Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, mike15 είπε

απλα στην ελλαδα ειναι δυσκολο να ακολουθησεις το τετραπτυχο χωρις να βαλεις το χερι βαθα στην τσεπη .εκτος του σελ 5-40 ,αντε και fuchs ολα τα αλλα καλα ειναι τσιμπημενα.

Αυτό είναι και λογικό,γιατι η σελ είναι πετρελαϊκή,δεν είναι μονο μπλέντερ.Εχει δικές της πρώτες ύλες και δικιά της εταιρία προσθετων.Βασικα κανει οτι γουστάρει.Επισης δεν βασίζεται στα λιπαντικά σαν κύρια πηγη εσόδων,οποτε στα @@ της.Ενω οι μπλεντερς πρέπει να τα αγοράζουν,εκ των πραγματων δεν έχουν και πολλά περιθώρια μειωσης τιμων.Αυτο θα δοκιμασω απλα δεν εχω καταληξει ακομα αν θα βαλω 30αρι η 40αρι.Το πρόβλημα είναι άλλο και παντα την παταω.Παω πρωτα στον Σπανο για φιλτρα και με σκοπο να παρω το Χ λαδι.Εκει κανω το λαθος να ρωτησω τιμη για κατι πιο εξωτικο,μου λεει μια τιμη ξεφτίλα και παντα παίρνω αλλο λάδι απο αυτο που είχα σκοπο.Με εχει καταστρέψει αυτο το μαγαζί.Παντως υπαρχουν καποιες εξαιρέσεις καλών και φθηνών λαδιων.Πχ...Motul x-max 0w40...pao,moly και 50 ευρω στον Σπανο,Eneos hyper fa,τα ιδια με το x-max αλλά σε 5w40...

Επεξ/σία από katargedon
  • Απαντ. 483
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ΩΡΑΙΑ, ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ:

Λασκάρουμε τα μπουζί και τα σφίγγουμε ελαφρά, ώστε να ξεβιδώνουν εύκολα με ζεστό μοτέρ. Αν είναι diesel, το κάνουμε από τους προθερμαντήρες. Τεράστια προσοχή στο πρώτο ξεβίδωμα.

Ζεσταίνουμε το μοτέρ με ρελαντάρισμα.

Αραιώνουμε 50-50 v/v ασετόν (ή ακόμα καλύτερα νίτρο) με DOT 4.

Βγάζουμε μπουζί ή προθερμαντήρες και ρίχνουμε το μείγμα στους κυλίνδρους – ίσα ίσα να καλυφθεί το έμβολο στις άκρες του. Στο diesel θα χρειαστεί μεγαλύτερη ποσότητα λόγω του στροβιλιστή. Το αφήνουμε να κάνει heat soak. Θα δεις ότι στους χειρότερους κυλίνδρους η στάθμη θα πέσει – θα επιβεβαιωθεί και από τη μυρωδιά του ασετόν στα λάδια.

Μιζάρουμε με τα μπουζί έξω για να αδειάσουν οι κύλινδροι ή φυσάμε με κομπρεσέρ.

Δένουμε ξανά και ζεσταίνουμε πάλι.

Επαναλαμβάνουμε 2–3 φορές με ασετόν–DOT4 ή εναλλάξ με προϊόν που περιέχει πολυαιθεραμίνη.

Δένουμε, αλλάζουμε λάδια και φίλτρα με φτηνιάρικα για 100 km.

Έπειτα, αλλάζουμε με τα σωστά.

Και δεν ξανακαίει ούτε σταγόνα.

