atheatos Δημοσ. Σάββατο στις 05:11 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:11 μμ 1 ώρα πριν, 2MM είπε Εχει σημασια ? Δεν ειναι ιδια η απαντηση και στις 2 περιπτωσεις? Στα περιστρεφόμενα μέρη αν βάλεις χοντρό λάδι, η ήδη αυξημένη πίεση από το υψηλό viscosity θα αυξηθεί και άλλο με την αύξηση το στροφών , γιατί το ίδιο το περιστρεφόμενο τμήμα λειτουργεί σαν αντλία που παρασέρνει το λάδι. Αυτο συνεπάγεται μεγαλύτερη αντίσταση , αύξηση θερμοκρασίας και στο τέλος καταστροφή της λιπαντικής μεμβράνης από υπερθέρμανση . Δεν είναι τυχαίο που στα μεγάλα μοτέρ και γεννήτριες στα ηλεκτροπαραγωγά κέντρα , σταματάει η jack up αντλία μετά από κάποιες στροφές και μένει μόνο με την lub oil.
2MM Δημοσ. Σάββατο στις 05:37 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:37 μμ 17 λεπτά πριν, atheatos είπε Στα περιστρεφόμενα μέρη αν βάλεις χοντρό λάδι, η ήδη αυξημένη πίεση από το υψηλό viscosity θα αυξηθεί και άλλο με την αύξηση το στροφών , γιατί το ίδιο το περιστρεφόμενο τμήμα λειτουργεί σαν αντλία που παρασέρνει το λάδι. Αυτο συνεπάγεται μεγαλύτερη αντίσταση , αύξηση θερμοκρασίας και στο τέλος καταστροφή της λιπαντικής μεμβράνης από υπερθέρμανση . Δεν είναι τυχαίο που στα μεγάλα μοτέρ και γεννήτριες στα ηλεκτροπαραγωγά κέντρα , σταματάει η jack up αντλία μετά από κάποιες στροφές και μένει μόνο με την lub oil. O @11osmikrosmhtsos ειπε οτι στα περιστρεφομενα μερη, αν οι ανοχες ειναι μεγαλες, το λεπτο λαδι δεν αναπτυσει την πιεση που πρεπει , και εχουμε φθορα . Κι εγω αυτο ηξερα . Υπερθερμανση γιατι να εχεις? Ακινητο θα μεινει το λαδι σε εκεινο το σημειο? Αυξημενη θερμοκρασια σε σχεση με ενα λεπτορευστο ναι, αλλά θα εχεις και καλυτερη λιπανση . Μητσο παρε θεση
atheatos Δημοσ. Σάββατο στις 05:45 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:45 μμ 1 λεπτό πριν, 2MM είπε O @11osmikrosmhtsos ειπε οτι στα περιστρεφομενα μερη, αν οι ανοχες ειναι μεγαλες, το λεπτο λαδι δεν αναπτυσει την πιεση που πρεπει , και εχουμε φθορα . Κι εγω αυτο ηξερα . Υπερθερμανση γιατι να εχεις? Ακινητο θα μεινει το λαδι σε εκεινο το σημειο? Αυξημενη θερμοκρασια σε σχεση με ενα λεπτορευστο ναι, αλλά θα εχεις και καλυτερη λιπανση . Μητσο παρε θεση Οι ανοχές ειναι μελετημένες ώστε το λάδι να παραμένει και να δημιουργεί υδροδυναμική λίπανση κατά την περιστροφή . Δεν μπορεί να είναι όμως και πολύ μεγάλες , ειδικά αν μαζί με την περιστροφή υπάρχει και πίεση κατάτμησης , σαν αυτή του εμβόλου προς του κουζινέτο. Δεν πρέπει να δημιουργείται μεγάλη ελευθερία όχι γιατί θα φύγει το λάδι από αυτή , αλλά γιατί οι κάθετες δυνάμεις θα έσπαγα την υδροδυναμική λίπανση , δεν πα να έβαζες 100αρι λάδι. Επισης από προσωπική έμπειρια αν η φθορά στο κουζινέτο αύξηση τις ανοχές δεν την σώνει κανένα λάδι ας είναι φτιαγμένο και απο τσιμέντο. Οι κάθετες δυνάμεις μόλις βρουν ελευθερίες είναι καταστροφικές.
