2MM Δημοσ. Τρίτη στις 04:07 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 04:07 μμ 30 λεπτά πριν, atheatos είπε Επαναλαμβάνω , ένα λάδι που είναι ταχυρευστο δεν είναι απαραίτητα λεπτό. Το ότι τα μόρια του έχουν τέτοια διάταξη ώστε να κινείται πιο γρήγορα χωρίς τυρβωδή ροή δεν σημαίνει ότι έχει χάσει σε μάζα. Η πυκνότητα είναι ίδια και στους δύο τύπους λαδιών. Για να περάσει στο θάλαμο καύσης δεν φτάνει μόνο η μεγαλύτερη ταχύτητα που έχει. Μπορεί να βάλεις ένα 20 - 50 που έχει χαμηλή ταχύτητα λόγω σύνθεσης μορίων αλλά να έχει τόση χαμηλή πυκνότητα και μάζα και να περάσει από τα διάκενα πολύ περισσότερο από ότι ένα 0- 20. Οπότε ο συσχετισμός viscosity και πυκνότητας λαδιού δεν πάει ανάλογα. Μεγαλύτερο ιξώδες δεν σημαίνει απαραίτητα μεγαλύτερη πυκνότητα. Εχω καταλαβει τι λες. Αλλά εγω που θελω παχυ λαδι , οχι απλα παχυρευστο , θελω δηλαδη να εχει παχυ φιλμ. Τι θα πρεπει να κοιταξω ( ποια χαρακτηριστικα) ? Γι αυτο ειπα πριν για πυκνοτητα και ιξωδες (και ισως και hths) .
mike15 Δημοσ. Τρίτη στις 04:12 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 04:12 μμ 7 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Ο λογος που δεν γουσταρω τα 0W-(-10), σκεφτειται τι θα γινεται οταν εχεις και ενα 10% dilution. ΟΤΑΝ ΦΩΝΑΖΑ εγω για την fiat και τους multijet που οταν αναπτυχθηκαν ηθελαν 5W40 και κατεληξαν σε 0W20 ολοι γελαγανε. Οποτε αφηστε εμενα με τα 40αρια και τα 50αρια και βαλτε εσεις τα 20αρια και τα 16αρια. Ελατηρια χαμηλης τασεως ειναι τοσο απλο. ναι αλλα αφου σου αρεσει ο φιλος απο πανω,σε ενα αλλο βιντεο λεει low tension rings,low viscosity oils πως θα μαθω τι ελατηρια εχω? ολα μετα το 2004 τι ελατηρια εχουν? η' εξαρταται το μοντελλο? υ.γ. μου χρωστας απαντηση για τον καθαρισμο των ελατηριων με το υγρο φρενων,δημοσια η' σε μυνημα,περιμενω φιλε. 3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε Δε το εχω δει νομιζω οτι ειναι δυο ταυτοχρονοι μηχανισοι οξειδωση και αραιωση στα βενζινης αυτο συμβαινει,το εχουν συζητησει πολλες φορες στο φορουμ του bitog. 1 ώρα πριν, 2MM είπε Μαλλον ηταν νοθευμενη βενζινη οπως ειπες. Επειδη ανεβηκε και η καταναλωση Για τα ελατηρια πιστονιου και για καλυτερη στεγανοποιση θαλαμου βοηθαει το πιο παχυρευστο λαδι νομιζω και εγω αυτο νομιζω. 41 λεπτά πριν, 2MM είπε Απο την άλλη απο το λεπτορευστο/ταχυρευστο λαδι θα περασει πιο πολυ ποσοτητα στο θαλαμο καυσης και παλι θα καει . Ενω το παχυρευστο/αργορευστο θα σφραγισει πιο καλα το σημειο γυρω απο το πιστονι. Ετσι νομιζω . Αν και ολα αυτα εξαρτονται απο το ποσο blow by εχεις. Αν δεν εχεις βαζεις λεπτο. Αν εχεις βαζεις παχυ Τωρα πως θα διαλεξεις το παχυ ? Απο το μεγαλυτερο ιξωδες και την μεγαλυτερη πικνοτητα . Δεν ξερω αλλον τροπο ακουσα και μια αποψη ομως που λεει οτι ενω καποιοι συστηνουν ενα παχυρευστο λαδι λογω οτι ειναι πιο βαρυ και δεν θα καει γρηγορα,στην ουσια αυτο το λαδι μπορει να μην καιγεται γιατι δεν φτανει καν μεγαλη ποσοτητα στα ελατηρια,δλδ. δεν υπαρχει αρκετο λαδι να καψει οποτε δεν φαινεται καταναλωση.και αυτο ειναι πιο σοβαρο.μπορει ομως να εννοειται και αυτο που λες εσυ για το σφραγισμα.το διαβασα σε καποιο ξενο φορουμ . το παχος -βαρος του λαδιου καθοριζεται παιδια απο το hths . κανονικα δεν θα επρεπε να να καθοριζετια απο το ιξωδες γιατι οπως ειπωθηκε και απο εμενα και απο αλλους υπαρχουν μεγαλυτερα ιξωδη που ειναι πιο λεπτα ,απο λαδια με μικροτερο ιξωδες γιατι απλα εχουν υψηλοτερο hths .φυσικα και το βισκοσιτυ μετραει το παχος αλλα σε δευτερο ρολο. κανονικα εξω απο τα μπουκαλια θα επρεπε να υπαρχει hths τουλαχιστον στην acea .p.x motul hths 3.5, motul hths 3.8 πιο παχυ.ομως ο κοσμος δεν τα γνωριζει αυτα και θελει μετα νεα εκπαιδευση. 1