Δοκιμασμενο και σε βενζινα και σε πετρελαιο...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, katargedon είπε

Αυτό είναι και λογικό,γιατι η σελ είναι πετρελαϊκή,δεν είναι μονο μπλέντερ.Εχει δικές της πρώτες ύλες και δικιά της εταιρία προσθετων.Βασικα κανει οτι γουστάρει.Επισης δεν βασίζεται στα λιπαντικά σαν κύρια πηγη εσόδων,οποτε στα @@ της.Ενω οι μπλεντερς πρέπει να τα αγοράζουν,εκ των πραγματων δεν έχουν και πολλά περιθώρια μειωσης τιμων.Αυτο θα δοκιμασω απλα δεν εχω καταληξει ακομα αν θα βαλω 30αρι η 40αρι.Το πρόβλημα είναι άλλο και παντα την παταω.Παω πρωτα στον Σπανο για φιλτρα και με σκοπο να παρω το Χ λαδι.Εκει κανω το λαθος να ρωτησω τιμη για κατι πιο εξωτικο,μου λεει μια τιμη ξεφτίλα και παντα παίρνω αλλο λάδι απο αυτο που είχα σκοπο.Με εχει καταστρέψει αυτο το μαγαζί.Παντως υπαρχουν καποιες εξαιρέσεις καλών και φθηνών λαδιων.Πχ...Motul x-max 0w40...pao,moly και 50 ευρω στον Σπανο,Eneos hyper fa,τα ιδια με το x-max αλλά σε 5w40...

ναι υπαρχουν φθηνα και καλα λαδια αλλα μονο στον σπανο που δεν ειμαστε κοντα για να γλυτωσουμε τα μεταφορικα ,οποτε μας βγαινει παλι ακριβα.

παντως η μομπιλ που εχει και τον εξον και ειναι πετρελαικη εχει ακριβα λαδια.

στην σελ το 5-40 ειναι το φθηνο ,τα αλλα ειναι λιγο ακριβα.και οχι στον σπανο γιατι εκει ειναι φθηνουπολη αποτικαταλαβα.

σε καθε εταιρεια υπαρχει ενα καλο λαδι τουλαχιστον,ειναι το χιτ της.στην σελ αυτο ειναι το χελιξ 5-40 ,ενα λαδι που οπως το xcess ειναι αναγνωρισμενο και πουλαει αβερτα.αυτο μονο θα σου προτεινα.τα 5-30 εγω που τα δοκιμασα ειναι νερακια.

1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

ΩΡΑΙΑ, ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ:

Λασκάρουμε τα μπουζί και τα σφίγγουμε ελαφρά, ώστε να ξεβιδώνουν εύκολα με ζεστό μοτέρ. Αν είναι diesel, το κάνουμε από τους προθερμαντήρες. Τεράστια προσοχή στο πρώτο ξεβίδωμα.

Ζεσταίνουμε το μοτέρ με ρελαντάρισμα.

Αραιώνουμε 50-50 v/v ασετόν (ή ακόμα καλύτερα νίτρο) με DOT 4.

Βγάζουμε μπουζί ή προθερμαντήρες και ρίχνουμε το μείγμα στους κυλίνδρους – ίσα ίσα να καλυφθεί το έμβολο στις άκρες του. Στο diesel θα χρειαστεί μεγαλύτερη ποσότητα λόγω του στροβιλιστή. Το αφήνουμε να κάνει heat soak. Θα δεις ότι στους χειρότερους κυλίνδρους η στάθμη θα πέσει – θα επιβεβαιωθεί και από τη μυρωδιά του ασετόν στα λάδια.

Μιζάρουμε με τα μπουζί έξω για να αδειάσουν οι κύλινδροι ή φυσάμε με κομπρεσέρ.

Δένουμε ξανά και ζεσταίνουμε πάλι.

Επαναλαμβάνουμε 2–3 φορές με ασετόν–DOT4 ή εναλλάξ με προϊόν που περιέχει πολυαιθεραμίνη.

Δένουμε, αλλάζουμε λάδια και φίλτρα με φτηνιάρικα για 100 km.

Έπειτα, αλλάζουμε με τα σωστά.

Και δεν ξανακαίει ούτε σταγόνα.

Δοκιμασμενο και σε βενζινα και σε πετρελαιο...

παραθετω και του αλλου μελους να τα εχουμε ολα μαζι σε ενα:

 

Συνοπτικά σχετικά με την κατανάλωση λαδιού. Έχω 1,33 2011 με 100.000χμ και μου έκαιγε 600ml/1000km. Η λέξη κλειδί είναι το “μου έκαιγε” !

Μετά από άπειρο διάβασμα για την κατανόηση του προβλήματος και όλους τους εναλλακτικούς τρόπους επισκευής, τελικά όντως βρήκα κάποιον που θεωρητικά ήταν ιδανικός σε όλες τις παραμέτρους του. Τον δοκίμασα και πλέον έχω κάνει 3.000km και δεν έχει κάψει κυριολεκτικά σταγόνα. (έχω τραβήξει video και φωτογραφίες των πιστονιών, πριν και μετά και η διαφορά είναι ξεκάθαρη)

Το προϊόν που χρησιμοποίησα είναι σε μορφή σπρέι - υγρή (υπάρχει και σε σωληνάρια, αλλά είναι δύσκολη η χρήση για τον κινητήρα μας).  https://xado.us/chemicals-and-fluids/en ... anticarbon

Το υγρό το έχει ο Έλληνας αντιπρόσωπος http://xado.gr/en/contact-us και το ebay (απο Ουκρανία).

Γράφω και τις οδηγίες του πως το χρησιμοποίησα:

Σε διάφορα σημεία που βάζω αστεράκι ίσως θέλει αναθεώρηση η οδηγία. Γράψτε σχόλια από κάτω και αν καταλήξουμε σε κάτι νέο, κάνω edit και την προσαρμόζω.

Ενώ έχουμε το αυτοκίνητο σε επίπεδο έδαφος κρύο – η θερμοκρασία να είναι σε 0 κουτάκια, το βάζουμε μπροστά μέχρι να φτάσει σε 2 κουτάκια. Μετά το σβήνουμε.

Σκουπίζουμε το καπάκι της μηχανής και μετά με μια ηλεκτρική σκούπα μαζεύουμε ότι πιθανή σκόνη έχει. Δεν πρέπει να υπάρχει ο παραμικρός κόκκος σκόνης για να μην μπει μέσα στο μοτέρ σε επόμενα βήματα.
Βγάζουμε τα μπουζί χωρίς να βάλουμε αρκετή δύναμη και αποσυνδέουμε τους πολλαπλασιαστές. Ψεκάζουμε το υγρό αυστηρά για 5 δευτερόλεπτα σε κάθε κύλινδρο. Το ξαναγράφω, αυστηρά 5 δευτερόλεπτα και ούτε καν 6. Μετά βιδώνουμε με προσοχή το κάθε μπουζί χωρίς να το σφίξουμε (απλά για να μην μπαίνει αέρας).

Αρχίζουμε να μετράμε 15 λεπτά. (σε αυτό το χρόνο, το υγρό λιώνει τον ζεστό άνθρακα και τον κάνει λάσπη. Επειδή δεν υπάρχει συμπίεση στους κυλίνδρους, τα ελατήρια είναι χαλαρά και το υγρό περνάει από τις κορυφές των πιστονιών στα ελατήρια και χαλαρώνει τον άνθρακα και από εκεί)

Στη διάρκεια των 15 λεπτών πρέπει να αποσυνδέσουμε ότι ασφάλεια υπάρχει και έχει σχέση με ενεργοποίηση των πολλαπλασιαστών και έκχυση καυσίμου μέσω injection. Αυτό γιατί δεν πρέπει να πέσει καύσιμο στους κυλίνδρους ούτε να δίνεται ρεύμα στους πολλαπλασιαστές (που ούτως ή άλλως έχουμε αποσυνδέσει για να μην καούν).

*Σύμφωνα με το ακόλουθο, που αφορά το δικό μου μοντέλο και από όσες ασφάλειες έχει (γιατί δεν τις έχει όλες) https://www.autogenius.info/toyota-auri ... 6-2012.../ αποφάσισα και έβγαλα τις 30, 32, 40, 41 (εδώ μπορούμε να το συζητήσουμε και να προσθέσουμε και άλλες).

*Επίσης θέμα για συζήτηση είναι ότι οι οδηγίες λένε Disconnect ignition timing sensor, Hall device and commutator. https://xado.us/.../engi.../anti-carbon ... anticarbon

Δεν ξέρω αν πρέπει να αποσυνδέσω κάτι ακόμα. Άλλες οδηγίες σε YouTube videos για παρόμοιες μεθόδους, λένε ότι πρέπει να σηκώσουμε την πεταλούδα με πλαστικό μαλακό κατσαβίδι και να την αφήσουμε σηκωμένη (για να μην την γρατσουνίσουμε) ώστε να υπάρχει πρόσβαση αέρα για τα επόμενα βήματα. Δεν το έκανα και δεν ξέρω αν είναι τρομερά απαραίτητο!

Μόλις περάσουν τα 15 λεπτά και αφού έχουμε κάνει όλα τα παραπάνω, βγάζουμε όλα τα μπουζί, βάζουμε μια μεγάλη απορροφητική πετσέτα πάνω στο καπάκι του μοτέρ (με προσοχή να μην έχει κλωστές, να μην είναι βρώμικη και να μην εξέχει και την τραβήξει κανένα λουρί) και γυρνάμε τη μίζα για 5-10 δευτερόλεπτα ώστε να καθαρίσουν τα ελατήρια με την κίνηση των πιστονιών. Άλλοι προτείνουν να το κάνουμε με το χέρι από το στροφαλοφόρο άξονα με κάποιο γαλλικό κλειδί. Σημαντικό να μην έχουμε βιδωμένα τα μπουζί γιατί θα γίνει υδραυλικό κλείδωμα (hydraulic lock) και θα σπάσει τα πάντα στο μοτέρ. Μετά το γύρισμα του μοτέρ , λογικά έχουν πεταχτεί βρωμιές παντού και έχουν μαζευτεί στην πετσέτα. Το θέλουμε αυτό. Δεν θέλουμε να μείνει υγρό στους κυλίνδρους -> υδραυλικό κλείδωμα. Για αυτό ψεκάζουμε μόνο 5 δευτερόλεπτα.

Μόλις το κάνουμε, περιμένουμε άλλα 5 λεπτά, υποθέτουμε πως δεν έχει μείνει μεγάλη ποσότητα υγρού στους κυλίνδρους και βάζουμε τα πάντα με προσοχή στη θέση τους. Βάζουμε μπροστά το αυτοκίνητο με αρκετή προσπάθεια (γυρνώντας κανονικά το κλειδί / πατώντας γκάζι κλπ), γιατί λογικά δεν θα παίρνει για τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα (θα κλοτσάει και δεν θα κρατάει ρελαντί), θα πάρει όμως στο τέλος (το ελπίζω τουλάχιστον).

Ξεκινάμε βόλτα 15λεπτη όπου το μοτέρ θα δουλεύει 4000-5000 στροφές – σύμφωνα με τη δική μου αντίληψη. Οι οδηγίες πάντως γράφουν: Start the engine and run it at moderate rpm for up to 15 minutes. During this period softened remains of carbon will be removed through the exhaust system. Οπότε ότι καταλαβαίνει ο καθένας!!!

Μετά τα 15 λεπτά, εγώ έκανα αλλαγή λαδιών. Ο κατασκευαστής λέει δεν χρειάζεται! Οπότε το αφήνω πάνω σας!!!

Επεξ/σία από mike15
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, 2MM είπε

To blow by εχει διαβαθμισεις. Απο ελαχιστο εως πολυ . Δεν ειπα να το σωσεις αν εχει πολυ. Απλα αν εχεις λιγο τι ειναι καλυτερο να κανεις. 

Το χοντρο λαδι θα σταματησει πιο αποτελεσματικα τη φλογα και τα καυσαερια να κατεβουν στο στροφαλοθαλαμο. Αυτο ειναι το πιο σημαντικο. Αν θα καει λαδι ειναι δευτερεύον. Και συνηθως καιγεται πιο πολυ λαδι αν βαλεις λεπτορευστο , παρα παχυρευεστο. 

Τις επικαθησεις τις κραταει και το φιλτρο λαδιου

Το blow by , σημαίνει ότι κατεβαίνουν καυσαέρια κάτω από τον κύλινδρο .  Δεν μπορείς να το σταματήσεις με κανένα λάδι αυτό. Να έχεις φθορά στα ελατήρια λαδιού και να ανεβαίνει το λάδι στο χώρο καύσης , δεν λέγεται blow by. 
Έχω την εντύπωση ότι μπερδεύουμε την κατανάλωση λαδιού με το blow by. Το ότι ανεβαίνει το λάδι στο κύλινδρο δεν σημαίνει ότι απαραίτητα περνάνε καυσαέρια κάτω.

Οποτε επιμένω ότι το blow by δεν το περιορίζει κανένα λάδι . Την κατανάλωση λαδιού από  τα ελατήρια λαδιού που αναφέρθηκαν προηγουμένως μπορεί να την περιορίσει το χοντρό λάδι αλλά ενέχει ο κίνδυνος να βρωμίσει πολύ γρήγορα μιας και έρχεται περισσότερη ώρα σε επαφή με τα τοιχώματα του κυλίνδρου και γεμίζει με ότι μπορεί να υπάρχει στα τοιχώματα. Κάνει ουσιαστικά την δουλειά του ελατηρίου λαδιού λιπαίνει και καθαρίζει το κύλινδρο αλλά με κόστος την καταστροφή του..

ΥΓ. Όσο για το φίλτρο λαδιού αν βουλώσει με το χοντρό λάδι θα το κάνει τόσο απότομα που μπορεί να μείνουν στεγνά τα κουζινέτα ( σύνηθες φαινόμενο σε πολλά αυτοκίνητα που βάζουν χοντρό λάδι για να περιορίσουν και καλά  το όποιο blow by) eidika stin krya ekinisi kai sto kryo klima.

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.

Το μίγμα πριν το ρίξεις στους κυλίνδρους,δεν πρέπει να το ζεστάνεις με κάποιο τρόπο; Μπρίκι,τηγάνι...έτσι θα το ρίξεις κρύο σε ζεστή επιφάνεια; Παίζεις με τη φωτιά.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, atheatos είπε

Το blow by , σημαίνει ότι κατεβαίνουν καυσαέρια κάτω από τον κύλινδρο .  Δεν μπορείς να το σταματήσεις με κανένα λάδι αυτό. Να έχεις φθορά στα ελατήρια λαδιού και να ανεβαίνει το λάδι στο χώρο καύσης , δεν λέγεται blow by. 
Έχω την εντύπωση ότι μπερδεύουμε την κατανάλωση λαδιού με το blow by. Το ότι ανεβαίνει το λάδι στο κύλινδρο δεν σημαίνει ότι απαραίτητα περνάνε καυσαέρια κάτω.

Οποτε επιμένω ότι το blow by δεν το περιορίζει κανένα λάδι . Την κατανάλωση λαδιού από  τα ελατήρια λαδιού που αναφέρθηκαν προηγουμένως μπορεί να την περιορίσει το χοντρό λάδι αλλά ενέχει ο κίνδυνος να βρωμίσει πολύ γρήγορα μιας και έρχεται περισσότερη ώρα σε επαφή με τα τοιχώματα του κυλίνδρου και γεμίζει με ότι μπορεί να υπάρχει στα τοιχώματα. Κάνει ουσιαστικά την δουλειά του ελατηρίου λαδιού λιπαίνει και καθαρίζει το κύλινδρο αλλά με κόστος την καταστροφή του..

ΥΓ. Όσο για το φίλτρο λαδιού αν βουλώσει με το χοντρό λάδι θα το κάνει τόσο απότομα που μπορεί να μείνουν στεγνά τα κουζινέτα. ( σύνηθες φαινόμενο σε πολλά αυτοκίνητα που βάζουν χοντρό λάδι για να περιορίσουν και καλά  το όποιο blow by)

ΥΓ. Όσο για το φίλτρο λαδιού αν βουλώσει με το χοντρό λάδι θα το κάνει τόσο απότομα που μπορεί να μείνουν στεγνά τα κουζινέτα. ( σύνηθες φαινόμενο σε πολλά αυτοκίνητα που βάζουν χοντρό λάδι για να περιορίσουν και καλά  το όποιο blow by)

Blow by σημαινει καυσαερια , αλλά και φλογα που κατεβαινει κατω απο τα ελατηρια πιστονιου . Δεν ειπα οτι ειναι το ιδιο με την καταναλωση λαδιου . Αλλά συνηθως συμβαινουν και τα 2 , εστω και λιγο 

Το λιγο blow by περιοριζεται με το παχυ λαδι . Το πολυ blow by , δεν περιοριζεται με τιποτα . Επισης οταν εχουμε Blow by αλλαζουμε πολυ πιο συχνα λαδι , γιατι καταστρεφεται πολυ γρηγορα . Κυριολεκτικα το ζεματαει η φλογα και τα καυσαερια 

 

Οσο για το ΥΓ τι διαφορά εχει το χοντρο απο το λεπτο λαδι , ως προς το να βουλωσει το φιλτρο λαδιου? Και τα 2 λασπη θα γινουν αν τα αφησεις καιρο σε αμαξι με blow by 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, 2MM είπε

Blow by σημαινει καυσαερια , αλλά και φλογα που κατεβαινει κατω απο τα ελατηρια πιστονιου . Δεν ειπα οτι ειναι το ιδιο με την καταναλωση λαδιου . Αλλά συνηθως συμβαινουν και τα 2 , εστω και λιγο 

Το λιγο blow by περιοριζεται με το παχυ λαδι . Το πολυ blow by , δεν περιοριζεται με τιποτα . Επισης οταν εχουμε Blow by αλλαζουμε πολυ πιο συχνα λαδι , γιατι καταστρεφεται πολυ γρηγορα . Κυριολεκτικα το ζεματαει η φλογα και τα καυσαερια 

 

Οσο για το ΥΓ τι διαφορά εχει το χοντρο απο το λεπτο λαδι , ως προς το να βουλωσει το φιλτρο λαδιου? Και τα 2 λασπη θα γινουν αν τα αφησεις καιρο σε αμαξι με blow by 

Θα ξεκινήσω από το ΥΓ που έχεις δίκιο . Απλα συνήθως τα περισσοτερα χοντρα λάδια έχουν και υψηλό viscosity του στυλ 20w -50 . Αυτα τα  λάδια με ΜΕΓΑΛΟ SAE viscosity όταν βρωμίζουν , συσσωματονουν την βρωμια  γιατί δεν κινούνται γρήγορα να την διαλύσουν , ειδικά στα κρύα και στις κρύες εκκίνησεις, έχουν την τάση να περνάνε με δυσκολία το φίλτρο. Επαναλαμβάνω μιλάω για όσα λάδια είναι χοντρά αλλά έχουν και μεγάλο viscosity. Στην κρύα εκκίνηση λοιπόν βλέπεις το λαμπάκι πίεσης λαδιού να ανάβει, ακόμη και αφού έχει πάρει μπροστά ο κινητήρα και να σβήνει μετά από λίγο ή όταν έχει ζεσταθεί το λάδι . Επισης και κατά την διάρκεια πολύωρης λειτουργίας του κινητήρα συσσωρεύουν περισσότερες επικαθισεις στο φίλτρο , γιατί το λάδι δεν μένει ακίνητο στο κάρτερ να κάνει το διαχωρισμό εκεί. Πχ. μετά από μεγάλο ταξίδι , μερικοί βλέπουν το λαμπάκι να ανάβει γιατί οι βρωμιές δεν έχουν προλάβει να κατακαθισουν, μένοντας στο φίλτρο.Μολις κατακαθισουν το λάδι είναι πιο καθαρό στην αντλία και το λαμπάκι δεν ανάβει.

Τα λάδια με μικρό SAE viscosity κινούνται γρηγορότερα και παρόλο που βρωμίζουν και αυτά , λόγω της μεγαλύτερης ταχύτητας τους, διαλύουν γρηγορότερα την βρωμια και δεν την συσσωματονουν τόσο εύκολα. Οι κατακαθισεις είναι μικρότερες, μιας και το λάδι της μεταφέρει συνήθως στο χώρο καύσης ,αφου  τις έχεις διασπάσει όπως προείπαμε.Ναι μεν ,έχουμε μεγαλύτερη κατανάλωση έτσι, αλλά διατηρούμε καθαρό το κινητήρα με ότι αυτό συνεπάγεται.

Τωρα για το blow by αν υπάρχει έστω και σε μικρή κλίμακα, τα χοντρά λάδια το περιορίζουν αλλα δεν το εξαφανίζουν. Ο κινητήρας θα δουλέψει για περισσότερο καιρό με τα χοντρά λάδια από ότι με τα ψιλά  , αλλά θα δημιουργήσει προβλήματα με επικαθησεις στις βαλβίδες , στα μεταβλητά(αν υπάρχουν) και μπορεί στον καταλύτη, οπότε εκεί που άλλαζες ελατήρια και θα τελείωνες πρέπει να φτιάξεις και τα υπόλοιπα που έχουν πάρει την κάτω βόλτα.

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.
3 ώρες πριν, katargedon είπε

Το μίγμα πριν το ρίξεις στους κυλίνδρους,δεν πρέπει να το ζεστάνεις με κάποιο τρόπο; Μπρίκι,τηγάνι...έτσι θα το ρίξεις κρύο σε ζεστή επιφάνεια; Παίζεις με τη φωτιά.

οχι ρε τι κρυο χαχα δωματιου, μην αγχω αν το ζεστανεις ισα ισα θα γινει πιο αποδοτικο αν φοβασαι βαλτω στον ηλιο (η βενζινη που ψεκαζεται στα αμεσου ψεκασμου παντως κρυα ειναι)

21 λεπτά πριν, atheatos είπε

Πχ. μετά από μεγάλο ταξίδι , μερικοί βλέπουν το λαμπάκι να ανάβει γιατί οι βρωμιές δεν έχουν προλάβει να κατακαθισουν,

Αν το δω αυτο λυνω μοτερ την επομενη ημερα FYI

21 λεπτά πριν, atheatos είπε

Τωρα για το blow by αν υπάρχει έστω και σε μικρή κλίμακα, τα χοντρά λάδια το περιορίζουν αλλα δεν το εξαφανίζουν. Ο κινητήρας θα δουλέψει για περισσότερο καιρό με τα χοντρά λάδια από ότι με τα ψιλά  , αλλά θα δημιουργήσει προβλήματα με επικαθησεις στις βαλβίδες , στα μεταβλητά(αν υπάρχουν) και μπορεί στον καταλύτη, οπότε εκεί που άλλαζες ελατήρια και θα τελείωνες πρέπει να φτιάξεις και τα υπόλοιπα που έχουν πάρει την κάτω βόλτα.

σαν ενα φιλο που του ειχε καρφωσει ενα αγροτικο και του εβαλε 20W60 απο τρακτερ ενα πραμα?

22 λεπτά πριν, atheatos είπε

δυσκολία το φίλτρο

βαλβιδα εκτροπης ρε συ

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

βαλβιδα εκτροπης ρε συ

Φτάνει να μην κολλήσει και αυτή.. Μερικές ανοίγουν αλλα δεν κλείνουν μετα . Βλέπεις την καρβουνιλα να εχει φτάσει στην εισαγωγή αερα γιατί οι βαλβιδες δακρύζουν τα καλάμια τους απο την πολύ πίεση με το φίλτρο by pass. Τα λάδι γινεται νέφος απο την πολύ πίεση. 

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

οχι ρε τι κρυο χαχα δωματιου, μην αγχω αν το ζεστανεις ισα ισα θα γινει πιο αποδοτικο αν φοβασαι βαλτω στον ηλιο (η βενζινη που ψεκαζεται στα αμεσου ψεκασμου παντως κρυα ειναι)

Δεν είπα να το βγάλεις απο την κατάψυξη,αλλα και πάλι εγώ δεν θα το έκανα ετσι,θα το ζεσταινα.Ασε μη στραβωσει η ραγισει κανα πιστόνι.Ευτυχως δεν εχω καρβουνιλες.Και στα έμμεσου ψεκασμού κρυα ειναι η βενζινη αλλα δεν εχει σχεση η ποσότητα βενζινης με την ποσότητα του υγρου που θα ριξεις.

Δημοσ.

FYI στο impreza που είχα , έκανα το λάθος να βάλω μεταχειρισμένη  μηχανη απο sti....

To blow by πηγαινε συνεφο. Το αμάξι αντέξε 2000 χιλιόμετρα με bardal 10-60 .  Με καταναλωση 1 λίτρο στα χίλια.  Αν δεν έκανα την βλακεια να συμπληρώσω με αλλο λαδι ,απο bardal ,γιατί μου τελείωσε ,ακομα θα πηγαινε....

Όταν άνοιξα το μοτέρ μετα για επισκευή ντράπηκα απο την μαυρίλα που είχε μαζέψει.  

Τέλος πάντων,  μεγαλο σχολείο το sti και πολύ καλά το γκάζι του.

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, katargedon είπε

Δεν είπα να το βγάλεις απο την κατάψυξη,αλλα και πάλι εγώ δεν θα το έκανα ετσι,θα το ζεσταινα.Ασε μη στραβωσει η ραγισει κανα πιστόνι.Ευτυχως δεν εχω καρβουνιλες.Και στα έμμεσου ψεκασμού κρυα ειναι η βενζινη αλλα δεν εχει σχεση η ποσότητα βενζινης με την ποσότητα του υγρου που θα ριξεις.

δεν μπορω να σου απαντησω αν δεν γνωριζω την συσταση του εμβολου αλλα δεν το πιστευω ως μηχανικος

Δημοσ.
1 ώρα πριν, atheatos είπε

Αυτα τα  λάδια με ΜΕΓΑΛΟ SAE viscosity όταν βρωμίζουν , συσσωματονουν την βρωμια  γιατί δεν κινούνται γρήγορα να την διαλύσουν , ειδικά στα κρύα και στις κρύες εκκίνησεις, έχουν την τάση να περνάνε με δυσκολία το φίλτρο

Το πόσο θα καθαρίσει και το πόσο θα διασκορπισει τη βρωμια ενα λαδι ΔΕΝ εχει να κανει με το νiscosity,αλλα με τη χημικη σύσταση.Αν δεν εχει πολυ διασκορπιστη Βοριου,κλαυτα Χαραλαμπε,ειτε ειναι χοντρο,ειτε ψιλο.

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, katargedon είπε

Δεν είπα να το βγάλεις απο την κατάψυξη,αλλα και πάλι εγώ δεν θα το έκανα ετσι,θα το ζεσταινα.Ασε μη στραβωσει η ραγισει κανα πιστόνι.Ευτυχως δεν εχω καρβουνιλες.Και στα έμμεσου ψεκασμού κρυα ειναι η βενζινη αλλα δεν εχει σχεση η ποσότητα βενζινης με την ποσότητα του υγρου που θα ριξεις.

ασετόν ε;Πρόσεξε γιατί και εξαιρετικά εύφλεκτο είναι και  μπάμ κάνει.

 

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

ασετόν ε;Πρόσεξε γιατί και εξαιρετικά εύφλεκτο είναι και  μπάμ κάνει

δε θα κανει, μπορεις να το κανει και με ξυλενιο αν εισαι μαγκας αλλα ζαλιζει

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...