2MM Δημοσ. Σάββατο στις 05:55 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:55 μμ 2 λεπτά πριν, atheatos είπε Οι ανοχές ειναι μελετημένες ώστε το λάδι να παραμένει και να δημιουργεί υδροδυναμική λίπανση κατά την περιστροφή . Δεν μπορεί να είναι όμως και πολύ μεγάλες , ειδικά αν μαζί με την περιστροφή υπάρχει και πίεση κατάτμησης , σαν αυτή του εμβόλου προς του κουζινέτο. Δεν πρέπει να δημιουργείται μεγάλη ελευθερία όχι γιατί θα φύγει το λάδι από αυτή , αλλά γιατί οι κάθετες δυνάμεις θα έσπαγα την υδροδυναμική λίπανση , δεν πα να έβαζες 100αρι λάδι. Επισης από προσωπική έμπειρια αν η φθορά στο κουζινέτο αύξηση τις ανοχές δεν την σώνει κανένα λάδι ας είναι φτιαγμένο και απο τσιμέντο. Οι κάθετες δυνάμεις μόλις βρουν ελευθερίες είναι καταστροφικές. Το ερωτημα ειναι απλο και το εθεσα και πριν. Αν πχ ο κατασκευαστης σου δινει 2 ιξωδη . Ενα 0-20 και ενα 5-30 πχ. Σε ενα μοτερ που δεν ειναι καινουριο και εχει παρει καποιες ανοχες , τι απο τα 2 ειναι προτιμοτερο να βαζουμε ? Το 0-20 ή το 5-30 ? Δεν μιλησα για διαλυμενο μοτερ λιγο πριν πει το ποιημα. Εκει μετρας αντιστροφα οτι και να βαλεις
atheatos Δημοσ. Σάββατο στις 06:04 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:04 μμ (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, 2MM είπε Το ερωτημα ειναι απλο και το εθεσα και πριν. Αν πχ ο κατασκευαστης σου δινει 2 ιξωδη . Ενα 0-20 και ενα 5-30 πχ. Σε ενα μοτερ που δεν ειναι καινουριο και εχει παρει καποιες ανοχες , τι απο τα 2 ειναι προτιμοτερο να βαζουμε ? Το 0-20 ή το 5-30 ? Δεν μιλησα για διαλυμενο μοτερ λιγο πριν πει το ποιημα. Εκει μετρας αντιστροφα οτι και να βαλεις Και τα δυο μπορείς να βάλεις . Μικρές οι διαφορές μεταξύ τους στο viscosity . Υπάρχουν 0-20 hths=3 και υπάρχουν 5-30 με hths = 2.6 . Εσυ ποιο από τα δύο θα έβαζες στον παραπάνω κινητήρα? Επεξ/σία Σάββατο στις 06:09 μμ από atheatos
2MM Δημοσ. Σάββατο στις 06:10 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:10 μμ Μόλις τώρα, atheatos είπε Και τα δυο μπορείς να βάλεις . Μικρές οι διαφορές μεταξύ τους στο viscosity . Υπάρχουν 0-20 hths=3 και και υπάρχουν 5-30 με hths = 2.6 . Εσυ ποιο από τα δύο θα έβαζες στον παραπάνω κινητήρα? Θα εβαζα ενα 5-30 με hths πανω απο 3,5 . Εσυ ? 1
katargedon Δημοσ. Σάββατο στις 06:22 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 06:22 μμ 25 λεπτά πριν, 2MM είπε Δεν μιλησα για διαλυμενο μοτερ λιγο πριν πει το ποιημα Μη με βαζεις σε πειρασμό να ανεβάσω ποιητικό αριστούργημα γιατι θα μας κλείσει το ινσομνια 1 1