atheatos Δημοσ. Τρίτη στις 04:12 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 04:12 μμ (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, 2MM είπε Εχω καταλαβει τι λες. Αλλά εγω που θελω παχυ λαδι , οχι απλα παχυρευστο , θελω δηλαδη να εχει παχυ φιλμ. Τι θα πρεπει να κοιταξω ( ποια χαρακτηριστικα) ? Γι αυτο ειπα πριν για πυκνοτητα και ιξωδες (και ισως και hths) . Δες πυκνότητα και HTHS viscosity. Αλλα γιατί να θες μόνο χοντρό λάδι?Τι πιστεύεις ότι θα σε βοηθήσει να κανεις? Επεξ/σία Τρίτη στις 04:13 μμ από atheatos 1
2MM Δημοσ. Τρίτη στις 04:22 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 04:22 μμ 7 λεπτά πριν, atheatos είπε Δες πυκνότητα και HTHS viscosity. Αλλα γιατί να θες μόνο χοντρό λάδι?Τι πιστεύεις ότι θα σε βοηθήσει να κανεις? Δεν το ειπα σωστα. Δεν εννοω οτι θελω χοντρο . Εννοω ενας που θελει παχυ φιλμ λαδιου τι θα πρεπει να κοιταξει για να το διαλεξει (σε συγκριση με ενα λεπτο). Αρα λεμε το ιδιο περιπου νομιζω . Κοιταμε πυκνοτητα , hths και ιξωδες 12 λεπτά πριν, mike15 είπε στα βενζινης αυτο συμβαινει,το εχουν συζητησει πολλες φορες στο φορουμ του bitog. Τι συμβαινει στα βενζινης, δεν καταλαβα 13 λεπτά πριν, mike15 είπε ακουσα και μια αποψη ομως που λεει οτι ενω καποιοι συστηνουν ενα παχυρευστο λαδι λογω οτι ειναι πιο βαρυ και δεν θα καει γρηγορα,στην ουσια αυτο το λαδι μπορει να μην καιγεται γιατι δεν φτανει καν μεγαλη ποσοτητα στα ελατηρια,δλδ. δεν υπαρχει αρκετο λαδι να καψει οποτε δεν φαινεται καταναλωση.και αυτο ειναι πιο σοβαρο.μπορει ομως να εννοειται και αυτο που λες εσυ για το σφραγισμα.το διαβασα σε καποιο ξενο φορουμ . Αν το ιξωδες ειναι στα προτεινομενα του μοτερ, ειναι υπολογισμενο να φτανει . Δεν λεμε να βαζεις 20-50 σε μοτερ που ειναι για 0-20 .
mike15 Δημοσ. Τρίτη στις 04:29 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 04:29 μμ 5 λεπτά πριν, 2MM είπε Τι συμβαινει στα βενζινης, δεν καταλαβα λενε οτι οταν υπαρχει fuel dilution τοτε το λαδι δεν αραιωνει αμεσως...πρωτα αυξανει το viscosity του ,μετα οξειδωνεται και μετα αραιωνει.αυτα τα βρισκουν με UOA αναλυσεις συνηθως. 1
atheatos Δημοσ. Τρίτη στις 04:44 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 04:44 μμ 18 λεπτά πριν, 2MM είπε Δεν το ειπα σωστα. Δεν εννοω οτι θελω χοντρο . Εννοω ενας που θελει παχυ φιλμ λαδιου τι θα πρεπει να κοιταξει για να το διαλεξει (σε συγκριση με ενα λεπτο). Αρα λεμε το ιδιο περιπου νομιζω . Κοιταμε πυκνοτητα , hths και ιξωδες Το hths viscocity είναι άλλο απο το viscosity κατά SAE. Το παχύ φιλμ λαδιού δεν σημαίνει απαραίτητα και μεγάλο ιξώδες και ούτε κάνει πάντα καλό. Το σφράγισμα με λάδι δεν είναι λύση στο πρόβλημα κατανάλωσης λαδιού ενός κινητήρα. Μερικές φορές είναι και η αιτία καταστροφής του.
