Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/5/2025 στις 4:00 ΜΜ, mike15 είπε

το δευτερο ηταν για το excess gen 2 γιατι δεν υπαρχει σε ολα τα καταστηματα.μου ανεφερε οτι τα λαδια τους πλεον για τους ελληνες ειναι ακριβα και δεν κινουνται πολυ.ο ελληνας θελει πλεον φθηνο λαδι.οποτε το να φερεις ενα λαδι που κοστιζει κοντα 63-64 οταν υπαρχουν απο αλλες εταιρειες με 10-13 ευρω πιο κατω και ενω υπαρχει το excess gen 1 που ακομα που κιαυτο κοστιζει καπου εκει ,ειναι πολυτελεια για την εταιρεια να φερνει 2 λαδια της ιδιας σειρας.τον ρωτησα γιατι ενω το excess gen 1 ειχαν πει οτι θα αντικατασταθει απο το 2 υπαρχει ακομα,μου απαντησε οτι επειδη ακριβως ειναι πιο φθηνο ,δεν θελουν να χασουν πελατες. βεβαια θεωρω οτι αν καταργηθει θα υπαρχει μονο το 2 οποτε λογικα θα πεσουν και εκει οι τιμες.αλλα δεν το ρισκαρουν. το ιδιο γινεται και για το x clean 1 και 2.

παντως για οποιον ενδιαφερεται θα ερθει το excess gen 2 τελη του αλλου μηνα.μου λεει για να φερω ενα λαδι εδω πρεπει να φερω 5 παλλετες.δεν νομιζω να εχουν ζητηση αλλα θα φερω.

σε δουλευει χαχα gen 2 βρισκεις τωρα αυτο για τα λευτα ειναι ανοησια ή φερνεις ολη την γκαμα ή δουλευεις τον κοσμο

Στις 7/5/2025 στις 6:18 ΠΜ, katargedon είπε

Σκεφτομαι να βαλω για πείραμα το 30αρι,να δω ποσο θα καψει.

και μολις καρβουνιασεις τα ελατηρια θα  λες ρε μικρε μητσο πως κανεις αυτο το κολπο με υγρο φρενων να καθαρισω τα ελατηρια

παντως να δωσω 12 ευρω για xcess οταν με 15 βαζω VSI (μαζι με τα μεταφορικα) δεν παιζει ουτε για πλακα.

fun fact θυμαστε τα HVE? 10W50.

O OHV εγινε ραπτομηχανη μονο την πιανολα ακους πλεον το αμαξει ραβει σα καλολαδωμενη singer σε σχεση με το 4100 15W50 ειναι η μερα με την νυχτα στις 3000 σαλ πριν ηταν τρακτερ τωρα ειναι βελουδο. Ψυχρο (low temp protection) ρελαντι ειναι σα ζεστο ρελαντι, το NVH πηγε περιπατο και στροφαρισμα ελευθερο. Πλεον κανεις rev match σαν ανθρωπος βρουπ ενα τσιμπημα και αρπαζει. Δε νομιζω να ξαναεπιστρεψω σε motul ιδιατερα μετα τα reformulation, και το fiat και την μικρη alfa θα τα παω σε ravenol (τωρα εχω 8100 xcess και gen 2)

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, atheatos είπε

Ξερεις αν φέρνει προϊόντα της Kroon oil?

Οχι δεν φέρνει,το ειχα κοιτάξει

2 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

και μολις καρβουνιασεις τα ελατηρια θα  λες ρε μικρε μητσο πως κανεις αυτο το κολπο με υγρο φρενων να καθαρισω τα ελατηρια

Για ποιο λογο να καρβουνιασω τα ελατήρια; Και καταναλωση να εχει,για να σου πιάσουν τα ελατήρια καρβουνοdeposits,σημαινει οτι το λαδι ειχε πολυ μικρη ποσοτητα διασκορπιστικου,με λιγα λογια ηταν σαπακι ετσι και αλλιως,δεν φταιει το ιξωδες.Αλλιως ολα τα καινουρια που παιρνουν 0w0 θα καρβουνιαζαν σε ενα μηνα.

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

σε δουλευει χαχα gen 2 βρισκεις τωρα αυτο για τα λευτα ειναι ανοησια ή φερνεις ολη την γκαμα ή δουλευεις τον κοσμο

και μολις καρβουνιασεις τα ελατηρια θα  λες ρε μικρε μητσο πως κανεις αυτο το κολπο με υγρο φρενων να καθαρισω τα ελατηρια

παντως να δωσω 12 ευρω για xcess οταν με 15 βαζω VSI (μαζι με τα μεταφορικα) δεν παιζει ουτε για πλακα.

fun fact θυμαστε τα HVE? 10W50.

O OHV εγινε ραπτομηχανη μονο την πιανολα ακους πλεον το αμαξει ραβει σα καλολαδωμενη singer σε σχεση με το 4100 15W50 ειναι η μερα με την νυχτα στις 3000 σαλ πριν ηταν τρακτερ τωρα ειναι βελουδο. Ψυχρο (low temp protection) ρελαντι ειναι σα ζεστο ρελαντι, το NVH πηγε περιπατο και στροφαρισμα ελευθερο. Πλεον κανεις rev match σαν ανθρωπος βρουπ ενα τσιμπημα και αρπαζει. Δε νομιζω να ξαναεπιστρεψω σε motul ιδιατερα μετα τα reformulation, και το fiat και την μικρη alfa θα τα παω σε ravenol (τωρα εχω 8100 xcess και gen 2)

ωπα ,μου γυρισες με φορα,ενα-ενα ...να σε προλαβαινουμε😀

 η συζητηση εγινε μεσα σε καταστημα επισημου μεταπωλητη που τα φερνει ολα.μαλλον εχει την ευελιξια να μην φερνει ολη την γκαμα.συχνα οταν του ζηταω κατι καινουριο μου λεει ,δεν εχει πολους σαν εσενα ,ολοι φθηνα αγοραζουν.μου προτεινε ομως να μου κανει παραγγελια για μενα απο την αποθηκη .απλα ταχα οποτε του λεω δεν εχει η αποθηκη.εδω τον ειπα αν μπορει να φερει το xclean 2 και ειπε με τιποτα,ο πωλητης της μοτουλ.αφου ακομα κυκλοφορει το 1 και δεν εχει ζητηση.οπως λες και εσυ ο ψαγμενος θα παει και αλλου.ο σπανος τωρα μπορει να κανει πωλησεις στην μοτουλ κατεβαζοντας τις τιμες ,ποιος ξερει πως μπορει αλλα το κανει.μπορει να εχει και ζητηση,η' μπορει οι τιμες να φερνουν την ζητηση και ο τοπικος εδω να μην θελει να κατεβασει.αν ειναι οντως ελευθερες οι τιμες.οταν του παραπονεθηκα του τοπικου εδω οτι στο σκρουτζ πεσατε πολυ κατω με τις ακριβες τιμες στο μοτουλ,μου ειπε με υφος ,ναι αλλα εμεις ειμαστε επισημοι μεταπωλητες,εννοωντας διαφορα..ε αφου θελει να ειναι με την λεζαντα ας μην πουλαει.αυτος επειδη ετρεχε σε αγωνες εχει πελατολογιο για τα μοτουλ γιαυτο ειναι ανετος.εμεις θα βρουμε αλλου.εχω βρει και εναν στην θηβα!!!??? ,που πουλαει φθηνα.

gen 2 στο ιντερνετ ελλαδα 4-5 εχουν μαζι με τον σπανο που δεν υπαρχει στο ιντερνετ.αρα δεν το εχουν ολοι,ουτε καν πολλοι.το onparts που εχει τα παντα απο μοτουλ δεν το φερνει.εχει ομως το xclean 2 και επειδη βλεπω στοκ οτι ειναι το SN,αυτο σημαινει οτι δεν προκειται να φερει ουτε το SP,ακομα δεν μπορεσε να πουλησει το πρωτο.ειναι δυσκολο στην αγορα τους,για συγκεκριμενο κοινο.και ας εχει τοσες εγκρισεις.

ναι εχει γινει reformulation αλλα παλι ειναι καλα λαδια..ειναι απο τα καλα HC με ποιοτικη βαση και  απο τα λιγα HC που εχουν ελαχιστους VII και υψηλο HTHS.αυτο λεει πολλα.

θελω να πω οτι λαμπει δεν ειναι παντα χρυσος.αν ηταν ετσι ολοι θα εβαζαν 4 λαδια ΡΑΟ καλα που κυκλοφορουν και τα αλλα δεν θα υπηρχαν.οπως εχω πει πολλες φορες σημασια εχει το σωστο λαδι ,αυτο ειναι το ενα που σου καθεται καλα στο αμαξι σου.για σενα μπορει να ειναι αυτο,για μενα το gen 2.παντως με το xclean 5-30+ ειμαι και εγω ευχαριστημενος,εχω αυτο που θελω,μετα απο πολλες μαρκες  ''νερακια" που αλλαξα.ομως θελω πλεον 40αρι και λογω καλοκαιριου και λογω παλαιοτητας και λογω καθαριστικων - καλων προσθετων.

.η ησυχια εμενα με τρομαζει.ετσι ηταν το σελ.δεν μου αρεσε αυτο,αλλα παλι εγω ειμαι της ζωηρης οδηγησης...μπηχτη 😛 .το μοτουλ γουργουριζει ωραια!

εχεις δικιο ομως,κοιτα:

2025-05-083_42_00.png.9bc361bef9af424e43c26a51248ffc97.png

 

σημειωσα το μπλε γιατι εμενα αυτο με ενδιαφερει. PAO η' καλο HC δεν με νοιαζει..εξαλου πανω απο 7-8000 δεν κρατω λαδι για να επωφεληθω απο τα κυριοτερα πλεονεκτηματα του ΡΑΟ ,την αργη οξειδωση..ουτε μενω σε παγωμενη χωρα για το πολυ χαμηλο πουρ ποιντ τους..ε ,τωρα αφου θελω ηχο ας πληρωσω και κατι παραπανω.μοτουλ για μενα.οποτε εχω ολο το πακετο που θελω σε λιγο ακριβοτερη τιμη λογω ηχου😁

εσυ απο την αλλη απο την εταιρεια αυτη χρησιμοποιεις το λαθος λαδι.εγραψα σε πιο πανω ποστ για τον φιλο μου απο βελγιο,τον βλαμμενο ,αυτο επρεπε να βαλεις που βαζει και αυτος,συμφωνειτε για τον ηχο λολ :

https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/motorrad-motorenoel/ravenol-motobike-4-t-ester-sae-10w-302025-05-083_57_41.png.188c2463f34693dacb9e8ff7401e73a6.png

Αναφορά σε κείμενο

That's what makes some of these motorcycle oils so interesting, they have to be shear stable and foam resistant. The best way to make a shear resistant oil is not to use viscosity index improvers.

τρεξετε ολοι που εχετε 4Τ να πατε για μοτο λαδια.εγω εδωσα και το 10-40 της μοτουλ και αυτο καλο.εστερες παρακαλω και τα 2 σε τιμη motul HC 

 

και τωρα θα μας εξηγησεις "ρε μικρε μητσο πως κανεις αυτο το κολπο με υγρο φρενων να καθαρισω τα ελατηρια" 😐 γιατι μπορει να την εχουμε παθει σαν DI που πηγαμε και πηραμε με τις κωλοβενζινες που εχουμε εδω.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

παντως να δωσω 12 ευρω για xcess οταν με 15 βαζω VSI (μαζι με τα μεταφορικα) δεν παιζει ουτε για πλακα.

Θυμάμαι τότε που μου την έπεφτε η ξαδερ...εεε...σορρυ λάθος φόρουμ.Η γνώμη μου εδώ είναι και ναι και όχι.Ναι για το λάδι,όχι λόγω ίντερνετ.Καλό,χρυσό το ραβενολ,αλλα αν είναι να μου στείλουν πάλι 8ετιας...άστο να μου λείπει.Μια φορα την πάτησα με το γαμοautodoc.Ας ξαναερθουν Ελλάδα τα ραβενολ και το συζητάμε

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, katargedon είπε

αλλα αν είναι να μου στείλουν πάλι 8ετιας

σαιτ της ραβενολ λεω το λαδι ηταν ιανουαριος του 25 https://www.ravenol-shop.de/

54 λεπτά πριν, mike15 είπε

ΜΟΤΟΡΜΠΑΙΚ

54 λεπτά πριν, mike15 είπε

και τωρα θα μας εξηγησεις "ρε μικρε μητσο πως κανεις αυτο το κολπο με υγρο φρενων να καθαρισω τα ελατηρια" 

ναι θα σου πω σε ξεχωριστο ποστ

54 λεπτά πριν, mike15 είπε

ναι εχει γινει reformulation αλλα παλι ειναι καλα λαδια..ειναι απο τα καλα HC με ποιοτικη βαση και  απο τα λιγα HC που εχουν ελαχιστους VII και υψηλο HTHS.αυτο λεει πολλα.

δεν ειπα ποτε οτι το 8100 δεν ειναι καλο λαδι ειπα οτι το μουλωχτο reformulation + την τιμη του το κανει πλεον ενα "υπερτιμημενο" λιπαντικο

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

δεν ειπα ποτε οτι το 8100 δεν ειναι καλο λαδι ειπα οτι το μουλωχτο reformulation + την τιμη του το κανει πλεον ενα "υπερτιμημενο" λιπαντικο

τον δεχομαι για τον ορο αλλα την τιμη του μονο ..

απο κατι αλλα σαχλογιαπωνεζικα δηθεν συνθετικα που μου την πεφτει η ξαδερ ..μου ..ε..σορυ αλλο φορουμ..

ειναι πολυ καλυτερο.

  • Haha 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, katargedon είπε

Οχι δεν φέρνει,το ειχα κοιτάξει

Για ποιο λογο να καρβουνιασω τα ελατήρια; Και καταναλωση να εχει,για να σου πιάσουν τα ελατήρια καρβουνοdeposits,σημαινει οτι το λαδι ειχε πολυ μικρη ποσοτητα διασκορπιστικου,με λιγα λογια ηταν σαπακι ετσι και αλλιως,δεν φταιει το ιξωδες.Αλλιως ολα τα καινουρια που παιρνουν 0w0 θα καρβουνιαζαν σε ενα μηνα.

Κριμα…

Οσο για το καρβουνιασμα και να γίνει ,με το χαμηλό ιξώδες καθαρίζει πιο γρήγορα , μιας και η ταχύτητα που κινείται το λάδι είναι υψηλή.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, mike15 είπε

απο κατι αλλα σαχλογιαπωνεζικα δηθεν συνθετικα

Πολυ γενικό αυτό που λες.Πιο εννοείς συγκεκριμένα;

Δημοσ.

Να κάνω κι εγώ μια παρένθεση ρε αγόρια μιας και βλέπω πως κάποιοι ασχολείστε εκτενέστερα με τα λάδια. 

Όταν πάτε να αγοράσετε λάδι πως το επιλέγετε; διαβάζετε το βιβλίο τού κατασκευαστή και λέει μπλαμπλα μπλα μπλα. Τι από όλα αυτά τα μπλα μπλα μπλα κοιτάτε και ποιο είναι το ποιο σημαντικό; ιξώδες; acea; api; έγκριση κατασκευαστή; 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kostasw είπε

Να κάνω κι εγώ μια παρένθεση ρε αγόρια μιας και βλέπω πως κάποιοι ασχολείστε εκτενέστερα με τα λάδια. 

Όταν πάτε να αγοράσετε λάδι πως το επιλέγετε; διαβάζετε το βιβλίο τού κατασκευαστή και λέει μπλαμπλα μπλα μπλα. Τι από όλα αυτά τα μπλα μπλα μπλα κοιτάτε και ποιο είναι το ποιο σημαντικό; ιξώδες; acea; api; έγκριση κατασκευαστή; 

 

Όλα είναι σημαντικά.Σε γενικές γραμμές(πολυ  χοντρικα) η acea ταξινομει τα λάδια βαση του hths και της τέφρας.Το api βαση της χημικής σύστασης.Το ιξώδες,μπορει να δίνει ο κατασκευαστής διαφορετικό ανα χώρα,στο ιδιο αμάξι.Επίσης παίζουν ρόλο και τα χιλιόμετρα που έχει το μοτέρ.Παραδειγμα αν βαλεις 0w20 σε μοτερ που εχει 150-200.000 χλμ,το πιο πιθανό είναι να στο κάψει για πλάκα.

Επεξ/σία από katargedon
Δημοσ.
1 minute ago, katargedon said:

Όλα είναι σημαντικά.Σε γενικές γραμμές(πολυ  χοντρικα) η acea ταξινομει τα λάδια βαση του hths και της τέφρας.Το api βαση της χημικής σύστασης.Το ιξώδες,μπορει να είναι διαφορετικό ανα χώρα,στο ιδιο αμάξι.Επίσης παίζουν ρόλο και τα χιλιόμετρα που έχει το μοτέρ.Παραδειγμα αν βαλεις 0w20 σε μοτερ που εχει 150-200.000 χλμ,το πιο πιθανό είναι να στο κάψει για πλάκα.

Στην περίπτωση που σε ένα συγκεκριμένο ιξώδες δεν υπάρχει acea που γράφει το βιβλίο; 

Βασικά να τα πάρω με την σειρά. 

Ζητάει το βιβλίο 0w20 acea c2 Fiat 9.55535-DSX.

Μέχρι και πριν 1-1.5 χρόνο έβρισκες acea c2. Πλέον όλα τα 0w20 είναι acea c5 ή c6

Επίσης στο βιβλίο δεν δίνει καμία εναλλακτική λαδιού. Αποκλειστικά και μόνο αυτό που έγραψα. 

Επίσης η αντιπροσωπεία βάζει πλέον 0w20 C5 Fiat 9.55535-GSX Το οποίο λάδι τουλάχιστον στα χαρτιά δεν πληρεί καμία προδιαγραφή πέρα από το ιξώδες. 

Ποσο λάθος είναι αυτό; και γιατί να μην πάω σε 0w30 acea C2 με διαφορετική έγκριση της φιατ; 

Δεν ξέρω αν γίνομαι αντιληπτός με το σκεπτικό μου. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, kostasw είπε

Στην περίπτωση που σε ένα συγκεκριμένο ιξώδες δεν υπάρχει acea που γράφει το βιβλίο; 

Βασικά να τα πάρω με την σειρά. 

Ζητάει το βιβλίο 0w20 acea c2 Fiat 9.55535-DSX.

Μέχρι και πριν 1-1.5 χρόνο έβρισκες acea c2. Πλέον όλα τα 0w20 είναι acea c5 ή c6

Επίσης στο βιβλίο δεν δίνει καμία εναλλακτική λαδιού. Αποκλειστικά και μόνο αυτό που έγραψα. 

Επίσης η αντιπροσωπεία βάζει πλέον 0w20 C5 Fiat 9.55535-GSX Το οποίο λάδι τουλάχιστον στα χαρτιά δεν πληρεί καμία προδιαγραφή πέρα από το ιξώδες. 

Ποσο λάθος είναι αυτό; και γιατί να μην πάω σε 0w30 acea C2 με διαφορετική έγκριση της φιατ; 

Δεν ξέρω αν γίνομαι αντιληπτός με το σκεπτικό μου. 

Θα το κοιτάξω το απόγευμα με καφέ και τσιγάρο.

  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...