.00

αλλα  στο -45 αρχιζει το ΡΑΟ ,ακομα και κατηγοριακα να το δεις δεν στεκει. δεν ειναι -45 με -50 που ειναι ιδια κατηγορια.το -36 με το -45 ειναι αλλη κατηγορια.επισης θεωρω οτι τα εργαστηρια των μπλεντερ ειναι πιο εγκυρα απο των εξω,αν δεν υπαρχει δολος.να βαλουν δλδ καλυτερα specs,ομως εδω λεγεται οτι βαζουν χειροτερα.απο οπου και να το πιασεις παλι, ειναι αντιφατικο,δεν γινεται βαση λογικης.

 

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ.

Και το αμαξι σου αμα ζητησεις δυναμογραφημα απο την εταιρια θα σου δωσει 2 καμπυλες, την ονομαστικη design power, και την ελαχιστη εγγυημενη guaranteed power

Δημοσ.

Καλησπέρα ,αυτό το λάδι είναι ιδανικό για Opel Astra H ; Μου το πρότεινε φίλος να το χρησιμοποιήσω μιας και έχει μείνει ικανοποιημένος από αυτήν την εταιρία .

Έχει έγκριση Dexos 2 , αναφέρει όμως ότι έχει σχεδιαστεί για αγωνιστική χρήση , αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για καθημερινή χρήση και για αυτό το έχω υπόψιν.

Κάθε άποψη καλοδεχούμενη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, Gamer100 είπε

Καλησπέρα ,αυτό το λάδι είναι ιδανικό για Opel Astra H ; Μου το πρότεινε φίλος να το χρησιμοποιήσω μιας και έχει μείνει ικανοποιημένος από αυτήν την εταιρία .

Έχει έγκριση Dexos 2 , αναφέρει όμως ότι έχει σχεδιαστεί για αγωνιστική χρήση , αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για καθημερινή χρήση και για αυτό το έχω υπόψιν.

Κάθε άποψη καλοδεχούμενη.

O bud διαλεξε το πιο ακριβο λαδι της ravenol, χαχα ναι ειναι λαδαρα χωρις πολλα πολλα, σιγουρα θα μπορουσες να πας και πιο χαμηλα, γενικα τα αγωνιστικα δεν τα θελω διοτι εχουν σχεδιαστει για μικροτερο χρονο ζωης, οπως και να εχει συμμορφώνεται με Dexos 2 αρα δε θα υπαρχει προβλημα. Το λαδι αυτο ειναι Λ Α Δ Α Ρ Α.
Ειναι πρακτικα 80% PAO και οι κυριοι εδω ξερουν ποσο αρεσκομαι στα PAO. Βαλτο εχτεςimage.png.b797c5ebeca475ae99cfecebf429edb7.png

Σε θελω ομως ολη την ωρα παντοφλιασμενο ετσι για να γουσταρεις

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ.

Δε νομιζω οτι ειναι αναγκη να βαζεις τοσο ακριβο λαδι . Οτι ειναι καλο ειναι ομως . Δεν ξερω κι εγω ποσο αντεχει επειδη ειναι αγωνιστικο 

1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ειναι πρακτικα 80% PAO και οι κυριοι εδω ξερουν ποσο αρεσκομαι στα PAO. Βαλτο εχτεςimage.png.b797c5ebeca475ae99cfecebf429edb7.png

 

Λεει 50 εως 80, και συνηθως εχουν το κατω οριο . Βεβαια και παλι πολυ καλο ειναι 

Δημοσ.
Στις 2/4/2025 στις 5:08 ΜΜ, mike15 είπε

ηθελα να σας πληροφορησω για την εταιρεια λιπαντικων HPL LUBRICANTS

https://www.hplubricants.com

μια νεα σχετικα αμερικανικη εταιρεια που εχει την εδρα της στο Illinois .

ειναι μια μικρη ανερχομενη εταιρεια που παραγει πληρως συνθετικα λαδια ,πολυ μεθιδικα και προσεγμενα στην συνθεση τους,που κρατουν καθαρο τον κινητηρα,καθαριζουν τον κινητηρα επισης και μειωνουν την φθορα .υπαρχουν απο πισω πολυ σοβαροι επιστημονες . 

εχουν πολυ καλη εξυπηρετηση και παραγουν επισης και custom λαδια για περιπτωσεις που αυτοι κρινουν οτι χρειαζεται ο πελατης. μπορειτε να στειλετε μυνημα για οποιαδηποτε πληροφορια.

εχουν παρουσιαση και μεσα στο bitog https://bobistheoilguy.com/forums/threads/high-performance-lubricants-no-vii-series-engine-oils.364074/ και οπως βλεπετε το θεμα ειναι σχετικο με αυτο που συζηταμε.

ενα πολυ καλο προιον τους ειναι και αυτο

https://bobistheoilguy.com/forums/threads/high-performance-lubricants-engine-cleaner.347347/

στην ευρωπη ,σαν μικρη ανερχομενη εταιρεια που ειναι ακομα,εχει μονο ενα ονλα-ιν καταστημα στην φιλανδια και ενα 5λιτρο συνθετικο λαδι τους μαζι με τα μεταφορικα κοστιζει περιπου 100 ευρω,

https://laukkanenmotorsport.fi/b143/hpl

specs λαδιων τους εδω:

https://www.hplubricants.com/wp-content/uploads/2021/10/PC-Euro-Engine-Oil-PDS.pdf

Αυτή η μαύρη κλασική αμερικανικη συσκευασία….δεν λέω μειώνει το κοστολόγιο αλλά ρε παιδιά…1990 θυμίζει… αν και νομίζω καμία εταιρεία δεν θα ξανά βγάλει διάφανο μπουκάλι…μόνο μια τα κατάφερε και τα είχε πολλά χρόνια…

τα είδα λίγο και βλέπω έχουν τελευταίες προδιαγραφές αλλά σίγουρα θα είναι ακριβά ακόμα και στην χοντρική τους…

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

O bud διαλεξε το πιο ακριβο λαδι της ravenol, χαχα ναι ειναι λαδαρα χωρις πολλα πολλα, σιγουρα θα μπορουσες να πας και πιο χαμηλα, γενικα τα αγωνιστικα δεν τα θελω διοτι εχουν σχεδιαστει για μικροτερο χρονο ζωης, οπως και να εχει συμμορφώνεται με Dexos 2 αρα δε θα υπαρχει προβλημα. Το λαδι αυτο ειναι Λ Α Δ Α Ρ Α.
Ειναι πρακτικα 80% PAO και οι κυριοι εδω ξερουν ποσο αρεσκομαι στα PAO. Βαλτο εχτεςimage.png.b797c5ebeca475ae99cfecebf429edb7.png

Σε θελω ομως ολη την ωρα παντοφλιασμενο ετσι για να γουσταρεις

Χάχαχα, μετά θα πρέπει να γίνω ραλιστας αν το βάλω.

1 ώρα πριν, 2MM είπε

Δε νομιζω οτι ειναι αναγκη να βαζεις τοσο ακριβο λαδι . Οτι ειναι καλο ειναι ομως . Δεν ξερω κι εγω ποσο αντεχει επειδη ειναι αγωνιστικο 

Λεει 50 εως 80, και συνηθως εχουν το κατω οριο . Βεβαια και παλι πολυ καλο ειναι 

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις, γενικά κάνω αλλαγές περίπου στα 10000 χιλιομετρα η στον χρόνο , ότι έρθει πρώτο. Αν βάλω αυτά τα λάδια θα πρέπει να τα αλλάξω στο εξάμηνο ή στα 5000 χιλιομετρα πχ ; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

 σιγουρα θα μπορουσες να πας και πιο χαμηλα, γενικα τα αγωνιστικα δεν τα θελω διοτι εχουν σχεδιαστει για μικροτερο χρονο ζωης,

1 ώρα πριν, 2MM είπε

Δε νομιζω οτι ειναι αναγκη να βαζεις τοσο ακριβο λαδι . Οτι ειναι καλο ειναι ομως . Δεν ξερω κι εγω ποσο αντεχει επειδη ειναι αγωνιστικο 

 

αυτα που εχουν μικρη διαρκεια ζωης ειναι τα αγωνιστικα που εχουν πολλους εστερες οπως το  motul 300v

σιγουρα και αυτο σε αγωνες θα μικρυνει ο χρονος του αλλα αυτο δεν εχει αναγκη σε δρομο.το motul 300v ομως με τους εστερες και στον δρομο εχει μικρη διαρκεια ζωης.βεβαια οπως εχω ηδη αναφερει σε αλλο ποστ ,πλεον η ιδεα του φουλ εστερ εχει παραμεριστει και εδωσε περισοτερο χωρο στο ΡΑΟ.ακομα και αυτο το ιστορικο εστερικο λαδι.και ετσι σε UOA 5000 miles με μονο χρηση δρομου καθημερινοτητας ,εδειξε οτι αντεχει ανετα .

 

11 λεπτά πριν, Gamer100 είπε

Χάχαχα, μετά θα πρέπει να γίνω ραλιστας αν το βάλω.

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις, γενικά κάνω αλλαγές περίπου στα 10000 χιλιομετρα η στον χρόνο , ότι έρθει πρώτο. Αν βάλω αυτά τα λάδια θα πρέπει να τα αλλάξω στο εξάμηνο ή στα 5000 χιλιομετρα πχ ; 

οχι .εδω αλλοι κανουν και λιγο πιστα 2-3 φορες τον μηνα μαζι με την καθημερινοτητα,μικτη χρηση και παλι αντεχουν. σε μονο καθημερινη χρηση αντεχουν και πανω απο 10 αλλα μην το κανεις .το θεμα δεν ειναι επειδη εχουμε φουλ συνθετικα να τα βαζουμε για να τα κραταμε παραπανω αλλα για καλυτερη λειτουργια χωρις προβληματα σαυτα τα χιλιομετρα.

αλλα εφοσον ειναι ακριβα ,οπως ειπαν και οι αλλαοι και συμφωνω δεν τα χρειαζεσαι.απο την αλλη δικο σου θεμα η τσεπη.

1 ώρα πριν, arxontas2323 είπε

Αυτή η μαύρη κλασική αμερικανικη συσκευασία….δεν λέω μειώνει το κοστολόγιο αλλά ρε παιδιά…1990 θυμίζει… αν και νομίζω καμία εταιρεία δεν θα ξανά βγάλει διάφανο μπουκάλι…μόνο μια τα κατάφερε και τα είχε πολλά χρόνια…

τα είδα λίγο και βλέπω έχουν τελευταίες προδιαγραφές αλλά σίγουρα θα είναι ακριβά ακόμα και στην χοντρική τους…

ειναι αληθεια,γενικα τα αμερικανικα λαδια εχουν ασχημες συσκευασιες.

εχει τιμες,οπως αναφερω.αν ηταν σε καταστημα εδω ,θα κοστιζαν οπως και τα αλλα αμερικανικα,amsoil,redline . ομως με τα μεταφορικα απο φιλανδια βγαινουν στην τιμη ενος motul 300v που το βρισκεις ανετα εδω.

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, mike15 είπε

αυτα που εχουν μικρη διαρκεια ζωης ειναι τα αγωνιστικα που εχουν πολλους εστερες οπως το  motul 300v

σιγουρα και αυτο σε αγωνες θα μικρυνει ο χρονος του αλλα αυτο δεν εχει αναγκη σε δρομο.το motul 300v ομως με τους εστερες και στον δρομο εχει μικρη διαρκεια ζωης.βεβαια οπως εχω ηδη αναφερει σε αλλο ποστ ,πλεον η ιδεα του φουλ εστερ εχει παραμεριστει και εδωσε περισοτερο χωρο στο ΡΑΟ.ακομα και αυτο το ιστορικο εστερικο λαδι.και ετσι σε UOA 5000 miles με μονο χρηση δρομου καθημερινοτητας ,εδειξε οτι αντεχει ανετα .

 

οχι .εδω αλλοι κανουν και λιγο πιστα 2-3 φορες τον μηνα μαζι με την καθημερινοτητα,μικτη χρηση και παλι αντεχουν. σε μονο καθημερινη χρηση αντεχουν και πανω απο 10 αλλα μην το κανεις .το θεμα δεν ειναι επειδη εχουμε φουλ συνθετικα να τα βαζουμε για να τα κραταμε παραπανω αλλα για καλυτερη λειτουργια χωρις προβληματα σαυτα τα χιλιομετρα.

αλλα εφοσον ειναι ακριβα ,οπως ειπαν και οι αλλαοι και συμφωνω δεν τα χρειαζεσαι.απο την αλλη δικο σου θεμα η τσεπη.

ειναι αληθεια,γενικα τα αμερικανικα λαδια εχουν ασχημες συσκευασιες.

εχει τιμες,οπως αναφερω.αν ηταν σε καταστημα εδω ,θα κοστιζαν οπως και τα αλλα αμερικανικα,amsoil,redline . ομως με τα μεταφορικα απο φιλανδια βγαινουν στην τιμη ενος motul 300v που το βρισκεις ανετα εδω.

Ευχαριστώ για την απάντηση , ίσως κοιτάξω και για κάτι πιο οικονομικό αν και εντάξει δεν βγαίνει πολύ παραπάνω σε σχέση με τα υπόλοιπα επώνυμα λάδια. Το συγκεκριμένο το βρήκα σε πεντάλιτρο περίπου στα 60€ από το εξωτερικό. Τώρα έχω το aral hightronic και έχοντας κάνει 4000 χιλιομετρα συμπλήρωσα χθες 800 ml περίπου. Σίγουρα δεν θα τα ξαναπροτιμησω , αν έχετε κάποια αξιόλογη πρόταση και από άλλες εταιρίες θα ήθελα να την μοιραστείτε αν το επιθυμείτε . 

Επεξ/σία από Gamer100
Δημοσ.
Στις 6/4/2025 στις 11:17 ΠΜ, mike15 είπε

δεν γινεται βαση λογικης

Εδώ σου λένε να κάνεις αλλαγές κάθε 20-25-30.000 χλμ.Δεν βγάζεις ακρη.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Gamer100 είπε

Το συγκεκριμένο το βρήκα σε πεντάλιτρο περίπου στα 60€ από το εξωτερικό.

Νομιζω εχουν 60€ τα 4 λιτρα και χωρις μεταφορικα 

15 ώρες πριν, Gamer100 είπε

γενικά κάνω αλλαγές περίπου στα 10000 χιλιομετρα η στον χρόνο , ότι έρθει πρώτο. Αν βάλω αυτά τα λάδια θα πρέπει να τα αλλάξω στο εξάμηνο ή στα 5000 χιλιομετρα πχ ; 

Δεν ξερω να σου πω ακριβως ποσο αντεχουν . Αν τα κανεις σε ταξιδια οκ κρατα τα και 10k χλμ . Αν ειναι χιολιομετρα κυριως σε πολη , αλλαξε τα στα 5 

15 ώρες πριν, mike15 είπε

αυτα που εχουν μικρη διαρκεια ζωης ειναι τα αγωνιστικα που εχουν πολλους εστερες οπως το  motul 300v

σιγουρα και αυτο σε αγωνες θα μικρυνει ο χρονος του αλλα αυτο δεν εχει αναγκη σε δρομο.το motul 300v ομως με τους εστερες και στον δρομο εχει μικρη διαρκεια ζωης.βεβαια οπως εχω ηδη αναφερει σε αλλο ποστ ,πλεον η ιδεα του φουλ εστερ εχει παραμεριστει και εδωσε περισοτερο χωρο στο ΡΑΟ.ακομα και αυτο το ιστορικο εστερικο λαδι.και ετσι σε UOA 5000 miles με μονο χρηση δρομου καθημερινοτητας ,εδειξε οτι αντεχει ανετα .

Εχουν μειωσει τον εστερα και εχουν βαλει PAO στα νεα  motul 300v ? Δεν το ξερω, δεν εχω ασχοληθει 

Τα αγωνιστικα λαδια, δεν ειναι μονο ποσο αντεχει η βαση τους, ειναι οτι ισως εχουν και λιγοτερα καθαριστικα, λιγοτερο ΤΒΝ κτλ. Αναλογα το λαδι , θελει ψαξιμο  

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...