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Τρίτη στις 04:44 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 04:44 μμ 32 λεπτά πριν, mike15 είπε υ.γ. μου χρωστας απαντηση για τον καθαρισμο των ελατηριων με το υγρο φρενων,δημοσια η' σε μυνημα,περιμενω φιλε. ωχ το ξεχασα σορρυ 1
mike15 Δημοσ. Τρίτη στις 05:25 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 05:25 μμ 58 λεπτά πριν, 2MM είπε Αν το ιξωδες ειναι στα προτεινομενα του μοτερ, ειναι υπολογισμενο να φτανει . Δεν λεμε να βαζεις 20-50 σε μοτερ που ειναι για 0-20 . ναι αυτοι μιλανε για τετοιες περιπτωσεις εξω απο τα προτινωμενα ιξωδη του κατασκευαστη. 1
NikosRocknRolla Δημοσ. Τρίτη στις 06:07 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 06:07 μμ 1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε ωχ το ξεχασα σορρυ Υπάρχει η δυνατότητα να το γράψεις δημόσια μήπως το εφαρμοσουμε και εμείς?😅
2MM Δημοσ. Τρίτη στις 07:01 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 07:01 μμ 2 ώρες πριν, atheatos είπε Το hths viscocity είναι άλλο απο το viscosity κατά SAE. Το παχύ φιλμ λαδιού δεν σημαίνει απαραίτητα και μεγάλο ιξώδες και ούτε κάνει πάντα καλό. Το σφράγισμα με λάδι δεν είναι λύση στο πρόβλημα κατανάλωσης λαδιού ενός κινητήρα. Μερικές φορές είναι και η αιτία καταστροφής του. Οταν εχεις blow by τι θα βαλεις ? Παχυ ή λεπτο φιλμ? Εγω νομιζω βαζεις το πιο παχυ που σου επιτρεπει ο κατασκευαστης 2 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε ωχ το ξεχασα σορρυ Αν εννοεις που ριχνεις το υγρο φρενων μεσα απο την τρυπα των μπουζι και βαριεσαι να γραφεις ειναι γραμμενα σε αλλο φορουμ . Αλλά αντι για υγρο φρενων , βαζουν xado
atheatos Δημοσ. Τρίτη στις 07:13 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 07:13 μμ (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, 2MM είπε Οταν εχεις blow by τι θα βαλεις ? Παχυ ή λεπτο φιλμ? Εγω νομιζω βαζεις το πιο παχυ που σου επιτρεπει ο κατασκευαστης Αν εννοεις που ριχνεις το υγρο φρενων μεσα απο την τρυπα των μπουζι και βαριεσαι να γραφεις ειναι γραμμενα σε αλλο φορουμ . Αλλά αντι για υγρο φρενων , βαζουν xado Όταν έχεις blow by ότι και να βάλεις ( από τα λάδια που σου επιτρέπει ο κατασκευαστής) είναι το ίδιο και το αυτό. Δεν το διορθώνει με χοντρυτερα λάδια. Θα σου κάψει τα λάδια που βρίσκονται και παραμένουν γιατί είναι χοντρά στο σημείο που έχεις blow by και θα σου κατεβάσει τις επικαθησεις τους, στην αντλία και bye bye κουζινέτο…. Επεξ/σία Τρίτη στις 07:15 μμ από atheatos 1
mike15 Δημοσ. Τρίτη στις 07:21 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 07:21 μμ 16 λεπτά πριν, 2MM είπε Οταν εχεις blow by τι θα βαλεις ? Παχυ ή λεπτο φιλμ? Εγω νομιζω βαζεις το πιο παχυ που σου επιτρεπει ο κατασκευαστης πιο παχυ,αλλα μην περιμενεις θαυματα επειδη θα ειναι μεσα στην γκαμα του κατασκευαστη.απλα θα βελτιωσει ελαχιστα την καταναλωση.οι επικαθισεις υπαρχουν και στα λεπτα και στα χοντρα λαδια δεν τις γλυτωνεις,ασε που μπορει να τις καψει. 16 λεπτά πριν, 2MM είπε Αν εννοεις που ριχνεις το υγρο φρενων μεσα απο την τρυπα των μπουζι και βαριεσαι να γραφεις ειναι γραμμενα σε αλλο φορουμ . Αλλά αντι για υγρο φρενων , βαζουν xado σε αλλο φορουμ η' εδω σε αλλο τοπικ? εννοεις αυτο που το βαζουν μεσα στα μπουζι και μουλιαζει? αντε ρε μητσοοοο. 1