atheatos Δημοσ. Σάββατο στις 06:23 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:23 μμ (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, 2MM είπε Θα εβαζα ενα 5-30 με hths πανω απο 3,5 . Εσυ ? Εγω ήδη είμαι hths 3 και 0-20 από κινητήρα ταλαιπωρημένο που έπαιρνε 5-30 hths 3,5 και έχουν λυθεί πολλά από τα προβληματα που είχα. Η μεγαλύτερη ταχύτητα λαδιού βοήθησε ώστε το λάδι ακόμα και όταν βρωμίζει, να παραμένει σε καλή κατάσταση χωρίς να δημιουργεί υψηλές πιέσεις και επικαθησεις. Επεξ/σία Σάββατο στις 06:24 μμ από atheatos
11osmikrosmhtsos Δημοσ. Σάββατο στις 06:26 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:26 μμ 39 λεπτά πριν, atheatos είπε δημιουργεί υδροδυναμική λίπανση κατά την περιστροφή δημιουργει υδροδυναμικη σφηνα και προκαλει εκκεντροτητα 48 λεπτά πριν, 2MM είπε Υπερθερμανση γιατι να εχεις? Ακινητο θα μεινει το λαδι σε εκεινο το σημειο? Αυξημενη θερμοκρασια σε σχεση με ενα λεπτορευστο ναι, αλλά θα εχεις και καλυτερη λιπανση . Μητσο παρε θεση Υπερθεμανση εχεις διοτι οι εσωτερικες απωλειες τριβης εντος του υγρου ειναι μεγαλυτερες. Θα γραψω αναλυτικα αργοτερα δεν ξεχαστηκα, απλως διαβαζω τωρα 1
katargedon Δημοσ. Σάββατο στις 06:30 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 06:30 μμ (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, atheatos είπε Εγω ήδη είμαι hths 3 και 0-20 από κινητήρα ταλαιπωρημένο που έπαιρνε 5-30 hths 3,5 και έχουν λυθεί πολλά από τα προβληματα που είχα. Η μεγαλύτερη ταχύτητα λαδιού βοήθησε ώστε το λάδι ακόμα και όταν βρωμίζει, να παραμένει σε καλή κατάσταση χωρίς να δημιουργεί υψηλές πιέσεις και επικαθησεις. Αν είχες επικαθησεις με το 5-30,σημαινει οτι δεν εβαζες καλο λάδι.Ξερω και κοσμο με 10-60 και πεντακαθαρο μοτέρ και κοσμο με 0-20 και μοτερ ανθρακορυχειο.Δεν παιζει τοσο ρολο το viscosity αλλα η χημεια. Λάδι χωρίς μολυβδαινιο είναι 'Καλημέρα ζωη' χωρις Θεοχάρη 🤘 Επεξ/σία Σάββατο στις 06:34 μμ από katargedon 1
atheatos Δημοσ. Σάββατο στις 06:40 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:40 μμ Το viscosity του λαδιού στα αυτοκίνητα από το 2000 περίπου,είναι recommended ,(τουλάχιστον για τα Subaru που ξέρω σίγουρα ) το 0-20 για νορμαλ χρήση και 5-30 για σπορ οδήγηση. Πολλα έχουν αλλάξει απο το 2000 έως τώρα στα λάδια αλλά και στα καύσιμα. Τώρα πια τα λάδια ακόμα και τα 0-20 είναι πολύ καλά και πιο συμβατά με τα καύσιμα που χρησιμοποιούνται από ότι ήταν πριν 20 χρόνια. 6 λεπτά πριν, katargedon είπε Αν είχες επικαθησεις με το 5-30,σημαινει οτι δεν εβαζες καλο λάδι.Ξερω και κοσμο με 10-60 και πεντακαθαρο μοτέρ και κοσμο με 0-20 και μοτερ ανθρακορυχειο.Δεν παιζει τοσο ρολο το viscosity αλλα η χημεια. Λάδι χωρίς μολυβδαινιο είναι 'Καλημέρα ζωη' χωρις Θεοχάρη 🤘 Αυτο προσπαθώ να εξηγήσω . Το να παίζεις με το viscocity μόνο για να πασαλείψεις κάποιες φθορές είναι δίκοπο μαχαίρι. Το καλό λάδι έχει σημασία και όχι το πόσο χοντρό είναι.
2MM Δημοσ. Σάββατο στις 06:41 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:41 μμ 15 λεπτά πριν, atheatos είπε Εγω ήδη είμαι hths 3 και 0-20 από κινητήρα ταλαιπωρημένο που έπαιρνε 5-30 hths 3,5 και έχουν λυθεί πολλά από τα προβληματα που είχα. Η μεγαλύτερη ταχύτητα λαδιού βοήθησε ώστε το λάδι ακόμα και όταν βρωμίζει, να παραμένει σε καλή κατάσταση χωρίς να δημιουργεί υψηλές πιέσεις και επικαθησεις. Τι προβληματα ειχες με το 5--30 ?
atheatos Δημοσ. Σάββατο στις 06:47 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:47 μμ (επεξεργασμένο) Κλασική περίπτωση βλάβης: Παλι από το σχολειο (Subaru ). Χτίσιμο μοτέρ από την αρχή για 500+ άλογα . Ολα ωραία , όλα καλά καινούργια κουζινέτα , βίδες και επειδή είμαστε large , βάλε και μια αντλία λαδιού με 8 bar πίεση. Ωραία ? Ωραία . Τι λάδι να βάλουμε σε ένα τέτοιο αμάξι με τα παραπαναω χαρακτηριστικά? Δεν βάζουμε ένα 10-60 γιατί είναι πολλά τα άλογα και έχουν ζόρι ? Βάζουμε. Μετα από 1000 χιλιόμετρα καηκε το μοτέρ….. Η πίεση λαδιού ήταν τόσο μεγάλη που όλα τα κουζινέτα άναψαν . Οχι μόνο σήκωσε την πίεση με την αντλία , αλλά μου έβαλε και χοντρό λάδι για να κάνει πορεία Αθήνα - Θεσσαλονίκη….. 8 λεπτά πριν, 2MM είπε Τι προβληματα ειχες με το 5--30 ? Επικαθησεις στους λάμδα , κολλημένα μεταβλητα , θορυβώδης λειτουργεια κινητήρα. , misfires στις χαμηλές στροφές, υψηλή κατανάλωση βενζίνης. Υγ. Έχεις δει πως περνάει το λάδι από τις ηλεκτρομαγνητικές των μεταβλητών? Επεξ/σία Σάββατο στις 06:50 μμ από atheatos
listerstorm Δημοσ. Σάββατο στις 06:53 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:53 μμ Μάλλον κάτι ξέρει ο κατασκευαστής και δίνει το ιξώδες που δίνει. Όλα τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε.
2MM Δημοσ. Σάββατο στις 06:54 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:54 μμ 5 λεπτά πριν, atheatos είπε Επικαθησεις στους λάμδα , κολλημένα μεταβλητα , θορυβώδης λειτουργεια κινητήρα. , misfires στις χαμηλές στροφές, υψηλή κατανάλωση βενζίνης. Δοκιμασες άλλα 5-30 ? Αλλαζες συχνα λαδια? Οσο για το μοτερ με τα 500 αλογα, ποιος του ειπε να βαλει και άλλη αντλια και χοντρο ιξωδες? Πηγε εκτος οριων του κατασκευαστη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα