Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, atheatos είπε

Φίλος με 500 άλογα Impreza έχει βάλει της Mahle πιστόνια με τα ελατήρια σαν του skoda σου

καλα εχει κανει και θελει να βγαλει καθε αλογο, την σκοντα δε την νοιαζει αν το 20 αποδοση γινει 19 ή 21

  • Απαντ. 997
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Δε το εχω δει νομιζω οτι ειναι δυο ταυτοχρονοι μηχανισοι οξειδωση και αραιωση

Αν το diesel προκαλέσει μόλυνση στο λάδι ( biodiesel ) θα έχεις συσσωμάτωση και κατάλοιπα. Αν το diesel είναι τιγκα στα χημικά για να μην έχει μόλυνση μπορεί να κάνει αραίωση.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, atheatos είπε

Αν το diesel προκαλέσει μόλυνση στο λάδι ( biodiesel ) θα έχεις συσσωμάτωση και κατάλοιπα.

Εννοεις μικροβιολογικο φορτο

Δημοσ.
Μόλις τώρα, 11osmikrosmhtsos είπε

καλα εχει κανει και θελει να βγαλει καθε αλογο, την σκοντα δε την νοιαζει αν το 20 αποδοση γινει 19 ή 21

Το καλό με τα Subaru είναι ότι μπορείς να βρεις ότι part γουστάρεις εξαιτίας της αγωνιστικής εξελίξεις. Δεν καεί λάδι το συγκεκριμένο Subaru σταγόνα . Αλλα όταν το πατάει κατεβάζει τον δείκτη της βενζίνης.

Μόλις τώρα, 11osmikrosmhtsos είπε

Εννοεις μικροβιολογικο φορτο

Ναι . Γίνεται λάσπη.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, atheatos είπε

Το καλό με τα Subaru είναι ότι μπορείς να βρεις ότι part γουστάρεις εξαιτίας της αγωνιστικής εξελίξεις. Δεν καεί λάδι το συγκεκριμένο Subaru σταγόνα . Αλλα όταν το πατάει κατεβάζει τον δείκτη της βενζίνης.

Μα προφανως ειναι αλλος ο στοχος πιστευω πως υπαρχουν λυσεις για ολα τα οχηματα αλλα, αλλαχ

1 λεπτό πριν, atheatos είπε

Ναι . Γίνεται λάσπη.

Νομιζα οτι αν το λαδι παει στο 100+ βαθμου δεν επιβιωνουν

Δημοσ.
Μόλις τώρα, 11osmikrosmhtsos είπε

Μα προφανως ειναι αλλος ο στοχος πιστευω πως υπαρχουν λυσεις για ολα τα οχηματα αλλα, αλλαχ

Νομιζα οτι αν το λαδι παει στο 100+ βαθμου δεν επιβιωνουν

Δεν πάει τόσο και η ζημιά γίνεται όταν είναι σταματημένη η μηχανή . 

Την είχα πατήσει με βιοαιθανόλη . Πέρασε  βενζίνη , γιατί το ξεκίνησα σπρώχνοντας ( είχα μείνει από μπαταρία ) και μετά από κάποιο καιρό είδα στην βέργα κάτι σαν άμμο . Εννοειται ότι η κατανάλωση καυσίμου είχε φτάσει στο θεό. Άλλαξα λάδια κάνοντας πριν πλύσιμο με flushing oil και ήρθα στα νορμαλ.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, atheatos είπε

και μετά από κάποιο καιρό είδα στην βέργα κάτι σαν άμμο

Πως ηταν αυτη η "αμμος" ?  Μια φορα σπρωξιμο ποσο βενζινη να περασει στα λαδια. Δε νομιζω να ηταν απο αυτο 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, 2MM είπε

Πως ηταν αυτη η "αμμος" ?  Μια φορα σπρωξιμο ποσο βενζινη να περασει στα λαδια. Δε νομιζω να ηταν απο αυτο 

Ο κοκος άμμου που εμφανίστηκε στην βέργα μπορεί να ήταν και εξανθρακωμα, αλλά το γεγονός είναι,  ότι η βενζίνη που κυκλοφορεί έχει πολύ σαβούρα μέσα. Μπορεί να μην ήταν από μόνο ένα σπρώξιμο , αλλά και από το κακό  καύσιμο γενικότερα. Αν είσαι με πολλές σταθερές στροφες σε σταθερή πορεία και βλέπεις να μπερδεύει λίγο ο κινητήρας πάει να πει κάτι πέρασε και δεν κάηκε στο θάλαμο. Αυτο το άκαυστο μίγμα μπορεί να περάσει στο λάδι με ότι συνεπάγεται αυτό. 
Ετσι όπως πάει η βενζίνη στο τέλος θα καταλήξει να είναι σαν το diesel. Απο το λιοτριβειο….

Αυτός ήταν και ένας απο τος λογους  που από 5-30 πήγα σε 0-20. Θέλω το λάδι να κινείται γρήγορα και να μην μένει στα τοιχώματα γεμίζοντας με σαβούρα.

Επεξ/σία από atheatos
  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, atheatos είπε

Ο κοκος άμμου που εμφανίστηκε στην βέργα μπορεί να ήταν και εξανθρακωμα, αλλά το γεγονός είναι,  ότι η βενζίνη που κυκλοφορεί έχει πολύ σαβούρα μέσα. Μπορεί να μην ήταν από μόνο ένα σπρώξιμο , αλλά και από το κακό  καύσιμο γενικότερα. Αν είσαι με πολλές σταθερές στροφες σε σταθερή πορεία και βλέπεις να μπερδεύει λίγο ο κινητήρας πάει να πει κάτι πέρασε και δεν κάηκε στο θάλαμο. Αυτο το άκαυστο μίγμα μπορεί να περάσει στο λάδι με ότι συνεπάγεται αυτό. 
Ετσι όπως πάει η βενζίνη στο τέλος θα καταλήξει να είναι σαν το diesel. Απο το λιοτριβειο….

Αυτός ήταν και ένας ακόμα λογους  που από 5-30 πήγα σε 0-20. Θέλω το λάδι να κινείται γρήγορα και να μην μένει στα τοιχώματα γεμίζοντας με σαβούρα.

Μαλλον ηταν νοθευμενη βενζινη οπως ειπες. Επειδη ανεβηκε και η καταναλωση 

Για τα ελατηρια πιστονιου και για καλυτερη στεγανοποιση θαλαμου βοηθαει το πιο παχυρευστο λαδι νομιζω 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, 2MM είπε

Μαλλον ηταν νοθευμενη βενζινη οπως ειπες. Επειδη ανεβηκε και η καταναλωση 

Για τα ελατηρια πιστονιου και για καλυτερη στεγανοποιση θαλαμου βοηθαει το πιο παχυρευστο λαδι νομιζω 

 

Και εγώ έτσι νόμιζα παλιά, αλλά το λάδι όταν μένει στο κύλινδρο περισσότερη ώρα , κάποια στιγμή καίγεται και αφήνει κατάλοιπα . Εξάλλου δεν είναι απαραίτητο ότι ένα ΒΡΑΔΥΡΕΥΣΤΟ λάδι είναι και ΠΑΧΥ ώστε να καλύψει τα διάκενα. 
Είχα την εντύπωση πως τα 0-20 θα είναι όπως το νερό . Και όμως τα έβαλα στο χέρι μου και δεν είδα καμιά διαφορά στο φιλμ με τα 5-30. Δηλαδή σε στατική κρύα χρήση δεν έχουν διαφορά και μάλιστα τα λάδια που δοκίμασα είχαν την ίδια πυκνότητα. Το ότι το 0- 20 όταν ζεσταθεί θα κινηθεί πιο γρήγορα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα φύγει τελείως από το κύλινδρο. Αν δουλεύει σωστά η αντλία λαδιού θα το αναπληρώσει χωρίς να πέσει ιδιαίτερα η πίεση. Εκεί είναι η διαφορά μεταξύ βραδυρευστων και ταχυρευστων λαδιών. Ότι τα βραδυρευστα θα κρατήσουν μεγαλύτερη πίεση λαδιού από τα ταχυρευστα στις υψηλές θερμοκρασίες, άρα θα έχεις ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΗ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ ΣΦΗΝΑ. Εγω τέτοιο πρόβλημα να κρατήσω την πίεση του λαδιού ψηλά δεν έχω . Η λιπαντική μεμβράνη και στα δύο λάδια είναι εκεί δεν φεύγει , απλά η ταχύτητα ροής αλλάζει.

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
6 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Ελατηρια χαμηλης τασεως ειναι τοσο απλο. Μολις φυγει (που δε θα φυγει) αυτο το καρκινωμα απο την αυτοκινητοβιομηχανια δεν θα ξανακαψει ποτε κανενα μοτερ λαδι

Τρία είναι τα σύγχρονα καρκινωματα:

1...Ελατήρια χαμηλής τάσεως

2...Start-stop

3...Ιμάντας χρονισμού μέσα στο λάδι

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, atheatos είπε

Και εγώ έτσι νόμιζα παλιά, αλλά το λάδι όταν μένει στο κύλινδρο περισσότερη ώρα κάποια στιγμή καίγεται και αφήνει κατάλοιπα . Εξάλλου δεν είναι απαραίτητο ότι ένα ΒΡΑΔΥΡΕΥΣΤΟ λάδι είναι και ΠΑΧΥ ώστε να καλύψει τα διάκενα. 
Είχα την εντύπωση πως τα 0-20 θα είναι όπως το νερό . Και όμως τα έβαλα στο χέρι μου και δεν είδα καμιά διαφορά στο φιλμ με τα 5-30. Δηλαδή σε στατική κρύα χρήση δεν έχουν διαφορά και μάλιστα τα λάδια που δοκίμασα είχαν την ίδια πυκνότητα. Το ότι το 0- 20 όταν ζεσταθεί θα κινηθεί πιο γρήγορα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα φύγει τελείως από το κύλινδρο. Αν δουλεύει σωστά η αντλία λαδιού θα το αναπληρώσει χωρίς να πέσει ιδιαίτερα η πίεση. Εκεί είναι η διαφορά μεταξύ βραδυρευστων και ταχυρευστων λαδιών. Ότι τα βραδυρευστα θα κρατήσουν μεγαλύτερη πίεση λαδιού από τα ταχυρευστα στις υψηλές θερμοκρασίες, άρα θα έχεις ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΗ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ ΣΦΗΝΑ. Εγω τέτοιο πρόβλημα να κρατήσω την πίεση του λαδιού ψηλά δεν έχω . Η λιπαντική μεμβράνη και στα δύο λάδια είναι εκεί δεν φεύγει , απλά η ταχύτητα ροής αλλάζει.

Απο την άλλη απο το λεπτορευστο/ταχυρευστο λαδι θα περασει πιο πολυ ποσοτητα στο θαλαμο καυσης και παλι θα καει . Ενω το παχυρευστο/αργορευστο θα σφραγισει πιο καλα το σημειο γυρω απο το πιστονι. Ετσι νομιζω . Αν και ολα αυτα εξαρτονται απο το ποσο blow by εχεις. Αν δεν εχεις βαζεις λεπτο. Αν εχεις βαζεις παχυ 

Τωρα πως θα διαλεξεις το παχυ ? Απο το μεγαλυτερο ιξωδες και την μεγαλυτερη πικνοτητα . Δεν ξερω αλλον τροπο 

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, katargedon είπε

ρία είναι τα σύγχρονα καρκινωματα:

1...Ελατήρια χαμηλής τάσεως

2...Start-stop

3...Ιμάντας χρονισμού μέσα στο λάδι

yes + χρηση κακης ποιοτητας θερμοπλαστικων

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

yes + χρηση κακης ποιοτητας θερμοπλαστικων

Ναι,αν και αυτό δεν είναι τωρινό φαινομενο.Επισης ξεχασα να προσθέσω στην black list και τις πλαστικές αντλίες αντιψυκτικου

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, 2MM είπε

Απο την άλλη απο το λεπτορευστο/ταχυρευστο λαδι θα περασει πιο πολυ ποσοτητα στο θαλαμο καυσης και παλι θα καει . Ενω το παχυρευστο/αργορευστο θα σφραγισει πιο καλα το σημειο γυρω απο το πιστονι. Ετσι νομιζω . Αν και ολα αυτα εξαρτονται απο το ποσο blow by εχεις. Αν δεν εχεις βαζεις λεπτο. Αν εχεις βαζεις παχυ 

Τωρα πως θα διαλεξεις το παχυ ? Απο το μεγαλυτερο ιξωδες και την μεγαλυτερη πικνοτητα . Δεν ξερω αλλον τροπο 

Επαναλαμβάνω , ένα λάδι που είναι ταχυρευστο δεν είναι απαραίτητα λεπτό. Το ότι τα μόρια του έχουν τέτοια διάταξη ώστε να κινείται πιο γρήγορα χωρίς τυρβωδή ροή δεν σημαίνει ότι έχει χάσει σε μάζα. Η πυκνότητα είναι ίδια και στους δύο τύπους λαδιών. Για να περάσει στο θάλαμο καύσης δεν φτάνει μόνο η μεγαλύτερη ταχύτητα που έχει. Μπορεί να βάλεις ένα 20 - 50 που έχει χαμηλή ταχύτητα λόγω σύνθεσης μορίων αλλά να έχει τόση χαμηλή πυκνότητα και μάζα και να περάσει από τα διάκενα πολύ περισσότερο από ότι ένα 0- 20.  Οπότε ο συσχετισμός viscosity και πυκνότητας λαδιού δεν πάει ανάλογα. Μεγαλύτερο ιξώδες δεν σημαίνει απαραίτητα μεγαλύτερη πυκνότητα. 
 Τώρα θα πεταχτεί κάποιος και θα πει,  μα το 20- 50 θα μείνει στο κύλινδρο περισσότερο άρα έχει μεγαλύτερη πυκνότητα εκεί γιατί δεν έχει φύγει.Και ποιος σου είπε δηλαδή ότι το 0-20 θα έχει φύγει . Δεν τα σπρώχνει κανένας να φύγουν  παρά μόνο το ελατήριο λαδιού και η κίνηση του πιστονιού. - What about gravity?  Ποια βαρύτητα? δηλαδή στα Subaru που έχουν επίπεδο κινητήρα , η βαρύτητα  θα το κρατήσει περισσότερο στον κύλινδρο από τα άλλα αυτοκίνητα ? Ας σοβαρευτούμε , αν είναι να φύγει από το κύλινδρο η λιπαντική μεμβράνη ή βαρύτητα είναι το τελευταίο πράγμα που θα ψάξεις το γιατί.

Επεξ/σία από atheatos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...