katargedon Δημοσ. Τρίτη στις 07:52 μμ Μέλος Δημοσ. Τρίτη στις 07:52 μμ Ετοιμαστείτε για κατεβατάρι...Θεμα 1:Ο λόγος που δεν αναγράφεται το hths στα μπουκάλια ,οπως και σε πολλά τεχνικά δελτία ειναι γιατί οσο ανεβαινει,τοσο μικραίνει η μεταξύ τους διαφορά στην προστασία διαφόρων εξαρτημάτων του κινητήρα.Δηλαδη αν δειτε τους πίνακες,ενα λαδι με hths 2,9 παρέχει πολυ λιγότερη προστασία απο ενα που εχει 3,2.Ενα λαδι που εχει 3,6 με ενα που εχει 3,8 ειναι σχεδόν το ίδιο.Οι οποιες διαφορες θα φανούν σε συνθήκες που δεν θα φτασει ποτε ενα νορμάλ αυτοκίνητο.Οι πινακες ειναι ολοι στο site της infineum.Γενικα μπειτε εκει,εχει πολυ υλικό για μελέτη,για τα πάντα(βασεις,προσθετα,hths,tbn...) Οπότε σου λενε,βλεπεις A3-C3,ειναι απο 3,5 και πανω,αρα εισαι οκ.Δεν ασχολούνται περαιτέρω.Θεμα 2: Ο τριβολογος που δείχνετε στο βιντεο παραπανω εχει το καναλι oil geek η the oil geek καπως ετσι.Τελοσπαντων εχει ενα βιντεο που κανουν συγκριση φθορας με αναλυση uoa στο ιδιο μοτερ ενος λαδιου 5w20 με ενα 20w50 της ιδιας εταιριας.Το 5w20 ειχε την τριπλάσια φθορά στα μεταλλα λόγω χαμηλου hths.Συμφωνα με αυτον το τετραπτυχο προστασιας ειναι βαση-hths-zddp-μολυβδαινιο.
2MM Δημοσ. Τρίτη στις 07:56 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 07:56 μμ (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, atheatos είπε Όταν έχεις blow by ότι και να βάλεις ( από τα λάδια που σου επιτρέπει ο κατασκευαστής) είναι το ίδιο και το αυτό. Δεν το διορθώνει με χοντρυτερα λάδια. Θα σου κάψει τα λάδια που βρίσκονται και παραμένουν γιατί είναι χοντρά στο σημείο που έχεις blow by και θα σου κατεβάσει τις επικαθησεις τους, στην αντλία και bye bye κουζινέτο…. To blow by εχει διαβαθμισεις. Απο ελαχιστο εως πολυ . Δεν ειπα να το σωσεις αν εχει πολυ. Απλα αν εχεις λιγο τι ειναι καλυτερο να κανεις. Το χοντρο λαδι θα σταματησει πιο αποτελεσματικα τη φλογα και τα καυσαερια να κατεβουν στο στροφαλοθαλαμο. Αυτο ειναι το πιο σημαντικο. Αν θα καει λαδι ειναι δευτερεύον. Και συνηθως καιγεται πιο πολυ λαδι αν βαλεις λεπτορευστο , παρα παχυρευεστο. Τις επικαθησεις τις κραταει και το φιλτρο λαδιου. 44 λεπτά πριν, mike15 είπε σε αλλο φορουμ η' εδω σε αλλο τοπικ? εννοεις αυτο που το βαζουν μεσα στα μπουζι και μουλιαζει? αντε ρε μητσοοοο. https://forum.4troxoi.gr/topic/90795/node-90795?page=1 Δεν θυμαμαι σε πιο σημειο αναλυει πως το κανεις . Ειναι καποιος sphynx αν θυμαμαι καλα που ειναι μελος κι εδω στο ινσομνια edit: sphinxgr λεγεται το παιδι που το γραφει αναλυτικα, αλλά θελει ψαξιμο σε ποιο σημειο και μετα τα γραφει Επεξ/σία Τρίτη στις 07:58 μμ από 2MM 1
mike15 Δημοσ. Τρίτη στις 09:32 μμ Δημοσ. Τρίτη στις 09:32 μμ 1 ώρα πριν, katargedon είπε .Συμφωνα με αυτον το τετραπτυχο προστασιας ειναι βαση-hths-zddp-μολυβδαινιο. εδω υπαρχει συζητηση για το μολυβδαινιο. ειχε και ο μητσος τις ενστασεις του λιγες σελιδες πριν.και εγω που διαβασα αρκετα στο bitog δεν ειναι κολλημενοι στο μολυ.γενικα αυτο που δινουν σημασια ειναι η βαση και το hths αλλα ΣΑΝ ΣΥΝΟΛΟ.δλδ. αναλογα την χρηση επιλεγουν το πιο οικονομικο -καλο σε χαρακτηριστικα λαδι.τους νοιαζει η βαση αλλα μονο οταν συνοδευεται με καλα τεχνικα χαρακτηριστικα.τι θελω να πω? το motul xcess gen 2 το θεωρουν ενα λαδι καλης,ποιοτικης βασης hc ανωτερο απο ομοια του αλλα αν βρουν,που βρισκουν ,ενα σχεδον ιδιο καλο λαδι σε οικονομικοτερη τιμη το προτιμουν. και ας εχει μια μικρη διαφορα στο hths γιατι στην νορμαλ οδηγηση - χρηση δεν εχει σημασια.ακομη και για ζωηρη οδηγηση σε αυτοκινητοδρομους. επισης εαν ενα λαδι με ΡΑΟ βαση εχει τις ιδιες επιδοσεις στα χαρτια και τις αναλυσεις με ενα οικονομικοτερο hc,τοτε προτιμουν το οικονομικοτερο. παραδειγμα το σελ χελιξ 5-40,μομπιλ 0-40 το οποιο στην αμερικη ειναι φθηνο. εκει που ολα αυτα ανατρεπονται ειναι οταν προκειται για μια διαφορετικη απο νορμαλ χρηση ,δλδ αγωνιστικη,πιστα σε οποιαδηποτε μορφη, η' για διαστηματα αλλαγης μεγαλυτερα των 12.000 χιλ,εκει επιλεγουν βαση και υψηλοτερο hths και εδω ερχεται αυτο που ποσταρες ,οτι εκει δεν κανει τοσο διαφορα το 3.6 με το 3.8 ,οσο τι βαση εχει που φαινεται απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα και παλι και τι προσθετα.εκει μπαινει το μολυ .θελουν δλδ ενα πιο σολιντ λαδι σαν συνολο. φυσικα στην αμερικη εχουν περισοτερο φθηνα τα καλα λαδια ,ενω εδω ειναι ολα ακριβα και πανακριβα. οσον αφορα το μολυβδαινιο σιγουρα θελουν να εχει αρκετο αλλα δεν τους πολυνοιαζει γιατι πλεον υπαρχουν αλλα υλικα που μπορουν να το αντικαταστησουν. zddp ειναι must παντα ειτε μονο του ειναι σε συνδυασμο με μαγνησιο.παντως και το πολυ δεν ειναι καλο. ολα πρεπει να ειναι σε μια καλη αναλογια και ποιοτητα.αλλο ενα απλο c3 καστρολ ας πουμε με hths 3.6 και αλλο ενα απλο αλλα καλο σε βαση και προσθετα μομπιλ η' μοτουλ η' σελ με 3.6. απλα στην ελλαδα ειναι δυσκολο να ακολουθησεις το τετραπτυχο χωρις να βαλεις το χερι βαθα στην τσεπη .εκτος του σελ 5-40 ,αντε και fuchs ολα τα αλλα καλα ειναι τσιμπημενα. 1 ώρα πριν, 2MM είπε T https://forum.4troxoi.gr/topic/90795/node-90795?page=1 Δεν θυμαμαι σε πιο σημειο αναλυει πως το κανεις . Ειναι καποιος sphynx αν θυμαμαι καλα που ειναι μελος κι εδω στο ινσομνια edit: sphinxgr λεγεται το παιδι που το γραφει αναλυτικα, αλλά θελει ψαξιμο σε ποιο σημειο και μετα τα γραφει στην σελιδα 6 του λινκ το αναλυει για οποιον ενδιαφερεται.ναι το εχω δει σε απειρα βιντεο στο τιουμπ γιαυτο το ηξερα.το γωνστο piston soak .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα