Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, kostasw είπε

Δεν έχει σημασία η μάρκα. Πάρε το 0w30 από kroon 

Ή kroon βγάζει 3 διαφορετικά 0-30. Δεν είναι απολύτως ίδια . Ενα είναι πιο ανθεκτικό λάδι αλλά δεν το συνιστά για άλλα ,πέρα από VW.  

7 λεπτά πριν, kostasw είπε

Οπότε, για να μην κουράζω άλλο, και τα λάδια που βάζει η αντιπροσωπεία τα οποία ναι μεν είναι 0w20 acea c5 αλλά με προδιαγραφή - Gsx αντί Dsx είναι λάθος. 

Οχι, δεν είναι λάθος.  Ειναι για Fiat και έχουν σύγχρονες προδιαγραφές για τα biodiesel καύσιμα .που βγήκαν τελευταία.

Επεξ/σία από atheatos
  • Απαντ. 492
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γι'αυτο είμαστε ευτυχισμένοι εμείς με τα Ιαπωνικά.Ουτε προδιαγραφές να μας αλλάζουν καθε μήνα,,ουτε τίποτα.Ενα manual έχουμε ο καημενοι,που λέει μέσα 10 ιξωδη,σου γράφει ενα acea,ενα api,ενα ilsac και σου λέει,βαλε ενα απο αυτά και μη μας ζαλίζεις.Τωρα περα απο την πλακα,κοιταξα και τα c5,c6 και τα κοντινά τους ilsac.Δεν τρελάθηκα με κάποιο.Για μενα καλύτερα να πας σε 0w30,εκτος και αν εχεις αυστηρη εντολη να μεινεις σε 0w20.

1 ώρα πριν, mike15 είπε

πιο μικρο απο το 2.6 ,εαν εχει, απαγορευεται γιατι θα εχεις φθορα.πιο μεγαλο ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ για να εχεις καλυτερη προστασια.ναι θα εχεις λιγοτερη οικονομια αλλα ουτε αμελητεα ποσοστητα,ειδικα αν οδηγεις ηρεμα.

συμπερασμα βαλε ενα 0-30 η' ενα 0-30fe , 5-30 fe και εισαι οκ.θα εχεις hths 3.0-3.4 

👍

  • Haha 1
Δημοσ.

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η προστασία του κινητήρα με τα λάδια. Τα λάδια τώρα πια παίζουν και μεγάλο ρόλο στην διαχείριση του κινητήρα  , σε σχέση με το καύσιμο και τα καυσαέρια. Την εποχή που βγήκε το αμαξι μου δεν υπήρχε βιοαιθανόλη ή πρόσθετα καυσίμου με απορρυπαντική τεχνολογία στην βενζίνη.

Τωρα η βενζίνη καίγεται έχοντας χαμηλότερη θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης , δημιουργώντας περισσότερες επικαθήσεις και το λάδι που έβαζα δεν μπορεί να είναι το ίδιο. 
Απο 5-30 σε αμάξι με μηχανή στα 230000 χιλιόμετρα, πήγα στα 0-20 με πρόσθετα και βρήκα την υγειά μου.

Ουτε χτυπήματα στα μεταβλητα των βαλβίδων , ουτε προβλήματα με τους λάμδα και εχω χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και την ίδια λαδιού ( 200 ml στα 7000 χιλιόμετρα)
Βέβαια μιλάμε για Ιάπωνα που εξαρχής έδινε αυτή την δυνατότητα . Ειμαι στην φάση να κόψω και τελείως τα πρόσθετα αργότερα να δω πως θα πάει. Τα έβαλα γιατί φοβόμουν ότι αν κατέβω σε viscosity θα είχα πρόβλημα . Αλλα τελικά τίποτα. …

Δημοσ.
1 hour ago, atheatos said:

Ή kroon βγάζει 3 διαφορετικά 0-30. Δεν είναι απολύτως ίδια . Ενα είναι πιο ανθεκτικό λάδι αλλά δεν το συνιστά για άλλα ,πέρα από VW.  

Οχι, δεν είναι λάθος.  Ειναι για Fiat και έχουν σύγχρονες προδιαγραφές για τα biodiesel καύσιμα .που βγήκαν τελευταία.

Οπότε μιλάμε για το ίδιο λάδι dsx&gsx. Γιατί μας ζαλίζουν τον έρωτα τότε δεν μπορώ να καταλάβω. Παράδειγμα είναι ας πούμε τώρα που η αντιπροσωπεία βάζει castrol edge c5 με προδιαγραφή gsx. 

Γιατί να μην βάλει ας πούμε το castrol magnatec με προδιαγραφή dsx/gsx; το οποίο magnatec δίνει μόνο αυτές τις προδιαγραφές ούτε mb ούτε vw ούτε volvo πχ κάτι το οποίο συμβαίνει με το edge. 

 

1 hour ago, katargedon said:

Γι'αυτο είμαστε ευτυχισμένοι εμείς με τα Ιαπωνικά.Ουτε προδιαγραφές να μας αλλάζουν καθε μήνα,,ουτε τίποτα.Ενα manual έχουμε ο καημενοι,που λέει μέσα 10 ιξωδη,σου γράφει ενα acea,ενα api,ενα ilsac και σου λέει,βαλε ενα απο αυτά και μη μας ζαλίζεις.Τωρα περα απο την πλακα,κοιταξα και τα c5,c6 και τα κοντινά τους ilsac.Δεν τρελάθηκα με κάποιο.Για μενα καλύτερα να πας σε 0w30,εκτος και αν εχεις αυστηρη εντολη να μεινεις σε 0w20.

👍

Αυστηρή εντολή σαφώς και δεν έχω. Εξάλλου δικό μου το όχημα δική μου η απόφαση σωστά; 

0w30 δίνει σε αυτόν τον κινητήρα όταν δεν φοράει adblue. Οπότε τι διαφορά έχει ένα 0w30 c2 με ένα 0w20 c5 ώστε να προτιμάτε το δεύτερο για όσα έχουν adblue. 

Επίσης αντε πες πάω σε 0w30 ποια προδιαγραφή κοιτάω; 

1 hour ago, atheatos said:

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η προστασία του κινητήρα με τα λάδια. Τα λάδια τώρα πια παίζουν και μεγάλο ρόλο στην διαχείριση του κινητήρα  , σε σχέση με το καύσιμο και τα καυσαέρια. Την εποχή που βγήκε το αμαξι μου δεν υπήρχε βιοαιθανόλη ή πρόσθετα καυσίμου με απορρυπαντική τεχνολογία στην βενζίνη.

Τωρα η βενζίνη καίγεται έχοντας χαμηλότερη θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης , δημιουργώντας περισσότερες επικαθήσεις και το λάδι που έβαζα δεν μπορεί να είναι το ίδιο. 
Απο 5-30 σε αμάξι με μηχανή στα 230000 χιλιόμετρα, πήγα στα 0-20 με πρόσθετα και βρήκα την υγειά μου.

Ουτε χτυπήματα στα μεταβλητα των βαλβίδων , ουτε προβλήματα με τους λάμδα και εχω χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και την ίδια λαδιού ( 200 ml στα 7000 χιλιόμετρα)
Βέβαια μιλάμε για Ιάπωνα που εξαρχής έδινε αυτή την δυνατότητα . Ειμαι στην φάση να κόψω και τελείως τα πρόσθετα αργότερα να δω πως θα πάει. Τα έβαλα γιατί φοβόμουν ότι αν κατέβω σε viscosity θα είχα πρόβλημα . Αλλα τελικά τίποτα. …

Αυτό το τελευταίο μου θυμίζει το σκούτερ. Το μακρινό 2006 δεν υπήρχαν τόσες προδιαγραφές. Ένα 10w40 λέει λάδι κινητήρα. Τι θα με κρατούσε από το να βάλω ένα λάδι αυτοκινήτου και όχι ένα πανάκριβο λάδι σκούτερ των τελευταίων ετών; 

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, kostasw είπε

Αυστηρή εντολή σαφώς και δεν έχω. Εξάλλου δικό μου το όχημα δική μου η απόφαση σωστά; 

0w30 δίνει σε αυτόν τον κινητήρα όταν δεν φοράει adblue. Οπότε τι διαφορά έχει ένα 0w30 c2 με ένα 0w20 c5 ώστε να προτιμάτε το δεύτερο για όσα έχουν adblue. 

Επίσης αντε πες πάω σε 0w30 ποια προδιαγραφή κοιτάω; 

Τώρα κατάλαβα οτι μιλάς για diesel.Εδω δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί δεν ξέρω,ουτε ασχολήθηκα ποτέ ιδιετερα με τα C λαδια.Τα αλλα μελη θα σε καθοδηγήσουν.

Δημοσ.
4 minutes ago, katargedon said:

Τώρα κατάλαβα οτι μιλάς για diesel.Εδω δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί δεν ξέρω,ουτε ασχολήθηκα ποτέ ιδιετερα με τα C λαδια.Τα αλλα μελη θα σε καθοδηγήσουν.

Ναι σωστά το παρέλειψα στην αρχή. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, kostasw είπε

 

Αυτό που ήθελα να ξεκαθαρίσω μέσα μου και να μην σπάω το κεφάλι μου είναι πώς άλλο προτείνει στο βιβλίο άλλο βάζουν και άλλα κυκλοφορούν. 

το πιο συχνο φαινομενο στους κατασκευαστες πλεον.

8 ώρες πριν, kostasw είπε

Και αντε πες ότι πηγαίνω σε 0w30. Acea;;; c2 που προτείνει στο 0w20 ή c5 c6; 

αυτο που εχει μεγαλυτερο hths, c2 δλδ. 0-30 c2

8 ώρες πριν, kostasw είπε

 

Τι διαφορά έχει το λάδι που προτείνει η φιατ με ένα 0w20 που προτείνει η Mercedes ας πούμε. 

η Mercedes στις προδιαγραφες ζηταει πιο ισχυρο και ανθεκτικο φιλμ λαδιου  και.. a reduced content of Sulfted Ash, Phos- phorus and Sulphur in order to be compatible with MERCEDES exhaust gas after treatment systems.

6 ώρες πριν, kostasw είπε

 

Το ιξώδες; η προδιαγραφή acea; ή η προδιαγραφή του κατασκευαστή. 

συνηθως η προδιαγραφή acea ειναι το μονο που αρκει.ομως μπορει να υπαρχουν εξαιρεσεις. δλδ. αν στο τελος αφου σε εχει πρηξει με τα προτεινομενα,τα συνιστωμενα,κ.λ.π. σου πεταει ενα ,αν δεν βρεθει κατι απο αυτα επιλεξε ενα λαδι που να ειναι acea c2.βεβαια καλο ειναι να υπαρχει μετα η προδιαγραφη του κατασκευαστή και ολα αυτα στο συνιστωμενο ιξωδες.ομως αν δεν βγαινει στο ιξωδες τοτε αυτο μπορει να αλλαξει.

αν διαβαζες το τοπικ που σου εδωσα,

οπως τωρα απο την αρχη ,θα ηξερες οτι αυτο που σου ειπα,το ιξωδες ειναι ασχετο ,απλα υπαρχει γιατι ετσι εχει συνηθιστει απο τους μπλεντερ.αυτο που μετραει ειναι να υπαρχει η εγκριση σε οποιοδηποτε ιξωδες ,οχι μονο αυτο που σου λενε στην αντιπροσωπεια δλδ . αλλα και σαυτα που υπαρχουν στην αγορα.εαν υπαρχει η εκγριση σε αλλο ιξωδες απο αυτο του εργοστασιου τοτε το βαζεις αφοβα.αν δεν υπαρχει κοιτας να υπαρχει οπωσδηποτε το acea c2 τουλαχιστον για να σε καλυπτει.

6 ώρες πριν, kostasw είπε

Θεωρητικά μιλώντας όταν στο δικό μου έχει προσθέσει μόνο το σύστημα adblue και πήγε από 0w30, που φορούσαν όσα δεν έχουν adblue, σε 0w20 και ζητάει acea c2 το οποίο έχει υψηλότερο hths τότε δεν μπορώ να δεχτώ ότι το c5 υπερκαλύπτει ενώ έχει μικρότερο hths. Έτσι δεν είναι; 

ετσι ειναι πας acea c2.αυτο με το adblue δεν το γνωριζω.δεν νομιζω να απαιτει ενα διαφορετικης συστασης λαδι αποτι τα χωρις .αλλα ρωτα και εναν μηχανικο.και οχι στην αντιπροσωπεια.

6 ώρες πριν, kostasw είπε

Δηλαδή τα δύο λάδια που προταθηκαν ποιο πριν είναι διαφορετικά;  

Καταλήγοντας προτείνεις να πάω σε 0w30 το οποίο πληρεί την προδιαγραφή C2 η οποία αντιλαμβάνομαι ότι είναι η ποιο βασική. 

ναι. βρηκα μερικα τετοια που ειναι υπεραρκετα με hths εκει που σου ειπα στο 3.1

https://www.autodoc.gr/shell/12754600?utm_medium=cpc&utm_source=google&tb_prm=18653450843&gshp=1&gad_source=1&gad_campaignid=18653451545&gbraid=0AAAAAoWFwrceiF8UybmxxRBe0yVX1ls8D&gclid=EAIaIQobChMIt-C4i5qcjQMVGK6DBx0fMTEdEAQYCCABEgIi0PD_BwE

https://www.autodoc.gr/motul/8786587?utm_medium=cpc&utm_source=google&tb_prm=18653450843&gshp=1&gad_source=1&gad_campaignid=18653451545&gbraid=0AAAAAoWFwrceiF8UybmxxRBe0yVX1ls8D&gclid=EAIaIQobChMIt-C4i5qcjQMVGK6DBx0fMTEdEAQYAyABEgJJIvD_BwE

https://lubricants.catalog.totalenergies.com/catalog-sg/en_SG/7bj_quartz-ineo-first-0w-30

αυτο καλυπτει και 2 προδιαγραφες αλλες.

4 ώρες πριν, kostasw είπε

Οπότε μιλάμε για το ίδιο λάδι dsx&gsx. Γιατί μας ζαλίζουν τον έρωτα τότε δεν μπορώ να καταλάβω. Παράδειγμα είναι ας πούμε τώρα που η αντιπροσωπεία βάζει castrol edge c5 με προδιαγραφή gsx. 

Γιατί να μην βάλει ας πούμε το castrol magnatec με προδιαγραφή dsx/gsx; το οποίο magnatec δίνει μόνο αυτές τις προδιαγραφές ούτε mb ούτε vw ούτε volvo πχ κάτι το οποίο συμβαίνει με το edge. 

εξηγησα γιατι,γιατι τα εχουν κανει σκατα και μας μπερδευουν.και μπερδευονται οι ιδιοι επισης.μπορει να παρατηρηθηκαν και ανωμαλιες και να αλλαξαν εγκρισεις,αυτο και εαν συμβαινει.παει βολτα μετα ο περιβαντολογικος θεσμος και οι οικονομικες  νορμες του εμπρος στην ζημια του κινητηρα που συμβαινει η΄επικειται και βρεθηκε σαν αιτια το ψιλο λαδι.

ασε τα magnatec,βασικο μετριο λαδι και γενικα προσεχε τα καστρολ,εχουν μπανανες στα δεντρα,πρεπει να ασχοληθεις και με αυτο αν θες να αγορασεις εγκυρα λαδια.

4 ώρες πριν, kostasw είπε

 

Αυτό το τελευταίο μου θυμίζει το σκούτερ. Το μακρινό 2006 δεν υπήρχαν τόσες προδιαγραφές. Ένα 10w40 λέει λάδι κινητήρα. Τι θα με κρατούσε από το να βάλω ένα λάδι αυτοκινήτου και όχι ένα πανάκριβο λάδι σκούτερ των τελευταίων ετών; 

αν δεις λιγες σελιδες πισω εγω τα προτεινω αλλα οχι για εσενα,εχουν πολυ θειο και θα χαλασεις το καταλυτικο σου συστημα.

φυσικα μπορεις να βαλεις και c3 εαν διαβασες το ποστ που τα εξηγει στην προηγουμενη σελιδα.

το μονο που σου μενει ειναι να ρωτησεις ενα μηχανικο για το adblue

 

 

 

Επεξ/σία από mike15
  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, mike15 είπε

η Mercedes στις προδιαγραφες ζηταει πιο ισχυρο και ανθεκτικο φιλμ λαδιου  και.. a reduced content of Sulfted Ash, Phos- phorus and Sulphur in order to be compatible with MERCEDES exhaust gas after treatment systems.

Ναι,αυτό τους μαρανε εκεί στην ρενω...σορρυ στην μερσεντες ήθελα να πω

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, kostasw είπε

Γιατί να μην βάλει ας πούμε το castrol magnatec με προδιαγραφή dsx/gsx; το οποίο magnatec δίνει μόνο αυτές τις προδιαγραφές ούτε mb ούτε vw ούτε volvo πχ κάτι το οποίο συμβαίνει με το edge. 

 

Δεν ξέρω . Έχω σταματήσει να εμπιστεύομαι τις αντιπροσωπείες προ πολλού….Υπαρχουν πολλά λαμόγια σε αυτές.

Τα λάδια που βάζουν είναι συνήθως μπανάνες και τα λεφτά πάνε τσέπη. Σου πουλάνε ιστορία ότι έτσι πρέπει , να βάλουν αυτό το λάδι γιατί …..ο Ερμής είναι ανάδρομος, δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα κτλ. και στο τέλος ψάχνεσαι γιατί χτύπησε μπιέλα η μηχανή ή γιατί χάλασε το κιβώτιο ταχυτήτων. Ειδικά στο τελευταίο ,με τα λάδια κιβωτίου γίνεται τρελό πανυγηρι σε όλες τις αντιπροσωπείες μιας και τα παίρνουν πακέτο μαζί με τις άλλες μπανάνες….

Για μένα βάζεις όποιο λάδι θες, όποιο ιξώδες θες αρκεί να έχει την έγκριση της Fiat και να το προτείνει και ο κατασκευαστής λαδιού για Fiat. Κάποτε η Fiat συνεργαζόταν με την general motors και έχει πολύ αμερικανική τεχνολογία πάνω . Οποτε στο ACEA δεν θα έδινα πολύ σημασία..

Επισης ένα καλό λάδι για τον κινητήρα , δεν είναι απαραίτητα καλό και για το σύστημα καυσαερίων . Πρεπει να βρεις την χρυσή τομή. Εγώ την βρήκα επιλέγοντας χαμηλότερο ιξώδες μέσα από τις επιλογές που μου δίνει ο κατασκευαστής. Αν η Fiat έχει την επιλογή του 0-30 μόνο για τον κινητήρα χωρίς ad blue τότε κάτι παίζει με τα καυσαέρια και τα φίλτρα όταν πάει πιο βραδυρευστο λάδι σε αυτά. Άλλα και πάλι όπως προαναφέρθηκε, αν το λάδι έχεις τις προδιαγραφές για το σύστημα καυσαερίων της Fiat το ιξώδες δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο μιας και συνήθως αλλάζει με την πάροδο του χρόνου. Το πολύ πολύ βάλε το 0-30 με κάποιο αντιρρυπαντικό - καθαριστικό πρόσθετο , για να έχεις μια εναλλακτική.

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τιποτα απο την αμερικανικη τεχνολογια δεν ειχε η φιατ .αυτος ηταν μαλιστα και ενας απο τους λογους που η συνεργασια κρατησε μολις 5 χρονια,οτι δεν βοηθηκε καθολου η φιατ .

σιγα την general motors και την αμερικη που εδινε και τεχνογνωσια στην ευρωπαικη φιατ. γιαυτο ολοι αγοραζουν ευρωπαικα αυτοκινητα στην αμερικη ενω τα αμερικανικα ειναι για πεταμα στην ευρωπη.γιατι ειναι καλυτερα ,ακομα και τα φιατ .αλλωστε η εκγριση  και για τα αμερικανικα στο ονομα της φιατ βγαινει οχι της αμερικανικης μαρκας.και γιαυτο συμφωνουν οτι η ACEA εχει πιο αυστηρα στανταρ,ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ. τωρα να θελεις οχι αυστηροτητα αλλα οικονομια ακολουθεις την πιο χαλαρη και μπερδεμενη ilsac.

Επεξ/σία από mike15
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, kostasw είπε

Γιατί να μην βάλει ας πούμε το castrol magnatec

0001019_-080lt_0_600.jpg.ba185d7ff8be7de52b23d6209ff7ed2a.jpg

Φαν φακτ αν δεν καις λαδι δε σε πειραζει η συνθεση να ειναι mid SAPS, διοτι ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΙΣ.

Για εμενα ειναι 1e15 φορες προτιμότερο να βαλω ενα λαδι εκτος προδιαγραφων και να μην καιω λαδι απο το να βαλω λαδι προδιαγραφων και να καιω λαδι

Επεξ/σία από 11osmikrosmhtsos
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Φαν φακτ αν δεν καις λαδι

Θυμάμαι στο Fiat που είχαμε κάποτε , έγραφε στο manual ποια είναι  max κατανάλωση λαδιού , που μπορεί να έχει το αυτοκίνητο.Δεν ξέρω ποιας άλλης εταιρείας manual το γράφει αυτό , αλλά για την Fiat τα 400 γραμμάρια (περιπου 300 ml) στα 1000 χιλιομετρα είναι το μάξιμουμ που σου επιτρέπει να κάψεις!( Εγω τόσα καιω τον Ιάπωνα στα 7000 χιλιόμετρα )

Οποτε το κάψιμο λαδιού και ειδικά στα Fiat diesel πρέπει να θεωρείται δεδομένο, ασχέτως αν μπορει να μην πέφτει η στάθμη στο καρτερ , γιατί περνάει και μια ποσότητα diesel, μερικές φορές .

Εδω έχουν φτάσει σε σημείο κάποια ευρωπαϊκά , να σου βγάζουν μυνημα στο ταμπλό να συμπληρώσεις λάδι! Οποτε το δεν καίω λάδια , σε ένα αμάξι που έχει σχεδιαστεί ο κινητήρας του να καίει λάδια , δείχνει ότι κάτι ύποπτο συμβαίνει.

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, atheatos είπε

Θυμάμαι στο Fiat που είχαμε κάποτε , έγραφε στο manual ποια είναι  max κατανάλωση λαδιού , που μπορεί να έχει το αυτοκίνητο.Δεν ξέρω ποιας άλλης εταιρείας manual το γράφει αυτό , αλλά για την Fiat τα 400 γραμμάρια (περιπου 300 ml) στα 1000 χιλιομετρα είναι το μάξιμουμ που σου επιτρέπει να κάψεις!( Εγω τόσα καιω τον Ιάπωνα στα 7000 χιλιόμετρα )

Οποτε το κάψιμο λαδιού και ειδικά στα Fiat diesel πρέπει να θεωρείται δεδομένο, ασχέτως αν μπορει να μην πέφτει η στάθμη στο καρτερ , γιατί περνάει και μια ποσότητα diesel, μερικές φορές .

Εδω έχουν φτάσει σε σημείο κάποια ευρωπαϊκά , να σου βγάζουν μυνημα στο ταμπλό να συμπληρώσεις λάδι! Οποτε το δεν καίω λάδια , σε ένα αμάξι που έχει σχεδιαστεί ο κινητήρας του να καίει λάδια , δείχνει ότι κάτι ύποπτο συμβαίνει.

 

Και στα vag γράφει για λίτρο στα 1000χλμ.Ολα το γράφουν,και το τζαπάν  θα το γράφει.

Στο όπελ μου γραφει για 700μλ στα 1000χλμ.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Και στα vag γράφει για λίτρο στα 1000χλμ.Ολα το γράφουν,και το τζαπάν  θα το γράφει.

Στο όπελ μου γραφει για 700μλ στα 1000χλμ.

Το τζαπαν τουλάχιστον που έχω εγώ ,δεν γράφει τίποτα τέτοιο στο manual και μάλιστα έχω κατεβάσει και το service manual όλης της σειράς του μοντέλου μου ( κάπου 4000 χιλιάδες σελίδες)και ακόμη δεν το έχω βρει αυτό το πράγμα. Θα το ψάξω και άλλο , αλλά τα 700 ml στα 1000 είναι τρελό νούμερο για μένα . Θα το δεχόμουνα στα 5000 χιλιόμετρα αλλά όχι στα 1000. 
Προσπαθώ να κάνω τις αλλαγές λαδιού στα 5000 χιλιόμετρα αλλά δεν ευκαιρώ πάντα και συμπληρώνω 300 ml μέχρι τα 6-7000 χιλιόμετρα όπου και κάνω την αλλαγή και πάλι το λάδι δεν έχει πέσει από τότε που συμπλήρωσα. Αν έκαιγα έστω 500 ml στα 1000 χιλιόμετρα θα έπρεπε σε κάθε δεύτερο γέμισμα ρεζερβουάρ να έχω το λάδι στο πορτμπαγκάζ….Δεν γινεται αυτο. Κάνω μερικές φορές, ταξίδια 1000 χλμ πήγαινε και 1000 χλμ έλα . Το αμάξι δεν σβήνει ουσιαστικά. Θα έπρεπε να είχε χαθεί η στάθμη από τον δείκτη αν έκαιγα τόσα  λάδια . 

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, atheatos είπε

Το τζαπαν τουλάχιστον που έχω εγώ ,δεν γράφει τίποτα τέτοιο στο manual και μάλιστα έχω κατεβάσει και το service manual όλης της σειράς του μοντέλου μου ( κάπου 4000 χιλιάδες σελίδες)και ακόμη δεν το έχω βρει αυτό το πράγμα. Θα το ψάξω και άλλο , αλλά τα 700 ml στα 1000 είναι τρελό νούμερο για μένα . Θα το δεχόμουνα στα 5000 χιλιόμετρα αλλά όχι στα 1000. 
Προσπαθώ να κάνω τις αλλαγές λαδιού στα 5000 χιλιόμετρα αλλά δεν ευκαιρώ πάντα και συμπληρώνω 300 ml μέχρι τα 6-7000 χιλιόμετρα όπου και κάνω την αλλαγή και πάλι το λάδι δεν έχει πέσει από τότε που συμπλήρωσα. Αν έκαιγα έστω 500 ml στα 1000 χιλιόμετρα θα έπρεπε σε κάθε δεύτερο γέμισμα ρεζερβουάρ να έχω το λάδι στο πορτμπαγκάζ….Δεν γινεται αυτο. Κάνω μερικές φορές, ταξίδια 1000 χλμ πήγαινε και 1000 χλμ έλα . Το αμάξι δεν σβήνει ουσιαστικά. Θα έπρεπε να είχε χαθεί η στάθμη από τον δείκτη αν έκαιγα τόσα  λάδια . 

Λέει ότι μπορεί να κάψει μέχρι τόσο,όχι ότι καίει τόσο.Εχει μια διαφορά.Απλά θέλουν να ειναι καλυμμένοι ως προς την εγγύηση.

για τογιότα 

I am reading an owner's manual for Toyota Yaris 2007 Engine 1NZ-FE. It says that it is normal if the engine consumes some oil, and that max normal oil consumption is 1.1 qt. per 600 miles! At that, the oil capacity with filter is 3.9 qt. So, the engine may consume 28% of the max oil capacity within 600 miles. And Toyota thinks this is normal. Are they crazy? 

https://carkiller.com/scottykilmer/qa/normal-engine-oil-consumption-as-taken-from-a-toyota-owners-manual/

mazda 

 

It is normal for all engines to consume engine oil under normal driving conditions.

Engine oil consumption may be as high as 0.8 L/1,000 km (1 L/800 miles).

https://owners-manual.mazda.com/gen/en/mazda3/mazda3_8hs5ee19i/contents/07030405.html#:~:text=It is normal,L/800 miles).

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...